February 3, 2017

34 Ustaz Pencetus Ummah Akhir Zaman Marah DS @NajibRazak Sebab Kena 25 Saman Oleh @PDRMsia




Gila seseorang tidak sama. Ada yang bertaraf Ustaz dan bersarban sebesar tayar kereta sekalipun, kalau gila, tetap gila. Bagaimana kita tidak kata Ustaz ini gila. Dia kena saman, disalahkan Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak. Bukan satu tetapi 25 saman dalam satu masa, hari ini. Kita tidak pasti betulkah beliau kena saman dengan pihak polis sebanyak 25 saman dalam satu masa atau Ustaz ini cuba hendak memfitnah pihak polis?

Rakyat Malaysia yang lain boleh sahaja mengikut undang-undang. Apa istimewanya 'so called' Pencetus Ummah (PU) ini? Jangan menghina anggota polis yang menyaman anda kerana kedegilan dan kesalahan yang anda lakukan. Jangan babitkan Perdana Menteri kerana bukan beliau yang menyaman anda. Kalau marahkan harga minyak naik, saya tahu anda adalah jahil sehingga tidak tahu bahawa harga minyak telah diapungkan mengikut harga minyak dunia. Sekiranya anda hendak tahu bagaimana pengiraan harga minyak setiap bulan, lihat dan buat pengiraan di bawah.

Nota kaki - Pengiraan di bawah juga ditujukan kepada macai-macai pembangkang yang jahil murakkab.



Kemaskini 04/02/2017:

Malam ini ada ceramah beliau seperti di bawah. Kalau sesiapa hadir minta 'Ustaz" ini tunjukkan 25 saman yang dikatakannya.

34 comments:

din pagoh said...

Mamat ni orang kelantan ke? Memang anti sangat dgn org kelantan ni, ckp pun mcm berok makyeh,apa2 pun ni semua slh najib!!

Anonymous said...

APA KEJADAHnya ada mamat PENYAMAQ mcm. ni - mengHANCURkan ISLAM/umatnya adalah! Nak MENYALAHkan YAB DS Najib terCINTA kita atas KESALAHAN2 BANGSAT si mamat berlagak ALIM ni sendiri pula?! PI MAMPOS lu!

Tok Landak.

Anonymous said...

Alamak.. ahlul pas.
Kacau nih.

Kalau jamal yg kena td ramai dh backup

Anonymous said...

Hari2 bukan main AGRESIF lagi pemimpin2 UM*O serta para KELUARGA/RAKAN2/PENYOKONG2 SETIA depa terutamanya yg. kuat MEMBELA YAB DS. Najib terCINTA kita - disyaki sedg. diSASARkan untuk diTUMBANGkan SATU DEMI SATU dgn. pelbagai MO SETAN oleh puak TERORIS PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madeyBANGSAT ANAK BERANAK RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD! Supaya disyaki, si KITOL-DALANG no 1-plg. LICIK-si geng AnwaqHOMO, dpt MERAMPAS KUASA dlm. UM*O!

Setelah YAB DS Jamal dan GM terCINTA kita diTANGKAP dan diREMAN berHARI lamanya utk. kononnya kes 'penyamunan', disyaki diPERANGKAP spt. BIASA, tengok pula DEMO kat Parlimen tu; punyalah cepat nak DAKWA pendemo2 bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kononnya bawah jenayah 'RUSUHAN‘ tapi si JANTAN HOMO PENYAMAQ ZIONIS DAPJUBOQ BABI yg. MENCARUT "SIAL" dlm Parlimen pula tu, TAK pa pula; dan puak PENJAJAH PARASIT BerSHIT/DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madeyBANGSAT anak beranak terus diBIAQkan berDEMO HARAM/MERUSUH termasuk sini sana termasuk kat luaq Parlimen tak lama dulu serta JENAYAH2 GANAS depa dulu!

Ini termasuk KENCING/PIJAK/MENGANCAM pemimpin2 BUMIPUTERA Islam/Melayu kita; serta berDEMO HARAM /MERUSUH dgn. amat GANAS kat sini sana dan melakukan pelbagai RUSUHAN/KEGANASAN pd. POLIS-KERETA POLIS/Org. AWAM sampai berTAHUN lamanya - TAK dak pula si Zahid ni nak JAWAB pd. MAJORITI kami, RAKYAT?! ! Dan asyik nak APOLOGETIK pasal PENAHANAN si TERORIS mariaHOMO-muka mcm. BABI SONDOL BerSHIT DAPJUBOQ BABI tu! Maka, yg. KETUA2 BerSHIT DAJUBOQ BABI lain yg. dah diTANGKAP/belum diTANGKAP - JANGAN haraplah depa akan diHUKUM!

Dan juga kes2 TERORIS PENJAJAH PARASIT/PERASUAH DAPJUBOQ BABI-BerSHIT disyaki dpt. RASUAH berBILLION dr. SOROS-MOSSAD/ISrael-CIA tu pula, utk. mengGULINGkan K'jaan PERSEKUTUAN, UMNO dan YAB PM Bumiputera Islam/Melayu, YAB DS Najib terCINTA kita pula, terus SENYAP-mcm. BIASA!

Tok Landak.

Nota: Apa juga jadi kes GANGSTER2 punya GANAS yg. hampir MEMBUNUH pemandu lori dari anak muda banggsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita tempoh hari?!! Patutnya depa dihukum GANTUNG sampai MAMPOS - kerana bukankah ini cubaan MEMBUNUH OI?!!!!!

Anonymous said...

Tidak sesuai dgn panggilan PU

Anonymous said...

ini OLANG pencetus ULARmak ler..


kihkkihkih
bru kene saman n mnyak naik da GILA meroyan..

mcammanalaah nk MENGADAP ALLAH plk nnti....

huaaaaa

Anonymous said...

kepala taik yg bertopengkan ustaz...lagak jer lebih.

Anonymous said...

Semoga Tuhan selamatkan Malaysia dari alim taik kucing mcm mamat Gila ni.

Anonymous said...

CTS,
lu punye ayat mmg fantastic..

"serban sebesor tayar KERETA"

tapi otak lmbab n biol..

kihkihkih

Anonymous said...

PU ni dari segi fizikal ok .. tapi dari segi akal aje yg cacat sikit .. tak dapat berfikir dgn waras. Apa nak buat .. Dah nasib badan !!!

Kalau dah ditanam didlm hati rasa kebencian yg tidak berpenghujung itulah akibatnya .. KESALAHAN DIRI SENDIRI takkan nampak sikit pun, apa saja yg berlaku akan tetap menyalahkan org lain ..

PU ke, Ahli Parlimen ke, Mufti ke, Raja ke, atau sapa saja, itu semua panggilan didunia saja, termasuklah cara berpakaian, walau 'serban sebesar tayar kereta' sekali pun, takkan dapat menolong punya diakhirat nanti ..

Takkan itu pun dia tak tau ...

Anonymous said...

dia ni dah gila isim agaknya...

Anonymous said...

Dia bukan ulama. Dia perasan je lebih

Anonymous said...

Erk, zaman madey kutty dulu takde BR1M pun kenderaan yang buat salah di jalan raya kena saman juga.

Anonymous said...

cuba mangkuk tayar lori ni tunjuk sikit bagaimana rupa kereta dia. Ambil gambar dari depan, belakang dan bahagian sisi. 25 saman dalam satu hati cukup tak logik kecuali la kereta dia makeup tak ingat dunia....

Anonymous said...

Serban dan jubah sunah rasulullah...kena saman 25 kali sehari sah iblis menguasai diri...xnampak pun ciri2 pu hanya perasan...apa guna belajar setinggi langit adap sopan letak kat mana?

Anonymous said...

Nasib baik ko tak mampus, kalau tidak janda manis tu dapat kat org le..

Anonymous said...

Knp tak cakap harga minyak dunia rosmah yg tentukan.
Siapa yg patut menang pemilihan presiden Amerika rosmah yg tentukan

Anonymous said...

PU bukan pencetus ummah... Penkhianat Ummah...serban mcm tayar lori balak ... mongokkk PU ni....

Anonymous said...

Bukan ke PU ini yg tak lama dulu kuar kat tv rasanya masuk mahkamah sbb tumbuk org ...

Alaaaaahai .... gelaran PU tu penghias nama didunia aje, hanya sampai kelubuang kubur aje ..

Ramai org mengira pahala utk berbuat amal ibadah, tapi amalan ibadah yg mrk lakukan tak mampu menghalang diri dari sifat2 yg tidak menolong diakhirat nanti. Mengapa agaknya jadi mcm tu?

Dah masuk rancangan PU tu, belajar pun merata2 U, takkan masih bingung lagi?

Anonymous said...

hati busuk. mulut macam setan. jangan guna ustaz pada nama. ko pakai serban sebesar bakul pun...hati hitam dan rosak tak kemana pun. istifar banyak2 ada faedahnya.

Anonymous said...

Cakap jugak..tokong guan eng jadi KM pun rosmah yg tentukan...hehehe
Rosmah mmg power...hahaha

Anonymous said...

Ulamak ka ularmak ka...ko ingat ko buat salah tak kena saman ka???
Tak nak kena saman naik le keta lembu roadtex pun free...hehehe
Org lain pun bayar le saman..dah salah kan..

Anonymous said...

Sebenarnya dia ni adalah taik tapi dia tak sedar dan belum tahu bahawa dirinya adalah taik..mulut, otak dan hatinya dipenuhi taik busuk..jahanam punya taik..kihkihkih

Anonymous said...

dia marah dan meroyan tak tentu hala pasal org tak takut dan pandang dngn serban tayar dia tu, jngn putus asa lepas ni pakai pulak serban sebesar payung manalah tahu org akan ketar lutut dan kecut telo melihat serban pelindung hujan tu...selamat mencuba.

Anonymous said...

25 saman tu da bertahun takbayar..ni ularmak jenis kepala batu bongok

Anonymous said...

Ulamak ada ilmu tapi tak gunakan jadi la ularmak ko..

Anonymous said...

Termentekedarah dedak yahudi tokong tu...hati hitam sentiasa bersangka burok pada setiap musibah...
Tu pun nasib umor masih panjang walau selalu kena speed trap aes...hehehe

Anonymous said...

Hehehe hahaha kokkokkok

MUS said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Ingat lah Tuan....jagalah akhlak sebagaimana Tuan jaga pakaian Tuan.
Ada satu cerita...seorg qari tak mahu jadi imam wp seluruh jemaah mahukan beliau jadi imam....kenapa?
Kerana beliau takut semasa beliau menjadi imam timbul perasaan bhw beliau adalah yg terbaik di kalangan jemaah yg lain.
Beliau sangat2 menjaga akhlaknya takut
Berlaku riak dan sombong

Anonymous said...

Namanya Pencetus Ummah tapi perangai belum boleh cetus ummah

Anonymous said...

PU Faiz kata hisap rokok tu wajib hukumnya!! KAH KAH KAH

Anonymous said...

adui , silap btol statement ustaz tu...stu lg bodoh jgk orang BN yg duk komen mcm2 kt sni.. tau maki ja, dy duk kritik najib, korang plak myalak pasai pa? ko tukang jilat dy ka???

farid sayuti said...

ya Allah,, byknya maki hamun sini.. korang semua trmasuk admin blog kena minta maaf dgn Faiz tu kalau sygkan amaln2 baik korang yg byk sgt tuh,,faiz tu dh mntak maaf ngn najib, anda bila lg??? dia punya silap kt status, tp yg korang maki smpai ke serban tu apasal?? sedih aku dgn masyarakat yang mcm korang ni,

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates