January 28, 2017

34 Teruknya Ahli Politik Pembangkang Sampai Kena Sembah Ayam

Macam-macam ragam ahli-ahli politik pembangkang untuk jadi terkenal. Walaupun hanya klip video Tahun Baru Cina terbitan Teresa Kok DAP, digunakan untuk sarcarsm atau menyindir, tindakan yang boleh ditafsirkan sebagai seakan-akan 'menyembah' ayam agak keterlaluan. Teresa Kok biarkan sajalah. Yang Wakil Rakyat yang beragama Islam seakan-akan turut 'menyembah' ayam ni kenapa?

Bayangkan kalau tahun ini Tahun Babi. Adakah kita akan melihat mereka 'menyembah' Babi? Adalah diingatkan tahun 2018 adalah Tahun Anjing dan tahun 2019 adalah Tahun Babi. Bagaimana agaknya video Teresa Kok?



Juga dipaparkan di dalam video berkenaan, ucapan Nurul Nuha Anwar yang menyatakan Papanya dipenjarakan oleh Kerajaan Barisan Nasional. Agak pelik, kenapa tidak sebut nama Tun Dr Mahathir, orang yang mula-mula menuduh Anwar Ibrahim meliwat dan salah guna kuasa? Nampak gayanya Tahun Ayam adalah tahun 'U-Turn' kepada pembangkang.

34 comments:

ted manoff said...

Ryezall.. Mata ko dh rabun..? Byk sgt mkn dedaq haram..diorang tgh sembah kerr..?simbolik saja tuu...pm najib pun ada berlakon iklan raya cina yg lalu..siap pukul gendang lagii...insaflah ryezall.. PrOoTtπŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨

Anonymous said...

Semua diorg buat salah..najib buat ok..

Anonymous said...

Rileks la CTS, kalau al-jubori ngentot chinadoll pun tu hanyalah simbolik yang dia nak jaga sebaik mungkin kaum cina. Anak cina anak saya, anak india anak saya, anak iban anak saya.... chinadoll aaya mesti balun punye....

Muahahahahahahahaha... cukup simbolik tau..

Anonymous said...

najib tak pernah sembah ayam macam khalid bulu hidung buat.

Tak payah nak spin la bangkai 93.4%....!!!!

Anonymous said...

Tak kirale sembah ke "wishing"...tahniah diucapkan utk dapigs...berjaya mentarbiah liberal menjadikan sebahagian dri mereka...dimana pas gagal lakukan...kok3

Anonymous said...

Dulu Khalid Samad tu janji dgn pengundi Shah Alam kalau PAS menang, besoknya sblm AYAM KOKOK waktu subuh, kilang arak kat Shah Alam akan ranap diruntuhkan.

PAS menang di Shah Alam. Kilang arak yg ada bukannya tutup tapi makin membesar kilangnya.

Skrg baru aku paham rupanya si Khalid 'Gereja' ni bukan hanya takut dgn ayam jantan, krn dia bunuh semua ayam jantan kat Shah Alam sbb tu tak pernah dengar kokok ayam sejak dia menang, tapi dia lagi takut dgn BAPAK AYAM kat PPBM.

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Agak2nya dia tanding lagi tak kat Shah Alam ke PRU14 ni?

Anonymous said...

Si Bahalol bagi komen bahalol

Anonymous said...

Suma barua yg sembah ayam tu ... barua pengamal pluralisma murtad...pejuang. liberalisme lgbt dan gay ... barua barua ni mme makhkuk perosak..perleceh dan.merendah rendahkan hukum hakam dlm agama islam....

Anonymous said...

Simbolik... hehehe
..whatever.

ct nohalija said...

Fuck...kikikikikiki

Anonymous said...


Memang puak2 ni mereka kenalah sembah bapa-ayam, tahun depan sebab ular pula.

Anonymous said...

Kalau nak selamat aljubori mesti sembah bontot sepol.

Anonymous said...

Betul tu.
Apa kelas sembah ayam.

Najib sembah duit je ok. Cash is lord

Anonymous said...

Dulu sembah mayat Teoh Beng Hock - simbolik.
Berdoa dlm kuil - simbolik.
Skrg sembah ayam jantan - simbolik.

Simbolik, kata puak 93.4%

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Jalil Ibrahim kena bunoh masa siasat skandal BMF - simbolik.
Mat Libya dan pengikut mati kena tembak - simbolik.
Eric Chia mati kat hotel masa bicara skandal Perwaja - simbolik.
Atok Sg Buloh tercucuk salah lubang - simbolik.
DAP sahkan Atok U-Tun Bapak Ayam - simbolik.
ted kentot terproottt prrrooottt - simbolik.

Kiranya semuanya lah simbolik.

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

ted manoff said...

Kesian ko nii...dh takde isu nk berhujah diungkit2 kisah lalu..takde bukti pun nk kaitkn tun m..persepsi saja..pm najib dh tk releven lagii..bergantung sokongan yg penuh pura2..ada $ adalah sokongan..kesiann..

Anonymous said...

Kepal kedua tangan tu bukan cara menyembah. Buat malu je macai 6.6%.

Anonymous said...

Astafirullahalazim. Kalau politik pun agak2lah.

Anonymous said...

Cucu tok selampit,
Tuduhan berniat jahat ini telah dimaklumkan kepada YB Khalid Samad, ahli parlimen shah alam. Saya dimaklumkan pihak YB akan menghubungi pihak tuan dalam masa terdekat. Sekian untuk makluman dan tindakan tuan.
Terima kasih.

Anonymous said...

KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad berjaya dalam tuntutan saman fitnahnya di Mahkamah Tinggi terhadap bekas exco Selangor, Datuk Dr Hasan Ali.

Hakim Datuk Hue Siew Kheng memutuskan demikian selepas mendapati kenyataan dikeluarkan Hasan terhadap Khalid yang menentang hukum syarak dengan menyokong penjualan arak sebagai fitnah.

Peguam Khalid, Faiz Fadzil berkata hakim mengarahkan Hasan membayar RM200,000 kepada Khalid sebagai ganti rugi.

“Hakim membenarkan permohonan Khalid dibenarkan kerana ucapan Hasan yang mengatakan Khalid menentang hukum syarak dalam isu arak dan mengatakan pengkhianatan kepada Islam adalah fitnah.

“Memandangakan beliau seorang ahli Parlimen dan pejuang Islam, hakim kemudian mengarahkan Hasan membayar ganti rugi sebanyak RM200,000 kepada Khalid dan membayar kos pengurusan kepada mahkamah sebanyak RM35,000,” katanya ketika dihubungi.

Anonymous said...

Sampaikan terikut ikut 'respect' kat ayam nak buat apa. Astaghfirullah.

Anonymous said...

Khalid gereja kena cari kawasan majoriti kapir kalau nak ada peluang menang PRU14 nanti.

lim kit siang said...

Yamseengg!!

Anonymous said...

'Sembah' ayam tu adalah SIMBOLIK tanda hormat yg tidak terhingga kpd BAPAK AYAM Dapigs.

Siapakah BAPAK AYAM itu?

Siapa dapat teka pasti ted kentot besar hati krn bapak ayamnya dipuja ...

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Anonymous said...

Ct nohalija ari ari kli komen mesti mencarut... kikikiki.... fucckkkkkk ajer... kikikiki... ct ooo ct...

eric tan said...

Yamsenggg

Anonymous said...

Jamgan ingat la DAP nak kasi.

Anonymous said...

Persetan ko ibu rasia. Nk masok neraka Jgn ajak orang sekali

Anonymous said...

Simbolik ted kentut :cium dan jilat juboq ayam.

Anonymous said...

Beria2 tengok si din pudu n khlid samd MENYEMBAH AYAM,tapi kalu tgok si piji cam BERLAKON sembah aym (terpaksa) dlm HATI PIJI ape ler BODOH sangt MENYEMBAH AYAM niii...

Kihkihkih

Semakin BIOL lagi TOLOL awak2 ni semue...

Anonymous said...

ted kentut bongok. ko ngan pemimpin pojaan hati ko tu pun tak kanlah bongok sangat. sembah ayam tu syirik kalau dalam hati percaya ayam tu membawa ong. kesian pak lebai malang ngan leberalis tu. nama jer islam. ted kentut pun sama dapat syer. dah terbalik dari nak tarbiah kafir..terikut kafir la pulak. apo nak jadi. demi undi sanggup gadai akidah. jadi lebai malang. orang jenis ni DAJJAL muncul..cepat aje mintak tolong.

ted manoff said...

Caii..kenapa bingaii sgt nii..gambar tuu ada menunjukkn mereka sembah ayam kerr...dah terdesak sgt nii macaii 6%..tanda2 pru semakin hampir...πŸ”πŸ”πŸ”πŸ™ŠπŸ™‰

Anonymous said...

Buat PERKARA cam org bodoh...GENGGAM TANGAN beramai2 berckap dgn AYAM..

Kihkihkih

Anonymous said...

Whatever penyokong pizi ke khalid gereja..belajar berlakon betul betul dgn anak kok tu..sbb..gelaran Yb tu InsyaAllah lepas Pru 14 dah terlepas ke tangan orang ksin..so tak ada kerja boleh jadi pelakon..kan dah ckp..Syamsul Yusof Haslam..nak buat Munafik 2... Tu muka 2 ekor tu layak tu...zuraidah nenek lampir jadi langsuir belaan pizi..dgn khalid utk..kacau pengundi..yang kalahkan mereka waktu. Pru 14... Wah..mesti box office lagi klau cerita wayang mcm gitu syamsul

Cahaya Al Majid said...

Ini yang dikata dosa memfitnah sampai ke akhirat. Tak terbau syurga kerana menterjemahkan isi hati yang dituduh walaupun yang dituduh tidak berniat seperti yang difitnah. Adakah ini juga hasil terbiah kerajaan Najib?

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates