April 1, 2017

37 Inilah Kualiti Fitnah Sarawak Report Yang Menjadi Kitab Anutan Pembangkang @PDRMsia @SKMM_MCMC

Untuk macai-macai pembangkang terutamanya minions Parti Cap Bunga Raya, minta tolong sampaikan kepada pemimpin-pemimpin mereka bahawa teknik fitnah 'superimpose' sebegini seperti yang dilakukan oleh portal fitnah Sarawak Report sudah tidak laku dan tidak lagi relevan di era PRU14.

Sarawak Report membuat fitnah kononnya Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak dan isteri, melawat dan membeli belah di sebuah gedung kedai emas sewaktu lawatan mereka ke Chennai, India, pada masa ini. Apa yang berlaku adalah gambar asal perlancaran gambar Projek Taman Tugu, baca di sini, diubahsuai dan di'superimposed'.

Kualiti fitnah yang dibawa oleh Sarawak Report amat 'low class' dab menjelekkan. Jadi bersesuaianlah Pengerusi Parti Cap Bunga Raya, Tun Dr Mahathir bersekongkol dengan anjing pemilik Sarawak Report, Claire Rewcastle Brown untuk membodohkan rakyat dan menghasut serta menanam rasa benci dan marah dengan cara memfitnah Perdana Menteri DS Najib Tun Razak dan isteri.


Ini antara komen fitnah dati pembaca Sarawak Report.

37 comments:

Anonymous said...

Salam CTS

Mohon share link diatas berkenaan gambar itu untuk rujukan saya...sebab saya baca di Sarawak Report tiada pun cerita tersebut...paling kurang pn "Save Screen" sebagai bukti...walapun ia dah delete (sekiranya betul) maklumat tersebut penting untuk rujukan saya.

Ikhlas

Bijan

Anonymous said...

Gambar bawah sekali sebelah kiri tu bukan ke gambar MAHARAJA FITNAH NEGARA?

Kalau padi, makin runduk makin berisi, tapi dia makin tua usia makin menjadi-jadi.

Apa2 pun, pemimpin kesayangan ted kentot, din pagoh, salwah dan ramai yg dungu2 lainnya tu. Maklumlah satu kapal, semua hidup bersenang-lenang dlm syurga fitnah.

ted manoff said...

Siapa yg kelentong nii ryezall..? Suka kakmah dpt jumpa padayappa rajnikant walaupun khairulryezall dn caii2 menafikannya..kalau betul fitnah saman jerr s.r tuu..ayat saman nii mmg kesukaan caii pm najib... Aku padayappa...kikikikikiki..πŸ™…πŸ™…πŸ™…πŸ™ŒπŸ™‹

Anonymous said...

budak kurap yang BANGANG seperti Din Pagoh n Ted Manoff dan yang sewaktu dengannya, sistem imun akal mereka rosak teruk akibat jangkitan virus BABI GILA.

Bila kitab mereka kantoi memfitnah, budak KURAP mana peduli semua. yang paling penting terus menyondol.

Babi bila dah menyondol, takde maaf bagimu, kau nyorok balik pokok, dengan pokok tu pun babi sondol, kau lompat seberang sungai, babi tu randuk sungai (dah sifat babi kan).

Tapi ada satu petua bila berhadapan dengan babi gila camni - lari dan lompatlah melepasi sebuah lubang atau lopak air yang berlumpur, nescaya babi akan jatuh tersungkur​atau tersasar sondolannya ke bahu jalan (biasanya babi akan terhenti bila sondolannya menggegarkan pokok atau tebing tanah). faktanya babi berlari sambil menyondol dan babi tidak akan melompat apabila sedang berlari dengan "mood" untuk menyondol.

camtulah keadaan budak KURAP yang sentiasa menyondol UMNO/BN walaupun pada khabar berita yang telah dibuktikan hanyalah fitnah.

1MDB dah settle hutang, budak KURAP sondol kisah jual aset negara sebab nak bayar hutang 1MDB - sebelum tu budak kurap bawakan kisah segala hutang 1MDB akan dibayar oleh seluruh anak cucu budak KURAP ni.

Dulu budak KURAP menyondol kisah 2.6b tu duit 1MDB, bila King Salman datang, depan mata budak KURAP, 7b duit kerajaan King Salman masuk dalam kocek Petronas. budak KURAP punyalah angin dia sondol pulak Petronas kena jual (diskaun).

Betul2 budak KURAP ni dah tenat akibat virus BABI GILA.

hehe

Anonymous said...

Ayat bodoh pembangkang, kl betul kenapa tak saman. Maknanya selagi tak saman dianggap betul. Tp yg tak berjaya di heret ke mahkamah dah dianggap betul hanya kerana mereka benci. Kebodohan mcm ni lah yg meyebabkan pembangkang merempat selama 13 kali pilihan raya.InsyaAllah akan menjadi zombie di pilihanraya seterusnya.DOJ kepala bapak korang bila nak saman najib??? Alahai pembangkang malaysia
Ekeke

Anonymous said...

Najib ngan Rosmah nih pon...kok ya pon nak kelik kampong apa salah ajak atok 1/2 india join sekali.

Anonymous said...

kalu ikut doktrin budak KURAP ni
Si raja liwat memang lelaki dalam vedio 'blue' sebab raja liwat tak saman trio datuk T.

Atuk madey n sons pun tak saman bila tersebarnya berita ada 400 syarikat dibawah nama atuk madey n sons.

Tokong tua nak mampus (bila nak nak mampus daaa ?) pun tak saman bila Tan Sri Annuar Musa buat pertandingan esei untuk membuktikan si tokong tua tu adalah anti ISLAM n cauvinist.

Muhyiddin Yassin aka si Mat sembab (dah air muka dia fesyen camtu) pun tak saman suami kekasih gelapnya Nika Gee.

Salam 4 kali @ Ainina pun tak berani saman bila tersebar whatsapp berahi.

Apakah virus babi gila tidak dapat dikekang lagi ??

Hehe

ted manoff said...

1 APRIL - HARI LAHIRNYA GST

Hari ini, 1 April merupakan hari ulangtahun kelahiran GST. Sejak diperkenalkan pada 1 April 2015, usianya kini sudah pun menjangkau dua tahun tanpa kita sedari sudah berapa ia mencekik kehidupan kita.

Jika seorang bayi, ia tentunya sudah menjadi budak sekarang ini. Tentunya juga sudah boleh berjalan dan berlari-lari.

Tetapi, apa kesannya GST kepada kita semua sepanjang dua tahun ini?

Tanpa ragu-ragu, GST adalah beban yang menyusahkan kehidupan semua. Ada pegawai tinggi kerajaan pernah berkata, GST hanya untuk orang kaya dan tidak sesekali melibatkan orang miskin.

Seorang timbalan menteri yang tidak perlu disebutkan namanya pula berkata, harga barang akan turun kerana GST. 

Perghhhh...terkedu kita semua dibuatnya!!

Setelah dua tahun, kini kita semakin sedar semua itu adalah penipuan paling dahsyat daripada pemimpin kepada rakyat di sebuah negara yang merdeka.

Tidak pernah di mana-mana dunia, waima di Zimbabwe atau hujung Afrika sekali pun, penipuan dan pembohongan seperti itu sampai hati dilakukan oleh pemimpin kepada rakyatnya.

Setelah dua tahun dicekik GST, cuba kita fikir, di sebalik harga barang tidak pernah turun dan orang miskin terus menjadi mangsa, sudah berapa banyak wang kita disedut kerananya?

Sanggupkah kita terus dicekik lagi?

Akhirnya, jika tidak mahu terus sengsara, Tun Mahathir Mohamad pernah melafaz kata, kerajaan baru yang akan menggantikan UMNO dan BN nanti akan menghapuskan GST secara berperingkat-peringkat untuk keselesaan kita.

PRU 14...ingatlah pilihan ada di tangan kita. 

ted manoff said...

Kikikikikiki... 1mdb dh settle hutang..? Celahmana yg selesai tuu..? Celah juboq ko kerr..? Untungnya kak mah dpt jumpa rajikant...

Anonymous said...

Betul tu. Langsung takde cerita pasal najib & rosmah shopping brg kemas. Babi punya rizal kaki kencing.

Anonymous said...

Ratib SR fitnah...WSJ fitnah.. Pembangkang fitnah..

Dah abis selasa setahun tak saman2 jugak...kalo tak cukup duit nak lantik peguam aku boleh hulur derma...

Anonymous said...

Najib pegi belajar ilmu belit yg lebih bisa..

Anonymous said...

Buka sarawak report la ryezal!!! Mana ada langsung gambar dan berita fitnah kau ni. Blogger penipu @ bodoh

Anonymous said...

Najib poon tak saman wsj dsn sr kes besar seluruh dunia baca..

Anonymous said...

Cts kan kaki posing...kalo tak boleh posing dia takkan siarkan
..dia nak buat macai2 bodooh trkinja2..

Anonymous said...

Hei anjing kurap belaan najib..kes yg cakap tu kes yg telah dlapor polis...ngok..yidin tak saman kerana rpk yg buat sd berada di uk...dia tak berani balik malaysia...ko budak belaan per tahu pasal undang2..

Anonymous said...

Cts kan kaki putar..anak murid najib klentong..

Anonymous said...

Isu Penahanan Siti Noor Aishah : Menjawab Fitnah Zamihan


ULASAN | Saya bersimpati dengan Malaysiakini yang dilontar dengan pelbagai tuduhan kerana sebuah penulisan yang disiarkan pada 29 Mac 2017.Rencana itu telah ditulis oleh saya dan disiarkan Malaysiakini. Saya bukanlah wartawan Malaysiakini seperti yang didakwa dalam penulisan balas tersebut.

Saya mengambil tanggungjawab penuh atas penulisan tersebut. Saya bersedia memberikan kerjasama penuh - sekiranya perlu. Saya juga agak terkejut apabila seorang ustaz yang dirujuk sebagai "pakar" boleh membuat tuduhan tanpa usul periksa.

Setiap yang saya tulis itu adalah benar seperti diceritakan Siti Noor Aishah Atam dan keluarganya, selain pengalaman saya sendiri tanpa sebarang tokok tambah. Namun mungkin ada kekurangan - seperti latar belakang sebelum Siti Noor Aishah ditahan - tidak dinyatakan secara terperinci.

Merujuk kepada tulisan tersebut, didalam Facebook bertarikh 30 Mac 2017 beliau menulis: “Bapanya sendiri yang melaporkan kepada PDRM tentang kecenderungan anaknya itu terhadap kumpulan jihad ISIS/Daesh apabila mengenali seorang lelaki yang bernama Qaddafi semasa menuntut di UM dahulu.” [Rujuk di sini]

Ini adalah tuduhan yang berat, yang menjadi bualan orang ramai. Ayah kepada Siti Noor Aishah MENAFIKAN sebarang laporan polis dibuat ke atas anaknya.

Keluarga mereka sedang mengkaji ruang untuk mengambil tindakan undang-undang atas kenyataan tersebut.

Sejujurnya, saya tidak tahu apa yang ada dalam hati Siti Noor Aishah, sama ada beliau punya kecenderungan untuk terlibat dengan kumpulan pengganas atau tidak. Saya juga dimaklumkan, Siti Noor Aishah mempunyai hubungan dengan Dr Mahmud, seorang bekas pensyarah Universiti Malaya yang didakwa terlibat dengan kumpulan pengganas.

Cuma satu tuduhan

Anonymous said...

Macai dan cts dah kena klentong dengan menteri..arul kanda dah sahkan 1 mdb akan selesaikan hutang pada 2023..

Anonymous said...

Najib laksanakan gst kerana patuh arahan DAP gaknye...

Anonymous said...

Ini semua keje DAP nak tipu melayu bodooo..hik3

Anonymous said...

Betul tu ini kerja DAP nak tipu melayu bodoo...muka2 dlm screen shot tu semua muka DAP

Cucu Tok Selampit said...

Macai-macai pembangkang ni bodoh. Mereka ingat pi Sarawak Report tak ada posting maksudnya tak buat posting. Bodoh. Posting boleh delete bodoh. Biar pihak polis yang siasat. Cache masih ada.

dap lan cau said...

1. Hutang ni ada mcm2 jenis hutang .. Lebih2 lagi kalau hutang yg melibatkan sebuah sykt, a going concern. Ada hutang jangka pendek, hutang jangka panjang, begitu jugak hutang semasa.

2. Hutang yg dapat dijelaskan dlm tempoh yg telah ditetapkan, tidak lagi menjadi hutang, kira selesai. Termasuk apa jenis hutang pun, walau pun bil letrik, bil telefon, atau pinjaman bank dll, walau pun hutang yg sama masih berbaki lagi spt pinjaman bank, maknanya kena bayar bulan berikutnya pula. Bil2 semasa pun kena bayar lagi utk bulan2 berikutnya.

3. Bila hutang2 ni tak dapat siselesaikan dlm jangkawaktu yg telah ditetapkan, baru dinamakan HUTANG TERTUNGGAK. Maknanya sipiutang tidak dapat menjelaskan hutang utk sesuatu tempoh tertentu (sudah pasti BUKAN keseluruhan hutang kebiasaannya).

4. Kalau sesorg pegawai atau wakil sesebuah sykt atau sesiapa saja mengatakan pada hari ini, syarikat tidak mempunyai hutang semasa, IA MUNGKIN BETUL, krn sykt telah membayar semua hutang dlm tempoh yg telah ditetapkan sehingga semalam. Maknanya sykt tidak mempunyai hutang semasa. Tetapi tidak bermakna sykt sudah tidak lagi mempunyai hutang2 dlm jangka waktu panjang dan/atau pendek.

5. Jadi kalau seseorg kata sykt dah dapat menyelesaikan segala hutang, kita kena tahu dulu hutang yg spt mana, adakah TUNGGAKAN HUTANG atau HUTANG SYKT KESELURUHANNYA .. Selalunya merujuk Hutang Semasa spt diperenggan 2 dan 3.

din pagoh said...

Woii bangang!! Mana buktinya bongok! Dh delete? Mana cachenya? Kau dh buat laporan blm? Pork u

Anonymous said...

SR cepat2 delete supaya rakyat akan tukar fikiran menyalahkan kerajaan yg buat fitnah pada SR...tektik ni dah banyak kali digunakan...tapi minion dapig tetap jilat...hahaha

Anonymous said...

Tu ha melayu1118 bongok seko dok terkinja kinja...hehehe

Anonymous said...

Ilmu belit kena belajar dgn bang non atau Lim ks atau LG Eng...haha

Anonymous said...

Hehehe din bongok dok meroyan maki hamun jer tau...hehehe

Anonymous said...

din pagoh u PORK¿¿¿

Anonymous said...

Terrbaik CTS...teruskan usaha anda.

Anonymous said...

Memang Sarawak report ni..busuk hati punya kafir..laki dia tak dpt projek dari China tu yng bini mwroyan macm gila babi...tapi seiapa Melayu Islam.yamg pwrcaya certa SR..ni tahu nak ckp apa itu kan berita ya iayuhal kafirun..dah ckp bila nerita dari.kafir..tgok dulu betul k tak

Salwah Abdat said...

Bagaimana hutang-hutang ini akan dibayar oleh 1MDB? Dari manakah 1MDB akan menjana sumber pendapatannya untuk membayar kesemua hutang ini setelah aset-aset strategiknya dijual dan wang miliknya berjumlah berbilion ringgit dilaporkan hilang?

Salwah Abdat said...

Usaha nak spin fakta-fakta yang benar.
Semata mata nak bodohkan rakyat

Salwah Abdat said...

Ryezal blogger Pahlawan
Dapat upah baru dia lawan....!!
Blogger haprak

Salwah Abdat said...

Bagaimana hutang-hutang ini akan dibayar oleh 1MDB? Dari manakah 1MDB akan menjana sumber pendapatannya untuk membayar kesemua hutang ini setelah aset-aset strategiknya dijual dan wang miliknya berjumlah berbilion ringgit dilaporkan hilang? Sampai kiamat pun tak selesai lagi segala hutang.
MO1 dah buat lagi nonsense nya..!!








Salwah Abdat said...

Yang hairan nya hingga ke saat ini MO1 masih lagi tak saman SR?
Kenapa agaknya ye??
Dah beribu hari selasa !!!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates