April 21, 2017

27 Ini Sebabnya @RafiziRamli Tidak Bertanding Di Kemaman Sebaliknya Di Pandan


Ramai yang bertanyakan kenapa di dalam Pilihanraya Ke 13, Naib Presiden PKR Rafizi Ramli tidak bertanding di kawasan kelahirannya iaitu di Kemaman sebaliknya memilih untuk bertanding di Pandan.

Lihat sahaja gambar-gambar di bawah sudah cukup untuk menjelaskannya. Orang-orang Kemaman bijaksana tidak memilih penipu dan pembohong mewakili mereka. Rafizi Ramli bernafsu besar. Masih ada cita-cita untuk menawan Kemaman sedangkan sambutan yang diterima, lebih kerusi dari orang yang hadir.





27 comments:

Anonymous said...

Org KEMAMAN dah tahu piji kaki KENCING..

Hanya d PANDAN shja org BIOL prcya klentong piji

Kihkihkih

Anonymous said...

Kat Pandan tu yang ramai pemilih ada lah puak penyokong DAPigs.

Johan said...

Dia asyik mengata, mengeceh org.. Mungkin ramai yg tahu perangainya sejak dulu.

Anonymous said...

rafigi gi tempat majority cina pantai remis lawan MCA pun confirm dia menang..
Kor Ming gi majority melayu Pandan pun sama dia mesti menang ...
apa mau heran ...

Anonymous said...

Pandan lubuk macai bodoh dan liberal.. nama dlm ic je Isle tp talibarut dapig belaka. Selangor kn lubuk org melayu perasan pandai.. tp sbrnya bangok dan bodoh.

Xheran lah mereka suka manusia spt lapiji.. kaki fitnah penipu besar..

Anonymous said...

aku heran Exco Johor baru dituduh dan nak dibicarakan telah digari dan kena pakai baju lokap Sprm.

Tp si LGe tokong penang bapak rasuah penang tu tak digari atau kena pakai baju lokap SprM.. wpun sduah dituduh di mahkamah..apakh double standard dlm sprm krn ada talibarut mereka?

Apakah kes TBHock akan diulang demi menutup skandal?

ted manoff said...

Kikikikikiki... Ryezall taktik propaganda lapok macham ni org dh tk guna..rafizi punya pasallah dia mau tanding dimana..jgn marah ryezall.. Geram takpe...haha..πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜…

Anonymous said...

Apa guna 40k bangla yg atok peliwat impot dolu..penuhkan kerusi2 kosong ngan bangla2 tuh.
Kita nak tengok kepala , badan dan ekor taik bertanding djm pru 14 nanti
Boleh menangkah atau hanya penuh ngan ketaikan

Anonymous said...

Blog Cucu Tok Semburit lubok baruah Bongok UMNO!!

Penjilat Lanun Bugis Oenyamun Tersohor di Dunia!!!

Anonymous said...

Blog Cucu Tok Semburit lubok baruah Bongok UMNO!!

Penjilat Lanun Bugis Oenyamun Tersohor di Dunia!!!

Anonymous said...

Betul2 meroyan babi sekor ni.. Lapar tulang babi ke..?

Mat Gunong said...

Dedahkan'x pun kena capai KPI yg disasarkan. Nnti dedak gugur kurang, sebab tu kebanyakkan posting tak ubah seperti, " mengata orang , aku yg lebih " . Janji masyuuuuuk... walaupun terpaksa menjadi buta dan tuli.

Anonymous said...

Bukan..dia tak dapat jilat puki babi

Anonymous said...

Terdesak sangat ph , terpaksa menyalahguna OKA utk kepentingan politik

Anonymous said...

Mmg orang pandan ni biol dan bongok... ni semua nya mereka termakan hasutan Pas..sekarang padan muka Pas..kena kencing dgn Dap..so lepas ni Pandan akan jatuh k tangan Bn balik InsyaAllah.. Sbb cina kat Pandan ni pun dah menyampah dgn Dap.. Sebenarnya cina ni tertipu. DAP kata. PRU 13 mereka boleh ambil putrajaya.. Hakikatnya..cina walau..menang semua kerusi Dap..tak mungkin boleh ambil putrajaya sbb.Sarawak. Bn sapu bersih...tu dia..belum lg..Sabah.. Kesian cina kat Malaysia ni kena tipu hidup hidup dgn apek kit siang..sekatang proppa meteka orang bukan Melayu boleh jadi Pm..betul k..kalau Majlis raja raja tak setuju.. Yang Dipertuan Agung tak setuju..boleh k..sbb raja raja Melayu dah berikrar..Malaysia ni di bawah jagaan mereka... Askar askar di bawah pemerintahan sultan sultan..do jgn mimpilah Dap

Anonymous said...

Sejak bila DAP kata nak perintah Negara?

Anonymous said...

Mmg xckap...tpi dalamhati..
Im PM mlysia..nametag LIM KI SIAN

Kihkihkih

Org GILE n BIOL je yg xnk jd PM..

Anonymous said...

Sejak bila DAP cakap nak perintah Negara ??

Anonymous said...

Anon tak baca k blog Malaysia today..kit siang gone end ckp sesiapa boleh jadi Pm..tak semestinya Melayu dan Islam..so tu menceritakan sapa yer..Mca..ke..big bos mca sapa.. umno..kan..tapi big bos pembangkang sapa yer...cuba teka...pandai Dap..so mereka tu propaganda utk sapa yer.. Sekali lagi pandai.Cina..sbb cina dah sedar mereka tertipu..dgn dap..so nak ambil balik sokongan cina ni..Pm Malaysia boleh jadi berbangsa Cina ada faham anon 10:46

Anonymous said...

Kira awak ni macam nujum Pak belalang lah ye??

Anonymous said...

piji punya la goreng sampai ramai yang keluar dari tabung haji .. tapi simpanan piji masih kekal..
nk daftar balik boleh .. tapi ikut turn la pakcik makcik oiii
20..30 tahun belum pasti lagi
piji.. tahun ni ko pegi la ..ratus ratus ribu dalam TH nak buat apa

Anonymous said...

Apa cerita Cik Dyana Sofea sudah jadi bini No 2. Kesian Guan Eng melopong.

Anonymous said...

Tabung Haji sudah menjadi Tabung Amal Aidilfitri.

Jamal Jamban said...

Jadi jantan jangan busybody.

Anonymous said...

sendiri body bz tak sedar..betul2 mcm bapok jalanan muahaha

Anonymous said...

pekak dan buta ker kamu nih..baru d lahir smlm?

Anonymous said...

ooooo org kemaman padan la perangai pon seperti samseng...not surprise..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates