August 4, 2016

148 Isteri Lee Hsien Loong Memakai Beg Tangan RM45 Jadi Viral, So?



Berbondong-bondong page dan blog pembangkang dan minion ProTun menyiarkan berita Ho Ching, isteri Perdana Menteri Singapura, Lee Hsien Loong, memilih untuk menggunakan tas tangan berharga S$14.80 (RM44.60)  ketika menemani suaminya membuat kunjungan ke White House pada 2 Ogos lalu. Tas tangan clutch itu mempunyai reka bentuk ringkas, berwarna biru gelap dengan corak dinosaur. 

Mungkin tujuan cerita ini diperbesarkan adalah untuk menunjukkan betapa zuhudnya isteri Perdana Menteri Singapura seperti mana zuhudnya Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng tinggal di bangalow yang tiada kolam renang.

Bila isteri Perdana Menteri Singapura memakai beg tangan berharga RM44, maka riuh rendahlah minions ProTun dan macai pembangkang membandingkan dengan DSP Rosmah Mansur. Bagi ProTun dan macai pembangkang mereka mungkin tidak tahu bahawa isteri Perdana Menteri Singapura merupakan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Temasek Holding (jika di Malaysia sama taraf dengan Khazanah Nasional).

Di bawah pimpinannya, Temasek rugi besar sebanyak dua kali. Kali pertama iaitu pada tahun 2009, rugi sebanyak USD40 bilion atau RM160 bilion. Kali kedua, pada tahun 2015, rugi sebanyak SGD24 bilion atau RM72.3 bilion. Baca State Times Review, di sini.

Bayangkan kalau ini berlaku kepada DSP Rosmah Mansur, yang dilantik sebagai CEO Khazanah Nasional dan rugi sebanyak tu, tak tahu la apa reaksi rakyat Malaysia pulak. Mungkin kiamat Malaysia agaknya.

Di dalam artikel dalam pautan yang sama di atas, Kerajaan Singapura hanya membayar Central Provident Fund (CPF) (jika di Malaysia sama taraf dengan KWSP) sebanyak 2.5% sahaja. Di Malaysia berapa ya?

Macai pembangkang dan minions ProTun mungkin belum melihat video di bawah di mana Presiden Amerika Syarikat tersalah sebut nama Perdana Menteri Singapura sebagai Lee Kuan Yew. Lihatlah wajah dan bibir Perdana Menteri Singapura itu. Seperti kata iklan Mastercard, priceless!


Inilah cara pemimpin-pemimpin PAP / DAP berpolitik murahan dari dulu. Sudah lupakah bagaimana Lee Kuan Yew memakai songkok untuk mendapatkan undi Melayu?

148 comments:

Anonymous said...

akhir zaman gol. munafik mengagung2kan kapir laknat.

itu hak masing2 lah nk pakai beg apa besar mana.

kalau pakai beg murah mmg jamin ke xde salah laku?

kalau pakai beg maha dh ade bukti ke ambil duit org lain?

chai barua paria. so called pengkhianat mmg berkelakuan gitu..

anak paria jln2 kt KL pn pakai Maserati, harga bape sen tu?

xnk viral ke?

Atok Tempoyak said...

Blog hang memag hebat..kemaih la Kerolrizal..

Sbb pa.. geng pro TunParia berkampung sakan kt blog hang siang malam.

Depa sanggup upah 2 ekoq penjaga- K.Mah dgn sekoq lagi nama pa tah. fulltime tuu

Blog PutraParia sengap sunyi depa takmau protect.

Heran jugak noo..blog hang jugak yg depa syok

Aku rasa penyeldia depa ni nampak blog hang berpengaruh kot..

Syabas laa.. hang jgn lemah dalam duk tibai gerakan TunParia ni..

hang jgn ingat umoq dia tua nak mamapoih hati dia soft.. woii tadak laaa..

hangpa mau interbiu nek Semah, lagu mana kelaku TunPari dalam keluarga..

Kalau dia nak yang tu.. yang tu laaa dia akan paksa sampai dapat..

jenih ahti keraih... so harap blog hang sentiasa 'selamat'.. bukan apa

TunParia ni kejam jugak..kalo dia xboleh buat cara lembut..dia main cara kasaq..

Aku pesan ja kat hang naa, Kerol. Jangan Putuih asa..!


-Atok Tempoyak

Anonymous said...

Rugi adalah risiko perniagaan..tak ada desas desus pm singapura disyakki kebas duit temasik plak atau terima derma yg sebabkan kerugian..odit pun sanggup sahkan penyata kewangan..

I LOVE ROSMAH. said...

blog baguih apa memperbodohkan pendedak sendri dgn entri tak berapa cerdik ni.kalo aku takdak pon tak meriah blog ni.
cuma di blog ni aku mudah mengoblokkan pendedak yg sedia bahlul semulajadi.kepalanya si ryzal la.

tengok la nanti aku rekemen ryzal kat kak mah PU ameno ni kat PWTC terima anugerah keyboard warrior cam dr hewan si novandri tu.
berguna utk jadi maskot contoh utk terima titikan pedih ulu hati penduduk pendedak tegar.
cian kat ko DOP kena lagi sedas titikan aku bikin tak keruan para pendedak...kurr...kokoko

Anonymous said...

Kesian 'Melayu' di singapura.......cuti Raya satu hari. Kalau berkompang untuk majlis perkahwinan kena maki hamun dengan cinapek cinabukit sekampung dengan kit sial.

Anonymous said...

Promomok means vongokss....

Anonymous said...

Memang hebat kerana banyak lembu kurus..

Anonymous said...

Lebih baik dari lembu

Anonymous said...

Temasik rugi sebab tu bini pm pakai beg murah..1mdb rugi besar bini pm pakai beg kain jee..

Anonymous said...

Sebab diSpore tiada pembangkang yang bangang spt M'sia ni,itu sebab tiada apa2 yang heboh tu.Silap cakap saja mahu tidak disita nya...kah kah kah 8.23 pm cuba buat perbandingan bodoh macam lah dia tak tahu politik S'pore ni.

Kalau kamu rakyat Spore cuba kamu buat cerita yang kerajaan PAP beli kapal selam tapi tok leh menyelam.Jawabnya bukan kapal yang tokleh menyelam tapi kamu2 tu yang tak akan timbul2.Tapi di M'sia kamu bolek kata apa saja walaupun itu adalah fitnah yang paling keji.Tiada sapa pun yang nak usik kamu..

Anonymous said...

So Si Najib & Rosmah masih nak berbelanja menagalahkan kafir??

Anonymous said...

Admin patut jelaskan temasik ada hutang ke dan banyak mana..kalau rugi atas keuntungan yg telah dikaut temasik masih kuat..tak perlu jual aset negara..1mdb dah kita tahu tak pernah untung ,hutang bertimbun2.dah lh gitu duit pinjam pun boleh lesap..kena plak tuntutan timbangtara..ada plak kena saman..rosmah adalah ketua 1mdb dibelakang tabir..tak ada juru odit bertauliah berani nak. sahkan penyata kewangan 1mdb..punyer teruk..adakah temasik lebih teruk dari 1mdb?

Anonymous said...

Singapore lebih telus..ada ke laporan perbicaraan dan hukuman kes kebas duit disingapore yg melibatkan vip

Anonymous said...

Tuan Admin, lepas perbandingan beg tangan ni, buat perbandingan cincin pulak...

Anonymous said...

9.08 si bongok.berapa ramai dah kena hukum kerana silap cakap disingapore..patut rakyat singapore ramai dah lari..bongok nak tunjuk terer..

Anonymous said...

9.08 si bongok.berapa ramai dah kena hukum kerana silap cakap disingapore..patut rakyat singapore ramai dah lari..bongok nak tunjuk terer..

Anonymous said...

Agak2 klw najib dan rosmah dok dlm reban ayam blkng rumah korang baru korang puas hati ke??..bongok

Anonymous said...

Otak ko rosiko perniagaan...belajar ler ilmu pengurusan risiko...klw dah sampai belion2 rugi tu songlap nama nya

Ted Manoff said...

Aiik. .Ted Kentot senyap je..dah mampos ke?

Anonymous said...

Kapal selam second hand dgn harga mahal yg najib beli tak boleh selam dikawasan pesisiiran pantai..rekabentuk nye mengikut kedalaman laut diperancis..singapore tak beli barang low kualiti..engko per tahu..lagaklebih

Anonymous said...

Otak ko ..kau ingat singapore tu mcm malaysia..diaorang dah capai taraf negara maju laa walau tak ada hasil..bongok..undang2 rasuah dia orang lebih dulu ketat dari malaysia..

Anonymous said...

Singapre masuk dalam senarai 10 negara paling kurang rasuah didunia..senang2 ko buat andaian songlap mcm malaysia plak..malu laa. sikit kalau tak boleh banyakpun..pelancong2. Lebih ramai melawat singapore dari malaysia..brunei pun banyak berurusan dengan singapore dari malaysia..sing dollar lebih tinggi dari ringgit mesia..bodoh nak ngaku cedik..

mohd azren said...

Sudah lah sman. Lu busted . Tapi tolong jgn spin aku bustard kan kau pulak. Bunyi hampir sama

mohd azren said...

πŸ‘

mohd azren said...

Teruskan pejuangan sahabat. Semoga usaha kita dapat membuka minda ramai org.

Anonymous said...

BERANI CONDEM LER PERESIDEN DIORANG. ALAMAT MUFLIS DIKERJAKAN. TELUS SANGAT.....

Anonymous said...

Singapore tiada pembangkang macam malaysia ni. Cer kalau ada... alamat muflis makan pasir le engkau. Kat malaysia engkau fitnah apa sajelah...semua bolih.

mohd azren said...

Rafizi berani nak oditkan. Free lagi tanpa bayaran. Tapi tawaran rafizi tak Standard sebb beri khidmat percuma, tak de b peluang nak mark up.

I LOVE ROSMAH. said...

walaupun singapork pernah alami kerugian tetapi pelaburannya berintregriti,telus dan amanah .rakyat tahu dan puashati tanpa memberontak kemana perjalanan duit tu dilaburkan setiap sen.pernah mencatat lebihn keuntungan sepanjng ditubuhkan.

.pelik, konsep ni patot diamalkan oleh najib lanun yg diangkat khalipah dikalangan pendedak kununnya pemimpin islam.ini tak,modal permulaan 1mdb rm1j tapi buat hutang rm42b.alasan aset melebihi rm42b lngsung tak bleh diterima oleh akal aku yang sihat.
aset yg dimaksudkan pula adalah tanah dan harta rakyat bakal digadaikan hampir 80% kepada singapork n china.
otak kepala lanun ni elok di celop je dalam lubang najis 44hari.idea raja lanun n pendedak seakan akan sama bodoh cam haramjadah.
belom pernh catat keuntungan malah menambah beban hutang 42,000kali ganda dari modal asal.
berbekalkan modal rm1j membuat pinjaman mega rm42b bercagar atas harta negara.sapa nak byr tu DOP?
melayu bangsat la korang ni pendedak bebal.
woii pendedak sekalian bangkitla ,sedarla tindakan bodoh korangla menjahanamkan melayu.sial la korang ni.

oh ye lupa nak bagitau pendedak bahlol...portfolio TEMASIK HOLDING berjumlah $242 billion.cuba korang kira pake jari kaki pendedak ameno yg jumlahnya 3juta...rasanya tak cukup kot.
1mdb ado???

cian ko DOP masih tak nampak pintu taubatan nasuha...kurr..kokoko

Anonymous said...

Orang singapore tak kondem presiden mereka kerana presiden mereka tak main songlap2ni.setiap kali election pembangkang menang 1 atau 2kerusi saje..orang singapore yakin dengan PAP yg telah berjaya diiktiraf negara maju,berpendapatan tinggi..walau tak ade hasil bumi..sebab mereka maju kerana tiada lembu ,tiada rasuah pemimpin dan tiada brim..orang malaysia beratur pagi2 di JB nak masuk gi keje disingapore..malu laa malaysia hasilbumi kurniaan tuhan melimpah ruah..cai2 masih berfikiran ditakok lama membela perasuh..

Anonymous said...

Thank u bro azren

I LOVE ROSMAH. said...

sedey kapir singapork mendahului dn menunjuk jalan penyelesaian hampir ngan prinsip islam sebagai model.yang raja lanun plak ikut model pahaman DEDAKISME di sanjung para pendedak.
ada masalah ke kat sini aku pon tak paham la sikap bangsat korang ni DOP..cian ko DOP...kurr...kokoko

Anonymous said...

Memanglah baruah2 dapigs akan memuja singapork hingga ke langit...satu2nya pulau yang berjaya dicinakan 100% dan Melayu ditindas 99%.

Tengok cara baruah2 dapigs memuji singapork. Korang paham2 la maksud yg tersirat. Repbulik yg menindas bangsa, bahasa dan budaya Melayu disanjungi oleh puak2 kapir.

Lepas ni, keluar lah gelaran2 panggil aku 'bangsat', 'bongok', 'banggang' blah blah.

Yg jelas, kapir memang nak menindas Melayu Islam. Itu matlamat dorang.DAPigs dan PAPigs...sama je.

I LOVE ROSMAH. said...

aku nk nasihat kat pendedak bahalol kalo nk komen biar la berfakta jangan bawak sifat bodoh tu di segenap ceruk dalam badan tu.buruk rupe nyer .dah la makan duit haram benak plak tu...cian kat ko DOP ...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

kan ameno bangang yg sedekah temasik tu kat cina.kenpa ko ni bhalol sangat nk menyalahkan orglain.ko salahkan la ameno tonggong berkurun tu sial la ko ni...cian ko DOP ...kurr..kokoko

Anonymous said...

Mana najib brani..lagi parah..sebab ape tak ade odit berani..sebab akaun tipu..itulah kehebatan mesia yg dibangga2kan oleh cai tukang cuci bontot najib..

I LOVE ROSMAH. said...

ko tau sejarah ke tak DOP? kuat makan dedak la tu pasl bodoh pon sendri tak perasan.ameno yg derma kat pendatang cina lombong ko nak marah dapig la,kapir la,babi pon terbabit.tak ke bangang ko ni DOP...cian ko DOP tak pasai2 kena titik hatrik...kurr...kokoko

Anonymous said...

Pentabiran 1mdb berani buat akaun tipu sebab penipuan urusniaga ..kalau disingapore orang2 ni telah dicampak ke dalam jail..

Anonymous said...

KAH KAH KAH...Obama memberi ucapan sidang media mmenyebut PM singapork sebagai 'lee kuan yew'...bergolek2 bangkai apek tu.

I LOVE ROSMAH. said...

adoyaii...pendedak trus senyap bila titikan aku yg genius menuju sasaran..nangis kat belakang reban la tu...jgn majuk n serik ye sila cuba lg cari fakta bagi otak pendedak bergetar sikit...cian ko DOP kena titik trus senyap...kurr...kokoko

Anonymous said...

Berapa orang dah pembangkang disingapore dah dipenjarakan?pembangkang singapore tak ada isu besar..bukak lah mata kalu tak mampu buka kotak.

Anonymous said...

Aloooo, BANGKAI BERNYAWA ROS DEDAK.

Tak payahlah sibuk2 nak ingatkan org, ajar org, tunjuk itu tunjuk ini kat org. Kalau komen sendiri tahap BANGSAT, nasihat bangsat apa yg kau nak bagi? Dahlah guna bahasa kesat samseng jalanan, gelar org, kaki kutuk kaki tohmah org.

Dulu aku ingat org joke aje kau kaki todi kat Bangsar/Brickfields, skrg aku mmg yakin kau memang kaki todi, berpandu kpd bahasa seharian yg kau gunakan. Jadi krn itu aku gunakan bahasa yg sesuai utk kau baca, kalau kau ada telur nak baca. Tapi kalau baca jgn pedih ulu hati pulak ye .. kau tu dah tua ganyut, nanti kena serangan jantung pulak?

I LOVE ROSMAH. said...

kan dah ada yg terase...bwk bersabo pakcik.nanti besok pagi ngeteh kita setel luar la.nak bawak dedak tak? cian ko DOP dh mati akei....kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

ni sume najib lanun punya pasei menjadikan aku pemberontak tegar walaupun kaki aku kena gigit semut setiap saat aku ingat najib lanun penjahanam melayu.cian kat aku DOP...kurr...kokoko

Anonymous said...

Tak habis2 bangang nya macai dgn fitnah kapal selam tokleh menyelam dan kapal selam secondhand.Untungnya kerajaan Singapura tiada macai yang bebal macam ni.

Segala perancangan dapat dilaksanakan dengan baik kerana tiada orang yang nak kacau.Rugi besar syarikat negara pun rakyat boleh terima lagi.Bah kan tiada orang awam pun yang nak tahu tentang rahsia sulit keselamatan negara apatah lagi untuk nak hebohkan ke serata alam.

I luv semah baik kau tanya Tun kenapa ameno beri singapura pada cina kerana dia yang lebih tahu dari kau.

Anonymous said...

Tak ada kaitan langsong puja memuja..disingapork tak ada orang yg berfikiran macam ko sebabtu negara singapork lebih maju dari negarako..rizab simpanan negara mereka lebih tinggi..orang singapork mampu beli aset di JB..orang melayu mampu jadi kuli disingapork..pukul 6pg dah beratur nak masuk singapork..tak malu ke ko..tak pernah ke ko desak pemimpin supaya ubah keadaan ni supaya mesia pun maju keranamesia banyak hasil bumi.memang tahap pemikiran ko tak mampu pun nak desak..tahap dedak.kena tipu dengan pemimpin jee..ape komen bro azren?

Anonymous said...

kemana nak ajak pakcik tu ngeteh Ros Dedak? kat Brickfields ke? kau jgn tipu dia tau, nanti kau order todi pulak utk dia tapi kau kata teh tarik ... aku tak yakin org mcm kau ni, bukan boleh percaya, dlm 10 perkataan 11 tak boleh pakai.

mintak2lah pakcik tu baca posting aku ni ... takut aku nyanya pakcik tu ..

I LOVE ROSMAH. said...

alahh bior la kapei selam tu n maadey...kasi tendang najib lanun ameno masih kuat..korang je was was..baca surah an nas byk2 insyaallah sukses...cian ko DOP...kurr..kokoko

mohd azren said...

Salute lu orang. Hujah yg x mungkin dapat dipatahkan macak. Sebab kita berhujah yg benar tanpa spin.

Anonymous said...

Alaah itu yg ko fikirkan?pm singapork tak komen pun panggil nama ayah dia..ingat nak komen bagaimana nak majukan mesia setanding singapork

I LOVE ROSMAH. said...

ek ehh yg ko ni sibuk ni pehal..aku tak ajak ko.ko tak hormat ayahanda ko kat ateh tu ke? atau ko jeles aku tak ngajak ngeteh? cian ko DOP takde teman sededak nk ajak ko...kurr...kokoko

Anonymous said...

Heran aku, tak ada yg buat komen mengenai DoJ mlm ni...

Department of Jamban.

Anonymous said...

Untung singapore tak ade orang bengap mcm ko..takade penyokong orang rasuah..

Anonymous said...

Kokoko... Dedak.. Itu shj komen anjing pengesan ni.
Genius anjing ni.

mohd azren said...

Macamni lah bukan nak memuji Singapura tu. Tapi kita boleh belajar darinya. Sebab kaji selidik yg dijalankan ,meletak singapuru di tangga ke 7 berbanding Malaysia berkenaan tadbir urus negara mengikut tuntutan islam. Kita melaung laungkan kononnya negara kita islam tapi tadbir urus negara menjadi lucuan org bukan islam. Islam tidak tertegak semata mata slogan sahaja tetapi tapi perlaksanaan. Berjubah dan berserban bukan menunjukkan keislaman sebab abu lahap dan abu jahal pun pakai pakaian yg sama.

I LOVE ROSMAH. said...

aik trademark gelak aku kokoko pon bleh jadi bahan korang? tu petanda sakit dada berpunca dr ulu hati yg pedih hasil makan benda haram tu DOP.berhati hati DOP doktor pon tkleh bg obat...cian ko DOP ...kurr...kokoko

Anonymous said...

Lagi untung sinapore ni tiada orang yang kerjanya asyik bangkang saje,fitnah tak payah cerita la.Kalau ada juga terus simpan dalam...kan senang tu

Anonymous said...

Trademark?
Trademark anjing menyalak waktu maghrib?

mohd azren said...

Utk pengetahuan tuan² Malaysia berkedudukan no 34 manakala Arab Saudi tdk tersenarai dlm kelompok 50.

Anonymous said...

Jamban2 laa..harta dah kena sita..cai ni pun tak malu singapork kecik lebih maju dari mesia

Anonymous said...

Merepek laa..duit mesia bila nak sama dengan duit singapork?ape. Pemimpin ko buat?atau pemimpin singapork lebih bijak dari pemimpin ko

Anonymous said...

Ostad ahli syurga tapi pembela perasuah.kitab mana pakai?

Anonymous said...

Betul bro..cai2 ni pakai kitab mana boleh bela orng rasuah..orang singapork pakai kitab ape tak boleh rasuah..cai tak tahu ranking ni.nantidia kata tipu..singapork ranking tinggi sebab tak ada rasuah ikut islam..

I LOVE ROSMAH. said...

dia marah time maghrib je kalo dia telajak suboh pkl 10 dia tak marah bleh setel luar janji ada pemanis dedak...cian DOP...kurr...kokoko

Anonymous said...

Ubah sikit, Department of isap kote dlm jamban

Anonymous said...

Cai2 tak berfikiran macammana nak buat mesia maju..dia dan pemimpin asik fikir macammana nakkaye takkira cara harampun.tak ada berani komen pemimpin takut tak dapat dedak..itu pasal komen merapu.ade kata 1mdb hutang besar takyat boleh terima..entahlaa cai2. dah ilang maruah.

Anonymous said...

Mmg bijak pemimpin cina singapore ni, patutlah ramai Melayu singapore jd artis kat mesia je...

Anonymous said...

Kitab al juburi broo..

I LOVE ROSMAH. said...

titik jgn tak titik....blog ni dh dijajah kali ketiga hatrik tuu..cian ko DOP tak serik2...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

singapork yg kecik comey lotey kat peta pon bleh block duit najib lanun...cian kat DOP tak mampu berbuat apa2 hatta menegur si lanun tu...kurr...kokoko

Anonymous said...

Hutang memang besar tapi dia boleh bayar nak buat macam mana tu

I LOVE ROSMAH. said...

udah aku kata admin suka post entri menambah kapasiti pembodohan terancang kepada pendedak.slalu kuarkan fakta separoh masak tersekat separoh citer.
ntah2 si ryzal ni dah beralih angin jadi sekuriti madey kot.
kita tunggu next entri bir kita jajah lagi dengan citer memperbodohkan pendedak kat sini..
cian kat ko DOP jadi mangsa kincing admin...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

byr kepala bana ko.hutang pak arab pon tak setel2 siap masok timbang tara...cian ko DOP ..kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

komen pendedak pon cam napas tersangkut...ketot2 je komen nyer...cian kat ko DOP gelak aku lg pjg dr komen korang...kurr....kokoko

Anonymous said...

OI si TERORIS si SEKOQ GILA BABI si 'I LOVE ROS***' si HOMO JIJIK JUBOQ BABI KURAP si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD dan juga termasuk si PENYAMAQ2 HOMO ‘cucu nek tempoy**' & tedHOMO-GILA-LAHAP-TAIK kit SIAL KANIBAL, lu JANGAN nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 GILA BABI oi; tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT HARAM JADAH "copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS DAPJUBOQ BABI lu! Lihatlah bagaimana si puak KANIBAL HOMO/PORNO/RASIS DAPJUBOQ BABI ni mengHINA dgn. LUCAH terhadap UMNO tercinta kami serta umat ISLAM serta sesiapa yg. mengKRITIK puak TERORIS DAPJUBOQ BABI ni! Lihat di https://helenang.wordpress.com/2016/07/18/dapsters-hating-on-joceline-tan/ , Dapsters hating on Joceline Tan! Lepas tu nak suruh kami BERHEMAH pula, pi MAMPOS lu si puak PENJILAT JUBOQ BABI!

OI si TERORIS2 si GILA BABI DAPJUBOQ BABI , lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-chin GILA BABI BETINA SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/ BABIga SUNDAL KURAP!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ BABI ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPJUBOQ BABI ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si KETURUNAN JUBOQ2 BABI?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA PENYAMAQ ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS DAPJUBOQ BABI ni asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS2 ZIONIS PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO-SIAL ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS JUBOQ BABI KURAP ZIONIS HOMO/PORNO/RASIS, mengGERTAK, MENCARUT serta nak BUNUH & PERKOSA dia serta MAK-BAPAK Nek Tempoyak yg bekas ASKAR ?! Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- JUBOQ BABI KURAP-PORNO /HOMO/RASIS-PEROGOL-PEMBUNUH/GILA BABI mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu TAIK JUBOQ BABI KURAP aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – PI MAMPOS puak TERORIS PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP ZIONIS OI!!

Jadi, Go LAHAP TAIK & JILAT LENDIR HANYIR JUBOQ2 BABI KURAP si TERORIS PENJAJAH ZIONIS DAPJUBOQ BABI KURAP lu tu!!

#Madey The DIKTATOR PENYANGAK/PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN anak BERANAK KEPARAT berIJAZAH LONGKANG-si PENJILAT TERORIS PENJAJAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD!!#

Anonymous said...

TAK ke KELAKAQnya ni! Si BETINA SingaPORK PENIPU tu dah MEROMPAK hampir $250 BILLION dr. sy. Temas*k dia; tapi diPUJA si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD?! Dasar si puak TERORIS KAFIR HARBI JUBOQ BABI yg. sentiasa nak mengHINA ISLAM/umatnya - apabila TAK habis2 mengHINA YAB WANITA PERTAMA tercinta kita!

Dahlah si BETINA SingaPORK ni juga MEROMPAK TANAH PUSAKA bangsa BUMIPUTERA kita kat PP tu - bersama GENG TERORIS dia dr. PENJAJAH/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/LANUN DAPJUBOQ BABI - sebnyk 103 EKAR yang dianggarkan bernilai RM 1.09 BILLION! Lihat di - http://mymassa.blogspot.my/2016/02/hampir-13-billion-disimpan-di-singapura.html, HAMPIR 13 BILLION DISIMPAN DI SINGAPURA? , 2/18/2016!! Maka mana SPRM?!!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Riza GRANITE PIC akn mmprsmmbhkan drama TEATER d PASAR BUDAYA...

1) todak singapor mencucuk bontot..
22/9/2016
Teater sedih

2) TUN beratur mngambil BRIMM..
4/10/2016
Teater sedih

3) BOBOI sekolah d KL
22/10/2016
Teater kanak2

4) DOJO n hakim the mejestret.
23/11/2016
Teater muzikal.

5) dapig13may.
31/8/2016
Teater patriotik.

6) HANTU tanah paya( wetland ghost)
21/12/2016
Teater seram

# pelakkon tambahan d jemput hadir

Anonymous said...

Mah dedak ni kalau dia faham sangat dengan proses timbangtara diLondon tu tak lah sangat dia tergopoh gapah dok buat dosa kering macam ni.Sabor lah dulu.

Anonymous said...

11.30 dan 12.13 manusia berkepala lembu..tak sedar diri..tak berkemaluan plak..

Anonymous said...

Memang singapore untung takada lembu yg tahu boooh..doo hari2

I LOVE ROSMAH. said...

sy tak sabo pakcik.takkan nk bg najib lanun sambung penggal ketiga songlap harta karun mesha.
jom ngeteh pakcik kita citer opline...cian ko DOP...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

7) THE WALL OF REZA PORN DEDAK STREET...cian ko DOP...kurr...kokoko

Anonymous said...

OI si TERORIS si SEKOQ GILA BABI si 'I LOVE ROS***' si HOMO JIJIK JUBOQ BABI KURAP si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD dan juga termasuk si PENYAMAQ2 HOMO ‘cucu nek tempoy**' & tedHOMO-GILA-LAHAP-TAIK kit SIAL KANIBAL, lu JANGAN nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 GILA BABI oi; tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT HARAM JADAH "copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS DAPJUBOQ BABI lu! Lihatlah bagaimana si puak KANIBAL HOMO/PORNO/RASIS DAPJUBOQ BABI ni mengHINA dgn. LUCAH terhadap UMNO tercinta kami serta umat ISLAM serta sesiapa yg. mengKRITIK puak TERORIS DAPJUBOQ BABI ni! Lihat di https://helenang.wordpress.com/2016/07/18/dapsters-hating-on-joceline-tan/ , Dapsters hating on Joceline Tan! Lepas tu nak suruh kami BERHEMAH pula, pi MAMPOS lu si puak PENJILAT JUBOQ BABI!

OI si TERORIS2 si GILA BABI DAPJUBOQ BABI , lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-chin GILA BABI BETINA SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/ BABIga SUNDAL KURAP!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ BABI ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPJUBOQ BABI ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si KETURUNAN JUBOQ2 BABI?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA PENYAMAQ ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS DAPJUBOQ BABI ni asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS2 ZIONIS PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO-SIAL ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS JUBOQ BABI KURAP ZIONIS HOMO/PORNO/RASIS, mengGERTAK, MENCARUT serta nak BUNUH & PERKOSA dia serta MAK-BAPAK Nek Tempoyak yg bekas ASKAR ?! Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- JUBOQ BABI KURAP-PORNO /HOMO/RASIS-PEROGOL-PEMBUNUH/GILA BABI mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu TAIK JUBOQ BABI KURAP aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – PI MAMPOS puak TERORIS PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP ZIONIS OI!!

Jadi, Go LAHAP TAIK & JILAT LENDIR HANYIR JUBOQ2 BABI KURAP si TERORIS PENJAJAH ZIONIS DAPJUBOQ BABI KURAP lu tu!!

#Madey The DIKTATOR PENYANGAK/PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN anak BERANAK KEPARAT berIJAZAH LONGKANG-si PENJILAT TERORIS PENJAJAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD!!#

Anonymous said...

TAK ke KELAKAQnya ni! Si BETINA SingaPORK PENIPU tu dah MEROMPAK hampir $250 BILLION dr. sy. Temas*k dia (MEKASIH CTS atas INFO amat BERGUNA ni); tapi diPUJA si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD?! Dasar si puak TERORIS KAFIR HARBI JUBOQ BABI yg. sentiasa nak mengHINA ISLAM/umatnya - apabila TAK habis2 mengHINA YAB WANITA PERTAMA tercinta kita!

Dahlah si BETINA SingaPORK ni juga MEROMPAK TANAH PUSAKA bangsa BUMIPUTERA kita kat PP tu - bersama GENG TERORIS dia dr. PENJAJAH/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/LANUN DAPJUBOQ BABI - sebnyk 103 EKAR yang dianggarkan bernilai RM 1.09 BILLION! Lihat di - http://mymassa.blogspot.my/2016/02/hampir-13-billion-disimpan-di-singapura.html, HAMPIR 13 BILLION DISIMPAN DI SINGAPURA? , 2/18/2016!! Maka mana SPRM?!!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Ada ke melayu singapork jadi peminta sedekah atau gelandangan?..ade ke rumah melayu singapork mcm rumah buruk melayu di kampong2..pakai otak laa sikit jee..lembu pun ada otak sikit..

I LOVE ROSMAH. said...

selamat pagi nek...jom.ngeteh jom..ada dedak sikit ni...kurr..kokokko

Anonymous said...

Anon 7.47am - KELAKAQnya; tapi KOMEN yg. sungguh BERNAS!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Dia dah jual aset negara..

I LOVE ROSMAH. said...

ada sambungn nek no 7 tu..kokoko

Anonymous said...

OI si TERORIS si SEKOQ GILA BABI 832 si HOMO JIJIK JUBOQ BABI KURAP si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu SingaPORK dah diHALAU oleh PENJAJAH2 CINA RASIS/FASIS dr. TANAH2 PUSAKA depa terutamanya di TEPI LAUT, dan terpaksa MEREMPAT kat FLAT2 KECIK; ada paham lu?!

Jadi, Go LAHAP TAIK & JILAT LENDIR HANYIR JUBOQ2 BABI KURAP si TERORIS PENJAJAH ZIONIS DAPJUBOQ BABI KURAP lu tu!!

Anonymous said...

OI si TERORIS si SEKOQ GILA BABI si 'I LOVE ROS***' si HOMO JIJIK JUBOQ BABI KURAP si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD dan juga termasuk si PENYAMAQ2 HOMO ‘cucu nek tempoy**' & tedHOMO-GILA-LAHAP-TAIK kit SIAL KANIBAL, lu JANGAN nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 GILA BABI oi; tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT HARAM JADAH "copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS DAPJUBOQ BABI lu! Lihatlah bagaimana si puak KANIBAL HOMO/PORNO/RASIS DAPJUBOQ BABI ni mengHINA dgn. LUCAH terhadap UMNO tercinta kami serta umat ISLAM serta sesiapa yg. mengKRITIK puak TERORIS DAPJUBOQ BABI ni! Lihat di https://helenang.wordpress.com/2016/07/18/dapsters-hating-on-joceline-tan/ , Dapsters hating on Joceline Tan! Lepas tu nak suruh kami BERHEMAH pula, pi MAMPOS lu si puak PENJILAT JUBOQ BABI!

OI si TERORIS2 si GILA BABI DAPJUBOQ BABI , lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-chin GILA BABI BETINA SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/ BABIga SUNDAL KURAP!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ BABI ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPJUBOQ BABI ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si KETURUNAN JUBOQ2 BABI?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA PENYAMAQ ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS DAPJUBOQ BABI ni asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS2 ZIONIS PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO-SIAL ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS JUBOQ BABI KURAP ZIONIS HOMO/PORNO/RASIS, mengGERTAK, MENCARUT serta nak BUNUH & PERKOSA dia serta MAK-BAPAK Nek Tempoyak yg bekas ASKAR ?! Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- JUBOQ BABI KURAP-PORNO /HOMO/RASIS-PEROGOL-PEMBUNUH/GILA BABI mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu TAIK JUBOQ BABI KURAP aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – PI MAMPOS puak TERORIS PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP ZIONIS OI!!

Jadi, Go LAHAP TAIK & JILAT LENDIR HANYIR JUBOQ2 BABI KURAP si TERORIS PENJAJAH ZIONIS DAPJUBOQ BABI KURAP lu tu!!

#Madey The DIKTATOR PENYANGAK/PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN anak BERANAK KEPARAT berIJAZAH LONGKANG-si PENJILAT TERORIS PENJAJAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD!!#

Anonymous said...

TAK ke KELAKAQnya ni! Si BETINA SingaPORK PENIPU tu dah MEROMPAK hampir $250 BILLION dr. sy. Temas*k dia (MEKASIH CTS atas INFO amat BERGUNA ni); tapi diPUJA si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD?! Dasar si puak TERORIS KAFIR HARBI JUBOQ BABI yg. sentiasa nak mengHINA ISLAM/umatnya - apabila TAK habis2 mengHINA YAB WANITA PERTAMA tercinta kita!

Dahlah si BETINA SingaPORK ni juga MEROMPAK TANAH PUSAKA bangsa BUMIPUTERA kita kat PP tu - bersama GENG TERORIS dia dr. PENJAJAH/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/LANUN DAPJUBOQ BABI - sebnyk 103 EKAR yang dianggarkan bernilai RM 1.09 BILLION! Lihat di - http://mymassa.blogspot.my/2016/02/hampir-13-billion-disimpan-di-singapura.html, HAMPIR 13 BILLION DISIMPAN DI SINGAPURA? , 2/18/2016!! Maka mana SPRM?!!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Drama 1mdb yg disokong cai2 bodooh lagi sedap..yg nak lingkupkan negara itulah yg disokong.giler-giler.mcmmana nak lawan singapork..

Anonymous said...

OI si TERORIS si SEKOQ GILA BABI 832 si HOMO JIJIK JUBOQ BABI KURAP si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu SingaPORK dah diHALAU oleh PENJAJAH2 CINA RASIS/FASIS dr. TANAH2 PUSAKA depa terutamanya di TEPI LAUT, dan terpaksa MEREMPAT kat FLAT2 KECIK; ada paham lu?!

Jadi, Go LAHAP TAIK & JILAT LENDIR HANYIR JUBOQ2 BABI KURAP si TERORIS PENJAJAH ZIONIS DAPJUBOQ BABI KURAP lu tu!!

Anonymous said...

Dah kalah pada SETIAP PRU,Nak sedapkan hati dan nak lepas geram, kononnya syiok sendiri 'menang titik' dan berkomen 'genius'. Kesian. Last2 jadi macam 'ratu' cicak kobeng bunting menerima Brim.

Asalkan jangan lupa ambik ubat.

Anonymous said...

Ape yg tak faham nye..ko tahu tak ape dia timbangtara?..proses saman biasa lah..hakimnye dipanggil penimbangtara..perbicaraan di bangunan khas untuk tuntutan timbangtara..dilondon kes yg melibatkan urusniaga antarabangsa..aku bagi sikit ilmu..

I LOVE ROSMAH. said...

halah tumpang ameno sabah n pbb serawak bleh la ckp besar..kalah menng aku pedulik haper..najib lanun tu kasi tendang la DOP.cian ko DOP bongok...kurr...kokoko

Anonymous said...

Bongok nye puak2 pendedak UMngok nie psl dah makan dedak terlalu banyak sampai xleh nak berpikir dah. Selidik perbelanjaan normah, tanya hati kamu layakkah isteri seorang perdana menteri malaysia berbelanja seperti itu? Keyword nye "selidik" yea...dan satu lagi cuba justifikasikan gambar keluarga PM ngan Jho Low ngan pak arab kat atas Kapal mewah tu, atas utusan ape? negara?...Sape cakap gambar Edit mmg dia bodoh!!!

Anonymous said...

Bila dah kalah pada setiap PRU, maki hamun panggil orang 'bodoh'. Itu lah amalan dan ajaran puak2 kapir dan lgbt.

Anonymous said...

"Dahlah si BETINA SingaPORK ni juga MEROMPAK TANAH PUSAKA bangsa BUMIPUTERA kita kat PP tu - bersama GENG TERORIS dia dr. PENJAJAH/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/LANUN DAPJUBOQ BABI - sebnyk 103 EKAR yang dianggarkan bernilai RM 1.09 BILLION! Lihat di - http://mymassa.blogspot.my/2016/02/hampir-13-billion-disimpan-di-singapura.html, HAMPIR 13 BILLION DISIMPAN DI SINGAPURA? , 2/18/2016!! Maka mana SPRM?!!"

Nie kelakar...hahahhaha...Nahjis ngan 1Mbabi rembat agak2 ko berape billion plak nek? x penah aku tgk ko bising...

Aku RBA Dap? hahahhahahah...nah dedak...gi meroyan pasni...hahahah

Anonymous said...

Selayaknye ah so tu bawa beg plastik je.....jdi ceo
rugi berbilion-bilion...mangsa rakyat spork dan m'sia yg mencarum
dlm cpf.

Anonymous said...

Kalau kita bandingksn Ros Dedak dgn Najib secara peribadi (mengikut dakwaan2 dari komen dlm blog ini), mmg jauh ketara sekali bezanya, umpamanya sekiranya kedua mrk seumpama atau berkaitan dgn air :

Ros Dedak - air kumbahan Indah Water,
Najib - air sungai yg jernih mengalir.

Ros Dedak, kaki minum todi,
Najib, dah tentu tidak.

tapi oklah, kita letak kedua-duanya pada tahap yg sama, dan kita ambil dakwaan Ros Dedak terhadap Najib (Najib lanun : katanya) sbg bandingan -

Najib, pandai melanun (dakwaan Ros Dedak),
Ros Dedak, nak melanun pun tau, kan kan? (maknanya TIADA kebolehan langsung!).

sedangkan, kalau mengikut dari komen2 diblog ni,

Najib, keturunan lanun Bugis;
Ros Dedak pulak keturunan lanun Siam.

ambil kelebihan dari perbandingan kedudukan antara Ros Dedak dan Najib diatas :
ini memberi bayangan bahawa lanun Bugis lebih hebat dari lanun Siam. Maknanya juga dari asal keturunan Ros Dedak masih tertinggal oleh kehebatan keturunan Najib.

krn ini aku tak heran (apatah lagi nak terasa hati pasal Najib takde sangkut paut dgn aku pun) kalau Ros Dedak kutuk Najib sehingga hembusan nafasnya yg terakhir, pasal dia tergolong kedalam golongan manusia yg sentiasa dlm kekecewaan dan tidak keberuntungan.

ok tak aku punya analisis ni?

Anonymous said...

adoi..dah nama bini pm..bawa la diri mcm bini sorang pm..kena la bergaya..
satu dunia kenal..
oval office..white house
10 downing street..
apa la salahnya kalau kita ada seri perdana yg gah..
istana negara yg gah yg org kita kata membazir dll
dah kita menuju ke negara maju
semua negara maju mcm tu..
takkan la jadi mb sbb nak nampak zuhud duduk rumah kg..apa pun tu pilihan dia la
tapi bagi negara mcm msia ni,kita kena duduk sama rendah,diri sama tinggi dgn negara2 maju..
jadi utk bini pm sngapore..tu pilihan dia..
itu tak merubah apa2 pandangan aku pada dia..
maksud aku "dia tak menjadikan aku impress dgn dia"..
pada aku "you must carry yourselves as first lady of a great nation"..

Anonymous said...

Menang yg lepas tu dah jadi kenangan..sabah dah berantakan..johor dan kedah mula retak..cai2 masih dalam mimpi indah..

Anonymous said...

915.

dgr kabor Selangor pun nak mintak kuasa otonomi,
senang sorang tu bila 'kuar' nanti nak buat sodomi.

yg berkuasa skrg pun mmg sokong cadangan ni,
pasai dia pun suka kasi org mandi air mani.

Anonymous said...

OI si TERORIS2 si EKOQ2 GILA BABI si HOMO JIJIK JUBOQ BABI KURAP si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD dan juga termasuk si PENYAMAQ2 HOMO azrenJUBOQ BABI, ‘cucu nek tempoy**', tedHOMO-GILA-LAHAP-TAIK kit SIAL KANIBAL ('huruf "t" KECIK)& 'I LOVE ROS***', lu JANGAN nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 GILA BABI oi; tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT HARAM JADAH "copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS DAPJUBOQ BABI lu! Lihatlah bagaimana si puak KANIBAL HOMO/PORNO/RASIS DAPJUBOQ BABI ni mengHINA dgn. LUCAH terhadap UMNO tercinta kami serta umat ISLAM serta sesiapa yg. mengKRITIK puak TERORIS DAPJUBOQ BABI ni! Lihat di https://helenang.wordpress.com/2016/07/18/dapsters-hating-on-joceline-tan/ , Dapsters hating on Joceline Tan! Lepas tu nak suruh kami BERHEMAH pula, pi MAMPOS lu si puak PENJILAT JUBOQ BABI!

OI si TERORIS2 si GILA BABI DAPJUBOQ BABI , lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-chin GILA BABI BETINA SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/ BABIga SUNDAL KURAP!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ BABI ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPJUBOQ BABI ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si KETURUNAN JUBOQ2 BABI?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA PENYAMAQ ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS DAPJUBOQ BABI ni asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS2 ZIONIS PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO-SIAL ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS JUBOQ BABI KURAP ZIONIS HOMO/PORNO/RASIS, mengGERTAK, MENCARUT serta nak BUNUH & PERKOSA dia serta MAK-BAPAK Nek Tempoyak yg bekas ASKAR ?! Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- JUBOQ BABI KURAP-PORNO /HOMO/RASIS-PEROGOL-PEMBUNUH/GILA BABI mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu TAIK JUBOQ BABI KURAP aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – PI MAMPOS puak TERORIS PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP ZIONIS OI!!

Jadi, Go LAHAP TAIK & JILAT LENDIR HANYIR JUBOQ2 BABI KURAP si TERORIS PENJAJAH ZIONIS DAPJUBOQ BABI KURAP lu tu!!

#Madey The DIKTATOR PENYANGAK/PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN anak BERANAK KEPARAT berIJAZAH LONGKANG-si PENJILAT TERORIS PENJAJAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD!!#

Anonymous said...

Dengor kabor n hearsay yg mmbuatkan DOJ n mah dedak lari LINTANG PUKANG..

Anonymous said...

TAK ke KELAKAQnya ni! Si BETINA PENJAJAH SingaPORK PENIPU tu dah MEROMPAK hampir $250 BILLION dr. sy. Temas*k dia (MEKASIH CTS atas INFO amat BERGUNA ni); tapi diPUJA si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD?! Dasar si puak TERORIS KAFIR HARBI JUBOQ BABI yg. sentiasa nak mengHINA ISLAM/umatnya - apabila TAK habis2 mengHINA YAB WANITA PERTAMA tercinta kita!

Dahlah si BETINA PENJAJAH SingaPORK ni juga MEROMPAK TANAH PUSAKA bangsa BUMIPUTERA kita kat PP tu - bersama GENG TERORIS dia dr. PENJAJAH/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/LANUN DAPJUBOQ BABI - sebnyk 103 EKAR yang dianggarkan bernilai RM 1.09 BILLION! Lihat di - http://mymassa.blogspot.my/2016/02/hampir-13-billion-disimpan-di-singapura.html, HAMPIR 13 BILLION DISIMPAN DI SINGAPURA? , 2/18/2016!! Maka mana SPRM?!!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

OI si TERORIS si SEKOQ GILA BABI 832 si HOMO JIJIK JUBOQ BABI KURAP si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu SingaPORK dah diHALAU oleh PENJAJAH2 CINA RASIS/FASIS dr. TANAH2 PUSAKA depa terutamanya di TEPI LAUT, dan terpaksa MEREMPAT kat FLAT2 KECIK; ada paham lu?!

Jadi, Go LAHAP TAIK & JILAT LENDIR HANYIR JUBOQ2 BABI KURAP si TERORIS PENJAJAH ZIONIS DAPJUBOQ BABI KURAP lu tu!!

Anonymous said...

selamat pagi buat semua..
perjuangan Ros Dedak dan puak2nya (di peringkat picisan)level paling low dlm hearaki sebuah "perjuangan" menentang kezaliman pemerintah.

adapun "perjuangan" di peringkat picisan adalah sangat tidak sesuai buat si genius seperti Ros Dedak dan rakan2nya. dan fungsi utama pejuang level picisan hanya apabila mereka dikumpulkan di kaki2 lima,di padang rumput,di tepi2 longkang,di tengah jalan raya untuk sambil dibekalkan air mineral dan snek makanan ringan (segala kos yang lain ditanggung oleh pejuang peringkat picisan)..tak mainlah "rasuah" .. hehe..

kini BERSIH 5.0 dijadualkan berlangsung selama dua minggu atau sehingga Najib dapat dilucutkan dari jawatannya. seperti biasa pengisian program. dirasmikan oleh sebahagian serigala kemudian kemudian berlegarlah si dungu yang disalut gelar sebagai "pejuang rakyat" di hotspot yang disediakan oleh para serigala.

bijaknya para serigala.. mereka punyai pelbagai jalan untuk membiarkan sekalian si dungu itu di jalanan (paling popular mereka yg paling awal ditangkap polis. "secara tak sengaja tau dan melawan sebelum ditangkap" Mat Sabu,Tian Chua paling expert stail ni ..hehe.)

kali ni tema BERSIH 5.0 "tangkap oficial no.1"
rasanya sekalian si dungu sudah tahu siapa yang dimaksudkan..hehe.
siatan DOJ makan masa berbulan, mungkin bertahun (lainlah kalau Ros Dedak yang menjadi DOJ "hari ni dengar, esok siasat,lusa jatuh hukum). sila rujuk kes liwat versi 2.0 ( hampir 60 kali penangguhan dan lebih 7 tahun ) malaysia book of record. bayangkanlah kalau Najib lak ..hehe

jadi persiapkanlah mental dan fizikal yer untuk dikumpulkan sekali lagi di tepi jalan, di pinggir longkang (awas jangan jatuh dalam longkang),di kaki lima dan di hotspot2 ..serta tunggu arahan selanjutnya dari para serigala.. hehe

erm Ros Dedak mai tak ??





Anonymous said...

Dunia dah akui kehebatan najib keturunan bugis melanun tapi bab memajukan mesia supaya setanding dgn singapork langsung tiada hebat mcm ko dan macai2 bodoo..

Anonymous said...

Ooo kau pakai kitab yg tidak ada dlm senarai patut laa otak tak boleh fikir naper singapor yg kecik dan tiada hasil boleh maju..kitab tu lah yg ngajar ko supaya makan rasuah..

Anonymous said...

Drama songlap 1mdb yg lakonkan najib,rosmah,jho lo dan cailembu lagi sedap..

Anonymous said...

Dan tahu sokong yg songlap..jer..bila kata songlap cai kata fitnah..di singapore orang songlap dan subahat. kena simpan kat dalam tau..atau ko yg bodoo..

Anonymous said...

Ini geng cai kata bukan fitnah..orang macam cow tak ada. Kat singapork ..tu pasal singapor kecik lebih maju kedepan dari malaysia ..sing dollar lebih tinggi..

Anonymous said...

Tengok tu geng ros dedak sedang buat penghakiman....dasyat no macam ahlil nujum

mohd azren said...

Nenek ubah sikit cara penyampaian info. Stail mcm ni tak de siapa akan faham apa yg nenek nak sampaiksn. Nanti org kata nek syok sendiri. Saya tau memaki dan mencarut tu memberi kepuasan kepada sesetengah individu. Ubah ye nek, baru kami sayang kat nenek. Muah❤

mohd azren said...

πŸ‘. Maaf Ros. Saje nak amik ati adik ni. Baru bersemangat bila ada perhatian.

mohd azren said...

Perhatian ye. Sesiapa yg mengatakan melayu Bugis itu lanun. Maka anda telah termakan dakyah bangsa lain yg cemburu dengan kepintara umat alan melayu dalam ilmu pelataran. Isu Bugis adalah lanun adalah dakyah Singapura dan sewaktu dengannya kerana mereka cuba mengelirukan kita bahawa umat melayu tiada pasti asalketurunan agar hilang ketuanan melayu di rantau ini. Alam melayu / nusantara amat luas . Dari hadyai hingga Kepulauan pasifik. Berbangga lh kita sebagai umat melayu. Kerana orang melayu adalah bangsa yg bijak. Msgellan tdj akan dapat mengelilingi dunia tanpa bantuan panglima awang( hendry de black). Semasa penjajshan portugis. Beribu² pucuk senapang dan meriam di rampas oleh mereka dan dibawa ke Goa India. Kerana pengkhianatsn segelintir umar melayu yg mengejar pangkat dan harta. Ubah minda kita semua, bahawa melayu punya indentiti dan bukan bangsa yg tak ada asal usul. Pemimpin adil dan amanah sahaja yg dapat membawa umat melayu ke arah kecermelangan.

mohd azren said...

Minta pada sesiapa , jgn menghina FLOM. Saya ngan nenek x suka. Ok tak nek?

mohd azren said...

Saya suka Bersih. Kerana itu tuntutan agama.

Anonymous said...

Sorry wa masuk channel sikit.....

Pabende la lu...wa tengok Najib relek......slambe rock ajee....
tak de hal...yang lu kecoh2 .....
DoJ dah sejuk.....bukti tak kukuh...hear say.....

Wa gurau ajee....rock...peach no war.....

I LOVE ROSMAH. said...

aku pedulik aper DOJ ke,mader ke,dapig ke, .memang dh sah najib melanun.takyah nak spin la DOP.dlm hati korang pon tau najib kuat melanun.

korang ingat beberapa negara luar block transaksi 1mdb tu main suka2 cam kepal dedak buat umpan rohu ke?

najib yang melanun korang salahkan org lain.busyeett la DOP mangkok ayun.

pendedak takde point nak titik aku sebab aku org awam biasa je.misi aku kasi terajang najib lanun tu bangsat tak sedar diri.
pebdedak setakat kudis buta aku bleh obatkan simbah je ngan iodin.
cian ko DOP tak pernah serik n berputus asa setiap hari kena titik ngan otak genius aku...
kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

woii mat rock..lu ada otak kasi guna otak sebelah kanan la.najib tu autism.lu ada baca sejarah akademik najib ka.nasib baik arwah bapak dia hantar ke england tu pon setakat pandai ckp english tapi tadak otak.
bikin dosa buat muka selamba membawa maksud najib tu ada masalah mental.
apa dia sudah bikin 2penggal ni sume jahanam.tadak apa jasa pon melainkan dedak brim kasi tutup dia punya busuk.jilaka dia.

wa semalam p pancing ikan ada belen dedak.lu mau ka?

cian kat ko DOP piss off your war...kurr..kokoko

Zazam said...

nk termuntah hijau aku barua2 Madey-Ketom Hybrid ni memuji jilat melangit negara Yahudi Asia ni. Puji jilat melangit mcm jilat daging babi yg membusuk.. mereka hanya on paper kelihatan 'baik'. sebaliknya tanpa Agama mereka tetap JAHAT dan SESAT.

Undang2 dunia mereka yg bikin, tiang gol mereka yg pacak of course mereka bagus dan mcm menang.

Aku sikit tak impressed dgn penjilatan dua EKOR BARUA BABIE dlm ni malah makin benci aku dgn ayat2 mereka ini..seterusnya semakin kuat sokongan aku pd UMNO dn DS Najib.

kalau bini PM Sgpork nkpakai beg plastik gantii purse pon itu pilihan dia.. tak payah nk berlakon sgt. Hak masing2.

selagi tak dibukti rompak duit org lain. Tkpayah nk mengatasi bukti melalui fitnah dn persepti.

Pujilah sgt kapiaq2 tu wahai BARUA BABIE dua ekor oii.. masa hang susah nnt carilah kapiaq2 ni... skrg Malaysia tgh diuji senang lenang wpun BARUA2 sekalian sedang nafikan.


posting paling JIJIK dan KOTOR oleh dua EKOR BARUA Madey-Ketom bila mengagung2kan Singapork seolah2 DUA EKOR BARAU LAKNATULLAH ini pernah diberi makan oleh Singapork! Sambil mengutuk2 PM sendiri yg berjasa byk. Tk habis2 nak paksa semua org spy terima hasutan mereka Najib tu rasuah/curi duit/rompak duit.

DEMI ALLAH AKU TETAP BERSAMA DS NAJIB selagi mana tidak terdapat bukti sah disisi UNDANG2 NEGARA ini yang beliau ada salah laku!!

Celakalah dua ekor BARUA ini..!!

Anonymous said...

aku pun sama. selagi tiada dibuktikan bersalah....

Anonymous said...

betul tu bro....yang kecoh mereka yang tak cukup dan bakal hilang dedak. madey pun meroyan anak dan kroni dah hilang dedak.

Anonymous said...

wei mangkok hayun...najib dah ambil duit bapak ko ke....meroyan macam tak dapat tender jer....

Anonymous said...

Caii Barua Mahatahik nk pusing apa lagi.. FULL STOP LA kalau dh join musuh2 nyata.. sekongkol dgn DAPiG yg entah apa jasamereka pd tanah Melayu ni..

total disqualified xboleh layan hujah lagi dgn si Madey Paria ni sbb awal2 lg dia dh khianat.. mcm mana si pengkhianat akan ckp perkara BENAR! of course dia akan bohong selama di khianat!!

tapi... still... kalau nk bohong pasal Najib..mungin boleh cover lagi,

tp saat Mahatahik sendiri yg pergi join DAPiG.. nmpk sgt agenda jahat bersama.. belot bangsa dan Agama.. sbb semua tahu apa Perlembagaan DAPiG.. dan DAPiG terang2 tkkn berikan apa kebaikan pd kita semua.. malah BALA BENCANA ... sama ada Najib salah atau tidak.

so, within these point.. xnampak ke agenda jahat Madey berselindung atas nama najib n 1mdb.. keep repeating same slanders.. Najib curi wang pastu Rosmah pakai beg mahal..mewah bla.. ulang dn ulang... satu habuk bukti pun xde boleh tunjuk..???

dan pada masa yg sama...

Strategi blog BARUA MahaTahik ialah sama dgn prisip MahaTahik masa jd PM 22 tahun dulu.. iaitu ULANG PROPAGANDA FITNAH secara INTENSIF.. lama kelamaan yg BOHONG itu akan dikatakan benar bila diulang dgn cukupnya.

So tgk gaya posting bloggers pro-pariaMadey ni.. sebijik melaksanakan prinsip tu.. diulang2 tayang skrip mahabasi busuk..tnpa segan silu.. padahal benda fitnah yg sama je sejak thn lepas! jelik dh meloyakan mengulagi satu2 point yg terbukti zero fakta!!

tp asalkan makan upah lumayan.. BARUA2 ini tetap lakukan pejilatan!! si Kitol moden..hnya guna jari dan otak!!


Semua ini menampakkan BARUA Mahatahik sudah kelam kabut, hilang arah. nk mantain momentum mrk spy rakyat maksimakan kebencian trhp Najib..!!


Ainina vs Kerudin muplis.. blum lg tubuh parti... hahaha skrg lawan gigit sama2 sndiri! tanda2 mereka akan hancur sensama sendiri!

mohd azren said...

Melayu dibangsatkan kerana pemimpin yg tdk amanah. Tak kira diperingkat tertinggi atau bawahan. Yang ada jawatan kan khianati kawannya semata mata kedudukan ya terjamin. Sejarah membuktikan bahawa adu domba lah menyebb kan kuasa melayu itu lemah. Maka itu wajar kita melantik seorang pemimpin yg berkharisma, spt sallahuddin Al ayubi yg dapat menawan jurusellam kerana org islam patuh dan taat pada pemimpin yg bersih dan penasihat yg tdk nenemtingkan diri sendiri. Sejarah melayu dilanggar tidak , mengajar kita bahawa pemimpin yg kurang bijak dan mendengar nasihat yg salah menyebabkan Hang Nadim di hukum bunuh. Bayangkan sekiranya pemerintah ketika itu meletakkan Hang Nadim disisinya. Singapura pasti milik Malaysia hingga sekarang. Kerana pemimpin takut kehilangan kuasa dan menerima nasihat yg silap. Maka jadi lah melayu seperti sekarang. Pemimpin amanah dan adil pasti bangsanya cemerlang , gemilang dan terbilang. Tidak merempat di negara sendiri. Maafkan hamba ye.

mohd azren said...

Di minta komen berundur x ditapis dahulu sebelum disiarkan. Sekiiranya disiarkan juga , biimbingan ibu bapa di perlukan

mohd azren said...

Artis melayu sngapore cari makan dii sini kerana market bro.

Anonymous said...

Otak ko...percaya la sgt dgn report bagau cina tongsan singapo ko tu...

mohd azren said...

Memang kerajaan boleh bayar hutang tu. Tapi " kos lepas" yg terpaksa kerajaan ambil. Contoh ye. Pembinaan sekolah tepaksa di hentikan kerana peruntukan yg sepatutnya kepada projek sekoolah terpaksa utk membayar hutang kerajaan yg tdak sepatutnya berlaku akibat penyamunan berkelompok.

Anonymous said...

Otak bongok...klw berani pg dok singapo ko tu...jawatan tukang sapu sampah pun blom tentu ko dpt...bongok

mohd azren said...

πŸ‘

Anonymous said...

Klw berani bangkang le kat singapo...senang2 blh dok lokap..
U bangkang...u get out...

mohd azren said...

Ye lah. Kalau amik bagai di tuduh , hanya duit kerajaan je yg hilang. KERAJAAN tu sape ye?. Bukan ke kerajaan tu didokong rakyat. Rakyat itu adalah kita. Antara kita adalah saya. Eh eh duit aku tu. Menyesal aku pangkah dulu.

Anonymous said...

Baru buat piket sket dah kena tangkap...untung pembangang kat mesia blh buat tunjuk perasaan sambil2 terbalikan keta polis...bongok

mohd azren said...

Hati di dalam siapa yg tahu. Keluhan seoorang mat bunga.

Anonymous said...

Kat mesia buat fitnah/menipu..tak perlu masuk jail...mintak maaf jer kira settle...klw berani pg buat fitnah kat singapo...bongok..

mohd azren said...

Bicara dulu, baru tau salah tak salah. Belum bicara lagi dah hinggaq bingaq. Eh. Bila nak bicara ye. Lama dah tunggu ni

Anonymous said...

Agak2 melayu singapo tak bangsat ke...bagos sgt le singapo tu smpi melayu blh jadik Pm dlm mimpi ko..

mohd azren said...

Amiin . Kalau itu kehendak MU.

Anonymous said...

itulah rupa ayat2 si MUNAFIK azren.
ko tanye tuan yg upah ko.. 22 tahun sapa yg bangsatkan Melayu.. lepastu berpuluh2 cina dan pariah di angkat jd kroni2 berbillion2 dut rakyat dirompak secara terhormat??

ko ingt klcc tu pakai duit atok paria tu ke? lps tu rakyat dpt apa?

ini penjenamaan semula sekor barua yg bernama abu bakar dedak ygdulunya mereta2 blog dia kencing.. lepas tu sulam seli dgn ayat2 'warok'

Anonymous said...

brunei banyak berurusan dgn singapore?hoiii brunei ni bila krisis oil n gas,kedudukannya 10 kali lebih teruk dari labuan..ko tengok negara kita je yg teruk,negara lain pun ada yg lebih teruk la..ngokk

Anonymous said...

Semoga Allah beri hidayah kepada ros dedak ted kentut dan azren....dah buat solat istikharah... Dah masuk hari ke berapa buat tu....sebagai orang Islam... Untuk kepastian kerana tiada bukti... Kukuh hanya dengar cakap cakap lebih baik minta pertolongan Allah...takut yang disangka betul itu salah yang kita sangka salah itu sebenarnya betul..

I LOVE ROSMAH. said...

pendedak kalo ckp bab agama kemain bleh berat sebelah.Allah pon ko nak permainkan.ko kenal Allah ke sampai dpt hidayah tu? bunyi cam kasar tapi aku sempat blajar pondok bab usuluddin.
munafik sunggoh korang ni gunakan nama ALLAH utk menghalalkan lanun pencuri...cian ko DOP ..kurr..kokoko

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates