September 4, 2016

69 Standard Presiden Parti Bunga Raya Ceramah Kedai Kopi Saja?

Amat memalukan bagi seorang Mantan Timbalan Perdana Menteri dan Mantan Timbalan Presiden parti orang Melayu yang terbesar di dunia berceramah di kedai kopi! Terdesak sungguh Presiden parti cap Bunga Raya ini hendak meraih sokongan. Semasa mula melihat gambar ini ingatkan TS Muhyiddin Yassin sedang menyanyi karaoke di majlis orang kahwin. Rupanya berceramah.

Seburuk-buruk Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim beliau berjaya mengumpulkan ribuan penyokong di tempat-tempat strategik seperti Masjid Negara dan Dataran Merdeka secara spontan dalam masa yang singkat. Standard Presiden parti cap Bunga Raya hanya di kedai kopi? Tak ada orang pulak tu! Awat yang lekeh sangat ni?

69 comments:

Anonymous said...

Elok2 bole BERUCAP di PWTC ,yiden pilih KEDAI KOPI...pegi ikut madey tu wtpe??

Madey da brucp kt pwtc dkt 22taun..da berjanggut da

ted manoff said...

Hahaha.. Bunyi mcm marah saja ryezall..sudahlah ryezall terimalah hakikat yg BERSATU semakin diterima ramaii..apa masaalahnya muhyiddin beri ceramah dn penerangan dikedaii kopi ryezall..? Memang masaalah buat ko..? Nii hanya kebetulan dia dtg kedai kopi sekadar beri penerangan..kalau mohd najib dh lama dibaling kasut..hakikatnya BERSATU akn ganti umno..prOoTt

Anonymous said...

Aduh si kentut busuk...nak cakap untuk puji Parti Bunga raya agak2 lah...oklah..kau menang..memang ramai orang datang kat kedai kopi..yang tak berapa besar tu..tp..saje jer tanya... Ceramah kt padang kt sungai besar har itu...rasanya berapa puluh ribu yang hadir ada sampai 10 ribu...wah hebatlah parti bunga raya tu...tak sabar budak muda mcm Anis tu nak sertai...maklumlah untung2 dapt pg London mcm Dyana...

Anonymous said...

Gian nak berucap kat kedai kopi pun jadi..jgn berucap depan tembok lepas ni ye yiddin.

ted manoff said...

Caii..tuu hari ceramah lebih 20ribu hadir..blog2 pencacaii dn tv3 tk berani nk siarkn..Kesian ko ryezall siang mlm cover boss..dia sedap main golff tadi..prOoTt

Anonymous said...

Bila kedei kopi medey ngan boboi lansung x muncul.. adakah takoot silau atau malu besooo.... kikiki

Anonymous said...

ABID TU KENAPA TAKOT DGN PARTI BERSATU???!!!

SEBAB UMNOnok DAH SEMAKIN DI TOLAK RAKYAT KAN!!!???

KALAU UMNOnok TAK MAU DITOLAK RAKYAT LEBIH BAIK CEPAT2 TOLAK SI LANUN BUGIS PENYAMUN 1MDB TERSOHOR DIDUNIA DAN BARUA2 NYA!!!

Anonymous said...

Hai Khairulryezal berhentila makan dedak Haram... Jgn besarkan dan suap Amak Bini kau dgn duit Haram!!!

Anonymous said...

Lebih baik dari ikot Lanyn Bugis Penyamun 1MDB ubat awet muda Nyut Nyut!!!

Anonymous said...

Blogger Musibat kena lah buat cerita menghina penentang Lanun Bugis kalau tak mcm mana dia nak suap keluarga dia kan!!!???

Duit Haram pon Duit Haramlah!!!

Anonymous said...

Salah tu...

Lanun Bugis sedap2 kira wang dari hadil merompak kgazanah rakyat!!!

Kahkahkah......

Anonymous said...

Blogger CUCU TOK SEKAMPIT DEDAK tak habis2 memfitnah!!!

Anonymous said...

Standard Pembangkang tu. Azmin ceramah dalam jamban

Anonymous said...

Blogger CUCU TOK SEKAMPIT DEDAK!!!

Kahkahkah......

Anonymous said...

931 pm,

berapa % dari beratus bilion duit songlap UMNO yg telah dijanjikan?

Anonymous said...

Penilaian admin itu secara sehala yakni apa dia nampak. Dia cuma guna fakta. Dulu ceramah di tempat glamor. Sekarang fakta ceramah di kedai kopi. Apa pon sendiri2 tafsir lah dua fakta yang berbeza tu. Tiada paksaan

Anonymous said...

Pulak dah..dari mana datangnya berbilion tu? Lu memang manyak mengong punya olang maa

Anonymous said...

Boboi Ngan Papa pi naik kuda

Anonymous said...

Dulu lain..sekarng lain..
Dahulu KERIS skrang da BUNGA RAYA.

Dahulu dewan skrg d kedai kopi..

Kihkihkih

Anonymous said...

Makan dedak tak apa juga, berkhasiat daripada kau makan taik Madey da Moiden.

Anonymous said...

politik dimana2 tak kira kedai kopi ke, warung ke..asal ada yg minat...

Anonymous said...

Yidin...yidin... Sembang dengan nika kat mana pulak. Apa standard kedai kopi kan? Kurg2 kene la hotel 6 bintang, ye tak? songkok ntah ke mana, ketayap pun ntah ke mana...

Anonymous said...

medey ngan boboi nak berucap kene kat hotel. Klu kedai kopi ni bg kat yidin nika je. Klu smpat naik PM pun satu penggal cukup la. Nnt kene serah jawatan kat boboi botak lak..

ted manoff said...

yaa kedai kopi..jadi apa masaalahnya..?dia ada kacau teloq ko kee..?

Anonymous said...

Dulu alim la ni nika.. nika... Tak tidur lena habaq ang

Anonymous said...

Dalam gereja pun ade yg minat. Kalau ada yg nk tukar agama pun xpe, asalkan sokong pembangang.. tu syarat utama

Anonymous said...

Si Kentot penchuri identiti ni kot tak cherita Kentot mesti cerita teloq punya..senget dah tu

Anonymous said...

Nanti jadi setakat politik kedai kopi sahaja..sama macam sembang2 kedai kopi juga..kopi bercawan2 habis..tokeh kedai kopi jugak yang untong

Anonymous said...

Sebenarnya TIDAK ada sesiapa pun yang takut dengan parti politik BERSATU ini. Sebenarnya tidak ada satu pun parti politik Melayu yg layak mengguna perkataan bersatu atau singkatan perkataan BERSATU. Sebabnya ialah dengan lebih banyak parti politik Melayu ditubuhkan maka Melayu akan lebih berpecah bukan bersatu. Katakan ada 5 parti politik Melayu maka Melayu akan berpecah kpd 5 puan..jadi dimana bersatunya? Lagi pun MUSTAHIL untuk kelima lima parti politik Melayu ini disatu kan. Katakan akhirnya 2 atau 3 sahaja parti politik Melayu tersebut yg aktif atau hidup... masih lagi berpecah kpd 2 atau 3 puak.. jadinya tidak juga bersatu. Jadi apakah rasionalnya my countryman Mahyuddin dan Dr M menubuhkan parti politik yg singkatanya BERSATU. Apa yg nak disatukan atau agenda sebenarnya setakat nak Jatuhkan Najib. Kalau dah berpecah sampai ke 4 atau 5 parti boleh kah jatuhkan Najib? Strategi apa kah ini, nampaknya emosi mengalahkan rasional.

Anonymous said...

Cerita kedai kopi.
Cerita kedai kopi.
Cerita kedai kopi.
Cerita kedai kopi.

CTS buay statemnt ni ad mcm 1 lagu tuu..tpi ak xtau tajuk lagu tuuu..

Yg aku tahu CERITA KEDAI KOPI.
Kahkahkah

Anonymous said...

Sebenarnya TIDAK ada sesiapa pun yang takut dengan parti politik BERSATU ini.
Parti politik Cina saperti DAP lebih bersorak dan menepuk tangan. DAP akan lebih suka jika lebih banyak parti politik Melayu ditubuhkan. Sebenarnya tidak ada satu pun parti politik Melayu yg layak mengguna perkataan bersatu atau singkatan perkataan BERSATU. Sebabnya ialah dengan lebih banyak parti politik Melayu ditubuhkan maka Melayu akan lebih berpecah bukan bersatu. Katakan ada 5 parti politik Melayu maka Melayu akan berpecah kpd 5 puak..jadi dimana bersatunya? Lagi pun MUSTAHIL untuk kelima lima parti politik Melayu ini disatu kan. Katakan akhirnya 2 atau 3 sahaja parti politik Melayu tersebut yg aktif atau hidup... masih lagi berpecah kpd 2 atau 3 puak.. jadinya tidak juga bersatu. Jadi apakah rasionalnya my countryman Mahyuddin dan Dr M menubuhkan parti politik yg singkatanya BERSATU. Apa yg nak disatukan atau agenda sebenarnya setakat nak jatuhkan Najib. Kalau dah berpecah sampai ke 4 atau 5 parti boleh kah jatuhkan Najib? Strategi apa kah ini, nampaknya emosi mengalahkan rasional.

Anonymous said...

Apa saja yg keluar dari mulot Socai Lanun Bugis semua nya sampah dan bau TAIK!!!

Anonymous said...

Mulot Anon 10;11 PM saperti DUBUR jadi apa saja yg keluar semua nya TAIK DAN NAJIS!!!

Anonymous said...

CUCU TOK DEDAK SEKAMPIT dari LANUN BUGIS!!

Anonymous said...

Moohidin tabur dedak mamakdey depan kedai kopi je? 27 ogos lepas hang pi mana? Pi jumpa mata ayaq ka?

Anonymous said...

umno cuak la tu.. Bersatu makin dekat dihati rakyat..

Anonymous said...

sah ini blog dedak ayam

Anonymous said...

Alahai.. cukup syok sendiri

Anonymous said...

Dan ko pulak sah pemakan babi

Anonymous said...

Assalamualaikum semua, tidak jatuh mertabat atau maruah jika TSMY memberi syarahan atau penjelasan tentang isu IMDB di kedai kopi, malah ini merupakan paltform yang terbaik untuk menjelaskan keadaan sebenar kepada rakyat. Rakyat akan lebih paham dan biarkan rakyat menilaikan sendiri. Tentang penubuhan 'BERSATU' ini memang tepat dan masa yang sesuai skg ini. Right time and right palace, sebab BERSATU merupakan mirror image kepada UMNO, beribu akar umbi yang tak puas hati dengan Pucuk Pimpinan Pusat,Negeri, Bah dan Cawangan akan beralih arah,tak percaya tunggu 'BERSATU' disahkan. Kita tunggu dan lihat, aura BERSATU ini memang kuat, desas desus nak tubuh je sekurang-kurang 5 negeri dan 50/50 sokongan pada BN UMNO.....SYABAS TSMY dan BERSATU teruskan perjuangan, Pari Golkar Indonesia dibawah Presidan Suharto yang kuat pun tumbang disebabkan isu yang serupa berlaku di Malaysia skg...

Pada 21 Meo 1998-Jatuhnya Parti Golkar di Indonesia
Pada 27 FEb 1986-Jatuhnya Presiden Marcos Filipina.

Gelombang mahasiswa dah bermula
Gelombang rakyat akan tiba
Gelambang bekas Tentera dan Polis akan menyusul.

Sama-sama kita lihat....... walaualam...

Anonymous said...

Gelombang PRN Sarawak, PRK berkembar yg lalu x mau citer ke???????

Anonymous said...

kegilaan yg nyata ... Bersatu ganti UMNO ??? satu cawangan atau bahagian pun takda lagi ... mmg gila bertingkat tingkat ... dah sasau protun ni semua ... tahap syok sendiri yg melampau ... go fly kite !!

Anonymous said...

itu pun nasib tak jumpa ngan aku. kena telo tembelang ko. yidin redho si sembab ni. menyampah. berlagak alim. belakang.... phuiiii....ada nika yang tak nikah. bini orang buat geli2. kesiannnnnn puan sri. ingat suami warak....

Anonymous said...

nikaaaaaa......

Anonymous said...

Puak CUCU TOK SEKAMPIT DEDAK!!

Go Godok Pelir Jibbo & Hippo!!!

Anonymous said...

Aku nikakan dikau dgn Pelir Jibbo dgn maskawinnya SEKAMPIT DEDAK CAP LANUN BUGIS 1MDB!!!

Hehehehe

Anonymous said...

Dari penulisan si Anon 7:16:00AM nampak sangat dia ni seorang hamba Allah yg cetek ilmu cetek agama ditambah pula dg IQ yg rendah dan tahap intelligence yg menyedihkan tapi masih nak komen2.

Anonymous said...

Party Bersatu ngan PAN lebihkurang sama....lahir dari permukahan ketua nya....mula2 panas pastu jual kilo kat kling botol pun tak laku.....hampeh...

Anonymous said...

ya lah admin... ini menunjukan dia diterima dimana2 sahaja... tak perlu bergolok bergadai, tak perlu mengupah untuk himpun crowd macam pey emm awak tu... dah tu hanya berani berucap depan para pemakan dedak je... apa class bro? buat Nothing to hide, lari lintang pukang bila TUN baru cakap nak hadir... support PM lagi ke?

Anonymous said...

Tersedak Pak Cik tu minum kopi dengar Muyudin dedahkan berkotak2 bukti 1MBD.....lucu...hear say...

Anonymous said...

macam nika jer....

Anonymous said...

muhyidin: saya nampak akaun najib ada 4b, Ghani Patail tunjuk kat saya, tapi pastu dia simpan balik.

pendengar setia: hantu punya Najib ku fikirkan 2.6b rupanya ada 4b sambil berteriak "tambah kopi satu lagi"..

Soalan :

1. di manakah lokasi penggambaran dilakukan?

2. siapakah Muhyiddin, Ghani Patail dan Najib?

Anonymous said...

Soalan bocor UPSR......

Anonymous said...

Tudiah macai dah ratib nika nika nika je skang... bagus betul modus operandi macai2 nak menjatuhkan lawan... samada guna agama bangsa atau seks... tak penah berubah...

Bukti nika tu mana?

Anonymous said...

Bagus ada mufti tu... bising pasal tugu burung kat langkawi... tapi tugu yg kat kl tu... senyap2 dah la... kat tak makan plak...

Pejuang2 lgbt aka macai jolow taknak pejuang roboh tugu tu ka?

Anonymous said...

Muhyidin nyer taste apam busuk nyonya nika gee. Byk nyonya tua dlm gambar tu kote midin tegak mencanak

Anonymous said...

Kalu gian dah mai, usahkan cipap tua cipa muda atau cipap kering cipap basah, lubang jubor tersentil taik pun boleh buat jadi bertambah-tambah selera ....

tak caya? nak aku bagitau tanya sapa kalu tak percaya?

Anonymous said...

Dari penulisan si Anon11:29:00AM nampak sangat dia ni seorang hamba Allah yg cetek ilmu cetek agama ditambah pula dg IQ yg rendah dan tahap intelligence yg menyedihkan tapi masih nak komen2.

Anonymous said...

Dari penulisan si Anon 12:33:00PM nampak sangat dia ni seorang hamba Allah yg cetek ilmu cetek agama ditambah pula dg IQ yg rendah dan tahap intelligence yg menyedihkan tapi masih nak komen2.

Anonymous said...

Tersedak Pak Cik tu minum kopi dengar bloger macai dedahkan berkotak2 bukti nika gee.....lucu...hear say...

Anonymous said...

Hehehe spina perancis pun kelaut sibok nak bukti bongok..

Anonymous said...

Lanun rembat tanah wetlands pun sedap gak kira wang oii..
Tu blom kira lanun rembat tanah sg manggis lagi tu..hehehe

Anonymous said...

Apa kurangnya anon 10:58 & 11:00..hehehe

Anonymous said...

Pak Muyidin kasi saman itu laki Nika.....tuduhan bapak ngentot
sama isterinya berat bangat.....mungkin bapa ringan2 aja.....

Anonymous said...

Atau mungkin bapa dipaksa tanpa rela.....ngak ada 4 saksi nya..

Kesian bapak ternoda...

Anonymous said...

TSMY...bijak sbb pemakan dedak tak dapat dedak melalui urus event..maka jadilah mereka pemakan dedak yg terkehel leher... harap dapat kikis harta TSMY tapi gagal... Syabas ini langkah berkesanelak dikikis... pada pemakan dedak..padan muka!

Anonymous said...

Hearsay sampai suami nika pun bawah cerita bini dia dengan moohyidin ke mahkamah iye tak...

Hahaha

Anonymous said...

Hari ni ke..kes Nika gee tu....habislah...Muhyiddin.. Tak dapat lari...semua fakta waktu dia gatal goda bini orang akan terbarai... Dosa apakah..ini..mungkin ni kifarah yang muhyiddin paksa tanggung..

Anonymous said...

Nyanyi lagu widuri tu bro

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates