April 19, 2017

107 Lagi Gambar-Gambar @Zairilkj dan @Dyanasmd Bersukaria

Mereka dakwa gambar pemimpin DAP yang disiarkan semalam 'superimposed', kita tambah lagi gambar-gambar terbaru. Mereka kata pemimpin DAP berkenaan sudah berkahwin senyap-senyap. Saya kata baguslah. Beromenlah di rumah. Tidak perlu lakukan di khayalak ramai.










Ini pula komen daripada tuan punya diri, Dyana Sofea.



107 comments:

Anonymous said...

Mengapakah Cucu Tok Selampit tak mainkan isu seorang pemimpin Umno yang heboh diperkatakan terlibat dengan seorang selebriti di sebuah hotel di Port Dickson dan mengapakah cucu Tok Selampit tak paparkan gambar seorang pemimpin Umno yang sedang berseonok minum beer sambil duduk di lantai bersama kawan-kawannya itu?

Pada hemat saya berpoya antara lelaki dan perempuan adalah tidak baik, tetapi lebih buruk orang yang ditemui bertuala dengan perempuan yang bukan mahramnya di hotel di port dickson, begitu juga dengan minum beer dengan gembira di atas lantai.

Sedarlah semua.

Salam perjuangan A Ba Ta,

Ikhlas daripada,

Mohamad Faiz Hamzal Ismail
Ahli Parti Pribumi BERSATU Malaysia
Bahagian Jerlun
Kedah Darul Aman

Anonymous said...

YAMI JAWAP YAMI...

Anonymous said...

Ada jugak orang mempertahankan perkara mungkar.

Anonymous said...

Itu gambar baru ato gambar lama...gunalah kamera bertarikh...
Gambar najib di PD dengan penyanyi tak ade ker?

Anonymous said...

Ko tanye Isa samad ade tak dia sorok kes mungkar bos dia.....ade kes rasuah masih dapat jadi waklil rakyat dan pengerusi felda..

Anonymous said...

Rompak 1 mdb bukan mungkar?..ko pertahan dan bela kemungkaran...tak sedar diri
..

Anonymous said...

Kalo cucu tok selumpit siar kisah najib dengan penyanyi di PD maknanye pendek rezeki laa..

Anonymous said...

Apalah benak sangat korang ni. Dah blog ni memang blog tibai pembangkang takkanlah dia nak siarkan cerita pasal orang UMNO. Nak baca cerita kemungkarang orang UMNO pergilah blog pembangkang weii... Akai taruk mana? Kepala lutut ka?

Kau rasa dekat blog pembangkang ada ke cerita pasal dua ekor tu?

Apa-apa hal huntung la badan jadi orang DAP ni. Diorang bersedap2 korang kat sini yang beria-ria backing. Baik punya dedak korang dapat.

p/s - Bukan nak menuduh tapi air apa yang minah tu togok? Tengok gelas macam gelas wain. Mungkin Ribena kot (sangka baik).

anakbochek

Cucu Tok Selampit said...

Faiz, kalau ada gambar-gambar atau bukti tentang fitnah Port Dickson, sila letak di sini. Ada?

Anonymous said...

Terbaekkk anakbochek
Puak2 pendik akal ni mmg kena kasi sedar skit
Menyondol mcm khinzir

Mat Gunong said...

Salam, peringatan
Dinasihatkan kepada semua agar jgn tinggalkan hp anda tanpa pengawasan, dikhuatiri ada individu yg tdk bertanggung jawab meng klon kan hp itu utk menghantar gambar porno kpd individu yg kita kenali.
Sabar ye ku nan, anda adalah mangsa keadaan. He he he.

Mat Gunong said...

Awat hang simpan gambar porno dlm hp hang. Hang ni loklak betui.,betul lh kata orang. Umno dan porno berpisah tiada.

Anonymous said...

.
Two wrong dont make a right. Membela kemungkaran muda mudi sekarang beralasankan dinosaur juga buat perkara serupa menggambarkan betapa pembangkang tidak mampu berubah dan bergerak ke depan dengan model baru, bersih dan suci sebaliknya mengundur ke era dinosaur. Dalam kata lain pembangkang tidak mampu bawa sesuatu yang baru kecuali retorik kosong. Pas akhirnya telah jelas tentang ini dan telah buat perkara yang betul: angkat kaki.
.

Anonymous said...

.
Kalau ah soh tahu mukminati boleh pergi sejauh itu di tempat awam, ah soh tak akan bagi komen banyak-banyak tapi persepsi yang terlakar diminda ah soh ialah inilah golongan hipokrit dan kehipokritan sebegini boleh digunakan semaksima mungkin untuk tujuan perbandingan dan sindiran.

Justeru dalam era jurnalism milik semua yakni sesiapa saja boleh merakamkan adegan2 secara kandid, hanya kewaspadaan yang tinggi dapat mengelak adegan tidak senonoh dirakamkan tanpa pengetahuan pelaku. Cumanya kalau pelaku sendiri berasakan dia tidak kisah melakukan adegan tidak senonoh di tempat awam, macam mana yer?
.

Anonymous said...

Faiz silakan ..CTS dh bg Ruang..Ke telur dh masuk dalam..kikikiki

Anonymous said...

.
Berikut adalah tidak sama:

1. pandai nyondol pandai simpan

2. pandai nyondol tak mampu simpan

3. pandai nyondol malu tak simpan

4. pandai nyondol bangga tak simpan

5. pandai nyondol ada cai backup dan simpan
.

Anonymous said...

pastikan dyana menang di Teluk Intan PRU ni ..
rugi oooo .. mana nak carik melayu cam ni dah
macam macam boleh ...merecik hawauu

ted manoff said...

SELURUH NEGARA KINI MENANTI SIAPA 17 PENERIMA BERTUAH DANA PENCEN SRC DARIPADA NAJIB

Rafizi Ramli dijangka membuat satu lagi pendedahan yang akan membuatkan semua orang terus membuka mata terhadap skandal 1MDB sebelum tarikh pilihanraya umum akan datang menjelang tiba.

Kali ini Naib Presiden PKR itu akan mendedahkan 17 penerima bertuah yang dipercayai menerima dana daripada Najib Razak yang mana wangnya adalah berasal daripada SRC International, anak syarikat 1MDB.

SRC International memperolehi pinjaman RM4 bilion daripada Kumpulan Wang Amanah Pencen atau KWAP dan RM42 juta kemudiannya dimasukkan ke akaun peribadi Najib, tetapi Perdana Menteri mengatakan beliau tidak mengetahui wang tersebut datangnya daripada syarikat tersebut.

Najib dalam pengakuannya kepada SPRM berkata, beliau menyangkakan wang itu adalah sebahagian daripada RM2,600 juta yang diterimanya daripada penderma Timur Tengah.

Bagaimanapun, dua pengarah SRC International, Nik Faisal dan Suboh Md Yassin masih lagi misteri ke mana perginya sehingga sekarang ini.

Berdasarkan carta aliran wang yang ditunjukkan secara tidak sengaja oleh Apandi Ali ketika membersihkan nama Perdana Menteri, Rafizi mendapati wang sebanyak RM23,520,010 telah diagihkan melalui akuan Najib kepada 17 penerima yang belum diketahui identitinya.

Minggu lalu, Rafizi membuat akuan bersumpah yang meletakkan nama Nasharuddin Mat Isa, bekas Timbalan Presiden Pas sebagai penerima langsung dana SRC International melalui akaun bank Najib.

Dalam dakwaan terbaru ini, Rafizi berjanji dalam minggu-minggu mendatang beliau akan berusaha untuk mendapatkan jawapan daripada Najib dan pihak berkuasa lain berkaitan pemindahan wang yang merupakan dana SRC International kepada 17 penerima itu.

Siapakah mereka yang bertuah yang turut dapat berkongsi dana orang pencen itu?

Setelah memperolehi maklumat tersebut, Rafizi dijangka akan membuat pendedahan bersiri dan diakhiri dengan satu laporan polis yang baru terhadap Najib dengan harapan penyiasatan akan dibuka kembali.

Sesuai dengan kenyataan Apandi sendiri bahawa penyiasatan boleh dibuka semula jika ada maklumat baru, pendedahan Rafizi mengenai 17 penerima bertuah itu diharap akan menyegerakan kebenaran dapat didedahkan kepada seluruh negara.

Apatah lagi, wang tersebut adalah daripada dana KWAP iaitu milik orang-orang pencen yang tentunya mereka tidak rela sama sekali ia disalahguna untuk kepentingan peribadi mana-mana pihak.

Oleh itu, pendedahan Rafizi mengenai 17 penerima tersebut amat dinanti-nantikan oleh semua.

Anonymous said...

Masuk Q la bro ...ambil no
aku dah ada

Mat Gunong said...

Tugas kita menolak individu bermoral rendah sebagai pemipin, baik belah kerajaan atau pembangkang. Kepada yg bercita cita menjadi pemimpin.,baik dikalangan masyarakat kampung hingga keperingkat nasional. Cermin lah diri tu dulu. Kerana tanggung jawab nya berat,takut tidak terpikul semasa " Hari Pembalasan ". Kerana Allah menjanjikan kamu ada golongan awal yg di Hisab kitab amalannya. Tepuk dada tanya iman.

Mat Gunong said...

Kepada nama nama yg akan didedahkan, sila semak baki akaun bank anda. Haa...Haa.

Anonymous said...

Apa bodoh punya pembangkang kat malaysia ni. Kita berperang.aku dedah keburukan hg. Tugas hg pulak dedah keburukan aku. Keburukan aku takkan aku nak dedah sendiri.lg pun apa guna hg sbg pembangkang suruh musuh hg dedah keburukan sendiri. Mkn gaji buta ka.kl ada bukti, gambar atau lain lain bok mai la sini bengap oooi. Lupa pulak, "kelebihan" pembangkang kat malaysia ni ialah menuduh seberapa banyak yg boleh tanpa bg bukti, main tuduh atas angin org ni rasuah, org ni songlap duit tp tak boleh bg bukti dn gagal nak bawak org yg dituduh tu ke mahkamah tp terus buat tuduhan tu sekagi tak lps rasa geram.ambik bukti kes org ni kena thn kat singapura la, kena dakwa kat amerika la tp org yg depa nak sangat didakwa negara tu pun tak boleh nak buat apa sbb tak dak bukti atau tak cukup bukti. Memalukan ada pembangkang yg cacat akal kat malaysia ni. Patutlah memanjang klh pilihan raya.

Anonymous said...

Kalau dalam parti isle konfem dapat tendangan. Kalau dalam parti Melayu konfem dapat kejian. Kalau dalam PGR konfem dapat sindiran. Kalau dalam parti LKS konfem dapat sokongan (sokongan yang bawa rebah sebenarnya). Makanya ramai yang nak join parti LKS tapi malu kerana takut-takut dapat momokan.

Mat Gunong said...

Dalam bijak2 seorang manusia, ada bodohnya. Apapun orang yg snap foto tu tentu....masyuuuuuuk .

Anonymous said...

Seperti biasa sondolan demi sondolan tersasar , jauh dari jangkauan
'PAIN IN THE ARSE'

Anonymous said...

Ha3 berjaya sentapkan macai...kat blog PH macai bawak citer umno...

Anonymous said...

Saper lah nak hijek tepon ku nan..dia sendiri punyer kerja silap hantar tuduh ade orang guna tepon dia masa tinggal atas meja...kalo tinggal hilang tepon tu...logik ada kaa ku palsu...

Anonymous said...

Dah kepala umnO memang porno...kalo ku nan keluar umno ade lah citer sex gambar sex dan video sex ku nan...ha4

Anonymous said...

Ha4...pas yg tak lulus...dapat 90 jota baru nampak yg betool...ketua perompak pon lobai pas kata betool...halal...halal..


Mat Gunong said...

Itu lah politik sahabat. Penuh dengan muslihat, kekadang tembak kena , kekadang miss. Tanpa pembuktian tidak bermakna tidak melakukan. Tapi kebanyakan ahli politik negara kita mana ada integriti. Muka tak malu......wei

Anonymous said...

Dalam bijak2 najib pecah jugak lobang sondol duit 1 mdb 2.6 billion...
sondol duit src anak syarikat 1mdb 42 jota...
Bijak2 apandir tertunjuk jugak aliran duit src ke akaun najib..

Anonymous said...

Ato cepat hilangkan diri macm mr subuh yg hilang seblm subuh..

Anonymous said...

Tapi ketua perompak tetap dipertahankan...lobai pas kata halal..halal..

Anonymous said...

Tak ade bukti?...yg ade bukti dinafikan..
Yg kata fitnah tapi takut nak saman..
Rafizi dah saman raja putaq.
Najib bila nak saman tony pua..berani hantar surat warning jer..kata tony pua fitnah..

Kalo fbi dah siasat dah ade bukti peguam negara mintak lah bukti untuk pendakwaan...ape yg payahnye...sape dlm dunia yg berani cabar siasatan fbi?...
Macai bodooh jer kata tak boleh pakai..khalid kpn pon tak berani cabar siasatan fbi..hik4

Anonymous said...

Yg sejoli tu dah tentu merasa kenikmatan hidup yg melimpah ruah. Yg pompuannya masuk DAP pun dgn galakan ibunya jugak, pasti dia tak rasa kesal apa yg dia lakukan ...

Yg ramai komen kat sini, pong pang tambah perisa bagi sedap certita ni, jaga2. Semua akan masuk 'hansard' Tuhan tau ...

Anonymous said...

Nasharudin tak berani repot polis akuan bersumpah rapiji...setakat suruh peguam buat kajian...sama lahlobai pad da lebih 4 bulan takut nak saman SR..
Sama mcm najib takut nak saman tony pua...tony plak berani cabar najib supaya saman...cts dah gempak najib saman tony pua...hi4...

Anonymous said...

Yg bedal duit orang peencen memang bermaruah tinggi...betol tak cai?...

Anonymous said...

Sama mcm ko..tapi kalo merapu citer jadi hambar...kalo ade citer najib kena tangkap dengan penyanyi di PD lagi hot...skirt chaser..

Anonymous said...

Rafizi saman Raja Putra yang berada di luar negara susah sikit nak jalan...sebab tu Najib tak saman malaun di luar negara dah tahu sia-sia...
KENAPA RAFIZI TAK SAMAN CIKGU BARD YANG KELUAR JENYATAAN YANG SAMA....

Anonymous said...

"Kit Siang is beginning to look like a pimp with Mahathir as his whore. Kit Siang is acting like Kapitan China. The first Kapitan China was also a pimp so that role suits Kit Siang fine. The only difference is the first Kapitan China brought in sweet young girls from China and not over-the-hill Indians from Kerala"

Komen: Kik5, Kah5, Lol5

Anonymous said...

Nampaknya Skandal Najib ini telah menjadi buah mulut orang di internet. Malah salah seorang ahli keluarga penolong pendaftar Mahkamah Syariah tempat Najib didakwa juga ada mengeluarkan kenyataan berikut,


Assalamualaikum...

Semasa kes khalwat Najib dgn Ziana kebetulan adik saya jadi pendaftar Mahkamah Syariah di Seremban... baru lepas grad UIA pada masa tu.

Dia pun tahu kes tersebut... semua diarah off record oleh Isa Samad pada masa tu...

Bila jumpa dia... saya cuba korek-korek, dia pun takut nak beritau sbb baru keja kat Mahkamah Syariah... akhirnya pecah rahsia jugak.

Kes Najib dan Ziana ditangkap khalwat adalah benar, cuma nak tuduh lebih dari tu saya tak berani sbb tak nampak.

Cuma, bila berdua-duaan dlm bilik oleh bukan mahram faham-faham ajelah... ia sesuatu memalukan kpd seorang pemimpin tertinggi negara. Apatah sekali-sekala bercerita bab moral dan bab Islam, malah pernah perlekehkan ulamak...

Ibn_Irsyad

Anonymous said...

barang dia .. dia punya pasal la apa nak kecuh
dah benda sedap kann.. mak dia pun tak kisah siap sound jangan masuk campur privacy anak dia ...
biar la

Anonymous said...

Benarkah gambar Najib dengan Ziana Zain ada dalam simpanan pihak tertentu?
Sebenarnya, Isa Samad mempunyai gambar-gambar Najib hanya bertuala dengan pasangannya diatas katil. Dan Isa menyerahkan gambar-gambar tersebut kepada Perdana Menteri pada masa itu, Tun Dr. Mahathir Mohamad. (dan itulah sebabnya mengapa Mahathir tidak faham mengapa Najib memilih Isa untuk bertanding di Pilihanraya Kecil Bagan Pinang, sedangkan Isalah orangnya yang mahu menjatuhkan Najib dengan menggunakan gambar tersebut).

Mantan PM Tun Mahathir begitu lantang menolak Isa Samad menjadi calon Bagan Pinang. Beliau berulang kali menegaskan Isa tidak layak menjadi calon kerana pernah terlibat dengan politik wang. Beliau tidak mahu apa yang terjadi di Permatang Pasir berlaku pula di Bagan Pinang.

Tetapi Najib akhirnya memilih juga Isa Samad sebagai calon Bagan Pinang. Beliau tidak menghiraukan saranan Tun Mahathir. Mengapa Najib terpaksa memilih Isa Samad? Sebenarnya Isa Samadlah yang menjadi penyelamat ketika Najib ditangkap khalwat bersama Ziana Zain di Port Dickson. Itulah jasa terbesar Isa Samad kepada Najib.

Sebab itu walaupun Najib tahu Isa Samad bukanlah calon terbaik namun beliau tidak ada pilihan. Beliau takut Isa Samad akan mendedahkan skandal tersebut.

Anonymous said...

CTS boleh confirm dengan Tun Madey benar ato bohong...tapi dah merebak keseluruh nusantara...ini kah sebabnye najib takut tun madey?

Anonymous said...

Najib dan umno kayer ape susahnye..lantik loyar di new york dan london jer..tapi najib pengecut...berani cakap kena fitnah..habis selasa setahun..

Rafizi nak selesaikan dengan raja putaq dulu...baru senang uruskan desparado mr Barb..

Anonymous said...

Macai nak penuhi tuntutan dan arahan najib...serang...serang lah walo terlodeh spender sendiri..

Anonymous said...

Ko memang bijak..bilak merapooo..

Anonymous said...

"Nevertheless, in spite of how clever Kit Siang may think he is, Najib is even cleverer. Najib is allowing the RCI to investigate the US$10 billion Forex robbery to go on. Since 1993 Kit Siang has been screaming for the RCI to be set up and for the culprits to be punished and be made to hand back the money they stole (meaning Mahathir and Tun Daim Zainuddin, of course). Now that the RCI is going ahead Kit Siang is caught between a rock and a hard place. What is Kit Siang going to do?"

Comments: When there was agreement: " for the sake of the future of rainbow's husband and the reality of boboi as the next PM in waiting; Lim will like Mady's balls and Mady will in return like Lim's balls", most likely Lim will go on MC on the interview days.

Anonymous said...

Balik tanya atok hearsay kemudian anguk2...ha..ha

Anonymous said...

Yg pelik pulaknya ..

Madey ngapa tak mau gunakan kes PD ni utk jatuhkan Najib? Sedangkan dgn peliwat dia gunakan kes hampir serupa dgn berjaya sekali? Ni tak, pegi reka citer 1MDB yg bukan2 utk jatuhkan Najib, akhirnya kantoi.

Disini pd aku nampak Madey dah setengah nyanyuk kot. Ada peluru emas tak tau nak guna, pilih pakai tombak, baling pun tak tepat, nak kena sasaran jauh sekali.

Kira2 Madey dah tak bijak lagi le tu. Tu sbb LKS gunakan utk "Melayu screw Melayu' pasal LKS tau dia dah jadi mengong ...

Apa2 pun cerdik, bijak tu hanyalah PINJAMAN Tuhan. Dia nak ambik balik bila2 masa aje boleh .. ingatlah tu !!

Anonymous said...

Rafizi saman di Malaysia bukan nya di Landon...
Boleh jalan ka...mau main2 saja...saman la Cikgu Bard ada
Akuan bersumpah lagi..di Malaysia aja tak payak susah2...tak payah spin..

Anonymous said...

Tontowi algermany serban besar bakul rakan baik umno pon dikatakan tonton filem lucah di german...manusia bukan malaikat...

Anonymous said...

Ko ni pegawai peribadi rsfizi?..dia sahkan saman dimana?

Anonymous said...

Cerita Najib dengan Ziana ni dah berkurun kita dengar dari zaman dia belum jadi PM lagi. Masalahnya tiba2 sekarang pulak timbul balik cerita tu. Nampak sangat pendedak pakatan haram sudah panas. Apalah punya bongok cai2 ni. Orang cerita pasal wanita menyerupai Diyana dengan mamat menyerupai Zairil korang konar cerita Najib dan 1MDB dan khalwat apa ke jadahnya.

Cerita khalwat Najib tu bagi la proof walau sikit. Masalahnya habuk pun tarak. Takat dengar cerita adik baru grad UIA kerja jadi pendaftar mahkamah syariah sapa2 pun boleh buat cerita beb.

Seperti yang saya dah nyatakan tadi "Apa-apa hal huntung la badan jadi orang DAP ni. Diorang bersedap2 korang kat sini yang beria-ria backing. Baik punya dedak korang dapat."

p/s - Kalau diorang sudah berkahwin dan mereka sekadar minum air Ribena, saya mohon ampun dan maaf kerana menuduh yang bukan2. Alaa... tunjuk je la surat nikah habih cerita. Bukan suruh buat sumpah laknat macam sorang tu.

anakbochek

Anonymous said...

Ko patut susah hati pasal najib...najib terkenal diseluruh dunia pm klepek ...dah jadi bahan lawak antarabangsa..

Anonymous said...

Kita perbanyak doa semuga Allah membuka lebih banyak keaiban dan keburukan DAP dan Pakatun untuk menjadi pedoman dan panduan umat...memberi kesedaran pada macai pakatun...memberi kemenangan pada UMNO dan BN untuk terus memerentah...

HANYA TUHAN YANG TAHU APA AGENDA MEREKA....TAK TERSEMBUNYI SELAMA NYA.....

Anonymous said...

Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli, sudah memulakan proses perundangan untuk menyaman Raja Petra Kamarudin, walaupun bloger itu didakwa berstatus muflis.

Kata Rafizi, peguamnya, Saiful Izham Ramli, sudah diarah mengeluarkan surat tuntutan terhadap Raja Petra Jumaat lalu kerana mengeluarkan kenyataan berunsur fitnah.

"Setelah peguam saya mengeluarkan surat tuntutan dan selepas tarikh masa menjawab luput (seminggu selepas itu), saya akan memfailkan saman di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur terhadap Raja Petra Kamaruddin.

"Walaupun beliau seorang yang muflis, saya mahu melihat beliau dibawa balik ke Malaysia pada suatu hari nanti untuk menjawab semua pertuduhan terhadap beliau termasuklah saman fitnah saya," katanya melalui kenyataan media hari ini.

Rafizi berkata, ia adalah langkah perundangan pertama seumpamanya diambil terhadap sesiapa pun setakat ini.

"Kerana saya tahu siapa di belakang Raja Petra," katanya.

Anonymous said...

Hehehe..caiharbi2 biasa sangat cepat jeluar cerita najib...hehehe
Kenapa bila keluar gabmar dyana dapig ni caiharbi baru nak rekakarya cerita najib PD bagai...nampak sgt auta...

Anonymous said...

Macai 12.00 balik dengar atok kau punya hearsay kemudian angguk ramai2..
AKU HAIRAN NAJIB MASIH DAPAT MENARIK PELABURAN YANG BANYAK..

Anonymous said...

.
Rapizi pernah kata Tun adalah Korup

Ramai orang langgar lampu merah tapi tak semua orang dapat tiket kerana langgar lampu merah. Mereka yang dapat tiket harus jadikannya satu pengajaran. Mereka yang tak dapat tiket mungkin kerana bernasib baik saja.

Pihak yang dapat tiket terimalah dengan reda. Sementara pihak yang tidak dapat tiket harus tidak dicaci dek adanya perasaan jeles atau iri hati. Jeles dan irihati tidak akan ke mana-mana.

Mengatakan bahawa si polan tak boleh jadi imam cuma kerana imam itu langgar lampu merah tapi bernasib baik tak dapat tiket adalah seumpama mahukan insan 'sempurna' saja jadi imam.

Realitinya tiada insan yang sempuna. Kalau satu insan ditolak kerana ia tidak sempurna makanya tak akan ada insan lain yang layak menggantikan tempatnya.
.

Anonymous said...

Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli, sudah memulakan proses perundangan untuk menyaman Raja Petra Kamarudin, walaupun bloger itu didakwa berstatus muflis.

Kata Rafizi, peguamnya, Saiful Izham Ramli, sudah diarah mengeluarkan surat tuntutan terhadap Raja Petra Jumaat lalu kerana mengeluarkan kenyataan berunsur fitnah.

"Setelah peguam saya mengeluarkan surat tuntutan dan selepas tarikh masa menjawab luput (seminggu selepas itu), saya akan memfailkan saman di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur terhadap Raja Petra Kamaruddin.

"Walaupun beliau seorang yang muflis, saya mahu melihat beliau dibawa balik ke Malaysia pada suatu hari nanti untuk menjawab semua pertuduhan terhadap beliau termasuklah saman fitnah saya," katanya melalui kenyataan media hari ini.

Rafizi berkata, ia adalah langkah perundangan pertama seumpamanya diambil terhadap sesiapa pun setakat ini.

"Kerana saya tahu siapa di belakang Raja Petra," katanya.

Anonymous said...

Itu kes peribadi...kes kecik sangat...najib boleh cakap dia dah tobaat...2.6 billion lagi musak..maa...

Anonymous said...

Huii, takooottttnya najib sampai terpaksa keluar dari umno untuk tutup 'kemaluan' bertuala dengan ziana zain....

Takpe, kita percayakan je... Anggok2kan juga... Cakap macai fuckatan mana pernah muhunggggg....

Rapiji Romli said...

Saya hanya bergurau

Anonymous said...

To anon Wednesday, April 19, 2017 11:46:00 AM.

Setuju dengan pandangan tuan. Kalau cerita khalwat Najib ni betul dan ada pulak pendaftar mahkamah syariah yang boleh verify takkan Tun M tak boleh gunakan ia sebagai peluru torpedo untuk jatuhkan Najib. Anwar pun kantoi dengan Tun M dengan pelbagai bukti esp dari Ummi Hafilda, takkanla dia tak boleh dapatkan orang untuk buat akuan bersumpah kata Najib pernah kantoi khalwat dengan artis.

Namun begitu saya rasa cerita Altantuya lagi panas berapi dari cerita Ziana (maklumla ada yang mati) tapi kenapa cerita Altantuya dah senyap sunyi. Lagi satu kenapa Mahfuz tak korek rahsia sebenar dari Sirul. Cerita tu lagi hangat beb. Cerita khalwat tu ibarat cerita dongeng penglipur lara je. Apa benda bukti pun takde kalau compare dengan Altantuya yang mati kena letup.

Cerita Altantuya tu ibarat peluru torpedo Scorpene tapi Tun M tak pakai pun untuk jatuhkan Najib inikan pulak cerita khalwat yang ibarat peluru terung belanda main perang2 je.

Come on cacai pakatan haramjadah, you can do better than that. Banyak sangat makan semut kot, tu pasal jam otak.

BTW jom kita fokus pada aksi pemanas kedua-dua love bird ni. Kalau nasib baik lepas ni mau ada video porn pulak. Yeaahaaa....

anakbochek.

Anonymous said...

Ko tertinggal bas macai.
.bila plak najib tubuh RCI siasat forex...najib lantik panel penyiasat yg tak ade kuasa panggil untuk jawab soalan...panel ni hanya baca dokemen dl fail saje..ngook..

Rapiji Romli said...

Anak dia semua senarai orang terkaya dalam Malaysia ni semua anak dia.... Mirzan cukup kaya, kapal dia punya..lori dia punya. Rumah-rumah banglo..rumah agam besar di Kanada semua Mirzan punya. 

Sekarang ni Mokhzani anak dia... Mokhzani pun tauke cukup kaya, semua kapal dan semua kontrak minyak semua dia punya dan yang terbaru ni kayanya anak-beranak Mahathir ini sampai dia boleh beli kilang arak di Filipina.

Dengan duit kilang arak tu jugak, dia beli stesen-stesen minyak Esso... Tu yang dia tukar jadi Petron nye tu....

Jangan beli minyak di Petron lepas ini. Beli minyak di Petron samalah bagi duit dekat Mirzan dan Mokhzani. 

Samalah kita mengkayakan tauke judi daripada Malaysia ni, tauke arak dari Malaysia

Anonymous said...

Ko yg angguk2... Tak tahu pon apebenda RCI..hearsay..

Anonymous said...

Hello sirul.. hello, hello.... what happen..?

-mampos a/l omaq-

Anonymous said...

Nak tunjuk salah orang...sendiri salah mao tutup kaa?..

Anonymous said...

.
Kata kunci:

Jangan sampai rakyat nampak

Tun korup tapi hanya Dap dan Rapizi saja yang nampak.

Tun korup tapi rakyat tak nampak.

Bila rakyat tak nampak, tak adalah korupsi.
.

Anonymous said...

Umno tak ade salah?..menteri boleh hantar gambar lucah kpd imam yg sedang umrah...terencat sekejap iman pak imam..
Jamal raba bontot...jarjis raba bontot...umno suka raba bontot?

Anonymous said...

Perasan atau tidak benda2 tak senonoh macam ni semuanya hak mutlak pembangkang.

1. Lelaki berwajah Azmin dengan aksi aiskrim.
2. Anwar dengan gelagat anal sex, 2 kali tidur penjara.
3. Ostat Badrul Amin kantoi dengan bini orang, yang tangkap tu laki dia sendiri pulak.
4. Mat Sabu dengan Norma.
5. Yang sorang lagi orang PKR "lima pukul satu" depan pc sambil livechat.

Ishh... macam kebetulan pulak kan.

anakbochek.

Anonymous said...

.
Rakyat tak faham apa itu Forex loses

Rakyat tak faham kaitan Forex dan BNM

Hanya DeFuck tahu, nampak dan faham apa yang berlaku

Kalau DeFuck kata dia tak nampak, rakyat lagilah tak nampak

Cumanya kenapa pada 2012, DeFuck dan LGE buka kembali cerita Forex?
.

Anonymous said...

Anakbochek kecik lagi..kalo sirul mau mengaku dan berada di malaydia di upah baru boleh jadi bukti..per2 pon umno tumbang banyak kisah misteri akan terbongkar..

Anonymous said...

Ape yg hairanye bongok..ade hutang ratus billion disebut melabor...ade yg baru sain mou...blm tentu datang melabor..

Anonymous said...

Itu zaman bila? Masa tu rapiji gurau aje...tak de bukti pon..ko jer yg bongok..

Anonymous said...

Dua pandai niaga tak macam ko bongok pandai merapooo...polis ke sprm ker tak kisah pon..ko yg bongok nyibok jeles...kerja tukang bodek bila nak kaye ...upah ciput..

Anonymous said...

Ko tak repot sprm...takut nak repot...melalak ...mana rakyat nak nampak...hearsay angguk2 ..hik4,..

Anonymous said...

CIA dah tanye ko bila nak siasat bmf?...bila najib nak tubuh RcI siasat forex..
Hari2 ko melalak...cian ko

Anonymous said...

Dah ckp dulu..kalau sudah nikah..ckp lah terus terangkan zairil dan dyana...kan dah jadi fitnah..tp tu kes lain..masalahnya dyana tu mcm minum minuman keras..jer..patutlah sokong sangat Dap..sbb.bagi Dap Melayu screw boleh buat apa lu suka...janji gua dpt kuasa..mahu jadi Siti zabedah anak Kassim pun boleh jadi dyana anak si yammi pun boleh..ni semua ciri melayu screw.. asmin..mat sabu.khalid gereja..patutlah mereka ni sokong sangat Dap

Anonymous said...

Anakbochek kecik lagi...kisah saman rapiji tak mao tanye daahm..
Mst sabu perangkap anuar musa ...
Kalo asmin perangai tak senonoh bodoh sangat tuanku lantik jsdi mb..
Kalo sefool mudah jena rogol ko pon mudah anwat nak sula ...
Lima pukul satu ade cop pkr plak..sebab tu ko boleh kenal...kalo ko pakai cop pkr orang kata pkr kaa..

Anonymous said...

Cina mca dan kapir bn skrew ko bisu yeek..

Anonymous said...

Ada 6 kotak dijaja oleh ezam katak pun, takde pun kisah misteri terbongkar. Bukan tu je, selangor, penang, perak yang diperintah / pernah diperintah oleh fuckatan rakyat, tak pernah pun keluar cerita misteri pasal bn. Setakat kecoh-kecoh sebab nak tutup kelemahan pemerintahan fuckatan sendiri ada la....

Anonymous said...

Fbi dah tangkap najib ke?

Anonymous said...

Sepina perancis dah sampai ke belum??

Tanya macai fuckatan apa tu sepina... Kang dia kata butir taik madey lak... Har har har

Anonymous said...

Saya hanya bergurau. Belakang raja pet adalah anwar aljuboori...

Anonymous said...

Tak da bukti...hearsay tu fitnah la...kalau ada bukti bagi bukti sekali macam Datok Jamal tu...
Spin bangkai kalau ada bukti tak tunggu saman dah..pasti Piji
Sotong Gendut dah londehkan....

CIKGU BARD CAKAP ...SAMAN LA AKU....
...AKU PECAH LOBANG MU...
...OOO...OOO..

Anonymous said...

Hehehe...caiharbi cerita ku nan pun anggok2 bongok...cerita bang non siap ada bideo pun caiharbi geleng2 bongok...hehehe cai n gang2 lembu mmg cam tu...keturunan anggok2 geleng2 bongok keturunan...hehehe

Anonymous said...

Hehehe tapi mana bleh lawan porno seko caiharbi pkr lancap dpn leptop kan cai....hehehe

Anonymous said...

Hehehe..caiharbi1045 90jota anggok2 bongok dok anggok jer la keja nya...hehehe

Anonymous said...

Madey adalah musuh ketat Dapig. Kalau mu lantik Atok Kim jadi penyiasat, konfem dia akan siasat musuhnya itu. Ada beran?

Anonymous said...

Apa yang rakyat faham ialah tak mungkin Pizi atau Dapig buat tuduhan tipu. Kalau Pizi dan Dapig tipu dah lama Tung saman dia kan kan? Kik5

Anonymous said...

Anakbochek kecik lagi...kisah saman rapiji tak mao tanye daahm..
Mst sabu perangkap anuar musa ...
Kalo asmin perangai tak senonoh bodoh sangat tuanku lantik jsdi mb..
Kalo sefool mudah jena rogol ko pon mudah anwat nak sula ...
Lima pukul satu ade cop pkr plak..sebab tu ko boleh kenal...kalo ko pakai cop pkr orang kata pkr kaa..

Wednesday, April 19, 2017 12:40:00 PM

Anon kat atas, apa tuan merepek ni? Huru hara tulisan tuan. Dah la ejaan tunggang langgang, tatabahasa pun ke laut. Seriously saya tak faham apa tuan nak sampaikan ni.

Mungkin tuan tengah marahkan Zairil kot sebab dia dapat berseronok dgn Diyana masa tuan menaip ni? Jangan marah2 tuan. Banyakkan bersabar. Tuan kata saya kecil lagi sebab tak nak tanya isu saman Lapiji. Takpe saya tak ambil hati pun sebab isu artikel ni bukan tentang Lapiji tapi tentang lelaki macam Zairil dan pompuan macam Diyana tengah berseronok. Nak buat apa cerita pasal Lapiji. Potong stim la tuan ni.

anakbochek.

Abdul Wahab Ismail said...

Mohd Faiz..Kalau kau tau kenapa nak suruh orang lain pulak dedahkan..tak berani ke nak dedahkan sendiri...kenapa perlu nak cabar orang lain pulak???.Kalau berita kau tu palsu dan kena saman.. kau dah tentu cabut lari dulu..cuci tangan.

Anonymous said...

gambar mana? gambar...

Anonymous said...

mana bolih lawan video jongkang jongkit.

Anonymous said...

yamsenggggg.....

Anonymous said...

kalau dia bertanding kat situ lagi...aku tonggeng bontot.

Anonymous said...

gambar ada? gambar....

Anonymous said...

gambar ada? gambar....

Anonymous said...

gambar ada? gambar....


gambar anak yammi ada. siap yamseng lagi.

Anonymous said...

bodo tarik pelaboran la bodo. bukan macam dap sabotaj pelaboran.

Anonymous said...

sebab gambar tak ada. itu sebab madey tak bolih paw najib. hearsay angguk2 jer...

Anonymous said...

untung dapat bapak pm kan?

Anonymous said...

sekarang dah tak nampak dah. kamceng....

Anonymous said...

Kesiannya kepada sesiapa yang bernama Mohd Faiz. Oleh kerana Mohd Faiz seorang ni habis semua Mohd Faiz yang ada tumpang bangang.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates