March 9, 2017

35 What Tun Dr Mahathir Really Mean Is @MukhrizMahathir Is Boboi Not Gigirl


DAP organizing secretary Anthony Loke said yesterday, there is no need to wait until 2050 for a woman to be made prime minister as the opposition is ready to appoint one after the 14th general election. According to him,
"We (the opposition) are ready to support Permatang Pauh (PKR president Dr Wan Azizah Wan Ismail) as the prime minister if we are given the mandate." - Source Malaysiakini.
Well, as expected, Tun Dr Mahathir responded an hour ago,
"Other parties have a right to voice out their choice too if they feel an individual is suited for the post. We are not rejecting their decision, but it is not the decision of one party." - Source Free Malaysia Today.
Come on Anthony Loke, Mukhriz Mahathir is not a gigirl la. He is Boboi.

35 comments:

Anonymous said...

PM paling suwey harus digantikan segera

ted manoff said...

Ryezall.. Sebenarnya takde isu pun..hanya mainan media2 pro pm najib saja..dok sibuk2 sapa nk jadii pm buat apa..umno bn dlm ketakutan yg amat sgt sekarang..rasuah sedikit demi sedikit terbongkar..katalah apapun ryezall rakyat tak rela dibodohkan...πŸ„πŸ„πŸŒ°πŸŒ·πŸŒΉπŸŒ»πŸŒΊπŸŒΎπŸπŸ‚πŸŒΌπŸŒΈ

Anonymous said...

Umno pecah kepala fikir macam mana nak ganti PM..keras kepala, muka tebal kulit babi tak tau malu. Rakyat dah tak suka, jadi liabiliti, masih mahu jadi PM.

Anonymous said...

tebal lagi kulit BABI (brother anwar ibrahim)..dah terbukti 4cm dalam..PGAYR masih nk dia jadi PM..ooo suka sama suka..saksi alibi pun x brani panggil..x kebulur aku PM kaki taik..

Anonymous said...

Apa nak kepoh2...madey dh cakap ngan bekas seri kanji...dia dolu dipecat tapi berpeluang juga jdi pee em...tidak pun ada satu calon gerenti sapa pun xble bantah...terkinja-kinja setiap ceramah cap bungah...nek ?????

din pagoh said...

Kepada Pembacaku Yang Budiman,

Jika anda terpaksa menggunakan "Anonymous" sebagai pengenalan diri, sila letakkan nama anda atau nama samaran pada penghujung komentar anda. Ini adalah sebagai tanda keikhlasan anda memberi komen atau ulasan.


Terima Kasih

Anonymous said...

Umno pecah pala fikir nak ganti Ds Najib..lawak apa kamu ni anon 5:01 pm..bukan pemabngjang ke yang sedang pecah pala..nak main isu apa nak jatuhkan Ds Najib..1 mdb.. Tak jalan... duit derma.. raja Salman dah datng..so kira dah settle..apalagi..nak kaitkan jho low lah rezalah..DOj senyap dah..Us pun dah bercelaru sejak Trumph naik..apalagi..pembangkang dah pilih apek kit siang timbalan piemm dan.menteri kewangan..so Peimm sapa..boboi..yidin..wan jijah..or..atok terlajak tua...anwar..out..asmin out..tngok semua calon..piemm...semuanya hancuss lagi2 apek tua

din pagoh said...

Kahkahkah kahkahkah kahkahkah komen sedapkan hati!

Anonymous said...

"So kira dah settled"..kahkahkah. mana punya anjing daa komen mcm ni? Zahid cakap 6.6% tu cuma tinggal anjing najib yg setia. Kalau kira keseluruhan anjing umno, lebih dari 6.6%.

Anonymous said...

Kah kah kah kah... Sekali lagi bersetuju untuk tak bersetuju. Itulah cara pakatan rakyat mampus cepat... Kini pakatan haprak implemenkan cara bersetuju untuk tidak bersetuju sekali lagi.... Memang diharap pakatan haprak MAMPUS lagi cepat.....

Kah kah kah kah kah kah...

Anonymous said...

Pemimpin parti munger kalau tak menipu, memang tak sah...


Hubungan BERSATU-PAS bertambah baik - Muhyiddin

Geraldine Tong
8 Mac 2017, malam 7:19

Presiden Parti Bersatu Pribumi Malaysia (BERSATU) Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, parti itu telah mendapat jemputan daripada PAS untuk rundingan agihan kerusi bagi menghadapi pilihan raya umum ke-14.

"(Hubungan kami dengan PAS) bertambah baik. Kami dijemput ke majlis (anjuran) PAS setiap hari... ini perkembangan baik.

"Sebelum ini, tiada tetapi mereka sekarang menjemput kami untuk membincangkan agihan kerusi.

Pilihan Editor

Membebaskan media, minda sama sukar sama sunyi
"Ini satu kemajuan," kata Muhyiddin dalam satu sidang media di ibu pejabat BERSATU di Petaling Jaya hari ini.- Malaysiakini

Anonymous said...

Siapa jadi PM kalau pakatan haprak menang pru takde isu pun???

Jadi takde isu juga la untyk nak undi pakatan haprak waktu pru nanti. Lepas menang je terus berpecah, buat apa kasi undi..

Anonymous said...

PM -peliwat malang

Anonymous said...

Buat apa nak pecah kepala ganti PM pun??? Lain la ada undi tak percaya pada PM dibuat diparlimen dan dapat suara majoriti...

Nampak sangat macai 93.4% ni bodoh tak boleh di ajor...

Anonymous said...

Terima kasih ted kentot laknatullah...

Anonymous said...

Jadi takde isu juga la untuk tak undi pakatan haprak waktu pru nanti. Lepas menang je terus berpecah, buat apa kasi undi..

ted manoff said...

PETANDA Hj Hadi BAKAL "DIKENCING" lagi] Menteri: 2 rang undang-undang atasi keutamaan Akta 355


PARLIMEN | Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Azalina Othman berkata ada dua rang undang-undang kerajaan yang penting dan perlu dibentangkan pada sidang Dewan Rakyat kali ini.
Menjawab soalan wartawan hari ini, Azalina berkata, beliau berharap rang undang-undang Akta Kebankrapan dan Akta Jenayah Seksual Kanak-kanak dapat didahulukan berbanding usul persendirian presiden PAS untuk meminda Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 1965 atau lebih dikenali sebagai Akta 355.
Ditemui di parlimen, Azalina berkata, kedua akta berkenaan sangat penting dan melibatkan kepentingan orang ramai serta memberi kesan kepada masyarakat.
"Kita dapat banyak usul dan mungkin kita akan dapat lebih lagi (selepas ini).
"Akta Jenayah Seksual saya harap dapat dibaca (dalam sidang Dewan Rakyat). Ia sangat penting dan saya sangat bersemangat tentang akta itu," katanya.
Begitu juga dengan Akta Kebankrapan yang dianggap beliau sangat penting.
"Sebab, jika saya tak dapat (bentangkan untuk bacaan) pada sidang kali ini, saya perlu tunggu lagi dan ramai orang terjejas dengan akta ini.
"Bagi saya, saya mahu selesaikan (dua akta) itu dulu," katanya.
Beliau berkata demikian sebagai menjawab soalan wartawan sama ada usul pindaan Akta 355 yang dibawa Datuk Seri Abdul Hadi Awang dapat dibentangkan pada sidang kali ini atau ditunda untuk kali ketiga. - MK

Anonymous said...


DINOSOR TUA dah sah calon TPM dan Menteri Kewangan.
NENEK KIPAS jadi PM? kahkahkahkahkah. Sah2 jadi barua.
ATOK TUA jadi terkancing gigi .. kong kong pun antara dengar dgn tidak.
din pagoh dan ted kentot hanya buat eksasais rahang jadi anjing tua penyalak, salak bising tapi gigi kuku illeks.

betullah PM pilihan majoriti rakyat Malaysia katakan:

PRU14 adalah perlawanan antara Pakatan Haram pimpinan Cina DAPigs (Melayu DAPigs semua barua angkat taik) dgn,
Barisan parti yg Sah Berdaftar dgn nama BN pimpinan Melayu UMNO.

Rasanya anjing2 belaan DAPigs menyalak setakat menyedapkan hati krn mrk dah pasti terbayang kekalahan yg lebih teruk dari keputusan PRU13 lepas. Stor dedak haiwan DAPigs pasti dirobohkan krn dinosor tua misti mengamuk punya ...

Anonymous said...


Kah..kah..kah puak BANGANGG 93.4 ni tahap confirm tahu akan kalah PRU14.. terpaksan KENCINGGGG siang!!

Amik kau barua chap bunga!

PAS nafi bincang agih kerusi dengan PPBM


KOTA BHARU 9 Mac - Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Ahmad Yakob menafikan dakwaan parti itu bersetuju berunding mengagih kerusi pilihan raya umum dengan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM).

Beliau berkata, pihaknya tidak menerima sebarang maklumat atau arahan pun mengenai perkara itu.

Dalam masa yang sama beliau menegaskan keputusan untuk mengagih kerusi adalah hak mutlak Pesuruhjaya Pas negeri.

“Tidak ada, setakat ini kita tidak ada maklumat bahawa Pas ajak PPBM untuk pengagihan kerusi.

“Kita cuma diberi laluan untuk bersama atas pentas menyatakan perjuangan masing-masing,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita di Program Pemukiman Menteri Besar dan Pemimpin Kerajaan Negeri Bersama Rakyat bagi Jajahan Kota Bharu di Majlis Daerah Ketereh (MDK) di sini hari ini.

Ahmad diminta mengulas dakwaan Presiden PPBM, Tan Muhyiddin Yassin bahawa Pas sudah bersedia berunding dan menjemput PPBM mengenai pembahagian kerusi pilihan raya umum. - UTUSAN ONLINE



Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/berita/nasional/pas-nafi-bincang-agih-kerusi-dengan-ppbm-1.454062#ixzz4apDYiAU8

Anonymous said...



SPRM baru tangkap seorang dua macai din pagoh dlm Kerajaan UMNO Johor.. dah riuh rendah sorak sakan macai kt bawah ni tak tau hujung pangkal..

kah..kah..kah itulah siri terbaru makan tuan.. cleansing UMNO dr rejim Din Pagoh skandal!

Anonymous said...

*DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL//PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O!!!

OI si TERORIS HOMO KEPALA BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. MAK PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

*DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL//PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O!!!

OI si TERORIS2 HOMO KEPALA BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

*DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL//PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O!!!

OI si TERORIS2 HOMO KEPALA BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

Sebenaqnya, bukan BETINA KIPAS PENYAMAQ ZIONIS tu - tapi si anak BOTAK amat CELAKA-si DIKATOR Lanun/Perasuah/Pembunuh Madey, yg. si spesis TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI HOMO ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-CASH is KING BerSHIT- DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD mahukan jadi PM! Depa main drama PENIPU mcm. biasa sj. ni!

Jadi amek lu si BETINA KIPAS - dah juga kena TIPU BULAT2 mcm. si YidinSEMBAP KURAP!

Tok Landak.

Anonymous said...

Kan dah cakap, pemimpin parti munger kalau tak menipu memang tak sah...

Anonymous said...

Hehe... Ted kentot tetap bodoh. Sesi parlimen kali ni hanya dua tiga hari je ke??

Anonymous said...

Nenek jijah jadi PM, semua kerja dia sub pada orang lain. Kerja dia hanya melawat bapak peliwat kat sungai buloh hari-hari.....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

PM -Pencuri Musibat

Anonymous said...


modus operandi macai BANGANGG 93.4 utk perang psiko pd org PAS dan UMNO.
Kejap ckp UMNO tipu PAS.. kejap ckp PAS perguna UMNO.. lepas tu lusa ckp PAS sedang agih kerusi pd boboi..

BANGANGGG!!! aku tkpernah jumpa politik mahamembodohkan rakyat seteruk ini melainkan sejk AtokGila keluar dr UMNO dan tubuh parti chap kontot!

Anonymous said...

Puak pembangkang mmg dah tunggang langgang skrg.
Kalau sebulan 2 ni Parlimen bubar mmg hanyut la pembangkang
Segala tipu daya fitnah tohmahan jd bahan lawak, rakyat dah naik bosan dgn pembangkang...
Lihat saja lah dlm blog ni komen2 pecacai huru hara semuanya.

Anonymous said...



Sbrnya kaedah politik DSN memang terbaik melawan puak2 ini. Dia buat taktau je dengan salakan kepala2 penipu rakyat dlm PH dan Chap Bonga.. kita rasa rimas mulanya.. tp itulah kaedah DSN 'melembikkan' puak pembangkang.. lama mana nak menyalak.. lama2 akan habis bateri jugak.

Bebeza jika gunakan kekerasan.. mereka lagi seronok menyambut dan berlawan.
Sekarang pakatan haprak dh habis taring.. dulu ckup gah lapiji lembu.. apa dia lontar boleh kacau kerajaan.. tp lepas satu siri demi siri penipuannya.. kerajaan tak perlu melatah..biar je sistem perundangan ambil alih.. biar lambat asalkan berkesan.. nah skrg lihatlah taring lembu pondan tu..

tokong lge. bkn main tunjuk hero dlu menghentam UMNO siang mlm.. disekatnya projek2 berkaitan Krjn UMNO BN.. tp akhirnya tupai jatuh ke tanah.. Miss Phang punya lesung pipit kasi jatuh terbenam laaa itu tokong.. betina mau simpan lama2.. kantoi jugak..

Kiraan DSN cukup tepat.. PRU14 akan dilakukan dlm keadaan Pakatan Haprak akan sgt kemarau isu.. bila mereka nak mula mereka cipta isu mereka akan dihantui oleh bersepah2 isu lama yg buruk track record.. mahapenipu mcm AtokGila.

AtokGila pengecut jugak akhirnya.. ingat ke dia nk sondol tebal muka jumpa Raja Salman.. tanya depan2 betoi ke Najib dpt derma 2.6billion.. gentleman lah kalau dia buat mcm tu..Najib boleh senget.. tp alangkah pengecutnya AtokGila.. senyap sunyi xkeluar sepatah haram statement utk sindir ke jauh sekali bertanya...

so skrg apa lagi mau main macai?? mainlah puas2.. yg mana kitorng boleh layan,..kite layan lah.. kang bosan pulak.. dedak pun xlama mana dh boleh support.. haiwan belaan..

kah..kah..kah..kahh..

JIJAH... JAM OMEGA AKU MANAAAA??????

Anonymous said...

DIA KEPIT CELAH KANGKANG. TU SEBAB PAYAH JUMPA. KAH KAH KAH.....

Anonymous said...


tk payah pusing gi jauh2 sgt lah siasat bab duit derma Najib..

JAWAB dulu puak BANGANGG 93 parsennt.. MANA DIA JAM OMEGA KETOM???

itu kes sgt penting.. tp smpai skrg tk selesai.. ada hati mau cerita lain??

satu dunia dh tgk aktiviti bakal piee emmm Pakatan MangkokHayon.. opsss silap.. marah daddy boboi.. dia nk boboii bukan Ketomm..

kah...kah..kah.. lawan membaham laaa chap bunga oiiii... kah...kah..kahh

Anonymous said...

PM - pokemak madey

Anonymous said...

Ohh..exco yng kena tangkap kat johor tu orang..si sembab...baru tahu..bila pulak kes air kat sabah nak ke udara..tak sabar pulak nak tgok..si bedal..ni semua orang Bekas orang Umno yng tak amanah..munafik.. Kan dah ckp akhir zaman Allah bayar cash

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates