September 26, 2016

52 Antara Koh Tsu Khoon Dan Lim Guan Eng, Siapa Lagi Hebat?

Tidak perlu artikel panjang-panjang. 9 fakta di bawah sudah cukup untuk mengambarkan siapa yang berkhidmat untuk Rakyat Pulau Pinang dan siapa yang merupakan biawak hidup.

52 comments:

Anonymous said...

Ayoyo admin... ngape lambat sgt kuar atikel ala2 suara rakyat nih?

Aku nak ajar skit la... nih perbandingan bongok... lain kali kalau buat pembandingan amik la data2 semasa ... data statistik ka apa ka dan sumber rujukan...

Ini kalau perbandingan camnih dah jadi ala2 budak upsr dah... dah jadi karangan ... karangan yg kalau mocik pocik felda bila dia baca ... dia tak pikir panjang di undi terus je koh sukun...

..belajar lah buat perbandingan yg jujur...

Anonymous said...

Anonymous 1-1 memang bebal/bahlul/tongong/bongok/kepala otak udang (taik) Engkau dulu sebelum pandai tak boleh diikut bodoh tak boleh di ajar kan jadi budak-budak UPSR sampai kelulusan sekarang. Jgn nak hina orang sampai lupa siapa kau sebelum ni. Apa kena mengena mokcik pokcik fela (jangan menghinalah, apa pok cik mokcik kau cerdik benor ke?)

Anonymous said...

Cakap pasal perbandingan yang jujor....

Paling Hebat ialah tak lain dan tak bukan......

SI LANUN BUGIS PENYAMUN 1MDB TERHEBAT DISEANTERO DUNIA!!!!

Kahkahkahkah

Anonymous said...

ini memang macai tegar dap. pantang diusik sitongkang mesti melenting. maklumlah baru keluar dari gua hutan ulu banat. jumpa cina belanja secawan teh rokok sebatang dah terasa terhutang budi. lanthui ini orang....

Anonymous said...

1 SATU

M MELAYU

D DAP

B BEDEBAH.

ketawa berdekah dekah selepas guan eng belanja sup kepala babi.

Anonymous said...

Memang ko bodoh mcm orang pencacai UMNO yg senang diperbodohkan..

Mana ada Tongkang keluar dar gua Bahlol!!

Bodoh sangat sebab itu sampai sekarang ko tak percaya PM ko Lanun terulung!!

Anonymous said...

Satu Melayu DAP Bedebah!!!

Memang Bodoh Melayu DAP!!!

Anonymous said...

Perbandingan yg sangat bagus. Semenjak DAP lahanat ambil alih Penang terlalu banyak onar yg dilakukan. Dulu Penang dgn budaya dan pergaulan antara kaum yg bahagia. Skrg ni mmg lebihkan satu bangsa tu shj. I miss Penang dulu..

Anonymous said...

Tak cukup tu macai 502...

Ko bagi aku bmw pun tak cukup... perangai cam cibai tetap kena belasah... apodohal...

Bukan apa... aku suruh ko belajar la skit camne nak buat perbandingan... paling kurang amik la sumber2 perbandingan tu... baru la ngam... ini perbandingan bini... banglo yg takde salah pun lagi... ntah apa2...

Paling2 kurang pun buat la kpi cam teddy manok... kpi dpt award...hasmah takde award... mah ada... mah lagi bagus...

Anonymous said...

Ko boleh berambus...

Anonymous said...

"Lead By Example"

Sebab itu orang UMNO menyamun ikot Example Leader nyer Lanun Bugis!!!

Anonymous said...

Yg sokong judi lesen arak zouk tu melayu umno... bukan melayu dap... nexttt

Anonymous said...

Yang menyamun Berbillion Dollar tu Melayu UMNO bukan DAP... next

Anonymous said...

Opppss salah... Bukan Melayu UMNO tapi Bugis UMNO... next

ted manoff said...

Kesian ko ryezall...dh mcm tk siuman plk..ko ingat rakyat bebal mcm ko kee..πŸ˜ˆπŸ˜‡πŸ·πŸ–πŸ·πŸ·

Anonymous said...

PM Flip Flop...

Pencacai Flop Flop...

Itulah Aliff Mim Nun Wau.... Sarkis daaaa.....

Anonymous said...

Bukan saja bebal tapi Tongngong...

Bebal boleh diajar Tongngong tak tau pon yang dia bebal..

Ted Manoff said...

Si Kentot tak perlu komen CTS. Komen dulu terhadap perbuatan diri sendiri churi, rampok, rampas, songlap, gagau, chiplak, kilas,rentap, pulas identiti the ORi Ted Manoff !

Ted Manoff said...

Bila dah dapat jawapan yg sejajar dengan hukum alam baru lah komen yang lain. Gambo babi2 tu nunjok ngko suka Babi. Haru betuil lah ko ni Kentot!

ted manoff said...

Ko merepek apa nii setannn..tuu hari kata nk ubah ted manaff..?πŸ‘΅πŸ‘΅

Anonymous said...

Cantik admin..

Lps ni buat plk perbandingan perbelanjaan tun mahathir dan hasmah dgn perbelanjaan najib dan rosmah

Anonymous said...

tulis je artikel pasal tokong... melolong terus anjing2 kurap dapig...

muahahahahaha..

blog angkatan anjing dapig semalaysia tak pandai buat poster perbandingan ke???

kesian.....

muahahahahahaha

ted manoff said...

tahikk hanjeng..muncul lagi..πŸ’©πŸ’©πŸ’©

Anonymous said...

Buat lah perbandingan macamana pun, tunjuk lah berapa banyak kebaikan yg dibuat oleh CM sebelum ini, orang Melayu Pulau Pinang.. pi mai pi mai dok macam tu jugak. Sapa nak jadi CM jadi lah...hangpa jangan dok kacau boria kami sudah sudah lah.
Kami nak main dam haji sat noo!!!'

Anonymous said...

Ni kes air....Umno jangan tido sekarang kita serang habis habisan azmin n the gang...tension woo...tak ada air...lori air pun tak ada hntar air...mana yang Umno menang jangan harap lori air nak datang...jahat oo pkr dan Dap ni...Pas baru bukak mata...tapi dah terlambat..suka suka jer..tak pe azmin n the gang kau susahkan rakyat..Allah susahkan kau..sesapa yang terjejas kehidupan mereka selama hmpir 4 hari ni sbb ketiadaan air khususnya di Selangor... Tadah tangan..mohon pada Allah..jatuhkanlah pemimpin yang menyusahkan kami...tukarlah pemimpin yang ikhlas...Ameen..sesungguhnya doa orang yang teraniaya Allah dengar..

Anonymous said...

Tak baik kata dia berambus. Adanya dia sini jadi perenchah. Life is full of spices. Ngko dah jadi Nazi Gestapo pula dak. Bingai betui

Ted Manoff said...

Kentot ni sayang sungguh kalam setan. Wirid dari nyebut asma Allah jadi wirid asma jinni wa shaitani Ngko ni bukan Muslim gamaknya. Ko ugama apa Kentot? Sembah sihir Gommorrea atau ngko illuminati? Atau Atheis tak perchaya Allah. Dah Le penchuri siap maki hamun pula. . Alahai

Ted Manoff said...

Kentot ni kalau tak wirid Asma Setan mesti wirid tahi..suka sangat ngko dengan benda2 kotor ye si Kentot penyamon identiti..ngape Le takdir ko gitu ye

Ted Manoff said...

Kentot ni kalau tak wirid Asma Setan mesti wirid tahi..suka sangat ngko dengan benda2 kotor ye si Kentot penyamon identiti..ngape Le takdir ko gitu ye

Anonymous said...

koh tsu kun la hebat, dia la punca melayu hilang tanah di penang. dap takluk penang dan meneruskan agenda yg dibuat oleh tsu kun dan gerakan jer.

Anonymous said...

Tak la ...
Aku terikut perangai menteri korang... sori la yek..gestapo betul perangai menteri korang tu...

Anonymous said...

Halooo ted oren...
Kira kpi mak mah ke?

Anonymous said...

Ke BIOLAN LGE bile dia membeli BANGLO DISKAUN utk klorgany sndriiii...

UMNO PARTI PENJARA said...

Bodohkan Orang Kampung - Puteri UMNO Seperti Kera-Kera Yang Sangat Tolol!

Sumber Berita


>>> Klik Di Sini <<<




UMNO PARTI PENJARA - Anak Muda Tak KEBULUR Jawatan Dlm UMNO!

Sumber Berita


>>> Klik Di Sini <<<





Pukulan Maut Anak Johor - Kami Tidak Mahu Menjadi Kuli Batak UMNO Lagi!

Sumber Berita


>>> Klik Di Sini <<<

Anonymous said...

Dua-dua pemimpin belum boleh dikatakan hebat lagi, KALAU dibandingkan dgn Mamak Kepala Penyamun Madey keturunan pengganas Kerala. Menyirap aku bila terbaca kat blog ni apa yg dia telah lakukan terhadap TNB. Patutlah tarif letrik naik senyap2 (sama mcm pergi buat saman sivil dgn DoJ) rupanya mamak ni sedut melalui angin ... siol betul ...

http://mya-coretanharian.blogspot.my/

Patutlah dia beriya-iya nak jatuhkan Najib, rupanya ada bijik kelentit celah kangkang. Hamjadah ..

Anonymous said...

punca rasuah dn haramjadah dlm politik negara ialah krn si munafik bernama Madey Mahataik! xlarat nk compile segala macam kerja jahatnya.. dr mula sampai lah umo dh dkt 92.

kacau bilau Melayu bkn krn UMNO atau Najib tp kerana sekor kerala ini yg dikelilingi barua2 dan cina2 komunis yg kelihatan seperti businessman spt Ting Phek King, Francis Yeoh, Robert Kuok, Goh Tong, Vincent Tan etc. sehingga mereka2 ini kembong peurt menguasai dan mencatur dn mencekik ekonomi negara yg seterusnya memberikan kesan politik.

Najib hnyalah alasan bahan objek utk menutup jht rejim mahazalim barua kafir ini!

Anonymous said...

Cinabukit yg baru turun ke pekan
terbeliak biji mata melihat segala peluang terhidang didepan
mata....rembatle selagi terdaya..
Pada mat2 yg duduk dibawah tempurung...diletakkan tempurung
tu didlm gua tempurung sedar2 lah

Anonymous said...

Bagi yg mata hati betul dan ikhlas, akan nampak siapa sebenarnya yg xbetul selama ini.
DS Najib difitnah bertalu2.. dn permulaan pd fitnah ialah kes Altantuya, itu adalah sbg 'backup' awal utk jatuhkan beliau.

dr kes kapal selam sehingga kes Reza satu kes pun tak lekat di mahkamah.. malah macai balaci penjilat kahak Madey dan DAPig mula tarik diri dan gugurkan saman satu persatu.

Kenapa tiba2 mau lari?? apakah kira2 habuan atas kerta sudah tak jadi??

Matthias si barua Madey kenapa jd bacul? Husam kambing yg di sepak dari PAS pula cari makan dgn cara haram?

DS Najib mesti mempertahankan kedudukannya sehingga syaitan tua dan syaitan2 belaan si tua ini betul2 di 'hapuskan'. Selamatkan negara dr cengkaman syaitan2 ini sejak 30 tahun lepas.


Najib mmg merupakah pahlawan.. bukan skdr Bugis tp tuk rakyat negara ini kerana berani melawan jeneral syaitan berkepala topeng manusia!!

Jika Najib undur maka syaitan ini berjaya. Najib wajib kekal, jika tidak PM akan datang hanyalah BONEKA kpd Rejim syaitan TUA laknatullah ini!

Anonymous said...

Aku juga harap kita yg sedar ni sama2 berdoa semoga sekiranyalah benar Kepala Bapak Penyamun tu nak berdamai dgn Najib, usah percayalah lakonannya. LUPAKAN SAJALAH, buat dono aje.

Harap2 begitulah reaksi Najib yg telah difitnah berterusan spt air terjun seandainya rombongan pendamai musibat tua tu datang berjumpa.

Tak ada gunanya PERCAYA PADA ORG YG TELAH DIRASUK SETAN. Hatinya akan tetap juga akhirnya mencari jalan utk membelit dan memusnahkan.

Anonymous said...

815 - ko cakap baik2 sikit. nanti dia hantar kambing tua spesis jamnapari mata juling tu ke US buat aduan ke DoJ nanti ko tak pasal2 kena saman sivil. ko mungkin dihalang dari menggunakan senjata sulit ko, mau jadi mcm tu?

Anonymous said...

Aku tau ko macai umno...
Sejak bila ko sedar madey tu buat keje jahat?

Baru2 ni je ke sedar nye?

Anonymous said...

Anak palawan bugis tu ada buat filim... apanama... hanjing wall street diberi nama... filim itu mengisahkan palawan bugis menentang zonis yohudi... saksikan lah... tak rugi...

Anonymous said...

Bila guan end nak dibicarakan?ini kes rasuah besar maaa..cai2 yg bising seblm ni semua senyap..ato kes guan end kira kawtim?..

Anonymous said...

Ooo..najib difitnah berterusan...kenapa tak saman?..ape yg ditakutkan?..kalau tak saman bila kena fitnah..fitnah akan datang lagi..takkan najib begitu bebal..Takut kerana benar..Berani kerana tak benar..

Anonymous said...

Ooo..najib difitnah berterusan...kenapa tak saman?..ape yg ditakutkan?..kalau tak saman bila kena fitnah..fitnah akan datang lagi..takkan najib begitu bebal..Takut kerana benar..Berani kerana tak benar..

Anonymous said...

anjing menyalak lepas gian ...
bukan tau apa2 pun, maklumlah anjing ...

Anonymous said...

Tak payah Najib buang masa dan duit...kau Islam tau apa
hukum fitnah dan pembawanya.....tunggu aib yang akan
menimpa kamu....sekarang pun dah ada...doa orang yang
terinanya kerana fitnah dimakbulkan....

KAU DAH SIASAT KA BERITA YANG DIBAWA...KALAU FITNAH
....KAU TAK TAKUT KA HUKUM ALLAH...

Anonymous said...

913, terima kasih ye krn confirm kan ..

rupanya betullah mader tu dah buat kerja jahat stgh abad dah ..
laaa, aku ingatkan org main2 tuduh aje ...
jahatnya mader tu ye ..

selama ni aku aje yg tetap berprasangka baik pada dia ..
rupanya dia betul2 jahat ye !!

Anonymous said...

Ko ckp la bende ko ckp tu kat utusan ngan tv3suku... diorang tu selalu je kalah saman fitnah. Dah la tu... 1kampung 1felda tengok tvsuku3 tu...

Anonymous said...

Salah tu brader...
Aku cuma tanya 438 sejak bila dia sedar madey tu jahat?

Sebab takkan la madey buat keje jahat puluhan tahun takde sape sedar? Takde menteri sedar? Takde ketua kg sedar? Takde pengikut2 dia yg lain sedar? Pulak tu selama puluhan tahun tv3suku ngan utusan tak penah ckp madey jahat...

So... sejak bila kamu sedar dia jahat? Baru kemarin?

Anonymous said...

yang tak kalah tu...opah ngan atok ko jer kan kan? atok ngan opah ko pun dulu tengok tv3suku ni jugak kan? tu sebab kampung ngan felda selalu menang. bila bandar cina ramai menang...naik tocang...jadi 13mei. rasa dah besot kepala.

Anonymous said...

Ko tgok nuar brhim,sejak bile geng2 pkr n ko tau dia nyuntut org..

Baru kemarin ke???

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates