September 29, 2016

37 Ini Ceramah Pelancaran PAN Atau Majlis Hari Jadi?

Kita mengkagumi semangat Presiden PAS, Sahibul Samahah Ustaz Mat Sabu yang berjaya melancarkan Parti PAN di Parlimen Larut, Perak. Dengan kehadiran sebegitu ramai pengikut dan penyokong PAN, tidak boleh dinafikan bahawa kerusi Parlimen Larut akan dimenangi dengan mudah oleh parti PAN di dalam Pilihan Raya Umum ke 14 akan datang.

Bayangkan sokongan yang diberikan oleh masyarakat setempat sehinggakan penyokong sanggup duduk menonggeng kerana tidak cukup kerusi akibat terlalu ramai orang. Inilah bezanya penyokong PAN berbanding PAS, apatah lagi UMNO dan Barisan Nasional.

37 comments:

Anonymous said...

itu nyorok tu...takut kena baling mikropon. kalau kena nanya....benjol beb.....

Anonymous said...

Ada ramai lagi belum datang......
atau tak kan datang.....

ted manoff said...

Udah udahlah ryezall..ko ingat rakyat hidup dizaman batu kerr..nk spin pun agak2lah..acara belom mula dh fitnahh mcm2..betul kata tun m yg bijakpandai dlm umno dh dicantas..yg tinggl cuma tunggul kayu saja..

Anonymous said...

Si Kentot ni tak habis2 dengan Keling Tua Kera________la...Kentut masih samun, rampok, gagau dan selinap identiti orang lain ye Kentot?

Anonymous said...

La korang ingat takde gelek2 korang nak dtg ka? Skang dunia dah moden... gelek2 kena ada... moden bana kau...

Anonymous said...

Hina sangatkah tunggul kayu tu? Jangan...jangan hina tunggol kayu...

Anonymous said...

ada org tu kalau buat komen selalunya mcm dia pun tak tau sama ada dia berasaskan pada realiti, atau hanya seronok berfantasi atau mmg hobinya bermimpi disiang hari ...

Anonymous said...

Yg hadir tu semua golongan bijak pandai....mengikut tafsiran Jing.

Anonymous said...

kaedah politik Mat Sabon ialah SONDOL dulu.. buat bodoh je.. janji boleh ceramah dan kutuk UMNO! muka tak malu itu cerita lain..!

3-4 SONDOL kurang2 sekor dua akan terpengaruh jugak.. lama2 bertambah ahli.
UMNO duk lena.. sbb rasa dh selesa.. kut??

Anonymous said...

Umno pakai tv radio soratkaba la bang... itu blom masuk blog camnih lagi...

Umno kalau tak pakai tv radio soratkabar... jadi parti ulu banat je la pun... skang pun dah parti ulu banat 80%

Anonymous said...

u xpyh nk hina UMNO utk cover najis pakatan haprak.. skrip bodoh tahun 1980an asyik2 ckp UMNO pakai TV radio.. skrg mana ada rakyat ikut tv radio sgt pun tp 3 PRK lepas BN tetap menang besar.

Yg kasi UMNO BN down ialah FITNAH dan PROPABUSUK pakatan haprak.. cer main politik cara matang xde fitnah2.. agak2 apa isu yg Haprak Pakatan akn cerita.. mostly akan ZERO.. sbb itu je lah hayat pakatan.. menipu dan buat byk2 propa-fitnah bagi rayat syok.. duduk bawah khemah dgr penglipulara cerita mcm nk terbang khemah.. tp bila menang cuba lihat Nurul Izzah si janda tu.. apa kerja dia buat ntuk Lembah Pantai?

Teressa Kok sibuk dgn agenda kritistianisasi, anti Melayu Islam, apa penduduk kwsnya dpt untung? byk lg contoh2 YB Pakatan Haprak.. hidup mcm biawak..tiada jasa apa melainkan tumpang jasa org lain lepas tu MENYALAK lah spt anjing!

no way man.. rakyat tk bodoh.. rakyat boleh pikir.. depan mata jelas.. parti mana yg byk jasa.. PM mana yg kena kutuk maki peringkat antarabngsa pun tetap buat kerja..

jgn jd spt parti chap bunga.. parti longkang jg.. dlu ludah dlm longkang tp skrg longkang tu le jd kawan mereka!!



Anonymous said...

Down umno pakai fitnah konon...
Ko jgn lupa plak lidah setan ko tu utusan ngan tvsuku3 tu... paling banyak kalah saman fitnah tu... jgn lupa... perangai cam yahudi tapi menyalahkn orang lain...

Kalau betul tv radio kurang orang tengok dengar... kasi la pembangkang masuk tv radio..
Kasi la... tolo tarak?

Asik2 fitnah... sikit2 fitnah... itu je modal ko ...

Anonymous said...

betul tu bro....big bos no1 parti bunga raya begitu kuat kerja busukan nama najib. pelabor tetap masuk. motorola masuk balik. orang tak akan mudah lupa macam orang tua yang hilang akal.
mintak orang tua tu kuat lagi kerja biar sampai putus nyawa. pembangang pun kerja lagi kuat buat fitnah biar sampai orang sampai tak percaya. 1 kali 2 kali 3 kali....agak2 berapa kali orang bolih percaya.
kesian pada orang tua yang hilang akal. nak minta boboi jadi pm...segan. nak kan yidin nika jadi pm...geng deklarasi pulak nak siketum jadi pm. adoiii poning kepalo. panadol kat spital pulak dah habis. tolan air kotum pulak yo...

Anonymous said...

habis anak kotum tu menang dengan cara apa? dia menang dengan cara berhemah? tak fitnah?
orang berak tengah jalan..nak ngaku ke?

AhmadAlbab said...

11.03.

aku rasa kauh tulah salah sekor lidah syaitan. Utusan dan TV3 lapor secara adil, tapi biasalah bila kena batang hidung sendiri menggelupur sakan maki hamun utusan.

Aku baca semua media, meloyakini, haramkah, keldaidaily, antara yg tk reti lapor berita secara betul. Aku boleh bezakan bahasa2 'CELAKA' media2 pakatan haprak gunakan untuk hasut dan tanam DOKTRIN benci pd UMNO Bn dgn FITNAh dan PEMBOHONGAN.

Saman menang kalah..Utusan pun ada menang, tp menang kalah saman bukan pengukur sebenar sbb manipulasi dan teknikal boleh mempengaruhi.

yg penting hakikatnya Pakatan Haprak tiada da apa2.

Cubalah try satu tahun lapor berita spt Utusan dan TV3..aku rasa pakatan haprak akan jadi dsejarah dlm muzium.. tkde wujud lg. Sbb nk lapor telus mmg akan terpksa lapor kebaikan UMNO BN lebih byk dr keburukan.

Itu yg menjadi KEGERUNAN macai Haprak Pakatan dan kepala2 MACAI kt atas2 nu.

DAPig.. apa keistimewaan parti ini yg konon leboh bagus dr UMNO? jasa apa yg macai2 rasa parti laknat ini sgt mulia kononnya dr UMNO? boleh berpakat sakan untuk jatuhkan UMNO? UMNO buat dosa apa pada kita? salah laku berlaku dlm sejarah manusia..bukan UMNO shj..tp salah laku paling kotor dn byk boleh tanya kepala kotor.,. sir Anwar Ibrahim.. dn kini dia bergabung dgn KEPALA NAJIS- SHITS.. Mahathir..itu gelaran yg diberikan oleh Barisan Alternatif BA yg diterajui Anwar pada 1998..

so lihatlah UMNO ke yg xbetul atau org2 yg bencikan UMNO tu sbrnya sakit mental, MUFLIS JIWA dan kufur segala nikmat??


Inshaa Allah UMNO sntiasa dipelihara Allah diperbaiki dan utuh sebagai tonggak kekuatan bangsa dan negara!!

yg kotor dan penyangak akan terkeluar dengan sendirinya..UMNO spr sebuah kenderaan yg akan tetap bergerak ke hadapan untuk perjuangan yg sebenar.

tulah 22 tahun kerosakan oleh Mamak Madey sedang dipulihkan dn UMNO yg asal akan diperlihatkan dan generasi akan lihat kebaikan UMNO tnpa boleh ditipu lagi oleh mainan fitnah juak2 pembangkang.

skrip bodoh yg sama oleh juak Pakatan Haprak takkan kekal mempersonakan lagi.. siang malam menyalahkan UMNO akan menyebabkan protes perasaan oleh genrasi yg mahu berfikir!!



Insya Allah Ameen.!!

Anonymous said...

itu termasuk pokcik mokcik opah atok ko yang masih tinggal dalam gua hutan ulu banat tu kan? ko pun sebab dah termakan budi cina dap. itu sebab begitu kuat kempen penduduk bandar mata sepet 80%. kalau mokcik pokcik opah atok duduk bandar 80%..agak agak macamana....

Anonymous said...

HIDUP UMNO BN

INSHA ALLAH, ALLAH PELIHARA UMNO TERUS UTUH KUKUH SEBAGAI WADAH KEKUATAN AGAMA DAN NEGARA!

Hancurkan musuh2 perosak yg bertopengkan kunun anti rasuah anti penyelewengan sedangkan merekalah BAPAK SEGALA PENYELEWENGAN!

parti2 anak bapak mak sedang mempengaruhi rakyat supaya terus bodoh jd hamba politik mereka!

akhirnya bila dh nazak semua salah UMNO. Lihat kelantan hampir 30 tahun dibawah pakatan sombong.. apa kebanggaan mereka memerintah melainkan KEJAHILAN KEMUNDURAN AKAL.. DADAH PELACURAN boleh dibanggakan lah..

Serambi Mukah!

Anonymous said...

Macai Pakatan Haprak mereka ckp org busuk..tp mereka buat2 bongok tk nk tgk diri sendiri penuh najib..100x busuk tepi hidung sendiri je


woii macai..BODOH oi..nk sembunyi konon.. mcm 'suci' sgtlah..pdhal haram jadah punya contoh depan mata..apa mau ckp ha??

NURUL JIJAH aka JANDA anak betina Anwar tu.. FITNAH RAjA NONG CHIK kaw2..kering punya FITNAH.. dn mahkamah pun telah sabitkan..

tapi mulianya jiwa RAJA NONG CHIK.. tidak mahu ambil apa2 tindakan, cukup sekadar pengajaran dan maaf.

aku rasa kalau Nizar Lambai si pemuja tokong lilin tu meti dh bongkak dh ckp dlm media dgn sama juta2..

sendiri NAJIS mau cuci la bro.. macai pakatan haprak oii!

Anonymous said...

Ingat lagi haramkah lapor anwar kena suntik kuman hiv..kena suntik steroid..banyak lagi lah. itu berita apa tu? berita kepala bana.
dulu aku baca surat khabar tabloid ni. bila dah banyak bohong...sori naik lori la.
meloyakini pun sama gak. berita haramjadah cepat jer siarkan. berita kebaikan kerajaan..kalau bolih simpan.

Anonymous said...

modal psikologi bodoh konon UMNO menang sbb TV radio dn paper utusan.. aku dgr sejak zaman aku sekolah tadika lg..

xde pulak tv radio tu ckp suruh undi UMNO.. tp dlm paper pakatan haprak trutama Haramkah dulu 46 muka surat kutuk kaw2 UMNO..

pksa undi pembangkang kalo x tak masok SORGA... nah bongok punye doktrin skg makan diri lah!!

solat hajat satu stadium bkn mntak Rahmat Allah tp minta bala turun kt UMNO BN.. last Allah hantar mcm2 ke Kelantan..?? ada fikir ke?

skrg Pakatan Haprak bg 'harapan' baru tp skrip yg sama mcm PAS guna tahun 1980-an dulu.. UMNO KAFIR.. !!! skrg kafir tu patah balik pd mereka2 ini smpai tokong dan gereja pn mereka sujud puja..


UMNO RASUAH?? slogan ini akan terjah Pakatan semula.. see Banglow No swimming pool.. bapak punya rasuah.. baru sepenggal jd KM.. nafsu mcm biawak... rakyat menerita xde rumah kos rendah.. dia BALUN banglow rasuah!!

so pikir2 la macai2 berok Pakatan Haprak.. madey kerala akn kasi u all disaster.. even kalaulah berjaya jatuhkan UMNO. pakatan takkan aman.. hahaha!! hancur bro!!

Anonymous said...

in shaa allah. aminnnn...

Anonymous said...

muak meloya hijau dh aku dgn skrip mahabodoh pakatan haprak ni..

org2 yg baru keluar dr gua boleh le korang kencing.. stkt rupa Mat Sabu tu.. xpyh londeh jauh2..blh tau KOTOR nya org ini.. tp org mcm ini lah direcycled??

jasa apa si bodoh ini yg hebat sgt dr Najib atau Pak Lah? melainkan CHAMPION CARUT MAKI HAMUN??

mcm tu ke nk gnti UMNO?? suluh muka dlu la kt cermin. kalau mulut lidah pm mcm jubor ayam.. harapan apa nk kasi pd rakyat dgn tingkah laku begitu?

pirahhh.. dirty pakatan!!

Anonymous said...

RUKUN PAKATAN HAPRAK @ PAKATAN NAJIS TUA >>>>>

MEREKA KALAH >>> SBB UMNO TIPU.. UMNO BAWAK MASUK BANGLA 40RIBU.. UMNO BUAT PERSEMPADAN SEMULA.. BLA2.. pecah speaker tuhhh ceramah

MEREKA MENNAG >>>> INI BUKTI RAKYAT MENYOKONG KITA.. RAKYAT MENOLOK UMNO BN.. RAKYAT SUDAH CERDIK.. bla2..

kseimpulan : MACAM HARAM JADAH! HARAM JADAH PUN TAK SEHARAM JADAH PAKATAN HARAM JADAH!.. that's all!!

Anonymous said...

dalam dunia ni...bila2 pun ada macai macam kat dalam ni. apa zaman pun. zaman kesultanan melaka ada kitol. zaman jepun ada melayu jadi mata2 jepun. zaman sekarang ada melayu jadi balaci cina dap. macam mat sabu tu...
janji jatuhkan melayu. sikitol paling besar adalah orang tua hilang akal. yang jadi sembahan pembangang. janji melayu SCREW
melayu.

Anonymous said...

KELAKAQnya CTS!

PADAN MUKA si sabuBABU PORNO PaNAZI!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Abih tu orang kampung felda dpt info dari mana? Mesti la dari utusen dan tvsuku3.. itu la media utama kg kg... dah kalau media takde apa sangat... kasi la pr ph keluar tv sorat kaba radio... takut pulak korang...

Aku dengar pada semua bende fitnah3 oleh pembangkang ni sejak tadika lagi...asik2 fitnah. Asik3 fitnah...

Korang tau ... masa aku skolah menengah dulu... aku takut nak baca harakah... class info diorang... skang ni... aku tau korang takut bukak fb suara rakyat... hati tak keruan.. jauh beza dgn blog mcm ni... cth cam pebandingan lge ksk tu... takde info apa... takda rujukan... tak serius...

Anonymous said...

1134...

Apa keburukan umno yg dah ko jumpa kat utusen ngan tvsukagila? Cuba senaraikan...

Anonymous said...

Oii si gila macai Pakatan Haprak.. apahal ko sakit hati bila org Kg atau FELDA sokong kerajaan? org bandar yg bongok2 angkuh sombong sokong pakatan haprak itu kira ok lah?

Apa mslhnya dgn Utusan atau TV3? Org Kg kt FELDA sokong Krjn apakh kaitan dgn Utusan dn TV3? BODOH takut dgn byg2 sndiri. Buat baik org sokong la.. kalau parti mcm haram jadah.. asyik tipu rakyat.. ko letak byk mana propa pn lama2 rakyat akan tolak jugak

skrg 57 tahun UMNO perintah.. media mcm2 dh ada.. kenapa rakyat tetap pilih UMNO BN? org2 sakit mental mcm ko ni hidup dlm bygn gila.

Fitnah dn bohong adalah hidgn harian.

cer buka Meloyakini. kitab muktabar macai haram jadah Pakatan.. apa bentuk cerita? semua provokatif.. pusing belit.. yg timbuk syak dan sangka.. sedangkan cerita belum sahih.

Sbg contoh fitnah pd TABUNG HAJI.. mana dia bukti Aziz Rahim curi duit tabung Haji mcm macam haram jadah macai kafir DAPig duk menyalak tahun lepas?

berak sembur sana sini..lepas tu buat BODOH.. blah.. esok lusa BERAK sembur lagi.. then blah..

itulah peranagi pemimpin2 Pakatan.. yg di JILAT RAPI macai2 bodoh mcm ko..

sorrylah bro.. lg ko hujah lg nampak ko BANGANG!

suruh Lapiji Lembu tnjuk bukti berkotak2 salah laku UMNO di mahkamah.. then aku timbang sikit lah nk buka sebelah mata pd Pakatan Haprak!!

kalau setakat jd SOTONG BARUA.. lepas tu dlm sembunyi celah kangkang org lain.. go to hell lah.. !

ok??

Anonymous said...

bkn takut nk baca media pro pakatan haram jadah tp MELUAT BENCI dan tidak mahu terikut dengan BISIKAN SYAITAN!

DLm Agama jika kita tau disitu ada mudharat sudah jadi HARAM. so buat apa buat tambah dosa tadah otak baca cerita politk taik.. bertuhankan nama 'rakyat' then tlg tnjuk satu bukti MEGA.. sejak Pakatan Haram jadah menang negeri2 mana dia jasa MEGA utk rakyat?

yg aku nmpak MEGA ialah menjadi BALACI MACAI tetap utk crowd BERSHIT mahaJIJIK tu.. smbil bergaul mesra dgn amoi2 cina pemakan babi yg anti Islam tu.. itulah kejayaan Pakatan utk rakyat?

woii barua.. tlg sedar diri lah.. pakai akal jgn pakai bontot mcm Anwar atau lutut mcm Kit Sial tuk hujah.

org2 pro krjn mjoriti malas nk hujah dgn macai Pakatan sbb level KEBODOHAN PUTAR BELIT..tu melampau..pstu BEBAL. then biar je lah letih menyalak sndiri2

tp kdg2 yg jd silent reader rasa geram jgk dgn tingkah laku barua2 Pakatan ni..mcm perangai Bani Israel zmn Nabi Musa dulu.. dolak dalih mcm2.

xsedar2 diri langsung rakyat sokong korang pn sbb kerje memburukkan UMNO BN.. bukan sbb Pakatan Haprak tu BEST atau HEBAT...

dgn kejayaan fitnah dn bohong Pakatan Haram.. character assignation pd icon2 UMNO spy rakyat benci TANPA SEBAB!

Anonymous said...

OI si TERORIS2 si GILA BABI si HOMO2 JIJIK JUBOQ BABI KURAP si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD, tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT HARAM JADAH "copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI lu!

OI si TERORIS2 PARASIT PENYAMAQ si GILA BABI DAPJUBOQ BABI , lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-chin GILA BABI BETINA SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/ BABIga KURAP!!

Si ANJING2 CASH-is-KING DAPJUBOQ BABI-KULI2 si rejim PENGGANAS KANIBAL ISrael/ZIONIS HARAM JADAH ni - TAK pula TERLOLONG mcm. PUAKA psl. dpt. RASUAH HARAM JADAH yg. berBILLION dr. rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael/ZIONIS aaahhh??!! Dan TAK juga si PENJAJAH TERORIS DAPJUBOQ BABI nak SAMAN Razali kalau berita ni TAK benaq?! Dasar si PENAKUT HARAM JADAH! Di - http://www.pisau.net/terima-dana-1-2billion-dari-israel-dap-perlu-segera-kemuka-saman/ , Terima Dana 1.2Billion Dari Israel, DAP Perlu Segera Kemuka Saman, Published on 17/08/2016 in DAP by pisau!

Itulah, bilalah juga si SPRM tu nak MENYIASAT si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD ni yg. boleh dapat DERMA USD 300 JUTA (RM 1.2 BILLION) dari rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael tu - begitu juga PDRM untuk siasat bawah AKTA TERORISMA kerana 17 pakar strategi DAPJUBOQ ANJING yg. diKETUAI si TODI-puaKA, di LATIH oleh TERORIS MOSSAD dan si KM spt. TONGGENG eng BANGKAI BABI boleh pula asyik jumpa DUTA IS(IS)rael, serta IS(IS)rael nak tubuhkan MARKAS TENTERA PENGGANAS dia di Port Dickson – utk. MENAKLUK Selat Melaka; sbg. laluan UTAMA Submarin2 NUKLEAR HARAM JADAH IS(IS)rael/NA*O (yg. berPUSAT di Diego Garcia), serta sbg. laluan UTAMA perkapalan MINYAK/GAS (“oil/gas CHOKEPOINT”) yg. MENYAMBUNGkan Lautan PASIFIK-HINDI hingga ke Laut MERAH/MEDITERRANEAN (utk. ke ISrael/Barat)!! Kami RAKYAT tengah TUNGGU ni! SPRM/PDRM bah. TERORISMA – hang buatlah KERJA betul-betul oi!

Dan OI si TERORIS DAPBANGKAI BABI, awat lu TAK juga buat REPOT POLIS serta SAMAN Razali ni kalau TAK betul aaahhh?! Tapi boleh pula si DAPJUBOQ BABI ni nak SAMAN Mufti Pahang kita psl. isu KAFIR HARBI tu!!

Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ :

DAP Terima Latihan Dari Mossad?

January 4, 2016 By WakeUp Malaya

Bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali Abdul Rahman menegaskan beberapa kali bahawa DAP mempunyai hubungan istimewa dengan Israel.

Pada 2012, Razali telah mendedahkan hubungan DAP-Israel ketika berceramah di Putrajaya:
—–
Tapi apakah hubungan istimewa Israel dengan DAP? Kalau tak istimewa, tidak kami dilatih hampir 3 tahun oleh Israel. Dilatih oleh pihak Mossad. Saya terima latihan daripada Mossad.

Untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Saya biasa mengikuti banyak kali rombongan beliau ke Singapura. Dia akan pergi hari Sabtu petang dan akan balik hari Ahad petang.

Di Singapura, kita akan jumpa dua orang saja. Satu bekas pemimpin atau bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil Duta Israel di sana. Dua ni yang akan kita jumpa.

Sewaktu kita jumpa dengan Duta Israel atau wakil Israel, Tuan-tuan tahu tak, pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak 300 juta USD untuk PRU yang ke 13 ni. USD ya bukan RM ya. Duit tu sekarang berada di Singapura ya. Benda ni antara projek Isreal-Singapura dan DAP....... (teruskan membaca)


Jadi, Go LAHAP TAIK & JILAT LENDIR HANYIR JUBOQ2 BABI KURAP si TERORIS KAFIR HARBI PENJAJAH/PARASIT ZioNAZI DAPJUBOQ BABI KURAP lu tu!!

Anonymous said...

Kekuatan kpoop gelek zouk genting magnum toto 4d arak fitnah utusen tvsuku3 ...

Kemudian... dpt madey 36 tahun kroni tapi baru tahun ni bisibg kroni... sblm ni mampus agaknye... kahkah

Anonymous said...

Oh apa kaitan media fitnah tvsuku3 utusen ngan orang kg felda yek? Tapi umno je yg kuar muka cerita elok2 media2 tu... yg lain semua buruk2 je... takde lgsg nak adil... apsal takut?

Nak buat depat bagi rakyat paham pun takut... apa la korang... kalau betul tak takut bayang sendiri... maka kasi adil la.. kasi semua kuar tv defend masing2... ini tak jugak... asik umno umno umno...

Aku tengok ko pun nampak bangang jugak... so camne?

Anonymous said...

Orang berparti hang pun nak berparti...harap duit turun dari
langit...kena jilat pungkok tokong baru dapat duit...politik
fitnah menfitnah,adu domba,maki hamun...insaf dirile...coba jadi
Insan yg berguna kpd agama negara
dan bangsa....mat dabu ooi....

Anonymous said...

Bisikan setan ... kat blog ni pun ada bisikan setan..

Betul tu... mudhorat ada aku jumpa kat tvsuku3 ngan utusen... so boleh elak baca tengok media tu...haram...buat apa tambah dosa ye dak... dah la pempuan pacaindera separuh bugil...

Jasa pun jasa jugak... tapi tu dah jadi tggjwb... paham dak? Dah ko kerajaan.. orang suka tak suka... ko kena provide gak... sbb ko yg kutip cukai.. hasil negeri pun ko kaut... lagi mau tanya mega apa? Rakyat la selama ni duk kena penaik itu ini... mega celah mana umno buat itu ini susah2? Takdenye... takde duit... buat gst... takde duit... penaik letrik air gas.. senang je...mega bana kau lah..

Ko rasa pr ph bodoh? Kamu tak rasa ka 1dunia tengok ko bodoh?

Silent reader pun kekadang geram jugak tengok korang tak paham.. kekadang buat2 bodo...

Karektor assasin tu puak ko yg biasa buat.. sejak 1998... semua main seks seks seks...

Tanpa sebab bana ko lah...

Anonymous said...

Hehehe..aku nampak tahi selambak tengah jalan tu kepunyaan norul izzah...baru lepas melepas..hehehe

Anonymous said...

Anon Barua Pakatan Haprak..

hujah ko ZERO.. itu menunjukkan doktrin mencacai je lebih dr doktrin BERFIKIR.. bongok tu ko simpan sama lh utk anak cucu cicit ko esok2 utk jadi pewaris barua Pakatan Haprak!

>>>>> Ko rasa pr ph bodoh? Kamu tak rasa ka 1dunia tengok ko bodoh?

Barua Pakatan Haprak.. ko makan pil penenang ke belum ha?
Kalau nk taksub sgt dgn politik, pergi lah tawar diri pd mana2 kepala parti2 Pakatan Haprak utk jd front line BERSHIT bodoh tu next week.

Kalau takat melalay mcm anjing gila kt sini ada aku kesah ke barua oii??

habis tu LGE kepala kongsi gelap tu jd CM beli banglo haram.. tp rakyat bawahn sebiji rumah pun tk boleh nk beli di Pulau, cukai tanah dn pintu naik 100%.. duit kepala bapak dia punya ke??

apahal Selangor tu Asimin pakai duit BAPAK dia jg ke utk perintah negeri??pakai beg plastik pun rompak 20sen duit rakyat.. cukai kutip gila babi punya.. tp macai buat bodoh konon nk sembunyi bagai!!


kalau bukan duit BAPAK Pakatan Haprak tkpayah lah nk rompak wang tu longgok kasi macai2 Pakatan Haprak punya kawasan.. kasi adil la bg kwsn BN UMNO jgk..

pastu semua saluran media negeri Pakatan Haprak.. kasi UMNO punya slot jugak.. apahal nk kontrol kasi DAPig shj??


Barua.. ko hujah elok2 skit.. kalau xreti nk hujah.. ko stop je la jadi barua upahan. elok blajar cuci jamban dr Bangla, keje halal tu!


Anonymous said...

Rakyat Selangor lepas ni rata rata akan tolak Pembangkang... INSYAALLAH apasal....isu air bang...rakyat Selangor dah serik tak ada air...so Umno nanti waktu kempen PRU 14...jgn lupa isu air ni....isu ni sensitif ooo...lainlah Cina. Dap...mereka tak guna air... Kencing berak pun pakai calit jer....ishh...so...Umno...dah ada ruang ni jangan nak tidor pulak

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates