January 26, 2017

75 Antara Jamal Yunus Yang 'Jahat' Dan @AzminAli Yang 'Mulia', Siapa Yang Anda Pilih?

Kenyataan di bawah saya petik daripada laman sosial Facebook DS Jamal Yunus,
"Saya akan pindahkan semua 43 keluarga mangsa-mangsa banjir yang ada di Dewan Sri Bernam ini ke Resort saya di Sekinchan. Pusat banjir Dewan Sri Bernam akan di tutup. Penginapan dan makan minum akan saya tanggung sepenuhnya. Hampir 3 hari mereka berada di sini."
Ini contoh DS Jamal Yunus yang dikatakan jahat dan gila oleh kebanyakan orang. Segila-gila dan sejahat-jahat DS Jamal Yunus, 43 keluarga dapat menumpang berteduh di chalet yang cuba dirobohkan oleh Kerajaan Pakatan Selangor.

Sebaik dan semulia Menteri Besar DS Azmin Ali, adakah beliau turun membantu mangsa banjir di Selangor. Adakah Rakyat malang mangsa banjir dapat menumpang teduh di kediaman mewah beliau?

Tepuk dada tanya iman.

75 comments:

Anonymous said...


Mistilah Jamal bro.

Dia yg menjaga maruah bangsa kita yg sedang di buli oleh kafir harbi.

Ada pun MCA, Gerakan, Dan Cina di benua Cina adalah kafir zimmi.

Anonymous said...

Eleh... kalau pengusaha nasi lemak dara kena banjir, assmin sanggup bawa helikopter pergi selamatkan pengusaha tu dan tawarkan tempat tidur kat rumah agam dia la.... jamal sanggup ke buat begitu??? Hehe...

REFORMASI Juboq Anwar Ibrahim said...
This comment has been removed by the author.
REFORMASI Juboq Anwar Ibrahim said...

Anwar Hantar Wakil Pujuk Saiful Mohon Pengampunan Agong?

26 JAN : Datuk Seri Anwar Ibrahim didakwa menghantar wakilnya bagi memujuk bekas pembantunya, Saiful Bukhari Azlan untuk memohon pengampunan Yang di-Pertuan Agong terhadap hukuman penjara yang sedang dijalaninya.

Perkara itu didedahkan sendiri oleh Saiful Bukhari yang mendakwa didatangi seorang kenalan rapat kepada Anwar baru-baru ini yang bertemu dengannya dan meminta maaf atas kesilapan bekas ketua pembangkang itu serta menyampaikan hasrat meminta beliau membuat permohonan pengampunan itu.

“Beliau mohon agar saya, selaku pengadu dalam kes, memohon pengampunan Di Raja bagi pihak Anwar dari DYMM YDP Agong agar Anwar dibebaskan, tanpa mengubah pengakuan dan dakwaan saya.

“Kata beliau, Yang di-Pertuan Agong boleh berikan pengampunan menurut Perkara 42 Perlembagaan Persekutuan. Beliau mohon saya maafkan Anwar.

“Katanya Anwar pun telah menjalani hukuman selama 2 tahun, mungkin beliau sudah insaf dan jika saya yang mohon pengampunan ini bagi pihak Anwar, bunyinya aneh, tapi impak dan merit nya ada, kerana saya selaku pengadu dalam kes tersebut, ada locus standi,” kata Saiful dalam satu kenyataan.

Menurut Saiful lagi, wakil tersebut juga berkata jika mengikut perundangan Islam, mangsa atau waris boleh memaafkan dan mengampunkan pesalah yang telah dijatuhi hukuman, agar hukuman diringan atau dibebaskan.

“Saya ucap terima kasih kepada beliau kerana memberi pencerahan. Saya kata nanti saya fikir-fikirkan dan bincang dengan keluarga terlebih dahulu sebelum saya membuat sebarang keputusan.

“Apa pun di sudut hati saya terdetik juga, sama ada niat beliau benar-benar ikhlas atau sekadar demi melayakkan Anwar bertanding pada PRU (pilihan raya umum) nanti.

Allah SWT lebih tahu. Saya berdoa semoga Allah SWT memberikan petunjuk, perlindungan dan jalan yang sebaik-baiknya,” katanya lagi.

Anwar pada Disember lalu gagal dalam rayuan terakhirnya selepas Mahkamah Persekutuan menolak rayuan untuk mengkaji semula kesnya selepas disabitkan dengan kesalahan dalam kes liwat II.

Anonymous said...

Jamal bantu mangsa banjir ... assmin nengok mangsa banjir pun belum buat lagi....

Mintak CT NohAliJa komen skettttt.....

din pagoh said...

Jamal nasir? Jamal yunos dah mampos belom?

Anonymous said...

atok madey... jangan lupa...

tik tok tik tok...

Anonymous said...

ko rabun ke?? tu la banyak sangat makan babi. Cacing babi dah naik ke mata tu..

jamal nasir said...

Cibai u rizal

din pagoh said...

Ini contoh Jamal Nasir yang dikatakan jahat dan gila oleh kebanyakan orang. Segila-gila dan sejahat-jahat DS Jamal Nasir, 43 keluarga dapat menumpang berteduh di resort yang cuba dirobohkan oleh Kerajaan Pakatan Selangor.

Anonymous said...

nak mintak ampun, minta dengan Allah dan mangsa. Minta dengan raja buat apa?

Bak kata bangkai karpal sinki... "Anwar harus bertaubat"... sinki pun lagi pandai dari macai-macai anwar tu...

Anonymous said...

Manalah tahu selepas pru14 nanti Jamal ganti tempat Azmin pulak. Rezeki Allah siapa yg tahu...

Anonymous said...

dalam gambar tu jamal nasir ke atau jamal yunos? Yang pergi tanya lagi tu buat apa.... Bodoh bahalol punye anus 9:56...!!!

din pagoh said...

Haha, nk coverlh tu,kikikikikiki, edit cpt rizal, kahkahkah

Anonymous said...

hahahaha... din pagoh bodoh nak mampus

ted manoff said...

Caii...teruskn berangan..kikikikikiki..✌👾

ted manoff said...

PEMBOHONGAN YANG TIDAK BERTAHAN LAMA
Tak sampai seminggu Tun dikaitkan dengan BMf,  beliau telah menjawab dengan jelas menjadikan mereka yang terkinja kinja membuat tuduhan berada dalam kesipuan seumpama anjing kurap yang menjilat lendir kurapnya sendiri.

KENAPA TUN DAPAT MENJAWAB DENGAN CEPAT DAN TEPAT?
Jika ianya suatu yang tidak benar dan fitnah,  sudah tentu fakta dan situasi menyebelahi di pihak Tun.

Tiap kali Tun difitnah dan dapat dijawab oleh Tun dengan cepat,  fakta jelas dan tidak meragukan maka populariti Tun meningkat dan rakyat semakin percaya. TV3 kini benar benar jadi tigasuku.

Sebaliknya jika tuduhan itu benar,  sampai sekarang beberapa individu terus senyap,  menghilangkan diri dan ada tukang pecacai yang tolong jawab.  Umum sudah tahu bangkai gajah,  pembohongan tidak bertahan lama menutupnya.

Satu demi satu Tukang Karut telah menarik diri dari mempertahankannya.

Faktor utama
Tun tidak menubuhkan BMf.
Tun bukan Menteri Kewangan pada masa itu.
Tun bukan Pengerusi atau Penasihat BMf.
Tidak ada satu sen pun yang masuk ke akaun peribadi Tun atau secara kebetulan ada Pak Arab yang menderma.
Kes telah dibawa ke mahkamah.

BMf dengan 1MDB,  bezanya macam langit dengan bumi.
kluangman at Thursday, January 26, 2017

Anonymous said...

setahu aku yang kuat berangan ni namanya ted kentot haram jadah.... nak aku salin balik semua kenyataan-kenyataan syok sendiri ko tu kat sini tak?

ted manoff said...

Sebarang cubaan untuk 'cut and paste' artikel bloggers ProTun dan minions pembangkang dalam ruangan komen akan dipadam. Harap maklum.

Terima Kasih.

Reformasi juboq rizal said...

SABAK BERNAM, 26 Rabiulakhir 1438H, Rabu – Tindakan Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar, Datuk Seri Jamal Md Yunos, menghantar 10 katil ke bangunan pentadbiran Kerajaan Selangor, hari ini dibidas Menteri Besar, Datuk Seri Azmin Ali.
Sambil menyatakan beliau tiada masa untuk melayan pemikiran politik yang cetek, Azmin berkata, kerajaan negeri bertanggungjawab untuk pembangunan negeri dan memberi kesejahteraan kepada rakyat.
Malah, beliau menyindir Jamal dengan berkata, sepatutnya semua katil itu dihantar ke pusat pemindahan banjir yang dibuka di daerah Sabak Bernam, bagi membantu rakyat yang berdepan masalah.
“Tak apalah, saya malas nak komen… Saya serah kepada rakyat untuk penilaian… Saya tidak ada masa untuk melayan karenah politik cetek seperti ini kerana kepentingan dan kesejahteraan rakyat itu perlu diutamakan,” katanya ketika melawat Pusat Pemindahan Mangsa Banjir di Kampung Parit Baru, Sungai Air Tawar, di sini, hari ini.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas tindakan Jamal yang membawa 10 katil ke bangunan pentadbiran kerajaan negeri di Shah Alam, hari ini, sebagai simbolik membantah rumah urut haram yang didakwa semakin berleluasa di Selangor.
Azmin menyerahkan kepada rakyat untuk membuat penilaian apa yang dilakukan Jamal.
Hujung tahun lalu, Jamal juga bertindak memakai tuala sebagai tanda protes terhadap kerajaan negeri kerana didakwa gagal menguruskan masalah air, dan mahu menumpang mandi di Pejabat Menteri Besar. - ismaweb
celahgelegar at 10:01 AM
Share

Anonymous said...

Ted kentot adalah nama saintifik bagi beruk Uganda

Anonymous said...

Celah jubor

ted manoff said...

kikikikikiki.. ✌ 👾

Anonymous said...

jubor nuar peliwat

Anonymous said...

nama kampung ted kentot adalah din pagoh.

Anonymous said...

tun bukan perdana menteri masa tu.

tun takde kuasa apa-apa pun masa tu.

tun hanya kuli batak duduk atas kerusi tepi meja je masa tu.

Anonymous said...

Mangsa banjir tak perlukan katil .... Banggap punya mb.... Barang2 keperluan banjir pun tak taju ...kerja ko anak jual bag plastic saja.

Anonymous said...

Steadylah jamal.
Wa caya sama lu.

Xmacam sorg pemimpin musibat tu.
Disaat negera dilanda banjir besar, dia boleh main golf kt hawaii dgn kuasa asing yg nk bunuh melayu

REFORMASI Juboq Anwar Ibrahim said...

Siapa Presiden PPBM, Tun M atau Muhyiddin?, soal PAS

Oleh Nur Atiqah Abd Samad

SHAH ALAM: PAS melahirkan rasa keliru mereka terhadap tindak-tanduk Tun Dr Mahathir Mohamad yang melebihi Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) dalam mengeluarkan kenyataan bersabit kerjasama dengan parti itu.

Menurut Timbalan Presidennya Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, Tun M hanya sekadar penasihat parti yang tidak terlibat dalam perbincangan dan rundingan yang berlaku antara PPBM-PAS.

"(Sekarang) ni presiden parti adalah Tan Sri Muhyiddin, Tun M sebagai penasihat. Dia (Muhyiddin) tidak laju (keluarkan kenyataan). Banyak kenyataan dikeluarkan Tun M dan presiden (Muhyiddin) tak ada kenyataan. Sepatutnya kenyataan dikeluarkan presiden, Tun M tak terlibat dalam perbincangan dan rundingan dan dia tak tahu apa berlaku dan dibincangkan.

"Tan Sri Muhyiddin dan Mukhriz memahami apa yang kita bincang selama ni pun, cuma saya fikir PPBM perlu selesai hal dalaman (parti) siapa yang nak kena ikut? Presiden ke penasihat? Kami pun jadi pening kepala juga," katanya kepada Antarapos.

Sehubungan dengan itu, Tuan Ibrahim meminta kepimpinan tertinggi PPBM untuk menyelesaikan perkara ini terlebih dahulu kerana ia melibatkan masalah dalaman parti yang tidak boleh dicampuri PAS.

"Ini urusan dalaman parti Bersatu (PPBM) yang sepatut diselesaikan, sampai ada orang tanya siapa presiden sekarang dalam Bersatu (PPBM) ni?, soal beliau lagi.

Tun M kerap kali dilihat melontarkan kritikan keras kepada PAS bersabit hubungan kerjasama mereka, berbanding dengan Muhyiddin yang lebih berlembut dan berhati-hati untuk mempengaruhi parti itu turut serta dalam pakatan pembangkang pada pilihan raya akan datang.

Terbaru, Tun M menyalahkan PAS akan menjadi penyebab memecah-belahkan undi pembangkang sekaligus memberi kemenangan kepada Barisan Nasional (BN).

Malah Tuan Ibrahim menafikan PAS adalah parti yang 'degil' untuk diajak bekerjasama, sebaliknya parti itu sentiasa membuka pintu rundingan dengan mana-mana parti, asalkan mereka menghormati dasar perjuangan masing-masing.

"PAS sentiasa buka pintu rundingan dengan mana-mana pihak yang menghormati dengan apa yang diperjuangkan PAS, kita perlu menghormati sebagaimana PAS menghormati dasar-dasar parti lain.

"PAS bukan parti yang keras, degil nak bincang sebab dalam banyak-banyak parti politik di Malaysia, PAS adalah satu-satunya parti yang mengadakan hampir kerjasama dengan semua parti-parti yang ada hari ini," tegas beliau.

Anonymous said...

peliwat nak ngentot dan atok kerala sakit jantung perlukan katil... dengan kadar segera

ted manoff said...

Jadi apa masalahnya...? Yg ko sibuk2 pasal BERSATU buat apa..baikk ko jaga umno sdg nazak tuu...prOoTt

Anonymous said...

di saat negara kena banjir besar, hanya seorang pemimpin je boleh buat kerja. Yang lain tak boleh diharap buat kerja atau beri pertolongan. Malangnya pemimpin berkenaan main golf kat hawaii. Semua mangsa banjir telah mati lemas kerana kemusibatan pemimpin berkenaan.... erk, betul tak laporan aku ni...

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

atok kerala merasakan diri dia tu macam piyem lagi. Memang patut dapat gelaran 'diktator angkuh'. Presiden parti bunga pulak asyik dengan nika gee. Lembab nak mampos...

kah kah kah kah kah

Anonymous said...

ted kentot, atok peliwat idola ko nak mintak pengampunan diraja la. Patut di beri tak????

Muahahahahahahahaha

REFORMASI Juboq Anwar Ibrahim said...

Jauhi DAP, Baru Bersatu-PAS Boleh Kerjasama


BANGI, 27 Rabiulakhir 1438H, Khamis – PAS meletakkan syarat menuntut supaya Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) menjauhi DAP sekiranya mahu bekerjasama dengan parti itu.

Pengarah Pusat Penyelidikan PAS, Dr Mohd Zuhdi Marzuki berkata, sikap DAP dan pihak lain yang anti kepada sistem pemerintahan Islam dianjurkan PAS, akan membantutkan ruang kerjasama ke arah menyelamatkan negara.

“Perkara inilah yang mensabotaj usaha untuk menjalin hubungan antara PAS dan PPBM,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Beliau berkata, Presiden Bersatu, Tan Sri Muhyiddin Yassin berusaha mewujudkan kerjasama itu, sebaliknya Pengerusinya, Tun Dr Mahathir Mohamad jatuh dalam perangkap parti anti-Islam itu.

Katanya, pimpinan PAS sedia memaafkan sesiapa sahaja termasuk Dr Mahathir, meskipun mengakui parti itu adalah antara pihak yang paling tertekan dengan tindakan pemimpin itu ketika memerintah.

“Perisytiharan darurat Kelantan, tragedi Memali, penentangan Kanun Jenayah Syariah II Kelantan, pemansuhan royalti petroleum Terengganu dan pemansuhan geran Sekolah Agama Rakyat adalah antara tindak tanduk Dr Mahathir untuk menekan PAS.

“Pimpinan dan ahli PAS diyakini bersedia memaafkan sesiapa sahaja yang bersedia untuk membetulkan kesilapan dan membela semula mereka yang dizalimi kesan daripada tindakan itu,” katanya.

ted manoff said...

Patut..kalau anwar keluar semakin pendek karier politik pm najib..

Anonymous said...

hehe... jadi memang betul la anwar tu peliwat. Kalau nak pengampunan diraja, mesti mengakui dia melakukan jenayah tersebut dan benar-benar insaf takkan melakukan jenayah lama tu lagi...

Bagus ted kentot, anwar memang sah PELIWAT HARAM JADAH kan... checkmate..!!

Muahahahahahahaha

REFORMASI Juboq Anwar Ibrahim said...

Muhyiddin jumpa MB Kelantan petang tadi


KOTA BHARU: Petang tadi Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Tan Sri Muhyiddin Yasin berjumpa Menteri Besar Kelantan, Ustaz Datuk Ahmad Yakob.

Pertemuan hampir dua jam itu berlangsung di JKR 10 petang tadi.

Antara perkara yang dibincangkan termasuklah hal yang berkaitan kerjasama bagi menghadapi PRU14 nanti.

“Kerjasama ini amat penting bagi menghadapi Pilihan Raya Umum 14 (PRU) yang lebih mencabar,” ujarnya lagi.

Beliau berkata demikian kepada Harakahdaily ketika ditemui selepas melakukan pertemuan dengan Menteri Besar Kelantan.

Selain itu, Muhyiddin turut memberitahu bahawa akan mengadakan pertemuan dengan pimpinan tertinggi PAS Febuari nanti.

Pertemuan itu sebagai lanjutan hasil pertemuan yang pernah diadakan sebelum ini bagi membentuk kerjasama yang lebih erat.

Presidennya, Tan Sri Muhyiddin Yasin bagaimanapun enggan mengumumkan tarikh pertemuan itu walaupun telah ditetapkan kedua belah pihak.

Jelasnya lagi, pertemuan yang bakal berlangsung itu sebagai susulan untuk membincangkan draf yang telah dikemukakan sebelum ini.

Tambahnya, secara umumnya draf ke arah kerjasama telah dipersetujui, tetapi ada beberapa perkara yang perlu diperhalusi.

Sehubungan itu Mahyuddin berkata, beliau akan mengambil perhatian terhadap pandangan Menteri Besar itu sebaik mungkin.

Jelasnya, daripada pertemuan itu beliau dapati Timbalan Mursyidul Am itu begitu ikhlas terhadap apa yang dibincangkan.

Sempena pertemuan itu juga, Muhyiddin turut memaklumkan pihaknya akan menyerahkan 24 buah rumah kepada mangsa banjir 2014 di Kuala Krai esok.

Turut hadir pada majlis itu, Setiausaha Badan Perhubungan PAS Negeri Kelantan, Datuk Che Abdullah Mat Nawi, Pengarah Pilihan Raya Negeri, Zulkifli Mamat, Ketua Penerangan PPBM, Datuk Kamarudin Md Nor dan Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PPBM, Datuk Nordin Salleh. – HARAKAHDAILY 26/1/2017

Anonymous said...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

MUAHAHAHAHAHAHAHAHA

WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA

Anonymous said...

Yang moohidin sibuk2 pasal PAS buat apa..baikk moohidin jaga dapig sedang demam jawatan tpm tuu..

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

antara elemen dan syarat dalam pengampunan diraja ialah pengakuan bersalah, menyesali kesilapan dan deklarasi bersumpah dengan janji tidak mengulangi kesalahan.

Anonymous said...

ted ni memang bodoh la akal pendek buat malu geng je...pergi main jauh-jauh

Anonymous said...

Hohoho...asalkan anak dara...hahaha

Anonymous said...

Hehehe...ted bongok...berangan celah jobo berpisah tiada...hehehe

Anonymous said...

Hahaha..ted bongok...punya nak spin terpaksa copy paste merata tempat...hahaha
Yelah...Tun masa jadi PM tu tugas hakikinya coma buat keje office boy je kan..org songlap duit rakyat pun dia tak tau....hehehe

Anonymous said...

Assamin juga perlukan katil nsk bawak masuk tandas lps makan ais krim anak dara...hehehe

Anonymous said...

Hahaha ted dan berangan celah jubo berpisah tiada...hahaha

Anonymous said...

Kahkakah...kokkokkok..ted dan kebongokan melampau nya..kaki liwat pun diagung2nya nak jadi PM...hahaha

Anonymous said...

Mentekedarah dedak yahudi banyak sgt tu....bongoknya bertambah2...hahaha

Anonymous said...

itulah kualiti yang ada pada cyberberuk 93.4%. Hanya kuat propaganda dan terlebih anggok-anggok...

Anonymous said...

Assmin kena kritik bila xturun padang.
Tapi kalau musibat tu pi bercuti main golf kt luar negara xpe.
Hebat betul musibat tu carik cacai tukang puji sepanjang masa....

Muahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

sayang betul cyberberuk 93.4% dengan assmin si tanggang. Udah la tak reti nak turun padang. Mak kandung sakit kat hospital pun langsung tak dipedulikan. Depan media berlakon kononnya dialah anak yang paling warak dan patuh pada perintah ibu. Belakang media dialah hantu haram jadah...

kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

ted kentot suka dapat PM kaki liwat, TPM pulak kaki kencing kuat... ala siapa lagi kalau bukan si anak lim kit sial tu...

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Eh, mana dia artikel celah kangkang yang ted kentot copy paste atas ni ek???

Dah kena buang dalam lori sampah ke????

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Fuck Amjing2 Lanun Bugis Idiot!!

Anonymous said...

Jamal dah tak perlu kom0len tak ada air

Jamal Ikan Bakar Pukimak boleh mandi banjir sampai MAMPOS!!!

Anonymous said...

Selangok nih patut diletak bawah MAGERAN mcm kat kelantan dolu...kera jaan negeri sibuk berpolitik dan melanun reta rakyat ...ngo pula ambil tugas hewan2 politik tuh...kok3

Anonymous said...

Gimik politik Jamal Pak Tongkol nak tunjok bauk!!

Beri tumpang pat Resort Haram.. Yang Haram tetap Haram sama macam Jamal Anjing UMNOnok yang HARAM JADAH!!!

Anonymous said...

Hehehe..anjing2 lanun tokong rembat 300jota duit rakyat projek trowong kepala bana tokong taknak "fuck" sekali ke..hehehe

Anonymous said...

Hehehe..jing820..dedak yahudi yg ko mentekedarah tu tokong dok tabur masa bershit pun haram gak kan...hehehe

Anonymous said...

Tu jer..hehehe

Anonymous said...

terang2 jenayah BMF melibatkan Tun Mamak, macai 94 parsentt tanpa segan silu boleh puluh tenyeh nk cuci bg putih jugak.. GILO!

naik muak aku lihat perangai penjilat penyangak tua ni. jenis keling kerala lidha bkn cabang 2.. tp cabang 12.
Dgn DoJ dia wajibkan rakyat sembah. tp bila CIA kait nama dia.. cepat2 dia suruh jgn percaya Amaaarekaa..

Bila 1mdb ada masalah hutang cepat2 dia ckp 1mdb curi duit rakyat. tp Konsortium Perkapalan anak dia punya compnay lingkup, bailout pakai duit Petronas.. itu 'zakat' utk anak dia kot?? tk punya salah atau curi..

GILO! sapa yg menjadikan Madey Laknatullah ini idola mmg manusia gila! dlu2 boleh lah perdaya skrg bukan lagi. bila belang asalnya terbongkar!

Anonymous said...

ADE CAN BN MENANG KAT SNGOR PRU 14 NIH...

Anonymous said...

kepala lanun rompak tabung anak yatim memali pun tak mau 'FUCK' ke??

Anonymous said...

kalau peti aiskrim D.A.P. disediakan di luar pagar disemua pusat mengundi, bayangkan impaknya ... kerajaan Selangor boleh bertukar tangan kalau tidak bertukar MB. paneh!!!

Anonymous said...

NO to Dogs And Pigs....senang je.

Anonymous said...

Dah tengok..kok kok kok..youtube kok..chinese new year..pasal tangkap ayam..pizi pun ada..wah..YB Yb fi Selangor ni..dah nampak dah..masa depan mereka tak cerah tu yang belajar berlakon..untung untung kalau tak jadi YB..syamsul yusof haslam boleh offer mereka berlakon...MUNAFIK 2. Kan kan kan..cuma tulah..Zuraidah nenek lampir tak ada lah pulak..kalau tidak boleh berlakon jadi langsuir..berterbangan...caya lah kok kok ko....

Anonymous said...

JIWA UMNO YG TULEN, bagaimana tersepit oleh keadaan sekali pun, tetap ingat rakyat sekeliling, apatah lagi mrk yg menolongnya walaupun dgn hanya 1 undi.

ITULAH JAMAL 'BAJU MERAH'. Pejuang UMNO sejati.

Inikan pulak PM NAJIB yg diangkat rakyat (yg siuman) yg ingin melihat keamanan dlm negara, BERUSAHA SEDAYA UPAYA membantu rakyat sekecil mana pun, melalui BR1M, bukan hanya kpd penyokong setia UMNO, tetapi kpd SELURUH RAKYAT MALAYSIA, tak kira bangsa, agama dan fahaman politik.*

Semoga Tuhan merahmati pemimpin2 dan penyokong2 UMNO, termasuk rakyat2 muslim yg menyokong kerajaan yg sah dan demokratik. Amiiiinnnnnnnnn ...

*BR1M telah membuat penasihat PPBM spt seorg tua kerepot naik basikal besar dan berat sehingga mengayuh simpang siur dan berpusing U bbrp kali, hingga jatuh bedebub ...

Anonymous said...

Sayang betul cyber beruk 6.6% kt najis si pencuri. Udah le xreti nk turun padang. Mak kandung kata berenti je dari pm langsung xdipedulikan. Dgr sgt ckp suami dia. Depan media belakon wasatiyah dan berani. Belakang media pecuri lahanat pemboros haram jadah....

Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

kesian kat cyberberuk 93.4%... mak kandung pm kata suruh berhenti dari jadi pm????

Kah kah kah kah kah kah... wei, beruk 11:57.... fakta mana ko dapat tu??? Fakta celah kangkang mak ko ke???

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Ameen

Anonymous said...

Kah kah kah kah kah kah... wei beruk 12.24... ko cacai murahan mana nk dapat fakta ni. Ko tulis pun ikot skrip kangkang master ko.

Muahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

fakta pala bana 2:42 (ted kentot)..

Anonymous said...

Jatuh bedebub lalu di hempap bmf cia...adeh sakitnya..

Anonymous said...

Hempap bmf xpe.
Jgn kena hempap dgn suami najis.
Xbernafas kau.
Kikikiki

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates