April 5, 2017

90 Lim Kit Siang Kata Beliau Dan Tun Dr Mahathir Adalah Patriot Dan Bukan Badut


Pakatan Harapan (PH) pembangkang di Malaysia mempunyai susun atur carta organisasi yang mungkin paling pelik di dunia kerana ianya tidak diketuai oleh seorang Pengerusi dan dibantu oleh Timbalan Pengerusi seperti lazimnya, sebaliknya hanya meletakkan dua orang Penasihat sahaja. Menyedari hakikat ini, Lim Kit Siang hari ini mengeluarkan kenyataan, baca di sini, bahawa beliau dan Tun Dr Mahathir adalah seorang wira atau patriot. Lim Kit Siang juga menafikan bahawa beliau adalah merupakan badut kepada Tun Dr Mahathir dan juga sebaliknya.

Kita tidak pasti dengan status patriot yang diperjuangkan oleh Lim Kit Siang kononnya untuk menyelamatkan Malaysia, namun yang pasti DAP sudah memecah rekod dunia bila Kit Siang direkodkan sebagai pemimpin diktator paling lama di dunia iaitu 51 tahun. Rekod ini sepatutnya dimasukkan ke dalam Guinness World Book of Record. Apa yang pasti juga adalah, status patriot mereka adalah semata-mata untuk menyelamatkan anak-anak dan kroni masing-masing.

PH yang terdiri daripada pakatan parti DAP, PAN, PKR dan PPBM itu meletakkan nama Ketua Pembangkang, Dr Wan Azizah Wan Ismail dan Pengerusi PPBM, Tun Dr Mahathir sebagai Penasihat Jawatankuasa Protem PH yang diputuskan dalam mesyuarat pakatan itu baru-baru ini. Secara lazimnya, di bawah Penasihat sepatutnya ialah Pengerusi dan Timbalan Pengerusi yang jelas masih kosong kerana tidak diumumkan pun siapakah mereka.

Bukankah kalau diikutkan, sepatutnya Pengerusi adalah Lim Kit Siang kerana beliau mewakili DAP yang memiliki paling banyak kerusi berbanding parti pembangkang lain, iaitu 37 kerusi Parlimen dan 96 kerusi Dewan Undangan Negeri? Kalau Lim Kit Siang merupakan Pengerusi, pasti anaknya Lim Guan Eng kekal sebagai Timbalan Pengerusi, bukan? Barulah muncul Ketua Setiausaha Sekretariat Pakatan Harapan, iaitu bekas Timbalan Menteri, Saifuddin Abdullah dan diikuti oleh AJK-AJK.

Jika di dalam mana-mana organisasi lain di dunia ini, nama Pengerusi untuk mengetuai sesuatu organisasi akan dipaparkan dengan jelas di dalam carta organisasi bagi memberikan maklumat kepada orang ramai siapa yang mengepalai organisasi itu. Jadi kenapa PH begitu berahsia mengenai siapa yang mengetuai pakatan berkenaan. Selalunya, oraganisasi haram sahaja yang mempunyai agenda tertentu dan tersembunyi akan merahsiakan siapa ketua mereka yang sebenar.

Pemerhati politik tahu dengan jelas kini bahawa Lim Kit Siang sebenarnya adalah ibarat Pengerusi PH dan Lim Guan Eng adalah Timbalannya. Namun itu tidak ditulis secara rasmi dalam PH. Setakat ini, parti-parti lain di dalam PH sememangnya akur dengan keputusan Lim Guan Eng dan bapanya Lim Kit Siang dalam pelbagai hal seakan-akan pemimpin DAP itu mempunyai kuasa veto dalam PH. Mungkin dengan tidak menamakan dengan secara jelas dan terbuka siapa Pengerusi dan Timbalan PH adalah agenda tersembunyi kedua-dua beranak ini dalam memastikan usaha mereka untuk "use Melayu to screw Melayu".


90 comments:

Anonymous said...

Laaaaa. Sepandai2 Atok Tua Otak Merepot membelit sana sini sehingga kaya-raya seluruh keturunannya, dia kena belit jugak akhirnya dgn Dinasor Komunis Tua Kerepot. Kenalah dia jadi ketua barua utk 'Melayu screw Melayu'.

Kalah jugak dia dgn komunis rupanya. Taklah hebat mana pun.

Anonymous said...

Agaknya macai dap mana la yg akn memulakn komen

Anonymous said...

"din pagoh said... Tolong jgn jadi budak2 khairulryezall!! Cuba buka minda sikit! Wednesday, April 05, 2017 2:47:00 PM"

kesian tengok din pagoh mintak nyawa kat admins blog ni semata-mata krn nak kumpul dedak dap. punca rezeki dia tu !!! kahkahkahkahkahkah ...

Anonymous said...

Rezeki ditangan king of cash kan..

Anonymous said...

wira kepala bana dia..badan dah bau nirwana dah..nak angkat jadi hero apa...kulup pun dah kulup ke bawah...kihkihkih

Anonymous said...

Berkapal2 macai Pakatan maki carut hina TonMadey.. tetiba lepas kuar UMNO semua tahik maki caci tu clean secara automatik?

Memang sungguh BANGANGG. Parti pakatan orang gila. Mereka bukan manusia waras dan sihat akal.

UMNO BN sedia diperbaharui dibetulkan. Sejak MamakDey berambus keluar dr UMNO. Bygkan dua ekor ini 51 tahun dan 22 tahun menjadi diktator erada dalam satu kem... mampos le korang.. pandai2 le nak idop...

Semakin yakin aku dengan kepimpinan DSN dan DS Zahid.

the true BALING GELAS TAK PECHAH..!


#HidupUMNOBN
#SaveMalaysia

Anonymous said...

oH buat susoense tidak umumkan pengerusi dan timbalan pengerusi...Bn ade oengerusi dari parti melayu terbesar tapi kena gertak dengan kapir dlm bn terus diam pengerusi dan parti melayu terbesar..

Anonymous said...

Kapal lanun nak dah tenggelam

Anonymous said...

Kegerunan MadeyKuttey terhadap KingCash, brand yg dia sendiri cipta

Membayangkan dia sgt gerun DSN telah merampas kekayaan negara dari masuk ke temolok kaum kerabatnya dan kroni2 penyangak seperti teritip yang melekap di batu batan dalam laut..

Sybas DSN, dgn kebersamaan dengan PAS dalam isu RU355, permainan laga melaga tidak berjaya meruntuhkan kepercayaan.

Anonymous said...


Isyarat jelas Tun M semakin merapu - Sohaimi

KUALA LUMPUR 25 Feb. - Teguran Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar adalah isyarat jelas bahawa Tun Dr. Mahathir bukan saja semakin merapu, malah kepemimpinannya sudah tidak lagi relevan hari ini.

Kenyataan Sultan Johor itu membuktikan Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) itu sudah mengubah dasar perjuangannya demi mencapai kepentingan peribadi.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Sohaimi Shahadan, berkata rakyat perlu mengambil iktibar dan berfikir secara rasional dalam menilai teguran Sultan Johor terhadap Dr. Mahathir.

“Saya amat tertarik dengan apa yang Tuanku katakan bahawa sebelum ini orang itu (Dr. Mahathir) menolak media barat yang dikatakan cuba menjatuhkan negara, hari ini beliau pula yang mengiyakan laporan media barat.

“Sebenarnya siapa yang mudah lupa? Melayu atau Dr. Mahathir yang sudah lupa. Sebab saya kira orang Melayu masih ingat dan pegang lagi kata-kata Dr. Mahathir sebelum ini.

“Rakyat saya kira boleh menilai dengan bijaksana, zaman Dr. Mahathir sudah berlalu dan itu yang perlu beliau terima hakikatnya, perjuangannya jauh tersasar,” katanya.

Sohaimi berkata demikian ketika ditemui pada program mesra rakyat ziarah kasih di Selayang hari ini.

Kelmarin Sultan Johor menasihatkan Dr. Mahathir supaya berhenti mengganggu urusan pentadbiran negara serta negeri Johor kerana zamannya sudah berlalu.

Sementara itu, Sohaimi berkata tindakan Dr. Mahathir yang bersekutu dengan Lim Kit Siang yang dianggap rasis oleh beliau suatu ketika dulu tidak boleh diterima.

“Dulu beliau kata Kit Siang seorang yang rasis, anti Islam. Hari ini beliau pula satu kapal dengan Kit Siang. Jadi rakyat nilailah apa agenda Dr. Mahathir, perjuangan untuk rakyat atau diri sendiri,” katanya. - UTUSAN ONLINE


Mamak Kleptrokasi Tua dengan Cina Racist Kapir Diktator Tua bergabung = JAHANAM MALAYSIA!

Mau undi lagi ka parti orag tua gila ini? pikir masak2lah! kah.kah.kah.kah.kah

Anonymous said...

Dia kaye sebab dia bijak...yg tuduh dia samun tak de bukti...ko dan najib bodooh...songlap jer satu dunia tahu....jadi bahan lawak antarabangsa...penakut plak tu..

Anonymous said...

Patut lah najib takut nak debat...nazri nak debat pon tak kasi lulus...ooo madey gerun....kena fitna nak saman wsj pon najib takut....hebat najib...kena gertak dengan cina mca pon dua busu...

Anonymous said...

Kaji semula alasan debat tidak dibenarkan - TPM

PUTRAJAYA 4 April - Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, beliau akan mengkaji semula keputusan Ketua Polis Selangor dan Pemangku Ketua Polis Perak yang tidak membenarkan penganjuran debat antara bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad dan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz.


Timbalan Perdana Menteri berkata, keputusan untuk tidak memberikan permit untuk debat berkenaan bukan datang daripadanya atau Perdana Menteri tetapi merupakan keputusan operasi yang dibuat pihak polis.

“Saya perlu mengkaji dahulu, sekiranya dirasakan debat itu patut diteruskan, mungkin polis patut memberi permit, tetapi sekiranya mereka (polis) ada alasan yang tidak boleh didedahkan kepada umum, saya perlu hormati keputusan mereka,” katanya kepada pemberita semasa lawatan ke The International Modern Arabic International School (IMAS) di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE


p/s:Macai pakaton boleh fly kot lepas ni.. BONGOK sentiasa

Anonymous said...

Woi macai pakaton.. dulu kalau bohong setahun baru org tahu itu bohong..
skrg ni bohong hari ini esok boleh tau kamu bohong.

Sampai skrg MadeyKuttey tak berani saman CIA tuduh dia dalang skandal BMF??

dap lan cau said...

304 dan 308 adalah contoh komen standard macai pembangang. Nampak sangat dah takde apa isu yg nak difitnahkan lagi.

kira2 mcm ni lah cai, BN = 14, PH = 0 slps pru14 nanti.

Anonymous said...

Mamak ni merapu..patutlah pegi melaka ramai yg datang..oegi kota baru penuh padang...
Najib kena gertak dengan kapir bn sohaimi lah orang pertama sergah kapir...betol tak..
Kerana merapulah najib takut nak luluskan debat nazri tun mamak..

Umno cedik sangat..

Anonymous said...

Siasatan FOREX sedang dijalankan.

Patutlah Madey lembik tengkok skrg.. xbrape berani menyengat DSN. Isu2 basi berulat ni macai kelas bawah ni je asyik recycle. Blog CelahKangkang pon sudah alih isu citer pasal bukan politik..

kah.kah.kah.kah. BONGOKK 93.6 PARSENT.. keje mcm mayat idop. ada ati nk tumbangkan org lain!

Anonymous said...

MamakKuttey pergi mana org ramai?
kah.kah.kah yg dtg tu nk dgr MadeyKuttey nak bohong apa.
Kita pun tahu zaman BA dlu ceramah DSAI boleh pecah staidum. alih2 Pak Lah tak tumbang jgk dlm PRU.

heran kan.. macai BONGOK paham x?

Anonymous said...

Zahid orang pertama jumpa raja arab sahkan derma 2,6 billion...bila fbi umum siasatan money trail wang 2.6 billion datang dari akaun jho lo..zahid bisu..

Akan kaji berapa hari tuu?..

Anonymous said...

Kata nak suasat bmf kerana cia kata namak dalang bmf...bila nak siasat woooit macai kelabu asap..

Anonymous said...

PAS AKUI MAHATHIR SEORANG YANG KERAS KEPALA DAN SUKA MENGAWAL ORANG LAIN

Mahathir hanya akan berhenti daripada 'bercakap' apabila semua pihak mendengar dan mengikut segala telunjuk dan arahan beliau. Naib Presiden PAS Datuk Mohd Amar Nik Abdullah mendakwa bahawa ini adalah sikap Mahathir sejak dari dulu lagi dan Mahathir sanggup melakukan apa sahaja tindakan termasuk menyerang PAS yang tidak mengikut kehendak beliau.

Naib Presiden PAS memberikan nasihat kepada bekas Perdana Menteri berkenaan supaya berdiam diri dan berhenti daripada berdebat serta berehat daripada melibatkan diri dalam arena politik kerana dengan tindakan sedemikian akan membuatkan rakyat lebih menghormati beliau sebagai seorang negarawan.

Semua orang tahu dan sedia maklum bahawa Mahathir hanya akan berhenti daripada bercakap sekiranya semua orang ikut cakap, ikut kehendak dan kemahuan beliau. Kalau mengingkarinya, Mahathir sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai agenda politik dan kepentingan politik beliau.

Kebanyakan perkara dan tindakan yang dilakukan oleh Mahathir sekarang ini adalah perkara yang pernah dilarangnya semasa menjadi Perdana Menteri. Sebagai contoh dulu, Mahathir melarang rakyat menyertai perhimpunan, namun sekarang ini cubalah kita tengok dan lihat sendiri Mahathir yang menyertai perhimpunan haram. Mahathir sebenarnya sudah lupa selama 22 tahun beliau menjadi Perdana Menteri Malaysia dan Presiden UMNO, amat pantang bagi Mahathir membiarkan aktiviti demonstrasi jalanan yang dilihat memberikan kesan yang negatif serta memburukkan imej, ekonomi serta mengancam keamanan dan ketenteraman negara kita Malaysia.


p/s:MAdeyKuttey nak control DSN macam dia buat pada PakLah.. but FAILED. Slrg dia yg merana duduk dengan pakatan gila. kah.kah.kah. Mampos le PRU14 nanti cmne nak berebut kerusi, sape nk buat keje akar umbi.

Bape banyak 'derma' ko nak cari tanpa parti kukuh. Byk mana DEDAK haiwan ko nak tabur spy macai2 ini setia buat keje demi Boboi yang BODOH tu?

Duit ko merompak tu MadeyKuttey akan lesap habis mcm tu sje sblm ko balik jumpa Tuhan Yang Esa. KARMA!

Anonymous said...

macai pembangang yg tulis komen standard kat sini pasti semua dah tua2 bangka belaka rasanya. kurang sikit aje umur dgn ketua otak merepot mrk. dan sudah pasti golongan ni amat sensitif kpd perkara2 yg tidak berpihak pd mrk. cepat merajuk, marah2, meracau, meraban. aauuuwwww ...

Anonymous said...


p/s:MAdeyKuttey nak control DSN macam dia buat pada PakLah.. but FAILED. Slrg dia yg merana duduk dengan pakatan gila. kah.kah.kah. Mampos le PRU14 nanti cmne nak berebut kerusi, sape nk buat keje akar umbi.

Bape banyak 'derma' ko nak cari tanpa parti kukuh. Byk mana DEDAK haiwan ko nak tabur spy macai2 ini setia buat keje demi Boboi yang BODOH tu?

Duit ko merompak tu MadeyKuttey akan LESAP habis mcm tu saje sblm ko balik jumpa Tuhan Yang Esa. Takde Berkat! Pembalasan Tuhan pada keluarga ko akan merana lepas ini wahai Mahazalim!

Anonymous said...

Madey sibok sekarang ko oer tahu..baru kempen dimelaka..madey tengah tunggu kelulusan debat dari zahid...rasenye zahid pon takut jugak bagi lulus permit..

Anonymous said...

Sikalang talak sama mcm dulu..pak lah tak tumbang tp hilang 2 per tiga wooo...najib lagi kurang kerusi...srkalang ade amanah ade bersatu...undi umno sudah picah wooo..

Anonymous said...



Modal macai Pakaton hari2 ialah jho low, saman WSJ.. ko xpikir ke banghal bongok puak ni tak malu ke nnt naik pentas nk citer bende bodoh ni yg dh basi dan satu dunia dh tahu semua ini BOHONG AUTA!

So kalau BN menang besar PRU14 plss jgn ckp DSN angkut masuk 40ribu bangla 700ribu china, 100ribu india, 50 ribu arab.

Madey dh pre-amp awal2 sbb dia dh tahu dia akan kalah teruk!

sbb BONGOK.. macai upahan pon tua bangka mcm Kadiaq Jasin. mengomel sorng2 dlm blog berhantu die tu.. kah.kah.kah.

Anonymous said...

BOBOI si bodoh tu ade kat mana skrg?

takkan dia nk Daddy dia kasi pampers dulu kot? kah.kah.kah

Anonymous said...

Bila nak siasat mamak kutty rompak samun....tunggunmamak kojol dulu?

Anonymous said...

gaya movement politik Pakaton Bongok skg mcm Madey nak naik jd Pii EMM semula?

BOBOi BODOH korang nk letak mana?

Nuar Ketom dan proksi lim kit sial mana pulak nk letak??

BONGOKK.. cmne lah rakyat nk beri undi kalo tahap kelam kabut mcm ni.. sian korang ye chaii..

DEDAK haiwan madeykuttey akan habis jugak.. PRU14 dia akan hilang byk deposit Insya Allah. Mahazalim Madey ini akan dibalas kjhtnnya didunia lagi!!

Anonymous said...

Kenapa mrspu nii..takut?

Anonymous said...


Sampai bilakah MadeyKottey harus menyediakan karpet merah pada si BOBOI BODOH BENGAP tu??

macai tak pikir ke mende ni?? sian korang kan... macai yg dibekukan otak dr fikir.. kah.kah.kah.

Jho low kena tangkap ke belom?

Din Pagoh dah mampos ke?

Anonymous said...

Kalo dah merompak nafi kata fitnah...kalo fitnah samanlah buktikan memang fitnah...tak boleh pikir

Anonymous said...

Sampai bilakah MadeyKuttey harus menyediakan karpet merah pada si BOBOI BODOH BENGAP tu??

Din Pagoh dah mampos ke belom??

Anonymous said...

MadeyKuttey dah saman ke belom CIA tuduh dia dalang skandal penyangak BMF?

FOREX dah saman ke belom?

Anonymous said...


BOBOI BENGAP ada di Melaka ke skrg?

Kesian org Melaka ye...LAHABAU! kah.kah.kah.kah

Anonymous said...

Ko kuat berteori..

Anonymous said...

BOBOI BENGAP dah pakai pampers ke belom?

Daddy Madey terlupa, maklum dh nyayok.. kah.kah.kah.

Anonymous said...

Pegerusi reserved utk atok peliwat.Tim pengerusi dh tentu sibedal yg kononnye akan buat kejutan.
Atok 1/2 india ngan nek blur secocok jdi PUNAHSIHAT.

Anonymous said...

Kuat menyamun menyangak.

skrg dh tua nak kuat menipu.. kuat u-turn

Anonymous said...

Ko kata nak siasat bmf..madey tak saman cia...tunggu ko sisat bmf dulu..

Anonymous said...

Atok kerala half brand ni tgh kalut.

akar umbi pon xde, berangan mcm dok dlm UMNO.
dia bakhil dr hj bakhil lagi tp nafsu besar mau itu ini... boboi pulak bengap. xboleh harap langsung...

pening kpra tgk pakaton.kah.kah.kah

Anonymous said...

Melalak samun..takut nak siasat...hari2 macai umno bermodalkan samun...siasat takut..

Anonymous said...

Madey kenapa tak saman CIA?

CIA tuduh dia penyangak dalang skandal mati seorang pegawai bank.

saman lah!! nape kecut telor??

Anonymous said...


kah.kah.kah woi bongok hari2 ratib jho low najib curi duit..

saman lah najib. suruh FBI tangkap. awat takot sgt dgn najib?

jho low kena tngkap dh ke??

kah.kah.kah. BONGOKK macai pakaton!

Anonymous said...

Per plak yg ki susah hati..konpatut sysah hati mca dah dabik dada dia juara bn...najib takut..

Anonymous said...

macai madeykuttey penyangak,

bila madey nak saman CIA?

Sapina Perancis manaaaa???

BOHONG besar madey!

Anonymous said...

Najib tak curi dia rompak..ki hari2: ratib mamakdey samun bukti yileks..

Anonymous said...

macai madeykuttey ckp Trump xsuke Najib..

so kenapa FBI tk tangkap2 Najib jugak??

DoJ xbrani jgk ke namakan MO1 dzmn Trump??

BOHONG besar Madey!

Anonymous said...

CIA yg ckp madey penyangak dan dalang skandal BMF.. awat tak saman?

saman lah!!

kah.kah.kah telor nenek semah simpan dlm almari di rumahbanglo cwgn Mines kah.kah

Anonymous said...

Ko reti bahasa tak ato lembam..ko kata nak siasat..lepas ko siasat duku baru boleh saman ngook lembam

Anonymous said...


abg nenek semah juga kleptokrasi. madey yg breed kan.. buleh pulak

kah.kah.kah. penyangak yg samun duit Tabung Haji lepas tu kayakan kroni.

saman ke tak sejarah tak boleh padam.. Madey is BAPAK PENYANGAK

dap lan cau said...

pemimpin2 atasan PH suma dah tua2 otak merepot. tu sbb cepat lupa dan nyanyuk. sikit2 meroyan, merajuk konon. buat kerja bukan utk rakyat tapi utk keluarga dan kroni. dah terdesak fitnah, bohong, tipu sana sini. ubahlah mentaliti tu sikit. cara tu dah tak jalan dah skrg ni ..

rakyat dah berada dizaman kecanggihan teknologi. setiap bohong, fitnah, tipu dan adu domba suma boleh check dlm sekelip mata. bukan mcm zaman PM diktator 22 thn tu bermaharajalela, tiada cara utk sahkan berita tu benar atau tidak. tu pasal rakyat jadi tertipu hidup2, dan dia ambik peluang sakau duit negara kayakan diri dan keluarga.

itu pasal skrg juara fitnah semasa fiji sotong buat fitnah pun dah tak laku mcm dulu2. alih2 makan diri sendiri balik.

Anonymous said...

Awat tak siasat...tangkap madey..ade brani?

Anonymous said...

BAPAK PENYANGAK 22 TAHUN sbb tu dpt BOBOI lembik xde bakat.. kerja kena pakaikan pampers je.. tk berkat DADDY kasi rezeki menyangak!

Anonymous said...

Awat tak tangkap

Anonymous said...

awat tak siasat dan suruh FBI tangkap Najib?

ada berani?

telor kasi nenek semah simpan mana??

Anonymous said...

Unkle Sam jual patriot pada Isreal dan Isreal gunakan patriot untuk musnahkan senjata Pak Arab. Maknanya patriot dalam konteks ini adalah batu api utk lagakan dua negara berjiran. Dalam konteks tempatan ia menepati perancangan Dapig untuk melahirkan batu api dan 2 patriot antik ini adalah yang paling utuh. Syabas.

Anonymous said...

Sapina Perancis mana??

AWAT TAK TANGKAP ponn???

#MadeyBOHONG

Anonymous said...

Kapal kanun dah bocor ...dah nak tenggelam..

Anonymous said...

asalkan negara malaysia ini selamat dari pemimpin kleptokrasi..pasal laporan CIA tu nampak sgt cai2 baca tak habis..kalau ada bukti pasal forex dan BMF g le buat laporan..tu yang MO1 tubuh lembaga siasatan, Tun M relaks je..yang gelabah ialah MO1 dan penyokong2nye..takut sgt ke dgn org tua nyanyok tu..nyanyok2 pun ada menteri layan untuk debat jgk kan..krooo kroo..teringat kat kg dulu, time nak kasi dedak untuk ayam panggil macam tu le..krooo krooo..MO1 panggil macam mana lak cai?

Anonymous said...

Ko tahu tak apedia sapina?

Anonymous said...



bro macai pakaton dapig mana reti pikir bab tu, otak mereka dh tercemar dgn doktrin anti Najib

musuh celaka besar mereka angkat jd bini, pelok sebantal. PAS dh tnjukkn mereka terima bala dr dapig. tp mereka2 ini kekal bongok.

biarkan meereka. yg pasti kukuhkan UMNO BN. PAS sbg rakan strategik. PRU14 kita doakan dan usakan UMNO BN menang terbesar Insya Allah.

musuh2 ini biar diajar slps PRU14 nnt

Anonymous said...

Madey bohong ckp september 2016 FBI tangkap Najib. Najib xbrani keluar rumah

keh.keh.keh.

kenapa tak tangkapp???

Anonymous said...

macai pakton.. jho low dh kena tangkap ke belom?

Reza dah masuk lokap ke belom?

harta Reza dh ken abeku ke belom??


#MadeyPEMBOHONG

Anonymous said...

Nsjib tahu tak ade kes ...saja nak buat umpan kpd rskyat...mscai iembam..
Madey lebih bijak dari najib...najib bidooo...macai lembam..

Anonymous said...

tangkap mader wat pe .. mikul biawak idup.

acah2 sampai dia kojol meragan sendiri, lagi puas ati.

Anonymous said...

Madey bijak main2 kan ko dan najib..ha4

Anonymous said...

Madey tahu tak ade kes ...saja nak buat umpan BOHONG KENCING kpd rakyat...macai Madey menang bodoh lembam..
DS Najib lebih bijak dari madey...madey bodooo...boboi pulak bongok..macai lembam..

sapina perancis mana?

Jho low kena tangkap ke belom?

kah.kah.kah

Anonymous said...

Bila ko bak tangkap..ko yg ade kuasa kenapa bodooh

Anonymous said...

Plak dah penakut sembang kencang..pusing3.. Kata msdey penyamun..takut?

Anonymous said...

biawak tua yg nilai macam bangkai tu xde siapa teringin nak tangkap.

India keling pon tk hingin nak tangkap ke jual ke. macai bongok ni je terkinja2 puja mcm tokong kuil hindu di kerala..

terjum lombong Mines la macai!

Anonymous said...

mader org paling abis bijak skrg ni ...

Anonymous said...

bodoh sembang kencang kencing kuat madey dan macai bodoh.

ckp nak tangkap Najib.. kenapa tk berani tangkap?
ckp dh aturkan dgn ejen2 luar. Najib pencuri kleptokrasi bagai.. awat tak tangkap?

madye penyangak biawak tua yg kita bukan nak tangkap..tp nk bg jd tontonan gen Y bahawa si tua ini jahat dn jijik!

Anonymous said...

Haaahaa..macai ni kecewa...nsjib takut berdepan dengan madey..dengan cina mca kristen pon najib takut...macai rak dapet nak nolong...hiiihoiihiihuuhuu

Anonymous said...

kah.kah.kah
penyangak mengkagumi atok pengangak.

lantak ko le labuu.. boboi bengap mane?

kah.kah.kah

Anonymous said...

MadeyKuttey ckp FBI nak tangkap Najib Sept 2016

dh tangkap belom??

kenapa TAKOT nak tangkap?

Madey tahu dia BOHONG je xde kes pon

macai dedak haiwan je bodoh jilat siang malam.


Boboi Bengap mana??


#MadeyBOHONG

Anonymous said...

Betul, lim kit sial dan madey bukannya badut tapi sebenarnya mereka adalah Taik.

Anonymous said...

dua ekor pembusuk negara ini bergabung dlm satu kem.

maka selamatlah UMNO BN. semoga PRU14 2/3 kemenangan UMNO BN. Pakaton hilang banyak deposit. parti perosak negara.


#MadeyBOHONG

Anonymous said...

Macai otak lembam lagi jijiik..naji oerompak masih dibela...

Anonymous said...

Madey main2 kan ko hiihiii.

Anonymous said...

Mcm mana nak menang najib bodoo tskut madey...haha

Anonymous said...

Sekarang cina mca kuasai bn...mca dah umum dia juara...kalo ko nak duduk putrajaya ko kena ikut perintah cina mca...berani ko tendang kluar mca gerakan mic dan bn borneo?....penakut...

Anonymous said...

Perintah pertama cina mca jangan bentang ruu355... Walhal ruu ni untuk islam..tak de kena mengena dgn cina pon..najib dan macai ikut dan patuh perintah cina mca...
beraat ni umno pengerusi dan parti terbesar dlm bn takut cina dan kapir bn..
.

Anonymous said...

Tak de kaitan langsung analogi ko yg tersangat bodoooo..

Anonymous said...

Melayu UMNO terbaik!!

Perogol mengahwini yang dirogol!!!

Ramai rogol bini dan anak Lanun Bugis lepastu boleh semua boleh jadi menantu Lanun Bugis!!!

Wahkahkahkahkahkahkahkah

Anonymous said...

PAS nak jadikan ramai Melayu cacat kerana undang2 hududnya tapi tak dilaksanakan pada bangsa lain.

UMNO nak jadikan ramai perogol kerana nak kawin free.

Kahkahkahkahkahkahkahkah

Anonymous said...

Yang kutuk kutuk ni... Kenapa... pasal perogol mmg dah bersalah..tapi yng tak salah bila lelaki siap ada Wali..siap ada akad..menikah budak bawah umur..dlm undang undang ISLAM dan dalam Quran..tak berdosa..tapi ikut undang undang sivil..itu sebab..undang2 Islam.kita ada mahkamah syariah.. Sbb tu ya iayuhal kafirun..jgn menyibuk..

Salwah Abdat said...

MO1 tak ada standard 24 jam kerja menipu + merompak saja....!!!!
Yang kaya raya Cina Jho low

Anonymous said...

Walaupun madey dan lks tua kutuk tak sedar diri tapi keduanya tak pernah pun buat kerja bodoh dan hodoh menutuh lubang jubor mcm sheikh nuar aljubori.

Salwah Abdat said...

Nasib baik ada Madey jika tidak dinding-dinding Istana akan habis di gadai oleh MO1

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates