July 14, 2016

12 Ladies & Gentlemen, A** Hole Of The Month - DAP's Hew Kuan Yau


This man regards himself as the Superman of the DAP, wearing his trademark Superman t-shirt at every ceramah but we think he should be wearing a Super F t-shirt instead because he loves to spew profanity, uses vulgarities, especially in Cantonese, in front of women and children. He even once made a remark, screw the Malay.

Hew Kuan Yau is the political education director and DAPSY organising secretary. He is said to have a doctorate in Chinese history from Hong Kong but his attitude is certainly not reflective of his education status, if true.

Yesterday, he made a blatant claim after an international tribunal in The Hague rejects Beijing’s claims in South China Sea, including its construction of artificial islands, and found that its expansive claim to sovereignty over the waters had no legal basis.

Hew in the social media Facebook wrote that "South China Sea is China. Don't oppose Chine just because you are anti-communist". Well, looking at the Hew's logic perspective, I guess the Indian Ocean is India and Straits of Malacca belongs to Malacca. This guy is trying to outdo his predecessors in term of heroic imbecility.  

If we follow idiots like him then the English Channel belongs to the English. India can claim everything from African Coast to Australia. Screw you stupid Hew!


Do you know that once he claimed to represent Malaysia during the Umbrella Revolution in Hong Kong?


Even the Singaporean Ambassador did not agree with this DAP's screw man. 

12 comments:

Anonymous said...

Knp claim south china sea only as a China territory. How about the state at south China sea like philipine, borneo dll? Why don't you claim all the nation are belong to Kingdom of China?

Anonymous said...

"Rakyat boleh hidup dengan aman dan tanpa ada prejudis antara kaum sekiranya DAP tidak lagi wujud di muka bumi ini."

Datuk Huan Cheng Guan.
Naib Presiden
Parti Cinta Malaysia.

Anonymous said...

And the award goes to...

Political education director? Biar betik? Orang tongong macam ni nak jadi menteri, oh my gucci. Lingkup Malaysia.

anakbochek.

Anonymous said...

Cuba korang pikirkan....puak cinabukit ni, seperti di hongkong dengan cina 'mainland' pun dorang akan memberontak...korang ingat puak cinabukit ni akan menghormati perlembagaan dah KETUANAN MELAYU? Selama ni berpuluh tahun dorang menyimpan dendam kesumat dorang menunggu masa bila ekonomi dah cukup dalam genggaman, dorang akan menyerang supaya kuasa politik juga dapat dikuasai.
Cara mereka berperang? Sama macam yahudi...melalui proxy2. Anjing2 Melayu dan RBA, dikerah untuk menyerang bertali arus, melalui siber dan portal2 media.

Malaysia akan aman tanpa DAPIGS.

Anonymous said...

"oh my gucci"? .....Spoken like a true pondan lgbt supporter.

Anonymous said...

Hairan jugak....kenapa semua PUCUK KEPIMPINAN parti "untuk semua kaum" DAPIGS terdiri daripada 99% penganut kristian?

Anonymous said...

Jing, ko nak orang yg macam mana jadi menteri? Mat sabutoh? jijah omega?ijjah pemfitnah? khalid gereja lesen arak? Hanipah ladang babi? Mahfuz SRP? Gone end pokok manggis? Anak2 kapala singh? MP Pondan? Zuraidah gerai buah 8 kereta?

Citer lah...yang mana satu jadi pilihan ko, Jing?

Suruh Ros Dedak bayar balik hutang PTPTN!

Anonymous said...

jangan kondem dia lebih lebih; nanti dia tidak lagi tunjukkan kebodohan

sama macam ted maloff klon, biarkan saja dia tunjukkan kebodohan dan secara tidak langsung dia tunjukkan kebodohan cai-cai ANC

Ted Manoff said...

Ted Kentut hilang pi mana?

I LOVE ROSMAH. said...

abah tanya diri sendiri ke bah?kurr...kokoko

Anonymous said...

Ye hapuskan DAP parti rasis cina bukit pendatang. Takbir!!

Anonymous said...

Datuk...saya salute Datuk....sbb walau Datuk orang cina tapi cara Datuk berfikir adalah untuk semua kaum bukan mcm Dap fikir cina kristian evengelist jer yang betul mereka jer yang hebat mereka jer yang pandai...sbb itu mereka ni pperlu disekolahkan agar sayang pada negara lebih dari cinta pada parti rasis mereka tu...datuk rasa sapa yang boleh sekolahkan mereka...senang cerita lempar jer mereka ni kat kandang buaya...baru..tahu erti nilai hidup

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates