March 8, 2017

59 Kisah Kehidupan Zuhud Pemimpin PPBM


Apabila kita menghadiri ceramah pemimpin-pemimpin Parti Cap Bunga Raya, kita akan dihidangkan dengan cerita-cerita sedih bagaimana Rakyat Malaysia hidup susah dan melarat. Mungkin benar dan mungkin tidak. Namun apa yang pasti, pemimpin-pemimpin Parti Cap Bunga Raya tidaklah hidup susah.

Melihat kepada akaun media sosial anak perempuan Timbalan Pengerusi Parti Cap Bunga Raya, kita pastinya cemburu melihat keluarga Mantan Menteri Besar Kedah ini. Kita hendak tanya berapa ramaikah pengundi-pengundi DUN Ayer Hitam yang pernah makan di Restoren Nobu, KLCC, restoren Jepun yang termahal di Malaysia?

Inilah contoh pembangunan era Tun Dr Mahathir yang dibangga-banggakan oleh penganut-penganut Parti Cap Bunga Raya. Berapa ramai yang mendapat nikmat hasil pembinaan KLCC berbanding dengan kemudahan dan kenikmatan yang disediakan oleh Kerajaan hari ini di bawah pimpinan DS Najib Tun Razak seperti BR1M, KR1M, Klinik 1 Malaysia, Bantuan Persekolahan, Bantuan Pembelian Buku untuk Mahasiswa, MRT, Monorel, UTC dan sebagainya. 

Nota Kaki: Contoh bil untuk makanan dua orang di Restoren Nobu adalah seperti di bawah? Anda mampu?


59 comments:

Anonymous said...

Anak osman blum tgk lg mak badak punya bill mkn. Rambut skali buat je 1200. Stakat bil mkn 4 org 800 lbh apa la sgt.

Tu blum sembang pegawai khas lg mcm dia wakil rakyat plk. Jgn tnya mane dpt duit, sbb mak badak menabung dari kecil

Cucu Tok Selampit said...

Nampak tak tak cerdik Mat Bunga Raya. Kita bagi contoh bil makan 2 orang harga RM800++. Dia kata Boss dia makan 4 orang RM800. Nampak tak?

Anonymous said...

Padan isteri dia tak suka ikut suami ke alor setar. Tak sedar diri anak polis hutan.

ted manoff said...

Apa nii ryezall.. Bil tuu betul kerr mukriz punya..?rasanya kalau bicara soal pembaziran pemimpin umno lagii teruk..celah gigi ketua cawangan umno saja tuu..takde isu pun ryezall.. Sia2 umb byr mahal2..🍴πŸͺπŸ©πŸ«πŸ’πŸ˜πŸšπŸ™πŸ›πŸ±πŸ£πŸ”πŸŸπŸ•πŸπŸœπŸ²

Anonymous said...

Kaya macam mana pun, akhirnya jadi baruah kpd kapir dapigs.

Timbalan PM lim kit sial lebih berkuasa dari PM boboi manja.

Itulah senario yg diidam idamkan oleh dapigs laknatullah dan anjing2 RBA kapir dan lgbt ternakan dapigs.

ted manoff said...

Dap..dap..dap..semuanya salah dap..pelir ko naikk pun salah dap..

Anonymous said...

Huiish kuat metekedarah sungguh famili nih...tapi apa nak kesah bukan duit sendiri...rakyat nak makan macam tuh mimpilah...

Anonymous said...


CTS, puak ni haram jadah ni sjk azali kaki putaq.. tgk la sapa boss depa.. ketrunan paria lidah cabang.. mana buleh ubah dah.. lagu tu duk ada bukti pun depa konar.. nasi baik ada screen shot high resolution.. kalau tng Najib..xdk bukti pun depa tenyeh tak henti.. benda khayalan pun depa boleh kata ada bukti!
Sapina Perancis bila mau sampai daa???

Anonymous said...




"Dap..dap..dap..semuanya salah dap..pelir ko naikk pun salah dap.."


TEDMONGOK.. ini macam baru betul....

"najib...umno...najib..umno... semua salah najib..mak hang mengandung pun salah najib.."


babibelaan dapig marah giler kita touch parent die.. kah..kah..kah

Anonymous said...


Aku bersyukur lah spesis mentakedarah kuat ni bkn MB Kedah lg.. apa dia peduli nasib rkyt kedah di kg2 hulu sana.! nasib baiklah UMNO Kedah dan Ahmad Bashah cepat selamatkan Kedah dr tgn2 dr spesis madeyparia ni.. begitumewah sakan pun atokgila tu boleh buat bongok ckp pasal mewah org lain.. mewah dia ok plak? dasar pariah!

Anonymous said...


patutlah bapak kpd spesis haramjadah ini memaki hamun BRiM dan menghina BR1M begitu sakan dan melampau2.. dedak haiwan kata mereka.. bantu rakyat susah mereka hina.. tp spesis ketrunan mereka mewah dgn menyamun ok pulak..

rupanya sifat haiwan itu ada pd mereka.. mereka cemburu dan tk boleh peras ugut rakyat dgn kemiskinan.. spt zaman 22 tahun bapak atok mereka jd pm dulu..

Kais bongkar lagi bro CTS, puak penyangak ni merompak negara 22 tahun, nak alihkan kerja jahat mereka mereka tuduh siang malam org lain yg merompak. CELAKA KETRUNAN MADEY!

Anonymous said...

Cucu Bahalol Tok Selampit

..tang mane pulak ngko punye cerdik dgn artikel cenggini??!!
Makan dedak tu cerdik ker??!!

din pagoh said...

Dah ambil brim blm? Ambil brim undilah BERSATU, jgn undi umno lagii, jgn kerana 50ringgit merana 5tahun!

Anonymous said...

Cucu tok selampit..
Mintak najib robohkan klcc..sebab kalau ikut kata kau "Berapa ramai yang mendapat nikmat hasil pembinaan KLCC berbanding dengan kemudahan dan kenikmatan yang disediakan oleh Kerajaan hari ini di bawah pimpinan DS Najib Tun Razak seperti BR1M, KR1M, Klinik 1 Malaysia, Bantuan Persekolahan, Bantuan Pembelian Buku untuk Mahasiswa, MRT, Monorel, UTC dan sebagain"

Runtuhkan jela..jual kat sesapa..tanah tu..

Anonymous said...

*DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL//PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O!!!

OI si tedHOMO/TERORIS2 HOMO KEPALA2 BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. MAK PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

BENCI betul aku; mana SPRM ni OI?! Hang TIDOQkah??!!! Makin menCURIGAkan SP*M ni; IKAN2 BILIS cepat benaq diHUKUM/diTANGKAP walau dah berTAHUN lamanya!!

Sdgkan kes2 RASUAH puak JERUNG2 TERORIS PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madeyBANGSAT anak BERANAK JAMBAN - si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - apa jadi OI??!!!!Bayangkanlah anak BOTAK-si PEMALAS/LANUN SIAL-si madey JUBOQ BABI ni nak jadi PM - CELAKA betul!

Lihat disyaki KES2 RASUAH si kroni2 LANUN-PENJILAT2 Madey ni yg. jual TANAH RIZAB MELAYU kat TELUK DATAI & ANDAMAN kat LANGKAWI - pd. si PENJAJAH PARASIT/LANUN Cina SingaPORK! Sedgkan TELUK DATAI di LAUT ANDAMAN yg. amat STRATEGIK ini sebenaqnya juga amat diIDAMkan oleh rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael-MOSSAD/CIA-NA*O serta KULI2 depa termsk. SingaPORK yg. merupakan HQ si NATO-CIA/IS-rael-MOSSAD di ASIA TENGGARA!

Lihat di - http://theunspinners.blogspot.my/2017/03/jawab-tun-kenapa-rizab-melayu-di.html:

Jawab Tun, kenapa rizab Melayu di Langkawi jatuh ke Cina Singapore?

Posted by SnapShot at 3/07/2017

Tun M masih cuba bermain isu semtimen Forest City. Baiklah, khabarnya dia nak tanding di Langkawi. Seeloknya tanding di Pekan jika nak jatuhkan Dato Najib.

http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=News&file=article&sid=33872

http://khairulryezal.blogspot.my/2017/03/kalau-tun-dr-mahathir-rasa-kuat-sangat.html

http://bidaman.blogspot.my/2017/03/taubat-di-penghujung-usia-dengan.html

Maka elok benar, beliau jelaskan kepada rakyat Langkawi kenapa tanah resort di Datai dan Andaman yang asalnya tanah rizab Melayu kini jatuh ke tangan cina Singapura yang Tun dr Mahathir konon benci?
Masa resort ini dibangunkan oleh Landmark Berhad kepunyaan kroni Mahathir, sudah diketahui ianya tanah rizab Melayu. Tapi di "adjust"kan.

Kini tuan punya proksi atau kroni Mahathir sudah jual Landmark pada kumpulan cina dari Singapore yang Mahathir benci.

BIla berkempen nanti, sila jawab ye pada rakyat Langkawi????

(Tok Landak)

Nota: YAB DS Ahmad Bashah kena ambil balik TANAH2 RIZAB MELAYU kita ni dr. PENJAJAH/PARASIT/LANUN Cina SingaPORK ni!

Anonymous said...

Kebodohan macai 93.4% mana pernah kurang... 2 dengan 4 pun tak reti nak beza... Lepas dah tonjol kebodohan, meroyan tak tentu hala...

Anonymous said...

Aah... Pelir anwar masuk karung kunyit jantan dan cipap chinadoll pun salah dapig jugak.... Sampai keluar kalimah 'Anwar harus bertaubat'... Kesian anjing dapig, sakit meroyan bila perangai pemimpin mereka kena bogel..

Anonymous said...

Undi bersatu dapat apa??? Leh dapat makcik anina salam 4 kali tak??? Merana tak jadi ketua srikandi..... Kesian...

Anonymous said...

Aku kesian kat bapak boboi botak ni je.... Tukang masak kat rumah dah kene berenti sebab bapak boboi duit tak cukup nak bayar gaji. Anak dia pulak joli tak ingat dunia makan kat restoren jepun termahal di malaysia... Ada baiknya simpan duit tu, upah orang gaji baru untuk bapak dia kat the mines...

bukan susah kerja orang gaji atok madey pun... Masak nasi goreng hari-hari pun ok... Nak harap nenek hasmah, bukannya pandai masak pun.....

Anonymous said...

5 Most Ridiculously Expensive Restaurants in KL

February 13, 2015

3) Nobu restaurant

Cuisine: Japanese

Price range: Omakase starts at RM380 per pax

Good for: Special occasions, business meetings

The Michelin-starred Nobu is a titan in the world of sushi and sashimi and is found in over 30 locations around the globe. The premium Japanese restaurant chain is co-owned by American actor Robert De Niro.

Nobu Kuala Lumpur is Southeast Asia’s first branch with a dramatic 360 degree view of the surrounding city landscape. The restaurant features an open kitchen, a sushi bar, and a dining room that leads to a lounge and bar.

Anonymous said...

Price range: Omasake starts at RM380 per pax.....

Wow!!!! 'Starts' tu... Bukannya 'nett'... macai jubor 93.4% setakat babi goreng rm10 pun tak lepas....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Marilah kita bersangka baik... Mukhriz dahi sampai belakang dan keluarga datang restoren tu hanya makan nasi steam tanpa minum air pun. Itu baru bayar RM 34 termasuk gst.... Betul-betul zuhud keluarga ni.... Nak buat aku menangis pulak... 😒 😒

din pagoh said...

Pagi khairulryezall a/l osman! Tengah buat apa tu? Berak ke?

Anonymous said...

CTS..

Nenda ad 400kompeni..

Satu kompeni DERMA 2hinggit lepas bayo MENTEDARAH kt NOBU restoren..

Huaaaaaa

Anonymous said...

Makan kenyang2 perot boncit hati senang
Baru nampak segala ruang dan peluang
Rembat,sakau,samun songlap sampai tinggal tulang
Boleh bagi makan pelesit dan jembalang

Ostat Siber said...


Dalam kita memburu kemewahan duniawi, ada benda2 yg kita harus ingat supaya tak menyusahkan kita di'kemudian hari' nanti, apatah lagi kalau ianya dijadikan harta pusaka yg turun temurun, antaranya :

1. BUKAN HAK ORG LAIN. Pastikan wang/harta yg kita dapat BUKAN yg telah diperuntukkan utk org lain.

2. REZEKI YG HALAL. Punca wang/harta adalah dari punca yg dibenarkan oleh syarak, spt beberja dan mengambil upah, dan bukan dari hasil menang judi, tipu helah, curi rompak dsbnya.

Anonymous said...

Sebodoh-bodoh org melayu ialah apabila dia sanggup bekerjasama dan menjadi balaci DAP. Tiada pilihan kecuali Umno.

Anonymous said...

Ted kentot dan kebodohannya tak pernah lekang walaupun sesaat..

Anonymous said...

Kita cerita pasal keluarga mantan Mb kedah...
Kenapa nak divet cerita "bil buat rambut" bagai...apa2 pun ni la style pembangang...
Tak pernah nampak salah sendiri...
Salah orang yg di besar2kan....
Sebijik Lim kominih style....hehehe

Anonymous said...

Ted kentot dan kebodohannya tak pernah lekang walaupun sesaat.
Fokus cerita psal Mantan MB kedah tu...tapi ted bongok ni dok kona ke cerita org lain...bongok..
Pembanggang style semua mcm tu ke??..hehehe

Anonymous said...

dalam kepala penjilat2 MO1 ada 2 perkara saja:
1. Dedak
2. DAP
bab menyamun duit rakyat semua diam je...

Anonymous said...

ahmad bashah selamatkan kedah atau ahmad bashah selamatkan MO1..ahmad bashah diangkat sebagai hero..hahahahah..hang berapa lama dah dok kedah? ahmad bashah ni org veteran..sepanjang dia jadi ADUN pun, sebelum ni paling tinggi pun jadi EXCO je..memang tak de kelayakan jadi MB..sbb menyokong penyamun tu, terus jadi MB...

Anonymous said...

1. Bil untuk 2 orang Tahun 2014....hihihi
2. Nasib baik tak ambik bil 30 tahun dulu ye.....
3. Gambar 4 orang....crite pasal makan 2 orang...hmmmm
4. xde gambo yg lebih sesuai ka admin
5. Xpe lah janji masyukkkkk.......sbb paymaster dok monitor slalu...klu xde post nanti masyukkk nya kurang....kuangkuangkuang....



Mantoba

Anonymous said...

Kan ke dah kata pembangang ni bodoh tak boleh diajar. Admin CTS dah tulis perkataan "contoh", para pembangang masih tak faham bahasa.

kalau nak tahu harga terkini di restoren yang boboi botak tu pergi, boleh layari website nobu. ko tengok la harga satu-satu menu yang terpapar kat situ. Kalau nak cari sepingan nasi harga RM 2 direstoren nobu, cuba tengok celah jubor ko, pasti jumpa...

Anonymous said...


Takpelah .. bekas MB Kedah tu mampu makan kat tempat mahal2 mcm tu pun pasal duit suma daddykasi.

Kita yg kurang mampu ni diam sajalah. Daddykasi tu pun belum tentu punca wang tu halal haramnya.

Yg bising heboh ni org mcm ted kentot dan din pagoh aje semata-mata sbb dengki hati.

din pagoh, duit USD30 juta yg soros+tony blair bagi sbg upah sabotaj 1MDB tu ada lagi ke dah habis? entah2 dah habis suma bagi Nika ye?

Anonymous said...

Bg la bukti yg kukuh iaitu terbukti bersalah oleh mahkamah. Main cakap atas angin saja makan duit rakyat lah, merompak duit rakyatlah tp tak terbukti bersalah atau disabitkan kesalahan di mahkamah mana boleh diambil kira melainkan persepsi. Doj kepala bapak korang bila nak dakwa najib???? Nampak tak pembangkang kat malaydia ni tak ada kualiti.patutlah korang kekal sbg pembangkang dan barua DAP.

Anonymous said...

Bil 2014 pergi post buat apa???

Lagi pon agaknya itu bil orang UMNOnok yang punya!!!!

Anonymous said...

Mat Bashah Selamatkan Kedah dari spesis haramjadah ni menjahanamkan Kedah.
Mungkin Mockeris ini maish mentah nampak lurus di awal ini.. sbb Daddy dia yg aturkan segala langkah kerja.
Tp lama kelamaan mana tumpah kuah kalau tk ke nasi.. sifat penyamun dan mahabelit daddy dia akan menular kembali!

Mt Bashah mmg tak mampu nak pakai Masserati mcm anak beranak mamakGila. Tapi kurang2 dia dh berjasa untuk UMNO Kedah selama leboh 30 tahun.. penat lelah tak naik jawatan sbb dia org yg buat kerja.. bukan org selfieGILA macam anak kerala bangang sekor ni!

Lepas tu daddy dia bukan ajar Mockris jd ahli politik yg bijak dan taat pemimpin tp jd DURI dan PENGKHIANAT.. PM dh beri karpet merah di kedah.. hang buatlah kerja elok2.. bukan jadi BARUA musuh.. sikit2 nak lapor pd Daddy puaka tu apa UMNO Kedah buat.. macam HARAM..

PM mai Langkawi hang tergedik2 cium tgn Najib.. baru semalam hang taji belakang Najib.. ini HARAM JADAH punya ketrunan.. mmg syukur byk2 Allah pelihara UMNO dan Kedah dr spesis HARAM JADAH ini


Kpd TEdBARUA.. takpyah le nk hina Ahmad Bashah just nk make sure dedak haiwan dr MamakGila. Mockeris NOTHING di KEDAH.. lebih baik lagi lori sampah MBAS berjasa dr Mockris Lembab tu!!

#SayangKedah
#HidupUMNOBN

din pagoh said...

Deyy,khairulryezall a/l osman buat entry barulah bangang! Ketua pemuda ditangkap rasuah!

Anonymous said...

Mahathir bodoh!

Anonymous said...

Zuhud gaya ya hanana.. ya hanana..

Anonymous said...

Din pagoh tu skandal dgn betian lg besar dok ade..
org bawah UMNO Johor ni dtg dr puak tu jgk.

Baru skrg nk clean up. Sbb tu tertangkap. Elok sgt sokong kasi cuci puak2 lahanat din pagoh dlm UMNO!

Anonymous said...

PETALING JAYA 9 Mac. - Mahkamah Sesyen di sini hari ini menjatuhkan hukuman denda RM3,000 terhadap Naib Presiden PKR, Tian Chua selepas dia didapati bersalah atas pertuduhan mengeluarkan kata-kata kesat yang boleh mengaibkan seorang pegawai polis, tiga tahun lalu.

Hakim Yasmin Abdul Razak memutuskan demikian selepas mendapati pihak pembelaan gagal menimbulkan keraguan munasabah di akhir kes pembelaan.

Tian Chua atau nama sebenarnya Chua Tian Chang, 54, itu turut berdepan hukuman penjara tambahan tiga bulan sekiranya gagal membayar denda berkenaan.



Pada 12 Ogos 2014, Tian Chua mengaku tidak bersalah atas pertuduhan menyebut perkataan mengaibkan terhadap Deputi Superintendan Glenn A. Sinappah yang bertugas di Balai Polis Petaling Jaya, di pintu utama lobi Hotel Armada di sini pada pukul 7.45 malam, 14 April 2014.
O
Pemimpin parti pembangkang itu didakwa mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga lima tahun atau denda atau kedua-duanya.

Anonymous said...

Bil 2017 ko ade ke??

kalau ade, tolong copy paste kat sini.

Kalau takde, sila pergi meninggal....

Anonymous said...

Wah..keluarga atok tua ni..semestinya rich n famous.life style..kan..biarlah..mereka mampu..cuma takut duit asal dari kekayaan mereka tu duit datang mana..klau takat gaji jadi Pm sure tak sampai billion billion...tu lah..takut duit songlap dari petronas dari..drb hicom dari.. Mas...dari perwaja..dari kes forex dari kes bank bumiputra..itu jer...satu keturunan hingga berapa keturunan nanti mkn duit tak halal..bukan apa..dlm semua kes tu ada yng mati ada yng teraniaya.. So..klau fikir fikirkan kerana kuasa dan harta manusia boleh bertukar jadi syaitan

Anonymous said...



ko tgk Messarati anak mamakgila.
kalau daddy dia zuhud.. pakai lah Proton. Bising menyalak suruh anak org lain pakai Proton.. tp keluarga mamakGila ini sekor pun xpakai Proton.

Proton dijadikan tabung menyamun duit rakyat.

Zaman Wira dan Iswara tgh top sale.. korang tgk waktu tu Dr MamakGila ini layan macam mana pembeli. Power window jatuh lepas 10 minit keluar dr showroom. Ada recall ke kite dgr time tu?

Sbb itulah style MamakGila.. bab nak cekau duit org dia pantas..

Recall kualiti proton hanya berlaku zaman Pak Lah. Ketika Khazanah ambil alih.. begitu banyak korup dan sampah busuk dlm Proton yg dibuat oleh Madey dan Mahaleel. dua ekor PENYAMUN besar!!

vendor2 taraf NAJIS pelahap dibiakkan dr Proton.. ini MAMAKGILA taknak komen!! Celaka punya MAdey!! dia ingt generasi skrg semua pelupa mcm dia.. kam ingat zaman pemerasan itu!! cuma zaman itu terlalu zalim. ckp banyak ISA..

BPR mana ada?? ada berani kacau menteri Madey? ko nak mampos.. nnt kena tuduh skandal.

Audit negara.. ada berani buat open press conference mcm skrg korek semua salah laku?? ko nk suruh Madey mengamok ambush rumah ko wahai Ambrin Buang??

Kau ckp banyak ISA lah.. ko lawan lagi UTK dtg umah kau ambush mcm biawak!!

Jgn igt dosa kau boleh clear wahai mamakGila.. stkt upah 93.4 blogger BANGANGG ini takkan boleh cuci TAHIK ko selama 22++ tahun!!


DAN SKRG PALING LULUH HATI..LEPAS KO ROGOL UMNO 22 TAHUN.. KAU BERZINA DENGAN DAPIG LAHANA PULAK.. KAU MMG USELESS MAHAI MADEY!!


#MadeySial

Anonymous said...

Anon 12:36pm kena rogol dengan Mamak Madey selama 22 tahun rabak rabak sampai nangis tak berlagu!!

Spesis melayu Bahlol diperintah oleh Mamak selama 22 tahun!!!

Terserlah kebodohan Melayu diperintah Mamak selama 22 tahun!!!

Wahkahkahkahkahkahkah

lee mon tee said...


Tun M nampaknya sedang mempersiapkan diri menuju arah utk dikenang oleh generasi seterusnya sbg seorang pengkhianat bangsa Melayu dan parti UMNO, parti yang menaikkan namanya sbg seorang PM Malaysia.

Gelaran negarawan bagi dirinya seumpama sudah tidak bererti apa-apa lagi, jika kehendak dan kemahuannya tidak diikutkan. Kuasa memerintah baginya terlalu susah utk ditanggalkan dari dirinya walau pun sudah lama bersara sbg PM. Sudah berakar umbi dlm jiwa raga sehingga ketahap memandang 'kedua-dua PM selepasnya sbg penggantinya', sedangkan hakikatnya Najib adalah pengganti kpd Pak Lah dan hanya Pak Lah seorang yg boleh dipanggil sbg penggantinya.

Apa nak buat ... dah nasib badan ... demo ego aku turutkan ...

Anonymous said...

Pengkhianat dimata para Bahlol pemakan dedak!!

din pagoh said...

Syukurlah, exco johor ditahan sprm!! Umno dan rasuah berpisah tiada! Rumah mampu tgk! Ku nan boleh terjun bangunan!

Anonymous said...

Pemimpim UMNO no 1 yang makan berbillion2 Dolar tak diambil tindakkan dan dianggap suci!!!

Baik punya SPRM!!!

Anonymous said...

Bertuah punya anak...dia melantak anak beranak...bawala mak bapak...kebulor sian...sian...sian...anak antu.

Anonymous said...

Baru kena tahan, belum kena dakwa macam tokong. Kalau tokong masuk penjara sebab rasuah banglo noswimmingpool, aku ucap syukur dengan sedekah setandan pisang kat setiap 70 buah masjid. Amin..

Anonymous said...

Mak bapak melantak kat tapak ceramah. Makan kuih karipap cukup la... Orang tua tak makan banyak-banyak.

Kalau kebulur nak makan popia, boleh naik jet pergi pasar malam. Apa susah....

Anonymous said...

KETUA " alibaba " MNTEDARAH sdap2 kt RESTORAN..

CAI2 anak ayam hnya diberi DEDAK cargill...

Kihkihkih

Anonymous said...

Bila suruh bg bukti sahih puak barua DAP keluar lidah bewak.

Anonymous said...

Wah..anon 1:09 pm..
Kau ni dah tertinggal keretapi.. Hari tu raja Salman datang..pembangkang semua mcm tikus cencurut tak pun tikus mondok...senyap.sunyi..tak berbunyibpun apalagi nak tanya pasal derma..dah..balik raja salman tu..wah..menyinga mcm rimau lapar..pung pang pung pang balik...kesian kau...tak dapek den nak nolong..orang klau dah sasau nak kitar semula cerita yng dah basi...mcm gitulah

Anonymous said...

2 org masih 800 berbanding rambut mak badak 1200.

Anak osman nk temberang apa lg?

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates