July 7, 2016

177 Harbi Laknatullah @Ngakorming Anggap Duit Raya Sebagai Rasuah

Sebelum ini Ahli Parlimen Taiping telah menghina perayaan Aidil Fitri dengan meletakkan bendera Amerika Syarikat sebagai negaranya di dalam poster ucapan hari raya.

Poster kontroversi berkenaan telah dipadamkan oleh beliau selepas mendapat bantahan dari netizen. Nga Kor Ming sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila membuat poster baru dengan karikatur duit raya yang diterima budak-budak sebagai rasuah.

Tindakan biadap yang berterusan ini perlu diajar. Sahabat media sosial CTS akan membuat laporan polis esok. Diharap lebih ramai NGO akan turun membuat laporan yang sama. Pernahkah pemimpin UMNO menghina duit angpow di dalam perayaan Gong Xi Fa Chai yang diterima anak-anak Cina DAP?


Ni nak tanya harbi laknatullah Nga Kor Ming, gambar pemberian angpau di bawah dikira dedak atau rasuah?

177 comments:

Ted Manoff said...

Tunggu komen si Kentut Proo00tt yang tumpang barakah nama Ted Manoff @ORi

I LOVE ROSMAH. said...

betul la dia ckp tu.apa nk heran mang realiti zan skang anggap rasuah tu derma..kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

amalan duit raya ang pau pon dari cina.dasar pendedop bengap...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

woii admin tolong pos yg mencabar minda aku la.ni pos mcm tabur dedak je.pendedop plak tengok posting ni mcm skandal besar payah nak bahas.pada aku macam jentik sebutir dedak je...kurr...kokoko

azman haj said...

Duit raya Aidilfitri adalah sedekah utk mengembirakan kanak-kanak. Sedekah amalan mulia dlm Islam, so jgn nak samakan duit raya itu satu rasuah atau amalan raya cina!!

Anonymous said...

Post yg banyak mencabar minda kalau endak boleh didapati dlm blog Putra Merdeka, Kluangdiamond, dinturtle, chedet.cc dan yg seangkatan dgnnya. Blog2 begini menjadi tempat membiaknya 'anai-anai' aktif negara. Dan sangat sesuai utk kau ROS.

ted manoff said...

Yaa...tiada kesalahan pun nk bagi anak2..dulu2 siapa nk duit raya kena puasa penuh sebagai galakan...tapi karikatur tuu sebagai sindiran kepada mohd najib saja...

ted manoff said...

Apa nii bro..masih guna nama ted manoff..kata nk ubah kepada ted manaff..? Insaflah bro..tua dah..oh yaa admin..karikatur tuu mungkin hanya sindiran kepada mohd najib saja...sudahlah usah ribut2....ProOO00ootTt ͡° ͜ส– ͡°

I LOVE ROSMAH. said...

tm unifi aku bagi blog ni je bro sebab senang nk titik...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

halah ko bg duit pon dlm sampul angpau kan.zaman rasulullah takde amalan sedekah bila raya je.jd jgn nak tambah fahaman dedakisme lagi kat sini sebab dah sebak sendat tembolok tu dh tak bleh tambah dh.kurr..kokoko

Alwi Mohd said...

Aku sumpah kau jadi terkukur kurr kock

Oasispg said...

Ted manof palsu dan i love rosmah adalah penggongong tulang khinzir dapigs sejati. Xde walau sedikit iman di hati bila menganggap apa jua makian sumpah seranah terhadap najib adalah halal. Tp berdosa terhadap org lain. Demi Allah kalian lebih cinta individu kafir daripada najib yg terang2 agama islam. Org2 spt kalian mmg layak di panggil anjing2 neraka. Buka buka ulama siapa yg di panggil dengan sebutan begitu. Suka sakat IS dan kuncu2nya. Walau x membunuh secara fizikal tapi membunuh dengan lisan. Semoga Allah membalas perbuatan kalian dengan azab yg tiada peri sakitnya

Ted Manoff said...

Macamana nak ubah si Kentut Proo00tt. ..nama tu hakiki nama gua..Cher ko fikir macamana ko nak ubah teloq ngko dua bij tu buboh tempat baru kat atas lengan kiri satu lagi atas lengan tangan ngko

Oasispg said...

Ted manof palsu dan i love rosmah adalah penggongong tulang khinzir dapigs sejati. Xde walau sedikit iman di hati bila menganggap apa jua makian sumpah seranah terhadap najib adalah halal. Tp berdosa terhadap org lain. Demi Allah kalian lebih cinta individu kafir daripada najib yg terang2 agama islam. Org2 spt kalian mmg layak di panggil anjing2 neraka. Buka kitab ulama siapa yg di panggil dengan sebutan begitu. Suka sakat IS dan kuncu2nya. Walau x membunuh secara fizikal tapi membunuh dengan lisan. Semoga Allah membalas perbuatan kalian dengan azab yg tiada peri sakitnya

I LOVE ROSMAH. said...

sampai hati ko buat sd kat aku...aku org baik..kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

ni ada yg nak kena marah ngan admin ni pos smp 2 kali...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

apa yg tuan cakap kalo berbalik pada tuan macamana plak.dh muhasabah diri ke blom.ingat saya mengucap syahadah sama ngan otg islam lain.sy ingatkan je.kurr...kokoko

ted manoff said...

OasisPIG...ko merepek apa nii syaitannn...ko budak lagi baik ko duduk diam2..kalau pemimpin islam tuu amal rasuah perlu kee taat..? Sudahlah usah ribut2..

I LOVE ROSMAH. said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Pihak yang mintak derma dari rumah ke rumah untuk kesenangan diri Guano Eng adalah Dap. Makanya karikatur itu patutnya dituju kepada Dap dan bukan Unmo.

Unmo nampaknya ada akhlak yang tinggi. Akhlak memandu diri agar tidak buat kerja kotor, bodoh dan provokatif. Susulan kerja bodoh, kotor dan provokatif ini, pihak yang rugi tetap Kon Meng dan partinya jua.

I LOVE ROSMAH. said...

aku rasa ko ni baru setahun jagung dlm reban ameno sebab tu ko ckp camtu.makna rasuah hampir pupus dlm ameno diganti dengan bermacam nama utk menghalalkan cara.ko blajar lagi cari pengalaman sampai masa salah langkah teman sebelah ko patok ko balik bila dedak dh kurang...kurr...kokoko

ted manoff said...

〽⛺ ๐Ÿ’บ๐Ÿ“✂✏๐Ÿ“Ž✒๐Ÿ“Œ๐Ÿ’ญ๐Ÿ’ฌ๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“ก๐Ÿ“ฃ๐Ÿ“๐Ÿ“ข๐Ÿ“ซ๐Ÿ“ช๐Ÿ“ฏ๐Ÿ“ฅ๐Ÿ“ฉ๐Ÿ“จ๐Ÿ“ค๐Ÿ“ฎ✉๐Ÿ“ฆ๐Ÿ“ฌ๐Ÿ“ญ๐Ÿ“ ๐Ÿ“ž๐ŸŽ๐ŸŽŒ☎๐Ÿ“Ÿ๐ŸŽ๐ŸŽ๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ฑ๐ŸŽŠ๐ŸŽ‰๐ŸŽŽ๐ŸŽ‹๐ŸŽ‡๐ŸŽƒ๐Ÿ“’๐ŸŽ„๐Ÿ“‘๐ŸŽ€๐Ÿ““๐ŸŽ๐Ÿ“•๐ŸŽ‚๐Ÿ“–๐ŸŽˆ๐Ÿ“ฐ๐ŸŽ†๐Ÿ“›

I LOVE ROSMAH. said...

lambang dacing cina n bijian dedak takde ke ted...kurr..kokoko

Anonymous said...

Beruk Uganda kena liwat

Anonymous said...

✂๐Ÿ“Œ๐Ÿ“
yg 3 atas ni lambang cina bn yg berpengaruh.

lambang dedak aku dah wassap ex-PM yg bersekongkol dgn dap utk jatuhkan PM skrg, yg sedang berhariraya dan bermesyuarat sesama family bagaimana nak elakkan dirinya dari dicabut gelaran Tun nya. kalau dapat aku post kat sini.

Anonymous said...

Kalau masuk rumah orang buka kasut. Itu adalah adat.

Con man boleh di herdik kalau langgar adat

Tak tahu adat tidak boleh Con man jadikan pembelaan.

Ingatkan Con man sorang cam gegitu, rupa rupanya bos dia pun gunakan "tidak tahu" sebagai pembelaan.

Bukan nak mengungkit tetapi semua itu adalah punca #inikalilah jadi #kucing bertanduklah.

Anonymous said...

๐Ÿฝ๐Ÿท๐Ÿ–

Anonymous said...

Keta tunggu apakah reaksi cai, penjilak dan pencuci kepada si kafir ini yang sengaja 'langgar lampu merah' apabila membelok dari lorong politik memasuki laluan harmoni.

ted manoff said...

๐Ÿ“๐Ÿ”๐Ÿค๐Ÿฅ๐Ÿฆ....๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉtahii hanjing..๐ŸŒŒ๐ŸŒŒ๐ŸŒŒdedaq kihkih..

ted manoff said...

๐Ÿ“๐Ÿ”๐Ÿค๐Ÿฅ๐Ÿฆ...๐ŸŒŒ๐ŸŒŒ๐ŸŒŒ๐ŸŒŒ๐ŸŒŒdedaq....๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿฝ...tidur dulu caii2 sekelian..mlm nk tgk bola..

ted manoff said...

Kepada Pembacaku Yang Budiman,

Jika anda terpaksa menggunakan "Anonymous" sebagai pengenalan diri, sila letakkan nama anda atau nama samaran pada penghujung komentar anda. Ini adalah sebagai tanda keikhlasan anda memberi komen atau ulasan.

Terima Kasih.

Anonymous said...

Ni nak tanya harbi laknatullah Nga Kor Ming, gambar pemberian angpau di bawah dikira dedak atau rasuah?

sonang aje jawabnya tu ...

kita kena ikut 'kitab zikir' dap ... rujukan Nga Kor Ming.
kalau cinabukit bagi, itu kira UPAH. Upah utk huruharakan negara.
kalau Melayu bagi, tak kira Melayu UMNO, Melayu PAS, Melayu PKR atau asalkan Melayu aje, semua tergolong sbg RASUAH.

cth: KM PP mana ada ngaku rasuah, dia kata dia 'tak pernah makan wang' pun seumur hidup ...

Anonymous said...

Hehehe..kalau pemimpin islam tuu amal rasuah perlu kee taat..?
tapi kan ted kentut tetap taat kat tokong nya walaupun dah jual pokok manggis...hehehe..bongok

ted manoff said...

๐Ÿ‘œ...beg kak mah..๐Ÿ˜ธ

Anonymous said...

Ros dedak..ape ni nak patok2 ni..
Patok dedak kat dlm reban ko tak cukup2 lagi ke???...hehehe bongok

Anonymous said...

Mana ko songlap dedak2 yg pelbagai perisa ni tad kentut...lahabau kau tamak dedak rembat sorang2...hehehe bongok dan tamak...

ted manoff said...

Lupa nk ucap selamat hari raya buat admin blog nii saudara ryzall..hehe..๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ

Anonymous said...

Salah tu..itu beg simpanan stok songlap dedak kepunyaan ros dedak bongok...hehehe

Anonymous said...

Ted kentut...ko terlupa kentut lah...ke buasir ko dah tahap 3 tunggu masa nak kena kanser usus...bagus gak cepat sket ko mampos...hehehe

Anonymous said...

Dah tua nak mampus masih berjaga malam tengok bola. Sepatutnya dah tau tua, bangun tengah mlm sembahyang tahajjud, bukan tengok bola.

ted manoff said...

Aduuhh...tkleh tido plk...mati tk kira tua muda bro...ada yg baru lahir pun mati apatahlagi org tua mcm bro nii...๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡

I LOVE ROSMAH. said...

nak idup lama kena masuk reban ameno makan dedak tengok contoh pendedop dlm blog ni sume otai nak tiru mader ler tu.kurr...kokoko

Anonymous said...

nga kor ming kapir harbi laknatullah dapigs. Melayu dan Bumiputera kena terus bersatu. Kapir harbi macam nga kor ming dan anjing2 lgbt belaannya tidak akan berhenti selagi Kerajaan Melayu Islam tidak dijatuhkan.

I LOVE ROSMAH. said...

betul tu bro.setuju sesangat.tapi camner nak buat ngan raja lanun bibir merah basah sulawesi tu.takkan nak biarkan je dia tabur dedak.tak patot bro...kurr...kokoko

Anonymous said...

Seronoknya Melayu singapork dapat cuti SATU hari untuk Hari Raya. Terimakasih kerajaan kapir PAPigs singapork!

I LOVE ROSMAH. said...

betul tu bro,setuju sesangat ameno yang hadiahkan singapork kat cina pendatang pelombong bijih timah.kurr...kokoko

Anonymous said...

Dah ada berita ke belum org satu keluarga penuh pegi beraya dan bermesyuwarah di Phuket Thailand, bincangkan bagaimana nak selamatkan Bapak kaTun dari jadi org biasa balik?

Malu wey kalau title Tun kena tarik .. takkan nak tumpang title Tun bini pulak ... siapalah org tengah yg akan digunakan nanti utk memujuk org yg difitnah bagai nak rak, supaya dapat menolong supaya tak jadi kemaluan ...

Anonymous said...

Rating Dap naik mencanak bila supremo bergusti mulut dengan seorang mutfis

Lalu berbondong bondonglah Melayu bertaruh atas nama supremo dengn harapan supremo strike big!

Supremo sebenarnya hampir menang tetapi Nga Kor Ming dikesan beraq dalam seluo.

Tak tahu ler apa yang supremo nak buat kat Kor Ming kepala batu.

Apa yang pasti ramai juga cai Melayu hilang deposit. Lebih malang kalau supremo suruh cai cuci taek Kor Ming, yeak!

Anonymous said...

Tarik tun dari pantun tinggal pan. Tambah pink dan ther pada pan jadi pink panther. Tambah peter belakan pan jadi peter pan. Nakal.

Anonymous said...

singapork cuti raya se ari, terok ke dari yang raya terpaksa kerja sebab tingkatkan kawalan keselamatan kat putrajaya.
cubo pi tanya pak guard di kondo, kawasan perumahan di mesya raya tahun berapa dapat cuti! kecuali mc yang di potong gaji atau ponteng.
kat speed mart 99 pun cuti satu hari.
econsafe, giant, tesco, ikea, aeon langsung tak dapat cuti.

kalau tambah semua pekerja melayu di sektor atas
lagi banyak melayu yang tak dapat cuti raya daripada orang melayu di singapore.
jika banding bandingkan gaji mereka dengan pencuci jamban di singapork satu hari gaji minima sgd 50. lagi kesian gaji pun tak setanding pencuci jamban singapork.

pruiit oik! oik! awf! awf1

Anonymous said...

DAP cakap mrk mesti gunakan Melayu utk screw Melayu.

Org mcm mana yg dorang gunakan utk tugas Melayu-screw-Melayu tu ye?

Adakah ciri2 org tersebut ada terdapat diantara pemberi komen diblog ini?

Anonymous said...

"pruiit oik! oik! awf! awf1"

anjing jiran menyibuk menyalak ...

Anonymous said...


"pruiit oik! oik! awf! awf1"

anjing jiran menyibuk menyalak ...

jiran anjing jiran menyibuk menyalak ...

siapa!

Anonymous said...

ciri ciri yang tak akan skrew

1MDB's Edra Global Energy was sold to China General Nuclear Power Corp for RM17 billion in November.
A few weeks later, China Railway Engineering Corp bought a stake in the Bandar Malaysia development,
which gave it a 24 per cent stake, for RM12.4 billion.

ada niat nak jual tanah 94 hektar tanah di air itam penang pada china real komunist.
yang di beli oleh lorry loh bapak jho lok konon nak bikin rumah mampu milik.

tanah KTN di bukit timah sampai hari ini pun takde berita sedang kan
tanah KTM di singapork pun dah kasi

I LOVE ROSMAH. said...

dengan org tua ganyut tu pon korang nk gadoh.takde pelir ke pendedop ni.apsal ,terasa bergegor ke reban ko ketar lutut ke dengan orangtua tu.walau aku tak sokong madey tapi aku masuh hormat dia sbg ornagtua.dh 90thn kot tunggu nk mati je.pendedop memang takde hati perut.
kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

ko ni pecah rahsia aku pehal...kurr..kokoko

Anonymous said...

Sgd 50
Makan nasi beriyani kat pomtun road saja dah 30, baki?

Anonymous said...

Banyak

Anonymous said...

OI si TERORIS KAFIR HARBI BANGKAI ANJING KURAP‘ I LOVE ROS***' si KETURUNAN ANJING KURAP RASIS-KULI2 ZIONIS termasuk ‘cucu nek tempoy**' & tedGILA-LAHAP-TAIK kit KANIBAL, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 SEWEL oi; tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT BANGANG"copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS KAFIR HARBI DAPBANGKAI ANJING lu! HARI RAYA pun lu nak HINA & MENCARUT dgn. amat JIJIK kat ISLAM/umatnya??!!!!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si BANGKAI2 ANJING JIJIK kit KANIBAL/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyANJING-rayerHANYIR NANAH/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/ANJINGga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPBANGKAI ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPBANGKAI ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI ANJING?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA PENYAMAQ ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS DAPBANGKAI ANJING ni asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS-TERORIS KAPIR HARBI ZIONIS DAPBANGKAI ANJING/PKRHOMO-PENGECUT ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS ANJING KURAP ZIONIS HOMO/PORNO/RASIS, mengGERTAK, MENCARUT serta nak BUNUH & PERKOSA dia serta MAK-BAPAK Nek Tempoyak yg bekas ASKAR ?! Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- BANGKAI ANJING-PORNO /HOMO/RASIS-PEROGOL-PEMBUNUH/SEWEL mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu TAIK ANJING KURAP aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – PI BERAMBOS puak ANJING KURAP ZIONIS OI!!

Jadi, Go LAHAP TAIK ANJING KURAP PENDATANG ZIONIS DAPBANGKAI ANJING KURAP lu tu!!

Anonymous said...

Ya, nampaknya si puak TERORIS PENDATANG KAFIR HARBI DAPBANGKAI ANJING KURAP RASIS/PORNO/HOMO ni sedg. MERAIkan PENCEROBOHAN TUAN KANIBAL depa dari IS(IS)rael ke NEGARA ISLAM kita ni dan juga INDONESIA!! Si PENDATANG DAPBANGKAI ANJING KURAP yg. merupakan si KULI2-ISrael-MOSSAD/ZIONIS tu sebenaqnya nak KIBARkan bendera IS(IS)rael – tapi tunggu masa depa dpt. MENJAJAH seluruh NEGARA IUSLAM kita ni ! Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ , DAP Terima Latihan Dari Mossad?, January 4, 2016 By WakeUp Malaya!!


Inilah sifat SEBENAQ yg. amat DAJAL dr. KETURUNAN PUAKA puak TERORIS KAFIR HARBI BANGKAI ANJING KURAP KENCING NGAnga ming dan DAPBANGKAI ANJING KURAP memanjang! HARI RAYA kita pun TAK habis2 nak mengHINA & mengGERTAK ISLAM/umatnya dan NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ni!! Cuba kalau si ANJING KURAP ni bubuh bendera China kat US/EU masa perayaan KRISMAS - TAKkan berani si PENAKUT Bangkai Anjinag Kurap DAPBANGKAI ANJING ni; mungkin MAMPOS diGANYANG puak NAZI!! Dgn. BUMIPUTERA Islam/Melayu aja nak tunjuk LAGAK si BANGKAI ANJING KURAP dia – dasar si KETURUNAN PUAKA yg. TAK sedaq diri!!!

Kalau dah BENCI sgt. ISLAM/umatnya serta NEGARA ISLAM kami ni, PI BERAMBOS lu si PENDATANG KAFIR HARBI RASIS/PORNO/HOMO DAPBANGKAI ANJING KURAP dr. NEGARA ISLAM kami ni!!! Bilalah nak MAMPOS si puak DAPBANGKAI ANJING KURAP ni?!!!

Nek Tempoyak.

#Umat ISLAM/MELAYU termasuk pemimpin2, para intellektual, para ulama dan jutawan2 kita sekrg. disyaki diSASARkan dgn. amat AGRESIF, oleh EJEN2/KULI2-MOSSAD/ISrael-ZIONIS HARAM JADAH; utk. diBUNUH atau diKURANGkan dgn. pelbagai MO DAJAL - spt. KEMALANGAN2 JLNRAYA/UDARA, RACUN KIMIA dan KEMANDULAN/ditimpa pelbagai PENYAKIT BUAS melalui VAKSIN2 PALSU yg. menggunakan sel/organ/darah dr. ANJING/BABI/MONYET dsbnya serta FETUS bayi atau BAYI yg. diGUGURkan, di BUNUH atau diBIAKkan dlm makmal (sbb. itu puak KANIBAL ZIONIS sentiasa GILAkan PENGGUGURAN anak/PERANG); cthnya disyaki Vaksin anti-Denggi yg. GANJILnya, kononnya hanya BERKESAN ke atas jenerasi MUDA antara 9-18 thn. oleh syarikat2 farmasi GERGASI spt. Sanof*/Merc* yg. diKUASAI oleh empayar SETAN ROTHSCHILD, yg. MENUBUHkan rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael (tapi kempen anti-Vaksin yg. asyik diREMEHkan oleh KemBANGANG, sebenaqnya BUKAN anti-SEMUA vaksin, hanya anti-Vaksin2 PALSU ZIONIS KANIBAL ni – lihat juga skandal Vaksin PALSU yg. MERBAHAYA di Indonesia dan China, di - http://www.bicara.news/indonesia-suntik-semula-kanak-kanak-mangsa-vaksin-palsu/ , Indonesia Suntik Semula Kanak-Kanak Mangsa Vaksin Palsu, Oleh Ketua Pengarang / dalam Dari Lensa / pada Wednesday, 29 Jun 2016)!!#

ted manoff said...

Apa nii nek tempoyak...semuanya salah dap..semuanya salah yahudi..yg tak bersalah cuma mohd najib..๐Ÿ’€๐Ÿ‘Š

Anonymous said...

OI si TERORIS KAFIR HARBI tedGILA-LAHAP-TAIK kit KANIBAL BANGKAI ANJING KURAP si KETURUNAN ANJING KURAP RASIS-KULI2 ZIONIS termasuk ‘ I LOVE ROS***' & ‘cucu nek tempoy**' , lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 SEWEL oi; tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT BANGANG"copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS KAFIR HARBI DAPBANGKAI ANJING lu! HARI RAYA pun lu nak HINA & MENCARUT dgn. amat JIJIK kat ISLAM/umatnya??!!!!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si BANGKAI2 ANJING JIJIK kit KANIBAL/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyANJING-rayerHANYIR NANAH/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/ANJINGga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPBANGKAI ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPBANGKAI ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI ANJING?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA PENYAMAQ ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS DAPBANGKAI ANJING ni asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS-TERORIS KAPIR HARBI ZIONIS DAPBANGKAI ANJING/PKRHOMO-PENGECUT ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS ANJING KURAP ZIONIS HOMO/PORNO/RASIS, mengGERTAK, MENCARUT serta nak BUNUH & PERKOSA dia serta MAK-BAPAK Nek Tempoyak yg bekas ASKAR ?! Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- BANGKAI ANJING-PORNO /HOMO/RASIS-PEROGOL-PEMBUNUH/SEWEL mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu TAIK ANJING KURAP aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – PI BERAMBOS puak ANJING KURAP ZIONIS OI!!

Jadi, Go LAHAP TAIK ANJING KURAP PENDATANG ZIONIS DAPBANGKAI ANJING KURAP lu tu!!

Anonymous said...

Ya, nampaknya si puak TERORIS PENDATANG KAFIR HARBI DAPBANGKAI ANJING KURAP RASIS/PORNO/HOMO ni sedg. MERAIkan PENCEROBOHAN TUAN KANIBAL depa dari IS(IS)rael ke NEGARA ISLAM kita ni dan juga INDONESIA!! Si PENDATANG DAPBANGKAI ANJING KURAP yg. merupakan si KULI2-ISrael-MOSSAD/ZIONIS tu sebenaqnya nak KIBARkan bendera IS(IS)rael – tapi tunggu masa depa dpt. MENJAJAH seluruh NEGARA ISLAM tercinta kita ni ! Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ , DAP Terima Latihan Dari Mossad?, January 4, 2016 By WakeUp Malaya!!


Inilah sifat SEBENAQ yg. amat DAJAL dr. KETURUNAN PUAKA puak TERORIS KAFIR HARBI BANGKAI ANJING KURAP KENCING NGAnga ming dan DAPBANGKAI ANJING KURAP memanjang! HARI RAYA kita pun TAK habis2 nak mengHINA & mengGERTAK ISLAM/umatnya dan NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ni!! Cuba kalau si ANJING KURAP ni bubuh bendera China kat US/EU masa perayaan KRISMAS - TAKkan berani si PENAKUT Bangkai Anjinag Kurap DAPBANGKAI ANJING ni; mungkin MAMPOS diGANYANG puak NAZI!! Dgn. BUMIPUTERA Islam/Melayu aja nak tunjuk LAGAK si BANGKAI ANJING KURAP dia – dasar si KETURUNAN PUAKA yg. TAK sedaq diri!!!

Kalau dah BENCI sgt. ISLAM/umatnya serta NEGARA ISLAM kami ni, PI BERAMBOS lu si PENDATANG KAFIR HARBI RASIS/PORNO/HOMO DAPBANGKAI ANJING KURAP dr. NEGARA ISLAM kami ni!!! Bilalah nak MAMPOS si puak DAPBANGKAI ANJING KURAP ni?!!!

Nek Tempoyak.

#Umat ISLAM/MELAYU termasuk pemimpin2, para intellektual, para ulama dan jutawan2 kita sekrg. disyaki diSASARkan dgn. amat AGRESIF, oleh EJEN2/KULI2-MOSSAD/ISrael-ZIONIS HARAM JADAH; utk. diBUNUH atau diKURANGkan dgn. pelbagai MO DAJAL - spt. KEMALANGAN2 JLNRAYA/UDARA, RACUN KIMIA dan KEMANDULAN/ditimpa pelbagai PENYAKIT BUAS melalui VAKSIN2 PALSU yg. menggunakan sel/organ/darah dr. ANJING/BABI/MONYET dsbnya serta FETUS bayi atau BAYI yg. diGUGURkan, di BUNUH atau diBIAKkan dlm makmal (sbb. itu puak KANIBAL ZIONIS sentiasa GILAkan PENGGUGURAN anak/PERANG); cthnya disyaki Vaksin anti-Denggi yg. GANJILnya, kononnya hanya BERKESAN ke atas jenerasi MUDA antara 9-18 thn. oleh syarikat2 farmasi GERGASI spt. Sanof*/Merc* yg. diKUASAI oleh empayar SETAN ROTHSCHILD, yg. MENUBUHkan rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael (tapi kempen anti-Vaksin yg. asyik diREMEHkan oleh KemBANGANG, sebenaqnya BUKAN anti-SEMUA vaksin, hanya anti-Vaksin2 PALSU ZIONIS KANIBAL ni – lihat juga skandal Vaksin PALSU yg. MERBAHAYA di Indonesia dan China, di - http://www.bicara.news/indonesia-suntik-semula-kanak-kanak-mangsa-vaksin-palsu/ , Indonesia Suntik Semula Kanak-Kanak Mangsa Vaksin Palsu, Oleh Ketua Pengarang / dalam Dari Lensa / pada Wednesday, 29 Jun 2016)!!#

ted manoff said...

Jerman kalah..nii semua angkara dap dan yahudi..๐Ÿš€๐Ÿš€๐Ÿš€roket dap..๐Ÿ’๐Ÿ’Žcincin 24juta..

I LOVE ROSMAH. said...

musibat punya dapiq n yahudi.ko punya pasal habis jerman kalah.kalah sebab tak makan makjun dedak la tu adoyaii...kurr...kokoko

Ted Manoff said...

Cheih. .si Kentut Proo00tt tunjuk kemahiran dengan ikon2 plak. ..anyway shok tumpang Barakah Isma Ana Ted Manoff ye si Kentut?

cucu nek tempoyak said...

Dalam kemeriahan sambutan Hari Raya, di samping ketupat, lemang dan pelbagai jenis juadah yang terhidang di depan mata, isu berkaitan Najib Razak dan Lim Guan Eng hampir tidak terlepas daripada menjadi tajuk perbualan apabila berjumpa saudara-mara dan kawan-kawan.

Disebabkan isu Najib dan Guan Eng itu, pertanyaan mengenai keluarga dan anak-anak sudah menjadi topik terkebelakang atau langsung terlupa untuk ditanyakan.

Seorang dibersihkan namanya dan seorang lagi didakwa, tetapi masih ramai yang membuat perbandingan antara kedua-duanya. Antara intipati perbandingan yang kedengaran sambil menyambut Hari Raya ialah:-

Najib

- Dipersoalkan mengenai kesnya yang disiasat SPRM tetapi laporannya bukan saja telah dianggap tiada kes oleh Peguam Negara, malah diarahkan untuk dihentikan siasatan secara serta-merta.

- SPRM dilaporkan kecewa dengan penolakan itu kerana ia dianggap kes yang "straightforward" dan ingin mengemukakan rayuan. Ramai yang tidak tahu apa kesudahannya, sama ada rayuan sudah dibuat atau "tutup cerita", tup-tup yang menjadi tajuk berita ialah dua pegawai tertingginya bakal "dibersarakan".

- Najib diasak berundur daripada jawatannya kerana kepimpinan dan namanya yang sudah tercemar ke seluruh dunia, dianggap telah merosakkan negara.

- Mereka yang sayangkan UMNO mahu Najib berundur kerana bimbang akan kalah pilihanraya dan mereka yang menentang UMNO juga sepakat dengannya kerana percaya lebih banyak kemudaratan kepada rakyat jika beliau lebih lama dipersada kuasa.

- Meski tidak didakwa di mahkamah, sudah dibersihkan dan mungkin akan terus selamat selagi BN berkuasa, Najib tetap dilihat rakyat sebagai "kotor"' dengan palitan terhadap rasuah, skandal kewangan dan penggubahan wang haram.

Guan Eng

- Disiasat SPRM dan didakwa di mahkamah, malah Apandi Ali selaku Peguam Negara dan penasihat undang-undang kepada kerajaan telah bertindak mengetuai pasukan pendakwaan.

- DAP dan Pakatan Harapan memutuskan tiada keperluan untuk Guan Eng melepaskan jawatan Ketua Menteri yang disandangnya kerana beliau tidak ada apa-apa pengaruh terhadap SPRM, Jabatan Peguam Negara mahu pun saksi-saksi pihak pendakwa.

- Guan Eng bagaimanapun terus didesak oleh UMNO dan BN untuk letak jawatan dengan maksud tersirat bahawa pengundurannya dipercayai memberi lebih harapan untuk menawan Pulau Pinang. Oleh itu, pendakwaannya dilihat lebih bermotif politik untuk melemahkan DAP dan mengkucar-kacirkan Pakatan Harapan.

- Berbeza dengan pengunduran Najib yang dianggap boleh mengelakkan BN kalah, pengunduran Guan Eng sebaliknya untuk memudahkan DAP di Pulau Pinang dapat dikalahkan.

- Walaupun didakwa atas tuduhan rasuah di mahkamah, keberadaan Guan Eng di jawatannya lebih dibimbangi dan ditakuti berbanding Najib yang sudah dibersihkan, namun kehadirannya kekal merimas dan membimbangkan.

Kesimpulan

- Kenapa Najib yang sudah dibersihkan dan tidak didakwa masih dilihat "tidak bersih" berbanding Guan Eng yang sudah didakwa dan sedang menunggu tarikh perbicaraan? (SH 07/07/2016).
Shahbudin Husin at 20:20

I LOVE ROSMAH. said...

kalo camni pendedop mesha pon bleh menang...kurr...kokoko

Ted Manoff said...

Ubah perangai churi nama tu dulu si Kentut Proo00tt

Ted Manoff said...

Adoi..adoi..si Kentut dah jadi alim dan berakhlaq pulak dah..you have many strange faces la si Kentut Proo00tt oi

Ted Manoff said...

Ngko ni macham2 lah si Kentut Proo00tt

I LOVE ROSMAH. said...

najib lanun mana ada bersalah kerana tak cukup 4 saksi org mukmin.cuma ada 3 saksi je skang,sorang dh menghilang ke indon si ceo 1mdb tu.apa la cucu nek tempoyak ni tu pun tak tau...ye DAK...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

lawan jerman..kokoko

Ted Manoff said...

Hoi si Kentut Proo00tt..Piji dah tutop kes chinchin. .ko bawak balik apsal. .tandus ke?

Anonymous said...

OI si TERORIS KAFIR HARBI BANGKAI ANJING KURAP‘ I LOVE ROS***' si KETURUNAN ANJING KURAP RASIS-KULI2 ZIONIS termasuk ‘cucu nek tempoy**' & tedGILA-LAHAP-TAIK kit KANIBAL, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 SEWEL oi; tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT BANGANG"copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS KAFIR HARBI DAPBANGKAI ANJING lu! HARI RAYA pun lu nak HINA & MENCARUT dgn. amat JIJIK kat ISLAM/umatnya??!!!!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si BANGKAI2 ANJING JIJIK kit KANIBAL/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyANJING-rayerHANYIR NANAH/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/ANJINGga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPBANGKAI ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPBANGKAI ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI ANJING?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA PENYAMAQ ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS DAPBANGKAI ANJING ni asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS-TERORIS KAPIR HARBI ZIONIS DAPBANGKAI ANJING/PKRHOMO-PENGECUT ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS ANJING KURAP ZIONIS HOMO/PORNO/RASIS, mengGERTAK, MENCARUT serta nak BUNUH & PERKOSA dia serta MAK-BAPAK Nek Tempoyak yg bekas ASKAR ?! Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- BANGKAI ANJING-PORNO /HOMO/RASIS-PEROGOL-PEMBUNUH/SEWEL mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu TAIK ANJING KURAP aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – PI BERAMBOS puak ANJING KURAP ZIONIS OI!!

Jadi, Go LAHAP TAIK ANJING KURAP PENDATANG ZIONIS DAPBANGKAI ANJING KURAP lu tu!!

Anonymous said...

Ya, nampaknya si puak TERORIS PENDATANG KAFIR HARBI DAPBANGKAI ANJING KURAP RASIS/PORNO/HOMO ni sedg. MERAIkan PENCEROBOHAN TUAN KANIBAL depa dari IS(IS)rael ke NEGARA ISLAM kita ni dan juga INDONESIA!! Si PENDATANG DAPBANGKAI ANJING KURAP yg. merupakan si KULI2-ISrael-MOSSAD/ZIONIS tu sebenaqnya nak KIBARkan bendera IS(IS)rael – tapi tunggu masa depa dpt. MENJAJAH seluruh NEGARA ISLAM tercinta kita ni ! Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ , DAP Terima Latihan Dari Mossad?, January 4, 2016 By WakeUp Malaya!!


Inilah sifat SEBENAQ yg. amat DAJAL dr. KETURUNAN PUAKA puak TERORIS KAFIR HARBI BANGKAI ANJING KURAP KENCING NGAnga ming dan DAPBANGKAI ANJING KURAP memanjang! HARI RAYA kita pun TAK habis2 nak mengHINA & mengGERTAK ISLAM/umatnya dan NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ni!! Cuba kalau si ANJING KURAP ni bubuh bendera China kat US/EU masa perayaan KRISMAS - TAKkan berani si PENAKUT Bangkai Anjinag Kurap DAPBANGKAI ANJING ni; mungkin MAMPOS diGANYANG puak NAZI!! Dgn. BUMIPUTERA Islam/Melayu aja nak tunjuk LAGAK si BANGKAI ANJING KURAP dia – dasar si KETURUNAN PUAKA yg. TAK sedaq diri!!!

Kalau dah BENCI sgt. ISLAM/umatnya serta NEGARA ISLAM kami ni, PI BERAMBOS lu si PENDATANG KAFIR HARBI RASIS/PORNO/HOMO DAPBANGKAI ANJING KURAP dr. NEGARA ISLAM kami ni!!! Bilalah nak MAMPOS si puak DAPBANGKAI ANJING KURAP ni?!!!

Nek Tempoyak.

#Umat ISLAM/MELAYU termasuk pemimpin2, para intellektual, para ulama dan jutawan2 kita sekrg. disyaki diSASARkan dgn. amat AGRESIF, oleh EJEN2/KULI2-MOSSAD/ISrael-ZIONIS HARAM JADAH; utk. diBUNUH atau diKURANGkan dgn. pelbagai MO DAJAL - spt. KEMALANGAN2 JLNRAYA/UDARA, RACUN KIMIA dan KEMANDULAN/ditimpa pelbagai PENYAKIT BUAS melalui VAKSIN2 PALSU yg. menggunakan sel/organ/darah dr. ANJING/BABI/MONYET dsbnya serta FETUS bayi atau BAYI yg. diGUGURkan, di BUNUH atau diBIAKkan dlm makmal (sbb. itu puak KANIBAL ZIONIS sentiasa GILAkan PENGGUGURAN anak/PERANG); cthnya disyaki Vaksin anti-Denggi yg. GANJILnya, kononnya hanya BERKESAN ke atas jenerasi MUDA antara 9-18 thn. oleh syarikat2 farmasi GERGASI spt. Sanof*/Merc* yg. diKUASAI oleh empayar SETAN ROTHSCHILD, yg. MENUBUHkan rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael (tapi kempen anti-Vaksin yg. asyik diREMEHkan oleh KemBANGANG, sebenaqnya BUKAN anti-SEMUA vaksin, hanya anti-Vaksin2 PALSU ZIONIS KANIBAL ni – lihat juga skandal Vaksin PALSU yg. MERBAHAYA di Indonesia dan China, di - http://www.bicara.news/indonesia-suntik-semula-kanak-kanak-mangsa-vaksin-palsu/ , Indonesia Suntik Semula Kanak-Kanak Mangsa Vaksin Palsu, Oleh Ketua Pengarang / dalam Dari Lensa / pada Wednesday, 29 Jun 2016)!!#

I LOVE ROSMAH. said...

korang la suka skru aku yang baik hati ni...kurr..kokoko

Anonymous said...

OI si TERORIS KAFIR HARBI BANGKAI ANJING KURAP‘ I LOVE ROS***' si KETURUNAN ANJING KURAP RASIS-KULI2 ZIONIS termasuk ‘cucu nek tempoy**' & tedGILA-LAHAP-TAIK kit KANIBAL, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 SEWEL oi; tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT BANGANG"copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS KAFIR HARBI DAPBANGKAI ANJING lu! HARI RAYA pun lu nak HINA & MENCARUT dgn. amat JIJIK kat ISLAM/umatnya??!!!!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si BANGKAI2 ANJING JIJIK kit KANIBAL/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyANJING-rayerHANYIR NANAH/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/ANJINGga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPBANGKAI ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPBANGKAI ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI ANJING?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA PENYAMAQ ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS DAPBANGKAI ANJING ni asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS-TERORIS KAPIR HARBI ZIONIS DAPBANGKAI ANJING/PKRHOMO-PENGECUT ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS ANJING KURAP ZIONIS HOMO/PORNO/RASIS, mengGERTAK, MENCARUT serta nak BUNUH & PERKOSA dia serta MAK-BAPAK Nek Tempoyak yg bekas ASKAR ?! Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- BANGKAI ANJING-PORNO /HOMO/RASIS-PEROGOL-PEMBUNUH/SEWEL mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu TAIK ANJING KURAP aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – PI BERAMBOS puak ANJING KURAP ZIONIS OI!!

Jadi, Go LAHAP TAIK ANJING KURAP PENDATANG ZIONIS DAPBANGKAI ANJING KURAP lu tu!!

Anonymous said...

Ya, nampaknya si puak TERORIS PENDATANG KAFIR HARBI DAPBANGKAI ANJING KURAP RASIS/PORNO/HOMO ni sedg. MERAIkan PENCEROBOHAN TUAN KANIBAL depa dari IS(IS)rael ke NEGARA ISLAM kita ni dan juga INDONESIA!! Si PENDATANG DAPBANGKAI ANJING KURAP yg. merupakan si KULI2-ISrael-MOSSAD/ZIONIS tu sebenaqnya nak KIBARkan bendera IS(IS)rael – tapi tunggu masa depa dpt. MENJAJAH seluruh NEGARA ISLAM tercinta kita ni ! Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ , DAP Terima Latihan Dari Mossad?, January 4, 2016 By WakeUp Malaya!!


Inilah sifat SEBENAQ yg. amat DAJAL dr. KETURUNAN PUAKA puak TERORIS KAFIR HARBI BANGKAI ANJING KURAP KENCING NGAnga ming dan DAPBANGKAI ANJING KURAP memanjang! HARI RAYA kita pun TAK habis2 nak mengHINA & mengGERTAK ISLAM/umatnya dan NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ni!! Cuba kalau si ANJING KURAP ni bubuh bendera China kat US/EU masa perayaan KRISMAS - TAKkan berani si PENAKUT Bangkai Anjinag Kurap DAPBANGKAI ANJING ni; mungkin MAMPOS diGANYANG puak NAZI!! Dgn. BUMIPUTERA Islam/Melayu aja nak tunjuk LAGAK si BANGKAI ANJING KURAP dia – dasar si KETURUNAN PUAKA yg. TAK sedaq diri!!!

Kalau dah BENCI sgt. ISLAM/umatnya serta NEGARA ISLAM kami ni, PI BERAMBOS lu si PENDATANG KAFIR HARBI RASIS/PORNO/HOMO DAPBANGKAI ANJING KURAP dr. NEGARA ISLAM kami ni!!! Bilalah nak MAMPOS si puak DAPBANGKAI ANJING KURAP ni?!!!

Nek Tempoyak.

#Umat ISLAM/MELAYU termasuk pemimpin2, para intellektual, para ulama dan jutawan2 kita sekrg. disyaki diSASARkan dgn. amat AGRESIF, oleh EJEN2/KULI2-MOSSAD/ISrael-ZIONIS HARAM JADAH; utk. diBUNUH atau diKURANGkan dgn. pelbagai MO DAJAL - spt. KEMALANGAN2 JLNRAYA/UDARA, RACUN KIMIA dan KEMANDULAN/ditimpa pelbagai PENYAKIT BUAS melalui VAKSIN2 PALSU yg. menggunakan sel/organ/darah dr. ANJING/BABI/MONYET dsbnya serta FETUS bayi atau BAYI yg. diGUGURkan, di BUNUH atau diBIAKkan dlm makmal (sbb. itu puak KANIBAL ZIONIS sentiasa GILAkan PENGGUGURAN anak/PERANG); cthnya disyaki Vaksin anti-Denggi yg. GANJILnya, kononnya hanya BERKESAN ke atas jenerasi MUDA antara 9-18 thn. oleh syarikat2 farmasi GERGASI spt. Sanof*/Merc* yg. diKUASAI oleh empayar SETAN ROTHSCHILD, yg. MENUBUHkan rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael (tapi kempen anti-Vaksin yg. asyik diREMEHkan oleh KemBANGANG, sebenaqnya BUKAN anti-SEMUA vaksin, hanya anti-Vaksin2 PALSU ZIONIS KANIBAL ni – lihat juga skandal Vaksin PALSU yg. MERBAHAYA di Indonesia dan China, di - http://www.bicara.news/indonesia-suntik-semula-kanak-kanak-mangsa-vaksin-palsu/ , Indonesia Suntik Semula Kanak-Kanak Mangsa Vaksin Palsu, Oleh Ketua Pengarang / dalam Dari Lensa / pada Wednesday, 29 Jun 2016)!!#

Anonymous said...

Dahsyat lah cina2 kat malaysia ni...menghina kaum2 kat dlm malaysia ni...agak nya cina2 ni nak duduk kat malaysia ni kaum cina..
sahaja kot baru aman...
Kaum yg tak tahu nak berkongsi hidup...patut le bekas pm ostorlia pun benci dgn kaum ni...

I LOVE ROSMAH. said...

kenapa admin tak marah pakcik kat ateh tu pos byk kali? kalo aku,habis kena maki sumoah seranah.berat sebelah la admin mentang2 aku antu dedak...kurr...kokoko

Anonymous said...

Hehehe...pe de hal ros dedak oiii..
Pecah rahsia pun tak luak nye bekalan dedak ko tu...kat tembolok pun penoh lagi tu...tak kebulor la ko raya ni kan...hehehe

Anonymous said...

Tak leh tido ko mlm tadi ye ted kentut???..tu dah tanda2 awal kancer usus tu...hehehe
Cepat2 ler tobat kang dah nak mampos tak blh mengucap lak...masak ko kena balon dlm kobor...hehehe

Anonymous said...

PUAK2 KAFIR HARBI DAP PKR NI TAKKAN BERHENTI MEMPERSENDA DAN MENGHINA AGAMA ISLAM SELAGI ADANYA MELAYU2 BEBAL YG SANGGUP MENJADI PEMAKAN TAIK PARA KAFIRUN NI...

I LOVE ROSMAH. said...

betul tu pakcik.sape tu pakcik biar saya piuh telinga dia.kurang ajaq betoi.ishh geram betoi...kurr..kokoko

Oasispg said...

Yg aku tau korang bedua mmg penggonggong tulang khinzir dapigs. Penjilat bontot cina kapir harbi. Penghalal makian sumpah seranah pemimpin islam. Bila kalian nk betaubat hah???

Oasispg said...

Sebaik2 org kapir x kan sama sejahat2 seorg mukmin. Yg menyembah tokong bagai tu nape setannn??.. Islam suruh taat pd ulil amri walaupun ia zalim. Pd zaman madey aku taat pd dia. Pd zaman pak lah begitu juga. Dn skang pd zaman Najib nape aku x perlu taat plak? Korupsi zaman madey dulu lbh hebat dr zaman Najib. Aku sampai bemusuh ngan kawan aku sbb pertahankan dia dulu. Perkara yg sama jgak la aku kn wat pd Najib dan pd pemimpin islam selepasnya. Ini kan suruhan agama. Korang ikut kitab mana plak yg soh memberontak?

Ali Zulkifli said...

aiya..
kalau gitu raya cina hangbao pun dah tak boleh kasi lor..
cina sembahyang hantu bakar duit nereka (hell bank note) untuk sogok penjaga neraka dia..

Anonymous said...

Good

Anonymous said...

Nek Tempoyak, udah2 hantar posting berjela mcm karangan spm, dahlah gitu, makin hamun sumpah seranah tak habis-habis.
Aku pun tak suka Dap jugak, tapi jgnlah dok ulang ayat sama je. Aku boleh beri jaminan apa yg kau hantar tu tak ada org baca ponn...meluat ada laa.
Selamat hari raya. Maaf zahir batin.

Anonymous said...

Yalah entah apa-apa nenek ni. Asyik go lahap go lahap tak habis-habis.

Anonymous said...

Nak tulis panjang-panjang buka blog sendiri laaaa.

cucu nek tempoyak said...

KENYATAAN MEDIA
BIRO HAL EHWAL ISLAM PERTUBUHAN PRIBUMI PERKASA MALAYSIA
7 JULAI 2016

PERKASA berasa sungguh kesal dengan berita yang disiarkan oleh portal berita Free Malaysia Today (FMT) mengenai tuduhan oleh RS Mohan Shan, Timbalan Presiden, Malaysian Consultative Council of Buddhism, Christianity, Hinduism, Sikhism and Taoism (MCCBCHST) bahawa Dr. Zakir Naik telah mempengaruhi kumpulan pengganas melalui mesej ucapannya untuk melakukan keganasan di Bangladesh baru baru ini.

PERKASA memberi amaran keras kepada MCCBCHST agar tidak terlalu cepat membuat tuduhan yang tidak berasas dan kesimpulan tanpa bukti bukti yang kukuh.

MCCBCHST juga antara lain menuduh Dr. Zakir Naik menyemai pemikiran orang orang muda dengan idea yang membawa kepada pemikiran terrorisme. PERKASA menggesa MCCBCHST agar lebih berhati hati membuat kenyataan dan generalisasi yang berdasarkan sangkaan dan tohmahan semata mata. Siasatlah dengan mendalam sebelum membuat kenyataan biadap seperti ini. Berhati hatilah dalam membuat kenyataan yang menyentuh sensitiviti umat Islam. Jangan sekadar mengikut telunjuk dan berita pihak Barat yang tidak berasas.

PERKASA berpendapat Dr. Zakir Naik patut diberi peluang untuk membuat penjelasan dan beliau sepatutnya tidak diletakkan dalam kandang orang yang bersalah.

Dr. Zakir Naik adalah pendakwah bereputasi tinggi dan membawa aliran yang sederhana. Umat Islam patut mempertahankannya. Beliau juga banyak membantu pihak berkuasa memahamkan islam yang sebenar di sini dan pada peringkat antarabangsa.

PERKASA menggesa MCCBCHST menarik balik kenyataannya yang biadap. Jka tidak PERKASA menganggap mereka ada niat jahat yang tersembunyi seperti udang di sebalik batu. PERKASA dapat membaca apa yang tersirat...Mereka sebenarnya mahu memburukkan Dr. Zakir dan menghalang Dr. Zakir dari berceramah demi kebenaran agama...Dr Zakir Naik sudah berceramah kepada berjuta manusia dan apakah berjuta ini telah menjadi pengganas...Kalau seseorang mendakwa mengunakan nama Dr. Zakir, apakah terus Dr. Zakir yang sebenar dihukum? Mungkin ada individu yang terlibat di Bangladesh sengaja menggunakan nama Dr. Zakir.. Apakah tidak mungkin individu ini diupah? Macam macam boleh berlaku di sebalik yang tersirat dan tersurat.....

DR. AMINI AMIR ABDULLAH
PENGERUSI BIRO HAL EHWAL ISLAM
PERKASA MALAYSIA
10.00 HRS
8 JULAI 2016

Anonymous said...

Bila blogger Melayu membela kafir lebih aktif berbanding RBA, ia meningkatkan syak wasangka iaitu apakah ikhlas atau ada motif dan imbuhan.

Anonymous said...

Mereka tidak akan berhenti memfitnah hinggalah tritini jadi sembahan. Ini menunjukkan satu masa nanti usaha mereka akan berhasil. Hanya kewaspadaan dapat menghalangnya.

Anonymous said...

Anon Friday, July 08, 2016 12:31:00 PM,

RM 20 K / mth bang, minimum.

Anonymous said...

Tapi RBA DAPigs tak payah buka blog pun setakat buat komen provokatif dlm alam maya dibayar RM30K - 40K/bulan.

Dari segi upah, barua Melayu tetap dapat 50% aje dari bangsa cinabukit dapat walaupun kerja lebih, sama mcm kat sektor swasta le ..

Melayu tetap 2nd class citizen bila DAPigs perintah Malaysia nanti, kalaulah ...

Anonymous said...

Biasa masa kecik2 dulu, Ted Manoff & I love Rosmah pun derma macam rasuah... bodoh punya org...

Ted Manoff & I Love Rosmah bodoh, ludah ke langit kena muka sendiri.
Ted Manoff & I Love Rosmah bodoh, ludah ke langit kena muka sendiri.
Ted Manoff & I Love Rosmah bodoh, ludah ke langit kena muka sendiri.
Ted Manoff & I Love Rosmah bodoh, ludah ke langit kena muka sendiri.
Ted Manoff & I Love Rosmah bodoh, ludah ke langit kena muka sendiri.
Ted Manoff & I Love Rosmah bodoh, ludah ke langit kena muka sendiri.
Ted Manoff & I Love Rosmah bodoh, ludah ke langit kena muka sendiri.

Anonymous said...

Weeeiii..... Ted Manoff & I Love Rosmah bodoh, pemakan dedak DAP..


Dana hampir RM 1.44 juta yang dterima DAP dalam masa 21 jam selepas kempen kutipan "RM10 seorang" dilancarkan itu diperolehi daripada tiga pemaju dan beberapa syarikat yang mendapat banyak projek daripada kerajaan negeri Pulau Pinang selain daripada sumbangan ahli-ahli perniagaan. Terima lagi rasuah perniagaan..

Kerajaan Pulau Pinang guna duit rakyat Pulau Pinang jamin KM keluar dari lokap...

Anonymous said...


OI si TERORIS KAFIR HARBI BANGKAI ANJING KURAP‘ I LOVE ROS***' si KETURUNAN ANJING KURAP RASIS-KULI2 ZIONIS termasuk ‘CUCU NEK TEMPO**' & tedGILA-LAHAP-TAIK kit KANIBAL, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 SEWEL oi; tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT BANGANG"copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS KAFIR HARBI DAPBANGKAI ANJING lu! HARI RAYA pun lu nak HINA & MENCARUT dgn. amat JIJIK kat ISLAM/umatnya??!!!!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si BANGKAI2 ANJING JIJIK kit KANIBAL/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyANJING-rayerHANYIR NANAH/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/ANJINGga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPBANGKAI ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPBANGKAI ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI ANJING?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA PENYAMAQ ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS DAPBANGKAI ANJING ni asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS-TERORIS KAPIR HARBI ZIONIS DAPBANGKAI ANJING/PKRHOMO-PENGECUT ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS ANJING KURAP ZIONIS HOMO/PORNO/RASIS, mengGERTAK, MENCARUT serta nak BUNUH & PERKOSA dia serta MAK-BAPAK Nek Tempoyak yg bekas ASKAR ?! Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- BANGKAI ANJING-PORNO /HOMO/RASIS-PEROGOL-PEMBUNUH/SEWEL mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu TAIK ANJING KURAP aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – PI BERAMBOS puak ANJING KURAP ZIONIS OI!!

Jadi, Go LAHAP TAIK ANJING KURAP PENDATANG ZIONIS DAPBANGKAI ANJING KURAP lu tu!!

Anonymous said...

Anon2 1.18pm & 1.24pm - SEBENAQnya puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK TERORIS PENDATANG ZIONIS DAPBANGKAI ANJING KURAP spt. si ANJING KURAP yg. guna huruf KECIK t & m utk. 'ted manoff' tu - dah CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M) oleh ?!

Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPBANGKAI ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Anon2 1.18pm & 1.24pm - SEBENAQnya puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK TERORIS PENDATANG ZIONIS DAPBANGKAI ANJING KURAP spt. si ANJING KURAP yg. guna huruf KECIK t & m utk. 'ted manoff' tu - dah CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)!!

Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPBANGKAI ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Anonymous said...

DASYATnya – Kota MADINAH pula diSERANG puak TERORIS KANIBAL IS/ISIS ni! Begitu juga NEGARA ISLAM kita ini – setelah CUBAAN oleh rejim TERORIS KANIBAL ISrael/MOSSAD utk. MENJAJAH Sarawak-Sabah yg. amat KAYA minyak-gas telah GAGAL, melalui EJEN2/KULI2 depa dari puak TERORIS KAFIR HARBI PENDATANG RASIS/HOMO/PORNO DAPBANGKAI ANJING KURAP! Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ , DAP Terima Latihan Dari Mossad?, January 4, 2016 By WakeUp Malaya!!

Snowden, bekas perisik CIA/NSA telah MENDEDAHkan yg. SEBENAQnya , IS/ISIS diTUBUHkan oleh MOSSAD/CIA/MI6 (di mana KETUA2 IS/ISIS ini adalah ejen2 MOSSAD/ISrael yg. MENYAMAQ sbg. org. Islam) – utk. MENJAJAH/MEROMPAK seluruh Dunia Islam terutamanya di TIMUR TENGAH/DUNIA ARAB, terutamanya ARAB SAUDI (yg. amat KAYA minyak-gas dan adalah PUSAT ISLAM); di samping mengHANCURkan ISLAM/umatnya dgn. mengHANCURkan MEKAH-KAABAH/MADINAH/MASJID AL-AQSA satu hari nanti, serta MEMBUNUH dlm. GENOSID yg. paling besar, SETIAP Bumiputera Palestin di Gaza dan West Bank (yg. MINYAK-GASnya, masih belum diTEROKA, yg. BERBILLION, di bah. “Apartheid Wall“ West Bank dan bah. Laut Mediterranean, di Levantine Basin, Gaza; lihat di http://www.palestinechronicle.com/palestine-egypt-set-mediterranean-sea-border/ , Palestine-Egypt to Set Mediterranean Sea Border, Jun 18 2016 (sebab itu laut Mediterranean di Gaza dikawal ketat TERORIS ISrael dan Submarin2 NUKLEAR HARAMnya, serta para nelayan Gaza sering diBUNUH)!!

Sebab itu juga , IS(IS)rael TIDAK pernah diSERANG walaupun kononnya IS/ISIS ni ada berpura mengGERTAKnya utk. MEMPERDAYAkan Dunia termasuk umat Islam, terutamanya KULI2 yg. BANGANG!

Dan lihat, kรฉnapa si IS/ISIS ni TAK juga GERTAK SingaPORK - pusat MOSSAD-ISrael/CIA-NA*O di Asia Tenggara; tapi hanya GERTAK Malaysia/Indonesia yg. RAMAI umat ISLAM?!! Lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

Sebab itu jugalah Pertubuhan Dunia Islam OIC-LEMBIK - yg. disyaki telah diSABOTAJ-EJEN2 MOSSAD/IS(IS)rael mesti diSELAMATkan dan seluruh Dunia Islam diSATUkan! OIC juga mesti MENUBUHkan satu GABUNGAN KETENTERAAN Dunia Islam yg. amat CANGGIH dan TANGKAS spt. NATO - yg. mesti diPUSATkan di ARAB SAUDI;, terutamanya utk. MENGAWAL Mekah-Kaabah/Madinah SUCI kita!

Lihat di - http://www.veteranstoday.com/2014/08/04/french-report-isil-leader-mossad/ (tapi HATI2 VT ini – sebahagian drp. Penulisan Veetran Tentera US ini juga ada yg. EJEN” MENYOKONG IS(IS)rael-Soros dan amat anti Arab-Saudi/Turki)

French Report ISIL Leader Mossad Agent

By GPD on August 4, 2014

Simon Elliot, aka Al-Baghdadi, son of Jewish parents, Mossad agent !!!
In French

Abu Bakr al-Baghdadi, so-called “Caliph,” the head of ISIL (Islamic State in Iraq and the Levant is, according to sources reputed to originate from Edward Snowden, an actor named Elliot Shimon, a Mossad trained operative.

Simon Elliot (Elliot Shimon) aka Al-Baghdadi was born of two Jewish parents and is a Mossad agent.

We offer below three translations that want to assert that the Caliph Al-Baghdadi is a full Mossad agent and that he was born Jewish father and mother:

The real name of Abu Bakr al-Baghdadi is “Simon Elliott.”

The so-called “Elliot” was recruited by the Israeli Mossad and was trained in espionage and psychological warfare against Arab and Islamic societies.......(teruskan membaca)

(Nek Tempoyak)

#Tapi AWAS: Selepas berita ISIS/IS diTUBUHkan oleh MOSSAD ini dihebohkan di seluruh dunia, ada EJEN2 MOSSAD/ZIONIS PENYAMAQ di Veter*ns Today ini makin cuba MENGELIRUkan pembaca2 dgn. mempromosi artikel2 PRO-Soros/Zionis; ANTI-Arab Saudi/Turki etc.!!#

Anonymous said...

Dahsyat ler ros dedak..budaya nak gembirakan anak2 pd hari raya dgn pemberian duit raya pun ko anggap fahaman dedakisme...cuba2 positif sket otak tu..sekali sekala cuba belajar positif sket...tak rugi pun..

I LOVE ROSMAH. said...

mak aii panjang macam kes 1mdb putar duit satu dunia.mana satu nak baca dulu pon tak tau.tapi yg pasti korang maki aku kan..kan.apa la salah aku.aku budak sopan santun lagi baik hati.apa salah ku....kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

astaga..korang bawak bawak la...



dedak sekarung supaya tenang hati sikit.
kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

korang tangkap la..aku sokong sepenuh hati ni...serius beb...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

aku bukan RBA TAPI REBAN...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

apa ni bro...apa salah ku?aku nak tangkap pencuri je.salah ke? kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

pakcik tu keyboard rosak.korang carikan keyboard yg takde capslock,copy paste.payah nak cari.nanti aku byr double kat korang.
kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

aikk.. bila masa aku bela kapir bro?aku cuma benci pada pencuri harta negara je.lain motif takde.dapiq musuh nyata.yang tak nyatakan kebenaran ialah raja lanun.betol DAK..kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

sabar pakcik..kita bawak berbincang ye.adoii..parah ni.kurr..kokoko

Anonymous said...

Tak payahlah tulis dan copy paste panjang-panjang, tak larat nak baca nek tempoyak ooi. Dahlah tu dok ulang benda yang sama.

Anonymous said...

Ros dedak ooii..ko cakap blog ni favelet ko pasal ko senang nak titik2...ni ape cite lak ni terbalik dah ko lak kena skru nih...ke ko pun dah sewel nak mampos mcm ted kentut tu...hehehe

Anonymous said...

Memang ler ted kentut ooiii...
Harbi Dap mana yg suka org islam mcm najib tu..tentu ler salah harbi Dap dlm semua hal....harbi Dap ni cuma suka mamat sewel harbi mcm ted kentut jer...semuanya betul...hehe

Anonymous said...

Ted kentut ko ni buang tebiat nak mampos ke hape ni..hehehe..
ke buat lawak cincin bongok ko tu..hehehe..

Anonymous said...

http://mountdweller88.blogspot.my/2016/07/wajarkah-rahsia-yang-dah-tak-bermakna.html?m=1

Anonymous said...

Kot yer pun stok dedak ko banyak lagi ros dedak ooii...
sampai ke jarman pun ko tabur dedak bongok ko tu ke...patut ler jarman kalah...mkn dedak ko jadi bongok mcm ko gak ler...hehe

Anonymous said...

http://mountdweller88.blogspot.my/2016/07/antara-najib-dan-guan-eng-dalam-sembang.html?m=1

Anonymous said...

klau beri kpd dia bkn rasuah. herannya ada melayu pon setuju. kesian ada bangsaku jadi jalang dap. yelah dah hati tu komunis sanggup la gadaikan agama dan bangsa sendiri.

Anonymous said...

Hehehe..betol ke ros dedak benci penchuri ni??..
Hari2 dok mentekedarah dedak tokong hasil jual lendir tak benci lak ye..hehehe

Anonymous said...

Aikk..ros dedak mana kurr nya...hehehe
Ayam dah banyak mampos makan dedak ko ke...hehehe

Anonymous said...

Hahaha...akhirnya ngaku pun ros dedak yer ko ni antu dedak...admin tak kawan tau ngan antu raya mcm ko ni...hehehe

Anonymous said...

Hehehe...bongok bertingkat2 ko ni...stok dedak banyak lagi tak...nampak mcm dah baik sket..ni tentu tokong pembekal stok dedak dah meroyan tak supply pasal tak buat keja kan..hehehe

Anonymous said...

Hehehe..betol ke ros dedak nak tangkap penchuri ni??..
Hari2 dok mentekedarah dedak tokong hasil jual lendir tak nak tangkap lak tokong tu ye..hehehe

Anonymous said...

Hahaha...ros dedak ooiii..
Ko ingat ko dah ngaku antu dedak
dah ngaku REBAN ayam..ko rasa dah abih ke dosa ko tu...klw nak abih dosa ko kena jilat licin dulu bontot tak basuh tokong ko tu dulu..baru afdal...hehehe

Anonymous said...

Hehehe aku nak dedak cap kepala peleewat..ada lagi tak stok ros dedak yer...hehehe

Anonymous said...

Hehehe...hati ko sepenuh dgn dedak ros dedak ooiii..sape nak caya..hehe

I LOVE ROSMAH. said...

apa ni bro nak rampas jawatan aku penabur dedak kat sini.ko mendedop apa yg aku bg dah la.dh bg betis nak paha plak.nanti ada jawatan kosong aku bagitau la.jawatan kutil dedak celah gigi pelanun terlampau....kurr..kokoko

Anonymous said...

Hehehe..tentu ler aku nak paha..bukan mcm ko ros dedak bongok..hari2 mentekedarah dedak tokong tak kenyang2...hehehe

Anonymous said...

Majoriti kat atas adalah Melayu. Melayu hanya dapat dedak di pagi raya. Bukan eden ciakap tapi Nga Kor Ming.

Jauh beza denga Nga Kon Men dan LGE. Kon Meng dapat ang pow mengandungi tanah pajakan 999 tahun dan LGE dapat ang pow mengandungi sebuah banglo tolak tandas awam (Tandas awam tak muat kalau nak dimasukkan dalam peket angpow).

Anonymous said...

Posting ni citernye Ngok Kar Ming anggap duit ang pau tahun baru cina tu rasuah, asal dari gunong ganang selatan negara cina.
Sbb tu dia ingat duit raya bagi kat budak2 tu pun sama mcm duit rasuah ang pau.
Maklumlah dia kafir harbi kategori 'kristian yg dihidupkan semula' dibawah kendalian tokong paling kuat rasuah di Malaysia, mungkin juga didunia.

DAP dan RBA nya boleh goyang kote berangan nak perintah Malaysia slps PRU14. Percayalah ...

Anonymous said...

Bukan saja kon men conteng arang di muka nenek moyang di bukit sana, lebih dari itu dia conteng arang di muka agamanya sendiri.

Anonymous said...

Ini adalah contoh betapa hebatnya ahli Dap dalam melindungi parti ketika parti berdepan wabak rasuah.

Apa yang Nga lakukan adalah untuk mengalihkan perhatian Melayu dari isu rasuah dan salahguna kuasa.

Nga sanggup di herdik, di kritik dan dimalukan asalkan parti tidak dikritik dan dimalukan. Dalam konteks ini Nga berjaya.

Anonymous said...

Lumayankah emolumen postman maya? 20k?

Anonymous said...

OI si TERORIS KAFIR HARBI BANGKAI ANJING KURAP‘ I LOVE ROS***' si KETURUNAN ANJING KURAP RASIS-KULI2 ZIONIS termasuk ‘CUCU NEK TEMPO**' & tedGILA-LAHAP-TAIK kit KANIBAL, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 SEWEL oi; tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT BANGANG"copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS KAFIR HARBI DAPBANGKAI ANJING lu! HARI RAYA pun lu nak HINA & MENCARUT dgn. amat JIJIK kat ISLAM/umatnya??!!!!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si BANGKAI2 ANJING JIJIK kit KANIBAL/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyANJING-rayerHANYIR NANAH/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/ANJINGga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPBANGKAI ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPBANGKAI ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI ANJING?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA PENYAMAQ ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS DAPBANGKAI ANJING ni asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS-TERORIS KAPIR HARBI ZIONIS DAPBANGKAI ANJING/PKRHOMO-PENGECUT ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS ANJING KURAP ZIONIS HOMO/PORNO/RASIS, mengGERTAK, MENCARUT serta nak BUNUH & PERKOSA dia serta MAK-BAPAK Nek Tempoyak yg bekas ASKAR ?! Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- BANGKAI ANJING-PORNO /HOMO/RASIS-PEROGOL-PEMBUNUH/SEWEL mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu TAIK ANJING KURAP aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – PI BERAMBOS puak ANJING KURAP ZIONIS OI!!

Jadi, Go LAHAP TAIK ANJING KURAP PENDATANG ZIONIS DAPBANGKAI ANJING KURAP lu tu!!

Anonymous said...

DASYATnya – Kota MADINAH pula diSERANG puak TERORIS KANIBAL IS/ISIS ni! Begitu juga NEGARA ISLAM kita ini – setelah CUBAAN oleh rejim TERORIS KANIBAL ISrael/MOSSAD utk. MENJAJAH Sarawak-Sabah yg. amat KAYA minyak-gas telah GAGAL, melalui EJEN2/KULI2 depa dari puak TERORIS KAFIR HARBI PENDATANG RASIS/HOMO/PORNO DAPBANGKAI ANJING KURAP! Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ , DAP Terima Latihan Dari Mossad?, January 4, 2016 By WakeUp Malaya!!

Snowden, bekas perisik CIA/NSA telah MENDEDAHkan yg. SEBENAQnya , IS/ISIS diTUBUHkan oleh MOSSAD/CIA/MI6 (di mana KETUA2 IS/ISIS ini adalah ejen2 MOSSAD/ISrael yg. MENYAMAQ sbg. org. Islam) – utk. MENJAJAH/MEROMPAK seluruh Dunia Islam terutamanya di TIMUR TENGAH/DUNIA ARAB, terutamanya ARAB SAUDI (yg. amat KAYA minyak-gas dan adalah PUSAT ISLAM); di samping mengHANCURkan ISLAM/umatnya dgn. mengHANCURkan MEKAH-KAABAH/MADINAH/MASJID AL-AQSA satu hari nanti, serta MEMBUNUH dlm. GENOSID yg. paling besar, SETIAP Bumiputera Palestin di Gaza dan West Bank (yg. MINYAK-GASnya, masih belum diTEROKA, yg. BERBILLION, di bah. “Apartheid Wall“ West Bank dan bah. Laut Mediterranean, di Levantine Basin, Gaza; lihat di http://www.palestinechronicle.com/palestine-egypt-set-mediterranean-sea-border/ , Palestine-Egypt to Set Mediterranean Sea Border, Jun 18 2016 (sebab itu laut Mediterranean di Gaza dikawal ketat TERORIS ISrael dan Submarin2 NUKLEAR HARAMnya, serta para nelayan Gaza sering diBUNUH)!!

Sebab itu juga , IS(IS)rael TIDAK pernah diSERANG walaupun kononnya IS/ISIS ni ada berpura mengGERTAKnya utk. MEMPERDAYAkan Dunia termasuk umat Islam, terutamanya KULI2 yg. BANGANG!

Dan lihat, kรฉnapa si IS/ISIS ni TAK juga GERTAK SingaPORK - pusat MOSSAD-ISrael/CIA-NA*O di Asia Tenggara; tapi hanya GERTAK Malaysia/Indonesia yg. RAMAI umat ISLAM?!! Lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

Sebab itu jugalah Pertubuhan Dunia Islam OIC-LEMBIK - yg. disyaki telah diSABOTAJ-EJEN2 MOSSAD/IS(IS)rael mesti diSELAMATkan dan seluruh Dunia Islam diSATUkan! OIC juga mesti MENUBUHkan satu GABUNGAN KETENTERAAN Dunia Islam yg. amat CANGGIH dan TANGKAS spt. NATO - yg. mesti diPUSATkan di ARAB SAUDI;, terutamanya utk. MENGAWAL Mekah-Kaabah/Madinah SUCI kita!

Lihat di - http://www.veteranstoday.com/2014/08/04/french-report-isil-leader-mossad/ (tapi HATI2 VT ini – sebahagian drp. Penulisan Veetran Tentera US ini juga ada yg. EJEN” MENYOKONG IS(IS)rael-Soros dan amat anti Arab-Saudi/Turki)

French Report ISIL Leader Mossad Agent

By GPD on August 4, 2014

Simon Elliot, aka Al-Baghdadi, son of Jewish parents, Mossad agent !!!
In French

Abu Bakr al-Baghdadi, so-called “Caliph,” the head of ISIL (Islamic State in Iraq and the Levant is, according to sources reputed to originate from Edward Snowden, an actor named Elliot Shimon, a Mossad trained operative.

Simon Elliot (Elliot Shimon) aka Al-Baghdadi was born of two Jewish parents and is a Mossad agent.

We offer below three translations that want to assert that the Caliph Al-Baghdadi is a full Mossad agent and that he was born Jewish father and mother:

The real name of Abu Bakr al-Baghdadi is “Simon Elliott.”

The so-called “Elliot” was recruited by the Israeli Mossad and was trained in espionage and psychological warfare against Arab and Islamic societies.......(teruskan membaca)

(Nek Tempoyak)

#Tapi AWAS: Selepas berita ISIS/IS diTUBUHkan oleh MOSSAD ini dihebohkan di seluruh dunia, ada EJEN2 MOSSAD/ZIONIS PENYAMAQ di Veter*ns Today ini makin cuba MENGELIRUkan pembaca2 dgn. mempromosi artikel2 PRO-Soros/Zionis; ANTI-Arab Saudi/Turki etc.!!#

Anonymous said...


Umat ISLAM tolong JANGAN TERPEDAYA atau TERUJA dgn. MOSETAN DAJAL si rejim Teroris KANIBAL IS(IS)rael yg. sekrg. BERPURA2 melalui EJEN2 PENYAMAQ ZIONIS atau KULI2 BANGANG depa kononnya mengGERTAK bangsa CINA yg. RASIS terutamanya puak TERORIS Pendatang RASIS/PORNO/HOMO DAPBANGKAI ANJING KURAP!

Kerana umat ISLAM TULEN takkan nak sokong puak TERORIS KANIBAL mcm. IS/ISIS ni - yg. MAJORITI mangsa yg. diBUNUH selama ini dgn. amat KEJAM adalah umat ISLAM yg. TIDAK BERSALAH terutamanya kanak2/wanita di Iraq dan Syria! Dahlah tu, si IS/ISIS ni memang puak KANIBAL - yg. merupakan MO biasa rejim Teroris KANIBAL IS(IS)rael!

Dan dgn. GERTAKAN terbaru IS(IS)rael di Malaysia ini - siapa PEMENANGnya; ya, tidak lain tidak bukan ialah si KULI2 dia dr. puak TERORIS Pendatang RASIS/PORNO/HOMO DAPBANGKAI ANJING KURAP!!


Lihat di - https://helenang.wordpress.com/2016/07/09/isis-threatens-second-attack-on-chinese-target/

Isis threatens second attack on Chinese target

July 9, 2016

Nek Tempoyak.

I LOVE ROSMAH. said...

flat melayu kat kg kerinchi pon bleh halau,sampai bertumbuk,takkan tanah kat perak tu korang tahap maki je.p rampas la ckp nk buat pembangunan.apa punya benak la ameno lanun ni.jgn bg alasan sampah la.kalo tanah kampong melayu korang kata setinggan.dapat dedak dari syarikat cina trus kasi rata tanah.melayu dapat duit lori utk pindah.bagi cash rm3k,pelanun amik rm2k.tu baru 1 contoh.betapa khianat nyer ameno lanun ni kat org melayu sendri.sekian terimakasih utk berita utusex harini.
kurr...kokoko

Anonymous said...

ros dedak dan fitnah berpisah tiada....Fitnah di hujung jari. Gentle reminder,...teman di sisi kiri dan kanan sentiasa mencatat amalan kita.

I LOVE ROSMAH. said...

aikk..gurau2 manja pon emosi.lek la der.takkan lari dedak dikejar.kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

tepon la mbah tu aku tak bagitau kenkawan sereban ko tu.kurr...kokoko

Anonymous said...

kokoko.....jalang dap komunis....

Anonymous said...

ros dedak dan fitnah berpisah tiada. Yang di sisi kiri tu sentiasa mencatat 247365.... gurau2 manja ke gurau2 brutal ke...semua dicatat. apatah lagi jika menyebar fitnah ke seluruh alam maya.

I LOVE ROSMAH. said...

kalo raja lanun tipu melayu camner plak? adakah raja lanun berpotensi melihat raqib atid utk memberi dedak? mustahil kan.betul DAK..
kurr..kokoko

Oasispg said...

Sama x tipu dia cam si assmin, aljuburi, nenek lampir, mat sabun yg suka janji sana sini? Klu Najib bg bantuan ko panggil dedak, baik ko jgn dtg hospital, klinik, guna barang yg ade subsidi, ambik brim atau apa jua sumbangan kerajaan termasuk bantuan mara, tekun sebagainya. Kalau ko guna bermakna ko adalah anjing kurap yg x tau malu. Hidup di bumi Malaysia tp x tau bersyukur dengan nikmat yg ada. Ko adalah penjilat tulang babi dapigs yg tulen. Apa punya malang emak ko lahirkan ko kt sini. Patutnya ko pindah je kt uganda sana. Dasar pengikut anjing2 neraka

Anonymous said...

bukan anjing2 neraka tapi taik2 dlm tong taik..taik2 yg bertopengkan manusia sebab tu wajah kapir laknatullah dan mat sabun dah serupa taik.

I LOVE ROSMAH. said...

itu la mentaliti pendedop ameno.spital,skolah,tekun,mara dll macam mak bapak sepupu tiri sebelah emak sulawesi yang punya.KERAJAAN boleh di isi semua pihak tak kira parti melaksanakan amanah kepada rakyat.maklumat lain sila korang blajar sendri malas aku nak ajor pendedop otak benak...
kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

asal dedak je sume harta ameno dedak.dah macam tuhan kirang anggap ameno tu.ingat sikit dosa besar yg tidak diampun Allah adalah syirik anggap makhluk pemberi rezki kat manusia dan hewan peliharaan contohnya ayam.bukan manusia yg bagi rezki dedak tu.manusia tu hanya sebab dn alat amanah menjurus mentauhidkan Allah.so ko kena ubah kenyataan dan kepercayaan korang selama ini utk mengelakkan kenyataan mendtgkan syirik menyekutukan Allah.aku hanya mengingatkan je.
kurr...kokoko

Anonymous said...

ros dedak, dari komen2 kau nampaknya kau pun "pendedop otak benak". Lazimnya yang suka kurr...kokoko tu sendiri duduk atas timbunan dedak...

I LOVE ROSMAH. said...

rukun iman hanya ada 6 dah termaktyb tak bleh kurang tak lebih.so pendedop jgn nk memandai tambah rukun iman.kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

aku panggil ayam nk bg dedak,pahal ko terasa plak.tapi aku sekali KURR ramai yang terasa cam ko.nah la amik dedak sikit..nah..kurr...kokoko

Anonymous said...

aku tak terasa pun pasal dedak tu....yang aku concern apa yang tersirat dengan komen kau tu....usaha halus untuk menyemai bibit kebencian pada pemimpin dan kerajaan yang dipilih secara demokrasi.

I LOVE ROSMAH. said...

dh memang dlm al quran soh kita mencegah batil kemungkaran.takkan aku nak soh korang p mencuri kot kata byk pahala plak.apekende la ko ni.logik mudah pon otak korang tak bleh capai.apatah lagi bende lain...kurr...kokoko

Anonymous said...

Yg ni dah kena DEDAK CAP KEPALA PELIWAT. Siang malam pagi petang tak kira masa berkokok dlm reban. Makin teruk slps raya sbb dedak cap kepala peliwat belum sampai.

I LOVE ROSMAH. said...

ni la ameno pendedop suka melucah.asal pecat rakan sereban je mesti ada skandal sex.dh mcm takde idea lain otak benak.ni muhyudin plak kena kata main bini org.pasni apa plak mukhriz main anak menakan ka? mader main ngan artis india ka? aku tunggu je smabungan citer suku kaum ameno dulu sesama berkokok bergegar reban gelak kerawa kat pu pwtc tu.last2 pijak sesama sendru...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

dulu bekas mb selangor abu hasan omar pon kena ngan mader.kata main bini adik sendri.yg korang kata peliwat tu kan sereban ngan korang.memang lahanat ameno tak sudah2 citer pelior n mamtat je koje nyer...dh p mendedak...kurr..kokoko

Anonymous said...

YANG PASTI, NGA KOR MING ADALAH KAPIR HARBI...DARI PARTI KAPIR HARBI DAPIGS.

Apa kata Jing?

Atau sebagai anjing lgbt dapigs, tugasan ko hanya menyalak dan memfitnah pemimpin Melayu Islam sambil buat bodoh tentang kejahilan pemimpin kapir harbi dapigs?

Anonymous said...

Dengar khabar keling kerala sekeluarga tengah tercirit sekeluaega sebab keling kerala dah nak hilang gelaran 'Tun'.

Kalau jumpa tepi jalan, panggil "maddey" je. Atau nak tunjuk hormat orang tua, panggil dia 'pakcik maddey'.
Tapi bukan senang nak jumpa keling kerala tu...kalau takde taraf pemilik private jet, jangan harap la nak bergaul dengan keluaega keling kerala.

Kalau takde private jet, boleh jadi anjing peliharaan keling kerala. Tanya Kah Loo Ting atau Mah Yee Ting.2 ekor anjing bodoh peliharaan keling kerala.

What say you, Jing?

Anonymous said...

Ooooo...rupanya ibu sunarti dukun..
Ted kentut...i lap rosmah bagai ni orang yg sama rupanya...pandai ko menyamar ye...ko post yg tidak2 pastu ko sendiri komen pendedop ler bagai ye...udah2 ler buat keje menipu tu...

Anonymous said...

Ooooo...rupanya ibu sunarti dukun..
Ted kentut...i lap rosmah bagai ni orang yg sama rupanya...pandai ko menyamar ye...ko post yg tidak2 pastu ko sendiri komen pendedop ler bagai ye...udah2 ler buat keje menipu tu...

I LOVE ROSMAH. said...

memang la dia kapir,yg pencuri plak takkan nk biar.nak dedak tak? kurr..kokoko

Anonymous said...

Ooooo...rupanya ibu sunarti dukun..
Ted kentut...i lap rosmah bagai ni orang yg sama rupanya...pandai ko menyamar ye...ko post yg tidak2 pastu ko sendiri komen pendedop ler bagai ye...udah2 ler buat keje2 menipu tu...

Anonymous said...

Ooooo...rupanya ibu sunarti dukun..
Ted kentut...i lap rosmah bagai ni orang yg sama rupanya...pandai ko menyamar ye...ko post yg tidak2 pastu ko sendiri komen pendedop ler bagai ye...udah2 ler buat keje2 menipu tu...

I LOVE ROSMAH. said...

halah bekas sereban ko ,apa nak heran.biasa la.bila nak tuduh skandal sex madey? korang kan suka citer sex...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

woii siot tul..pendedop dh delete dukun mbah sulawesi tu.tak sempat pendedop amik no phone.kurr...kokoko

Anonymous said...

http://kadirjasin.blogspot.my/2016/07/the-magic-of-internet-and-1mdb-report.html?m=1

Oasispg said...

Ros dedak, ko jgn tempah neraka kt sini. Tanggung jawab kita taat pada ulil amri walaupun dia zalim rampas harta kita. Tetap x boleh memberontak. Perkara ni dh lama berlaku sejak dari zaman sahabat lg. Imam Ahmad di penjara 3 generasi khalifah tp dia suruh bersabar jgn memberontak. Kita ada sampai kena penjara ke? Ada kena bunuh ke? Kalau peliwat tu memang patut la kena. Suruh balik ikut agama x mau. Nk jd apa ko ni ros penjilat tulang babi dapigs hah???..

Oasispg said...

Ros penjilat tulang babi dapigs, ko bukan ada hujah pn nk halalkan apa yg ko kata. Akal ko dh x berhubung. Sume ikut cakap nafsu ko aje. Bertuhankan nafsu bukan bertuhankan Allah. Tunggu la azab ko kt kubur dan akhirat kelak

I LOVE ROSMAH. said...

dgn ko takyah hujah.otak ko tak tercapai ngan hujah inteligen genius aku.ko bukan level aku masih jauh tak tercapai ngan otak ko.hujah logik mudah pon ko tak bleh nak paham.kalo ko nak hujah gak,ko kena berenti mendedak kasi sel otak ko berhubung ngan nasi bukan dedak lagi.
kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

ko sape nk dibanding ngan imam ahmad tu.dia tidur 3 jam sehari zuhud beribadah sepanjang idup.yg ko mendedak 24jam cam 7e.bongok botingkek sampai bawah tanah.
kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

imam ahmad nk lakukan sesuatu solat isthikarah setiap malam tanya Allah sendiri.ko? tanya raja lanun pastu taat.cem jadahharam baqa la ko ni.ko jgn turunkan ilmu jahil kitab al dedakisme kat anak cucu ko kesian kat dorang.
kurr...kokoko

Anonymous said...

hati komunis mana boleh terima hujah yg logik d akal. logik d hati pon tak boleh d trima. melayu harbi berhatikan komunis nih yg anak saudara chin peng raikan d pp. melayu2 harbi sudah keluaq berbondong2 termsk la tun m. ketua chin peng skrg d msia ialah tun m. limsial dah trn pangkat...

I LOVE ROSMAH. said...

ah aku pedulik haper bab lain.yang penting aku nk titik pendedop n penternak si raja lanun...kurr...kokoko

Anonymous said...

ros dedak ni meroyan sebab tak dapat projek kerajaan (read: umno). Itu yang beriya-iya sakan lancarkan propaganda bencikan umno/kerajaan.

I LOVE ROSMAH. said...

ada job ke bro.jaga2 sikit skang bangsawan ameno pon kuat tipu.zahit komidi pon kincing job permit.last2 sume bg kt adik dia...kurr...kokoko

Anonymous said...

"ada job ke bro.jaga2 sikit skang bangsawan ameno pon kuat tipu.zahit komidi pon kincing job permit.last2 sume bg kt adik dia...kurr...kokoko" I LOVE ROSMAH Monday, July 11, 2016 2:07:00 PM

Komen ros dedak ni secara tersurat menunjukkan yang dia TERAMAT benci kerajaan yang dipilih secara demokrasi kerana dia dan kroni bisnes dia tak dapat job (read: projek) rupanya. Itu yg meroyan sakan tu...dedaklah, rebanlah, kurr kokoko lah.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates