July 15, 2016

81 Kesian Keluarga Bang Non, Habis Madu Sepah Dibuang


Ini adalah gambar mesyuarat yang diadakan semalam sebelum Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir membuat Sidang Media dengan mengumumkan untuk menubuhkan satu pakatan baharu dianggotai parti politik pembangkang terdiri daripada PKR, PAN, DAP dan satu parti baru yang akan ditubuhkan.

Puas CTS membelek-belek dengan membesarkan gambar ni. Namun masih gagal untuk menemui dua wajah anak beranak bertudung hadir sama. Kedua-duanya adalah Dr Wan Azizah Wan Ismail selaku Ketua Pembangkang dan Presiden PKR dan juga anaknya Nurul Izzah Anwar, Naib Presiden PKR. 

Ini kita kena akui betapa hebatnya Tun Dr Mahathir membuat 'sailang' ke atas Pakatan Harapan. Musuh utama beliau satu masa dulu, Anwar Ibrahim dapat ditenggelamkannya begitu sahaja. Kesian keluarga Anwar Ibrahim. 

Politik sekarang bukan lagi bergantung kepada kejujuran dan kebenaran. Sekarang Politik bergantung pada berapa banyak dedak yang anda mampu tabur dan suapkan kemulut si pemakan dedak. Noktah!

81 comments:

REFORMASI Taik Anjing said...

Madey, muhyidin, mukhriz dan balaci dedak mereka sekor pun tak percaya dengan dapig, pkr dan pan. Kalau mereka percaya pada parti-parti berkenaan, dah lama madey and geng sertai salah satu parti tersebut. Ni nak buat parti baru buat apa? Akhirnya yang mereka perjuangkan untuk melayu juga... Eh, dapig dah boleh terima parti ultra melayu balik ke???

Makin lawak antarabangsa dikerjakan madey ke atas pembangang-pembangang tu...

Anonymous said...

Nek Jah ngan Norule terpaksa tubuh parti baru....Happy birthday party untuk bang Non yang terbuang...

REFORMASI Taik Anjing said...

Bagus, pembangang makin berpecah tiga... Satu sokong PAS, satu sokong pakatan haprak diketuai nenek jijah, satu lagi sokong PAKATUN.....

PRU-14, BN akan tetap menang besar akibat keBODOHan tok madey dan balaci-balaci dedaknya....

Jangan tanya ted kentut aka anjing kokoko.... Sokong tok madey pun sebab terpaksa, dulu benci ya amat... Kini terpaksa jilat balik ludah mereka pada orang tua tu...

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

TSMY dan Botak mana ye?..

Anonymous said...

Sehebat hebat mana pun mahathir semasa dia memimpin umno, bn dan negara, akhirnya kebodohan diri sendiri semakin jelas.
Dan kebodohan ini dibawanya ke kem pembangkang. Dan dengan kebodohan inilah, Malaysia tetap gagal dikuasai pembangkang.
Sekiranya pembangkang Malaysia ada sedikit shj kecerdikan dlm berpolitik, dah lama umno/bn tumbang.

Wahai pembangkang, teruskan dan kekalkan legasi kebodohan kamu itu supaya umno/bn terus menguasai negara.

Anonymous said...

Dulu Madey singkir Bang Non dari UMNO. Kini disingkir sekali lagi dari PKR/PH oleh orng yg sama.

ted manoff said...

Hahaha..bongok punya admin..dulu kutuk2 anwar ibrahim..sekarang kesian plk..sudahlah xpayah main wayang..dengan tertubuhnya parti baru nii maka berakhirnya parti bn..seperti yg diketahui bahwa teori RAHMAN ada betulnya...mohd najib kini gelisah takut skandal semakin terbongkar..dan ketika ITU duit bukanlah raja...ProOO00ootTt

Cik Minah said...

Ted Manoff.......apasal hang terkejut..????
Bukan hang tak tahu, cucu tok selampit ni BATU API.
Kerjanya cucuk sana, cucuk sini.
Dedak masuk mencurah-curah.

ted manoff said...

Hahaha...ayat nk sedapkan hati..pilihanraya 14 umno bakal berkubur..dan ketika ITU rakyat akan seret mohd najib kemahkamah..ProOO00ootTt

ted manoff said...

Yaa...kita tengok saja kemana pemakan dedaq nii nk pergi jika mohd najib ditumbangkan..mungkinkah blog nii akan berpaling tadah atau terus lenyap...masanya akan tiba wahai ryzall...

ted manoff said...

Kepada Pembacaku Yang Budiman,

Jika anda terpaksa menggunakan "Anonymous" sebagai pengenalan diri, sila letakkan nama anda atau nama samaran pada penghujung komentar anda. Ini adalah sebagai tanda keikhlasan anda memberi komen atau ulasan.

Terima Kasih.

Anonymous said...

macam pembangang seret madey kemahkamah? gitu? alahaiii...

Anonymous said...

Anjing2 daigs kacukan kerala semua macam nak sedapkan hati jerrrrr.....

OK la...Bos korang dapigs menang besar dan UMNO/BN akan kalah teruk pada PRU13 eh eh PRN Sarawak eh eh PRK SG besar eh eh PRK Kuale.

Amacam Jing, rasa tenteram sikit? Atau masih sakit hati?

Ko lompat2 la lagi. Lepaskan geram tu!

Ros dedak hari ni tak nak lompat2 dengan ted kentut ke??

Anonymous said...

KAH KAH KAH

Apa nak jadi dgn 'Pemimpin Anu-gerah Donia' aka Raja Liwat?

Anonymous said...

Ramai kat meja tu tengah berangan akan jadi Daim ke-2 atau VINCENT tan ke-2 atau Ananda ke-2.

Anonymous said...

Khairudeeen dah lega kes muflis dah settle dengan sekelip mata.

Anonymous said...

Yg kau ciplak nama org apahal? Bongok tak kena tempat, bodoh tak kira masa.

Anonymous said...

Hahaha...madey mmg bukan kawan bang non

Anonymous said...

Spt teori ramalan ted kentut utk prk sb dan kk..semua kelaut.....berangan

Anonymous said...

Spt teori ramalan ted kentut utk prk sb dan kk..semua kelaut.....berangan

Anonymous said...

Ros dedak blom dpt idea menipu baru...tungguuuu

ted manoff said...

Bukanlah...diorang tengah fikir mcm mana nk jadi jutawan segera mcm jho low...ProOO00ootTt

I LOVE ROSMAH. said...

lompat..lompat.nenek ko suka lompat yer...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

ni sume dulu sereban bernama AMENO.sume berkisar temtang DEDAK lama n baru.lepas dedak,skandal sex.lepas skandal sex,bodohkan melayu.dh 70thn ameno berkisar tentang tu tak abih2.kalo lepasan universiti AMENO memang tu je la sampai kiamat.paling bengap bila virus pendedop dh takde ubat penawar ato vaksin anti pendedak.
kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

kes raja lanun najib yg pling tragis.pendedop plak makin benak gilakan dedak...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Betul tu anon 1:05... Memang tak dapat disangkal lagi... Ramalan ted kentut syok sendiri.... Siap ada "tinjauan" lagi tu..... Tinjauan dari lubang punggung ted kentut yang tak pernah sunyi dengan prooottt nya....

Muahahahahahahaha.... Akhirnya ke laut juga....

Kah kah kah kah kah

REFORMASI Taik Anjing said...

Erkkk.. Skandal seks???? Ooo... Macam kes aljuburi tu ke??? Atau kes lancap depan laptop tu??? Yang mana satu skandal ko cakap ni??? Tak jelas langsung la...

Ok..ok... Aku dh faham.. Ni mesti yang buat aiskrim dalam jamban tak pun jilat aiskim belakang pintu dalam bilik pensyarah....

Takkan la skandal seks keluar gambar hutan bulu banat tak bertebang ustazah eli pulak kan, iye tak...

Muahahahahahahahaha... Teruk "orang-orang ameno" tu..

Kah kah kah kah kah kah kah

REFORMASI Taik Anjing said...

Tragis ek??? Ke mana la najib sekarang ni ye...??? Iye la, sejak tak jadi PM Malaysia dah ni.....

Muahahahahahahaha.... Tragis gile beb....

Kah kah kah kah kah kah

REFORMASI Taik Anjing said...

KESIAN.... RAJA LIWAT SUDAH MARAH-MARAH SAMA KETUAT

Anwar telah menulis sepucuk surat yang memberi amaran kepada pemimpin PKR tentang bahayanya bekerjasama dengan Mahathir. Anwar juga melabelkan Mahathir sebagai seorang pemimpin yang zalim dan paling korup sebagai mantan Menteri Kewangan.

"Bukan sahaja tidak menyesal, Mahathir menunjukkan sifat terkutuk dalam diri beliau dengan meneruskan serangan peribadi", kata Anwar.

REFORMASI Taik Anjing said...

Mana pulak... Jho low atok dia dulu dah jutawan masa jadi tauke lombong besi, bapak dia pun tauke syarikat Frenken Group di singapore... Maka, keluarga jho low pun dah kaya sejak dia belum lahir lagi...

Lain la jutawan mee segera dulu jual buah, kini ada 8 biji kereta mewah... Elaun MP baru RM 16,000... Tapi duit tepi entah berapa juta....

Itu baru jutawan segera... Cuba cek balik otk ko tu ted kentut... Mana tau, ada tersumbat ke, sampai tak berhubung dengan sepatutnya....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Salah tu ted kentut... Ayat nak sedapkan hati berbunyi begini.....

"ted manoff
Saturday, June 18, 2016 3:41:00 PM
Tinjauan menunjukkan calon pan boleh mng dgn majoriti besar kali nii..ketawa lah sepuasnya sekadar sedapkan hati.."

Muahahahahahahahaha

ted manoff said...

ProOO00ootTt..arghh leganya

REFORMASI Taik Anjing said...

Ko prooottt tu kat raja liwat ke atau kat KETUAT?????

Wakakakakakakamaka

REFORMASI Taik Anjing said...

Ooo... Ko tengah buat "tinjauan" dari lubang bontot ko ye ted kentut??

I see.....

Hahahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

aikk..cem biasa jek.ko skodeng ke ato ko beraksi lepas mendedak..nak tengok plak pendedop main lompat2..kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

seronok tengok si tahik hanjing main lompat2 smbil mendedak stress.kurr..kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Ada ke pengomen nama tahik anjing kat sini??? Otak ko tengah berhubung dengan baik ke tak tu anjing kokoko????

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Kah kah kah kah kah.... Anjing kokoko tak reti nak jawab mula la main ubah tiang gol....

Muahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Soalan untuk anjing kokoko yang bakal beraksi jam 2 pagi nanti....

Siapakah bakal ketua dalam gerakan pakatan harapan nanti???

A. Anwar Ibrahim
B. Mahathir mohamad
C. Wan azizah
D. Mat Sabu
E. Lim Kit siang
F. Nurul Izzah

Dengan soalan mudah begini, mari kita lihat bagaimana sel-sel otak anjing kokoko aka ted kentut berhubung.....

Muahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

tu dorang punya pasal la DOP.takde kena mengena ngan aku.yang aku tau baka pendedop otak benak kena titik...ha nak lompat2 lagi la tu stress dedak...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

cam peduh ulu hati pedal je DOP...dedak pedas ke?..kurr..kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Kah kah kah kah kah... Seperti yang aku agak... Tanya soalan mudah sebegitu pun, si anjing kokoko freethinker tak mampu nak jawab....

Aku tak tanya pendapat 'dorang'... Aku tanya pendapat ko je wahai anjing kokoko...

Ko faham bahasa mudah ke tak ni haa anjing kokoko....

Macam ni kata ko dah berjaya titik kami yang tak sokong ko tu.... Tolong jangan buat lawak bangang la anjing kokoko...

Kah kah kah kah kah kah kah

REFORMASI Taik Anjing said...

'Peduh ulu hati' tu binatang apa??? Binatang bongok macam ko juga ke????

Muahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

kat sini lubuk dapig,ph,pr,madwr ke? nak titik dorang p blog dia la bongok.pehal plak kat sini? ko ni dah injet dedak ke blom?...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Adoyai... Memang sah la anjing kokoko ni BENGAP tahap BABUN dalam bahasa malaysia.

Aku tanya soalan jam 12:18 khas untuk ko sekor anjing kokoko... Aku tak tanya pendapat mangkuk-mangkuk pengikut dapig,ph,pr,madwr pun....

Ko pengikut dapig,ph,pr,madwr ke??? Tak kan... Ko sendiri mengaku tak peduli pasal dapig,ph,pr,madwr pun... Yang ko sentap sangat tu dah kenapa??? Nak jawab soalan mudah ada pilihan ABCDEF pun tak reti ke???

Dulu ko sekolah sampai tadika PASTI eh????

Muahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

tu la letak nama tahik hanjing pastu makan dedak.lain kali ko check komen genius aku sebelum ni.aku tak terikat mana2 pahaman politik.ni negara demokrasi bebas berfikir mana yg terbaik.mana yang betul,betul la.yg salah tetap salah.so skang aku tengok melayu dh pecah berapa bahagian DOP angkara si lanun tu.aku tanya pendedop dlm 3juta ahli takkan takde yg berwibawa sekor pon.sekor pon tak jawab...ko nk jawab ke DOP? kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Aku tak letak nama tahik anjing pun... Aku letak nama REFORMASI taik anjing...

Ko reti baca ke tak tu haa anjing kokoko????

Cuba pergi periksa mata ko, mana tau dah ada cacing babi berkumpul banyak-banyak kat situ sampai RABUN BABI terus.....

Muahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

tukar pm lanun ko tuh.takde apa2 polisi yg dia buat utk melayu.sume menjahanamkan n membodohkan melayu.tukar skali menteri kayu ckp mcm org bodoh.kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Kata genius... Nak pilih jawapan A B C D E F pun tak reti... Genius pala bana ke apa????

Kah kah kah kah kah kah.... Ooo, lupa genius syok sendiri... Tragisnya....

Muahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

aikk...stress lagi baru mukadimah titik dh terasa kena titik.cian ko DOP...kurr..kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Cuba bagi 100 contoh polisi apa yang pm lanun tu buat menjahanamkan dan membodohkan melayu??? Nak tengok senarai polisi yang ko katakan tu... Semuanya tau!!!!

Tapi kalau ko tetap tak faham bahasa, takpe la... Boleh alihkan tiang gol ko tu ke bucu padang lagi ye.... Macam tak biasa pulak....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Aik... Ada yang stress ke??? Aku nampak sekor anjing kokoko yang tersentap nak jawab solan mudah ada la.....

Muahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

ko bagi la dulu 10 alasan kenapa pendedop kena peluk ketat2 si najib tu? dah sah tiang tepon ko kata tiang gol.tak jawab DAK kan?...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Kah kah kah kah... Dah mula alih tiang gol ke tengah padang... Ko buat dakwaan macam-macam, akhirnya suruh aku pulak yang bagi 10 alasan.....

Kah kah kah kah kah.... Ni gaya titik tahap BABUN berapa eh????

Muahahhahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

aku bg ko klu sebab ko ni hyper makan dedak kuat.ko p ssm atau agensi yg ada maklumat peniaga melayu.berapa byk dh tutup tak mampu bertahan kerana kuasa beli rakyat hampir 40,50% berkurangan sejak gst dilaksanakan.pastu ko p plk bank tanya berapa ramai peniaga melayu gulung tikar,istihar bangkrap,tak mampu byr utang.ini sume citer berkait antara kuasa bli melayu n peniaga melayu.kalo citer kat sini memang byk tak sempurna.masalah ni sume atas sebab dasar najib n sikap melanun harta negara.kalo dia tak melanun susah macam mana pon melayu bleh bersatu DOP..kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Rileks la anjing kokoko... Jangan sentap teruk sangat... Ko buat aku mengantuk je nak layan show tahap BABUN ko tu malam ni... Lebih baik aku tinggalkan ko meroyan depan reban pagi-pagi buta macam selalu tu... Ingatkan malam ni dapat banyak info dari ko... Rupanya buang karen je layan perangai BONGOK ko tu.... Sembang je lebat, isi ke laut je tengoknya....

Kah kah kah kah kah ... Pum pam pum pam... Akhirnya asyik alih tiang gol....

Muahahahahahahahaha... Patut la takde siapa pun nak sokong ko... Ted kentut pun tak pernah puji komen-komen ko tu... Rasanya dia sendiri pun kata anjing kokoko ni lagi kuat mengarut dari dia....

Kah kah kah kah kah... Opss, lupa lagi, anjing kokoko dan ted kentut kan anjing yang sama... Takkan nak komen waktu yang sama selalu, nanti kantoi pulak....

Wakakakakakaka

REFORMASI Taik Anjing said...

Kajian syok sendiri lagi.... Gst tu hanya kena pada orang melayu je la ye.... Ooooo, ok...

zzzZzzzZzzz

I LOVE ROSMAH. said...

pendedop nak citer pasal fakta tapi sume nk dikaitkan kepartian.bila tanya kaitkan mader,dapig,ph,pr.tak pernah nk jawab padahal realiti sedang berlaku disekeliling kita.kata alih tiang gol si tahik hanjing nak kata spin la tu.tgk la siapa yg nk spin.skt2 hal parti lain.yg lanun tu peluk kuat kuat.buat bodo je.pendedop memang otak bongok semulajadi ke atau jadi jadi ato menjadi jadi?...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

tu la malas nak citer secara inteligen ngan pendedak.putar2 punya putar ke reban jugak.dah la ko mendedop je la makan duit haram ameno tu.jgn stress DOP..kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

ehh ..aku peduluk haper ngan org lain.asalkan pendedop stress ngan komen genius aku.ko pon stress gak ke DOP? jgn malu2 nk ngaku DOP...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

ehh ..aku peduluk haper ngan org lain.asalkan pendedop stress ngan komen genius aku.ko pon stress gak ke DOP? jgn malu2 nk ngaku DOP...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

pendedok jadian baka si tahik hanjing la tu.otak bongok suka tunjuk kat orang.nah dedak ...ni serdak je tinggal...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

bila kena titik je mesti nk nangis.tu yg aku malas nk titik pendedop ni.buat2 tido la tu padahal tengah amik tisu lap airmata.cian ko DOP...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Tersentap anjing kokoko sampai dua kali hantar komen BONGOK yang sama... Komen genius la tu kononnya....

Muahahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Kah kah kah kah.... Syok sendiri betul anjing kokoko tu... Kesian beb..

Muahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Kah kah kah kah kah.... Semua polisi yang menjahanamkan dan membodohkan orang melayu ada pada gst kan... Betul la tu, gst hanya melayu je yang kena, cina, india, iban, kadazan, sikh tak kena gst... Jadi bangsa mereka tak jahanam pun najib kerjakan....

Takkan la salah pulak aku punye pemahaman ikut komen 'genius' ko tu.... Ke maksud ko tu lain dari yang aku faham???

Muahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Pagi tadi sempat juga aku hirup kopi dengan gabenor bank negara yang baru, dia cakap fakta mana la yang kata kuasa beli dah turun 40-50% tu, dan fakta mana juga la kata peniaga melayu gulung tikar pasal gst.... Kalau betul semua tu berlaku, bermaksud ekonomi malaysia tak berkembang langsung... Tapi tahun lepas kdnk malaysia naik 4.5 peratus... Kalau menguncup baru la logik kata-kata anjing kokoko berkenaan.

Nak kata 4.5 peratus tu angka syok sendiri pun tak boleh, sebab bank dunia sahkan apa yang kerajaan malaysia buat....

Itu baru fakta tau anjing kokoko, bukannya tinjauan dari lubang bontot yed kentut tau....

Muahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Hehehehe... Ada ke pengomen tahik anjing kat sini??? Tak nampak pun....

Cuba periksa mata ko tu anjing kokoko, dah bersarang banyak cacing babi kat situ sampai jadi rabun ke????

Muahahahahahaha

Anonymous said...

Mmg teruk kurr kokoko kena kali ni.
Jgn marah la ya..hehe
Kalau aku jd ko dah lama aku lari masuk reban ayam duduk dgn ayam berkur kur sepuas hati
Kihkihkih

I LOVE ROSMAH. said...

malam ni kak mah nk dtg beraya kat aku.pendedop jgn bikin malu dtg cium tangan mintak dedak yer...teruskan stress yer DOPS.opps..ni bukan komen TITIK DOPS..mukadimah je...kurr..kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Ye ke... Ade sesiapa yang tanya pasal kak mah nak datang ke reban ko tu ke????

Muahahahahahaha....

I LOVE ROSMAH. said...

komen stress nak perhatian je si tahik hanjing ni...p ngadu kat BNM DOPS...jiwa kaco ko tak layan DOPS...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Kesian anjing kokoko.... Mata rabun teruk sangat dah tu... Hanya nampak tahik anjing je... Nak sebut REFORMASI dah malu terus.....

Muahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

haa..komen tak penting...abaikan tahik hanjing...cian ko DOP..stress ke DAK?...kurr..kokoko

Anonymous said...

Terbaik reformasi...taik anjing...red bean army ni..takat srp atau pt3 jer.sebab.bila dia tulis asyik2 benda yang sama...dah lah malas membaca...bebal pulak tu...tak faham dan tak reti..nanti kata bila nak saman wsj atau sr nanti kejap lanun bugis nanti kejap gst...hari tu felda hulu banatlah. Utusan lah vevanganza...langsung no point...dah tak ada idea...nak jatuh dan fitnahkan Pm...itu yang orak blank

REFORMASI Taik Anjing said...

Hahahahahaha... Bila anjing kokoko kepala otak dah BENGONG, komen yang sama je dia akan tulis.... Bagi anjing tu, tu dah tahap 'genius' la sangat....

Kah kah kah kah kah kah kah

I LOVE ROSMAH. said...

kesian DOP ni gen y n otai saling nasihat menasihati sejukkan hati.sakit ulu ati ke DOP?carry on DOPs...cian ko DOP...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

nk nangis kat bahu aku ke DOP? cian ko DOP..kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Kah kah kah kah.... Gaya orang menangis dengan dengan gaya orang gelak ketawa pun anjing kokoko dah tak reti bezakan.... Tanda lemah IQ tu....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Ulu hati tak sakit.... Tapi geli hati tengok anjing kokoko meroyan tak cukup tanah hari ni....

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

Cukup ketara tu bro

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates