April 30, 2017

65 Hanya Di Selangor - Takkan Bazar Ramadhan Ada Perniaga Cina MPKj?

Hendak buat macam mana. Ini pilihan pengundi-pengundi Kajang. Hendak merenggek pun tak guna. Pilihan Raya Umum pilih PKR. Hendak buat Langkah Kajang pun mereka masih memilih Madam Kipas jadi ADUN. Sekarang rasalah sendiri. Tidak ada gunanya hendak naikkan banner tunjuk protes. Kenapa baru sekarang mahu merayu kepada Datuk Jamal Yunos untuk menolong. 

Carilah Madam Kipas yang amat disayangi itu. Apa-apapun kalau betul, tahniahlah Majlis Perbandaran Kajang kerana memberikan peniaga Cina untuk berniaga di Bazar Ramadhan. Dapatlah pengundi-pengundi Kajang rasa hidangan babi panggang ka.




65 comments:

Anonymous said...

Cina dapig sekarang sah pandai berpuasa maa... Waktu berbuka pun sanggup pakai baju melaka sambil berbuka bersama orang Islam PgayR dan fuckatan haprak... Satu kehebatan tu...

Depan macai berpuasa bagai nak rak, balik rumah tonggang arak sambil senyum lihat kebodohan melayu PgarR....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Ted manof/Salwa abdat/Din Pagoh cer hang komen sket!

ted manoff said...

Ryezall.. Benda sengaja diadakan utk provokasi org melayu..patut siasat dulu sapa yg buat banner tuu..kadang wayang politik saja..cari publisiti murahan..faham2 sajalah sapa punya kerja...πŸ’°πŸ’ΈπŸ’ΈπŸš½

ted manoff said...

Dh komen...nii semua kerja jamal lahanat....πŸš¬πŸš¬πŸ”«πŸ”ͺ

Anonymous said...

Dah buta ke apa? Cinapek pakai songkok dapat jadi penganjur pasar ramadhan...
Jamal pun sibuk naik heli buat riki Paya Wetland...terkangkang assmin jamban amekau

Mat Gunong said...

Macamana dato jamal nak tolong. Org yg minta tolong pun tak nampak. Betul lah kata TEd. Sendiri cetak bena, sendiri snap foto,kemudian buat entries. Yg penting KPI kena capai, ada berita ,ada masyhuuk..

Anonymous said...

LANGKAH KAJANG APA DAH JADI
AKHIR JAMAL TEMPAT MENGADU
BAZAR RAMADAN PENGANJUR CINA BABI
TAK KE BABI NAMERNYER TUUUU...


KIKKKIKI.... BRRAMBUS BARUA SINGAPORK@DAP. ..

Anonymous said...

Bazar RAMADHAN pon cinnaa DaPIG13may nk RAMPAS niage...

Kihkihkih

Nk NIAGE kuih bulan atau sate babi..

Huaaaaaaaaaa..

Loya TEKAK nk g BAZAR KAJANG.

Anonymous said...

Hehehe..ko dgn lapiji yg punya plan nak burok2kan umno..sedap2 tudoh dato Jamal...hehehe lahanat ted bongok

Anonymous said...

Caiharbi2 ape kesah...sate babi mmg kesukaan terutama ted salwah matgunong bongok tu...haha

ted manoff said...

Ramadan semakin hampir ryezall..sama2lah k¡ta menel¡ti d¡r¡...buang sikap suka megadu domba ryezall..harapnya ryezall dpt kurangkn entry berunsur fitnah...πŸ˜žπŸ˜žπŸ˜’πŸ˜žπŸ˜πŸ˜œπŸŒƒπŸŒƒπŸŒƒ

Anonymous said...

Siasat babi kau!

Anonymous said...

Sendiri melancap dpn laptop, kemudian salahkan orang

Anonymous said...

Mngadu domba CERITA yg btul xd masalh pon..

Rpiji FITNAH selamba jer..

Kihkihkih

Anonymous said...

Lepas ni senanglah ted bongok, mat Gunung, salwah abdat dan din pagoh dptkan babi panggang utk berbuka.

Anonymous said...

Bila pulak lapiji fitnah, dia cuma bergurau je.
Bergurau style beruk.

Anonymous said...

Peniaga yg bermasalah tu orang umno...undi umno elok mintak Jamal tolong...nanti kena raba pungkok...

Anonymous said...

Ko dapat babi percik dari mca dan gerakan...ha4...

Anonymous said...

10:49 babi belaan Dap laknatullah

Anonymous said...

Kajang majoriti Pkr, kalau bodoh pegi minta kerja jaga kandang babi belakang rumah kit siang. Tak ada kaitan dgn umno-pas wahai babi.

Anonymous said...

menyibok. melayu islam nak cari sekupang dua. mereka sibok nak menyentil sama.
tak payah pegi bazar ramadhan dah.

Anonymous said...

tanda PRU dah hampir...
cina bole niaga confirm depa pangkah
nenek kipas bole pegang sepenggal lagi

Anonymous said...

MadeyGila fitnah adu domba sampai ke Amaaarekaaa awat hg xkecoh pulak nk nasehat?

Ted munapik.. Buka lh sblh mata ko yg ditutup satu lg tu.. Spy brckp benar.. Stkt jd barua dapig pg ptg hari2 tetiba ari ni pkai kopiah nk jd 'lebai' mcm asimin jmbn ejek tu.. Ade org kesah ke ted?

Kelam kabut dhh depaaa sesak nafas mnjelang Ramadhan.. Pru14 dh dkt

Anonymous said...

Mca gerakan wpn bkn Islam tp belum pernah lg stkt skrg mereka mmbuat kacau atau kontraversi trhdp perkara bodoh mcm ni.

Nmpk sgt nk aje masuk kcau dlm semua urusan orh Islam oleh pakatan haprak laknatullah ini. 9/10 ekonomi cina dh control di semua cbg bisnes, tkkn bazar Ramadhan pn nk 'gadai pd dapig jgk.. Xde bhsa lg blh describe perangai mp2 pkaton melayoo ni mlainkan kamu semua ada MUNAFIK dan SIAL jk benar hal ini berlaku. Allah SWT pasti akn hina dn laknat kamu semua nnt jd talibarut kuffar sehingga xcukup tanah.. Jijik sggh

Anonymous said...

Lepas ejek lebai PAS pstu konar buh nama umno pulak. Ko mmg celaka macai pakaton.. Rosak pemikiran rkyt Malaysia bkn krn pihak lain sbb disbb pgayr dn dapig. Ibarat ulat yg memamah bangkai

din pagoh said...

Pagi KRO!! Jamal dah mampos belom?

Anonymous said...

Din pagoh dah mampus ke belom?

Johan said...

Dulu ada 2 nama Ted.... Mereka saling skrew....kenapa dah tidak ada? Tahniah Ted Manoff...tanpa anda CTS pun pening...

Anonymous said...



Bersabarlah peniaga2 melayu untuk Ramadan terakhir ini.
Pastikan pru14 ini kita hancuskan petualang bangsa Dan gantikan dg pejuang2 bangsa.....

Ingat tu semua... Jangan bila dah dapat sorang dua tiga ratus hinggit... Dah terlupa pesanan ini.

Anonymous said...

Aduh...aritu nak buat uptown untuk negro....sekarang buat bazar Ramadan untuk kaum cina plak.... Ni gilaa apa nih? Hahaha..BODOH PIANG...muahahaha... Apa punya taktik pancing undi daa..

Anonymous said...

Adakah 'din pagoh'@'mat gunung'@berok uganda apa yg dimaksudkan oleh pemimpin2 dapigs kapir lahanat?

'Kitan guna Melayu untuk SKREW Melayu'



Bekas Ameno said...

Kalau Berbillion Umno boleh sapu bersih,,kain banners yang tak beberapa ringgit tak ada masalah untuk buat provokasi murahan,,ini semua kerja Umno & the geng

Anonymous said...

Ko tido lama sangat...saper yg gertak nak sekeh kepala najib kalo umno bentang Ruu 355 du parlimen?...

Kena geng ko ... Ko nafikan...bengong betul...

Anonymous said...

Bekas ameno dah jd chief anjing pengesan Dap laknatullah

Anonymous said...

Dua tiga menjak ini heboh kisah ahli-ahli daripada parti BERSATU (PPBM) keluar parti dengan alasan tidak lagi percaya dengan kepimpinan parti tersebut.

Cuma aku terasa lucu dengan lakonan mereka kali ini, mereka kata keluar daripada PPBM dan mahu sertai Umno, tapi borang daftar keahlian PPBM yang dibakar dan ditayang kepada pihak media.


Kalau borang daftar ahli yang kau bakar, itu tandanya engkau daftar ahli PPBM pun belum, kalau daftar ahli pun belum maknanya kau bukanlah ahli PPBM maka tak ada lah istilah keluar parti.

Kalau betul mereka ini adalah ahli-ahli daripada parti PPBM, sepatutnya mereka tunjukkan kad ahli PPBM dan bakarlah depan wartawan depan pihak media.

Anonymous said...

Lobai pas kena serang dengan ribut di Kedah hingga ade cedera parah kerana lobai Pas tak kutuk mca dan gerakan yg gertak nak sekeh kepala najib kalo umno bentangkan Ruu 355...akhirnye lobai Pas Pis Pus kena bentang sendiri tapi tak boleh lulus lagi...warning dari tuhan untuk lobai....ha4...

Anonymous said...

Langkah Kajang nek jah dapat bonos Rm12250 sebulan
Tholol serasi ngan pas dah pun masok longkang
Langkah pondan buat assmin jamban menggigau siang2
Langkah jamal buat assmin mengidam pakai suit oren...

Anonymous said...

Hari tu..pg pasar mlm kat taman maju Jaya area pandan..ada mpaj punya jawatankuasa melayu..check peniaga kat pasar malm tu..ada lesen k tidak..tapi ada sekor cina dap ni for sure entah apa jawatannya sampai kt gerai cina jual buah..mati2 dia defend cina jual buah tu..tak tahulah cina jual buah tu ada lesen k lesen mati k..tak pasti tapi cina tu...ckp bnyak kat jawatan kuasa mpaj tu...nampak tak...mcmana pihak berkuasa tempatan nak bertindak..ada jer tukang kacau.. Cuba tu gerai melayu atau india ada cina dap tu nak defend...so hal kt kajang ni tak mustahil cina dap kaut untung dari peniaga melsyu fi padar ramadhan..so..orang melayu..yang termakan hasutan Pas..dan pkr..kembalikan lah pemerintahan kp Umno...sejahat jahat Umno tak mungkin roboh gerai kan kan kan..Pas..insaflah..akibat hasutan kamu orang Melayu Islam kat Selangor ni..hidup susah.. Batalkan lah tahalul siyasi k apa dgn pkr...bekerjasama lah dgn Umno utk rampas Selangor..dari pkr balaci dap

Anonymous said...

Langkah lobai pas buat ahli2 pas di selangor kebuloran...adekah ahlu2 pas yg dibuang dari jawatan diselangor akan di bantu oleh najib dan umno?...pas pon nak tawan selangor?...pas bodooh selalu jadi mangsa umno korup....lobai dah kayer bila dapat 90 jota dari najib...

Anonymous said...

Bodooh pubyer citer...yg check lesen bukan jawatankuasa tapi pegawai pengyatkuasa ngook...kalo tak reti usah reka citer...
Kat KL depan hotel vistana .. Restoran cina boleh letak kerusi meja atas kaki lima...kerusi meja restoran melayu dusebelah kena angkut oleh penguatkuasa ku nan..

Budak kampung Selatan said...

Aduh..syabas netizen2 semua..cerita entah betul entah tidak kita plak yg memaki cerca x de ujungbpangkal..org kapir tengok gelak2 tepuk tangan..pehh syabasss

Bekas Ameno said...

Semua orang kau label Laknatullah,, Anon 10:51,sebenarnya melayu species kamu itu lah yang paling layak di gelar sebagai Laknatullah hil haram, sebab bersekongkol dengan pengkhianat Negara dan rakyat.

Anonymous said...

Kerja Jamal Laknatullah

Anonymous said...

Yer...penguatkuasa..yag check tapi asyik kena kacau hantar jkk..kena kacau jugak..oleh dap so sapa yang ngok..orang yang undi pembangkang lah kat Selangor kan kan kan

Anonymous said...

Umno, BN to blame for fall of ringgit, says PAS

ALOR SETAR: PAS says the drastic decline in the value of the ringgit over the past two years is the fault of Umno and the Barisan Nasional government.

PAS deputy president Tuan Ibrahim Tuan Man said this in explaining the high cost of pursuing legal action against whistleblower site Sarawak Report.

He said PAS’ suit is expected to cost the Islamist party some RM200,000 and that this is expected to increase.

“RM200,000 isn’t much actually, but seeing as how our currency has fallen, and the legal costs in London as well as bringing Malaysian witnesses there (it is costly). Who made the currency fall, it is Umno and BN,” Tuan Ibrahim said, when providing an update on the suit.

Anonymous said...

Ko yg bongok...jika ade salahguna kuasa repot sprm...jangan pandai melalak jer...

Anonymous said...

Sbab melayu yg ade kyasa takut kapir...kena sergah dengan kapir mca terus tak jadi bentang Ruu 355...lobai jena bentang sendiri...macai dan Pas pon takut nak herdik kapir bn.

Anonymous said...

12.32 hanjing komen syok sendiri.. Kahkahkah..

Anonymous said...

Hanjing 12.06 bru balek meeting dalam kandang babi..tu yang keluar teori2 baru...segar dari kandang babi...yeeeaaahhh...

Anonymous said...

Alahai komen dari hanjing upahan tokong.. Kesian betul la komen syok sendiri

Anonymous said...

Kesian betul tengok hanjing 10.50 ni.. Ratip la sorg2 sampai mampus kau punya nyalak tu...kahkahkahkah..

Anonymous said...

Only those "Pariyah Dog" will support the KLEPTOKRASI government..

Anonymous said...

Dato jamal for mb selangor. Pasti kafir harbi dan pembangkang melayu lari terberak-berak.

Anonymous said...

J.jamban Laknatullah betul..

Anonymous said...

5.40...kandang babi tu mulia ke..? Kahkahkah.. Kesian betul la kau ni..berkiblatkan kandang babi

Anonymous said...

Kadang Babi paling layak untuk kamu dan J.Jamban berdua saling sondol menyondol....!! Best giler punya..!!

Bekas Ameno said...

Yes i agreed with you

Anonymous said...

Anon 9:10 kau ni besar punya Laknatullah sama macam perangai Abu Jahal....

Anonymous said...

Anon 10:39 kau ni besar punya Laknatullah sama perangai dengan Abu Jahal tu.

Anonymous said...

Ini Anon 9:57,,lagi besar punya Laknatullah sama macam perangai Abu Jahal yang kejam & jahat itu..

Anonymous said...

Anon 10:43,,kau ni besar punya Laknatullah dan Syaithan kabir,, perangai kau tak ubah sama sekali macam Abu Jahal Laknatullah itu.

Anonymous said...

Rakyat Selangor boleh ubah. Undilah Jamal/UMNO/BN PRU 14 kelak untuk pembelaan. Selamatkan diri anda dan Selangor dari penindasan dan kerakusan Pakatan.

Anonymous said...

Patut la hanjing 6.09 suka sgt dengan dengan geng sekandang sebabi dia..rupanye dia dah biasa saling sondol memyondol dalam tu...kahkahkah..video takde ke..? AKSI SONDOL MENYONDOL DALAM KANDANG BABI by hanjing 6.09...
Kahkahkahkah..

Anonymous said...

1MDB tlg bg bukti.

Anonymous said...

pilihan raya dah dekat ni. Macam kerja jamal. yang masuk komen, janganlah tulis macam gaya OKU je. No offense to OKU ya, tapi saya paling benci orang melayu yg komen rata2 mentaliti memang tetap kalah dengan OKU pun.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates