March 19, 2017

56 Pembangkang Bangang Pertikai DS Rosmah Mansor Rasmi KM Bagan Datuk


Sememangnya sebelum perasmian dan penamaan kapal ronda terbaru Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) hari Rabu lepas oleh Perdana Menteri, DS Mohd Najib Tun Razak dan isteri DS Rosmah Mansor, kami sudah menjangkakan macai pembangkang yang bangang akan menjadikan ini sebagai satu kontroversi.

Ini memandangkan semasa pelancaran kapal peronda APMM berkenaan, DS Rosmah Mansor telah diberi penghormatan untuk merasmikan kapal baru peronda APMM berkenaan yang dinamakan KM Bagan Datuk. Kita memahami macai pembangkang amat benci dengan Perdana Menteri suami isteri. Jadi tidak hairanlah kontroversi sebodoh ini menjadi perhatian mereka.

Sememangnya macai pembangkang yang bangang tidak mempunyai IQ dan pengetahuan am yang luas. Maka sebab itu, mereka kekal sebagai macai pembangkang. Dalam tradisi perkapalan, setiap kapal dilayan seperti wanita. Jadi tidak hairanlah kapal dipanggil dan digelar dengan gelaran 'she', 'her', 'mother vessel' atau 'sister vessel' dan menjadi tradisi di kebanyakan negara di dunia, perasmian sesuatu kapal dilakukan oleh wanita.

Buat pengetahuan macai pembangkang yang bangang, CTS berada di dalam majlis berkenaan dari mula hingga akhir. Sebelum perasmian kapal KM Bagan Datuk berkenaan disempurnakan di pentas utama, Perdana Menteri sebelum itu telahpun secara rasminya menamakan dan merasmikan kapal berkenaan di dalam khemah yang disediakan khas. Apa yang dilakukan oleh DS Rosmah Mansor di pentas utama yang terletak di tepi muara sungai hanyalah sebagai satu simbolik.

Kesimpulan - Pemakan dedak macai pembangkang memang baghal dan bodoh untuk mencipta sesuatu fitnah sesuai dengan tahap pemikiran mereka yang rendah. Cuba lagi.

Gambar-gambar perasmian KM Bagan Datuk di pentas utama



KM Bagan Datuk


Perdana Menteri Menandatangani 'Plague' Perasmian


Ucapan Perdana Menteri Dan Perasmian Serta Menamakan KM Bagan Datuk


Gambar-Gambar Wanita Merasmikan Kapal Di Seluruh Dunia


56 comments:

ted manoff said...

Ryezall..Rosmah begitu dominan sekali..rasanya biarlah pm najib yg merasmikan..gambar seolah2 pm mcm takut bininya..ryezall sekali lagii aku tanya siapa perempuan tudung merah tuu..gambar selfie u dgn gurl2 tuu lahh..aku rasa tk perlu lagii ko pertahankn rosmah tuu ryezall.. Kak mah hanya jadii beban buat umno hadapi pru nanti..๐ŸŒน๐ŸŒน

daengselili said...

Macai pembangkang bodoh mmg baju overall dorg..

Aku Bukan Pembangang said...

Apalah yg macai pembangkang dari blok pembangang tau buat selain mengadu-domba dan menabur fitnah .. krn itulah tuhan kumpulkan mrk dlm golongan mrk2 yg biol2 mengong2 dan diberatkan pulak diri mrk dgn perasaan kecewa, merana, hampa, dan putus asa.

Pembangkang akan terus menjadi pembangkang utk selama-lamanya, hingga akhir masa ...

"Hingga akhir masa,
Kau tetap jadi pembangkang ...
Walau seribu tahun, walau seribu zaman ..
Kau tetap mengong membangkang ...

Hingga akhir nanti ..."

Anonymous said...

Tak lama lg badak air boleh rasmi kediaman dalam buangan pulak. Pilih je kazakhstan, arab saudi atau afrika. Kemas brg2 kau cepat sikit badak..masa dah suntuk.

Penang Kini said...

Pelbagai fitnah dilemparkan kepad Datin Seri Rosmah Mansor ketika upacara pelancaran kapal baru APMM di Port Klang pada Rabu 15.3.2017.

Dalam dunia perkapalan tidak kira di mana-mana negara sekalipun upacara pelancaran sesebuah kapal baru atau gimik melepaskan kapal ke laut, atau benar-benar lepas ke laut, ianya akan dilakukan oleh wanita. Itu dah kira wajib. Jika ada lelaki yg merasmikan itu dah dikira songsang.

Dalam dunia perkapalan juga, kapal diistilah atau diibaratkan sebagai wanita. Sebab itu kapal dirujuk dgn panggilan SHE/HER/MOTHER VESSEL/SISTER VESSEL.

ejen perkapalan menjalankan perkhidmatan pula digelar ataupun dipanggil SHIP HUSBANDRY. Husband itu suami. Manakala ship itu WIFE.Apabila kapal memasuki pelabuhan adalah menjadi tugas suami memenuhi apa saja keperluan yg diperlukan oleh sang isteri (kapal).

Sebelum kapal alongside, ejen (suami) dah kena tercegak tunggu di wharf. Turun saja gangway , si suami (ejen) jadi org yg pertama naik jumpa isteri. Bertanya khabar dan keperluan. Perlu makanan, minuman, wang, kelengkapan itu ini dan sebagainya. Jika suami (ejen) gagal sediakan atau ada buat silap, maka sang isteri (kapal) boleh mengadu kepada pejabat kadi (ship owner).

Cubaan pembangakng untuk difitnah gagal lagi untuk sekian kalinya.sila cuba lagi di masa akan datang.

http://www.penangkini.com/2017/03/kenapa-datin-seri-rosmah-rasmi.html

Anonymous said...

Kau ni keluar dari burit mak kau ke @ dari jubor mak kau..? Komen dari geng2 yg mcmni biasa nye keluar dari lubang jubor ni...

Anonymous said...

Segala jenis kapal rosmah suka. Kapal jho low 1mdb, kapal selam komisyen rm500 juta razak baginda, termasuk kapal terbang satu dunia ana yg punya. Minyak gomen bayar. Rosmah cuma perlu bawak diri. Beg orang lain boleh pikul. Bertan2 pun takpa.. Kihkihkih

Anonymous said...

Keluar dari lubang jubur mak kau. Jubur lolos mak 3.36..jubur rosmah pun boleh hohoho

Anonymous said...

Anjing belaan semah dah menyalak wofff wofff

Anonymous said...

Jgn risau dolu nek semah pun pernah melancarkan kapal latihan TLDM Teguh Samudera ,buleh pula cai dh lupa kot.

din pagoh said...

Pagi khairulryezall a/l osman! Dh bangun belom? Tenfah buat apa tu? Berak ke?

Anonymous said...

Pasti MAJAL bila dirasmikan oleh pembawa MAJAL. MH370 hilang sampai skrg, MH17 berkecai kena tembak peluru berpandu, pesawat air asia terhempas di perairan indonesia, heli terhempas, pesawat tudm terhempas, pesawat jho low kena tahan..canggih macam mana pun, klu dah majal tetap majal. Suwey...puaka pegang bawa suwey. Ptuihhh

Anonymous said...

penang kini..GUD INFO..

Hahaha..

Panas nmpk bile rosmah RASMI KAPAL..

Cai "MENDAYUNG KAPAL" dirumah dgn puak LGBT kerrr??

huaaaaa

Anonymous said...

HANYA DI MALAYSIA
Nek Semah mantan flom diberi peluang melancarkan kapal TLDM.Sebelah dia tuh sapa ted?
Lain kali simpan bangang tuh celah kangkang.

ted manoff said...

Deyy thambi chittpooraahhh..tun hasmah tk mendahului tun m dlm perasmian kpl tuu..berbanding rosmah yg dilihat terlalu dominan dlm acara tersebut..untunglah u ryezall dpt berkepit sama awekk sana..kikikikikiki..๐Ÿฏ๐Ÿฏ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™Š

Anonymous said...

Mana tak benci pasangan klepek negara

Anonymous said...

Roamah pembawa majal?

Anonymous said...

Kenapa tak bubuh nama KD Rosmah...kenang jasa PM terbaik pujaan hati 3 jota Ahli umno pengecut...

Anonymous said...

Hasmah dijemput...Roamah paksa

Anonymous said...

Kita mahu perubahan. Dalam perubahan ini Pas mahu jadi parti yg kuat, parti yang gagah. Pas mahu terus menang di Kelantan, ambil balik Trengganu, menang di Kedah, menang di Selangor. Pas saja yang menang! Dan perlu memimpin Perak. Ini sangat penting.

Saya meletakan dlm kenyataan saya di Kedah, seboleh-bolehnya kita letak 40 kerusi parlimen. 40 kerusi parlimen Pas, kita boleh menentukan politik Malaysia, sehingga mana-mana parti tidak boleh tubuh kerajaan melainkan jemput Pas.

Kita menyaksikan betapa kedudukan kita pada hari ini, semua orang mahukan kita. Umno mahukan kita, yang belah ni pun mahukan kita. Semua berebut kita.

Dan kita kena sedar kedudukan kita. Jangan kita terikut-ikut dengan kemahuan orang.

Tak usah sebutlah – Mampus Umno! Mati Umno! Jangan sebut perkataan itu. Hentikan. Hentikan ketegangan.

Sekarang dia (Umno) nak balik kepada undang-undang 355. Nak kuat 355, kena Pas. Dengan sebab itu bagi Trengganu, bagi Kelantan, bagi Kedah, bagi Perak bagi Selangor biar Pas memimpin.

Negeri lain Umno nak lagi, biarkan ke dia. Kalau boleh nak habis… nak telan habis, tapi mulut kita luas mana nak telan habis!

Kita kena ukur dgn saiz kita sendiri. Kita memerlukan satu kerjasama untuk mengekalkan kuasa politik kita. Ini sangat penting, kita kena sedar. Ini budaya politik matang dan sejahtera yang kita lakukan pada hari ini.
Tidak tahu sebab apa Hj Hadi cuba menafikan cakap-cakap besarnya itu. Apakah dia cuba memperbodohkan kita semua atau dia sengaja mahu menonjolkan kebodohannya sendiri kepada kita?

Namun apa yang jelas kepada kita semua bahawa Hj Hadi ini sebagai seorang figura politik yang sangat cuai. Dia tidak sepatutnya mendedahkannya secara terbuka kepada umum. Mungkin sebab Hj Hadi ini terlalu ghairah mahu menyakinkan pentaksubnya bahawa Pas ini sangat kuat!

Apa yang jelas terbukti kepada kiata semua, bahawa cakap-cakap Hj Hadi ini memang tak boleh dipakai langsung kerana sering berubah-ubah.

Hari ini dia kata puteh, esok pula dia akan kata hitam. Dia suruh pentaksubnya supaya istiqamah, tapi dia sendiri tidak istiqamah dengan kata-katanya.

Anonymous said...

Tuan Guru Hj Hadi presiden PAS kata umno mahukan pas
....jadi umno yg terhegeh2 tetkinja2 mahukan pas...Pas dah lebih kuat dari umno sekarang...aku bangga jadi ahli pas parti yg membela islam...semoga umno ikut telunjuk dan kemahuan pas..

Anonymous said...

PAS mahu kuasai 5 negeri: UMNO sedia berikan laluan tapi Hadi nafi
Umno sedia beri laluan Pas kuasai 5 negeri?
18 Mac 2017 | ZAKARIA MUSA

Semasa majlis Taklimat Khas Presiden di Kompleks Pas Kedah, akhir Januari lalu, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menggariskan impian parti itu dalam PRU14. Pertama, mempertahankan Kelantan, selain kembali memerintah Terengganu dan Kedah, serta menerajui Selangor. Kedua, memperoleh sekurang-kurangnya 40 kerusi Parlimen.

Februari 2017, dalam majlis pelancaran jentera Pas di Alor Limbat di Marang, Terengganu, beliau menegaskan parti itu harus memerintah lima negeri, yakni penambahan satu lagi negeri berbanding penekanannya di Kota sarang Semut, Kedah.

"Sebab itu bagi Terengganu, Kelantan, Kedah, Perak, Selangor. Biar Pas memimpin. Negeri lain Umno nak lagi biarkan dia. Biarkan dia. Kalau boleh (Pas) nak telan habis, telan habis.

"(Pas) kena ukur dengan saiz kita sendiri. Kita memerlukan satu kerjasama untuk mengekalkan kuasa politik Islam. Ini sangat penting kita kena sedar," ujar Ustaz Hadi, dikutip dari rakaman video berdurasi 55 saat yang tular di media sosial.

Hala tuju Pas PRU14

Sudah jelas hala tuju Pas dalam PRU14. Tiada kesamaran lagi. Presiden yang mempunyai kata pemutus dalam parti, telah menunjukkan destinasi yang mahu dituju. Sasarannya memimpin lima negeri dan menguasai 40 kerusi Parlimen, dengan restu Umno.

Ketua Pemuda, Nik Abduh Nik Abd Aziz selepas himpunan RUU355 di Padang Merbok, turut mengakui kesediaan Umno untuk memberi laluan kepada Pas bagi memenangi 40 kerusi Parlimen itu, satu impian yang jauh lebih tinggi daripada prestasi terbaik semasa pilihan raya umum 1999, iaitu 27 kerusi.

Tidak menjadi kesalahan bagi mana-mana parti politik untuk meletakkan apa jua target apabila menyertai pilihan raya. Maka, jika Pas mengimpikan untuk memimpin lima negeri -- Kelantan, Terengganu, Kedah, Perak dan Selangor -- tentulah parti itu mempunyai pendekatan dan strategi yang khusus.

Itu pun, bagi Ustaz Hadi, sasaran itu dibuat selepas "diukur dengan saiz kita sendiri", maknanya "sudah ukur baju di badan sendiri". Lebih kurang maksudnya, sasaran lima negeri itu merupakan impian yang boleh dicapai -- realisitik -- bukannya hanya satu angan-angan.

Politik matang dan sejahtera

Namun, saya lebih tertarik dengan ungkapan beliau seterusnya: "Ini budaya politik matang dan sejahtera yang kita lakukan hari ini. Orang Umno pun selesa. Mereka pun tak mahu berbalah lama. (Umno) tak mahu (pendekatan politik) keras, mahu lembut. Lembut inilah kita boleh berbincang untuk mencari mana benar, mana salah."

Bukan lagi tersirat, Ustaz Hadi tidak berselindung lagi. Untuk menguasai lima negeri itu, dan juga menang sekurang-kurangnya 40 kerusi Parlimen, Pas perlu mengadakan kerjasama "untuk mengekalkan kuasa politik Islam".

Anonymous said...

Ini baru betol...umno dah tunduk kpd Pas

Anonymous said...

Mimpi lah kamu...sama mcm macai umno...tapi aku yakin mscai umno tak berani lawan ko..

Umno ni parti orang cari kekayaan dengan cara songlap...

Aku yakin umno akan kencing pas lepas pru..

Umno perlukan pas untuk pru sahaja...lagi pon nalib dah bayar 90 jota kpd presiden ko...ko yg tak sedar diri...

Anonymous said...

CELAKA lu si spesis KANGKANG2 BABI KAFIR HARBI & BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi!

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si tedHOMO BABI ('t'huruf kecik)/dinHOMO PELAHAP TAIK/TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

CELAKA lu si spesis KANGKANG2 BABI KAFIR HARBI & BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi!

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si tedHOMO BABI ('t'huruf kecik)/dinHOMO PELAHAP TAIK/TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

CELAKA lu si spesis KANGKANG2 BABI KAFIR HARBI & BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi!

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si tedHOMO BABI ('t'huruf kecik)/dinHOMO PELAHAP TAIK/TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

Lihat PENDEDAHAN ni oleh bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali bin Abdul Rahman, ketika berceramah di Putrajaya pada 3 Julai 2012 - tentang MO Setan Zionis ‘Malaysian Malaysia’- si PENJAJAH KAFIR HARBI PARASIT/LANUN DAPJUBOQ BABI ni – lihat di https://aidcnews.wordpress.com/2017/03/17/modus-operandi-malaysian-malaysia-didedahkan-bekas-aktivis-dap/:

Modus Operandi ‘Malaysian Malaysia’ Didedahkan Bekas Aktivis DAP

AIDCNews

, March 17, 2017

...Lim Kit Siang biasa kata dalam mesyuarat, Raja-raja yang ada di Malaysia ini adalah dari keturunan lanun, perompak dan penjudi. …Tuan-tuan masih ingat tak apa yang berlaku pada 11 April (2012) yang lalu, semasa pertabalan Yang Maha Mulia Duli Yang Dipertuan Agong. Tengok, bagaimanakah mereka menghina dan mencaci Raja.

Kerana apa? Mereka yakin kalau dapat tawan Putrajaya, itulah pertabalan terakhir Agong di bumi Malaysia ni. Lepas ini tak ada dah. Kita akan lantik Presiden. Kita akan turunkan sembilan Raja. Kita akan lantik satu Presiden.

Presiden pertama, memang kita akan bagi kat orang Melayu. Yang pertama sahaja. Lepas yang kedua, seterusnya akan diberi kepada orang Cina dan India. Macam Singapura lah....

Azan kita tidak akan benarkan.....

Bahasa Inggeris, kita akan jadikan bahasa kebangsaan. Bahasa Malaysia Cuma sebagai bahasa perantaraan sahaja. Bahasa Inggeris bahasa utama, bahasa kedua kita akan galakkan adalah bahasa Mandarin.

Bagi DAP, bahasa Malaysia is a not value language.

Inilah agensi pertama kita akan bubarkan selepas dua minggu kami tawan Putrajaya. MARA….Kita akan tubuhkan agensi lain bukan MARA. Nama MARA akan dihapuskan…..

Tuan-tuan tahu tak dalam satu mesyuarat, Lim Kit Siang dengan Lim Guan Eng kata apa, “Bangsa yang paling bodoh dan yang paling malas dalam dunia ini adalah bangsa Melayu…. Dia kata, nilai seorang Melayu ni, “Nilai seorang Melayu ni RM100 sahaja. No more than that value.” .......

Kami ingin menjadikan Malaysia sebagai sebuah Republik, macam Singapura....DAP paling benci tiga benda; Islam, Melayu dan Raja….Dia akan tukar Rejimen Askar Malaysia selepas ini. perkataan Melayu tu dia akan buang.

Begitulah juga dengan Panglima Angkatan Tentera dengan KPN. Dua-dua jawatan tertinggi khas untuk orang Cina saja. Dia tak akan bagi dekat orang Melayu. Eksklusif untuk orang Cina…..

Majlis Agama Islam akan dibubarkan dan akan digantikan dengan Majlis Antara Agama. Semua agama duduk dalam satu jabatan macam IFC. Kita akan gabung dan duduk dalam satu jabatan.

Begitu juga wang zakat, boleh digunakan oleh orang bukan Islam. ....

Mahkamah Syariah. Mahkamah yang berteraskan agama tidak akan dipraktikkan lagi di bumi Malaysia. Kita akan guna satu Mahkamah Sivil saja, yang lain semua kita akan tolak. Kita tidak akan iktiraf. Dasar Ekonomi Baru (DEB). Lepas Lim Guan Eng ambil sumpah, inilah kenyataan pertama dia, “Akan hapuskan Dasar Ekonomi Baru.”….

Tuan-tuan tahu tak, kalau DAP dapat perintah banyak warganegara Taiwan, Hong Kong, Singapura akan memohon jadi rakyat Malaysia selepas ini...... (baca sendiri artikel amat PENTING ini sepenuhnya)

(Tok Landak)

Nota: Kalau berita ni TAK benaq, kenapa Razali TAK diSAMAN oleh spesis TERORIS PENJAJAH Zionis KAFIR HARBI PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPJUBOQ BABI-si puaka RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD ni?!!

Anonymous said...

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

Lihat PENDEDAHAN ni oleh bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali bin Abdul Rahman, ketika berceramah di Putrajaya pada 3 Julai 2012 - tentang MO Setan Zionis ‘Malaysian Malaysia’- si PENJAJAH KAFIR HARBI PARASIT/LANUN DAPJUBOQ BABI ni – lihat di https://aidcnews.wordpress.com/2017/03/17/modus-operandi-malaysian-malaysia-didedahkan-bekas-aktivis-dap/:

Modus Operandi ‘Malaysian Malaysia’ Didedahkan Bekas Aktivis DAP

AIDCNews

, March 17, 2017

...Lim Kit Siang biasa kata dalam mesyuarat, Raja-raja yang ada di Malaysia ini adalah dari keturunan lanun, perompak dan penjudi. …Tuan-tuan masih ingat tak apa yang berlaku pada 11 April (2012) yang lalu, semasa pertabalan Yang Maha Mulia Duli Yang Dipertuan Agong. Tengok, bagaimanakah mereka menghina dan mencaci Raja.

Kerana apa? Mereka yakin kalau dapat tawan Putrajaya, itulah pertabalan terakhir Agong di bumi Malaysia ni. Lepas ini tak ada dah. Kita akan lantik Presiden. Kita akan turunkan sembilan Raja. Kita akan lantik satu Presiden.

Presiden pertama, memang kita akan bagi kat orang Melayu. Yang pertama sahaja. Lepas yang kedua, seterusnya akan diberi kepada orang Cina dan India. Macam Singapura lah....

Azan kita tidak akan benarkan.....

Bahasa Inggeris, kita akan jadikan bahasa kebangsaan. Bahasa Malaysia Cuma sebagai bahasa perantaraan sahaja. Bahasa Inggeris bahasa utama, bahasa kedua kita akan galakkan adalah bahasa Mandarin.

Bagi DAP, bahasa Malaysia is a not value language.

Inilah agensi pertama kita akan bubarkan selepas dua minggu kami tawan Putrajaya. MARA….Kita akan tubuhkan agensi lain bukan MARA. Nama MARA akan dihapuskan…..

Tuan-tuan tahu tak dalam satu mesyuarat, Lim Kit Siang dengan Lim Guan Eng kata apa, “Bangsa yang paling bodoh dan yang paling malas dalam dunia ini adalah bangsa Melayu…. Dia kata, nilai seorang Melayu ni, “Nilai seorang Melayu ni RM100 sahaja. No more than that value.” .......

Kami ingin menjadikan Malaysia sebagai sebuah Republik, macam Singapura....DAP paling benci tiga benda; Islam, Melayu dan Raja….Dia akan tukar Rejimen Askar Malaysia selepas ini. perkataan Melayu tu dia akan buang.

Begitulah juga dengan Panglima Angkatan Tentera dengan KPN. Dua-dua jawatan tertinggi khas untuk orang Cina saja. Dia tak akan bagi dekat orang Melayu. Eksklusif untuk orang Cina…..

Majlis Agama Islam akan dibubarkan dan akan digantikan dengan Majlis Antara Agama. Semua agama duduk dalam satu jabatan macam IFC. Kita akan gabung dan duduk dalam satu jabatan.

Begitu juga wang zakat, boleh digunakan oleh orang bukan Islam. ....

Mahkamah Syariah. Mahkamah yang berteraskan agama tidak akan dipraktikkan lagi di bumi Malaysia. Kita akan guna satu Mahkamah Sivil saja, yang lain semua kita akan tolak. Kita tidak akan iktiraf. Dasar Ekonomi Baru (DEB). Lepas Lim Guan Eng ambil sumpah, inilah kenyataan pertama dia, “Akan hapuskan Dasar Ekonomi Baru.”….

Tuan-tuan tahu tak, kalau DAP dapat perintah banyak warganegara Taiwan, Hong Kong, Singapura akan memohon jadi rakyat Malaysia selepas ini...... (baca sendiri artikel amat PENTING ini sepenuhnya)

(Tok Landak)

Nota: Kalau berita ni TAK benaq, kenapa Razali TAK diSAMAN oleh spesis TERORIS PENJAJAH Zionis KAFIR HARBI PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPJUBOQ BABI-si puaka RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD ni?!!

Anonymous said...

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

Lihat PENDEDAHAN ni oleh bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali bin Abdul Rahman, ketika berceramah di Putrajaya pada 3 Julai 2012 - tentang MO Setan Zionis ‘Malaysian Malaysia’- si PENJAJAH KAFIR HARBI PARASIT/LANUN DAPJUBOQ BABI ni – lihat di https://aidcnews.wordpress.com/2017/03/17/modus-operandi-malaysian-malaysia-didedahkan-bekas-aktivis-dap/:

Modus Operandi ‘Malaysian Malaysia’ Didedahkan Bekas Aktivis DAP

AIDCNews

, March 17, 2017

...Lim Kit Siang biasa kata dalam mesyuarat, Raja-raja yang ada di Malaysia ini adalah dari keturunan lanun, perompak dan penjudi. …Tuan-tuan masih ingat tak apa yang berlaku pada 11 April (2012) yang lalu, semasa pertabalan Yang Maha Mulia Duli Yang Dipertuan Agong. Tengok, bagaimanakah mereka menghina dan mencaci Raja.

Kerana apa? Mereka yakin kalau dapat tawan Putrajaya, itulah pertabalan terakhir Agong di bumi Malaysia ni. Lepas ini tak ada dah. Kita akan lantik Presiden. Kita akan turunkan sembilan Raja. Kita akan lantik satu Presiden.

Presiden pertama, memang kita akan bagi kat orang Melayu. Yang pertama sahaja. Lepas yang kedua, seterusnya akan diberi kepada orang Cina dan India. Macam Singapura lah....

Azan kita tidak akan benarkan.....

Bahasa Inggeris, kita akan jadikan bahasa kebangsaan. Bahasa Malaysia Cuma sebagai bahasa perantaraan sahaja. Bahasa Inggeris bahasa utama, bahasa kedua kita akan galakkan adalah bahasa Mandarin.

Bagi DAP, bahasa Malaysia is a not value language.

Inilah agensi pertama kita akan bubarkan selepas dua minggu kami tawan Putrajaya. MARA….Kita akan tubuhkan agensi lain bukan MARA. Nama MARA akan dihapuskan…..

Tuan-tuan tahu tak dalam satu mesyuarat, Lim Kit Siang dengan Lim Guan Eng kata apa, “Bangsa yang paling bodoh dan yang paling malas dalam dunia ini adalah bangsa Melayu…. Dia kata, nilai seorang Melayu ni, “Nilai seorang Melayu ni RM100 sahaja. No more than that value.” .......

Kami ingin menjadikan Malaysia sebagai sebuah Republik, macam Singapura....DAP paling benci tiga benda; Islam, Melayu dan Raja….Dia akan tukar Rejimen Askar Malaysia selepas ini. perkataan Melayu tu dia akan buang.

Begitulah juga dengan Panglima Angkatan Tentera dengan KPN. Dua-dua jawatan tertinggi khas untuk orang Cina saja. Dia tak akan bagi dekat orang Melayu. Eksklusif untuk orang Cina…..

Majlis Agama Islam akan dibubarkan dan akan digantikan dengan Majlis Antara Agama. Semua agama duduk dalam satu jabatan macam IFC. Kita akan gabung dan duduk dalam satu jabatan.

Begitu juga wang zakat, boleh digunakan oleh orang bukan Islam. ....

Mahkamah Syariah. Mahkamah yang berteraskan agama tidak akan dipraktikkan lagi di bumi Malaysia. Kita akan guna satu Mahkamah Sivil saja, yang lain semua kita akan tolak. Kita tidak akan iktiraf. Dasar Ekonomi Baru (DEB). Lepas Lim Guan Eng ambil sumpah, inilah kenyataan pertama dia, “Akan hapuskan Dasar Ekonomi Baru.”….

Tuan-tuan tahu tak, kalau DAP dapat perintah banyak warganegara Taiwan, Hong Kong, Singapura akan memohon jadi rakyat Malaysia selepas ini...... (baca sendiri artikel amat PENTING ini sepenuhnya)

(Tok Landak)

Nota: Kalau berita ni TAK benaq, kenapa Razali TAK diSAMAN oleh spesis TERORIS PENJAJAH Zionis KAFIR HARBI PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPJUBOQ BABI-si puaka RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD ni?!!

Anonymous said...

Dan mana SPRM & kenapa zah*dKITOL/KD*GAGAL tu enggan MENYIASAT bawah Akta TERORISMA ke atas DAPJUBOQ BABI ni - yg. dapat RASUAH sbnyk. USD 300 JUTA (RM 1.2 BILLION) dari rejim TERORIS Kanibal/Necrophilia IS-rael; 17 pakar strategi DAPJUBOQ BABI yg. diKETUAI si tony puaKA, di LATIH oleh TERORIS MOSSAD; dan si KM spt. TONGGENG eng HOMO boleh pula asyik jumpa DUTA IS(IS)rael di SingaPORK, serta IS-rael nak tubuhkan MARKAS TENTERA PENGGANAS dia kat PORT DICKSON – utk. MENAKLUK Selat Melaka (lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ , DAP Terima Latihan Dari Mossad?, January 4, 2016 By WakeUp Malaya)??!!!

Dan TAK juga si TERORIS HOMO KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK DAPJUBOQ BABI ni nak SAMAN Razali kalau berita ni juga TAK benaq?! Dasar si PENAKUT! Di - http://www.pisau.net/terima-dana-1-2billion-dari-israel-dap-perlu-segera-kemuka-saman/ , Terima Dana 1.2Billion Dari Israel, DAP Perlu Segera Kemuka Saman, Published on 17/08/2016 in DAP by pisau!

Ya, UMNO/PAS serta bangsa ORANG ASAL/INDIGENOUS Islam/Melayu kita telah diPERANGKAP habis2an!

Tok Landak.

Anonymous said...





Parti Satu Kerusi Tidak Layak Jadi Kapten Pembangkang
Mahathir ketika ini mungkin sedang berasa dirinya masih dalam mimpi indah 22 tahun di tampuk kuasa. Mahathir mungkin ingat dia masih lagi “kapten” agaknya sampai lupa hakikatnya partinya, PPBM kini hanya ada satu kerusi sahaja dalam Dewan Rakyat.

------------

Muhyiddin Tolak RUU 355 Kerana Takut Kepada DAP
Malam 13 Mac lalu, Timbalan Presiden PAS Tuan Ibrahim Tuan Man berkata secara prinsipnya Presiden PPBM, Muhyiddin Yassin telah bersetuju untuk menyokong pindaan RUU 355. Menurut Tuan Ibrahim, sokongan dari Muhyiddin itu adalah hasil daripada perbincangan yang telah dilakukan dalam mesyuarat antara PAS dengan pemimpin utama PPBM tersebut.

-------------

Langkawi Tetap Bebas Cukai, Tiada GST: Mahathir Berbohong Lagi Bagi Menimbulkan Kebencian
Mahathir berbohong lagi dalam blognya semalam dengan tuduhan yang direka untuk menakut-nakutkan dan menimbulkan kebencian di kalangan penduduk Langkawi di mana beliau adalah ketua bahagian parti Pribumi disana. Tidak ada siapa yang menarik balik status bebas cukai Langkawi oleh itu sila berhenti berbohong wahai Mahathir.

--------------

Kit Siang: Diktator paling lama yang masih bertahan di dunia
Kim Il-sung adalah pemimpin tertinggi Korea Utara selama 46 tahun. Robert Mugabe telah mendominasi politik Zimbabwe selama 37 tahun. Ferdinand Marcos digulingkan setelah 31 tahun. Suharto selama 30 tahun. Joseph Stalin memerintah Rusia selama 30 tahun. Saddam Hussein mengetuai Parti Ba&ath beliau selama 30 tahun.

------------------

Pencapaian Membanggakan Ekonomi Malaysia 2017 – Bukan Negara Gagal Seperti Ratib Harian Mahathir Dan Kit Siang
BAV unit media gergasi Young and Rubicam telah meletakkan Malaysia sebagai negara yang terbaik untuk melabur bagi tahun 2017 daripada 80 buah negara yang mereka senaraikan – Berada diatas berbanding Singapura. Mereka berkata Malaysia adalah jelas pendahulu dalam ‘ranking’ ini, mendahului dengan sekurang-kurangnya 30 mata lebih daripada mana-mana negara lain...

------------------

182 Ahli DAP Keluar Parti Tidak Puas Hati Kepimpinan Pusat (Kepimpinan Anak Beranak)
Selepas Seorang MP DAP, 3 ADUN, 7 Perwakilan Negeri dan 40 ahli DAP Sabah meninggalkan Parti DAP, Hari ini 182 lagi ahli DAP meninggalkan parti. Ini adalah jumlah tertinggi dalam rekod ahli DAP meninggal parti secara serentak. Alasan mereka? Mereka tidak berpuas hati dengan kepimpinan pusat DAP

---------------

MKN Perlu Bertindak Terhadap ‘Sabotaj Ekonomi’ Oleh Pembangkang, Bukan Hanya Keganasan
Saya telah mendengar sebelum ini bahawa Arab Saudi hampir menarik diri daripada melabur di RAPID Pengerang kerana Wajaran Risiko Pulangan Pelaburan mereka adalah rendah kerana projek/risiko politik bagi projek tersebut adalah tinggi. Ini disebabkan oleh tindakan sebelumnya oleh Pakatan yang pergi ke Parlimen Taiwan untuk membuat bantahan dan berjaya membatalkan pelaburan mereka di Pengerang

-----------------

KIT SIANG KAKI BELIT
Kit Siang malam tadi memberi ucapan di Sepang di mana beliau membelit kaw-kaw. Kit Siang berpura-pura bahawa dia adalah jujur ??dan tidak pernah berbohong dan UMNO berbohong mengenai beliau setiap hari dimana, pada hakikatnya, beliau adalah pakar belit terutama dalam perkara berkaitan RUU355.

---------------

Perdana Menteri Najib Razak dijangka berada di New Delhi, India untuk lawatan rasmi dari 30 Mac-4 April yang datang dua tahun selepas Narendra Damodardas Modi, Perdana Menteri India melawat Kuala Lumpur.
Ia dijangka akan menyaksikan pengumuman mengenai perdagangan dan pelaburan serta meningkatkan lagi hubungan pertahanan dan strategik, kata sumber.
Ini baru lah adil .. Pertama “jual negara” ke China, kemudian kepada Orang Islam dari Arab dan kini ke India.
Baru lah 1Malaysia.
Sejak akhir-akhir ini, nama baru bagi Pelaburan Asing adalah “Jual Negara”.

Anonymous said...

Yg penting UMNO BN da mnang SMUE PRU..


BN 13 PEMBANGKANG 0

13 - 0 = 13
MATEMATIK MUDAH bdak2 tadika..

kihkihkihkih

Anonymous said...

Seblum ni pun kita dh tahu macai bongok sbb wakil merangkap model bangang iaitu 1.39am diatas mmg menempek memanjamg kat sini hihihi

Anonymous said...

Malaysia Negara yg paling baik untuk melabor kerana nilai ringgit yg lemaah...mereka tak perlu banyak bawak wang...
Ini kerana najib lah ringgit malaysia jatuh

Kerajaan DAP?....ko biar betul dap hanye tanding 55 kerusi dari 222 kerusi parlimen...kalo menang semua pon tak lepas simple majority...macam mana nak bentuk kerajaan?

Bila plak madey umum dia kapten?...ato ko yg pandai2 lantik madey jadi kapten kot..

Umno bn dan pas tak perlu sokongan muhyidin dan PH lagi kerana bn dan pas ada 147 kerusi ..cukup untuk luluskan usul ruu..pas pun bukan ahli PH..umno dah setuju jadi ape masaalah lagi..

Lim kit siang diterima oleh ahli2 DAP. jadi ape masalahnye..mcm najib yg merompak 1 mdb masih diterima oleh umno...

Arab pada mulenye memang tarik diri beli saham rapid...arab memang bijak..dia nak beli saham rapid dengan harga murah kerana dia tahu najib terdesak perlukan modal..bila najib setuju jual separuh saham rapid dengan harga 7 billion arab setuju beli..harga modal rapid 27 billion ..jadi ko boleh kira berapa peratus arab bayar untuk 50 % saham...najib bodoh ato arab bijak?

Semasa pengumuman gst najib tak kata langkawi dikecualikan dari gst....selepas tun madey bising kalo gst dinakan otomatik pulau bebas cukai dihapuskan...
Kerana cakap tun najib umumkan gst tidak dikenakan dilangkawi..
Bijak tun madey...najib takut tun madey

Ape yg lks bohong mengenai ruu pas yg dah lebih 3 tahun blm selesai..ruu hanye pindaan hukuman sahaja...kenapa lebih 3 tahun blm boleh selesai?

Lawatan ke india untuk tarik pelabor india dan peniaga dlm suasana ringgit jatuh boleh untungkan india...rakyat malaysia hanya dapat peluang kerja kerana najib tak mampu sediakan peluang ketja...

Anonymous said...

Yg lepas tak penting lagi...yg akan datang lebih penting...menang yg lalu kalah yg akan datang tak ade maknaanye lagi..

Umno dah lemah...tak percaya tanye pas...

Anonymous said...

Orang boddoh suka bernostalgia....orang cedik pandang kehadapan..

Umno lemah kena ikut telunjuk pas sekarang....umno sanggup bayar pas 90 juta...macai yg jerja kuat siang mlm pon tak dapst 9 ribu...


Hikhikhik..bodooo ko macai

Anonymous said...

Kalo kluor 182 orang maka DAP tutup kedai?

Anonymous said...

SEJARAH mngajar kite..

PEMBANGKANG yg BIOL xpernah BELAJAR SEJARAH..akan sentiase EGO,KALAH PRU n xMUHASABAH diri...

Tgok jer NJIB tu LEMBIK n LEMAH GMALAI tpi sbnorny org yg OTAK GELIGA n berwawasan...

13 - 0 ..
Happy birthday to UNCLE LKS yg ke 50 pmrntahan dapig13may..

Kihkihkih

Anonymous said...

Pil kude?

Anonymous said...

CERDIK lah sangatttttt...

Kihkihkih

Yg 13 - 0 tu ape ????
Mencndat sotong ke atau kalah pru????

Huahuahua

Anonymous said...

CELAKA lu si spesis KANGKANG2 BABI KAFIR HARBI & BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi! Yg. lu nak JUAL Negara Islam kami pd. IS-rael-MOSSADl/NATO tak pa pula ya?! BABI BABI lu!

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si tedHOMO BABI ('t'huruf kecik)/dinHOMO PELAHAP TAIK/TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

CELAKA lu si spesis KANGKANG2 BABI KAFIR HARBI & BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi! Yg. lu nak JUAL Negara Islam kami pd. IS-rael-MOSSADl/NATO tak pa pula ya?! BABI BABI lu!

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si tedHOMO BABI ('t'huruf kecik)/dinHOMO PELAHAP TAIK/TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

Lihat PENDEDAHAN ni oleh bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali bin Abdul Rahman, ketika berceramah di Putrajaya pada 3 Julai 2012 - tentang MO Setan Zionis ‘Malaysian Malaysia’- si PENJAJAH KAFIR HARBI PARASIT/LANUN DAPJUBOQ BABI ni – lihat di https://aidcnews.wordpress.com/2017/03/17/modus-operandi-malaysian-malaysia-didedahkan-bekas-aktivis-dap/:

Modus Operandi ‘Malaysian Malaysia’ Didedahkan Bekas Aktivis DAP

AIDCNews

, March 17, 2017

...Lim Kit Siang biasa kata dalam mesyuarat, Raja-raja yang ada di Malaysia ini adalah dari keturunan lanun, perompak dan penjudi. …Tuan-tuan masih ingat tak apa yang berlaku pada 11 April (2012) yang lalu, semasa pertabalan Yang Maha Mulia Duli Yang Dipertuan Agong. Tengok, bagaimanakah mereka menghina dan mencaci Raja.

Kerana apa? Mereka yakin kalau dapat tawan Putrajaya, itulah pertabalan terakhir Agong di bumi Malaysia ni. Lepas ini tak ada dah. Kita akan lantik Presiden. Kita akan turunkan sembilan Raja. Kita akan lantik satu Presiden.

Presiden pertama, memang kita akan bagi kat orang Melayu. Yang pertama sahaja. Lepas yang kedua, seterusnya akan diberi kepada orang Cina dan India. Macam Singapura lah....

Azan kita tidak akan benarkan.....

Bahasa Inggeris, kita akan jadikan bahasa kebangsaan. Bahasa Malaysia Cuma sebagai bahasa perantaraan sahaja. Bahasa Inggeris bahasa utama, bahasa kedua kita akan galakkan adalah bahasa Mandarin.

Bagi DAP, bahasa Malaysia is a not value language.

Inilah agensi pertama kita akan bubarkan selepas dua minggu kami tawan Putrajaya. MARA….Kita akan tubuhkan agensi lain bukan MARA. Nama MARA akan dihapuskan…..

Tuan-tuan tahu tak dalam satu mesyuarat, Lim Kit Siang dengan Lim Guan Eng kata apa, “Bangsa yang paling bodoh dan yang paling malas dalam dunia ini adalah bangsa Melayu…. Dia kata, nilai seorang Melayu ni, “Nilai seorang Melayu ni RM100 sahaja. No more than that value.” .......

Kami ingin menjadikan Malaysia sebagai sebuah Republik, macam Singapura....DAP paling benci tiga benda; Islam, Melayu dan Raja….Dia akan tukar Rejimen Askar Malaysia selepas ini. perkataan Melayu tu dia akan buang.

Begitulah juga dengan Panglima Angkatan Tentera dengan KPN. Dua-dua jawatan tertinggi khas untuk orang Cina saja. Dia tak akan bagi dekat orang Melayu. Eksklusif untuk orang Cina…..

Majlis Agama Islam akan dibubarkan dan akan digantikan dengan Majlis Antara Agama. Semua agama duduk dalam satu jabatan macam IFC. Kita akan gabung dan duduk dalam satu jabatan.

Begitu juga wang zakat, boleh digunakan oleh orang bukan Islam. ....

Mahkamah Syariah. Mahkamah yang berteraskan agama tidak akan dipraktikkan lagi di bumi Malaysia. Kita akan guna satu Mahkamah Sivil saja, yang lain semua kita akan tolak. Kita tidak akan iktiraf. Dasar Ekonomi Baru (DEB). Lepas Lim Guan Eng ambil sumpah, inilah kenyataan pertama dia, “Akan hapuskan Dasar Ekonomi Baru.”….

Tuan-tuan tahu tak, kalau DAP dapat perintah banyak warganegara Taiwan, Hong Kong, Singapura akan memohon jadi rakyat Malaysia selepas ini...... (baca sendiri artikel amat PENTING ini sepenuhnya)

(Tok Landak)

Nota: Kalau berita ni TAK benaq, kenapa Razali TAK diSAMAN oleh spesis TERORIS PENJAJAH Zionis KAFIR HARBI PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPJUBOQ BABI-si puaka RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD ni?!!

Anonymous said...

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

Lihat PENDEDAHAN ni oleh bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali bin Abdul Rahman, ketika berceramah di Putrajaya pada 3 Julai 2012 - tentang MO Setan Zionis ‘Malaysian Malaysia’- si PENJAJAH KAFIR HARBI PARASIT/LANUN DAPJUBOQ BABI ni – lihat di https://aidcnews.wordpress.com/2017/03/17/modus-operandi-malaysian-malaysia-didedahkan-bekas-aktivis-dap/:

Modus Operandi ‘Malaysian Malaysia’ Didedahkan Bekas Aktivis DAP

AIDCNews

, March 17, 2017

...Lim Kit Siang biasa kata dalam mesyuarat, Raja-raja yang ada di Malaysia ini adalah dari keturunan lanun, perompak dan penjudi. …Tuan-tuan masih ingat tak apa yang berlaku pada 11 April (2012) yang lalu, semasa pertabalan Yang Maha Mulia Duli Yang Dipertuan Agong. Tengok, bagaimanakah mereka menghina dan mencaci Raja.

Kerana apa? Mereka yakin kalau dapat tawan Putrajaya, itulah pertabalan terakhir Agong di bumi Malaysia ni. Lepas ini tak ada dah. Kita akan lantik Presiden. Kita akan turunkan sembilan Raja. Kita akan lantik satu Presiden.

Presiden pertama, memang kita akan bagi kat orang Melayu. Yang pertama sahaja. Lepas yang kedua, seterusnya akan diberi kepada orang Cina dan India. Macam Singapura lah....

Azan kita tidak akan benarkan.....

Bahasa Inggeris, kita akan jadikan bahasa kebangsaan. Bahasa Malaysia Cuma sebagai bahasa perantaraan sahaja. Bahasa Inggeris bahasa utama, bahasa kedua kita akan galakkan adalah bahasa Mandarin.

Bagi DAP, bahasa Malaysia is a not value language.

Inilah agensi pertama kita akan bubarkan selepas dua minggu kami tawan Putrajaya. MARA….Kita akan tubuhkan agensi lain bukan MARA. Nama MARA akan dihapuskan…..

Tuan-tuan tahu tak dalam satu mesyuarat, Lim Kit Siang dengan Lim Guan Eng kata apa, “Bangsa yang paling bodoh dan yang paling malas dalam dunia ini adalah bangsa Melayu…. Dia kata, nilai seorang Melayu ni, “Nilai seorang Melayu ni RM100 sahaja. No more than that value.” .......

Kami ingin menjadikan Malaysia sebagai sebuah Republik, macam Singapura....DAP paling benci tiga benda; Islam, Melayu dan Raja….Dia akan tukar Rejimen Askar Malaysia selepas ini. perkataan Melayu tu dia akan buang.

Begitulah juga dengan Panglima Angkatan Tentera dengan KPN. Dua-dua jawatan tertinggi khas untuk orang Cina saja. Dia tak akan bagi dekat orang Melayu. Eksklusif untuk orang Cina…..

Majlis Agama Islam akan dibubarkan dan akan digantikan dengan Majlis Antara Agama. Semua agama duduk dalam satu jabatan macam IFC. Kita akan gabung dan duduk dalam satu jabatan.

Begitu juga wang zakat, boleh digunakan oleh orang bukan Islam. ....

Mahkamah Syariah. Mahkamah yang berteraskan agama tidak akan dipraktikkan lagi di bumi Malaysia. Kita akan guna satu Mahkamah Sivil saja, yang lain semua kita akan tolak. Kita tidak akan iktiraf. Dasar Ekonomi Baru (DEB). Lepas Lim Guan Eng ambil sumpah, inilah kenyataan pertama dia, “Akan hapuskan Dasar Ekonomi Baru.”….

Tuan-tuan tahu tak, kalau DAP dapat perintah banyak warganegara Taiwan, Hong Kong, Singapura akan memohon jadi rakyat Malaysia selepas ini...... (baca sendiri artikel amat PENTING ini sepenuhnya)

(Tok Landak)

Nota: Kalau berita ni TAK benaq, kenapa Razali TAK diSAMAN oleh spesis TERORIS PENJAJAH Zionis KAFIR HARBI PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPJUBOQ BABI-si puaka RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD ni?!!

Anonymous said...

Dan mana SPRM & kenapa zah*dKITOL/KD*GAGAL tu enggan MENYIASAT bawah Akta TERORISMA ke atas DAPJUBOQ BABI ni - yg. dapat RASUAH sbnyk. USD 300 JUTA (RM 1.2 BILLION) dari rejim TERORIS Kanibal/Necrophilia IS-rael; 17 pakar strategi DAPJUBOQ BABI yg. diKETUAI si tony puaKA, di LATIH oleh TERORIS MOSSAD; dan si KM spt. TONGGENG eng HOMO boleh pula asyik jumpa DUTA IS(IS)rael di SingaPORK, serta IS-rael nak tubuhkan MARKAS TENTERA PENGGANAS dia kat PORT DICKSON – utk. MENAKLUK Selat Melaka (lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ , DAP Terima Latihan Dari Mossad?, January 4, 2016 By WakeUp Malaya)??!!!

Dan TAK juga si TERORIS HOMO KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK DAPJUBOQ BABI ni nak SAMAN Razali kalau berita ni juga TAK benaq?! Dasar si PENAKUT! Di - http://www.pisau.net/terima-dana-1-2billion-dari-israel-dap-perlu-segera-kemuka-saman/ , Terima Dana 1.2Billion Dari Israel, DAP Perlu Segera Kemuka Saman, Published on 17/08/2016 in DAP by pisau!

Ya, UMNO/PAS serta bangsa ORANG ASAL/INDIGENOUS Islam/Melayu kita telah diPERANGKAP habis2an!

Tok Landak.

Anonymous said...

Hai puak pembangkang yang beri komen kt sini...komen kau orang klau tak menfitnah. Mengumpat..kalau tak mengumpat... Mengutuk..klau tak mengutuk..menghina..so kami..orang Umno..tak kisah..pun..semua komen yng kaunorang buat tak jadi kudis pun..buat kami apalgi Ds Najib dan isteri..bnayak banayak lah komen macm gitu..ok..bukan apa sbb akhir zaman ni..setiap perbuatan yng buruk Allah byar cash..teruskan..lah yer..

Anonymous said...

hasmah n rosmah same jer dua2 taik...taik jerangkong dan taik gemok.

Anonymous said...

KAT SELUROH DONIA PUN...PEMPUAN YANG MERASMIKAN KAPAL. KATAK BAWAH TEMPURONG KAT MALAYSIA NI RAMAI PENDENGKI.

Salwah Abdat said...

Rosmah Queen Control,,kalau najib tak dengar kata atau arahan,,malam karang kena tidur luar rumah,,atau pun kena "smack down"........!!

Salwah Abdat said...

Kak Semah dikatakan sebagai "PUAKA" tak pantas merasmikan apa -apa acara sekali pun......!!

Salwah Abdat said...

Wanita "berpuaka" hati-hati........!!

Salwah Abdat said...

Hidup Umno....!!
Hidup Rasuah....!!

Anonymous said...

CELAKA lu si spesis KANGKANG2 BABI KAFIR HARBI & BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi! Yg. lu nak JUAL Negara Islam kami pd. IS-rael-MOSSADl/NATO tak pa pula ya?! BABI BABI lu!

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si tedHOMO BABI ('t'huruf kecik)/dinHOMO PELAHAP TAIK/TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

CELAKA lu si spesis KANGKANG2 BABI KAFIR HARBI & BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi! Yg. lu nak JUAL Negara Islam kami pd. IS-rael-MOSSADl/NATO tak pa pula ya?! BABI BABI lu!

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si tedHOMO BABI ('t'huruf kecik)/dinHOMO PELAHAP TAIK/TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

CELAKA lu si spesis KANGKANG2 BABI KAFIR HARBI & BAPA2 HOMO KEPALA BUTOH/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA JUBOQ2 BABI lu, si spesis KEPALA2 BUTOH DAPJUBOQ BABI oi! Yg. lu nak JUAL Negara Islam kami pd. IS-rael-MOSSADl/NATO tak pa pula ya?! BABI BABI lu!

#DESTROYthePenjajahParasitPembunuhDAPenyamun

DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

-si spesis KEPALA BUTOH-si SETAN GILA SEKS PORNO/HOMO JIJIK-mcm. BINATANG buas-SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O (yg. juga MENUBUHkan TERORIS Kanibal/Necrophilia IS/ISIS/ISIL sp. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden – utk. menJATUHkan agama2 ISLAM/KATHOLIK serta mengHAPUSkan bangsa BUMIPUTERA Islam/Katholik, bermula di DUNIA ISLAM Arab)!!!

OI si tedHOMO BABI ('t'huruf kecik)/dinHOMO PELAHAP TAIK/TERORIS2 spesis HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates