January 31, 2017

86 Selepas Video 'Sembah Ayam' Teresa Kok, Kita Dihidangkan Dengan Video Bug Bunny DAP



Mereka cuba untuk membuat lawak 'sarcasm' terhadap Perdana Menteri dan isteri. Sedangkan mereka terlupa bahawa mereka telah menghina perayaan Tahun Baru Cina. Mungkin disebabkan Ahli Parlimen ini seorang penganut Kristian, jadi mungkin beliau tidak ada masalah untuk menghina Dewa Kekayaan (Deity of Fortune) kaum Cina yang bertukar menjadi pengemis. Ini sajalah taraf Ahli Parlimen DAP. Kita tidak pasti apa sumbangan mereka kepada pengundi-pengundi di kawasan Parlimen mereka. 

Yang pasti setiap tahun, Teresa Kok dan Tony Pua tidak akan terlepas untuk menghina perayaan kaum mereka sendiri dengan video-video klip bodoh. Saya sebenarnya terhibur dengan video klip ini. Bukan senang melihat nyonya melompat-lompat seperti beruk dan yang paling utama dengan bajet yang sedikit, DAP berjaya menampilkan watak utamanya, Bug Bunny. Err ... Whats Up Doc?

86 comments:

ted manoff said...

Kihkih..kahkahkah.. Apa cerita anuar musa ryezall... Wakahkahkah..😜😝☺☺πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜πŸ˜…

Anonymous said...

tony puaka jadi rabbit yang lapar??? kah kah kah kah... tokong lim guan eng tak bagi tulang babi ke???

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

bila bug bunny hina dewa depa tak kata itu insensitif tapi lawak

bila katak perkasa bagi ang paw warna putih, depa kata aitu katak talak sensitif

ini menunjukkan double standard. noktah

Anonymous said...

bila katak perkasa tukar warna ang paw dari merah jadi putih ia jadi isu 'beso'. itu belum masuk bab kros, restoran 'tiada babi' dll.

bila apek lim au (limau) tukar RUU jadi 'hudud' depa kata ia kununnya untuk jaga kepentingan dan bukan untuk campuri urusan orang lain

itu belum ada kuasa

kalau dah ada kuasa 'turbo penyelamat mesha' (tpm), tak tahu apa lagi yg akan digunakan untuk kepentingan itu dan ini.

kalau hangpa nak beri kuasa tpm pada limau, itu hak angpa. tapi bila anda gunakan hak angpa, angpa tanggung.

Anonymous said...

bila manten presiden Ameno buat kerugian Forex, LGE kata itu p-etanda Ameno pandai meniaga

bila presiden Ameno terkuren rugi bila meniaga hartanah, LKS kata ia memalukan mesha.

nampak tak macam mana anak tak sama papanya. kik kik kik

Anonymous said...

satu masa dulu, mana-mana pelarian UMno yang lari dari presiden yang 'zolim' diberikan layanan karpet merah di negeri bernama Pakatun Rakyat.

kini bila 'penzolim' tadi jadi pelarian, negeri Pakatun tidak pulak pulangkan paku buah keras sebaliknya penzolim bukan saja dibentangkan karpet merah tapi dilantik pula jadi cif.

ini bermakna, kalaupun unisef tak layan anda sebagai pelarian, anda jangan risau kerana Pakatun Rakyat masih alive dan kicking. anda can count on them for shelters.

Muahahaha

Anonymous said...

Satu penghinaan kalau bukan budis gunakan dewa wang untuk tujuan politik sama macam kalau santa claus dipergunakan oleh bukan kristian untuk tujuan politik yang sempit. Namun dalam era yang kononnya liberal lebih baik dari konservatif, liberal 'halal' gunakaan apa saja asalkan matlamat sampai tapi konservatif tak bole!

Ini kes aku boleh buat tapi orang lain tak boleh: kalau nanti naik tocang tentunya jelima jadi Kuku Besi. Wa talak suka kuku besi tapi itu pemakan tulang mabi kulit manyak kilas... kuku besi talak takut. Itu lia olang munya hal LOL. Ini nigala boleh hancor kalau Kuku Besi jadi gomen ma.

ted manoff said...

Tahniah ryezall... Minyak naik lagii..yahooo..terima kasih pm najib kerna rasa denyut nadii rakyat.. Yeehaa....πŸ˜£πŸ˜“πŸ˜ŒπŸ˜“πŸ˜£πŸ˜£πŸ˜£πŸ˜£

Cucu Tok Selampit said...

Ted Manoff Tiruan,

Kalau saya cakap bodoh kan marah. Harga minyak memanglah sentiasa akan turun naik setiap awal bulan. Bukankah harga minyak telah diapungkan ikut harga minyak dunia? Kenapa nak pening-pening? Inikan yang diidamkan oleh Lapiji Lamli?

Anonymous said...

hahahaha... kan dah dapat BODOH dengan admin. Aku tambah satu lagi untuk ko --> BONGOK....

kah kah kah kah kah... Yang BODOH BONGOK ted kentot...

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

ted kentot tu katak bawah tempurung lutut tokong. Tak tahu sepanjang januari, minyak mentah dunia naik harga... memang patut di panggil bodoh

ted manoff said...

Yahooo minyak naikk...sudahlah ryezall tuu semua alasan saja..nii yg menambahkn lagii kebencian rakyat kepada kerajaan..dlm keadaan kos sara hidup yg meningkat pun kerajaan nk ambil kesempatan..puii

Anonymous said...

Dulu ada subsidi minyak naik jgk..
Subsidi tak ada minyak ikut harga dunia naik jgk..

Anonymous said...

Si Bahalol bagi komen bahalol

Anonymous said...

Si Bahalol bagi komen bahalol

Anonymous said...

5:57 Si Bahalol bagi komen bahalol

Anonymous said...

Cucu Tok Kepit..zaman najib ni memang rakyat pening..

Anonymous said...

Ted, bermati2an bangkai2 umno cuba pertahankan tingkahlaku ketua penerangan umno, akhirnya digantung tugas sbg pengerusi mara..kahkahkah. Siap cabar mencabar..skrg sapa malu?? Kahkahkah

Anonymous said...

baghal tak baghal, ko tunggu je la seminggu dua minggu lagi nanti. Masa tu kalau kebenaran keluar pun bukannya ko boleh terima dengan hati terbuka. Kalau annuar bersalah, aku akan kecam dia habis-habisan. Kalau dia tak bersalah, ko berani ke nak mintak maaf pada kami kat sini??? Amacam, ada telor mau sahut cabaran aku???

Muahahahahahahahaha

** ini cabaran macai umno..bila kau nak kecam annuar musa?

Anonymous said...

Duit felda kena rembat, duit felcra kena rembat, duit tabung haji kena rembat, duit tekun kena rembat..duit mara dah macam duit pusaka tok nenek dibuatnya. Asalkan diberi tugas dan amanah, puaka2 dan saka2 umno akan kerjakan cukup2 duit badan terbabit. Tak kesian kepada bangsa melayu ke woiii???? Bukan main lg laung slogan, laung amaran pertahankan melayu, akhirnya duit kau sapu...cilaka

Anonymous said...

eh, eh... ade macai 93.4% yang sahut cabaran tu ke??? Aku tengok komen seterusnya lepas cabaran tu takde sekor macai 93.4% yang ade telor sahut pun... kalau dah tak bertelor, tak payah nak ungkit-ungkit komen orang lain pulak...m

kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Kalau Ah Kau, tentunya dia lebih suka kalau harga minyak dunia naik kerana itu bermakna satu mata tambahan dan satu kenaikan peluang buat Ah Pek saksikan atok LKS duduk bersila di kerusi Tpm. Kalau ada yang mengeluh dengan kenaikan harga minyak, dia ni sesungguhnya tidak suka atau tidak gemar melihat LKS duduk di kerusi TPm mahu melihat kenaikan minyak hanya hanya pihak yang dengki akan buat kepoh.

Anonymous said...

tonu puaka kepala taik.

Anonymous said...

digantung tugas tu dah membuktikan annuar musa bersalah ke??? Setahu aku, kalau digantung tugas tu untuk dibuat siasatan dalaman. Keputusan rasmi dari MARA pun brlum dibuat, dah macai 93.4% menyalak bagai anjing gila....

kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

ikut teori raspussy, untuk turunkan harga barangan, kerajaan mesti turunkan harga petrol/diesel. Tapi yang aku hairan tu, bulan Mac 2016, harga petrol/diesel dah mencapai tahap paling rendah. Harga barangan tak turun-turun jugak....

Adakah itu membuktikan teori raspussy datangnya dari celah kangkang mak ted kentot???

Muahahahahahaha

Anonymous said...

digantung tugas tu dah membuktikan annuar musa bersalah ke??? Setahu aku, kalau digantung tugas tu untuk dibuat siasatan dalaman. Keputusan rasmi dari MARA pun brlum dibuat, dah macai 93.4% menyalak bagai anjing gila....

kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Si Bahalol bagi komen bahalol

Anonymous said...

satu lagi senarai ko lupa masukkan...

duit bmf kena rembat, duit forex kene rembat, duit perwaja kene rembat, duit anak yatim memali kena rembat, duit terowong hantar laporan kosong kena rembat, duit cat jalan bodoh untuk basikal kene rembat, duit cat gerbang bodoh-bodoh kene rembat, duit splash terlebih rembat...

yang senarai ni macai-macai 93.4% buat pekak telinga tutup mata je udah le... iye tak???

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Sprm yang siasat, bukan mara buat siasatan dalaman. Biar perkara ni jadi pengajaran buat pemimpin umno. Bukannya depan rakyat tunjuk prihatin, tunjuk ciri2 pemimpin zuhud, di blkg rakyat pecah amanah & kayakan diri.

Anonymous said...

sprm yang siasat????

Ko dengar suara dari celah kangkang mak ted kentot ke tu????

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan satu kertas siasatan dibuka berhubung dakwaan penyelewengan dan salah guna kuasa Tan Sri Annuar Musa yang digantung tugas sebagai Pengerusi Majlis Amanah Rakyat (MARA) hari ini.

Dalam kenyataan medianya, SPRM berkata, agensi berkenaan akan bekerjasama dengan bahagian audit dalaman MARA bagi menjalankan siasatan melibatkan beberapa isu rasuah dan salah guna kuasa didakwa dikaitkan dengan ketua penerangan Umno itu.

Anonymous said...

KUALA LUMPUR: Harga petrol RON95 dan RON97 naik sebanyak 20 sen bagi bulan Februari.

Presiden Persatuan Pengusaha Stesen Minyak Petronas Malaysia (PESAMP), Khairul Annuar Abdul Aziz mengesahkan bermula tengah malam ini, harga RON95 ialah RM2.30 seliter.

Ini adalah peningkatan sebanyak 20 sen berbanding harga pada Januari.

Harga RON97 pula akan dijual pada harga RM2.60 sen seliter iaitu kenaikan 20 sen dari Januari lalu.

Selain itu, harga diesel pula akan dijual pada harga RM2.15 seliter iaitu kenaikan 10 sen manakala diesel Euro 5 pula dijual pada harga RM2.25, kenaikan sebanyak 10 sen.

Rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan

Anonymous said...

ngapa ko tak tanya sutun lembik yang bermulut lembik suruh apongkan harga minyak. sekarang macai dah bising. cer ted kuntut tanya sisutun.

Anonymous said...

Celah lagi...kesian kau ted..nak duit tp pemlas..nak cari isu atau fakta asyik copypaste..jer..mcm gini..kita orang Umno redha dgn apa yang terjadi..kami dgn hati terbuka terima..klau dah siasat klau salah.. salahlah..kalau tak..taklah...tapi istimewa nya annuar musa ni..dia tak beegak mcm guan eng..kata..Dap telus..bersih tp bila kena kt batang tubuh sendiri..tak reti nakcuti ke..kes..masih berjalan..tp langsung rasa tak reti malu muka guan end tu mmg kulit buaya

Anonymous said...

7:51 Si Bahalol bagi komen bahalol

Anonymous said...

Kahkahkah..
Cacai najis bukan tau pun dunia luar.
Tulis ikot skrip master je.
Kebenaran telah terbuka.
2600 juta masuk akaun najis.
Xnk terima jugak.
Xpayah sembangla psl kebenaran

Anonymous said...

Si Bahalol bagi komen bahalol

Anonymous said...

SUTUN KATA HARGA MINYAK PERLU DIAPUNGKAN.
DAH APONG. MINYAK TURUN MACAI TAK BERBUNYI. MINYAK NAIK MACAI MEROYAN. MINYAK TURUN HARGA. BARANG BOLIH TURUN HARGA. HA HA HA HA HA.....LAWAK ANTARABANGSA.

Anonymous said...

eh, eh... aku dengar macai kata mara tiada siasatan dalaman, hanya sprm yang siasat. Yang macai bangang 93.4% copy paste artikel ada sebut mara buat siasatan dalaman tu kejadah apa ek??? Siasat lubang jubor mak anus 8:05 dan 8:36 ke????

Kah kah kah kah kah....

Anonymous said...

tahniah 6:14, anda memang terbukti bahalol. Tak syak lagi...

Anonymous said...

tahniah 6:15, anda memang terbukti bahalol. Tak syak lagi...

Anonymous said...

tahniah 6:17, anda memang terbukti bahalol. Tak syak lagi...

Anonymous said...

tahniah 7:47, anda memang terbukti bahalol. Tak syak lagi...

REFORMASI Juboq Anwar Ibrahim said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

tahniah 8:36, anda memang terbukti bahalol. Tak syak lagi...

Anonymous said...

tahniah 8:38, anda memang terbukti bahalol. Tak syak lagi...

Anonymous said...

1. Mara taja pasukan bola negeri.

2.TM beri kontrek secara ruding langsung pada syarikat sdn bhd milik nepotism.

Kalau ikutkan nilai moral, yang mana satu lebih tidak bermoral?

Kwang kwang kwang!

REFORMASI Juboq Anwar Ibrahim said...

Tunggu pengumuman pukul 12 tengah malam ini - PDAM

KUALA LUMPUR 31 Jan. - Persatuan Pengusaha Stesen Minyak Malaysia (PDAM) meminta pengguna menunggu pengumuman rasmi harga baharu petrol bagi bulan Februari yang akan diumumkan pukul 12 tengah malam ini.

Presidennya, Datuk Khairul Annuar Abdul Aziz berkata, harga baharu petrol yang tular sejak semalam adalah palsu bagi menimbulkan kekecohan dalam kalangan pengguna.

“Mesej viral itu tidak dapat disahkan tetapi berdasarkan kiraan kami, kami jangkakan ada kenakan untuk Februari.


“Bagaimanapun, akhirnya terpulanglah kepada kerajaan untuk tetapkan harga,” katanya ketika dihubungi Utusan Online di sini hari ini.

Mesej palsu kenaikan harga petrol tular di media sosial sejak semalam mendapat pelbagai reaksi pengguna. Keadaan menjadi bertambah mengelirukan apabila tersebar maklumat palsu mengenai kenaikan harga petrol dengan menggunakan akaun Facebook palsu Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK).

Harga runcit petrol sekarang ditetapkan pada RM2.10 seliter untuk RON95, RM2.05 seliter (diesel) dan RM2.40 seliter (RON95).

Kerajaan menentukan kadarnya berdasarkan sistem apungan terkawal yang mengambil kira pelbagai faktor, termasuk harga minyak mentah dunia dan kekuatan mata wang negara pada bulan sebelumnya.

Harga minyak mentah Brent terus meningkat selepas Pertubuhan Negara-negara Pengeksport Petroleum (Opec) mengurangkan pengeluaran untuk membendung lebihan penawaran, sekali gus menstabilkan harga.

Anonymous said...

yang lebih bermoral, rembat tabung anak yatim memali...

Anonymous said...

Sekarang cacai bawah tempurung dh tau lum sprm ada menyiasat?
Kikikikiki

Sembang nk lebat tp xtau dunia luar.
Utk makluman cacai yg sering ketiggalan maklumat, najis dh mngaku mmg ada 2600 juta dlm akaun dia tmbh lg 42 juta duit src.

Kah kah kah kah kah....

Anonymous said...

Mcm kes...MB Trengganu..ditarik darjah kebesaran..beliau bersabar..tgok..Allah akn buktikan..sekejap jer..beliau diberi gelarn Datuk balik..mcm kes Annuar Musa..ni..ada yang tak suka dia..lagi bila dia nak bertanding Fam ni..tak kiralah sapa pun..yanag pasti di akhir zaman ni Allah bauar cash..yang benar Allah tambah kemuliaan indan tersebut..yang salah..Allah tambah keaiban dan buktikan kesalahan..tanpa diminta minta...so kita tunggulah jerlah.hadil siasatan.. Kan dah cakp orang umno ni..penyabar..dan redha..sbb tu Allah sayang..sejak merdeka..Malaysia masih dipimpin oleh Umno dan Bn...nak cakap apa nak kutuk apa..itu kenyataan kan...kepada pemimpin UMNO YANG KORUP...KAMI ORANG UMNO..TIDAK TAHU SAPA..TAPI..INGAT..JANGAN KERANA HARTA DUNIA..KAMU..DIBUTAKAN MATA HATI..INGATLAH HARTA DUNIA TAK KE MANA...kami walau tiada jawatan..tiada..apa2 kepentingan..kami tetap sokong Umno..kerana..Umno..Islam dan bangsa Melayu terpelihara...serta raja raja Melayu yang jadi pelindung orang Melayu dihargai...

Anonymous said...

Sapa nak minyak murah, sila daftar nama dgn ted bongok. Dia jaga telaga minyak di celah kelangkang nenek dia.

Anonymous said...

Si Bahalol bagi komen bahalol

Anonymous said...

kah kah kah kah... mara tak buat siasatan dalaman kata si bangkai 93.4%....

sendiri copy paste... sendiri kantoi tahap bodoh...

muahahahahahahahaha

Anonymous said...

sesungguhnya anus 9:25 memang bahalol... tahniah, sendiri mengaku...

Ted Manoff said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

9:25 beruk mat yeh

Anonymous said...

Dah tau lum yg sprm siasat?

Jgn tgk tv3 slalu sgt. Kena baca bnyk sumber.
Nnt malu cacai najis bawah tempurung.

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Nepotisme?
Bukan kleptokrasi ke mengikut pemahaman ryezal?

Ko jgn menampakkan kebebalan ryezal kt cn.
Ryezal tgh gembira tu mnyk naik harga.
Boleh pow payment lbh lg

Anonymous said...

hehe... sprm keluar kenyataan lambat sangat... baru berita diterima...

Nak tanya macai 93.4%, mara tak buat siasatan dalaman ke??? Dalam artikel copy paste takde tulis begitu eh???

Ke rabun banyak sangat makan babi sampai cacing masuk mata tu???

Muahahahahahahaha.... takpe la.. dah faham perangai macai 93.4% , mana nak mengaku kebodohan dia tu....

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Salah raspussy plk.
Kikikiki.

Time mnyk murah pendapatan kerajaan sket sesuai la diapungkan.

Mnyk dh naik pendapatan kerajaan pun naik. Kenapa xnk bg blk subsidi mnyk?
Kn belanjawan 2017 tempohari telah merasai denyut nadi rakyat.
Kikikikiki.

Cacai najis brg naik harga suka mnyk naik harga suka.
Xsuka bila payment xdpt je.
Kikikikiko

Anonymous said...

Kenapa semasa siasatan 1MDB najis mughallazah x digantung tugas?

Dia boleh pecat AG dan lantik AG pilihan hati lg.
Kikikiki.

Annuar musa baru amek duit mara bg ke trw. Bukan akaun peribadi pun.
Kikikiki

Sian annuar musa.
Si najis mughallazah ni mmg puaka besar.

Anonymous said...

Sprm yang siasat, bukan mara buat siasatan dalaman. Biar perkara ni jadi pengajaran buat pemimpin umno. Bukannya depan rakyat tunjuk prihatin, tunjuk ciri2 pemimpin zuhud, di blkg rakyat pecah amanah & kayakan diri.

* macai bongok mana la tulis bukan mara buat siasatan dalaman ek??? Macai tokong ke, macai mamak tua ke atau macai peliwat ni??? Rabun teruk sangat tu...

Anonymous said...

Kahkahkah..nak spin apa lagi barua ameno woi??? Ketua penerangan umno kaki rembat duit. Memalukan..Media ameno 6.6% takde sumber ke nak petik?? Setiap kali ada isu, lembab. Duit berjuta habis bagi makan blogger bangang, keje tak jalan. Najib kena tipu dgn blogger cari makan. Kahkahkah

Anonymous said...

Media umno lambat 2 hari..wartawan tv3 suku & utusan penyangak curi lagi. Berita hairan pun cuti. Blogger macai barua makan elaun takde info. Hahahahaha

Anonymous said...

Setiap isu akan diteliti, dipantau SB di bwh zahid hamidi. Duit parti keluar banyak bayar anak haram tukang karut, tukang cover, tukang bersih taik najib dan rakan2 penyamun. Kalau macam ni la standard blogger macam ryezal buat kerja, baik bayar gaji cleaner JPM.

Anonymous said...

Blogger bangang : khairul ryezal merican naina merican

Anonymous said...

hehe... kesian macai 93.4%... macam anjing gila yang rabun taik babi...

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

kah kah kah kah.... minyak naik, bukannya kerajaan dapat duit kejap-kejap tu juga. Kalau bukan bodoh, memang tak sah la jadi 93.4%....

Oh ye.... nepal, bangla, myanmar, indon, orang kaya.... layak dapat subsidi petrol jugak ke???

Hehe... bodoh la rapussy tu kan???

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

ooo... ye la... cuba tanya tokong pulak. Masa siasatan sprm hingga ke kes bakal dibawa ke mahkamah, dia dah letak jawatan atau digantung tugas tak???... hehe, jangan la HIPOKRIT GILA BABI sangat...

Anonymous said...

Nepal mnyanmar indon kaya..
Ko tax la kaw kaw kaw..

Kerana nepal myanmar indon melayu jdk mangsa.
Apa nk buat. Dh sokong najis. Jdk bodoh pun bodohlah. Janji dpt elaun.

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Tokong bleh ke suruh pesuruhjaya sprm pegi cuti sakit?
Boleh tukar AG?
Boleh tangkap pegawai sprm yg sedang mnyiasat?
Boleh tukar jabatan pegawai2 yg mnyiasat?
Boleh OSA kan laporan audit?

Xle jawab mula alih tiang gol si cacai najis bangsat GILA BABI SANGAT.

Anonymous said...

Weh ini khairul rizal osman. Penyokong tegar man u.
Penyokong kemungkaran najis mughallazah

I LOVE ROSMAH. said...

lama betoi tak mai sini.rindu ler teman kat pendedak tegor kat sini....cian ko DOP...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

ingatkan admin makin inteligen setelah lama makan dedak..ghopa2 nyer makin parah mental n fizikal...cian ko DOP makin ramai pendedop bawak katil spital tampoi...kurr...kokoko

Anonymous said...

Kahkahkah...muka kak semah makin hari makin lebam. Suntik botox ke suntik pelali gajah?

Anonymous said...

Buat mereka yang tegar menyokong najib atas sebab duit atau apa saja sebab lain, ini ada satu pesanan terbaik, najib sudah diberi cukup masa untuk memerintah. Sudah banyak peluang diberikan. Hakikatnya beliau telah gagal. Kehidupan rakyat sekarang makin teruk. Itu sebab penyokong di alam siber pun merosot hingga tinggal 6.6%. Belum lagi ambilkira sokongan rakyat tinggal berapa peratus. Kalau zahid hamidi umumkan tinjauan sokongan rakyat, mahu harubiru, gundah gulana najib dibuatnya. Masih tak sedar lagi ke najib?

Anonymous said...

Hari-hari blogger umno bongkar "penyelewengan" pembangkang, hari-hari pula pemimpin umno ditangkap kes rasuah dan penyelewengan. Apa sudah jadi?? Apa-apa hal pun, tahniah SPRM.

Anonymous said...

Hari-hari blogger umno bongkar "penyelewengan" pembangkang, hari-hari pula pemimpin umno ditangkap kes rasuah dan penyelewengan. Apa sudah jadi?? Apa-apa hal pun, tahniah SPRM.

Anonymous said...

Baru balik umrah pun masih menyondol mcm babi hutan

Anonymous said...

SOKONG DAP PUN MINYAK BOLEH TURUN KA...JANGAN HARAP TPM KIT SIANG MAHU KASI SUBSIDI...HAIYA BODO PUNYA MACAI...MAI JILAT PELIWAT PUNYA PUNGKOK BOLEH KASI MINYAK FREE...TOL FREE...SEMUA FREE...DUDUK SANA BAMBOO VILLA....

Anonymous said...

Itu hutan simpan Teresa Coke sudah tebang ka belum...hutan dara dah kena teroka....

Anonymous said...

Ontahlah agaknya kalau sokong Pembangkang..undi pembangkang..rakyat Malaysia hidup ibarat di syurga..nak makn ada orang suapkan..nak rumah ada orang belikan..nak kereta ada orang pandukan..nak itu nak ini..semua boleh.. Nak bulan nak bintang pun boleh..boleh blah...belum dapt kuasa janji
itu janji ini dah dapt kuasa...semua gigit jari..bukti depan mata Selangor Penang dan Kelantan..Kelantan tu..kalau kerajaan pusat tak tolong.agaknya mangsa banjir bah kuning tu dulu..duduk atas pokok kali ni.sbb takdok rumah lagi..jahatkan..Bn dan Umno bawah pimpinan Pm Najib..takpelah..kepada orang yang tak suka Umno dan Bn..tolong jangan menyemak si blog..ni..terutama si beruk uganda sudah kembali kerana..tak ada duit..so bila menyemak kat blog ni dptlah dia duit saraan hidup...admin..kata..kalau ada anon yang copy paste dari celah nak delete..tak pun...dan untuk kebaikan kita admin jgn siarkan komen rba.atau.sekutu dgn nya..bukan apa..ni blog utk penyokong Umno dan Bn..apa hak mereka nak beti komen mwrapu kat sini..biar mereka melalak.kat blog belah sana..baru diaorang tahu..langit rendah k tak..ni admin free free beri..mereka ruang yang baca blog ni ingat 9 juta sbb tu mereka ambil kesempatan..dan kita jgn leka..mmg mcm ok jer..tapi..utk mereka yang iman nya lemah mcm.Pas kejap kejap u turn... Kejap kejap uturn tak mustahil yang sokong Umno ni kalau hari hari di brainwash cara ni...tak mustahil...oleh itu kita ikut rentak sebelah sana..sapa yang bwri komen tak sokong Umno dan Bn...jgn siarkan...selamat dunia akhirat InsyaAllah
.

Anonymous said...

Mana pigi lu Tony "babi' Pua dan piji pondan. Forex dan BMF songlap dah senyap mcam ayam ke atau dah jadi bapak ayam cokit. Telus cara pakatan taik , senyap bila kena telor sendiri. Atau korang menyorok dalam banglo rasuah 6.5juta?

Anonymous said...

tahniah sprm kerana berjaya bongkarkan kes rasuah banglo murah pemimpin umno bernama lim guan eng..

Anonymous said...

anjing freethinker rindu nak menyalak pagi-pagi buta eh

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates