March 28, 2017

96 Mat Sabu Pengerusikan Mesyuarat Ganti Wan Azizah, Bukti DAP Berkuasa


Semalam, Dr Wan Azizah telah dikejarkan ke hospital kerana tidak sihat, sebagai pengganti Presiden PAN Mohamad Sabu telah 'dimuliakan' oleh Pakatan Harapan (PH) sebagai pengerusi mesyuarat pertama bersama-sama Parti Cap Bunga Raya. Pengerusi Mesyuarat yang selama ini diketuai oleh Dr Wan Azizah sebagai Ketua Pembangkang diambil alih oleh Mat Sabu dan bukannya Tun Dr Mahathir atau TS Muhyiddin Yassin.

Nampak seperti perkara kecil, namun inilah membuktikan dominasi DAP dalam PH. Ini bermakna DAP adalah sebagai 'king maker' dalam menentukan siapa pengerusi mesyuarat. DAP adalah majikan Mat Sabu. Gaji Mat Sabu dibayar oleh DAP. Mat Sabu bukan Ahli Parlimen atau ADUN sekalipun. Mat Sabu adalah pekerja kepada DAP.

Tidak mustahil Mat Sabu akan dilantik selepas ini menentukan hala tuju gerak kerja pembangkang di kala ketiadaan Dr Wan Azizah di meja mesyuarat atas faktornya yang mudah menuruti arahan DAP. Bayangkanlah bagaimana DAP tidak menghiraukan langsung mantan Perdana Menteri 22 tahun dan mantan Timbalan Perdana Menteri yang turut hadir dalam mesyuarat itu dengan meminta Mat Sabu menentukan segalanya.

Bagi DAP, siapa anda sebelum ini tidak penting, asalkan yang boleh menuruti kehendak DAP akan diutamakan terlebih dahulu. Mat Sabu nampak sudah ada dalam liga bakal calon-calon Perdana Menteri PH. Mat Sabu hanyalah boneka DAP dalam mempengerusikan mesyuarat.

96 comments:

din pagoh said...

So what khairulryezall? Memang masalah buat kau? Benda ni pun jadi isu! Taktik takutkan melayu dgn dap dh xlaku khairulryezall!!

Anonymous said...

Wah mat sabu pun dah naik pantat.Mencuka nampak Sibewak dan Sibabi (kata hadi)semput nek jah masok wad.Kepala taik madey pun xdipeduli , apatah lagi din pagoh ekor taik.

Anonymous said...

Ni semua Melayu yang rela digunakan untuk screw Melayu lain..mereka ni dah tak kisah halal haram.. Lgbt k..pluralism k..liberalism k..janji..mereka dapt kuasa..ni contoh Melayu Islam yang sanggup buat apa saja demi kuasa..harta....Nauzubillah agama pun sanggup.... So tak heran kalau mereka ni sanggup jual negara...contoh forex dan kes BNm...

Anonymous said...

Najib masuk hospital, rosmah jadi pengerusi mesyuarat kabinet.

Anonymous said...

Wahh..dia jadi pengerusi mesyuarat, kau melalut lgbt, jual agama jual negara buat apa? Kau baru lepas hisap dadah ke?

Anonymous said...

Orang umno kena sawan tengok gambar macam ni. Pantang bagi mereka. Dengki dah jadi tabiat. Bagi yang kurang cerdik, boleh termakan dakyah melayu kena tipu dengan dap. Letak gambar meeting, komen ikut sedap.

keris berayon said...

USTAZ DIN : "Setiap orang Islam wajib sokong RUU355..."
.
AWANG : "Tak wajib.... RUU355 bukan hukum Allah.... Sesuatu yang tidak diwajibkan oleh Allah dan Rasul, tidak ada siapa pun yang layak mewajibkannya.... Agama Islam ni bukan milik lebai PAS."
.
USTAZ DIN : "Hukuman 100 kali sebatan bagi orang yang melakukan zina, itu hukum Allah..."
.
AWANG : "Saya tak pertikaikan 100 sebatan tu.... Yang saya nak tanya, 30 tahun penjara dan denda RM100,000, adakah itu hukum Allah? Setiap orang Islam wajib sokongkah?"
.
USTAZ DIN : "Tok Guru Haji Hadi kata wajib...."
.
AWANG : "Haji Hadi bukan nabi...!"
.
USTAZ DIN : "Dia seorang ulamak..."
.
AWANG : "Dia pun manusia biasa, bukannya dia terima wahyu dari langit...."
.
USTAZ DIN : "Enta memperlekehkan ulamak....!"
.
AWANG : "Ustaz mengkultuskan dia seperti nabi, itu lebih besar salahnya...."
.
USTAZ DIN : "Rasulullah bersabda, al-ulamak warisatul anbiya'... Para ulamak itu pewaris nabi..."
.
AWANG : "Kalau gitu, confirmlah Haji Hadi bukan ulamak...!"
.
USTAZ DIN : "Kenapa pulak...?"
.
AWANG : "Mana mungkin seorang pewaris nabi berakhlak seperti Haji Hadi...? Bercakap bohong, berbuat khianat, berbahasa kasar, tidak beradab, angkuh, sombong, menyakitkan hati ramai orang, menjadi bahan ketawa orang.... Logikkah seorang ulamak memiliki ciri-ciri dan sifat sebegitu...? Pewaris nabi apa gitu...?"
.
USTAZ DIN : "Sebenarnya, kenapa enta ni beria-ria menolak RUU355...? Apa yang enta takutkan...?"
.
AWANG : "Saya tidak menolak RUU355 dan tak ada sebab pun kenapa saya perlu takut.... Yang saya tanya, kenapa Ustaz kata setiap orang Islam wajib sokong RUU355...? Apa dalilnya...?"
.
USTAZ DIN : "Bukankah RUU355 menambahkan bidang kuasa mahkamah syariah...? Dan dicadangkan hukuman yang lebih berat terhadap pesalah, sesuai dengan hukum Allah....Itu ke arah perlaksananaan undang-undang hudud sepenuhnya...."
.
AWANG : "Ya lah.... tentang nak pinda rang undang-undang ke, nak rombak akta ke, bukankah itu urusan ahli Parlimen...? Pasal apa hukum terkena kepada setiap orang Islam...?
.
USTAZ DIN : "Yang di Parlimen tu, Parlimenlah, itu urusan wakil rakyat.... Tapi iman dalam dada kita masing-masing mesti ada iktiqad sama ada kita sokong atau tak sokong RUU355."
.
AWANG : "Untuk apa...?"
.
USTAZ DIN : "Mungkin sebagai ujian sama ada kita benar-benar beriman atau tidak...."
.
AWANG : "RUU355 nya mana...?"
.
USTAZ DIN : {Diam}
.
AWANG : "Yang ustaz kata setiap orang Islam wajib sokong, untuk menguji sama ada kita beriman atau kafir.... mana bendanya...?"
.
USTAZ DIN : "Usul tersangkut di parlimen.... Itu bukan salah PAS."
.
AWANG : "Bukan salah PAS apa, Haji Hadi yang mintak tangguh sampai dua kali....!"
.
USTAZ DIN : "Mesti ada sebab kenapa Tok Guru tangguhkan...."
.
AWANG : "Saya tak nak tahu pun apa sebab dan alasan PAS tangguhkan pembentangan usul tu.... tapi saya cuma persoalkan kenapa keluarkan fatwa setiap orang Islam wajib sokong RUU355, sedangkan Presiden PAS sendiri yang tangguhkan....?" 
.
USTAZ DIN : "Ish... enta tak faham...."

AWANG : "Saya nak tanya Ustaz, apa jenis kesalahan yang boleh didenda RM100,000 dan 30 tahun penjara...?"
.
USTAZ DIN : "Er...."
.
AWANG : "Di antaranya kesalahan di bawah akta mahkamah syariah ialah menyebarkan fatwa yang bercanggah dengan fatwa negeri.... Nanti ustaz-ustaz sunnah yang digelar wahabi ramai yang kena penjara 30 tahun kerana menyampaikan ilmu Qur'an dan Sunnah yang bercanggah dengan fatwa negeri.... Undang-undang ini yang Ustaz kata wajib sokong...? Ustaz-ustaz yang mengajar agama tanpa tauliah, walaupun dia lebih alim dari orang yang tukang bagi tauliah,  boleh didenda RM100,000 atau penjara 30 tahun, undang-undang ini yang Ustaz kata wajib disokong oleh setiap orang Islam...?"
.
USTAZ DIN : ????? (telan air liur)

Anonymous said...

Nampaknya dg mesyuarat dipengerusikan oleh Mat Sabu,ianya telah memberi isyarat yang jelas kpd Turn M dan Mahyuddin siapa yg lebih Berkuasa. Ada title "Tun" pun tak boleh buat apa apa. Nampaknya DAP yang jadi king maker.

Anonymous said...

Cts tak ade isu untuk meningkatkan rating umno...putar dap yg berkuasa..dap bukan china kominis..
.ape yg dap boleh buat...dipenang ketua umno tipu jual tanah orang melayu konon nak majukan tanah...
slogan dap anti melayu tp melayu penang dapat bantuan kerajaan negeri..berbanding melayu dinegeri bn....
tak ade dengar plak duit kerajaan negri dlm akaun peribadi pemimpin dap mcm najib ade duit 1 mdb dlm akaun peribadi..

Anonymous said...

Habus lapiran odit perbelanjaan kena sorok...lepas tu suruh check beg tangan dia....ade tak duit kerajaan dlm beg dia...menteri berani tanye kena buang..

Anonymous said...

Lobai pas pon telan rasuah 90 juta dari najib..

Anonymous said...

Orang baru masuk nak jadi pengerusi...pengerusi mesyuarat tak ade kuasa ape2 dlm ph...ini bukan bn...umno dominan hingga berani songlap 1 mdb dan lain2...

Anonymous said...

betul la orang cakap kalau tak bangang jangan mimpi nak join PEMBANGKANG atau nama glamernya PEMBANGANG.

Anonymous said...

Kebanyakan blogger umno ni mengalami delusion - a symptom of mental disorder. Patutnya tugas memperlekeh, mencaci, memburuk2 dap ni diserah pada mca dan gerakan..khususnya pada pengundi cina, agar tinggalkan dap. Tapi blogger umno pulak lebih2. Jadi memang tak tinggalkan kesan kerja blogger2 ni. Melayu tak ambil peduli langsung apa delusional ni cakap. Rugi najib bayar..

Anonymous said...

Kahkahkah...mana punya teori bodoh CTS dapat? Kahkahkah..boleh masuk maharaja lawak

ted manoff said...

Pada 22 Mac 2017, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak telah dilaporkan berkata Program Transformasi Negara (NTP) mewujudkan 1.8 juta pekerjaan antara 2010 dan 2016, dan lebih satu juta merupakan pekerjaan berpendapatan tinggi.


Beliau berkata melalui NTP, pendapatan negara kasar meningkat hampir 50 peratus dan Malaysia hampir mencapai matlamat membasmi kemiskinan dengan menurunkannya kepada 0.6 peratus.

"Kita telah membendung inflasi dan pengangguran pada tahap rendah, dan telah diiktiraf oleh institusi global seperti Bank Dunia dan Tabung Kewangan Antarabangsa atas langkah pembaharuan yang dilaksanakan.

"Kita berada pada landasan yang kukuh untuk menjadi negara berpendapatan tinggi. Ringkasnya kita mempunyai satu perancangan ekonomi. Pelan itu kini berjaya, kita telah melaksanakannya dan kita akan terus menyampaikannya," kata Najib dalam ucaptama pada Forum Transformasi Global di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur..

Tapi kini segalanya kelihatan bercanggah bila Bank Negara mengeluarkan laporan mengenai pengangguran di negara ini.

Dalam Laporan Tahunan 2016, Bank Negara mendedahkan kadar pengangguran kalangan belia di Malaysia mencecah 10.7% pada 2015, iaitu 3 kali lebih tinggi berbanding kadar pengangguran negara iaitu 3.1%.

Bank pusat itu menyatakan 61% daripada keseluruhan jumlah pekerja menganggur ialah belia, walaupun golongan itu hanya membentuk satu pertiga tenaga kerja.

Belia dengan pendidikan tinggi ialah kalangan tertinggi yang tidak bekerja iaitu 15.3%.

Data itu juga mendedahkan kadar pengangguran tinggi direkodkan dalam populasi berumur 20-24 tahun, dengan kadar 42% pada 2015, disusuli umur 25-29 tahun (20.4%) dan umur 15-19 tahun (19%).

Pada 2015, Bank Negara berkata kadar pengangguran belia meningkat 1.2% daripada anggaran 9.5% hingga 10.7%, sementara kadar pengangguran negara meningkat hanya 0.2% (2.9% to 3.1%) bagi tempoh yang sama.

Laporan penuh kenyataan dari Pengarah Strategi Amanah Dr Dzulkefly Ahmad mengenai perkara ini silalah baca di SINI

Jadi.. persoalannya mana 1.8 Juta peluang pekerjaan yang Najib kata tu?.. semua dah habis diisi dengan Bangla ke?


Anonymous said...

Dasar lu & spesis KEPALA BUTOH lu si ctsHOMO DAPJUBOQ BABI ANJING KURAP!

Tok Landak.

Anonymous said...

Memang untong duduk dekat negeri Selangor.

Biasiswa dapat, pakej kesihatan dapat.

Negeri Selangor, hutang kurang, simpanan makin bertambah.

Orang Melayu duduk Selangor, masa depan memang lebih baik.

Selangir buat yawas difitnah yb seleweng tapi jamal tak tak brani oegi pegi repot sprm..berani repot kat wartawan...itulah kepandaian umno bela melayu..

Yg negeri bn mcm aku tak dapat aoe2...

Anonymous said...

Itu jer fuckta macai umno?...patutlaa cina kata melayu boloo...jho lo pun berani rompak 1 mdb...melayu plak nafikan..

Anonymous said...

Fikiran najib melayang masa bagi speech. Itu pasal najib tak suka jawab pertanyaan. Dia memang tak faham apa dia cakap. Dia cuma bangga jadi PM dan bagi ucapan, orang tepuk tangan.

Anonymous said...

Bila kena screw dgn fuckta landak terus pening...hik3

Anonymous said...

Najib kuat klentong..macai pon terikut sama...tanye cts kalo tak cayer..

Anonymous said...

Landak jadi biul sbb kena paksa pegi kursus BTN lbh dari 10x

Anonymous said...

Dah kebih 500000 menganggur...najib tak reti nak tingkatkan ekonomi tuduh oembangkang sabotaj...itu tahap kepandaian najib...Landak ato macai boleh jadi PM

Anonymous said...

Ooo dua kari laa..pengecut landak..

Anonymous said...

Mad Kena Serbu tak kata ya pada RUU sementara Bunga Ciplak kata ya. Sudah tentulah Mat Serbu jadi pilihan Dap. Lojiklah.

Anonymous said...

Parti Isle yang ada banyak kerusi dan dah lama jadi BFF pun Dapig tidak hargai masakan 'saudara baru' Dapig nak pandang tepat ke mata. Tak lojiklah.

Anonymous said...

Cukup ke MP nk sokong? Klu x cukup, tak payah gempak lebih2

Anonymous said...

Paling ironis ialah kepiyah pun dah dijualnya? Wakakaka

Anonymous said...

Lebih dramatik ialah bila laki masuk sungai buloh, bini pengerusikan mesyuarat sampai masuk sepital. Apa punya sadis daa. Muahahaha

Anonymous said...

Melaka: Seorang pemimpin politik di Johor bergelar Datuk, mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret, di sini, pagi tadi, atas tuduhan menggunakan dadah jenis syabu Ogos tahun lalu.

Tertuduh Mohamed Mustafa Abdul Kadir, 57, membuat pengakuan itu di hadapan Majistret Mohd Firdaus Saleh selepas pertuduhan terhadapnya dibacakan jurubahasa.

Mengikut pertuduhan, tertuduh yang juga Naib Ketua UMNO Bahagian di Johor itu, didakwa menggunakan dadah jenis Methamphetamine pada jam 6 petang, 1 Ogos 2016 di cawangan Narkotik Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Melaka.

Justeru, tertuduh didakwa melakukan kesalahan mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952 dan boleh dihukum mengikut Seksyen 15(1)(b) dibaca bersama Seksyen 38B akta yang sama.

Sabit kesalahan boleh di hukum penjara hingga dua tahun, atau denda hingga RM5,000 atau kedua-dua sekali dan perintah pengawasan hingga tiga tahun.

Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya Syazreen Nadia Saaban, mencadangkan jaminan RM4,000.

Bagaimanapun Peguam Bela Salmi Hamdan Sabran yang mewakili tertuduh merayu jaminan dikurangkan dengan alasan tertuduh memberikan kerjasama sepanjang siasatan.

Selepas mendengar rayuan kedua-dua pihak, Mohd Firdaus menawarkan jaminan RM2,000 dengan seorang penjamin dan menetapkan 27 April depan untuk sebutan semula kes dan serahan dokumen.

Ted Manoff said...

Bagus. Dengan ini sampah boleh dikeluarkan dari parti tanpa perlu Lembaga Disiplin.

Anonymous said...

ABU NAKKAN KEBEBASAN:

Nak jadi calon MB kena dapat lampu hijau dari DogAndPig (DAP).

Nak pengerusikan mesyuarat kena dapatkan perkenan DAP. Nak buat RUU kena dapat tanda tangan DAP.

Nak LeeWatt pun kena mintak kebenaran DAP.

Semoga Mamat2 semua tu bahagialah dengan kebebasan yang ada itu hendaknya. Kik kik kik.

Anonymous said...

Mat Sabun akhlak buruk kaki betina ini juga dipiliha DAPig dalam menrencanakan Agenda Membuduhbahlolkan Melayu Mudah Lupa.

Syabas la macai.. yang pasti undi aku dan seluruh ahli keluarga aku PRU14 nanti ialah milik UMNO BN-Insya Allah.

Kempen secara peribadi lebih ampuh untuk menarik pengundi. Biar macai terjun dengan MamakGila 2.6 Billion 1mdb SRB rosmah belkin jhow low bagai..!


JIJIK PAKATAN!

Anonymous said...

Satu soklan:

Kalau Ar Cow lahir di sepatuteh tetapi makpak pendatang di Tanah Melayu apakah layak dapat Yawas?

Anonymous said...

Penulis cerpen bergaji murah...kalo mereka reka fitnah bangang macai umno memang no 1... Tahap kebolehan otak melayu...

Anonymous said...

Kenapa ko susah hati...

Anonymous said...

Kalo buat fitnah memang no 1... Port dickson dlm kenangan tanye isa samad fgv...ko nak dorok plak
.

Anonymous said...

Ooo ini klon mat maslan 3.75 tak cukup suku..tukang putar bang beca...patut leer...sori

.

Anonymous said...

Mamat ni otak lebih kurang landak..ade skru longgar..hik3

Anonymous said...

Kalau PATi (1.6 jota kepala) balik negeri, konfem kadar pengangguran dapat diturunkan kepada selipar. Cumanya setelah dapat percuma dedak PH dan Brem, mahukah ABU ambil alih kerja Nepal i.e. jadi eksekutif sekuriti iaitu JAGA?

Anonymous said...

Sudah tentu anak bukan jati akan buat polisi yang bakal memasukkan anak bukan jati sebagai penerima. Anak jati diklentong idup2.

Anonymous said...

Ko lebih tahu rupenye...ko ajak jamal jamban pegi repot sprm..

mk said...

Rehersal... Orang Melayu Dan pemimpinnya kena lelong... Counting the days..

Anonymous said...

Sebenarnya Pan lebih bersih dari cop bunga dan lebih bersih dari Assmin, makanya Mat Sabu lebih segak berbanding Tun, Yidin dan Puting.

Anonymous said...

Ko susah hati hal Jamal per hal. Dia skrew bini kor ker.

Anonymous said...

Buktikanlah gaji yang ko dapat dari RBA lebih lumayan. Cakap kosong saja buat apa. Macam tin kosong.

Anonymous said...

Kalau tak ada kehilangan maka tak adalah kecurian. Usah jadi machet tauke judi haram yang buat laporan wangnya dirompak. Jadilah Melayu yang berdiri atas kaki sendiri.

Anonymous said...

Yg kena hukum bukan umno lah..yg merompak 1 mdb blm dihukum bukan sampah?

Anonymous said...

Jadi pengerusi dah kira bukti laa..senang dapat bukti...yg merompak susah dapat bukti..

Anonymous said...

1mdb tu nama timang timangan bini ko ker. Buatlah report, bro.

Anonymous said...

Mahkamah mana yang jatuh hukum cakap 1mdb kene rompak tu?

Anonymous said...

Ooo itu sadis sangat laa..tapi tak suruh check duit kerajaan dlm beg tangan kan..ha4

Anonymous said...

Dah lame bto...polis kata blm selesai..fbi dah lame selesai...harta kena sita..

Anonymous said...

Eik main silap mata..mcm mana pac lapor 28 billion tak dapat dikesan..prngerusi pac hassan rompin...bukan hilang tu?

Anonymous said...

Ato ade lagi nacai umno masih duduk dlm gua..

Anonymous said...

Tak boleh pikir jugak mcm mana nak kembangkan ekonomi?

Anonymous said...

RBA tu umni punye...bust2 bofooh plak..

Anonymous said...

Dia skrew mak ko leer..ko anak tiri dia..otak same jer..

Anonymous said...

Saper upah ko jadi tukang penilai plak...tak ade kerja?...hik3... Baik ko bsiki kapal lanun bugis nak karam..

Anonymous said...

Ato ko ni tak tahu aoebenda PAC tu..

Anonymous said...

Oooo..ko dah pakat dengan loyar Apandir bebas najib ...apandur jadi hakim plak tak nau dakwa nsjib....pandai ko main wayang pacak..yer..buat2 bodioo sto memang bodooo betul2 ni..

Anonymous said...

Berapa puluh kerudi?itu pon kerana PR..

Anonymous said...

Elok kalo tuhan jadikan ko betol2 bodoo...dlm umno tinggal yg bodoo2..

Anonymous said...

Elok ko ambik upah jadi tukang bilang plak...landak tak layak..

Anonymous said...

kuih yang tak tinggal ialah "karipap" makanya terbukti mereka ini adalah organisasi berteraskan Melayu. Cheogsam dan kuih bulan tak mainlah.

Anonymous said...

alam banyak-banyak gambar dalam mesyuarat hanya 3 muka saja yang mencuka.

Anonymous said...

Wished nuar was there...currypuff and hot coffee...his faverites.

Anonymous said...

Sebenarnya inilah kabinet bayangan. Mat sabu No wahid, LKS No wahap dan Azmin No wahup. Yang lain-lain tiada nombor.

Anonymous said...

sbnrnya 'yg tinggal dlm umno hanya yg bodoh2' tu salah ungkapannya, sbb atok tua otak merepot lupa nak bagitau yg sbtlnya "yg tinggal dlm umno tu adalah mrk2 yg telah diperbodohkan selama 22 thn" oleh seorg yg terlampau cerdik sehingga keluarganya dan sepupu sepapatnya menjadi multi-bilinar hanya dlm masa 2 dekad saja.

bukan pencapaian negara tu, hanya cerdik dan liciknya seorg individu membelit tanpa disedari oleh rakyat seluruh negara ...

Anonymous said...

Rompak 2.6 B melalak
Rompak 2.9 B splash bisu
Rompak 40.0 B deig bisu
Rompak 30.0 B forex bisu

Anonymous said...

Kalaulah pengerusi mesyuarat bawa anaknya dalam mesyuarat seperti lain-lain kouple maka lengkaplah adage ini: "parti keluarga bahagia". Semua itu kebetulan, tiada kena mengena dengan mana-mana bapak dan anak atau emak dan anak sama ada yang masih aktif atau sudah tidak aktif.

Anonymous said...

6:24PM,

jumlah kerugian yg ditanggung rakyat dari FOREX adalah 70 bilion ikut kadar dan nilai semasa dan bukannya 30 bilion.

Anonymous said...

Forex dan bmf puluhan tahun dah basi baru nak melalak..selama ni tido...splash dan dieg repot sprm lah itu keje dia...kalo salah ambik tindakan jangan sirok dsn pertahankan betol tak ngook?

Anonymous said...

Walau pun mat sabu tu kepala taik tpi dia tak pernah pun buat keje menjubur lubang bontot jantan mcm aljuburi.

Anonymous said...

Pukuhan tahun punyer kes yg dah basi baru nak melalak..selama ni ko tido ato khayal pil kude?

Anonymous said...

Dia juburkan jubur ko laa..hik3,, patut terssa sangat..hik4

Anonymous said...

Waktu petang sesuai klon mat maslan 3.75 kurang suku neroyan...ha4

Anonymous said...

Antara karma, kurma dan kamasutera

selain mesyuarat selalunya ia juga adalah majlis suai kenal antara pihak senior dan junior.

kemuncaknya ialah acara jilake kahak sendiri oleh pihak junior didepan senior

paling sinis bila pihak senior jilake kahak sendiri tetapi cuba sembunyikan dari dunia luar

mungkin audien tak tahu sama ada nak ROTFL atau terseyum sinis. audien nampak ia satu lakonan tetapi buat-buat tak tak nampak saja.

Anonymous said...

4:30...kalau mat sabu bersih kenapa wajah dia serabut mcm taik kering?..langsung takde nur.

Anonymous said...

Ko lah orang2 umno yg kena perbodoh oleh mamak madey...sebab ko bodooh..sekarang baru nak nyesal..otak kurang suku..

Anonymous said...


Tahniah Abang Mat, dunia memang macam ni, ko mempengurusikan mesyuarat org yg memenjarakakan ko dulu!!!! Yahoo

Anonymous said...

events menuju perang dunia 3 telah bermula.
buat bunker sebagai persediaan.

Anonymous said...

Songlap 2.6 B melalak
Songlap 30.0 B forex bisu
Songlap 2.9 B splash bisu

Anonymous said...

Kosian tengok matdey & dinpagoh kena screw dg mat sabu

Abcd
(Pasal bukan cina dap)

Anonymous said...

taik 6:56

knpa bila sebut jer psl aljuburi lubang bontot haramjadah ko pulak yg kepanasan...kih3...lubang bontot ko disondol bara api setan ke?..kih5

Anonymous said...

are we seeing the face of the first former Isa detainee to be made PM in waiting. sweet.

Anonymous said...

cuma orang orang yang bodoh dan tengin dan gila hendak berkuasa serta gila hendak berkuasa semula yang buat buat tak faham agenda DAPigs yang sebenar benar nya.

Anonymous said...

Seronok sungguh depa jd tukang lap najis lge dan lks.ekeke.

Anonymous said...

Hahaha..klw kak ros jadi pengerusi habis semua cai PH kena sawan babi...segala macam sumpah seranah dihamburkan...dah faham perangai PH ni...

Anonymous said...

Ko nampak kan 90 jota tu najib bagi pas kan?...klw tak nampak ko salah seko pendajjal fitnah akhir zaman

Anonymous said...

Puluhan tahun????.
Klw zaman mader ko bising2 dah lama kena isa le ngok...

Anonymous said...

Dia bau seburi* mah ada le.. hehehe

Salwah Abdat said...

Yang mentekedarah wang Negara dan Rakyat adalah orang Melayu(MO1)
DAP belum ada sejarah menjarah wang Negara & Rakyat......!!!

Anonymous said...

Mat Sabu bakal PM..? Ini sudah hebat. Ooop..! sori salah...

"Tuan Hj Mat Sabu...."

Salwah Abdat said...

Kalau tak nampak maknanya Pendek umur tak lama lagi mati....lah awak

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates