March 23, 2017

98 Terkini!!! Tahniah TS Annuar Musa Tarik Diri Bertanding Jawatan Presiden FAM


Sekalung tahniah diucapkan kepada Ketua Penerangan UMNO Malaysia, TS Annuar Musa (TSAM), yang menarik diri dari bertanding bagi jawatan Presiden FAM. TSAM pagi ini mengadakan sidang akhbar di Parlimen memberitahu bahawa keputusan ini dibuat secara sukarela dan tiada siapa yang mendesak beliau untuk membuat keputusan berkenaan. 

Menurut TSAM hasrat beliau berkenaan berikutan beliau ingin menumpukan kepada tugas-tugas beliau sebagai Wakil Rakyat Parlimen Ketereh, menjalankan tanggungjawab sebagai Ketua Penerangan UMNO Malaysia dalam menghadapi Pilihan Raya Umum ke 14 (PRU14) serta membantu Persatuan Bola Sepak Negeri Kelantan.

TSAM berkata, ia dibuat selepas mengambil kira komitmen calon jawatan sama, Tunku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim terhadap pembangunan bola sepak negara serta perkenan Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar.
"Saya buat ketetapan untuk beri penghormatan pada calon satu lagi, TMJ supaya Baginda diberi kemenangan tanpa bertanding dan diisytihar Presiden FAM baru. Sokongan perkenan duli Sultan Johor juga penghormatan pada bola sepak Malaysia."
Dalam pada itu, TSAM bercadang hendak mengadakan pertandingan menulis sama ada dalam bentuk Instagram, penulisan blog atau apa-apa bentuk yang bertajuk  "Lim Kit Siang dikatakan rasis, anti Islam, dan 51 tahun diktator. Adakah benar?"

Pertandingan ini terbuka sehingga akhir bulan Mei. Artikel berkenaan boleh dihantar ke pejabatnya di Ibupejabat UMNO di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC). Hadiah wang tunai sebanyak RM10,000 menanti pemenang. Menurut TSAM, artikel-artikel berkenaan boleh membantu beliau dalam memberikan fakta melalui kajian-kajian yang dilakukan oleh para peserta.





98 comments:

ted manoff said...

Musang berbulu ayam..piiraaahhhhhh..

Anonymous said...

Dah ade kes sprm buat ape tanding...dah dijangka...

Mula2 tunjuk eksyen jer nak lawan..

Dah ade rekod pusing duit Mara dan Mara pon dah tak mau lagi..

Baik berenti laa dari politik..najib pon tak bagi jawatan nenteri...Rahman pengecut yg kena sekeh dengan nazri najib boleh bagi jawatan menteri...

Anonymous said...

Lim kit siang masih diterima ahli dap..ape masalahnye..

Najib ketua perompak masih diterima oleh 3 juta ahli umno...

Anonymous said...

Mca gerakan dan bn serawak tolak ruu 355... Lks tanye adekah mca gerakan dan bn serawak yg dipimpin oleh orang islam tidak anti islam..

Anuar muso tak boleh jawab soklan mudah ni..

Anonymous said...

Tak jadi bertanding, lim kit siang jugak yang dipersalahkan..kahkahkah. Sewel2..

Anonymous said...

Dap rasis dan anti islam...Deris jusoh nak runding dengan cina dong zhong yg rasis..anuar muso pun pernah jumpa dong zhong...sampai jadi spesis yg tidak diperlukan oleh Mara lagi..

Anonymous said...

Jamal akan membuktikan kerajaan Selangor diangotai oleh ketua perompak Azmin dan kuncu2 perompak DAP....
Ketua perompak P.Pinang berjaya mananguhkan perbicaraan kes rasuah dengan mempertikaikan kuasa SPR....
Ketua penyamun 22 tahun berhasrat mengetuai pakatan penyamun bagi menghadapi pilihanraya akan datang dan mewariskan kuasa menyamun kepada anak nya....
Ketua2 penyamun dalam Pakatan Penyamun belum dapat formula pembahagian kerusi dan isu ini dijangka akan menimbulkan perbalahan....
Jebon2 macai pembangkang ketandusan isu dan memberi komen yang bodoh dan meloya kan dalam blog pro kerajaan?....

BERITA RINGKAS DARI TV 14

Anonymous said...

Ye ke? Sprm dah dakwa? Bila tarikh sebutan kes?

Anonymous said...

Bekas Setiausaha Publisiti DAP Selangor, Tan Tuan Tat mengakui Datuk Seri Najib Razak merupakan Perdana Menteri terbaik dalam sejarah negara ini.

Walaupun Najib berdepan banyak tuduhan daripada pembangkang, namun pentadbiran beliau tetap cemerlang malah jauh lebih baik berbanding Tun Dr Mahathir Mohamad, katanya.

"Perdana Menteri mana yang pernah mencatatkan pasaran saham setinggi sekarang? Bila kita bercakap mengenai ekonomi, Malaysia antara yang terbaik di dunia sekarang. Tambahan penarafan oleh syarikat penilaian Moody’s dan S&P, Malaysia di bawah pemerintahan Najib mendapat penarafan A-. Itu sudah cukup baik. Berbanding zaman Mahathir cuma taraf B. Orang ramai tak sedar perkara ini," katanya.

Tegasnya, rakyat tidak seharusnya memberi ruang kepada Pakatan yang diteraju Penasihat DAP, Lim Kit Siang untuk mentadbir negara sebaliknya perlu terus memberi mandat kepada Barisan Nasional (BN) mentadbir Malaysia.

"18 tahun berpoliitik dan saya tidak suka cara DAP berpolitik. Sebab itu saya meletak jawatan dalami DAP," kata Tuan Tat.

Katanya, pelbagai inisiatif telah dilancarkan oleh Perdana Menteri dan Malaysia akan terus maju sekiranya pembangkang tidak merosakkan imej negara di peringkat antarabangsa.

din pagoh said...

Kahkahkah!

Anonymous said...

Satu lagi kahkahkah!

Masa depan hayat politik Kerajaan PKR Selangor gawat

Pemuda Pas Kuala Selangor lulus usul putus hubungan dengan PKR

SHAH ALAM 23 Mac - Dewan Pemuda Pas Kuala Selangor meluluskan usul memutuskan hubungan dengan PKR, sekali gus mencetuskan persoalan berapa lama hayat politik Kerajaan PKR Selangor yang ketika ini wujud atas sokongan Pas mampu bertahan.

Lebih memburukkan keadaan, Dewan Pemuda Pas Subang dan Pandan juga sudah memberikan bayangan ketetapan serupa akan diambil, seolah-olah mengesahkan lagi tanggapan pelbagai pihak bahawa kerjasama politik tersebut hampir pasti menemui jalan mati.

Malah, dijangkakan dalam konteks Selangor sendiri, lebih banyak Pas kawasan akan mengikut jejak Pas Kuala Selangor sebagai tindak balas ke atas Datuk Seri Mohamed Azmin Ali selepas Menteri Besar itu mengeluarkan kenyataan sinis yang disifatkan menghina Ketua Pemuda Pas, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz.


Ketua Pemuda Pas Kuala Selangor, Ahmad Hakimi Othman berkata, keputusan memutuskan hubungan itu dibuat berdasarkan tiga perkara iaitu sikap sinis dan pengkhinatan PKR serta kegagalan Mohamed Azmin menyelesaikan masalah air sehingga turut memalitkan Pas.

“Tiga isu ini sebahagian bukti yang secara syariatnya, tahaluf siyasi pilihan raya bersama PKR perlu diputuskan. Ada pun keberadaan Pas dalam Kerajaan Negeri Selangor di bawah peruntukan Undang Undang Tubuh Negeri yang berketuakan Sultan.

“Sekiranya Mohamed Azmin merasakan mampu memecat exco Pas, kita akan terima dan bergerak seperti biasa. Yang penting prinsip bersama Islam mesti dipegang. Kemenangan dan rahmat adalah pemberian Allah. Sekiranya yang dilakukan menepati syarat Allah, Kemenangan pasti dapat dikecapi,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Sehingga kini, tiga Pas kawasan sudah meluluskan usul memutuskan hubungan dengan PKR iaitu Pas Tumpat, Permatang Pauh dan Bayan Baru.

Anonymous said...

Mengada2 tunjuk lagak bodoo plak macai ni...

Anonymous said...

Dah lame jamal samseng cakap begitu...kes van jenazah senyap sepi...

Yeresa plak nak saman...

Xuraida mak lampir hantar saman jamal samseng berlakon tak mau terima saman...

Eksyen jer kebih...

Anonymous said...

Memang cemerlang...ringgit jatuh tak tau bila boleh pulih....pm paling terkenal diseloroh donia...

Anonymous said...

Hahaha2... Pas patut dah lama lepaskan kerusi exco dan jawatan lantikan politik...

Tapi pas takut hilang sorrow...

Sandiwara lebih2 ostaz dan lobsi duit...

Anonymous said...

Kuasa menangguhkan perbicaraan bukaan ditangan yg terduduh...kuasa ade pada hakim..ko ni bodooo undang2 laa..

Anonymous said...

Ko plak lebih tahu tun madey nak jafi ketua PH...ilmu nujum mana yg ko pakai?

Anonymous said...

Cukup-cukup lah tu Din Pagoh .. tak malu ke asyik jadi keldai Pakatan Harapan ni ?

Yang menilai ekonomi Malaysia ni badan antarabangsa .. bukan orang2 bodoh cam kau.

Kalau dah keldai tu jangan campur urusan manusia .. duk diam2 dalam kandang Pakatan Harapan. Hehe

Anonymous said...

Ooo pakar antarabangsa kata duit malaysia lebih tinggi dari usd dan sin dollar laa...kerana ekonomi malaysia kukuh..

Anonymous said...

CTS patut dah lama nasihatkan Anuar Muso jangan tanding kawan TMJ..

Kan sekarang dah bosar kemaluan nuar muso...yg bertelor plastik..

Anonymous said...


Kolo berani bubarle DUN Selangor, boleh tengok parti mana yg baham tanah. Dan siapa pula yg menetajui kerajaan Selangor.

Anonymous said...

Menjadi keldai ketua prompak 1 mdb lagi memalukan.. ..lepastu takut plak cina jho lo..

Anonymous said...

Kalo nuar muso tak jadi ketua penerangan umno tak ade sape2 lagi layak jalankan tugas ketua penerangan...nuar lah orang paling layak kerana syarat utama pandai klentong...jadi pengerusi Nara mcm2 kes rasuah di Mara..

Anonymous said...

Blm ade jeperluan pembubaran..buat ape nak bubarkan...bubar sekali dengan parlimen baru umno tak boleh main taktik kotor..

Anonymous said...

Kalo berani najib bubarkan parlimen sejarang...amacam..dun pun turut bubar..

Anonymous said...

Sure tak brani ki nak mintak najib bubarkan parlimen sekarang...cakap jer besar...telor plastik...cina jho lo dah jasi...ha2

Anonymous said...

bodoh mengalahkan lembu kau ni .. sepatutnya PKR ngn DAP yg keluar dari kerajaan Selangor untuk mengadakan PRN Selangor setelah "langkah kengkang" untuk menaikkan raja liwat jadi Menteri Besar gagal

Alih-alih raja liwat didapati bersalah oleh mahkamah sebab menceroboh stor kunyit pembantu peribadi yg "cun n sado". Terpaksa tukar ngn bini raja liwat (nenek yg berkipas tak tentu hala);

Waktu tu parti bontot ngn parti babi bersekutu untuk memaksa PAS bersetuju ngn projek langkah Kengkang .. bila PAS berdegil projek terbengkalai la.

Parti bontot ngn parti babi tak putus asa buat satu lagi plan nak bagi nenek yang berkipas pulak jadi Menteri Besar sebab Tan Sri Khalid gagap ni kepala batu, jujur sangat.

Lagi sekali PAS melawan - sebab dalam Islam pompuan takleh jadi MB selagi ada lelaki yang layak. tup-tup lelaki jamban (org kata dia kasi aiskrim free, tapi kat dalam jamban).

PAS boleh la asalkan lelaki, maka naiklah lelaki jamban itu sebagai menteri besar. tapi parti babi cukup marah tapi parti bontot sekejap marah sekejap suka (yg suka tu dari kem lelaki jamban).

Sekarang ni lelaki jamban dah kerek, tak patut dia ejek ketua pemuda PAS - sekarang rasakan, PAS dah marah .. hehe

Moral of the story - jangan berkawan ngn parti bontot kalau tak rela serahkan bontot n jangan kawan ngn parti babi kalau taknak pakaian terkena taik babi.

Hahaha


Anonymous said...

Jebon2 macai pembangkang tak berani report dan dakwa J.Low yang dikatakan ditakuti oleh 3 juta ahli UMNO sedangkan ahli UMNO tak kenal pun cina J.Low ....yang diaorang kenal apek Kit Siang dan anak nya Guang Eng diktator yang dipoja dan disayangi jebon2 .....dan ditakuti oleh jebon yang bingai...

Anonymous said...

Berapa kali dah bontot ko kena sodok? Kalo seifool yg muda dan kuat anwar boleh hantam hibo ko pon tak payah nuar nak sodok...hi3

Anonymous said...

Tak ngaku kenal jho lo rakan serompakan najib.....menteri2 pon tak kenal?..dah heboh pasal jho lo....ko tak payah kenal...cuma desak najib tangkap jho lo dan siasat...pembangkang dah lama desak dan dah repot polis pon...sekarang giliran ahli2 umno dan macai plak...

Anonymous said...

Ade brani?

Anonymous said...

Aku dah kame suruh CTS desak menteri polis tangkap dan siasat jho lo...tapi cts lagi penakot...

Anonymous said...

Pas nak ug dengan umno masa krisis mb selangor...ko tau aper...budak lagi ko ni..

Anonymous said...

nampak sangat pembangang pandai buat cerita kartun je...

Anonymous said...

cakap je suruh parlimen bubar.. bila bubar, kerusi nak bertanding pun bertembung sesama sendiri. Sembang kencang macam haram jadah..

Anonymous said...

pala bana ko

Anonymous said...

Tak kan harap ahli umno jer pegi buat report. Ko kan rakyat malaysia. Duit ko jugak kena rampok. Asyik memekak suroh orang report. Habis ko tak bolih report. Ke...ko pun tak ade telor. Dah kenapa asyik memekak. Kalau ahli umno dan menteri tak mau report....ko pegi la report. Tunjuk pulak ko anak jantan yang ada telor. JANGAN ASYIK MEMEKAK AJER. DUIT MAK BAPAK KO NAJIB DAH RAMPOK TU....KAN KAN KAN?

Anonymous said...

Wei jebon, kau ingat makamah yang jatuhkan hukuman kat raja liwat pujaan kau tu takda dakwa-dakwi ke?

Kronologi -.
1) 8 tahun kes dibicarakan
2) 56 kali penangguhan (sampai mati kapal sink kes tak settle).
3) raja liwat dibela oleh belasan loyar hitam manis.

Selepas ditimbang dan diadili seadilnya raja liwat didapati bersalah kerana menceroboh stor kunyit - tu pon ade diskaun 70persen kena 5 tahun n tak kena sebat bontot tu.

Kalau suruh orang bodoh tepi jalan cam kau jadi hakim, memang la raja liwat tu boleh menang kes - hujah yg kau guna memang sesuai la dengan kebodohan otak kau tu.

Lain kali kalau bodoh bertingkat-tingkat .. diam jer.

Hehehe

Anonymous said...

Yer la... Aku pun dah tunggu lama nak tengok macai pembanggang pegi report. Sebab nak harap ahli umno report..tak report2 pun. Cer nak tengok rakyat negara ini yang kehilangan duit buat report pulak. Nak tengok ada telor ke tak ade. Atau same jer. Memekak tunjuk pandai.

Anonymous said...

Cerita kartun kepala hotak hang..

Anonymous said...

Memang ade pedakwaan ..bukti dah diatur ape susahnye...doktor pusrawi yg periksa juborvseifool kata tak ade tusukan pada bontot sefoool...selepas jumpa najib dan pegawai polis rodwan baru ade mani dan dna anwar...ape kerja ni?
Ko budok hingusan tak tau banyak perkara tipu daya...

Anonymous said...

Aku dah cakap tsgi ko pekak?..pembangkang dah bust repot....perwakilan umno pon takut nak desak menteri polis...
Tumbang umno ko boleh lihat pendakwaan..

Anonymous said...

Ko tunggu lepas pru...umno tumbang bukan kes 1 mdb saja...kes altonya pon akan dikorek balik..

Anonymous said...

Aku setuju 1000℅ dgn anon 4.02pm. panggil macai2 pembangkang yg "ada telor" dan yg "ada brani" tu ramai2 pergi buat report ke sprm dan mana2 balai polis dari perlis hingga ke sabah. Ini lagi jantan dan menepati slogan pemimpin PR "jom selamatkan Msia"dr memekak dan jadi keyboard warrior 24-7-365.

Anonymous said...

Teori ko lebih2 bodooo..kerusi mana ade pertembongan...di selangor PH dah siap atur kerusi...tak ade pon pertembongan..

Kerusi pas dan umno yg akan berebutan...pas nak tawan selngor..umno pon nak tawan selangor...berparang lah umno dengan pas...hi3... Ko budok bodooh mana reti..

Anonymous said...

Berapa kali nak jena buat repot?

Anonymous said...

Cakap ler umno penakot...biarkan cina ni kayer free..

Anonymous said...

BILA PAS SELANGOR MAHU LULUS USUL PUTUS HUBUNGAN DENGAN PKR?

Di sebalik Hadi Awang menafikan Pas mahu berkuasa di lima negeri, walaupun rakaman video mengenainya yang tersebar luas tidak mungkin berbohong, Ketua Pemuda Pas, Nik Abduh Nik Aziz kemudian seperti mengesahkan kebenaran kata-kata Presiden Pas itu apabila menyebut Selangor sebagai antara negeri yang ingin ditawan oleh parti Islam itu.

Kata Nik Abduh, sasaran lima negeri yang ingin ditawan, termasuk Selangor adalah sesuatu yang realistik bagi Pas.

Kenyataan Nik Abduh itu segera mendapat reaksi sinis daripada Menteri Besar Selangor, Azmin Ali yang mengaitkannya dengan kekalahan Ahli Parlimen Pasir Mas tersebut dengan hanya mendapat 37 undi dalam pemilihan Pas Pengkalan Chepa, baru-baru ini.

Kata Azmin melalui twitternya, "Ada tok lebai nak tawan Selangor. Kawasan sendiri pun kalah tersungkur."

Anonymous said...

Kalo ko dan najib ade telor dah lame najib saman wsj...kata wsj fitnah....dah abis setahun selasa wsj tak juga disaman...

Anonymous said...

Ramalan ANAK, FGV dijual kepada orang asing hampir nyata
Posted By: Pentadbiron: March 23, 2017
Print Email
Ramalan Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak) bahawa risiko kepentingan Felda Global Ventures (FGV) tergadai kepada syarikat asing atau individu hampir pasti menjadi kenayataan, kata presidennya Mazlan Aliman.
Beliau berkata, ini berikutan kenyataan Ketua Pegawai Eksekutif FGV, Datuk Zakaria Arshad, seperti dilaporkan The Edge Markets, bahawa firma Kerajaan Cina, China National Cereals, Oil & Foodstuff Corporation dan jutawan Syed Mokhtar Al Bukhari berminat membeli kepentingan dalam FGV.
Ia berkaitan situasi kritikal yang sedang dialami FGV, apatah lagi pelabur Institusi seperti PNB, KWSP, KWAP dan Tabung Haji mula melepaskan pegangan saham mereka dalam FGV.
“Anak pernah menyuarakan kebimbangan, akan tiba suatu ketika, pelabur asing yang tidak ada kena mengena langsung dengan usaha menukar hutan belantara kepada ladang yang terbentang luas, yang tidak pernah menumpahkan hatta setitik keringat pun, dengan mudah boleh mengambil alih ladang-ladang berkenaan melalui pembelian saham FGV di Bursa Malaysia.
“Jika syarikat asing ini menjadi pelabur majoriti, mereka membolot saham FGV di pasaran, lalu mengambil alih pemilikan dan kuasa pengurusan serta pengawalan syarikat, apa yang tinggal kepada Felda? soalnya dalam kenyataan.
Justeru Anak mendesak Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak selaku menteri yang menjaga kepentingan Felda agar membuat penjelasan segera mengenai kebarangkalian pembelian saham FGV oleh syarikat asing ini.
“Jika ternyata benar, Kerajaan wajib campur tangan agar ia tidak berlaku sama sekali. Barang diingat, antara aset paling bernilai dalam FGV adalah tanah Felda Plantation seluas 360,000 hektar dan sekurang kurangnya 10 anak syarikat di bawah Felda Holding termasuk Felda Technoplant yang mengurus kebun peneroka dan Felda Palm Industries di mana hasil Buah Tandan Segar(BTS)di hantar ke situ,” katanya.
Beliau juga menyifatkan situasi ini satu bentuk ‘penjajahan baru’ yang merupakan malapetaka kepada negara khususnya kepentingan Bumiputera.
“Nampaknya, kegelojohan penyenaraian FGV di Bursa Malaysia telah mengundang padah lebih besar, apabila kepentingan FGV dijual pula kepada syarikat asing,” tegasnya.
Beliau juga menyeru mana-mana ahli parlimen membangkitkan isu ini di Dewan Rakyat demi kelangsungan masyarakat Felda ketika ini dan masa hadapan. MD

Anonymous said...

Apelagi cina kominis nak aset malaysia?

Anonymous said...

Jamal Jamban tak faham apa sebenarnya yang dia bongkar

JAMAL Jamban, Ketua Umno Sungai Besar, yang seringkali tampil dengan isu-isu bodoh untuk mengalihkan perhatian rakyat daripada terus meluahkan kemarahan kepada Najib Razak, tampil lagi dengan isu baru yang nampaknya dia sendiri pun tak faham.

Jamal Jamban dan pengikutnya muncul membongkarkan dokumen kononnya bukti penyelewengan dana Yayasan Warisan Anak Selangor (YAWAS), di mana dakwanya ADUN Damansara Utama, YB Yeo Bee Yin terlibat menyeleweng, tidak jujur dan pecah amanah terhadap dana tersebut.



Namun empunya diri, Yeo Bee Yin dalam kenyataan di blognya menjelaskan bahawa dokumen yang didedahkan oleh Jamal Jamban itu sebenarnya adalah dokumen bukti ketelusan pihaknya.

Dalam kata lain, Jamal Jamban sebenarnya tak faham pun apa dokumen yang dipegangnya. Dia mendakwa mahu bongkarkan penyelewengan dana YAWAS, sebaliknya dia menunjukkan dokumen bahawa dana Skim Mesra Usia Emas (SMUE) telah diagihkan dengan betul.

"Saya terima panggilan daripada wartawan semalam bahawa Jamal Yunos telah membuat satu laporan polis terhadap saya berkenaan pengurusan dana Skim Mesra Usia Emas (SMUE). Ini merupakan tuduhan palsu terhadap saya." tulis Yeo Bee Yin di blognya.

"Saya telah menyaksikan video dan gambar kenyataan media yang dibuatnya semalam. Dokumen yang dipegang di tangannya, adalah dokumen serupa boleh membuktikan bahawa kami telah menghantar segala dokumen-dokumen yang perlu kepada pejabat tanah untuk tujuan semak dan imbang." dakwanya.

"Pada kolum terakhir adalah tarikh dapatan balik dokumen, yang menunjukkan bahawa kami telah mengeluarkan dana dan waris telah menandatangani resit-resit bersama dengan salinan kad pengenalan waris serta si mati juga disertai dengan sijil kematian yang telah dihantar kepada pejabat tanah," tulisnya lagi.

"Dia (Jamal) telah mencabar saya untuk menunjukkan bukti dan menafikan dakwaan. Inilah buktinya, Saya tunjukkan 10 fail-fail dengan dokumen-dokumen sokongan kesemua bayaran SMUE yang telah kami buat," dakwanya lagi.

Anonymous said...

Jamal ni ade spm tak? Macai pon tarak spm..

Anonymous said...

baguslah, bersih kan dulu isu rasuah yg terpalit, beliau tidak layak and no credibility,
UEC hanya wayang utk alih perhatian, masa kt mara byk isu pernah pelajar tak terima
bantuan akibat percaturan yg salah....

Anonymous said...

aku ingat lagi bila tersebarnya laporan polis Anwar didakwa meliwat lagi (org tua2 kata - tak serik).

Satu Malaysia mula mencari si raja liwat, rupa-rupanya nyorok dalam kedutaan Turki seminggu dari tarikh laporan polis dibuat.

maka berkerumun lah para wartawan, ahli keluarga, politikus haprak n pencacai si raja liwat menanyakan (automatik dah jadi sidang media kilat kat perkarangan kedutaan Turki) ada dua soalan cepumas -.

1) kenapa nyorok/berlindung di kedutaan Turki sebaik laporan polis dibuat terhadapnya (kes cocok bontot ke-2) lalu si raja liwat menjawab dengan gaya yg sempoi - "erm, saya dapat maklumat dari pihak polis ada cubaan bunuh ke atas saya, sebab tu saya nyorok kat sini".

2) benarkah laporan polis yang dibuat pengadu bahawa dia diliwat? -si raja liwat "membangkang" lalu berkata saya tak kenal dengan si pengadu (mangsa bontot) dan tuduhan ini adalah konspirasi Tun Mahathir yang dijalankan oleh PM/UMNO/BN untuk saya dari terus berjuang.

Inilah secebis kisah klasik si raja liwat.

Laporan perubatan awl oleh medical attendan hospital Pusrawi yg mengatakan bontot pengadu tidak diceroboh di jadikan bukti oleh si raja liwat didalam setiap ceramahnya -

yang tidak diberitahu oleh si raja liwat, adalah laporan awal itu juga memberitahu perlunya pengesahan dari doktor pakar dan terus menyerahkan kes ini kepada HKL yg punyai doktor berkelayakan.

Lalu si raja liwat sekali lagi "terjatuh" ke dalam nikmatnya lorong kunyit - kesnya berjalan sebagaimana kes jenayah yg lain, cuma si raja liwat ni mendapat pelbagai keistimewaan.

Kepada orang bodoh yang katakan kes raja liwat ini adalah konspirasi - sila buatkan sampel air mani milik si raja liwat tanpa mengambil air mani itu dari tubuhnya (yg tersimpan di kantung testikel si raja liwat).

Kalau dah bodoh jangan jadi taasub pulak - belum pernah terjadi dalam dunia ni, seorang peliwat nak dijadikan perdana menteri.

Hehe

Anonymous said...

Berbalik pada Nazri. Gara-gara dendamnya terhadap Dr Mahathir yang pernah mengarahkan beliau disiasat kes rasuah teksi beberapa tahun dulu, macam-macam perkara biadap telah beliau lakukan pada Tun. Tak kisahlah, kerana Nazri memang kuat menyalak mempertahankan siapa saja yang menjadi bossnya. Kira beliau ini Hang Tuah bagi Y.A.M Sultan Najib Razak, cuma kalau dalam Sejarah Melayu peribadi Hang Tuah digambarkan sebagai seorang yang lemah-lembut dan berilmu, berbeza ‘banget’ dengan sifat samseng kampung Nazri.

Apabila tak jadi debat 25 Mac, saya sebagai pengundi UMNO turun-temurun di Padang Rengas sudah jatuh malas nak pangkah parti bersejarah ini. Sejarah perjuangannya tinggal sejarah berhabuk dalam buku. Tidak ada lagi nilai ‘keramat’ dalam parti ini. Tanpa keberanian untuk berkata benar apalah tinggal dalam UMNO?

Kami penduduk sini berpuluh tahun menyokong Nazri, walaupun hidup kami di sini bak kata penyanyi dangdut ‘sedang-sedang aja’, tak macam orang lain di Perak. Saya bukan berseorangan. Sembang-sembang kedai kopi selalu saya dengar ramai berikrar untuk menolak Nazri, dan menghumban UMNO ke dalam gaung.

Tak perlulah Nazri nak sambung wayang kulit. Udah-udah la tu. Nak tukar tarikh debat ke 7 April? Gebang pula ia di media “I am disturbed by the decision… this is not a police state”. Teman dah tak percaya. Entah apa lagi alasan bacul yang akan keluar 2-3 hari nanti.

Mahu tak mahu teman akur dengan Zainudin Maidin a.k.a Zam – Nazri Aziz adalah Pondan Padang Rengas. Orang Indonesia bilang Banci, anak Jakarta bilang Bencong.

Nasihat teman kepada Nazri cuma satu. Alang-alang pakai rantai, lepas ini pakai la pulak skirt dan coli. Kalau tak mau pakai lipstik pun tak ape, muka dah cukup jambu.

Beginilah orang Padang Rengas akan kenang beliau, sebagai Pondan UMNO. Ego dan mulut berdentum-dentum, tapi tak ade telor. Malulah yeop!

Anonymous said...

Tahniah Dato Jamal, puak2 pakatan taik, tokey judi, maksiat & org2 sekutu rasuah Azmin kepanasan macam cacing.
Teruskan usaha murni bongkar kejahatan puak2 soros& israel ni mereka mencari jalan fitnah anda. SYABAS SYABAS
majoriti menyokong cuma org2 berdosa sahabat syaitan amat iri hati

Anonymous said...

Tahniah Dato Jamal, puak2 pakatan taik, tokey judi, maksiat & org2 sekutu rasuah Azmin kepanasan macam cacing.
Teruskan usaha murni bongkar kejahatan puak2 soros& israel ni mereka mencari jalan fitnah anda. SYABAS SYABAS DATO JAMAL!!!
majoriti menyokong cuma org2 berdosa sahabat syaitan amat iri hati

Anonymous said...

Apa..melayu islam yang bangang digunakan untuk screw Melayu Islam lain..ish ish..Sapalah tu..si superman dah sebut sorang..mahadey..lagi sapa yer...asmin..fizi..mat sabu..husam..khalid samad..ni muka muka melayu..yang kemaruk harta dan kuasa.. Dah terang terang Dap ni..kafir harbi... sokong lgbt.lah..pluralism lah..lagi nak bekerjasama... Tak faham...lah..so lepas ni Umno dan Bn..bila waktu PRU 14 berkempen jgn lupa tulis kat banner MELAYU YANG DIGUNAKAN OLEH DAP UTK SCREW MELAYU..TUNJUK MUKA MEREKA NI.GARENTI MELAYU YANG ALLAH BERI AKAL TAK KAN UNDI MEREKA...mana tak..dah lah sayang sgt ngn Dap..termasuk juga..isu isu yng ingin dikongsi Dap..lgbt..tu semua..Nauzubillah

Anonymous said...

Yg periksa jubok sefool bukan nedical attendant daa ..doktor myanmar daa yg buat lapiran...nak putar plak..kkalo nak periksa jubor tak oerlu doktor pakar pon...doktor buasa pon bileh...bukan sakit yg perlu rawatan doktor pakar...

Anonymous said...

Lsporan itu sebut jika sefool tak pushati beliau boleh mendapat oemeriksaan doktor lain...putar lagi..

Anonymous said...

Pakar kimia tak pernah sahkan air mani siapa dlm jubor sefoool..klentong ko ni...pakar kimia hanye sahkan dna anwar...dna anwar ini diambil oleh polis rodwan semasa kes liwat 1... Putar2 kagi...

Anonymous said...

Screw nelayu yg merompak..

Anonymous said...

Bongkar...hangan salah tunjuk dokumen..jangan tipu drebar kereta jenazah ..

Anonymous said...

doktor Myanmar tu mengesahkan pemeriksaan si medical attendan tu -dah kecoh terus lari balik Myanmar

Yang mensabitkan si raja liwat tu adalah spesimen air mani yg masih segar (air mani akan mati selepas lebih dua minggu setelah keluar dari kantung testikel) di kedalaman sekitar 4 inchi di dalam saluran kunyit pengadu.

Tu yang buatkan pasukan peguambela hitam manis surrender (angkat bendera putih). last2 bukannya membela si raja liwat sebaliknya "mengesahkan" memang terjadinya aktiviti sodomi - bila peguambela hitam manis tu berhujah "liwat secara suka dan rela bukan jenayah".

Pencacai yg bodoh kat tepi jalan sampai hari ni fikir - si raja liwat dikonspirasikan .. malang betul kalau otak taruk kat lutut.

Anonymous said...

Sdr, pihak Sinar Harian sebagai penganjur debat yg perlu mohon permit bukan pendebat. Anyway, permohonan permit tidak dpt kelulusan polis.
Pada 7April nanti, debat tersebut akan diadakan dlm premis Karangkraf (tuanpunya Sinar Harian) d Shah Alam. MP Shah Alam telah dijemput sebagai moderator.

Anonymous said...

Air mani ko pun boleh taruk dlm jubot sefoool ngook..pakar kimia hanye sahkan melalui dna...ko tahu tak ape dia dna?

Anonymous said...

Hearsay

Anonymous said...

Komen 5.48pm ditujukan kpd 5.32pm. tambahan: siapa yg merompak? Brp jumlah rompakan? Siapa yg kena rompak? Dah disabitkan kesalahan ke belum?
Bila rompakan berlaku? Ada saksi tak?

Anonymous said...

Dna ni dari kes liwat 1 ...polis rodwan dilaporkan merampas sampel darah anwar dari hkl...dna boleh dusimpan dlm tempat sejok beku...dna ini telah dicampor kedlm air mani yg disuntik kedlm jubor sefool..seblm dia jumpa doktor pakar..

Secara lojiknye kenapa sefool takut dan serahkan bontot untuk dirogol oleh orang tua berumor 60 tahun .adekah anwar menggunakan senjata tajam ugut seorang pemuda yg tegap...anak sefool akan dioerli ayahnye mangsa rogol sukarela...hi33
..

Anonymous said...

Pskar kimia seah lsy seng sahkan ade 3 dna...kenapa 3 dna?...sepatutnye 2 sahaja..

Anonymous said...

CELAKA lu si spesis tedHOMO BABI ('t'huruf kecik)/dinHOMO PELAHAP TAIK/cucu nek tempoy*k (si PENYAMAQ Homo jijik DAPJUBOQ BABI yg. menCURI identiti Nek Tempoyak)- si TERORIS KAFIR2 HARBI KANGKANG2 BABI HOMO RASIS dr. sepsis BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH-si PENCUCI2 KANDANG BABI/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi! Yg. lu nak JUAL Negara Islam kami pd. IS-rael-MOSSADl/NATO tak pa pula ya?! BABI BABI lu!

#DESTROY the Penjajah Parasit Pembunuh DAPenyamun JUBOQ BABI & KULI2-terTONGGENG dia-si PKRHOMO ANJING KURAP/madey anak BERANAK BANGSAT!

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/what-the-kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobindHOMO BABI-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CELAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN./BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...


#DESTROY the Penjajah Parasit/Penyamun DAPerasuah-no 1 Dunia JUBOQ BABI & KULI2-terTONGGENG dia-si PKRHOMO ANJING KURAP/madey anak BERANAK BANGSAT!

Lihat PENDEDAHAN ni oleh bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali bin Abdul Rahman, ketika berceramah di Putrajaya pada 3 Julai 2012 - tentang MO Setan Zionis ‘Malaysian Malaysia’-si TERORIS PENJAJAH PARASIT/PENYAMUN KAFIR HARBI HOMO DAPJUBOQ BABI; lihat di https://aidcnews.wordpress.com/2017/03/17/modus-operandi-malaysian-malaysia-didedahkan-bekas-aktivis-dap/ :

Modus Operandi ‘Malaysian Malaysia’ Didedahkan Bekas Aktivis DAP

AIDCNews

, March 17, 2017

...Lim Kit Siang biasa kata dalam mesyuarat, Raja-raja yang ada di Malaysia ini adalah dari keturunan lanun, perompak dan penjudi. …Tuan-tuan masih ingat tak apa yang berlaku pada 11 April (2012) yang lalu, semasa pertabalan Yang Maha Mulia Duli Yang Dipertuan Agong. Tengok, bagaimanakah mereka menghina dan mencaci Raja.

Kerana apa? Mereka yakin kalau dapat tawan Putrajaya, itulah pertabalan terakhir Agong di bumi Malaysia ni. Lepas ini tak ada dah. Kita akan lantik Presiden. Kita akan turunkan sembilan Raja. Kita akan lantik satu Presiden.

Presiden pertama, memang kita akan bagi kat orang Melayu. Yang pertama sahaja. Lepas yang kedua, seterusnya akan diberi kepada orang Cina dan India. Macam Singapura lah....

Azan kita tidak akan benarkan.....

Bahasa Inggeris, kita akan jadikan bahasa kebangsaan. Bahasa Malaysia Cuma sebagai bahasa perantaraan sahaja. Bahasa Inggeris bahasa utama, bahasa kedua kita akan galakkan adalah bahasa Mandarin.

Bagi DAP, bahasa Malaysia is a not value language.

Inilah agensi pertama kita akan bubarkan selepas dua minggu kami tawan Putrajaya. MARA….Kita akan tubuhkan agensi lain bukan MARA. Nama MARA akan dihapuskan…..

Tuan-tuan tahu tak dalam satu mesyuarat, Lim Kit Siang dengan Lim Guan Eng kata apa, “Bangsa yang paling bodoh dan yang paling malas dalam dunia ini adalah bangsa Melayu…. Dia kata, nilai seorang Melayu ni, “Nilai seorang Melayu ni RM100 sahaja. No more than that value.” .......

Kami ingin menjadikan Malaysia sebagai sebuah Republik, macam Singapura....DAP paling benci tiga benda; Islam, Melayu dan Raja….Dia akan tukar Rejimen Askar Malaysia selepas ini. perkataan Melayu tu dia akan buang.

Begitulah juga dengan Panglima Angkatan Tentera dengan KPN. Dua-dua jawatan tertinggi khas untuk orang Cina saja. Dia tak akan bagi dekat orang Melayu. Eksklusif untuk orang Cina…..

Majlis Agama Islam akan dibubarkan dan akan digantikan dengan Majlis Antara Agama. Semua agama duduk dalam satu jabatan macam IFC. Kita akan gabung dan duduk dalam satu jabatan.

Begitu juga wang zakat, boleh digunakan oleh orang bukan Islam. ....

Mahkamah Syariah. Mahkamah yang berteraskan agama tidak akan dipraktikkan lagi di bumi Malaysia. Kita akan guna satu Mahkamah Sivil saja, yang lain semua kita akan tolak. Kita tidak akan iktiraf. Dasar Ekonomi Baru (DEB). Lepas Lim Guan Eng ambil sumpah, inilah kenyataan pertama dia, “Akan hapuskan Dasar Ekonomi Baru.”….

Tuan-tuan tahu tak, kalau DAP dapat perintah banyak warganegara Taiwan, Hong Kong, Singapura akan memohon jadi rakyat Malaysia selepas ini...... (baca sendiri artikel amat PENTING ini sepenuhnya)

(Tok Landak)

Nota: Kalau berita ni TAK benaq, kenapa Razali TAK diSAMAN oleh spesis TERORIS PENJAJAH Zionis DAPJUBOQ BABI-si KAFIR HARBI PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-si puaka RASIS/PORNO/HOMO-si KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD ni?!! Dan kita boleh agak kenapa zah*dKITOL-geng AnwaqHOMO/KD*GAGAL tu enggan MENYIASAT bawah Akta TERORISMA!

Dan si PENYAMAQ PENAKUT PEMBUNUH/PEROGOL HOMO DAPJUBOQ BABI sedg. menCURI identiti RAZALI utk. mengGERTAK nak BUNUH/ROGOL Nek Tempoyak & Bapanya yg. bekas ASKAR – kerana depa punya TAKUT atas PENDEDAHAN Razali ni & mulut2 CILI PADI BERAPI Tok Landak/Nek Tempoyak/Makcik Sambal Belacan yg. amat ANTI-DAPJUBOQ BABI!

Anonymous said...

YAB TS Annuar Musa terCINTA kita - teruskan PERJUANGAN mu MEMBELA hak/identiti/keselamatan/kebajikan/warisan BANGSA Bumiputera kita, terutamanya yg. MISKIN/terCICIR sekolah, melalui MARA & UMNO terCINTA kita!!

Tok Landak.

Anonymous said...

Tak payah mengada2 tunjuk bodooo..duduk dl gua mana?

Anonymous said...

Landak tempoyok toke babi..sakit mental blm pulih..
.

Anonymous said...

susah betul kalau bercakap ngn org bodoh n taasub ni .. kenapa lah si raja liwat tu tak ambik korang jadi peguambela dia - diambiknya suku sakat kapal sink, aaa rasa lah duk dalam 5 tahun.

Semua hujah kau ni tak sekor pon loyar hitam manis tu ambik buat hujah pembelaan. - tu la org cakap bodoh tak nak mengaku. sepatutnya kau serbu naik court masa perbicaraan kemudian bentangkan hujah kat sana. sebab apa kau tak pergi ?? sebab hujah kau ni hanya laku kat kaki lima bukan kat makamah.

Darah ngn air mani tak boleh bersebati la bahalol !! Air mani dua individu pon tak boleh bersebati...Bebalnya, patut la kena kelentong seumur hidup ngn di raja liwat.

Anonymous said...

YAB TS Annuar Musa terCINTA kita - teruskan PERJUANGAN mu MEMBELA hak/identiti/keselamatan/kebajikan/warisan BANGSA Bumiputera kita, terutamanya yg. MISKIN/terCICIR sekolah, melalui MARA & UMNO terCINTA kita!!

MEKASIH juga pd. YAB PM DS Mohd. Najib Tun Abd. Razak terCINTA kita kerana VISI beliau yg. sungguh BERNAS melancarkan program JELAJAH PENDIDIKAN BUMIPUTERA yg. sdg. berLANSUNG sekrg. di seluruh negara - yg. memBELA nasib2 BANGSA Bumiputera MISKIN/terCICIR sekolah/berGAJI MINIMA-RENDAH - tanpa had umur.

Harapnya BANGSA Bumiputera kita yg. MISKIN/terCICIR sekolah/berGAJI MINIMA-RENDAH juga mendpt. PELUANG menikmati pembelajaran AKADEMIK atau VOKASIONAL, dlm. industri MINYAK/GAS/PETROKIMIA di RAPID PENGERANG serta industri PERKAPALAN-MARIN & AEROANGKASA; melalui KURSUS2 PERCUMA jangka pendek/panjang yg. MERANGKUMI pelbagai KEMAHIRAN bawahan hingga atasan; di SELURUH negara, termasuk di GIAT MARA/MARA/IKBN/KOLEJ2 KOMUNITI!

Tok Landak.

Anonymous said...

Najib takkan biarkan debat ato wacana mengenai 1 mdb diteruskan...najib takut orang ramaibdan macai2 bodooh tahu lebih jelas rompakan 1 mdb...laporan odit 1 mdb dua sorok dlm bilik kebal OSA..

Anonymous said...

bro...mereka ni bukan tau apa pun. tak ubah macam kakaktua. orang kata yes. yes la dia kata. aku pun oghang peghak. aku tak akan bagi lagi untuk ph. sekali rasa udah la wei...

Anonymous said...

CELAKA lu si spesis tedHOMO BABI ('t'huruf kecik)/dinHOMO PELAHAP TAIK/cucu nek tempoy*k (si PENYAMAQ Homo jijik DAPJUBOQ BABI yg. menCURI identiti Nek Tempoyak)- si TERORIS KAFIR2 HARBI GILA KANGKANG2 BABI HOMO RASIS dr. sepsis BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH-si PENCUCI2 KANDANG BABI/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi! Yg. lu nak JUAL Negara Islam kami pd. IS-rael-MOSSADl/NATO tak pa pula ya?! BABI BABI lu!

#DESTROY the Penjajah Parasit Pembunuh DAPenyamun JUBOQ BABI & KULI2-terTONGGENG dia-si PKRHOMO ANJING KURAP/madey anak BERANAK BANGSAT!

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/what-the-kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobindHOMO BABI-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CELAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN./BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

#DESTROY the Penjajah Parasit/Penyamun DAPerasuah-no 1 Dunia JUBOQ BABI & KULI2-terTONGGENG dia-si PKRHOMO ANJING KURAP/madey anak BERANAK BANGSAT!

Lihat PENDEDAHAN ni oleh bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali bin Abdul Rahman, ketika berceramah di Putrajaya pada 3 Julai 2012 - tentang MO Setan Zionis ‘Malaysian Malaysia’-si TERORIS PENJAJAH PARASIT/PENYAMUN KAFIR HARBI HOMO DAPJUBOQ BABI; lihat di https://aidcnews.wordpress.com/2017/03/17/modus-operandi-malaysian-malaysia-didedahkan-bekas-aktivis-dap/ :

Modus Operandi ‘Malaysian Malaysia’ Didedahkan Bekas Aktivis DAP

AIDCNews

, March 17, 2017

...Lim Kit Siang biasa kata dalam mesyuarat, Raja-raja yang ada di Malaysia ini adalah dari keturunan lanun, perompak dan penjudi. …Tuan-tuan masih ingat tak apa yang berlaku pada 11 April (2012) yang lalu, semasa pertabalan Yang Maha Mulia Duli Yang Dipertuan Agong. Tengok, bagaimanakah mereka menghina dan mencaci Raja.

Kerana apa? Mereka yakin kalau dapat tawan Putrajaya, itulah pertabalan terakhir Agong di bumi Malaysia ni. Lepas ini tak ada dah. Kita akan lantik Presiden. Kita akan turunkan sembilan Raja. Kita akan lantik satu Presiden.

Presiden pertama, memang kita akan bagi kat orang Melayu. Yang pertama sahaja. Lepas yang kedua, seterusnya akan diberi kepada orang Cina dan India. Macam Singapura lah....

Azan kita tidak akan benarkan.....

Bahasa Inggeris, kita akan jadikan bahasa kebangsaan. Bahasa Malaysia Cuma sebagai bahasa perantaraan sahaja. Bahasa Inggeris bahasa utama, bahasa kedua kita akan galakkan adalah bahasa Mandarin.

Bagi DAP, bahasa Malaysia is a not value language.

Inilah agensi pertama kita akan bubarkan selepas dua minggu kami tawan Putrajaya. MARA….Kita akan tubuhkan agensi lain bukan MARA. Nama MARA akan dihapuskan…..

Tuan-tuan tahu tak dalam satu mesyuarat, Lim Kit Siang dengan Lim Guan Eng kata apa, “Bangsa yang paling bodoh dan yang paling malas dalam dunia ini adalah bangsa Melayu…. Dia kata, nilai seorang Melayu ni, “Nilai seorang Melayu ni RM100 sahaja. No more than that value.” .......

Kami ingin menjadikan Malaysia sebagai sebuah Republik, macam Singapura....DAP paling benci tiga benda; Islam, Melayu dan Raja….Dia akan tukar Rejimen Askar Malaysia selepas ini. perkataan Melayu tu dia akan buang.

Begitulah juga dengan Panglima Angkatan Tentera dengan KPN. Dua-dua jawatan tertinggi khas untuk orang Cina saja. Dia tak akan bagi dekat orang Melayu. Eksklusif untuk orang Cina…..

Majlis Agama Islam akan dibubarkan dan akan digantikan dengan Majlis Antara Agama. Semua agama duduk dalam satu jabatan macam IFC. Kita akan gabung dan duduk dalam satu jabatan.

Begitu juga wang zakat, boleh digunakan oleh orang bukan Islam. ....

Mahkamah Syariah. Mahkamah yang berteraskan agama tidak akan dipraktikkan lagi di bumi Malaysia. Kita akan guna satu Mahkamah Sivil saja, yang lain semua kita akan tolak. Kita tidak akan iktiraf. Dasar Ekonomi Baru (DEB). Lepas Lim Guan Eng ambil sumpah, inilah kenyataan pertama dia, “Akan hapuskan Dasar Ekonomi Baru.”….

Tuan-tuan tahu tak, kalau DAP dapat perintah banyak warganegara Taiwan, Hong Kong, Singapura akan memohon jadi rakyat Malaysia selepas ini...... (baca sendiri artikel amat PENTING ini sepenuhnya)

(Tok Landak)

Nota: Kalau berita ni TAK benaq, kenapa Razali TAK diSAMAN oleh spesis TERORIS PENJAJAH Zionis DAPJUBOQ BABI-si KAFIR HARBI PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-si puaka RASIS/PORNO/HOMO-si KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD ni?!! Dan kita boleh agak kenapa zah*dKITOL-geng AnwaqHOMO/KD*GAGAL tu enggan MENYIASAT bawah Akta TERORISMA!

Dan si PENYAMAQ PENAKUT PEMBUNUH/PEROGOL HOMO DAPJUBOQ BABI sedg. menCURI identiti RAZALI utk. mengGERTAK nak BUNUH/ROGOL Nek Tempoyak & Bapanya yg. bekas ASKAR – kerana depa punya TAKUT atas PENDEDAHAN Razali ni & mulut2 CILI PADI BERAPI Tok Landak/Nek Tempoyak/Makcik Sambal Belacan yg. amat ANTI-DAPJUBOQ BABI!

Anonymous said...

YAB TS Annuar Musa terCINTA kita - teruskan PERJUANGAN mu MEMBELA hak/identiti/keselamatan/kebajikan/warisan BANGSA Bumiputera kita, terutamanya yg. MISKIN/terCICIR sekolah, melalui MARA & UMNO terCINTA kita!!

MEKASIH juga pd. YAB PM DS Mohd. Najib Tun Abd. Razak terCINTA kita kerana VISI beliau yg. sungguh BERNAS melancarkan program JELAJAH PENDIDIKAN BUMIPUTERA yg. sdg. berLANSUNG sekrg. di seluruh negara - yg. memBELA nasib2 BANGSA Bumiputera MISKIN/terCICIR sekolah/berGAJI MINIMA-RENDAH - tanpa had umur.

Harapnya BANGSA Bumiputera kita yg. MISKIN/terCICIR sekolah/berGAJI MINIMA-RENDAH juga mendpt. PELUANG menikmati pembelajaran AKADEMIK atau VOKASIONAL, dlm. industri MINYAK/GAS/PETROKIMIA di RAPID PENGERANG serta industri PERKAPALAN-MARIN & AEROANGKASA; melalui KURSUS2 PERCUMA jangka pendek/panjang yg. MERANGKUMI pelbagai KEMAHIRAN bawahan hingga atasan; di SELURUH negara, termasuk di GIAT MARA/MARA/IKBN/KOLEJ2 KOMUNITI!

Tok Landak.

Anonymous said...

orang tak sembang najib tu ads telor ke tidak. dia dah hilang telor..sepatutnya macai yang duit hilang najib rampok tu..pi la buat report. kan banyak duit rakyat termasuk duit mak bapak ko kena rampok. ada telor pun dah telor burut pun buat apa....mengelayut. cuma mulut jer memekak. asyik mulut melalak. memekak. macam rapizi cakap..kita fitnah hari2. lama kelamaan macai bengong akan termakan jugak.

Anonymous said...

dah jemu dengor tunggu lepas pru...umno bakal bungkus. dah 5-6 pru dah aku undi. macam negara nak bangkrap. bersungguh sabotaj ekonomi negara..atas kehendak Allah taala..alhamdulillah. malaysia masih selamat.
hati mau baik be.....

Anonymous said...

buat ape suroh ahli umno dan menteri report. duit rakyat duit mak bapak ko jugak kan? ko ada telor pi report. memekak. tumbang tak tumbang itu kuasa Allah.

Anonymous said...

BETUI APE YANG DEME KATE TU... KALAU HAKIM PUN KATE HEARSAY MADEY PUN TAK DAPAT TUNJUK BUKTI...APE KEJADAHNYA. ENGKOMER TU YANG DUDUK DALAM GUA. SEKALI ORANG MELAUNG. PERCAYA GILE. KO IKUT CAKAP ORANG TUA NYANYUK TU PADAN LE.

Anonymous said...

Bodoonlah ko ni...sebab tu aku tanye ko ..ko tahu tak dna tu menatang ape...dna diambil dari sampel darah ngookk..

Anonymous said...

Syabas TS Annuar Musa. Gentleman.
org kelate tahu siapa dia..jasa baik dia.

Harap komen TedMonggok dn terbitan2 macai Pakaton mmg takde keje lain melainkan sabotaj dan kutukan demi menaikkan nama Madey dan Boboi..

Boboi selamat kelaut lah.. hehehe]

Anonymous said...

Alhamdulillah populariti UMNO BN-DN Najib semakin cemerlang.

sbb tu kt blog je la macai belaan pakaton boleh tunjuk belang yg semakin kelabu tu.. skill fitnah dan skrip jho low dh makan diri mereka sendiri.

Syabas DSN dan Kejayaan program NBOS. Semakin ketakutan macai penyangak.. lubang cair makan sudah dikambus.. SPRM garang mencuci parasit berakar umbi puluhan tahun..!

Anonymous said...

itu la...pemakan dedak 22 tahun dah nak habis bekalan. najib pun dah mau bagi dedak lagi. apa lagi kroni tegar mengadulah pada bapak melayu mudah lupa. sakan melayu mudah lupa meroyan. jatuhkan najib agenda penting. cipta fitnah. setiap hari. cuma macai bongok anggok2 jer percaya.

Anonymous said...

Umno semakin popular dan semakin kuat...patutlah terhegeh2 beli pas 90 jota...

Orang kuat tak perlu bantuan....tapi umno mintak tolong pas yg semakin lemah...
Pas nak 5 negeri tapi umno nak bolot semua..kerjasama gila babi namanye..

Deris jusoh offer nak runding dengan dong zong yg rasis..

Kapal lanun pahlawan bugis bocor bertambah besar dah hampir nak karam tak boleh diselamatkan lagi..

Anonymous said...

Syabas Anuar Muso...jasa mu tak dikenang Mara kerana ko kuat klentong...Najib pun tak sudi bagi jawatan menteghi...cian ko..salleh yg bukan mp plak yg dilantik ke jawatan menteghi....

Terpaksalah ko melalak kuat2 marahkan lim kit siang supaya najib pandang kehebatan ko..

Anonymous said...

36 thn jdi kepala taik tetiba nak jdi anak taik...bodos

Anonymous said...

7:51....pakatan taik semakin tak popular dan semakin lemah..almaklum le taik...kena flush terus hanyut menuju tong taik.,..maknanya asal taik balik ke taik.

Anonymous said...

(si PENYAMAQ Homo jijik DAPJUBOQ BABI yg. menCURI identiti Nek Tempoyak)- si TERORIS KAFIR2 HARBI GILA KANGKANG2 BABI HOMO RASIS dr. sepsis BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH-si PENCUCI2 KANDANG BABI/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi! Yg. lu nak JUAL Negara Islam kami pd. IS-rael-MOSSADl/NATO tak pa pula ya?! BABI BABI lu!

#DESTROY the Penjajah Parasit Pembunuh DAPenyamun JUBOQ BABI & KULI2-terTONGGENG dia-si PKRHOMO ANJING KURAP/madey anak BERANAK BANGSAT!

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/what-the-kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobindHOMO BABI-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CELAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN./BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

CELAKA lu si spesis tedHOMO BABI ('t'huruf kecik)/dinHOMO PELAHAP TAIK/cucu nek tempoy*k (si PENYAMAQ Homo jijik DAPJUBOQ BABI yg. menCURI identiti Nek Tempoyak)- si TERORIS KAFIR2 HARBI GILA KANGKANG2 BABI HOMO RASIS dr. sepsis BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH-si PENCUCI2 KANDANG BABI/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi! Yg. lu nak JUAL Negara Islam kami pd. IS-rael-MOSSADl/NATO tak pa pula ya?! BABI BABI lu!

#DESTROY the Penjajah Parasit Pembunuh DAPenyamun JUBOQ BABI & KULI2-terTONGGENG dia-si PKRHOMO ANJING KURAP/madey anak BERANAK BANGSAT!

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/what-the-kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobindHOMO BABI-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CELAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN./BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

CELAKA lu si spesis tedHOMO BABI ('t'huruf kecik)/dinHOMO PELAHAP TAIK/cucu nek tempoy*k (si PENYAMAQ Homo jijik DAPJUBOQ BABI yg. menCURI identiti Nek Tempoyak)- si TERORIS KAFIR2 HARBI GILA KANGKANG2 BABI HOMO RASIS dr. sepsis BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH-si PENCUCI2 KANDANG BABI/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi! Yg. lu nak JUAL Negara Islam kami pd. IS-rael-MOSSADl/NATO tak pa pula ya?! BABI BABI lu!

#DESTROY the Penjajah Parasit Pembunuh DAPenyamun JUBOQ BABI & KULI2-terTONGGENG dia-si PKRHOMO ANJING KURAP/madey anak BERANAK BANGSAT!

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/what-the-kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobindHOMO BABI-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CELAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN./BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates