January 4, 2017

51 EXCO DAP Selangor Berbohong Apabila Berkata Tiada Pertunjukan Bunga Api Dalam Feista Gegar Klang 2016


EXCO DAP Selangor, Ean Yong Hian Wah, berbohong apabila beliau berkata pertunjukan bunga api yang mencederakan 14 pengunjung tidak dilampirkan sebagai salah satu program acara rasmi Feista Gegar Klang 2016. Kenyataan beliau boleh dibaca di Malaysiakini, di sini.
Majlis Pembandaran Klang (MPK) said it did not approve the New Year’s Eve fireworks display at Pesta Gegar Klang 2016, which injured more than a dozen people when it exploded at ground level. The fireworks show was not listed on the official programme of the event, according to Selangor executive councillor in charge of local government Ean Yong Hian Wah.
Bagi membuktikan EXCO DAP ini berbohong, dilampirkan dua berita daripada Selangorkini, portal rasmi Kerajaan Selangor dan portal rasmi dari Majlis Perbandaran Klang sendiri yang secara terang-terangan mempromosikan acara pertunjukan bunga api.


Sumber di sini.



Sumber di sini.

51 comments:

Anonymous said...

Manusia pertama atas mukabumi ini yg percaya kpd statement Dap gila babi ini ialah Ted Bongok dan dua ekor beruk Uganda yg selalu copy artikel bangang dari Blogger pondan celah kelangkang.

Anonymous said...

SENANGNYAAA....JADI ORANG POLITIK. NAFI AJE....KAN SENANG KATA NAJIB YANG SALAH. NAJIB YANG PASANG BUNGA API.
SIAL BABI ANJING PUNYA ORANG. LAHANAT LANTHUI CINA KUI...

ted manoff said...

Apa kecoh2 nii ryezall...Kalau tk bohong bkn umno namanya..!tak caya..? Tanya pm najib.. Dia dh banyak kali bohong rakyat... Senang ckp nii semua slh pm najib....

Anonymous said...

Perangai pemimpin selangor darul pluralist murtad ... tahniah rakyat selangor

Anonymous said...

mana taknya perangai exco tu ikut kelakuan mentor mereka yang kini menetap kat hotel sungai buloh la... masa kalah dakwa import 40k bangla la, blackout la, dakwat tak kekal la, pengundi hantu la, spr tak adil la....

bila kene sergah sekali, semua yang didakwa terus hilang... mana ada dakwaan begitu kata PELIWAT haram jadah berkenaan.....

Anonymous said...

tahniah orang selangor yang kene percikan bunga api tu.... api dari neraka datang menyambar tu..

Anonymous said...

Isu bunga api? Kahkahkah...apa ke benda guna isu bunga api? Blogger low class. Carilah isu lain. Nak gambarkan kerajaan negeri ada masalah dgn isu takde standard. Asal boleh je kau ni ryezal

Anonymous said...

pemimpin selangok kuat kencing, ingat rakyat hidup zaman maharaja china ke senang kena kelentong dengan pembesar mereka tu

Anonymous said...

awal bangun pagi ni ted kentot, bangun-bangun je terus buat propa tahap cipan... konon kami tak kenal la siapa bagi komen haram jadah atas ni....

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Rakan2 sefikrah, cuba fikir sejenak style politik DAPig Laknatullah ini dan sekutu penyapu nya PKR PAN, perkara yg jelas begini pun mereka boleh 'kering2' tipu, boleh bayangkan tak perkara yang tak jelas atau tersembunyi dari pengetahuan umum, boleh bygkan tak besar mana PENIPUAN yg mereka ini boleh buat?

so, spesis kafir harbi penipu macam ni ke boleh diharap rakyat?? berapa bodoh rakyat yang tlh beri undi pd puak penipu ini..??

silap2 celah2 tipu tu mereka blh top up lg ckp INI UMNO PUNYA KERJA lahh...

GO TO HELL LAH DAPIG!!

Anonymous said...

bila kantoi je puak macai penjilat tapak kaki dapig ckp isu low class?

takut nampak? yg penting skrg nk tunjukkan rejim DAPIG ni kaki temberang penipu.

jika tipu kering mcm ni macai ckp isu low class, mknanya mereka sndri rela ditipu dn menghalalkan tipu. bodoh baghalnya macai dapig..

xde maruah hidup... KOTOR!

ted manoff said...

Habis tuu penipuan pm najib duit masuk akaun dia macham mana nk kira....slh dap kerr..tlg jgn memaslankan diri anda...🙈🙊

Anonymous said...

Sesuatu berita jika benar maka bukanlah dp ted manpff(in black)

Anonymous said...

Isunya bukan lah bunga api, isunya pembohongan.
Dah tua bercucu pun tak faham2

Anonymous said...

Aku ingat anina saja kuat kencing.

Anonymous said...

Aku ingat anina saja kuat kencing.

Anonymous said...

Dap tipu ko kata duit masuk akaun Najib. Ada erti.
Ko tu dilahirkan untuk ditipu oleh kafir dap fahamm.

Anonymous said...

sbb masih ada jg yg suka tadah minum air kencing pktn selaNgok.
mcm pnduduk tegar janda lembah pantai.. selfie je dh ckup mngenyangkn mreka.

tu pun ada hati nk kutuk umno.. umno siang mlm bntu rkyt depa kutuk.. pminpin depa korup mkn duit rkyt duit haram umh urut pn xkesan.. air xdk pn xpa. jnji mau kaya mcm adam jantan simpanan Mak Lampir...

Anonymous said...

ko ckp najib tipu sbb dapig ygvtipu ko..ko percaya kentodd oii. satu dunia pusing xdk sangkut satu kes pun.. muka mreka nk.ltk mna bro.. duit hbis byk byr upah... burnt!

Ted Manoff said...

Correct...correct.

Anonymous said...

sejuta kali mulia lg mat maslan dari lapiji barua kafir tu...

ejekkan macai pd org umno xmnambhkn nilai kecerdikan lembu tajaan...

thn 2016 je sng2 3 kes dh lapiji kantoi fitnah... lord penipu of the year... kah..kah..kah

Ted Manoff said...

Apalah yang kita harapkan dari si Pariah dengan komen hanyirnya

Anonymous said...

bg aku sng je.. PADAN MUKA. sekecik hal mcm tu pn mbggmbr pntdbiran pkatan mmg kaki rasuah dn xikut prosedur undng2. top up lg PENIPU!

sah2 klu undi lg pru14 puak ni Tuhan skn turun bala besar kasi HANCOR Selangor. xphm2 lg ptnjuk2 yg ada!

Anonymous said...

hrp2 si tua tu xmampos dlm Sg Buloh Resort tu.. xmenarik politik ngara tnpa si peliwat tu.m.
mntk Tuhan kasi pnjg umo die blh tgk blik hasil kerja songsang dia... ikut jejak mentor dia Madey ..

Anonymous said...

bab muka ltk mna ni Azmin aiskrim dlm jamban plg cekap.

jgn mengazminkn diri.. mengotorkan airmuka dgn mkn aiskrim dgn betina dlm jmban.. kekekeke

Anonymous said...

tp lg hebat penyamun tua..

3 ekor ank jantan dia trmasuk si botak lembik tu pgng jwtn dlm 400 buah company..

22 tahun dia menyamun.. lps tu skrg dia caci unmo.. tua2 nk cuci dosa dgn jd penyapu dapig... waaowww...

'pembaptisan' madey dlm menamatkn politik kotornya...

Anonymous said...

Sebelum nih pasang bungapi menyambut tahun baru didataran merdeka ok je...nih mesti pakai cinapek sekincan pasang...nak murah nak sakau peruntukan rasakan...mangsa2 nanti dapat voucher dari saudagar aiskrim...kok3

Anonymous said...

hanyir.. ckp slow2.. mrh macai.. mengazminkan diri.. aiskrim tempat hanyir

kah..kah..kah..

KOTOR nk mampos mcm tu bru lyk jd MB... follow mentornya yg kena kurung dln sg buloh

p/s: warden penjara blh tau brapa ekor jambu dlm pnjara yg anwar pakai.. tmpat terkurung mcm tu lg senang le si tua kutuk tu wat kijeee...

jam omega jijah jnji smpai skg xtnjuk2.. sah le 100% laki die CURANGGGG

Anonymous said...

tokong lim dh ajar cmne nk menyamun duit PBT. konsultant air liur terowong neraka dapig je rm300million.. zero outcome.. DEIA pn tarakkk... bodoh sgguh macai dikencing

Anonymous said...

zmn umno buat ikut aturan depa hingaq mcm anjing gila.

zmn azmin aiskrim jamban support taukeh cina kongsi gelap.. PBT ads brani tanya lesen kaaa.... puihhhhh...

Anonymous said...

skrip recycle bin ted kentodd demi payment dedak ... hadoii la sah2 pkt chap bunga tumbang truk pru14..

hire mangkok hayon jd cybertroop.. kah..kahh

Anonymous said...

kajian merdeka center populariti dsn naik mndadak lps Ag sahkn xde jenayah kes imdb.

pastu ble madey join dapig.. skali lg reputasi pupolariti Dsn melonjak..

tp ted kentodd.. depa mngigil xbrani publish.. kah.kah..kah teloq pkt kecutt...


#jgnmengAzminkanDiriAnda
#jagaMaruah

ted manoff said...

Tuu kajian syok sendiri namanya...mereka semua boleh dbeli...cash is king kata pm najib.. Ko teruskn berkhayal tentang kajian tuu..prOoTt

Anonymous said...

BN dijangka menang PRU-14

KUALA LUMPUR 4 Jan. – Ba­­risan Nasional (BN) di bawah kepemimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dijangka kembali membentuk kerajaan pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

Financial Times Confidential Research turut meramalkan PRU-14 diadakan seawal penggal ketiga tahun ini.

Pasukan penyelidikan di bawah media antarabangsa, Financial Times itu berpandangan, isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) tidak memberi sebarang kesan terhadap peluang BN untuk memenangi PRU-14.

“Pakatan Harapan yang diketuai DAP cuba berunding dengan Pas bagi mengelakkan berlaku pecah undi dalam pertandingan menentang BN.

“Kami menjangka rundingan tersebut gagal sekali gus memberi kelebihan kepada Najib,” kata kajian itu seperti dipetik daripada portal Retirement Genius, www.retirementgenius.co.uk hari ini.

Sementara itu, agensi itu menjelaskan, ekonomi Malaysia dijangka berkembang pada kadar 4.4 peratus hingga 4.7 peratus tahun ini.

Menurut pasukan penyelidikan tersebut, kadar pertumbuhan itu adalah lebih tinggi daripada anggaran terdahulu iaitu 4.2 peratus.

“Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) pada penggal ketiga setiap tahun adalah 4.3 peratus, meningkat sebanyak 0.3 peratus berbanding penggal sebelumnya,” kata Financial Times Confidential Research.

Ruliros said...

Sebenarnya Dap tak salah pun itu budaya dia main merecun dan bunga api
Yg bodoh org melayu penjilat umno nama saja agama Islam buat apa nak pegi tengok bunga api tengah malam kan lebih baik durumah sama keluarga
Tapi org umno ini pantang dengar hiburan mesti pegi yg remaja melayu umno ini kerjanya merempit dan dadah
Cina Dap kalau bohonng tak apa ada org melayu umno kerjanya rasuah menvuri duit rakyat beri pula anjing2 umno ni makan fuiy haram
Macam mana ya wahai org malayu penjilat umno kau tu yg bodohhhhh

Anonymous said...

Kerajaan Pakatan Selangor hanya pandai TIPU rakyat. Pemimpin mrk semua KAKI TEMBERANG. Bantuan kononnya bermacam-macam utk rakyat, tapi yg terang2 layak pun belom tentu lagi dapat. Mungkin maksudnya yg layak tu HANYA KRONI.

Kata kerajaan PKR, tapi yg berkuasa DAPigs, parti paling rasis didunia. Sebijik mrk ikut perangai ted kentot ..

ted manoff said...

Kahkah...jadi nujum pak belalang plk macaii pm najib nii...teruskn berkhayal dgn ramalan tuu..caii hari esok nombor apa naiknaik nk beli nanti...prOotT

Anonymous said...

TUNKU AZIZ kata DAPigs parti paling kuat RASUAH. Rasuah bermaharajalela dikalangan pemimpin, dari paling atas sampai paling bawah. Itu sebab dia keluar DAPigs tak mahu bersubahat. Siap lagi pemimpin DAPigs Melayu celup tu nak rasuah RM50k supaya jgn keluar. Ingat ini cai2 Melayu DAPigs ke mcm ted kentot tu ... Sori lah ...

Sampai skrg DAPigs tak berani cabar Tunku Aziz balik, sunyi menyepi. Nak saman lagilah kecut.

(Sikit lagi adalah cai bongok yg tanya Tunku Aziz tu sapa? Bapak tiri kau ke?)

Nak percaya cakap pemimpin DAPigs? Kalau binatang paham apa yg pemimpin DAPigs cakap dan janji, binatang pun boleh pengsan. HANYA SATU yg boleh percaya dgn DAPigs bila ada pemimpinnya cakap DAPigs mesti gunakan 'MELAYU UTK SKRU MELAYU'.

Ini mmg terbukti benar, dan itulah yg anjing2 Melayu DAPigs lakukan selama ni. Salah sorangnya ted kentot .. Mungkin dia ada darah komunis kot, mcm Nizar Lambai ..

Anonymous said...

itu aje ke point ted kentoad boleh jawab .. otak sebelah aje ke berfungsi? mana hujah berfaktanya utk patahkan dakwaan?

sebijik mcm rba dapigs bagi komen kat Meloyakini .. bukan jawab isu, tapi serang pemberi komen. Bodoh !!!

Anonymous said...

hahahaha.... tu bunga api tahun baru cina ke atau bunga api tahun baru biasa.... yang sambut perayaan tahun baru tu puak dapig je ke atau seluruh penduduk klang???

ko sembang panjang-panjang tapi isi macam hampeh je....

Anonymous said...

Muahahahahaha.... yang aku tau pak nujum yang tak boleh pakai langsung namanya TED KENTOT... tarak kredibiliti. 15,500 lembu datang, ted kentot kata 1 jota datang.... 3000 datang manjoi, ted lahanat kata 20k yang hadir....

Tu belum aku ungkit pasal prk sarawak, kuala kangsar dan sungai besar yang lalu... semua ramalan ted kentot layak masuk lubang jamban je.... satu pun tak kena....

kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Kalu xbohong bukan nameny dapig13may

Anonymous said...

apa yg anon 10:00 am ni nak bagitau? Dia paham ke apa isi sebenar yg disampaikan dlm artikel ni. atau mmg TAK BERAPA PAHAM DAN FASIH BAHASA MELAYU/MALAYSIA?

Anonymous said...

Hari tu bunga api kat uganda ler..ada bukti ke kat klang...hehehe
Aku tetap percaya dap sbb aku mentekedarah dedap dap...hehehe..
Yg benar..
Ted bongok...

Anonymous said...

klu ahli nujum mabok ketom dn pil kuda buat ramalan bn kalah cpt2 tedkentodd angkat bngganya sbg dalil.. dicalit sakan cerita..

tp bila credible reseach ramal BN akn menang Insya Allah PRU14 dgn bergaya, tedkentodd mahu tutup gelabah dn keciwa . maka cpt2lah dia ckp syok sndri..

kah..kah..kah syndrom Mengazminkan diri aka membahlolkan diri utk syokkk jd macaii berbayar !

Anonymous said...

jd BARUA penjahat mcm tedkentodd kije mmg mudah.. sbb xpyh pkai facts. just isap aiskrim je mcm Azmin dlm jamban... easy... bla org ckp dia buat BODOH BONGOK je...

lainlah klu ANAK DARA dahi licinnn... Asimin akan batalkan urusan lain semata2 nk serah borang... gatall nk manpos punye MB pkatan haprakk

Anonymous said...

madey mamak pn kuat bohong jg.. dia ckp boboi botak clean.. ye laa atas kepala dia mmg cleann sbb BOTAK.. tp rupanya lembik2 gitupn berbelas syarikat jg dia balun

Anonymous said...

yg pegi jilat tgk tu apa bukti plk dgn umno. MPK pbt krjn pkatan haprak yg anjurkn. di pdg awam. so kira asimin mb yg bodoh sbb biarkn pbt bakar mercun. pstu biat poster ajk org dtg.. apa hal ko kutuk umno.. yg bodoh bahlok tu ko sndri bebal xtntu psl.. ko sedar pn kena bodoh je dgn pakatan haprak.

Anonymous said...

Exco otak selut...bukannya tak ada pakar bunga api...si ted kentoad...kuat kentut setiap kali kentut cucuh bontot dia ngan api...bunyi bunga api meletop...kuar api lagi , ted boleh buat special effect lagi...melalak sakit kena api...upahnya tak le mahal 10 kole todi je...he3

Anonymous said...

Bunga api ?
Soal kecik?
Ni bukan soal kecik ...
Persoalannya .... benda2 kecik pon kerajaan pembangkang tak boleh nak handle ..... wakakakaka ...wat malu jer....

Baca berita kat bawah ...ni baru kerajaan yang bermaruah ...

RESOLUSI PBB HENTIKAN AKTIVITI PENEMPATAN ISRAEL: PAS UCAP TAHNIAH KEPADA WAKIL MALAYSIA

PAS mengucapkan tahniah kepada wakil Malaysia di Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) di atas resolusi menghentikan aktiviti penempatan Israel di bumi umat Islam Palestin. Ini adalah suatu tamparan besar kepada kerajaan Israel yang sering kali bertindak menindas rakyat Palestin meskipun perkara tersebut bertentangan dengan undang-undang antarabangsa.

Anonymous said...

Ok.. Lepas ni kita balun rba ni cukup2... Admin..pergi seluruh Selangor ambil foto jln berlubang... Foto...sampah.tak berkutip longgok tepi jln..lg cantik klau ada foto longkang tersumbat...foto pprt.yang dah jadi mcm rumah vavi...sbb duit selenggara rembat tapi kerja tak buat...takat rumah judi urut tu..jamal boleh buat..ni..masalah rakyat negeri Selangor...lepas ni kita tgoklah asmin jamban bersilat...kejap kang nak bersihkan longkang..kejap nanti nak bersihkan sampah..kejap lagi nanti nak spray ubat nyamuk...kita tengok jerlah wayang dia..sbb tu admin..kisah masyarakat mcm gini yang boleh kita guna untuk kalahkan pembangkang di Selangor..kat penang guan end dah bersilat hari hari kena kutuk dgn suratkhabor bahasa cina sendiri...isu air jgn lupa admin..mami ulas

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates