August 9, 2016

31 Kempen #TangkapMO1 Cari Publisiti Murahan

Penganjur BERSIH mungkin tahu perhimpunan ini pastinya tidak akan mendapat sambutan daripada orang ramai. Oleh itu, beberapa ekor anak muda dipergunakan untuk menganjurkan himpunan yang dinamakan #TangkapMO1 pada 27 Ogos ini.

Penganjur BERSIH akan menggunakan perhimpunan ini sebagai penanda aras untuk mengadakan BERSIH 5.0 di mana tempat dan tarikh sehingga kini penganjur masih kecut perut untuk mengumumkannya. Sekiranya perhimpunan ini gagal, penganjur BERSIH masih ada masa untuk menangguhkan perhimpunan BERSIH 5.0.

Mereka di dalam gambar-gambar di bawah adalah anak-anak muda yang keliru. Mereka mahu bangkit bersuara terhadap kes Malaysia Official 1 yang dibawa oleh kuasa asing dan dicanang oleh DAP. Bagaimanapun, mereka berdiam diri dan seolah mempertahankan kes Penang Official 1 yang terang-terangan telah didakwa dalam dua tuduhan rasuah dan dudakwa di bawah Kanun Keseksaan. Bangang?

31 comments:

ted manoff said...

Tahniahh...anak muda semakin sedar...ko bila lagi nk sedar wahai ryezall..rakyat semakin bangkit..!

Anonymous said...

Kami ahli persatuan penternak kerbau semalaysia menyeru dan mendesak supaya Fbi mempercepatkan siasatan mereka terhadap MO1 dan menggesa DoJ mempercepatkan dakwaan terhadap MO1.

Kami ahli2 penternak bercadang menderma kerbau utk dibuat kenduri sekiranya MO1 didakwa dan dihukum.

mohd azren said...

Saya tumpang sedekah pisang ye?.

mohd azren said...

Dia orang ni kalau kena lokap. Nangis. Apa pun. Malaysia negara Demokrasi Berpelembagaan. Semua mempunyai hak utk mengutarakan ketidakpuasan asalkan mendUlatkan undang undang.

Anonymous said...

abu sayaf dah standby. atas araban fbi. siasatan dah lengkap. polis pun dah standby dikedutaan turki. mana tau najib lari kesana. sinopsis filem arahan mamak madey. ha ha ha......

Anonymous said...

Prsatuan penternak paling bodooh..Fbi dah selesai siasat pun tak tau..MO1 tidak disaman kerana tak ada aset dan simpanan wang haram di US..mO1 hanye ada kaitan menerima derma dari perompak..yg boleh mendakwa jenayah MO1 mencuri hanyalah peguam negara Apandir kerana 1mdb didaftarkan dimesia...Apandir ada brani?

Anonymous said...

Apandir pun tak ada brani nak dakwa jho lo,riza anak lelaki semah dan 3 lagi perompak..kenape?

ted manoff said...

Baguslah...ank muda ada kesedaran terhadap rasuah..mau terberak mohd najib nanti..😼

Anonymous said...

Anak muda dipersendakan..KJ dah bagi ingatan jangan pandang rendah kpd anak muda kerana undi anak muda boleh mempengaruhi PRU14 ..KJ bimbang?cai masih seOnok..

Anonymous said...

derma pisang jer ke wahai mohd azreen hehe .. kenapa takut nak menyertai ?.. menulis dalam komen bukan main berdegar2 .. budak2 sekolah tu menyeru pada segenap lapisan untuk berhimpun dengan niat mengangkap MO1. atas siasatan DOJ dan FBI hehe.

Ros Dedak, Mohd Azreen, Ted Manoff sangat mengetahui yang MO1 itu, berdasarkan siasatan(three stooges)alam maya, adalah Najib Tun Abdul Razak.

kalau sudah terlalu yakin dan sering meyakinkan pula orang sekeliling dengan tulisan yang bersifat "no fear".. wajib awak2 bertiga menyahut seruan anak2 sekolah itu.

asyik mengarut di alam maya .. kini pentas telah disediakan sesuai dengan seruan awak untuk mengheret dan menggulingkan Najib .. ermm mungkin juga kalau memiliki tuah kerajaan UMNO dan BN juga bakal ditumbangkan.

kalau duduk bersimpuh sambil menjaja "fakta" dan "bukti" di alam maya .. tu kerja manusia dua alam ( lelaki pun tidak, perempuan pun bukan )

tapi hakikatnya yang sering diperbodohkan untuk turun di jalanan selama ini adalah mereka2 yang tidak kuat akalnya, melulu tindakannya,lemah pertimbangannya ..

Anonymous said...

Admin..kes yg dah dibawa kemahkamah tak boleh bising2 ,..peguam negara dah bagi ingatan..kes boleh bising2 kes yg patut dibawak ke mahkamaah tetapi dibisukan..he3

Anonymous said...

Kalau bodoh tak payah komen, diam ajelah.

mohd azren said...

Yang muda dah benci, apatah lagi yg tua. Bahaya tu. Red alert.

Anonymous said...

Najib dah pi menyorok di kedutaan Turki, pi lah tangkap.

Anonymous said...

Tak payah siasat di alam maya kalau nak tahu siapa MO1..DoJ dah bagi clue..ko je tak baca..

mohd azren said...

Insyaallah saya join . Baju merah hari tu pun kira lemah akal la. Kesian kau jamal sekincan. Member sendiri kutuk kau.

Anonymous said...

Tak ade ke komen yg boleh menggambarkan ketinggian akal melayu?

mohd azren said...

Tido nak cukup, tu simptom halunisasi. Gi tido ye.

Anonymous said...

Manusia 2 alam tu yg cakap nak saman tu tapi tak saman2...

Mengikut ko, orang yg kuat akal tak melulu dan kuat petimbangannye adalah mereka yg yes boss je... itu lah masyarat mandul yg ko nak. Rakyat dah takde saluran dah... abih semua ko pegang. Tv radio suratkaba. Yg tinggal intenet... itu pun ko nak kawal...

Anonymous said...

cikit2 FBI .. takde skrip lain ke ?? hehe
wayang ni dah keluar dari mulut TUN M dari tahun lepas .. sipnosis kisah siasatan FBI ..

1. Najib bakal dicekup jika menjejakkan kaki di luar negara untuk membantu siasatan ( lebih kurang cam waran tangkap @ sepina )oleh FBI
sama ada sebagai PM atas urusan rasmi atau sebagai Najib Tun Abdul Razak ( bercuti ).

2. Tun menulis di entrynya selamat bersara najib bersandarkan pada kisah siasatan FBI ke atas 1mdb.

Alih2 Najib tidak ditangkap sama sekali oleh FBI tatkala menjalankan urusan rasmi termasuklah di US sekalipun hatta pernah meluangkan masa bermain golf bersama ketua FBI iaitu presiden Obama .. aparaa .. spoil betul.

Kini kisah FBI muncul lagi dan lebih mendebarkan .. jalan cerita yang lebih fantastik, perkembangan watak2 lama dan kemunculan watak2 baru ..tungguuuu

kisah sepina dari makamah perancis hasil songlap 500 juta atas urusan jualbeli kapal selam yang tak boleh menyelam. pernah menjadi box office di kalangan manusia2 bingung .. hehe

Anonymous said...

.. sendiri mengaku semua saluran disekat .. abih tu yang duk melukut di tepi gantang kenapa .. dah sampai 4.0 perhimpunan haram di buat sikit spring pon tak jadi .. hehe sebab apa ??

sebab sekalian manusia bingung yang menyumpah seranah, merintih betapa zalimnya pemerintah .. sangat takut untuk meninggalkan segala kelazatan dan nikmat yang ada di bumi bertuah ini hasil dari pemerintahan selama puluhan tahun pemerintah yang sangat dibenci oleh manusia2 bingung itu..

melalui PRU setiap kali datang dakwaan BN mengawal SPR untuk mengekalkan kuasa .. tapi yang paling dramatik pada PRU ke 13

1. ada 40k bangla yang turut mengundi
2. dakwat kekal yang tidak kekal ( berlaku tetapi kes terpencil)
3. berlaku blackout semasa kiraan undi
4. pengundi hantu ( ni dakwaan evergreen )
5. peti undi rahsia di minit2 akhir penutupan proses pengundian
6. undi pos di pecah amanah oleh SPR untuk memenangkan BN
7. penguasaan media2 arus perdana ( dah tentulah kerana sifatnya dibawah kerajaan)
8. segala jentera dan kemudahan prasarana digunakan hanya untuk BN

hehe banyakkan dakwaan .. jadi tiada jalan untuk kamu menang wahai golongan yang bingung jika semua tuduhan ini benar ... hehe

Anonymous said...

Aku nak cakap... pegi mampus ko...

Anonymous said...

Anon 5:10 pmGeng penggosok peler LAnun Bugis demu dedak!!

Anonymous said...

Bulu jembut pon tak tumbuh lagi

Jurucakap gabungan konon puiii

Anonymous said...

Opss .. aku tidak menulis berdasarkan khayalan, atau sentimen politik

I LOVE ROSMAH. said...

apa ni makcik dedak ..haritu soh sy jgn bongkak sombong...alih2 makcik plak lebih2 bongkak..cian ko DOP bongkak petanda saudara syaiton...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

hamboii kemain makcik mengata org yer..jgn sombong kelemahan orglain ...cian ko DOP pasni ada falsapah baru nk back up la tu..kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

makcik dedak dah pandai mengejek la..apa yg menyebabkan makcik dedak berubah mendadak ni? frust sy tau..ni musti najib lanun punya pasal kan..kan...cian ko DOP...kurr...kokoko

Anonymous said...

aku hanya membuka lipatan sejarah berkait pada kepimpinan yang awk taasubkan.. kenapa difahamkan sebagai sombong ?? .. apakah segala dakwaan itu tidak keluar dari mulut para pemimpin kamu wahai Ros Dedak .. hehe ..

I LOVE ROSMAH. said...

pemimpin sy? buat masa sy takde pemimpin.sy yg jadi pemimpin diri sendri utk menghalang raja lanun trs rakus curi harta negara..tapi sy bkn sombong org nyer kalo mengenali sy makcik dedak.makcik jgn la tiru sy yg dikatakan bongkak dn sombong.makcik dedak nasihat dh la ok...cian ko DOP kurr..kokoko

Anonymous said...

Ni budak buat master..nak cakap...budak2 yang joint tu muka yang pinjam ptptn dan tak nak bayar...so bila buat sokongan mcm tu gerentui Tun Mahadey beri mereka duit poket...banyak ooo...tp kita tak kelabu mata...kami tetap dengan pendirian.. Yang batil tetap batil...sbb.solat istikharah.. Solat taubat dan solat tahajud..mereka yang tiada pendirian senang disogok dengan wang... Contoh terbaik..laki si umi...cuba tanya mana dpt duit utk tebus muflis yang dah diisytihar tu....Tn Mahadey lah..beliau simpan dana Umno lebih 100 billion.ok...cucu ke anak ke...dlm account juta2... Ni cerita benar kerana kawan saya pernah dating dgn cucu sedara Tun Mahadey.... Dia beri kwn saya tu cash jer. Dlm 35 ribu...tapi jgn masuk acc nanti Bank Negara dapat detact...nampak tak permainan mereka...sbb itu...saya taat ulil amri bernama Pn Najib..dan sebab itu saya suruh solat istikharah... Agar dapat petunjuk dari Allah. INSYAALLAH

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates