February 14, 2017

27 Wajah Terkini Dyana Sofea Di Kuala Kangsar





Masih ingatkah dengan calon DAP, Dyana Sofea, yang tewas di dalam Pilihan Raya Kecil Teluk Intan? Hari ini beliau kelihatan di Pekan Karai, Kuala Kangsar, Perak mengedarkan akhbar Roketkini. Sebelum ini Dyana Sofea membawa diri ke London, katanya untuk menyambung pelajaran.

Sejak pulang dari Kota London, Dyana Sofea kelihatan agak berisi dan kelihatan seperti sudah berkahwin. Dengan 4 orang Wakil Rakyat Melaka keluar dari DAP baru-batu ini, masih relevan lagikah cara promosi DAP sebegini?

27 comments:

Anonymous said...

Cucu Tok Kepit@separuh tiang

Alaa..ngko stim tengok dia kan..malu malu pulak nak cakap..

Anonymous said...

Kesian Tok SELAMPIT

Dapat cucu PERVERT .

Anonymous said...

Aku ingat cts gay..

Anonymous said...

Kikikikiki..lawak giler bro

Anonymous said...

Dia bukan gay..dia bodoh..maafkanlah dia

Anonymous said...

Sanggup kawin dgn ahli dap ke CTS?

ted manoff said...

Bongokk punya ryezall..Dia dh kahwinlah..cuba plk bandingkn ketua2 puteri umno yg terkebih sihat tuu..releven atau tk pm najib mesti diundurkn segera..

Anonymous said...

Wajah terkini rosmah mana ryezall?

Anonymous said...

Rosmah busy main badminton..habis badminton shoppinggggg..kite enjoyyy

Anonymous said...

Aiiik...ropa tu jadinye...dolu bukan main puteri dapigs,gundek lks le...last2 buat keje promoter je...sian sian zyrell tak tolong ke?

Anonymous said...

Gundik najib penyamun tu masih menyanyi lagi ker?

p/s: tok isa..biar pecah perut jgn pecah mulut k

Anonymous said...

Hahaha..cts tak dak modal..lantak dia lah nak promo dap mcmana...ada ke umno dtg tolong org melayu? Banyak masuk tv adalah...ni kat shah alam ni...ramai yg susah..ada ke ummo nak jemguk? Baik lagi PKR PAN dan Bersatu..sekurang kurangnya ada jenguk kawasan aku.

Anonymous said...

rasa2nya pada yg waras berfikir,

komen2 kat atas ni boleh pengaruhi pengundi bagi undi kat PH ke PRU14 ni nanti?

cian ko yop .. dah tua2 komen mcm bebudak sekolah rendah.

Anonymous said...

Nak tanya skit sbb ape 4 cinna dapig13may keluar dri DAP??

Skadar bertnya je ni utk MENAMBAH ILMU..

Anonymous said...

Rasa rasa anon 3:57 yg bagi komen ni waras berfikir ke?

Anonymous said...

Ape la ko bodoww sangat..ko tanye la cine yg kuar tu..ko tanye kat sini tak tambah ilmu..tambah bodoww lagi ade la

Anonymous said...

4:00 pm atas sah sel2 otak dah lama tak berhubung ..

relakanlah diri jadi bebudak kecik balik dan selalulah minum susu Dugro.

tapi tanya mak bapak dulu mampu ke beli susu tu?

kalau tak sedut aje baki petrol dlm kapcai pakai straw ..

Anonymous said...

" .. Dyana Sofea kelihatan agak berisi dan kelihatan seperti sudah berkahwin .."

Kalo jadi no 2 secara halal pun, tak apalah jugak.

Tapi kalo setakat jadi tempat pelepas nafsu, itulah HARGA yg dia terpaksa bayar utk jadi Pencacai Dapigs pejuang lgbt dan seksualiti merdeka. Yg 2 org berkerudung lagi tu baik2lah jaga diri baik2 ..

Anonymous said...

Ngko bagi nasihat ker ngko patah hati??

Anonymous said...

Bukan nnak ngatalah..betul jugak..dulu cun ramping..sekarang kembang sana kembang sini..kalau dah nikah dah beranak buat apa sorok sorok.. Kahwin tu..sunnah.jgn kerana nak jaga air muka si cina zarill..tu demi politik..perkahwinan yang sah dijadikan fitnah..lainlah mmg tak nikah..mmg kena sorok malu doe

Anonymous said...

apakah gadis Melayu hanya layak dijadikan tukang edar majalah dan akhbar parti semata-mata? kerja ini senang dan boleh diupah tapi kenapa gadis Melayu dipergunakan untuk kerja yang boleh dilaksanakan dengan upah, bakal menimbulkan persepsi yang tidak molek? kalau nak tarik gadis Melayu masuk parti rasis, fikirkan apakah ini sesuai atau tidak.

Anonymous said...

baru lepas pantang da....

Anonymous said...

eloklah tu lepas di barai kan cina dapig aka Zairil..
lari ke UK.. pastu agak2 dh slim balik.. balik sini...

macai bangang 93.6 xde modal. najis pun jilatlah janji boleh kutuk umno dan najib.

I LOVE ROSMAH. said...

woii apa ni admin ryjal..awek aku pon ko nk kebas ke? nak harap puteri ameno harap kening lukis melentit je..muka penuh dedak..ehh silap bedak..
cian la kat ko DOP...kurr...kokoko

Anonymous said...

At least mereka tak main sorok2.. Nikah sorok k atau..menggatal dgn laki orang sorok2 kan...Puteri Umno..walau debab gedebum.. Ada maruah..kan.jadi..puteri Dap..takat..edar..risalah dgn jadi bini upahanlah kot

Anonymous said...

gundik mamak msa buka klinik maha alor setar lg mau taww.. pndai mkn pndai simpan..hehehe

Anonymous said...

Semoga dia sedar atas kesilapannya bersama Dap.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates