September 12, 2016

58 Midin Penipu Bila Berkata Hospital Kehabisan Ubat Waima Panadol



Presiden Parti Cap Bunga Raya memang kaki penipu. Kenyataan terbarunya di dalam satu ceramah mengesahkannya. Midin kata sekarang ini kalau pergi hospital doktor bagi 'prescription' sahaja. Ubat beli sendiri dekat farmasi, termasuklah panadol. Dengan kata lain, hospital tiada lagi ubat.

Terdapat dua kemungkinan ubat yang dicari oleh Midin tiada di Hospital. Pertama, virus Nika (main isteri orang) masih belum ditemui oleh para doktor. Yang kedua kemungkinan ubat Midin hanya ada di Hospital Bahagia dan Hospital Tanjung Rambutan.

Walaupun apa yang diucapkan oleh Midin ini 100% dusta, namun masih tetap ada orang percaya. Apa yang hendak dihairankan. Sedangkan Ayah Pin yang mengaku Rasul dan mempunyai Kerajaan Langitpun masih ada pengikut setia. Apa sangat la Midin ni.

58 comments:

Anonymous said...

Middin tengah Bara tu..supply viagra kurang. Amoi tu jenis pelahap hari2 mau . Boleh demam Middin dibuatnya

Jaidi Kasim said...

mcm mcm lh ini olang

Anonymous said...

Amboi rijal... tuduh main bini orang pulak... macai ko kat sini ckp..
Jgn pecaya hearsay... so tolong la pecaya macai ko tu...

Nak attack midin attack je apa dia ckp...

Pasal obat spital tu boleh la tanya sapa yg slalu ulang alik spital... diorang tu arif bab2 obat ni... samada obat lambat dpt ka... jumlah sikit ka... jenis lain ka... obat murah ka...

Anonymous said...

Nih hasil ternakan tvsuku3 ngan utusex nih... tak dpt isu duit... main isu bangsa agama... last skali main isu sex.

Nanti dpt la anak dna sex umno gelek arabista... pastu betempik 1dunia konon anak dia dna umno dibiayai sepenuh diplomanya oleh umno jugak...

ted manoff said...

Bongok punya admin..dh tkde isu lain seks saja..kalau gitu betul apa yg dikata raja petra yg muhd najib mmg ada hubungan sulit dgn altantuya..ko mmg poyo ryezall..

Anonymous said...

Muyidin kena virus Nika bukan hear say tapi satu kenyataan di mahkamah oleh suaminya sendiri...kenapa tak cabar....
Kalau presiden macam tu anak buah lagi la....boleh diigelar
Parti Nika.....parti bersatu bini orang....memang sesuai....
Kalau kau bersatu dengan bini kau bukan isu la ngok....



Anonymous said...

Sedih melihat si Muhyidin ni...

Itulah, kalau hidayah ditarik oleh Allah..
Maka , kebenaran dah tak nampak lagi...


Tapi memang dia tak boleh nak disalahkan.....inilah akibat dah
termakan hasutan dari Mahathir...

Bertaubatlah wahai ahli UMNO totok ni....dengan sekelip mata, kerajaan yg dia didalamnya sejak bertahun tahun lamanya, tiba tiba menjadi kerajaan yg tak baik dan perlu ditumbangkan...

Apa yang dia buat selama ni??? Itulah asyik jadi musang bebulu ayam dan menjadi keldai tunggangan Mahathir, maka dia jadi buta hati dan tak pernah bersyukur...

Berita fitnah, berita dari yahudi dan berita dari pembangkang dijadikan kitab bagi dia....



Unknown said...

Dah dapat dedak atau belum? Jgn fitnah org terutama dlm blog kerana dosanya terlalu besar.

Sanggupkah cai pikul nanti????

Anonymous said...

Fakta tu ada dalam SD. Fitnah ke ni?

Anonymous said...

Aaiikk....sudah tukar kaa?
Sapa fitnah..1MBD sudah ada bukti...?Najib lanun..?

Laki Nika fitnah ka??.....kenyataan di mahkamah boleh dicabar...selagi tidak boleh dipakai kenyataan itu..
Ada brani ka...otai punya lawyer lu kasi lawan la..

Kes Najib sulit sama Alatuya ada akuan bersumpah atau sebutan
dimahkamah ka...?
Pembangkang mau spin 360°.....rasa sndiri taik yang kau jaja..

Ted Manoff said...

Kita kena bersikap matang dan adil. Kalau sememangnya tiada SD dari laki Nika kaitkan Middin dah tu di sebarkan pulak itu baru disebut Fitnah. Tetapi bila ada SD pula ditambah ada kes mahkamah tu namanya fakta dan bila disebar itu maknanya menyebar fakta yg ada kaitan dengan mahkamah. Sesiapa yg nak membinchangkan isu itu biarkanlah. Sesiapa yg tak nak binchangkan perkara itu tak mengapalah. Orang yg tidak membinchangkan isu itu tak perlu marah kepada orang yg membinchangkan. Begitu juga orang yang membinchangkan tak perlu marah orang yg tidak membinchangkannya. Mengapa perlu marah2 jadi orang mengong?

Anonymous said...

Peranchis sendiri sahkan Altantuya tak terlibat dengan pembelian Scorpion. Dari mana chai2 dapat sumber kononnya Altantuya terlibat? Suaram? Tian Chua?

Anonymous said...

Desprado muflis idea,dedak gred A
hilang gila kuasa semua dibuat serba tak jadi...jika berjuang utk rakyat elaun ap diberi kepada
rakyat miskin bertaubat....sudah2
le berpolitik....nasi dah basi...

Anonymous said...

Sd nih kalau melibat musuh bn... mmg korang akan pecaya... kalau sd melibatkan bn... mampus korang ckp fitnah jugak..

Dan lagi 1 la... asal keluar umno dan lawan umno balik... mesti akan keluar isu2 macam nih... terutama isu2 seks... korang nih mmg suka bab2 seks nih yek. Mmg ampuh utk melawan bekas korang sendiri...

Tapi ko tengok la sendiri... bekas no 1 selama 22 tahun... main kroni2... berpuluh tahun... haram macai bodo tak tau... baru skang je nak bising...

Yidin bekas no 2 ... puluh2 tahun dlm umno... korang ckp dia main bini orang...

Ini lah parti yg korang undi? Itu pasal la yg sokong korang duk kg hulu felda je...

Anonymous said...

Altantuya tu betul2 mati tau... mati kena bomb c4 tau... bukan mati kena tikam pisau dapur tau... tau.

Dalam dunia nih takde orang suka2 bunuh tau... mesti ada motif...

Tapi pelik... yg membunuh plak boleh lolos... giler betul otak macai nih...

Anonymous said...

macai...pegi jumpa laki nika jika ko kata ini fitnah. jangan pulak ko nanti pulak yang joget arapista tergedik2.

Anonymous said...

Kita pun kena sikap matang... wsj sr dah bentang kan bukti kelepet mdb1... besedia nak disaman selasa.

Dan nama malaysia dah buruk serata dunia... hancur sbb jib n mdb1... maka wajib bersihkan...wajib tegak kn kebenaran... tunjukkan langkah pendekar.. bukannye langkah pundek...

Sbb tu dlm islam nak tuduh zina nih kena ada 4 saksi... sbb akhir zaman ada puak akan guna isu2 camnih utk jatuhkan orang...contohnye cam skang..

Anonymous said...

Berapa kali dah suratkaba pr ph kena saman? Berapa kali plak suratkaba umno kena saman?

Jgn pecaya sgt yek ngan kitab utusex tu... banyak kali dah kalah saman fitnah... yahudi gak tu... tu pasal x berkat dan asik rugi ratus juta...

Anonymous said...

kepala hanggok yidin poyo yang redho acah2 alim. aku ni pesakit buah pinggang. sekali pergi hospital...sebakul ubat doktor kasi ubat. aku heran ngan siyidin ni. agak2lah nak buat citer...

Anonymous said...

Anon 1:08 Nih pulak hasil ternakan
meloyakini...sumber yg paling tepat jitu dan terkini menipunya..tu yg otak dah sewel tu...

Anonymous said...

Bagus la tuh... so kat mana boleh baca sd tu? Bila tarikh zina tu? Sejak bila zina tu?

Aku nak kaji gap zina dan tarikh sd dibuat...


1st... kat mana boleh baca sd?

Aku nak tegur la korang... dlm islam nih takde pembuktian zina guna sd yek macai... kena ada 4 saksi tu... laki dia pun masa zina tu dia kat mana? Buat apa? Kenapa baru nak buat sd?

Anonymous said...

"Hearsay" tu macai 1:04 yg suruh percaya...hehehe

Anonymous said...

Hearsay kepala bana ko..
kenyataan di mahkamah oleh suaminya nika pun ko ckp "hearsay"...bongok ler ko ni...

Anonymous said...

Najid bukan hearsay...
Nika hearsay..
Hearsay kepala bana ko..
kenyataan di mahkamah oleh suaminya nika pun ko ckp "hearsay"...bongok ler ko ni...

Anonymous said...

Siapa sangat muhyidin tu...
Dia cuma tewas dgn ujian dunia...
Tuk lebai pun belum tentu masuk syurga...

Anonymous said...

Tak hairan ler kes bunoh2 ni..
Semua duit punya pasat...
Sosilawati tu duit 1jota punya pasal pun org sanggup bunoh 4 org sekali...
Cuba buat cerita sosilawati tu pun najib yg bunoh...bongok..

Anonymous said...

Ye..gila kuasa mcm madey n yidin..kuasa dah hilang tapi masih ketagih kuasa..

Anonymous said...

Baru jer ambik ubat sebeban kat hospital gomen...macai bongok mana ler yg percaya buta ni...

Anonymous said...

Baru jer ambik ubat sebeban kat hospital gomen...macai bongok mana ler yg percaya buta ni...

Anonymous said...

.

Anonymous said...

Si penipu tak akan berhenti menipu selagi ada macai bongok mudah kena tipu anggok2 percaya...jadi ler cerdik sketttt..

Anonymous said...

Mana sd nye? Tepek la sini...

Ko tuduh orang bezina nih...giler ah... tak sanggup aku...

Anonymous said...

Pelik la bangang... sosilawati motif duit... nih bunuh atantuya takde motif nih... bodo...

Anonymous said...

TERLUPA PULAK....KAN MUHYIDIN NI TOTOK UMNO. KAH KAH KAH....UBAT DAH TAKADE..UBAT DAH TAKADE.

Anonymous said...

Hehehe...rajin macai Pemusnah Harapan (PH) buat komen. jgn lupa claim ye kat bos korang!

Anonymous said...

Tapi geng madey n anaknya marina penentang nombor wahid perlaksanaan hudud...bukan hudud jer..
Baru nak pertingkat ruu syariah jer pun...dah melompat-lompat marina n the gang cek bedah

Anonymous said...

Tak sangka projibo/hippo semuanya bongok2 belaka!!!

Bagus tu kalau nak pertahankan UMNO tapi kalau pemimpinnya Lanun tersohor didunia dan kau nak pertahankan jugak alamat lingkoplah UMNO.

Tak salah bak kata dalam filem allahyarham P Ramlee...

Aliff Mim Nun Wau... Sarkis Daaaa.....!!!!!

Anonymous said...

alif mim wau nun...memang sarkis. yidin tengah main sarkis. sebab totok umno. yidin tengah berkunfu dan bertaichi ngan laki nika. macam mana nak saman sd laki nika. totok umno bolih kadi alif mim wau nun...bijak BESTARI ni....

Anonymous said...

MIDIN DAH PONING. BANYAK MAIN KUDO KEPANG. CAK PUNG CAK PUNG. KEPALO DAH PONING PANADOL DAH HABIH.

Anonymous said...

Malaslah nak komen pasal main dgn bini orang. Tak pernah tengok dan tak ada bukti. Cuma bila ex timb pm boleh cakap panadolpun pesakit kena beli sendiri, sah beliau ada terkena sindrom saraf. Tak sampai 6 bulan sejak dipecat, terus sakit saraf sampai lumpuh otak untuk berfikir dgn waras. Kasihan ex timb pm. Kejamnya najib sehingga bekas timbalannya sakit teruk macam tu...

Anonymous said...

Dimanakah keadilan mantan tpm disumbat dlm penjara diberi layanan istimewa,manakala bekas tpm
ditendang keluar dari kerjaan dan parti dinafikan
hak untuk mendapatkan dua biji panadol untuk sakit kepalanya.....

Anonymous said...

Nina kan ADA..Kasi PICIT kepala ex TPM..

ted manoff said...

Huh..apa khabar agaknya mat basha sekarang nii..kalau ryezall ada panadol tlg bagi dia yaa..tuu lah pasal tuhan bayar cash..

cucu nek tempoyak said...

Sejak adanya Salleh Said Keruak dalam kabinet kerajaan lebih setahun yang lalu, ramai antara kita sebenarnya tidak memerlukan lagi Harith Iskandar, Afdlin Shauki, Nabil Ahmad, Sepahtu dan lain-lain pelawak untuk menghiburkan hati.

Kenyataan demi kenyataan yang dikeluarkan Salleh sudah cukup terasa menggelikan hati, malah kadang-kadang mampu membuatkan kita ketawa atau senyum selama berhari-hari.

Kenyataan terbaru beliau berkaitan WSJ berikutan pendedahannya berhubung perbelanjaan mewah Rosmah Mansor sebanyak RM24 juta antara tahun 2008 hingga 2015 untuk pembelian pakaian, kasut dan barang-barang kemas, amat-amatlah menggelikan hati.

Salleh menyarankan WSJ yang berpangkalan di Amerika Syarikat agar meletakkan calon dalam pilihanraya umum datang kerana mendakwa akhbar tersebut mempunyai minat dan kecenderungan mendalam terhadap hal ehwal politik Malaysia.

Mereka berkelakuan seperti ahli politik dan berkempen, bukannya sebagai media yang boleh dipercayai dan bebas, tambahnya lagi.

Kenyataan Salleh kali ini bukan saja membuat manusia terasa geli hati dan ketawa, bahkan haiwan di hutan dan ikan-ikan di lautan boleh jadi sama-sama terdampar kegelian.

Mana tidaknya, dalam usaha untuk mempertahan, membela dan membodek Najib, Salleh nampaknya sanggup sehingga berkata apa saja.

Kerapkali kata-katanya tidak menggambarkan kedudukannya sebagai menteri, tapi cuma bercakap untuk menampakkan seolah-olah beliau dilihat bekerja oleh Najib.

Sebab mengapa pendedahan demi pendedahan oleh media antarabangsa, khususnya WSJ lebih tertumpu kepada Malaysia dan tidak negara-negara lain adalah kerana salah Najib juga. Ia bukan salah sesiapa.

Jika Najib dapat mengawal isterinya sepertimana Tun Razak membatasi Tun Rahah atau seperti Tun Mahathir mengawal Tun Siti Hasmah, tidak berkawan dengan Jho Low, tidak menubuhkan 1MDB dan tidak menerima wang ribu-ribu juta melalui akaun peribadinya, barangkali tumpuan terhadap Malaysia hanyalah biasa-biasa saja.

Apa yang didedahkan oleh WSJ ialah kerana wujud kesalahan yang dilakukannya. Dalam kes pembayaran menggunakan kad kredit Najib sebanyak RM24 juta misalnya, maklumat berkenaan tentu saja dalam pengetahuan syarikat kewangan tertentu dan tidaklah mustahil WSJ turut dikongsi maklumat itu.

Apa yang perlu Salleh lakukan ialah menjawab dan membuat penafian berfakta, atau menggesa Najib menyaman jika ia fitnah dan bukannya dengan melencongkan hujah dengan meminta WSJ bertanding dalam pilihanraya.

Itu kelakar namanya bahhh....

Dengan meminta WSJ bertanding dalam pilihanraya, ia samalah seperti meminta Utusan atau TV3 turut bertanding meletakkan calon di Selangor, Pulau Pinang atau Kelantan.

Maka, selayaknya Salleh dianugerahkan Tokoh Pelawak Negara dalam UMNO - dulu, kini dan selamanya. (SH 13/09/2016).
Shahbudin Husin at 14:33

Anonymous said...

Husni hazadnelah... dia cakap sehari rm 7.4 jota bayar bunga mdb1... gilo la... maka kena la berblog sembang2 cerita pasal panadol pasal bini orang... pasal nika... pasal zina... tak abih2...

Anonymous said...

WSJ dedah Rosmah shopping sakan USD6 juta guna duit 1MDB


 0 1 0 1

.
SUMBER berita berpengaruh Wall Street Journal, WSJ sekali lagi membuka peluang untuk disaman oleh Najib Razak mahupun Rosmah jika segala dakwaan mereka adalah fitnah selepas berbakul-bakul tuduhan skandal ditujukan tepat ke batang hidung.



Kali ini WSJ mendedahkan hasil penelitian terhadap dokumen terbaru yang dilihat mereka menunjukkan bahawa Datin Seri Paduka Rosmah Mansor telah 'bershopping sakan' sebanyak USD6 juta membeli baju, kasut dan barang kemas gunakan kad kredit Najib Razak yang sumbernya adalah daripada dana 1MDB.

Lokasi tempat shopping pula seperti didakwa oleh WSJ ialah — gedung beli belah Harrods di London, Saks Fifth Avenue di New York dan beberapa tempat lain.

WSJ nampaknya sempat perli Rosmah, apabila memetik salah satu tulisan dalam Biografinya yang ditulis dalam tahun 2013 — "Saya membeli barangan kemas dan pakaian dengan wang sendiri. Apa salahnya?"

WSJ mempersoalkan bagaimana Rosmah seorang anak guru sekolah, tiada pendapatan tetap dan suaminya hanya seorang perdana menteri dengan gaji tahunan sebanyak USD100,000 boleh berbelanja semewah itu?

USD6,000,000 ÷ USD100,000 = 60 

Najib perlu bekerja selama 60 tahun tanpa makan walau sebiji nasi untuk tampung tabiat shopping Datin Rosmah selama beberapa tahun. 

Dalam kata lain hasil titik peluh Najib seumur hidup sebagai Perdana Menteri tanpa ditolak walau satu sen gajinya perlu diserah kepada Rosmah untuk menampung perbelanjaan shopping beberapa tahun.

Namun kau dan aku tahu, mustahil Najib boleh jadi PM selama 60 tahun — maksudnya mustahil Rosmah ada duit sebanyak itu untuk bershopping. Dia tak ada pendapatan tetap, suaminya juga tidak mampu nak tampung tabiat shopping itu.

Jadi dari mana Rosmah dapat duit banyak-banyak untuk bershopping bagaikan tiada hari esok?

"Fikirlah jika ada otak..."


Read more: http://milosuam.blogspot.com/2016/09/wsj-dedah-rosmah-shopping-sakan-usd6.html#ixzz4K8dAYoNf

Cik Minah said...

AKUlah orang yang sentiasa berulang alik ke spital kerajaan
sebab aku ada masalah GASTRIK yang kronik. Aku perlukan ubat
gastrik MIST.MAGNESIUM TRISILICATE BP. Aku tak suka unat yg dibeli sebab terlalu manis sebab tu aku ke spital. Baru-baru ni aku perlukan
ubat gosok sebab kaki terselioh, tapi farmasi kehabisan ubat gosok.
Dia soh isi borang spaya leh poskan ubat tu. Sampai hari ni takda terima lagi, dah lebih tiga bulan. Kaki aku pun dah baik. Jadi, aku cya je cakap Mahyiddin ni.

Anonymous said...

Bukti kukuh anwar difitnah liwat..
http://www.kinitv.com/video/38690O74

Anonymous said...

1MDB kena bayar bunga RM2.7 bilion setahun – Husni

Posted on 13/09/2016

Kementerian Kewangan menyatakan syarikat pelaburan 1Malayia Development Berhad (1MDB) membayar bunga berjumlah RM2.7 bilion setahun kepada bank untuk melunaskan hutang berjumlah RM42 bilion yang terkumpul sejak enam tahun lalu.

Menteri Kewangan II Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah berkata sewaktu menjawab soalan daripada Ahli Parlimen Sepang Mohamed Hanipa Maidin di Dewan Rakyat hari ini.

“Jika jumlah hutang tersebut adalah RM42 bilion, jumlah bunga adalah RM2.4 bilion hingga RM2.7 bilion setahun,” katanya dipetik Astro AWANI.

Ahli Parlimen itu mengemukakan soalan tentang jumlah bunga yang perlu dibayar oleh 1MDB sebulan untuk melunaskan hutang yang ditanggung syarikat itu.

Anonymous said...

Mahathir & Muhyiddin Seru Kuburkan UMNO BN Bukan Sekadar Tumbangkan Najib

Tun M azam jatuhkan Umno, BN bukan Najib sahaja sekarang

Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) berazam akan menjatuhkan Umno dan BN dalam pilihan raya akan datang, bukan sekadar Datuk Seri Najib Razak sahaja, kata pengerusinya Tun Dr Mahathir Mohamad.

Tun Mahathir berkata hasratnya menubuhkan PPBM bukan semata-mata kerana Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Razak tetapi kerana Umno dan Barisan Nasional (BN) juga.


"Saya berusaha untuk jatuhkan Umno dan kerajaan BN," tegas Tun Mahathir di depan pemimpin Amanah, PKR dan orang ramai yang penuh sesak di hadapan beliau.

"Dulu saya keluar Umno saya tak fikir nak tubuh parti. Tapi kali ini saya cuba adakan parti lain yang berhasrat lawan Umno dan BN

"Sebabnya perbuatan pemimpin Umno hari ini, ketua bahagian, wakil rakyat mereka lakukan jenayah besar sukar bagi kita fahami.

"Saya nak singkir manusia ini, nak singkir Najib.

"Tapi kalau singkir Najib saja tak guna tanpa parti yang dia pimpin," kata Tun Mahathir.

Dulu, katanya, Umno untuk bangsa dan tanah air tetapi hari ini berjuang untuk Najib itu.

"Ia tak masuk dalam perlembagaan. Saya tengok balik perlembagaan baca lima kali takda pula sebut pertahankan Najib," kata Tun Mahathir sinis.

Untuk menang, katanya, semua pihak perlu bersatu dan keluar dari Umno.

"Kita akan kalahkan Najib dengan parti pribumi bersatu untuk ini kita perlukan kekuatan.

"Kekuatan rakyat mestilah dengan segera jadi ahli parti pribumi bersatu ...alhamdulillah malam ini saya terima 1000 permohonan dan kita harap rakyat Negeri Sembilan tolak Umno dan BN," ujar bekas perdana menteri ini.

Kata beliau dalam usaha ini jika sekalipun perdana menteri tidak turun, beliau berkata PPBM dan pakatan pembangkang akan tunggu pilihan raya akan datang.

"Jika Najib tidak turun sekarang kita terpaksalah tunggu hingga pilihan raya....kita akan tunggu.

"Parti lawan BN menang bukan kerana BN kuat sebaliknya pakatan pembangkan tidak bersatu, jadi tak boleh menanglah.

"Jika mereka bersatu termasuk Pas kita boleh kalahkan BN.

"Nak kata parti lawan kerajaan pun tak kena sekarang ni kerana di Pulau Pinang, Selangor dan Kelantan pembangkang sudah jadi 'kerajaan' jadi Umno-BN ni sebenarnya sudah separuh kerajaan lah," ujarnya disambut derai tawa penyokong malam tadi.

Turut hadir Tun Dr Siti Hasmah Mohd Ali, Pengerusi Amanah Negeri Sembilan Zulkifly Mohamad Omar dan Ketua Pemuda Amanah negeri, Shahrizal Masrudi serta Setiausaha PKR Negeri Haji Ismail selain ahli jawatankuasa PPBM. -MD

Anonymous said...

Bayor interest 3b..UNTUNG 7b....ok ler tu niage ada UNTUNG..

Anonymous said...

Proksi n kroni madey da xn MLABUR doh ke madey..MADEY da xd PEN nk sign "OK"

hehehehe

Anonymous said...

Ooiii cik minah..

Org dulu pkai MNYAK KELAPA jer buat gosok kaki seliuh..smpai soh chin aun jd BECK trbaik asia..

Ko ni MNGADA2 ler cik minah ooii.
Hehehehe

Anonymous said...

Cik Minah ooi...kalau terseliuh bagi la Bang Mat Sabu urut...
Dia kan pakar urut dan gosok..

Anonymous said...

Admin....copy paste menyemak la...

Anonymous said...

Meh aku bidankan bini ko nanti kat umah... sbb dulu soh chin tu nenek aku bidankn kat umah je...

Anonymous said...

Pada aku yg menyemak tu yg tempoyok tu... huru hara kalau nak baca pun...

Anonymous said...

Ko petik mana untung 7b tu? Niaga apa sebenarnye mdb1 ni ? Pastu untung apa plak sampai kena jual aset ke china komunih ni?

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates