September 16, 2016

48 Program Invoke Rafizi 'Sotong' Ramli Di Batu Pahat Mendapat Sambutan Suam-Suam Kuku

Pembangkang khasnya PKR memulakan program menghasut Rakyat dengan menamakan program ini sebagai Invoke #ProjekBuang Najib. Selepas kovoi di sebelah pagi di Ledang, pada sebeah petangnya Setiausaha Agong PKR telah mengadakan jelajah atau konvoi di Batu Pahat bertujuan untuk untuk merekrut anak-anak muda dan orang ramai yang berminat menyertai program Invoke untuk membenci Kerajaan khasnya Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak. 

Program Invoke ini dikatakan mendapat sentuhan penasihat-penasihat dari luar negara dengan perbelanjaan berjuta-juta dengan sasaran utamanya di luar bandar. Malangnya kehadiran 'Bangsa Johor' di Ledang dan Batu Pahat hanyalah sekadar suam-suam kuku. Kehadiran semua sekali dalam 70 orang nampak lebih ramai rombongan daripada penduduk setempat apatah lagi golongan sasaran iaitu anak-anak muda.


Program untuk menyebarkan hasutan dan fitnah ini bukanlah perkara yang baru. Setiausaha Agong PKR ini mengaku dalam satu majlis (tonton video di bawah) bahawa beliau sendiri mengaku menjadikan DS Rosmah Mansor sebagai sasaran untuk menjatuhkan Perdana Menteri DS Najib Tun Razak. 

Itu sebabnya, sehingga kini DS Rosmah Mansor senantiasa menjadi sasaran pembangkang. Lihatlah bagaimana DS Rosmah Mansor difitnah. Yang paling ketara ketika gambar antara beliau dan Tuanku Sultan Pahang disebarkan serta tuduhan beliau berbelanja sehingga jutaan ringgit dimuatnaikkan oleh Kitab ProTun, Wall Street Journal (WSJ) tanpa sebarang bukti diberikan. 

Pengakuan Ahli Parlimen Pandan mengenai strategi pembangkang menghasut rakyat terbongkar apabila pendedahan video di bawah yang dilakukan Rafizi Ramli berkaitan cara sebenar pembangkang mendoktrinkan rakyat dengan penipuan berulang agar rakyat mempercayai apa sahaja yang mereka dakwa sebagai benar.

video


"Tugas kita adalah untuk menghasut" kata Rafizi. Tonton video dan dengar kenyataan Rafizi, bukan DS Najib yang jadi sasaran untuk dijadikan bahan hasutan, tetapi DS Rosmah."

video

48 comments:

Anonymous said...

Puak pluralist murtad mendakwa FITNAH sebagai seni mendapatkan sesuatu....

Anonymous said...

agak2 berapa bakul dosa yang dia bawak. hanya allah jer yang tau.

Anonymous said...

celaka hendaknya puak2 dajal ini yg suka menyebar fitnah..dan yang mendengar juga..

Anonymous said...

Kebolehan hakiki menabur fitnah.
Dengar citer si tua kerala mcm
anjing mencawat ekor lepas jumpa
Agong.Orang2 tua dh berpesan musuh jgn dicari...teringat kata2
dia dulu mkn berhenti sebelum kenyang...lapar bolehle menyamun
lagi.....

Anonymous said...

Gambar "nombor 7" dgn jelas menunjukan ciri2 tabiat manusia adu-domba kronik..
Apabila ia bercakap dgn rakan sebelah kiri ia akan menghalang suaranya dari didengar rakan kanannya...begitulah sebaliknya..

Anonymous said...

Iblis kena buang dari syorga ALLAH kerana sombong dan setelah itu menjadi penghasut dan pemfitnah. Iblis dilaknat ALLAH dan penghuni neraka jahanam. Maka yang penghasut dan pemfitnah adalah golongan kaum iblis.

Anonymous said...

1056...

Bende kecik mcm tu pun ko layan kan?

Bende beso cam saipol jubo jumpa jib seblm ke makamah... bawak ky jeli... tak melawan... bapok pondan ka? ... simpan taik 3 hari... ko tak boleh pikir kan?

Anonymous said...

Niza kena fitnah ... niza saman tvsuku3... niza saman utusex...
Niza menang...niza dpt duit.. niza tak tepekik itu ini fitnah. Niza ke makamah...

Bukan mcm macai... itu ini semua fitnah... tapi nak ke makamah mmg takde la... setakat sini je la ...

Melalak cam bapok ko 821... fitnah fitnah fitnah...

So... jadilah mcm niza... jgn jadi bapok...

Anonymous said...

Eleh... baru sekarang ko tak suka kerala tu... dulu 24/7 ko sembah dia selama 22 tahun...

Mana ko masa dia menyamun? Kat mana? Masih bangang tak keluar hulu banat lagi? 36 tahun dah... baru nak cakap?

Anonymous said...

FITNAH dorg satu pon gua x PERCAYA..
Dri 16 sept agung da SIGN ,scorpene TENGGELAM TIMBUL,bngla TOLOL 40k,blackout LILIN , 1mdb,

smueny criter FITNAH n SAMPAH BODOH dri pihak PEMBANGKANG..
Hanya manusia TOLOL shja yg percaya smue ni..
Kahkahkah

Anonymous said...

Hehehe..130 tu je la tahap pikir macai extra bongok anggok2 "hearsay" mcm ko kan....hehehe
Sindrom penafian kronik...

Anonymous said...

Itu niza "gold digger" mau cari duit maa...
Itu raja nong chik cukup dgn nurul izah penipu mintak maaf jer...
Respek raja nong chik..

Anonymous said...

139 ko lagi bangang lepas 22 tahun kerala buat salah...
Lepas 36 tahun baru di beritahu pun masih ko dok jilat bontot kerala tu....hehehe bangang kronik ko ni..

Anonymous said...

Spina perancis dah sampai ke belom bro...hehehe
Hantar pakai curier is ketambola ke....hehehe lambat sgt ni...
Klw tak menipu bukan pembangang namanya...
Bang non raja penipu 16 sept..
Anak bang non puteri penipu raja nong chik..
Konco2 bang non soldier penipu penyambung hayat...

Anonymous said...

.

Anonymous said...

Kat selangor ni rata2 pengundi pru13 yg di temui ketika hari mengundi sangat teruja dgn manifesto pembangkang penipu
"tol percuma di selangor"...skang apa jadik? Tol naik 100%..amek ko hasil manifesto bukan janji pembangang bongok..

Anonymous said...

Manifesto ni umpma HEARSAY..dgor boleh,PERCAYA jgan..

Kalu x TIPU, bkan rpiji nameny..
Org kg yg TOLOL Hnya bergelar HJ. DAM slepas mngeluarkan smue TABUNGAN dlm tabunghaji..

kahkahkah

Anonymous said...

737...

Yg dia buat salah 22 tahun tetap salah... aku tak pecaya kerala start belas tahun lepas dah... ko bila? Baru tak pecaya dia sejak kemarin? Itu pun sbb dia sokong pembangkang?

So ko ngaku la 36 tahun bangang? Camne dgn orang kg felda? Diorang tau tak?

Aku ulang... cerita kroni dia... belas tahun dah... tetap salah... skang ada yg dia ckp tu betul... so aku sokong yg betulnye... yg salah tu.... ada balasannye...

Anonymous said...

Tol percuma kalau dpt kerajaan pusat... otomatik boleh pecuma di selangor... setau aku yg janji tol dikurangkan dlm bandar adalah bn... itu manipesto bn semasa pru13... skang? Ko tau tau sendiri la... teluk intan dah ada unibesiti?

Anonymous said...

Skang... tvsuku3 ngan utusex dah jadi hearsay... sbb selalu kalah saman fitnah... so sumber ko yg mana satu? Blog papogomol?

Anonymous said...

733...

Dia tak mintak maaa... ko yg bg.. nek jaharah pun betelur saman orang...

Anonymous said...

mengong...baru keluor gua. hari ni kongkek. esok dapat anak? mai tengok ape bakal ada kat telok intan. baru keluor gua hutan ulu banat. sembang lebat. tak sedor asal usul ulu. balik raya setahun sekali sanggup tempuh jem berjam2. piiiiirah mabuk.

Anonymous said...

utusex ngan tv3 suku ni jugak yang jadi pojaan hati kaum kerabat ko yang duduk kat hutan ulu banat tu. yang tergedik2 lepas tengok otai masih berbiso. almaklun ternet 4g belum sampai kat ulu.
dapat info fitnah pun dari ko yang balik raya setahun sekali.

Anonymous said...

Nak buat lagu mana.Duduk bawah
tempurung lepaih tu tempurung
tu pulak letak dalam gua tempurung.

Anonymous said...

Macai sekor ni aktif betul...
Makan dedak haramjadah la tuu...
Ulang2 suruh saman...ngok kau
yang tuduh..kau la saman,,kan puak
kau banyak menang saman.....
Kalau Najib dan BN menanng saman pun
selalunya maafkan saja...mulia hatinya..

Suka orang la nak tengok TV 123478 dan
baca utusan ada minta kau punya duit
Kenape Meloyakini dah tak de orang baca ke??
Berita fitnah...sesuai untuk kaki fitnah...

Anonymous said...

Kerja saman menyaman ni kerja pembangkang....
U ULANG I SAMAN....
BN kalau menang saman pun maafkan saja..

Majlis peguam belah depa pun tak berani saman
Najib...ngok sekor ni duk jaja nak saman...
Dah jadi mereng Najib tak layan nak perangkap
konon....ada berani saman sama Najib

Anonymous said...

Cai umno mana ade telor..cakap je fitnah..penakut.

Anonymous said...

Yang paling ketara ketika gambar antara beliau dan Tuanku Sultan Pahang disebarkan serta tuduhan beliau berbelanja sehingga jutaan ringgit dimuatnaikkan oleh Kitab ProTun, Wall Street Journal (WSJ) tanpa sebarang bukti diberikan. 

Kata tak de bukti tp nak saman telor tak ada..

Anonymous said...

Selasa bila nak saman?

Anonymous said...

Di selangor tak de bas percuma?

Anonymous said...

Aik? Pusing kongkek plak?

Dah abih cerita pasal tol yg bn janji nak kurangkn tu?

Ya ya ... ko kongkek la sampai kuar unibesiti tu...

Aku kalau sembang ngan macai ni tak boleh takde sembang seks jubo kongkek zina dll...mesti ada... itu je dlm kepala otak tempurung ko yek macai

Anonymous said...

Kalau dah penakut bagilah alasan ape pun..orang tahu geng2 umno mana ada telor..saman liong sik pun tak lepas..cina jho lo masih simpan kerandut cai2 umno..melayu dayus

Anonymous said...

Menghasut rakyat tangkap prompak lebih baik dari takut nak tangkap perompak..melayu dayus..sksyen jer lebeeh2

Anonymous said...

Dah keje ko asik menfitnah je tak henti2... ye lah sorat kabo byk tv lagi radio lagi puak ko pakai...

Kalau taknak kena saman jgn la fitnah ye macai... nek jaharah ok je saman n menang...

Majlis peguom? Ko lantik ag ... ag bersih kan ko... gilo..

Anonymous said...

Cai umno dayus hingga kepala dah jadi bengong..ha3

Anonymous said...

Najib rompak 1mdb tak berdosa..yg ajak tangkap najib prompak pula berdosa..

Anonymous said...

Iblis hasut najib supaya rampok 1mdb

Anonymous said...

Selangor....sekurang2 ada kwsn yg bas pecuma wifi pecuma air pecuma... duit makin betambah...

InsyaAllah. Kalau dpt malaysia makin banyak yg mampu dibuat...

Anonymous said...

Cai 11.14 sekor ni dayus dah tak terdaya nak melawan..jeles plak..pandai ratib fitnah tapi dayus nak saman..takat kepandaian cai umno bodoo

Anonymous said...

Bila baca hasutan2 anjing lgbt kapir dapigs, makin sayang aku kepada Kerajaan Islam sedia ada.

Anonymous said...

Rapixi....biarlah.. Dia ni...akan menfitnah hingga nyawa kat hujung halkum..kenapa....sbb...itulah kifarah dia...suka sangat menfitnah kan...biar...Allah..nak kau fitnah...sampai..saat malaikat maut...jemput kau...dan kepada yang nak tumpang sekaki dlm komen blog ni silakan...kami tak kisah...mana Ros dedak...dah lama tak ada kat blog ni...kita bersangka baik jer lah...mungkin pg buat haji kot...atau....dah..kena kifarah sbb menfitnah Ulil Amri....Wallahualam

Anonymous said...

Lembu jho lo mana reti dayus tak bertelor..pemimpin kerajaan islam tak merompak syarikat kerajaan kerana takut tuhan..islam kaa?asalam k

Anonymous said...

Ros tak suka orang dayus tak berteloq mcm ko..Jamil khir pun berani saman NOW walau tewas..utusan dan TV 3 suku ko yg dah kena kifarah ngan Nizar..

Anonymous said...

Kerajaan islam mana yg buat judi genting beso2? Kerajaan kapir pun tak buat beso camtuh... bodo

Anonymous said...

Kerajaan cinnaa taipei tu krjaan islam ker..

TOLOL ler lu caiii
Kehkeh

Anonymous said...

Pmimpin dapig13may telah mngutuk tntang kematian mursyidul am pas utz haron din..

Mari kite ramai2 memaki dapig13may..HAMJADAH kapir harbi dapig13may niii

Anonymous said...

penyelesaian kes fitnah Nurul Izzah diselesaikan apabila defendan mengemukakan permohonan maaf tanpa syarat terhadap plaintif dan kos makamah ditanggung oleh defendan.

maka asasnya memang apa yg katakan Nurul Izzah adalah bersifat fitnah untuk meraih keuntungan politik diwaktu berkempen tempoh hari.

Anonymous said...

Geng oink oink dah kurang sorang.. Ros dedak dahbalik uganda...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates