February 17, 2017

112 Malaysiakini Keliru Agaknya Siapa Saman Siapa Dalam Isu YaPEIM?


Malaysiakini, baca di sini, melaporkan Pengasas Yayasan Pembangunan Anak Yatim/Miskin (PEMANGKIN),  Mohd Yusoff A Bakar dan Ahmad Fazli Hashim memfailkan saman RM20 juta ke atas dakwaan salah laku dan usaha menutup yayasan itu, kepada Menteri di Jabatan Perdana Menteri, DS Jamil Khir Baharom, Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (YaPEIM) dan enam pihak lagi.

Namun, Ketua Pengarah YaPEIM dalam kenyataan media beliau semalam berkata, Setakat jam 7.00 malam, 16/02/2017, saman tersebut tidak lagi diserahkan ke atas mana-mana pihak. Laju bebenor Malaysiakini menulis berita atau Malaysiakini Tok Nujum yang boleh menilik masa depan?

Lebih teruja apabila PEMANGKIN telah terlebih dahulu pada 29/11/2016 telah menyaman kedua-dua Mohd Yusoff A Bakar dan Ahmad Fazil Hashim tersebut yang merupakan pengarah-pengarahnya melalui Writ Saman No. WA-22NCC-404-11/2016 secara tindakan terbitan (derivative action) di mana perintah injunksi diperolehi bagi membekukan kesemua akaun bank kedua-dua mereka untuk melindungi dan memelihara harta, aset-aset serta kepentingan PEMANGKIN.

Yang PEMANGKIN saman kedua-dua pengarah-pengarah mereka tidak pula dilaporkan oleh Malaysiakini? Yang belum disaman dijadikan topik utama berita. Apa motif sebenar Malaysiakini? Jangan lupa Pada 23/01/2017, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur juga di dalam kes yang sama, telah memberikan kebenaran memulakan prosiding untuk mengkomitkan ke penjara (commit to prison proceeding) terhadap Mohd Yusoff A Bakar dan Ahmad Fazil Hashim di atas keingkaran mereka bagi mematuhi perintah Mahkamah mengarahkan mereka menyatakan aset-aset kepunyaan mereka dan PEMANGKIN. 

112 comments:

Anonymous said...

Najib jangan tak hadir pulak kes saman 1mdb ya..writ saman dah serah pada hafarizam harun. Jangan bagi alasan bukan2.

Anonymous said...

media seperti Mamaikini sepatutnya berusaha cari kebenaran dan menjaga kepentingan awam. namum ada juga media yang kerjanya jaga periuk nasik pembangkang termasuk Soros

ted manoff said...

Jamil khir..dulu mmg natural senang diajak bicara soal agama..tapi sekarang dh berubah sejak berjawatan menteri nii..golf menjadii kegilaan sekarang..mamat nii tidak layak jaga agama..layak jadii pakar golf....πŸ˜€πŸ˜›πŸΊπŸΊ

I LOVE ROSMAH. said...

kacian aku nengok pendedak tegar ,sentiasa dlm penyakit sindrom penafian.sejak legasi najits bermula,semakin kronik penafian pendedak terhadap isu rasuah walaupun depan mata.dimata mereka ameno sgt bersih suci takyah istinjak dh walaupun dedak dh gaul najis.
ish..ish..ishh...cian sesangat kat nasib pendedak...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

pandai betoi najits memelihara ternakan jinak nyer smp cayang ketat2 takleh dilepaskan.respek kat najits tapi..
cian la kat ko DOP..kurr..kokoko

Anonymous said...

Xcukup tanah dia lari.
Kalau xboleh lari itu hakim masuk dlm tong drum kasi simen da.
Kalau dia geram sgt bkecai dia bomkan. Jasad pun xdpt blk

Anonymous said...

Ko apa tau ted. Golf adalah sunnah.
Ko xkan xtau masa pantai timur banjir besar.
Dgn berat hati najis terpaksa bermain golf dgn kuasa asing walaupun jiwa terdalam dia meronta2 sakit merasai denyut nadi rakyat.
Suami dia pulak terpaksa shopping bg meringankan beban rakyat dan negara.

Anonymous said...

Dengan siapapun kita kais pagi, jati diri kena ada dan sentiasa dijaga agar tidak jadi produk jual-beli. Tak salah makan gaji dan tak apalah jadi kuli tapi jangan mudah dibuli agar tunduk pada agenda tidak beretika dan cetek hati budi.

Anonymous said...

RBA da BERKUBUR n hancur berkecai,kata kit siang..

Patutlah RBA n cai2 BIOL/TOLOL bergelandangan d blog CTS..

Kihkihkih

DEDAK dapig13may da xd kerrr????

kahkahkah

j@j@

Anonymous said...

Melayu mudah lupa hinggakan sanggup berkonsi katil dengan Superliberalis Yahudi yang memasang niat untuk menguasai dunia menerusi kapital dan politikal. Muahahaha

Anonymous said...

Kapitalis goldman sach yg 1mdb meminjam kpdnya.

Melayu dibodohkan kalau x kerana najis, melayu akan jdk bangsat.
Muahahahaha

Anonymous said...

RBA & rakyat yg tidak berpuashati dgn pemerintahan najib langsung tak ada kena mengena. Kalau macai dan BARUA najib masih tak boleh terima hakikat, itu kau punya pasal. Salah target musuh. Atau takut pada kebangkitan rakyat. Kahkahkah..

Anonymous said...

LKS bukan setakat mengaku RBA yg diupahnya selama 8 thn berterusan mengutuk UMNO, BN, Melayu, Islam, sudah punah, tapi dia juga mendedahkan RBA kalah teruk perang psikologi dgn pakar teknikal Najib dlm masa 2 thn aje.

Soros/yahudi dah tak jatuhkan dedak dari langit lagi sejak dana PRU13 yahudi bagi pada DAPigs utk buat pengkalan tentera laut kat PD kalau PR menang terbongkar, sbb tu yg besar2 ketua2 habis belah .. maklumlah kerja tak ikhlas, setakat mengharap dedak ..

Makhluk yg menggelar diri mrk 'ted manoff' @ ted kentot dan 'I Love Rosmah' pun sama; kalau PPBM dan PH bagi kaw kaw punya setiap bulan mcm "Life of Annie" dan bbrp org lagi dapat pasti dia punya komen tak 'longgar dan menggelikan' mcm yg ada kat blog ni, pasti ideanya taklah kelaut mcm skrg. Bukan menolong menaikkan rating atau sbgnya, tambah menampakkan kebodohan.

Begitulah kalau keikhlasan tidak ada dlm hati, berkerja hanya utk dedak, spttnya kena ikhlas walaupun mencanangkan sesuatu keburukan supaya impaknya besar dan menepati sasaran.

Anonymous said...

Betul tu.
Apatah lg jika pesalah laku adalah individu tp abes dipalit sama nama parti.
Mempersoalkan salah laku ditafsir tidak setia.
Salahlaku dihuraikan bukan buang org yg bersuara.
Hati yg berjuta xmudah dikaburkan dgn alasan dangkal.
Apatah lg dgn penipuan yg tiada henti.

Ditulis demi agama bangsa dan negara.
Yg dibuat demi harta kuasa takhta.
Mengapa mengaku demokrasi kalau tindak tanduk komunis.

Anonymous said...

Minta pengesahan ted kentoad ...adakah moptee al karalali akan hadir perhimpunan RUU355 diPadang Merbok esok?atau dia kena dapatkan persetujuan anak lgbt dia terlebih dolu.Si lgbt tu ada bagi stateman akan meninggal jika RUU355 dilaksanakan di Malaysia nih.

Anonymous said...

anon 11.32
azalina othman said pergi tak? cakap org lgbt konon..tp dalam kabinet ada pulak tomboy..nak kata org tgk rumah tangga sendiri dulu...

Anonymous said...

Seperti kata Superman Dap, Meley hantam Meley. Ia bukan saja membabitkan politikus versus politikus tapi melibatkan media versus media. Dan ternyata tulisan Mamaikini yang berupa Jurnalis Meley hentam Meley adalah bukti kata-kata Superman Dap sebagai benar belaka. Apa nak jadi dengan Meley? Wakakaka

Anonymous said...

bila dah terjadi apa yang berlaku di PERAK. 99 tahun jadi 999 tahun. baru melayu tersentak. melayu habis menyerongin. cina bersorak gumbira.

Anonymous said...

KUALA LUMPUR 17 Feb. - Sebanyak 5,153,238 permohonan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) bagi 2017 telah diluluskan kerajaan setakat ini, kata Datuk Seri Najib Tun Razak.

Perdana Menteri berkata, sebanyak 3,123,950 permohonan lagi masih dalam peringkat pemprosesan dan keputusan dijangka diumumkan bulan depan.

Najib berkata, bayaran pertama BR1M akan diagihkan secara berperingkat bermula esok.


"Dari segi peringkat umur, kumpulan tertinggi diluluskan adalah daripada golongan 21 hingga 30 tahun serta yang berumur 61 tahun dan ke atas.

"Sebanyak 2,782,799 pemohon akan menerima bantuan RM1,200 manakala 243,434 bagi bantuan RM900 dan selebihnya 2,127,005 layak untuk bantuan RM450," katanya menerusi catatan terbaharu menerusi laman blognya, www.najibrazak.com.

Katanya, mengikut pecahan negeri, Selangor mencatatkan kelulusan tertinggi dengan 666,316 permohonan serta Sabah dan Sarawak yang masing-masing sebanyak 477,482 dan 537,588 permohonan.

Najib pada masa sama turut menyelar tindakan pembangkang yang acap kali mempolitikkan dan memperlekehkan pemberian BR1M kepada rakyat dengan mengatakan bantuan itu sebagai dedak, usaha memancing undi, dan rasuah.

Katanya, pembangkang perlu lebih sensitif kerana penerima menggunakan BR1M untuk membeli keperluan harian dan sebagainya.

"Janganlah menggunakan bahasa kesat, mengelirukan dan merendahkan martabat mereka hanya untuk kepentingan politik.

"BR1M tidak seharusnya dipolitikkan. Berhentilah juga mengatakan saban tahun negara akan muflis, walhal saban tahun juga jumlah BR1M dinaikkan bagi lebih membantu mereka yang memerlukan," katanya.

Perdana Menteri menegaskan, BR1M adalah bantuan ikhlas kerajaan kepada mereka memerlukan, yang tidak mengira kaum, agama, mahupun pegangan parti politik dan diagihkan mengikut kelayakan serta kriteria ditetapkan berdasarkan pendapatan perseorangan atau seisi rumah.

BR1M adalah antara mekanisme utama penyampaian bantuan subsidi bersasar yang diguna pakai bagi menggantikan sistem subsidi pukal sebelum ini yang kurang berkesan dan mengalami banyak ketirisan, katanya. - BERNAMA

Anonymous said...

Kebanyakan media online adalah dikuasai ultraliberalis. Niat mereka hanya satu iaitu perluasan ideologi: yakni mahu menguasai skop dan halatuju serta menyebarluas dan menerapmasuk nilai yang mereka sanjung dan agung-agungkan agar mendapat sokongan lebih meluas dan mantap.

Umum perlu tahu dan sedar agenda terisrat berkenaan setiap kali masuk ke online. Dengan terkantoinya media online di Amerika semasa pemilihan presiden baru-baru ini telah secara tidak langsung mendedahkan pekung-pekung di dada-dada mereka. Celik dan peka adalah satu-satunya perisai yang mampu menghalang pendaiyahan ini.

Anonymous said...

Rupanya selama ni macai2 dok sokong najis sebab gembira teramat sgt dapat brim setahun sekali..kahkahkah

Anonymous said...

Kita menyangkakan warga Barat adalah rata-rata penganut agama liberal walhal semua itu tidak benar sama sekali. Meskipun sukar untuk mematahkan penguasaan puak-puak ini namun Triumph telah menunjukkan 'mana ada kemahuan di situ ada jalan'.

Anonymous said...

jamil kepala taik.

Anonymous said...

Saman menyaman itu petanda antara marhaen dan pembesar meskipun ada perbezaan pandangan akan diselesaikan cara berhemah tapi bukan dengan ISA. ISA mudah dan cekap tapi kuno. Bila kekunoan ditinggalkan barulah tamadun dapat berkembang sihat dan cergas.

Anonymous said...

Anon.11:19 am..komen terbaik...sokong.. Rba komen sbb dedak.. Kita komen demi..negara tercinta..bukan krn Ds najib tapi demi kelangsungan hidup di negara Malaysia yng berbagai kaum dan agama..tanpa Umno dan Bn ingat Pembangkang mcm DAP boleh adil k..jgn mimpi..tgok kat penang..hal ehwal agama Islam pun nak campur...kafir laknatullah tu..apa diorang tahu hal Islam..Nauzubillah mmg sapa yng pilih Dap ni atau ada kaitan dgn DAP. Takut jatuh kufur

ted manoff said...

PENGORBANAN SEORANG KETUA WANITA UMNO. WANG BULANAN PEMBERIAN ANAKNYA PUN DIBELANJAKAN UNTUK UMNO


MALAM tadi, seorang anak kepada Ketua Wanita Cawangan ajak minum, katanya hendak mencurah isi hati mengenai ibunya.

Katanya, ada masanya ibunya keluar pagi, maghrib baru sampai rumah - berkerja untuk parti - Umno.

Macam-macam kerja disuruh Umno untuk ibunya lakukan. Kena buat mesyuarat pengurusan cawangan, kena jaga 40 pengundi dalam kawasan untuk pastikan mereka mengundi Umno, kena pastikan gerak kerja Umno berjalan lancar.

Macam-macamlah dilakukan oleh ibunya untuk pastikan Najib terus menjadi Perdana Menteri dan Umno dan BN terus berkuasa.

Risau si anak melihat ibunya. Tak pernah ibunya berduit, katanya.

Sampaikan duit bulanan yang anak berikan pada ibunya pun dibelanjakan oleh si ibu untuk parti menerusi program Jalinan Rakyat.

Kalau belanja duit parti, katanya, tak kisahlah. Ini duit yang dia berikan anak-anak pun digunakan untuk Umno.

Bila ditanya, kata ibunya, parti dah tak ada duit. Program Membara Umno yang selama ini bagi sedikit sebanyak peruntukan kepada Ketua Wanita, Pemuda, Puteri untuk program parti, duit pun dah tak nampak.

Ibunya ada juga sedikit kecil hati, kata si anak, bila dilihat Ketua Wanita Bahagian, Exco Wanita kehidupan mereka berbeza - hidup selesa.

Ibunya ada dengar khabar angin, kononnya, Ketua-Ketua Wanita Negeri, Exco Wanita selalu dipanggil oleh Ketua Wanita Shahrizat Jalil bertemu di Janda Baik.

Ibunya ada juga mendengar setiap kali bertemu dengan Kak Jat di Janda Baik, mereka ini balik tersenyum lebar - ada masa dapat RM5,000 seorang, ada masa dapat rantai seutas. Ada yang terpilih untuk menyertai rombongan Umrah ke Mekah.

Entahlah, katanya, betul atau tidak.

Tapi Ketua Wanita Bahagian tidak pula bercerita ada menerima wang dari Shahrizat untuk cawangan.

Yang dibawah ini, termasuk ibunya, disuruh ke hulu ke hilir kempen untuk pastikan Umno terus berkuasa.

Bukan senang hendak berkempen sekarang ini, kata si anak.

Macam-macam orang tanya. Siapa curi duit Felda? Siapa curi duit Mara? Betul ke Zizie Izzette, bini Bung Mokhtar Radin, dapat banyak komisen hasil Felcra beli saham amanah? Annuar Musa pakai Porsche ke? Betul ke bini baru Nazri Aziz tinggal di luar negara? Betul ke Najib ada RM2.6 bilion? Betul ke Ketua Bahagian itu ada jet peribadi? Berapa banyak beg Birkin Rosmah Mansor ada?

Letih ibunya hendak menjawab.

Susah-susah, ibunya kata, semua ini kita salahkan DAP saja. Kita cakap duit Felda hilang dicuri DAP. Duit Mara lesap disapu DAP. Cerita komisen itu tak betul, DAP yang dapat komisen. Orang DAP pun pakai Porsche juga macam Annuar Musa, Ketua Penerangan kita.

Habis cerita.

Itulah nasib ibunya, kata si anak. Maklumlah ibu saya jawatan ciput, Ketua cawangan saja, manalah nak jemput ke Janda Baik atau dibawa ke Mekah.

Tetapi kalau duit bulanan yang dia beri pada ibunya dibelanjakan untuk parti, ini dah melampau, katanya.

Tapi bila ditegur ibunya, ibunya menjadi sedih.

Kata si ibu, inilah parti keramat. Kita tak mahu Melayu mengemis di tanah sendiri. Kita tak mahu DAP jadi Pengerusi Mara. Kita takut tanah kita dikuasai bangsa lain.

Kata si ibu, inilah pergorbanannya pada parti keramat ini.

Kata si anak, saya pula yang menangis. Menangis mengenangkan duit yang saya berikan itu lesap begitu saja.

Saya dah berkali berpesan pada ibu saja. Kalau parti pun tak peduli, peruntukan pun sudah tidak ada, baik ibu duduk rumah. Ibu bukan kaya. Tak ada RM2.6 bilion. Tak dapat komisen Felcra. Tak ada Porsche seperti Annuar Musa. 

Suatu hari nanti, saya akan buat keputusan - Sudah-sudahlah Ibu. 

Jelapang terpegun.
JELAPANG at 8:04 AM

Anonymous said...

ted manoff said...

Sudahlah ryezall.. Jgn nk buat fitnah plk..nk tunggu brim keluar nii..nk beli keta..kahkah..��������

Friday, January 06, 2017 4:23:00 PM

Parti Penjilat Bontot Mahathir - PPBM said...

Sebarang cubaan untuk 'cut and paste' artikel bloggers ProTun dan minions pembangkang dalam ruangan komen akan dipadam. Harap maklum.

Terima Kasih.

Anonymous said...

Kau ni hidup dalam ilusi. RBA tak wujud kt sini. Bodoh punya mamak keling pundek. Hal penang, pegi suruh mca atau gerakan buat keje, bukan kau pulak membebel macam orang gila. Siapa musuh kau pun kau tak kenal. Bodoh nak mampus

Anonymous said...

Ada banyak kumpulan subetnik Yahoodi sepertimana subetnik lain-lain bangsa. Kebanyakan subetnik Yahoodi tidaklah mempunyai cita-cita besar yakni hanya satu atau dua kerat saja yang memasang cita-cita besar dan ini bermakna majoritinya ingin hidup aman dan damai.

Tentunya tidak ada apa2 kerugian akan dialami kalau berkawan dengan majoriti subetnik Yahoodi yang mahukan kebaikan dan keamanan. Dan pastinya sesiapa jua akan rugi kalau berkawan dengan Yahoodi yang terang-terangan ada hajat untuk menindas dan menimbulkan kerenggangan.

Anonymous said...

Kahkahkah..terbaekkk. Semua benda salahkan dap. Rakyat memberontak terhadap najib pun dianggap ahli dap. Bini org umno tak puas pun salahkan dap. Kahkahkah..mental pencacai umno skrg. Dah tahap kronik.

Anonymous said...

Mamak ksu perbendaharaan bagi idea paling bangang..wakaka

Anonymous said...

ted kentot,

ada jugak nampak bakat tulis novel ni ..

aku sokong tu, kau buat jln citer2 baik2 ketat2,
mungkin boleh dibuat Drama TV.

ye lah dari ko menyuruh ryezall buat itu ini,
sapa yg nak dengar pun,
dia pun tak pernah ajak ko datang blognya.
lebih baik ko buat benda yg mendatangkan faedah ..

Anonymous said...

Hello..this is our blog..pro UMno dan Bn..so..kau tu yang tak sedar diri tethegeh hegeh kat blog kitaorang buat apa..suka hati kitaorang lah nak komen apa pun..sbb kami.ikhlas...bukan.mcm kau Rba..malulah tu..apek tua kit siang dah mengaku.. Rba walau bagi upah masih gagal.. Patutlah walau blog yang sokong Umno dan BN hanya 6.6% tapi mereka bijak dan cerdik...berbanding dgn blog. RBA.. PENANG tu madih dlm Malaysia kan..so Umno juga harus ambil tahu bukan Mca atau Gerakan jer..lg pun Penang tu masihh tanah jajahan Sultan Kedah so..Umno.mesti ambil tahu..so jgn mudah ckp orang bodoh nak mampus tapi kau tu bodoh dan buta sejarah

Anonymous said...

12.42
asal komen bangkang kerajaan je cakap RBA...kami komen sebab sayang kan negara jugak bro..yang saudara dok takutkan DAP tu sebab mmg dah doktrin UMNO takutkan org melayu dengan DAP..dari dulu lagi..1 lg PAS..selalu diburukkan oleh UMNO. tapi sekarang tak de dah..dah nak berbaik..

Kami nak kerajaan Klep ni ditukar untuk kesenangan anak cucu kami nanti..dah terbukti dia mencuri..di malaysia je tak sebab AG cakap tak salah..itu je pegangan tuan..tapi di singapore dah berapa org naik mahkamah..switzerland minta bantuan malaysia untuk siasat ditolak..

Dalam beberapa keputusan yang mencurigakan dilakukan oleh MO1 seperti saman tak saman lagi, mula2 tak mengaku ada duit 2.6b dalam akaun, kemudian mengaku, beberapa org taks force untuk siasat 1MDB dipindahkan ke jabatan lain, AG ditukar tiba2, Laporan PAC diosakan, saudara tak nampak ke MO1 cuba sembunyikan sesuatu???

Allah bagi mata untuk melihat, Allah bagi telinga untuk mendengar dan yang paling utama Allah bagi otak untuk berfikir..salah ttp salah..tak kira le dari parti pe pun..tapi kalau sampai org salah dipertahankan dengan sebegitu hebat, maknyanye beramanah dalam UMNO dah tak de...

Anonymous said...

Ko sembang apa cai.
Yg menjalankan kerja utk memenangkan clinton adalah media arus perdana.

Yg bnyk membongkar kejahatan clinton adalah media online.

Trump menang bukan sebab dia pemimpin hebat. Tp musuh dia bnyk mslh.

Anonymous said...

Dalam era semua makan duit dan nampak mewah rakyat tahu siapa yang akan dipilih dan siapa yang akan terus di kempunankan. Gebanglah banyak mana pun tapi jasa Dap iaitu pecahkan Parti Isle jadi dua telah terpahat kukuh dan jasa Cap Bunga dalam mengecil-mengecilkan kuasa politik bangsa akan terus dijadikan pemangkin untuk bangsa terus bersatu membentuk tsunami Malaya. Kik kik kik.

Anonymous said...

Kalau Melayu paling berpengalaman dan paling elit boleh meramalkan bukan sekali malah berkali2 bahawa Packatan bakal tumbang, siapalah anjing pelari nak ramalkan lebih dari itu. Terimalah kenyataan bahawa PH tiada harapan agar anda tidak dihimpit perasaan dan berilusi yang bukan2. Kah kah kah.

ted manoff said...

Brim dah keluar kerr...😸😺..apa yg naikk pula lps nii..biasanya begitulah..baru bercadang nk beli keta pakai duit brim...kikikiπŸπŸ›πŸŒπŸžπŸœ

Anonymous said...

Pencacai najis tak ramai yang komen, dah keluar la tu kot. Diorang bwk anak bini melancong, beli kereta, simpan dlm asb, kawin lagi 1 gunakan duit brim. Dgr cerita byk najis razak bagi..berjota sorang

Anonymous said...

Naik itu normal yang tak naik itulah tak normal. Adalah normal bila Brim keluar tenaga syahwit anti-Brim turun mendadak. Sebabnya jelas ... TST.

...oooPPPPPPsss...

Anonymous said...

2:25 Si Bahalol umnonok kalo tak sebut nama binatang..memang tak sah..hmmm..bahalol..bahalol

Anonymous said...






Malaysiakini cuba mengelirukan org yg membaca m'kini dan azahab pro-tun

Anonymous said...

Dedak adalah makanan binatang.... Ko telah menghina manusia sebagai binatang...
Semoga Allah ampunkan ko.

Anonymous said...

Syabas CTS, blog ni jadi medan macai BANGANGG 93.6 dan saki baki rba cacat otak tumpang melampiaskan nafsu mereka..kah..kah..kah..

Alhamdulillah UMNO dan Najib Razak semakin melonjak tinggi populariti manakala Pakatan sedang NAZAK celaru haru biru dek mamak kerala yg gila meroyan dgn kuasa.. semoga mereka2 terus dihancurkan Allah Ta'ala. Aminn Aminn!

Anonymous said...

RBA dh punah.
Soros dh xbg duit.

Maka 93.4% bukanlah RBA tp rakyat yg kecewa dgn pemimpin yg ada hari ini.
Tanpa RBA dan dana soros rakyat bersatu hati menentang kejahatan najib.

Manakala PMO+JASA+UMB dan entah berapa bnyk lg yg menerima dana dari kerajaan hanya mampu mendpt 6.6% sokongan sahaja

Terima kasih buat pengesahan anda

Anonymous said...

tuduh Jamil Khir makan duit tu yg tak tahan tu.
Jamil tu sndiri dh kaya sejak dlm tentera KAGAT lagi. Ayah dia wpun org kg biasa org PAS tp harta bendang sawah di Yan Kedah tu makan tak habis dh.

kalo ye pn nk fitnah pilih subject yg betul lah chaii.. spesis makan duit haram duit setaraf najis babi ini ialah puak Asimin Jamban.. Adam Rosly Mak Lampir dan geng2 barua DAPig! lagi kuat mereka tuduh UMNO BN lagi kuat serangn itu patah balik kena pd mereka.. KARMA!

Anonymous said...

UMNO ada wakil....

Anonymous said...

Sokong matdey dapat asap lerrta jaguar dia.

ted manoff said...

Karma..? Apakejadahnya karma tuu..ko hindu agaknya..kikiki..tapi aku percaya setiap perbuatan ada balasan..πŸŒπŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ”πŸŒ”πŸŒ›πŸŒ™

din pagoh said...

Beranganlah ko sampai mampos, kahkah

Anonymous said...

2.18
org keluar UMNO masuk PPBM sebab DAP ke? hahahahhaha...dedak dah masuk otak..otak dah jem..org masuk PPBM sebab:

1. Najib tak nak berundur/letak jawatan
2. Org2 seperti saudara dalam UMNO menyokong penyamun

Kalau hari2 tgk tv3suku, baca utusang begini le jadinye..dunia yang luas disempitkan..ikut ko le labu...patut le bau hacing je dok kena kencing dgn MO1 dah pengikut2 setia dia

3.14
aku pun org bahagian Jerai...aku pun penah mengundi dia..kalau tak tahu dan yang pasti dia tak akan cerita, baik diam..

kalau saudara jumpa dia cuba tanya pasai akaun CIMB GIAT MARA KAT GUAQ tu...kalau haji hadi dapat banyak tu, dia pun lebih kurang le...

Saudara pergi ke majlis sirih pulang keganggang untuk sambut dia lepas sertai UMNO? tahu brp kos? tahu berapa ratus ribu dibelanjakan. Yang balance kena tanya dia. Kau kenal bushori? calon BN yang kalah dengan ust. azizan dulu? dulu keje pe? sekarang sejak ikut jamil khir dengan cite dah tukar kereta..range rover kalau tak silap..

org gila tak akan mengaku dia gila..penyamun tak akan mengaku dia penyamun.

MO1 dengan cash is king tak dapat dipisahkan..Sekarang kalau nak kaya jadi je ahli politik. Contoh macam Jamal pak tongkol..SPM pun tak lepas rasanya. Buka kedai ikan bakar, tutup, buka resort tak nak apply lesen, kena roboh. tapi duit berkepok..mana dapat? Ada menteri bila org cadangkan menteri kabinet isytihar harta, dia jawab takut anak bini dia kena culik..pe maksud tu? Ingat saudara, bahasa badan ni tak menipu..lidah boleh menipu...

Anonymous said...

ted kentot nak beli kete dgn duit br1m ...

kahkahkahkahkahkahkahkahkah

dey, kitaorg tau ko kecewa tak dapat apa yg pembantu khas assmin dapat kan? ko jeles kan? ko nyesal tak jadi adam rosly ampang tu kan? sbb muka hang tak hensem dan juboq hang penuh berbulu kan?

nampak gaya ko kena tunggu sampai dajjal akhir zaman kuar, mungkin br1m yg dajjal bagi boleh beli kete lah .. wa caya sama lu lah .. air ketum satu ..

Anonymous said...

Soros adalah superkapitalis. Soalannya ialah apa kaitan kapitalis dan ultraliberalis? Dan paling perlu dicarikan jawapannya ialah apa keuntungan pada Soros kalau sasaran ultraliberalis nanti tercapai? Jawapan ini sesungguhnya dapat menerangkan kenapa Soros ada tangan-tangan ghaib di berbagai pelosok dunia. Ayuh.

Anonymous said...

Ya betul...jamil dah kaya, najib dah kaya, rosmah dah kaya, isa samad dah kaya, annuar musa dah kaya, kj dah kaya, zahid dah kaya, hisham dah kaya, tajuddin dah kaya...semua dah kaya dan bertambah kaya sekarang. Tahniah umno. Ni parti politik ke, skim cepat kaya???

Anonymous said...

3:27....Betul tu..setiap perbuatan ada balasan...sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah, sepandai nuar aljuburi menjubur akhirnya masuk kedalam penjara juga..kehkehkeh

Anonymous said...

Kes di JAIJ dah beres? ah soo dh sunat lom?

ted manoff said...

Papaku pulang dari kota..🎀🎀
Papaku belikan kereta..🎼🎼
Kereta kecil warna merah..🎷🎺
Bolehku bawa kesekolah..🎀🎀
Pon..pon..pon.pon..pon...🎸🎻

πŸš—πŸš•πŸš™πŸšŒπŸš“πŸš‘πŸš’

Anonymous said...

Makan harta anak yatim rupanya pak menteri ni..

Anonymous said...

Penerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang tidak memiliki kereta boleh menggunakan bantuan berkenaan untuk membeli kereta Proton Iriz, supaya mereka boleh menjana pendapatan sebagai pemandu Uber atau Grabcar.

"Ini akan dilaksanakan pada tahun ini," kata Ketua Setiausaha Perbendaharaan (MoF) Tan Sri Irwan Serigar Abdullah pada sidang media di Putrajaya hari ini.

Beliau berkata kerajaan juga sedang mengkaji kaedah lain untuk menambah baik pelaksanaan bantuan berkenaan.

"Kita akan menstruktur semula BR1M supaya rakyat boleh membeli makanan dan barangan keperluan," katanya.

"Kita sedang mengkaji bagaimana BR1M boleh digunakan untuk latihan, supaya mereka boleh menggunakan BR1M dengan bijak bagi memulakan perniagaan," katanya.

Menurutnya, bantuan itu adalah bukan rasuah kerana tujuannya disalurkan adalah bagi meringankan beban golongan berpendapatan rendah.

KAHKAHKAH....BANGANG PUNYA MAMAK IRWAN SERIGAR! BERAPA RIBU KERAJAAN BAGI???? KAHKAHKAH....

Anonymous said...

.
Bila keadaan jadi seimbang, bila kebobrokan jadi seimbang, anda hanya buang masa kalau cuba menjadikan keadaan itu tidak seimbang. Sebelum Pakatoon jadi PakaTun, Pakatoon mempunyai isu M1DB untuk jadi ofensif.

Namun selepas Pakatoon jadi PakaTun, karma mengubah kesimbangan apabila skandal BMF dan Forex BNM mendapat pencerahan baru. Daripada ofensif, PakaTun bertukar jadi defensif.

Kini dua-duanya seimbang dari segi beban. Rakyat dah tahu dan tak perlu lagi diberitahu. Kalau satu ketika rakyat nampak PH itu bersih tapi bila jadi PakaTun dan dibelenggu isu BMF dan Forex pandangan rakyat tidak lagi sama.

Harapan yang tinggal buat pakaTun ialah sama ada balik kepada asal iaitu Pakatoon atau buktikan bahawa mereka adalah masih suci dan bersih (sesuatu yang mustahil).

Akhirul kalam, pengadilan dan pilihan rakyat adalah muktamad. Segala bangkangan atau rayuan tak akan dilayan sama sekali. Pelanggar syarat ketetapan rakyat akan ada konsekuennya.
.

din pagoh said...

Jaij dah siasat ternyata ini semua fitnah! Semuanya bermula apabila saya tegur najib isu 1mdb! Tuduhan bermotif politik utk jatuhkan imej saya! Jamal dah mampos belom? Kahkah

Anonymous said...



Semoga bro Jamal terus bergerak berani dan dipanjangkan umur murah rezeki atas jihad melawan dajjal bertopeng manusia, diketuai MB Asimin Aiskrim JAMBAN!

ted manoff said...



aku rasa sungguh menyesal menjadi barua mamak kerala.. skrg baru aku sedar dari mabok sekian lama membenci Najib demi menjilat tapak kaki mamak kerala... ohh tidak..aku sgguh maluu... hukhukhuk..

Anonymous said...

Dh kaya masa dlm KAGAT lg.
Kahkahkahkah..

Besaunya la hai gaji tentera di malaysia ni.
Mak bapa org biasa tp bnyk tanah.
Kahkahkahkah..

Kalau bnyk harta mkn xabes tu bukan org biase.
Kahkahkahkah..

Cerita mcm mak badak menyimpan sedari kecil. Dh dewasa bleh bli koleksi handbag hermes berkin.
Kahkahkahkah..

Anonymous said...

Soros, superkapitalis dan ultraliberalis xde kaitan dgn salah laku najis.
Kikikikiki

Berhenti dari alih tiang gol dan beri alasan bebal

din pagoh said...

Jamal dah mampos belom?

ted manoff said...

Dah terdesak sgt kerr sampai nk menyamar the original ted manoff nii...πŸ˜‹πŸ˜πŸ˜œ

Anonymous said...

Ofensif? Defensif? Seimbang?
Apa ko temberang ni cai.

Bmf dan forex xde kena mngena dgn salah laku najis.
Anti najis bukan pro tun.
Kalau tun ada salah laku heret ke mahkamah.
Begitu juga dgn najis.

Akhir kalam
Jgn alih tiang gol.
Kikikikiki

Anonymous said...

terbaik CTS...teruskan usaha anda.

CTS said...

Terima kasih! Kerja mudah saja,janji cukup bulan masyuukkkk!

din pagoh said...

Ketua Pemimpin Gerakan Baju Merah, Datuk Seri Jamal Yunos didakwa memperdaya 15 pemandu van jenazah pada demonstrasi di hadapan kompleks Kerajaan Negeri (SUK) pada 14 Februari lepas. 

Menurut laporan yang disiarkan di SelangorKini, 15 pemandu van jenazah dimaklumkan oleh pihak Jamal kononnya satu sesi pengambaran (shooting) dibuat di SUK tanpa didedahkan sebarang butiran lanjut mengenainya.



“Pemandu-pemandu ini dimaklumkan khidmat mereka diperlukan bagi tujuan sesi pengambaran di SUK dan dibayar pada kadar RM300 seorang. 

“Sebaik tiba di SUK, lain pula jadinya,” kata sumber yang rapat dengan salah seorang pemandu van jenazah itu. Difahamkan, ada di antara van berkenaan bertulis nama-nama Masjid utama di sekitar Shah Alam. 

Dalam pada itu, beberapa wakil media berjaya menghubungi Jamal bagi mendapatkan penjelasan. Antaranya portal Malaysiakini. Portal itu melaporkan Jamal enggan menjawab tuduhan yang dilemparkan sebaliknya menegaskan tumpuan harus diberikan terhadap isu yang dibawanya.

“Saya tidak mahu komen. Ada bayaran atau tidak itu soal lain yang penting sekarang ini bukan soal isu van jenazah itu. 

“Jangan cuba alih isu. 

Isu besarnya adalah penyelewengan dana skim itu sendiri,” katanya kepada wakil media.

Anonymous said...

Betul2 keliru org ramai. Nama yapiem tp pi main golf kt negara kuasa asing.

Nk repair mesin OMR pun xde duit tp budget JASA(yg xnmpk pun output) jgn sentuh.

Oh demi agama bangsa dan negara

Anonymous said...

Bila dah tak ada isu, isu sekecil Yapeim pun Soroskini laga-lagakan. Macamlah kalau satu pihak menang, depa akan dapat bonus atau whatever. Meme Mangkuk.

Anonymous said...

Soroskini laporkan 40,000 Bangla jadi pengundi PRU13 tapi tak kena saman kononya mereka sekadar memanjangkan tuduhan PR sahaja. Bila Melayukini laporkan LKS dijanjikan jawatan TPM terus kena saman. Itu belum Pakatun berkuasa. kalau nanti berkuasa entah apa lagi keistimewaan yang akan diberikan kepada Soroskini. Lebih khuatir kalau-kalau Melayukini tak pasal-pasal dikenakan Isa? See the double standard here?

Anonymous said...

Kenapa soroskini xkena saman?
Utusan biasa je kena saman

Anonymous said...

Nk ganti kerjaan klepto? Cuba awk berikan nama ahli2 politik yg layak kerajaan bru nnt. Senaraikan kabinet bayangan...nk tau sape org2 nya.

Anonymous said...

Mamu ni kalau bekerja dengan kompeni sendiri rajin pulak curi tulang dan kalau bekerja dengan peper asing bukan main terlebih rajinnya, LOL.

Anonymous said...

belum mampos lagi. ko seronok dapat nonok nika. hasil judi dan hasil lendir negeri selangor pun banyak. lebih2 lagi kalau jamal tak ade. seronok kan?

Anonymous said...

Memang tak ada org yg layak, nak Jadi pm pun kena isi borang permohonan.

Anonymous said...

Wow sokongan Melayu pada dinasor lks meningkat dri 0%....1% satu peningkatan menakjubkan utk bakal tpm.
"Pas sanggup merangkak kpd Allah dri dicium mahataik"najis babi ke apa?

Anonymous said...

Din pagoh umur 69 ,ingat dia mampus dulu.

Anonymous said...

Kami Dibayar RM300 Dan Diberitahu Ada Shooting Di SUK Dakwa Pemandu Van Jenazah Yang Ditipu Jamal.
5:00:00 PTG Posted by Ameno World

Ketua Pemimpin Gerakan Baju Merah, Datuk Seri Jamal Yunos didakwa memperdaya 15 pemandu van jenazah pada demonstrasi di hadapan kompleks Kerajaan Negeri (SUK) pada 14 Februari lepas.

Menurut laporan yang disiarkan di SelangorKini, 15 pemandu van jenazah dimaklumkan oleh pihak Jamal kononnya satu sesi pengambaran (shooting) dibuat di SUK tanpa didedahkan sebarang butiran lanjut mengenainya.

“Pemandu-pemandu ini dimaklumkan khidmat mereka diperlukan bagi tujuan sesi pengambaran di SUK dan dibayar pada kadar RM300 seorang.

“Sebaik tiba di SUK, lain pula jadinya,” kata sumber yang rapat dengan salah seorang pemandu van jenazah itu. Difahamkan, ada di antara van berkenaan bertulis nama-nama Masjid utama di sekitar Shah Alam.

Dalam pada itu, beberapa wakil media berjaya menghubungi Jamal bagi mendapatkan penjelasan. Antaranya portal Malaysiakini. Portal itu melaporkan Jamal enggan menjawab tuduhan yang dilemparkan sebaliknya menegaskan tumpuan harus diberikan terhadap isu yang dibawanya.

Anonymous said...

Bukan sedikit wang Tok Soros yang keluar setiap kali ada PRU di serata dunia. Cumanya berapa dan siapa pulak yang bertuah jadi penerima wang Atok dalam PRU 14 ini masih jadi tanda tanya.

Anonymous said...

a great whistle blower is one who dares to break the rufia, bafia dan sofia as long as he gets the chance to blow any whistle. meaning when we talk about whistle blower, ethics are not part of the talks. that is what PackaTun has been doing and reported by Maihitlerkini.

Anonymous said...

BESOK TENTU RAMAI KENA TANGKAP SPRM KERANA AMBIL DUIT BRIM. BRIM KAN RASUAH....

din pagoh said...

Si bahlol yg bagi komen bahlol

Anonymous said...

Kalo macam ni punya 93.4% , sampai tua la lu.

Anonymous said...

Yg. si PENJAJAH PARASIT/LANUN ZIONAZI KAFIR HARBI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI punya KURANG AJAQ nak MEROMPAK dan JUAL Negara ISLAM kami ni pd. puak KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael-MOSSAD/SOROS-NA*O/CIA mcm. NEGARA ISLAM kami ni bapa2 HOMO JIJIK depa punya; TAK pula lu TERLOLONG mcm. PUAKA aaahhh?!!

OI si TERORIS2 GILA BABI si HOMO2 JIJIK PENYAMAQ ZIONIS PENJILAT2 JUBOQ BABI si puak TERORIS PENJAJAH ZioNAZI CASH-is-KING DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/DIKTATOR madey anak beranak BANGSAT-KULI2 si rejim PENGGANAS KANIBAL/NECROPHILIA ISrael/ZIONIS ni - TAK pula TERLOLONG mcm. PUAKA psl. dpt. RASUAH yg. berBILLION selepas dok lahap TAIK rejim TERORIS KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/ZIONIS aaahhh??!!

Dan TAK juga si PENJAJAH PARASIT TERORIS DAPJUBOQ BABI ni nak SAMAN Razali kalau berita ni TAK benaq?! Dasar si PENAKUT! Di - http://www.pisau.net/terima-dana-1-2billion-dari-israel-dap-perlu-segera-kemuka-saman/ , Terima Dana 1.2Billion Dari Israel, DAP Perlu Segera Kemuka Saman, Published on 17/08/2016 in DAP by pisau!

Itulah, bilalah juga si SPRM tu nak MENYIASAT si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAParasit RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD-CIA/NA*O ni yg. boleh dapat RASUAH sbnyk. USD 300 JUTA (RM 1.2 BILLION) dari rejim TERORIS KANIBAL/NECROPHILIA IS(IS)rael tu - begitu juga PDRM untuk siasat bawah AKTA TERORISMA kerana 17 pakar strategi DAPJuboq Babi yg. diKETUAI si TODI-puaKA, di LATIH oleh TERORIS MOSSAD dan si KM spt. TONGGENG eng boleh pula asyik jumpa DUTA IS(IS)rael, serta IS(IS)rael nak tubuhkan MARKAS TENTERA PENGGANAS dia di Port Dickson – utk. MENAKLUK Selat Melaka; sbg. laluan UTAMA Submarin2 NUKLEAR HARAM IS(IS)rael/NA*O (yg. berPUSAT di Diego Garcia), serta sbg. laluan UTAMA perkapalan industri MINYAK/GAS laut dalam yg. berBILLION(“oil/gas CHOKEPOINT”) yg. MENYAMBUNGkan Lautan PASIFIK-HINDI hingga ke Laut MERAH/MEDITERRANEAN (utk. ke ISrael/Barat)!! Kami RAKYAT tengah TUNGGU ni! SPRM/PDRM bah. TERORISMA – hang buatlah KERJA betul-betul oi!

Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ :

DAP Terima Latihan Dari Mossad?

January 4, 2016 By WakeUp Malaya

Bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali Abdul Rahman menegaskan beberapa kali bahawa DAP mempunyai hubungan istimewa dengan Israel.

Pada 2012, Razali telah mendedahkan hubungan DAP-Israel ketika berceramah di Putrajaya:
—–
Tapi apakah hubungan istimewa Israel dengan DAP? Kalau tak istimewa, tidak kami dilatih hampir 3 tahun oleh Israel. Dilatih oleh pihak Mossad. Saya terima latihan daripada Mossad.

Untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Saya biasa mengikuti banyak kali rombongan beliau ke Singapura. Dia akan pergi hari Sabtu petang dan akan balik hari Ahad petang.

Di Singapura, kita akan jumpa dua orang saja. Satu bekas pemimpin atau bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil Duta Israel di sana. Dua ni yang akan kita jumpa.

Sewaktu kita jumpa dengan Duta Israel atau wakil Israel, Tuan-tuan tahu tak, pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak 300 juta USD untuk PRU yang ke 13 ni. USD ya bukan RM ya. Duit tu sekarang berada di Singapura ya.....

Jadi, PI MAMPOS lu si KEPALA BUTOH ANAK2 HARAM dr. MAK2 PELACUR2 TEPI JLN. SUNDAL BABI HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Anonymous said...

NOTIS PENTING dari TOK LANDAK: ( Si Tok Land*k Jr & GENG TERORIS HOMO JIJIK dia-si PENYAMAQ2/PENAKUT2-si EJEN2 ZIONIS KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI sdg. mcm. GILA BABI, MENGAMUK, MENCARUT & COPY-PASTE/SABOTAJ/PALSUkan komen2 yg. ANTI-DAPJUBOQ BABI - utk. memFITNAH & MENUTUP mulut CILI PADI BERAPI Tok Landak!!!)

MO DAJAL-makin BUAS oleh si puak BINATANG2 ZIONIS HOMO KAFIR HARBI Tok land*k Jr/tedKEPALA BUTOH ('t' huruf kecik)/cucu nek tempoy*k- si puak spesis TERORIS PENYAMAQ anak beranak HOMO/PORNO/RASIS JIJIK-si PENJILAT JUBOQ2 BABI HANYIR si PENJAJAH/PARASIT /PEROMPAK/PERASUAH/LANUN/PENAKUT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH, yg. diLAHIRkan dr. spesis JUBOQ2 BABI HANYIR, yg. begitu TAKUT sampai mengGERTAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu, termasuk TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK, serta COPY PASTE/ SABOTAJ/PALSUkan komen2 yg. ANTI-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI utk. mengHINA/mengGERTAK para PEMIMPIN2 Bumiputera (Indigenous) Islam/Melayu terCINTA kita dr. UMN* serta KELUARGA mereka; dan MENCURI dgn. amat JIJIK nama/identiti serta memFITNAH TOK LANDAK dan NEK TEMPOYAK - termasuk dgn. mengGERTAK nak ROGOL/BUNUH MAK/BAPA/ISTERI/ADEK-KAKAK kita! Lepas tu nak PAKSA kita berHEMAH pula; pi MAMPOS!

Maka, apa yg. si puak TERORIS PENYAMAQ2 HOMO-si PENJILAT lubang2 JUBOQ HANYIR-si PENJAJAH PARASIT/PENAKUT ZIONIS KAFIR HARBI BerSHIT/DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT ni - begitu TAKUT/KECUT KEPALA BUTOH depa, sampai asyik nak memFITNAH & cuba MENUTUP mulut TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK kat SOSIAL MEDIA?!!

Lepas tu, satu lagi MO ZIONIS DAJAL si ANAK BERANAK BerSHIT/DAPJUBOQ BABI–si PEMBUNUH2/PEROGOL2 HOMO/PORNO/RASIS ni, adalah dgn. MENYAMAQ sbg. umat Islam/Melayu yg. akan cuba mengGERTAK kita lagi dgn. syarahan 'Islam' depa - bila kita buat "COUNTER-ATTACK" dgn. AGRESIF pd. si TERORIS2 KAFIR HARBI BerSHIT/DAPJUBOQ BABI- si PEMBUNUH2/PEROGOL2 ni!

Sedgkan TAK pula si PENYAMAQ2 ZIONIS KAFIR HARBI anak beranak HARAM JADAH ni KUTUK si BerSHIT/DAPJUBOQ BABI-si PEMBUNUH2/PEROGOL2 ni; tapi asyik nak BUNUH/ROGOL Mak/Bapa/keluarga bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita yg. BERANI mengKRITIK si puak PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK ZIONIS-si BerSHIT/DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT dr. spesis2 JIJIK si MAK2 PELACUR TEPI JLN./BAPA2 HOMO ni!!!!

Tok Landak.

Anonymous said...

NOTIS PENTING dari TOK LANDAK: ( Si Tok Land*k Jr & GENG TERORIS HOMO JIJIK dia-si PENYAMAQ2/PENAKUT2-si EJEN2 ZIONIS KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI sdg. mcm. GILA BABI, MENGAMUK, MENCARUT & COPY-PASTE/SABOTAJ/PALSUkan komen2 yg. ANTI-DAPJUBOQ BABI - utk. memFITNAH & MENUTUP mulut CILI PADI BERAPI Tok Landak!!!)

MO DAJAL-makin BUAS oleh si puak BINATANG2 ZIONIS HOMO KAFIR HARBI Tok land*k Jr/tedKEPALA BUTOH ('t' huruf kecik)/cucu nek tempoy*k- si puak spesis TERORIS PENYAMAQ anak beranak HOMO/PORNO/RASIS JIJIK-si PENJILAT JUBOQ2 BABI HANYIR si PENJAJAH/PARASIT /PEROMPAK/PERASUAH/LANUN/PENAKUT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH, yg. diLAHIRkan dr. spesis JUBOQ2 BABI HANYIR, yg. begitu TAKUT sampai mengGERTAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu, termasuk TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK, serta COPY PASTE/ SABOTAJ/PALSUkan komen2 yg. ANTI-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI utk. mengHINA/mengGERTAK para PEMIMPIN2 Bumiputera (Indigenous) Islam/Melayu terCINTA kita dr. UMN* serta KELUARGA mereka; dan MENCURI dgn. amat JIJIK nama/identiti serta memFITNAH TOK LANDAK dan NEK TEMPOYAK - termasuk dgn. mengGERTAK nak ROGOL/BUNUH MAK/BAPA/ISTERI/ADEK-KAKAK kita! Lepas tu nak PAKSA kita berHEMAH pula; pi MAMPOS!

Maka, apa yg. si puak TERORIS PENYAMAQ2 HOMO-si PENJILAT lubang2 JUBOQ HANYIR-si PENJAJAH PARASIT/PENAKUT ZIONIS KAFIR HARBI BerSHIT/DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT ni - begitu TAKUT/KECUT KEPALA BUTOH depa, sampai asyik nak memFITNAH & cuba MENUTUP mulut TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK kat SOSIAL MEDIA?!!

Lepas tu, satu lagi MO ZIONIS DAJAL si ANAK BERANAK BerSHIT/DAPJUBOQ BABI–si PEMBUNUH2/PEROGOL2 HOMO/PORNO/RASIS ni, adalah dgn. MENYAMAQ sbg. umat Islam/Melayu yg. akan cuba mengGERTAK kita lagi dgn. syarahan 'Islam' depa - bila kita buat "COUNTER-ATTACK" dgn. AGRESIF pd. si TERORIS2 KAFIR HARBI BerSHIT/DAPJUBOQ BABI- si PEMBUNUH2/PEROGOL2 ni!

Sedgkan TAK pula si PENYAMAQ2 ZIONIS KAFIR HARBI anak beranak HARAM JADAH ni KUTUK si BerSHIT/DAPJUBOQ BABI-si PEMBUNUH2/PEROGOL2 ni; tapi asyik nak BUNUH/ROGOL Mak/Bapa/keluarga bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita yg. BERANI mengKRITIK si puak PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK ZIONIS-si BerSHIT/DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT dr. spesis2 JIJIK si MAK2 PELACUR TEPI JLN./BAPA2 HOMO ni!!!!

Tok Landak.

Anonymous said...

NOTIS PENTING dari TOK LANDAK: ( Si Tok Land*k Jr & GENG TERORIS HOMO JIJIK dia-si PENYAMAQ2/PENAKUT2-si EJEN2 ZIONIS KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI sdg. mcm. GILA BABI, MENGAMUK, MENCARUT & COPY-PASTE/SABOTAJ/PALSUkan komen2 yg. ANTI-DAPJUBOQ BABI - utk. memFITNAH & MENUTUP mulut CILI PADI BERAPI Tok Landak!!!)

MO DAJAL-makin BUAS oleh si puak BINATANG2 ZIONIS HOMO KAFIR HARBI Tok land*k Jr/tedKEPALA BUTOH ('t' huruf kecik)/cucu nek tempoy*k- si puak spesis TERORIS PENYAMAQ anak beranak HOMO/PORNO/RASIS JIJIK-si PENJILAT JUBOQ2 BABI HANYIR si PENJAJAH/PARASIT /PEROMPAK/PERASUAH/LANUN/PENAKUT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH, yg. diLAHIRkan dr. spesis JUBOQ2 BABI HANYIR, yg. begitu TAKUT sampai mengGERTAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu, termasuk TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK, serta COPY PASTE/ SABOTAJ/PALSUkan komen2 yg. ANTI-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI utk. mengHINA/mengGERTAK para PEMIMPIN2 Bumiputera (Indigenous) Islam/Melayu terCINTA kita dr. UMN* serta KELUARGA mereka; dan MENCURI dgn. amat JIJIK nama/identiti serta memFITNAH TOK LANDAK dan NEK TEMPOYAK - termasuk dgn. mengGERTAK nak ROGOL/BUNUH MAK/BAPA/ISTERI/ADEK-KAKAK kita! Lepas tu nak PAKSA kita berHEMAH pula; pi MAMPOS!

Maka, apa yg. si puak TERORIS PENYAMAQ2 HOMO-si PENJILAT lubang2 JUBOQ HANYIR-si PENJAJAH PARASIT/PENAKUT ZIONIS KAFIR HARBI BerSHIT/DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT ni - begitu TAKUT/KECUT KEPALA BUTOH depa, sampai asyik nak memFITNAH & cuba MENUTUP mulut TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK kat SOSIAL MEDIA?!!

Lepas tu, satu lagi MO ZIONIS DAJAL si ANAK BERANAK BerSHIT/DAPJUBOQ BABI–si PEMBUNUH2/PEROGOL2 HOMO/PORNO/RASIS ni, adalah dgn. MENYAMAQ sbg. umat Islam/Melayu yg. akan cuba mengGERTAK kita lagi dgn. syarahan 'Islam' depa - bila kita buat "COUNTER-ATTACK" dgn. AGRESIF pd. si TERORIS2 KAFIR HARBI BerSHIT/DAPJUBOQ BABI- si PEMBUNUH2/PEROGOL2 ni!

Sedgkan TAK pula si PENYAMAQ2 ZIONIS KAFIR HARBI anak beranak HARAM JADAH ni KUTUK si BerSHIT/DAPJUBOQ BABI-si PEMBUNUH2/PEROGOL2 ni; tapi asyik nak BUNUH/ROGOL Mak/Bapa/keluarga bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita yg. BERANI mengKRITIK si puak PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK ZIONIS-si BerSHIT/DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT dr. spesis2 JIJIK si MAK2 PELACUR TEPI JLN./BAPA2 HOMO ni!!!!

Tok Landak.

I LOVE ROSMAH. said...

kacian aku nengok pendedak ...pada mereka ,taat pada negara atas sebab najits jd pm.kalau tak taat dicop rba ato mendedak ngan dapiq.dimanakah tahap intelek yg korang belajor ngan najits penternak tersohor tu.taat pada negara bukan sekadar dedak najits yg tentukan...tapi pemikiran pendedak masih tak tercapai kerana ketagih dedak
terlampau lama.jgn 3juta ahli ameno jadi cam peel jamai udah ler
cian la kat ko DOP ...kurr..kokoko

Anonymous said...

dedak ciputs .. komen pun tersentap-sentap nak kuar .. cuba kalo dapat dedak baik punya .. pasti komen padat ketats punya .. cian ko kak mah .. gelap masa depan sekali dgn anak2 dan cucu-cicit ..

Anonymous said...

Selamat berkhayal di alam maya... Losemah n Kronies happily walking to banks n DSN yg u smua cium tangan tu adalah proxy Losemah... puppet or shadow.... inaflah... 20% rakyat ddok tggu BRIM dek kebobrokan al Umno...

Anonymous said...

Bodoo peringkat JKKKP...

INGAT TAK DAK UMNO SEMUA MAMPUS... now yg ramai keladangan n ramai yg miskin di bawah, hanya 10% di atas jayaraya, adalah kerana UMNO DOK PULUN 60 TAHUN LLEEEEE..

ADAKAH DI NEGARA CHINA KOMINIS yg UMNO DOK melutut SEKARANG TU ADE UMNO....

lee mon tee said...

MMG UMNO POLON sampai pemimpin PH skrg ni dok dlm gua dan dlm tanah. Paling cantik pun kediaman dari tanah liat dan daun buloh. Sampai kat PH PP pemimpinnya korek tanah buat rumah dlm terowong dasar laut, mcm Atlantis pulak.

Tapi BERMULA nya operasi polon memolon in masa PM dari UMNO yg ke-4. Org Melayu keseluruhannya hanya mampu tengok dan diam membisu aje, kalo bukak mulut pasti kena kurong di Kemunting. Dia kaya-rayakan kroni2 cina dia beratus ribu org mungkin berjuta kot sehingga org Melayu jadi mcm 'pengemis' ditanahair sendiri. Dia putar-belitkan dasar DEB dgn penuh licik sekali sedangkan sbnrnya dia merompak khazanah negara. Dgn menghambur duit BNM dgn alasan KALAH berjudi forex dan menyalurkan duit BMF kpd sekutu mafia nya Carrian Grp di HK, sehingga akhirnya skrg ni duit asal BMF itulah yg funding sekutu ketatnya DAPigs, dulu seteru ketat, sehingga dinasor tua DAPigs ugut nak dedahkan satu persatu ttg BMF kalo Atok Tua cuba nak kacau aliran tunai duit BMF tu ke DAPigs, sehingga akhirnya terikat perjanjian menang-menang sbg tanda sama2 setuju tutup mulut, Boboi jadi PM, LKS jadi TPM.

Tu pasal bila Tunku Aziz cabar Dinasor Tua dan Atok Tua buat SD kalo betul takde penjanjian sulit tu, dua2 diam membisu. Dinasor tua hanya berani saman ST dan UM krn melapurkan berita cabaran tersebut bukannya Tunku Aziz yg buat cabaran.

Skrg org yg sama yg gelandangankan org Melayu ditanahair sendiri jadi pemimpin pojaan puak yg dolu2 sangat membencinya, dan menjadi pemimpin ikon puak2 biol tolol bahalol 93.4% yg meneruskan sifat dengki khianat bawaan si Atok Tua.

Anonymous said...

yo bro ...

bro tulis tu nanti ada yg akan tanya Tunku Aziz tu sapa? Bapak tiri kau ke?

I LOVE ROSMAH. said...

kacian kat pakcik..rintihan pakcik membuatkan rasa hiba tak terhingga tapi bila timbangtara realiti situasi semasa,sy masih terkenangkan kelakuan en najits yg menjahanamkan,membodohkan bangsa melayu dengan cara ajaran salah dari pemimpin terdahulu.
kami amat meluat utk taat kepada najits tetapi tidak kepada negara.
kepada pendedak sume,kami hanya menyampaikan mesej protes,anda didalam la yg boleh lakukan pembaikan atas kerosakan yg berlaku.kerosakan kelakuan najits adalah isu utama dan tidak perlu menuding sana sini tanpa penyelesaian.
cian kat ko DOP...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

kacian kat ko dak..jangan lompat tinggi2 cam jamai udah ler..cian kat ko DOP..kur..kokoko

Anonymous said...

Tapi aku setuju tulisan 8:15 am atas tu, krn PM yg ke-4 lah yg menyebabkan org pandang serong pd UMNO dan pandangan itu terus berjangkit ke PM-PM seterusnya, hasil olahan2 dari tuduhan2 palsu PM ke-4 semata-mata krn PM-PM slpsnya tidak mahu mengikut telunjuk arahannya.

Kalaulah diizinkan Tuhan dulu, umpamanya, PM ke-4 tu tidak meletak jawatan ttp sebaliknya meninggal dunia, rasa2nya keadaan negara dari segi perhubungan kaum, keharmonian rakyat utk hidup dlm aman damai tidaklah seteruk skrg, walaupun kaffir tetap akan melakukan kerosakan dan kedurjanaan terhadap sesama makhluk.

Apa2 pun mmglah kita tidak tau perancangan dan penentuan Tuhan Yg Maha Berkuasa, mengapa PM ke-4 masih terus bergelumang dgn sepak terajang dunia politik yg bukan saja boleh membuat seseorg U-TURN dlm buat keputusan tapi iman pun boleh bergoncang dan tergelincir. Qada dan qadar? atau apa yg buddha panggil karma?

Anonymous said...

APA JASA 272 KAKITANGAN JASA, SELAIN HANYA MEMBAZIRKAN DANA?
Saranan saya supaya Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) dimansuhkan untuk menjimatkan RM22 juta setahun yang kini digunakan untuk mempertahankan Dato’ Seri Najib Tun Razak telah mendapat reaksi Lokman Noor Adam, yang sebelum ini berjawatan Panel Pemikir JASA. Menurut beliau, jika KEADILAN dan Pakatan Harapan memenangi tampuk pentadbiran Kerajaan Persekutuan, JASA akan mempertahankan KEADILAN dan Kerajaan Persekutuan pada ketika itu kerana JASA bertanggungjawab mempertahankan kerajaan.

Pertamanya, jika pun Kerajaan Persekutuan yang ditadbir oleh Pakatan Harapan memerlukan satu kumpulan untuk menjawab isu-isu yang mengkritiknya, kumpulan itu bukanlah dari kalangan pegawai-pegawai tinggi (termasuk bekas pegawai tinggi) seperti Lokman Noor Adam dan Tun Faisal Ismail Aziz kerana rekod buruk mereka mempertahankan dasar-dasar Dato’ Seri Najib Tun Razak.

Mereka akan terus diingati sebagai individu-individu yang bermati-matian mempertahankan bahawa GST itu baik untuk rakyat, juga bermati-matian mempertahankan 1MDB walaupun seluruh dunia tahu wang rakyat telah lesap.

Malah, berani saya katakan bahawa akibat Umno menyerahkan tugas propaganda kepada mereka inilah juga, kedudukan sokongan Umno di kalangan orang Melayu pun sudah jatuh menjunam sehingga hanya 40% pengundi Melayu yang akan mengundi Umno dalam PRU14 mengikut Kajiselidik PRU14 yang disertai 104,000 pengundi baru-baru ini.

Anonymous said...

KOMEN2 8:15 AM DAN 9:49 AM AMAT2 SANGAT BERKESAN.

TERSERLAH KEBENARANNYA.

Bukan setakat serkap jarang spt komen 11:08 am,

apatah lagi komen2 9:26 dan 9:31 am yg ala-ala cara RBA beroperasi - menyerang sipemberi komen bukannya menjawab isu berbangkit.

Anonymous said...

NOTIS PENTING dari Jabatan CARUT DAN MAKI HAMUN TOK LANDAK: ( Si Tok Landak & GENG TERORIS dia-si PENYAMUN/EJEN2 ZIONIS KAFIR HARBI JUBOQ BABI akan MENGAMUK & MENCARUT mcm. GILA BABI, sebab TOK LANDAK MENGHIDAP PENYAKIT GILA BABI!!!) TOK LANDAK JUGA PENCINTA SETIA BURIT ROSMAH!!!

MO DAJAL-makin BUAS oleh si puak BINATANG2 ZIONIS KAFIR HARBI JHO LOW SI CINA BABI yg memang menjadi kesayangan Tok LANDAK DAN si puak spesis TERORIS PENYAMUN NAJIB anak beranak SIAL HOMO/PORNO/RASIS JIJIK-si PENJILAT JUBOQ2 BABI si PENJAJAH/PARASIT /PEROMPAK/PERASUAH/LANUN/PENAKUT ZioNAZI BerSHIT-JAMALJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH, yg. diLAHIRkan dr. spesis JUBOQ2 BABI, yg. begitu TAKUT sampai mengGERTAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu, Sehingaga hilang bebola daging antara 2 PEHA TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK, serta COPY PASTE & MENUKAQ komen2 yg. ANTI-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI utk. mengHINA PEMIMPIN2 UMN* yg sememangnya BANGSAT serta KELUARGA mereka; dan MENCURI DUIT RAKYAT dgn. amat JIJIK sehinggakan TOK LANDAK dan NEK TEMPOYAK naik kempunan tak merasa- termasuk dgn. mengGERTAK nak ROGOL/BUNUH MAK/BAPA/ISTERI/ADEK-KAKAK kita! Lepas tu nak PAKSA kita berHEMAH pula; pi MAMPOS Mak Badak Rambut Kembang BETINA SIAL!!!

Maka, apa yg. si puak TERORIS PENYAMAQ2 HOMO si PENJAJAH PARASIT/PENAKUT ZIONIS KAFIR HARBI BerSHIT-JHO LOWJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT ni begitu TAKUT sgt, sampai asyik nak MENUTUP Lubang jubor TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK kat lorong lorong hanyir di CHOWKIT tempat regular TOK LANDAK KEPARAT dan NEK TEMPOYAK LAHANAT MENJUAL JUBOR!!!!

Lepas tu, satu lagi MO ZIONIS DAJAL si PEMBUNUH2/PEROGOL2 HOMO/PORNO/RASIS BerSHIT JAMALJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH ni, adalah dgn. MENYAMUN duit umat Islam/Melayu yg. akan cuba mengGERTAK kita lagi dgn. syarahan 'Islam' depa - bila kita buat "COUNTER-ATTACK" dgn. AGRESIF pd. si TERORIS2 PEMBUNUH/PEROGOL Kafir Harbi BerSHIT-JHO LOW JUBOQ BABI ni!

Sedgkan TAK pula si PENYAMAQ2 ZIONIS KAFIR HARBI anak beranak HARAM JADAH ni KUTUK si PEMBUNUH2/PEROGOL2 BerSHIT-JAMALJUBOQ BABI – tapi asyik nak BUNUH/ROGOL Mak/Bapa/keluarga bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita yg. BERANI mengKRITIK si puak PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK ZIONIS BerSHIT-PETER SONDAKH JUBOQ BABI NAJIB anak beranak KEPARAT lagi SIAL ni!!!!

Tok Landak Jr.

Anonymous said...

NOTIS PENTING dari Jabatan CARUT DAN MAKI HAMUN TOK LANDAK: ( Si Tok Landak & GENG TERORIS dia-si PENYAMUN/EJEN2 ZIONIS KAFIR HARBI JUBOQ BABI akan MENGAMUK & MENCARUT mcm. GILA BABI, sebab TOK LANDAK MENGHIDAP PENYAKIT GILA BABI!!!) TOK LANDAK JUGA PENCINTA SETIA BURIT ROSMAH!!!

MO DAJAL-makin BUAS oleh si puak BINATANG2 ZIONIS KAFIR HARBI JHO LOW SI CINA BABI yg memang menjadi kesayangan Tok LANDAK DAN si puak spesis TERORIS PENYAMUN NAJIB anak beranak SIAL HOMO/PORNO/RASIS JIJIK-si PENJILAT JUBOQ2 BABI si PENJAJAH/PARASIT /PEROMPAK/PERASUAH/LANUN/PENAKUT ZioNAZI BerSHIT-JAMALJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH, yg. diLAHIRkan dr. spesis JUBOQ2 BABI, yg. begitu TAKUT sampai mengGERTAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu, Sehingaga hilang bebola daging antara 2 PEHA TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK, serta COPY PASTE & MENUKAQ komen2 yg. ANTI-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI utk. mengHINA PEMIMPIN2 UMN* yg sememangnya BANGSAT serta KELUARGA mereka; dan MENCURI DUIT RAKYAT dgn. amat JIJIK sehinggakan TOK LANDAK dan NEK TEMPOYAK naik kempunan tak merasa- termasuk dgn. mengGERTAK nak ROGOL/BUNUH MAK/BAPA/ISTERI/ADEK-KAKAK kita! Lepas tu nak PAKSA kita berHEMAH pula; pi MAMPOS Mak Badak Rambut Kembang BETINA SIAL!!!

Maka, apa yg. si puak TERORIS PENYAMAQ2 HOMO si PENJAJAH PARASIT/PENAKUT ZIONIS KAFIR HARBI BerSHIT-JHO LOWJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT ni begitu TAKUT sgt, sampai asyik nak MENUTUP Lubang jubor TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK kat lorong lorong hanyir di CHOWKIT tempat regular TOK LANDAK KEPARAT dan NEK TEMPOYAK LAHANAT MENJUAL JUBOR!!!!

Lepas tu, satu lagi MO ZIONIS DAJAL si PEMBUNUH2/PEROGOL2 HOMO/PORNO/RASIS BerSHIT JAMALJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH ni, adalah dgn. MENYAMUN duit umat Islam/Melayu yg. akan cuba mengGERTAK kita lagi dgn. syarahan 'Islam' depa - bila kita buat "COUNTER-ATTACK" dgn. AGRESIF pd. si TERORIS2 PEMBUNUH/PEROGOL Kafir Harbi BerSHIT-JHO LOW JUBOQ BABI ni!

Sedgkan TAK pula si PENYAMAQ2 ZIONIS KAFIR HARBI anak beranak HARAM JADAH ni KUTUK si PEMBUNUH2/PEROGOL2 BerSHIT-JAMALJUBOQ BABI – tapi asyik nak BUNUH/ROGOL Mak/Bapa/keluarga bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita yg. BERANI mengKRITIK si puak PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK ZIONIS BerSHIT-PETER SONDAKH JUBOQ BABI NAJIB anak beranak KEPARAT lagi SIAL ni!!!!

Tok Landak Jr.

Anonymous said...

NOTIS PENTING dari Jabatan CARUT DAN MAKI HAMUN TOK LANDAK: ( Si Tok Landak & GENG TERORIS dia-si PENYAMUN/EJEN2 ZIONIS KAFIR HARBI JUBOQ BABI akan MENGAMUK & MENCARUT mcm. GILA BABI, sebab TOK LANDAK MENGHIDAP PENYAKIT GILA BABI!!!) TOK LANDAK JUGA PENCINTA SETIA BURIT ROSMAH!!!

MO DAJAL-makin BUAS oleh si puak BINATANG2 ZIONIS KAFIR HARBI JHO LOW SI CINA BABI yg memang menjadi kesayangan Tok LANDAK DAN si puak spesis TERORIS PENYAMUN NAJIB anak beranak SIAL HOMO/PORNO/RASIS JIJIK-si PENJILAT JUBOQ2 BABI si PENJAJAH/PARASIT /PEROMPAK/PERASUAH/LANUN/PENAKUT ZioNAZI BerSHIT-JAMALJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH, yg. diLAHIRkan dr. spesis JUBOQ2 BABI, yg. begitu TAKUT sampai mengGERTAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu, Sehingaga hilang bebola daging antara 2 PEHA TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK, serta COPY PASTE & MENUKAQ komen2 yg. ANTI-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI utk. mengHINA PEMIMPIN2 UMN* yg sememangnya BANGSAT serta KELUARGA mereka; dan MENCURI DUIT RAKYAT dgn. amat JIJIK sehinggakan TOK LANDAK dan NEK TEMPOYAK naik kempunan tak merasa- termasuk dgn. mengGERTAK nak ROGOL/BUNUH MAK/BAPA/ISTERI/ADEK-KAKAK kita! Lepas tu nak PAKSA kita berHEMAH pula; pi MAMPOS Mak Badak Rambut Kembang BETINA SIAL!!!

Maka, apa yg. si puak TERORIS PENYAMAQ2 HOMO si PENJAJAH PARASIT/PENAKUT ZIONIS KAFIR HARBI BerSHIT-JHO LOWJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT ni begitu TAKUT sgt, sampai asyik nak MENUTUP Lubang jubor TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK kat lorong lorong hanyir di CHOWKIT tempat regular TOK LANDAK KEPARAT dan NEK TEMPOYAK LAHANAT MENJUAL JUBOR!!!!

Lepas tu, satu lagi MO ZIONIS DAJAL si PEMBUNUH2/PEROGOL2 HOMO/PORNO/RASIS BerSHIT JAMALJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH ni, adalah dgn. MENYAMUN duit umat Islam/Melayu yg. akan cuba mengGERTAK kita lagi dgn. syarahan 'Islam' depa - bila kita buat "COUNTER-ATTACK" dgn. AGRESIF pd. si TERORIS2 PEMBUNUH/PEROGOL Kafir Harbi BerSHIT-JHO LOW JUBOQ BABI ni!

Sedgkan TAK pula si PENYAMAQ2 ZIONIS KAFIR HARBI anak beranak HARAM JADAH ni KUTUK si PEMBUNUH2/PEROGOL2 BerSHIT-JAMALJUBOQ BABI – tapi asyik nak BUNUH/ROGOL Mak/Bapa/keluarga bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita yg. BERANI mengKRITIK si puak PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK ZIONIS BerSHIT-PETER SONDAKH JUBOQ BABI NAJIB anak beranak KEPARAT lagi SIAL ni!!!!

Tok Landak Jr.

Anonymous said...

NOTIS PENTING dari Jabatan CARUT DAN MAKI HAMUN TOK LANDAK: ( Si Tok Landak & GENG TERORIS dia-si PENYAMUN/EJEN2 ZIONIS KAFIR HARBI JUBOQ BABI akan MENGAMUK & MENCARUT mcm. GILA BABI, sebab TOK LANDAK MENGHIDAP PENYAKIT GILA BABI!!!) TOK LANDAK JUGA PENCINTA SETIA BURIT ROSMAH!!!

MO DAJAL-makin BUAS oleh si puak BINATANG2 ZIONIS KAFIR HARBI JHO LOW SI CINA BABI yg memang menjadi kesayangan Tok LANDAK DAN si puak spesis TERORIS PENYAMUN NAJIB anak beranak SIAL HOMO/PORNO/RASIS JIJIK-si PENJILAT JUBOQ2 BABI si PENJAJAH/PARASIT /PEROMPAK/PERASUAH/LANUN/PENAKUT ZioNAZI BerSHIT-JAMALJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH, yg. diLAHIRkan dr. spesis JUBOQ2 BABI, yg. begitu TAKUT sampai mengGERTAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu, Sehingaga hilang bebola daging antara 2 PEHA TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK, serta COPY PASTE & MENUKAQ komen2 yg. ANTI-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI utk. mengHINA PEMIMPIN2 UMN* yg sememangnya BANGSAT serta KELUARGA mereka; dan MENCURI DUIT RAKYAT dgn. amat JIJIK sehinggakan TOK LANDAK dan NEK TEMPOYAK naik kempunan tak merasa- termasuk dgn. mengGERTAK nak ROGOL/BUNUH MAK/BAPA/ISTERI/ADEK-KAKAK kita! Lepas tu nak PAKSA kita berHEMAH pula; pi MAMPOS Mak Badak Rambut Kembang BETINA SIAL!!!

Maka, apa yg. si puak TERORIS PENYAMAQ2 HOMO si PENJAJAH PARASIT/PENAKUT ZIONIS KAFIR HARBI BerSHIT-JHO LOWJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT ni begitu TAKUT sgt, sampai asyik nak MENUTUP Lubang jubor TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK kat lorong lorong hanyir di CHOWKIT tempat regular TOK LANDAK KEPARAT dan NEK TEMPOYAK LAHANAT MENJUAL JUBOR!!!!

Lepas tu, satu lagi MO ZIONIS DAJAL si PEMBUNUH2/PEROGOL2 HOMO/PORNO/RASIS BerSHIT JAMALJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH ni, adalah dgn. MENYAMUN duit umat Islam/Melayu yg. akan cuba mengGERTAK kita lagi dgn. syarahan 'Islam' depa - bila kita buat "COUNTER-ATTACK" dgn. AGRESIF pd. si TERORIS2 PEMBUNUH/PEROGOL Kafir Harbi BerSHIT-JHO LOW JUBOQ BABI ni!

Sedgkan TAK pula si PENYAMAQ2 ZIONIS KAFIR HARBI anak beranak HARAM JADAH ni KUTUK si PEMBUNUH2/PEROGOL2 BerSHIT-JAMALJUBOQ BABI – tapi asyik nak BUNUH/ROGOL Mak/Bapa/keluarga bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita yg. BERANI mengKRITIK si puak PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK ZIONIS BerSHIT-PETER SONDAKH JUBOQ BABI NAJIB anak beranak KEPARAT lagi SIAL ni!!!!

Tok Landak Jr.

I LOVE ROSMAH. said...

kacian kat pendedak sekoq ni..hati dh gelap gulita dek kerana ketamakan dedak..tak abih2 rba tok wan dia..cuba kurangkan sukatan dedak tu bior cerah sikit hati tu..
cian la kat ko DOP...kurr...kokoko

Anonymous said...

NOTIS PENTING dari TOK LANDAK: ( Si Tok Land*k Jr & GENG TERORIS HOMO JIJIK dia-si PENYAMAQ2/PENAKUT2-si EJEN2 ZIONIS KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI sdg. mcm. GILA BABI, MENGAMUK, MENCARUT & COPY-PASTE/SABOTAJ/PALSUkan komen2 yg. ANTI-DAPJUBOQ BABI - utk. memFITNAH & MENUTUP mulut CILI PADI BERAPI Tok Landak!!!)

MO DAJAL-makin BUAS oleh si puak BINATANG2 ZIONIS HOMO KAFIR HARBI Tok land*k Jr/tedKEPALA BUTOH ('t' huruf kecik)/cucu nek tempoy*k- si puak spesis TERORIS PENYAMAQ anak beranak HOMO/PORNO/RASIS JIJIK-si PENJILAT JUBOQ2 BABI HANYIR si PENJAJAH/PARASIT /PEROMPAK/PERASUAH/LANUN/PENAKUT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH, yg. diLAHIRkan dr. spesis JUBOQ2 BABI HANYIR, yg. begitu TAKUT sampai mengGERTAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu, termasuk TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK, serta COPY PASTE/ SABOTAJ/PALSUkan komen2 yg. ANTI-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI utk. mengHINA/mengGERTAK para PEMIMPIN2 Bumiputera (Indigenous) Islam/Melayu terCINTA kita dr. UMN* serta KELUARGA mereka; dan MENCURI dgn. amat JIJIK nama/identiti serta memFITNAH TOK LANDAK dan NEK TEMPOYAK - termasuk dgn. mengGERTAK nak ROGOL/BUNUH MAK/BAPA/ISTERI/ADEK-KAKAK kita! Lepas tu nak PAKSA kita berHEMAH pula; pi MAMPOS!

Maka, apa yg. si puak TERORIS PENYAMAQ2 HOMO-si PENJILAT lubang2 JUBOQ HANYIR-si PENJAJAH PARASIT/PENAKUT ZIONIS KAFIR HARBI BerSHIT/DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT ni - begitu TAKUT/KECUT KEPALA BUTOH depa, sampai asyik nak mengGERTAK, memFITNAH & cuba MENUTUP mulut TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK kat SOSIAL MEDIA?!!

Lepas tu, satu lagi MO ZIONIS DAJAL si ANAK BERANAK BerSHIT/DAPJUBOQ BABI–si PEMBUNUH2/PEROGOL2 HOMO/PORNO/RASIS ni, adalah dgn. MENYAMAQ sbg. umat Islam/Melayu yg. akan cuba mengGERTAK kita lagi dgn. syarahan 'Islam' depa - bila kita buat "COUNTER-ATTACK" dgn. AGRESIF pd. si TERORIS2 KAFIR HARBI BerSHIT/DAPJUBOQ BABI- si PEMBUNUH2/PEROGOL2 ni!

Sedgkan TAK pula si PENYAMAQ2 ZIONIS KAFIR HARBI anak beranak HARAM JADAH ni KUTUK si BerSHIT/DAPJUBOQ BABI-si PEMBUNUH2/PEROGOL2 ni; tapi asyik nak BUNUH/ROGOL Mak/Bapa/keluarga bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita yg. BERANI mengKRITIK si puak PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK ZIONIS-si BerSHIT/DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT dr. spesis2 JIJIK si MAK2 PELACUR TEPI JLN./BAPA2 HOMO ni!!!!

Tok Landak.

Anonymous said...

NOTIS PENTING dari TOK LANDAK: ( Si Tok Land*k Jr & GENG TERORIS HOMO JIJIK dia-si PENYAMAQ2/PENAKUT2-si EJEN2 ZIONIS KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI sdg. mcm. GILA BABI, MENGAMUK, MENCARUT & COPY-PASTE/SABOTAJ/PALSUkan komen2 yg. ANTI-DAPJUBOQ BABI - utk. memFITNAH & MENUTUP mulut CILI PADI BERAPI Tok Landak!!!)

MO DAJAL-makin BUAS oleh si puak BINATANG2 ZIONIS HOMO KAFIR HARBI Tok land*k Jr/tedKEPALA BUTOH ('t' huruf kecik)/cucu nek tempoy*k- si puak spesis TERORIS PENYAMAQ anak beranak HOMO/PORNO/RASIS JIJIK-si PENJILAT JUBOQ2 BABI HANYIR si PENJAJAH/PARASIT /PEROMPAK/PERASUAH/LANUN/PENAKUT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH, yg. diLAHIRkan dr. spesis JUBOQ2 BABI HANYIR, yg. begitu TAKUT sampai mengGERTAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu, termasuk TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK, serta COPY PASTE/ SABOTAJ/PALSUkan komen2 yg. ANTI-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI utk. mengHINA/mengGERTAK para PEMIMPIN2 Bumiputera (Indigenous) Islam/Melayu terCINTA kita dr. UMN* serta KELUARGA mereka; dan MENCURI dgn. amat JIJIK nama/identiti serta memFITNAH TOK LANDAK dan NEK TEMPOYAK - termasuk dgn. mengGERTAK nak ROGOL/BUNUH MAK/BAPA/ISTERI/ADEK-KAKAK kita! Lepas tu nak PAKSA kita berHEMAH pula; pi MAMPOS!

Maka, apa yg. si puak TERORIS PENYAMAQ2 HOMO-si PENJILAT lubang2 JUBOQ HANYIR-si PENJAJAH PARASIT/PENAKUT ZIONIS KAFIR HARBI BerSHIT/DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT ni - begitu TAKUT/KECUT KEPALA BUTOH depa, sampai asyik nak mengGERTAK, memFITNAH & cuba MENUTUP mulut TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK kat SOSIAL MEDIA?!!

Lepas tu, satu lagi MO ZIONIS DAJAL si ANAK BERANAK BerSHIT/DAPJUBOQ BABI–si PEMBUNUH2/PEROGOL2 HOMO/PORNO/RASIS ni, adalah dgn. MENYAMAQ sbg. umat Islam/Melayu yg. akan cuba mengGERTAK kita lagi dgn. syarahan 'Islam' depa - bila kita buat "COUNTER-ATTACK" dgn. AGRESIF pd. si TERORIS2 KAFIR HARBI BerSHIT/DAPJUBOQ BABI- si PEMBUNUH2/PEROGOL2 ni!

Sedgkan TAK pula si PENYAMAQ2 ZIONIS KAFIR HARBI anak beranak HARAM JADAH ni KUTUK si BerSHIT/DAPJUBOQ BABI-si PEMBUNUH2/PEROGOL2 ni; tapi asyik nak BUNUH/ROGOL Mak/Bapa/keluarga bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita yg. BERANI mengKRITIK si puak PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK ZIONIS-si BerSHIT/DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT dr. spesis2 JIJIK si MAK2 PELACUR TEPI JLN./BAPA2 HOMO ni!!!!

Tok Landak.

Anonymous said...

NOTIS PENTING dari TOK LANDAK: ( Si Tok Land*k Jr & GENG TERORIS HOMO JIJIK dia-si PENYAMAQ2/PENAKUT2-si EJEN2 ZIONIS KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI sdg. mcm. GILA BABI, MENGAMUK, MENCARUT & COPY-PASTE/SABOTAJ/PALSUkan komen2 yg. ANTI-DAPJUBOQ BABI - utk. memFITNAH & MENUTUP mulut CILI PADI BERAPI Tok Landak!!!)

MO DAJAL-makin BUAS oleh si puak BINATANG2 ZIONIS HOMO KAFIR HARBI Tok land*k Jr/tedKEPALA BUTOH ('t' huruf kecik)/cucu nek tempoy*k- si puak spesis TERORIS PENYAMAQ anak beranak HOMO/PORNO/RASIS JIJIK-si PENJILAT JUBOQ2 BABI HANYIR si PENJAJAH/PARASIT /PEROMPAK/PERASUAH/LANUN/PENAKUT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH, yg. diLAHIRkan dr. spesis JUBOQ2 BABI HANYIR, yg. begitu TAKUT sampai mengGERTAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu, termasuk TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK, serta COPY PASTE/ SABOTAJ/PALSUkan komen2 yg. ANTI-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI utk. mengHINA/mengGERTAK para PEMIMPIN2 Bumiputera (Indigenous) Islam/Melayu terCINTA kita dr. UMN* serta KELUARGA mereka; dan MENCURI dgn. amat JIJIK nama/identiti serta memFITNAH TOK LANDAK dan NEK TEMPOYAK - termasuk dgn. mengGERTAK nak ROGOL/BUNUH MAK/BAPA/ISTERI/ADEK-KAKAK kita! Lepas tu nak PAKSA kita berHEMAH pula; pi MAMPOS!

Maka, apa yg. si puak TERORIS PENYAMAQ2 HOMO-si PENJILAT lubang2 JUBOQ HANYIR-si PENJAJAH PARASIT/PENAKUT ZIONIS KAFIR HARBI BerSHIT/DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT ni - begitu TAKUT/KECUT KEPALA BUTOH depa, sampai asyik nak mengGERTAK, memFITNAH & cuba MENUTUP mulut TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK kat SOSIAL MEDIA?!!

Lepas tu, satu lagi MO ZIONIS DAJAL si ANAK BERANAK BerSHIT/DAPJUBOQ BABI–si PEMBUNUH2/PEROGOL2 HOMO/PORNO/RASIS ni, adalah dgn. MENYAMAQ sbg. umat Islam/Melayu yg. akan cuba mengGERTAK kita lagi dgn. syarahan 'Islam' depa - bila kita buat "COUNTER-ATTACK" dgn. AGRESIF pd. si TERORIS2 KAFIR HARBI BerSHIT/DAPJUBOQ BABI- si PEMBUNUH2/PEROGOL2 ni!

Sedgkan TAK pula si PENYAMAQ2 ZIONIS KAFIR HARBI anak beranak HARAM JADAH ni KUTUK si BerSHIT/DAPJUBOQ BABI-si PEMBUNUH2/PEROGOL2 ni; tapi asyik nak BUNUH/ROGOL Mak/Bapa/keluarga bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita yg. BERANI mengKRITIK si puak PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK ZIONIS-si BerSHIT/DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT dr. spesis2 JIJIK si MAK2 PELACUR TEPI JLN./BAPA2 HOMO ni!!!!

Tok Landak.

Anonymous said...

KEPALA BUTOH lu si PENYAMAQ2 HOMO si I love R*s/TERORIS2 si PENJILAT” JUBOQ2 BABI si puak TERORIS PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

Maka, PI MAMPOS lu TERORIS PENJAJAH PARASIT BerSHIT-DAPJUBOQ BABI asi ANAK2 HARAM si MAK2 PELACUR2 TEPI JLN. dan BAPAK2 HOMO lu si BABI2 HANYIR-penuh NANAH yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu tu!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates