March 18, 2017

13 Cara Raja Bahrin Berkempen Amat 'Low Class'

Raja Kamarul Bahrin Shah Raja Ahmad bukan calang-calang orang. Beliau adalah Ahli Parlimen (MP) PAN Kuala Terengganu. Bukan seorang yang baru mengenali dunia politik. Hari ini, beliau sendiri yang menjatuhkan mertabat dirinya sebagai seorang ahli politik. 

Perlukah seorang MP untuk berkempen di jalanan dengan berceramah di belakang kenderaan pacuan 4 roda dengan menggunakan pembesar suara? Sebagai seorang Wakil Rakyat, beliau seharusnya berkhidmat dan berdamping mesra dengan Rakyat. Bukan turun di jalanan dan merungut kenaikan harga barangan. 

Beliau marah apabila media sosial mengeluarkan gambar beliau bersama isteri muda dan anaknya di London, Paris dan sebagainya, sedangkan di dalam negara sendiri beliau memilih untuk berkempen di jalanan dan bukan dengan mendekati Rakyat.

Persoalan yang harus difikir bersama, adakah Rakyat Kuala Terengganu akan terus memilih beliau sebagai Wakil Rakyat?

13 comments:

ted manoff said...

Khairulryezall osman..lain org lain caranya mmg masalah buat ko ryezall..?rakyat tertekan dgn kos sara hidup meningkat sdgkan gaji masih ditakuk lama...buatlah entry yg membuka minda ryezall..

Anonymous said...

Joal obat tak laku...PAN boleh menang besar dalam pru ke???

Anonymous said...

Ko punye gaji zaman atok madey ke??? tu la malas bekerja... Duduk mengadap henpon je... Mana la tak miskin melarat...

Pergi belajar dengan adam rosly, ekonomi malaysia dah 'bangkrap' pun, dia masih mampu beli rumah ala disneyland, bukan susah pun jual nasi lemak kat bangla, nepal, indon, myanmar... Tu pun nak kene ajor ke???

Bodoh punye ted kentot aka din pagoh... Kecik2 tak mahu mampos, bila besar harap hujan emas turun depan rumah je.... Mangkuk hayun sangat...

Anonymous said...

Apa lagi..Pan mintak le dedak cap kepala peliwat dgn lapiji kasi tabo..nanti ramai ler jing2 dtg...hahaha

Anonymous said...

Ko ingat gaji zaman najib seimbang dengan harga barang berbanding zaman madey ker?...

Anonymous said...

Kepala peliwat dah sodok jubok laa...

Anonymous said...

Sodok jubok ko ker

Anonymous said...

Pan tak boleh menang sebab umno dah beli pas 90 juta...

ted manoff said...

Bingaii punya caii..zaman pm najib nii serba serbi mahal..rumah adam tuu celah gigi ketua cawangan umno saja..bila rakyat tegur dituduh mls kerja..din pagoh tuu jiran sebelah xde kena mengena pun..๐Ÿ˜๐Ÿ˜…⚡☔๐Ÿ’จ๐Ÿ’ฅ

Anonymous said...

DAP pulak beli PAN brape ye...seposen kot..sbb tu sanggup bersekongkol utk tentang syiar Islam...

Anonymous said...

Kalau rakyat susah sekarang hasil kerja pembangkang memburukan negara dan menakutkan pelabur menyumbang pada kejatuhan ringgit
Kerajaan sentiasa berusaha meningkatkan ekonomi tapi pembangkang kerja nya menghasut dan menjahanamkan ekonomi...bila rakyat susah buat bodo pekak menuduh orang lain
Sedangkan mereka sanggup berhabis jutaan ringgit upah pelobi dan penghasut seluruh dunia...
Kami rakyat biasa dah memang susah biasa dengan susah cuma kasihan anjing macam ted kentot susah kerana kurang dedak sebab tuan dia dah berhabisan buat fitnah seluroh dunia

Anonymous said...

Dengan pengistiharan firma kewangan dari US yg Msia merupakan destinasi pelaburan terbaik 2017, maka gagal lah pelobi2 upahan Mahataik yang ingin menjatuhkan Najib dengan merosakan ekonomi Msia. May Allah with Najib.

Anonymous said...

Dajjal akan sentiasa berusaha merosakan kebaikan yang ada...anak dajjal berkeliaran dalam blok CTS menghasut...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates