July 6, 2016

140 Gila @ngakorming Sambut Aidil Fitri Dengan Bendera Amerika Syarikat

Adakah Ahli Parlimen Taiping baru tinggal di Malaysia sehingga beliau melupakan adat resam kaum Melayu Islam di Malaysia? Dengan menggunakan kalimah 'In God We Trust', inilah cara beliau mengucapkan Selamat Hari Raya kepada Umat Islam di Malaysia.

Tambah menyakitkan hati apabila poster ucapan perayaan beliau berlatar belakangkan bendera Amerika Syarikat. Sungguh tidak patriotik dan tidak bersemangat kebangsaan. Dalam perkataan lain, Ahli Parlimen DAP ini amat kurang ajar.

Apa maksud Nga Kor Ming apabila beliau kata "Lord, guide our Nation back to you." Apa maksud beliau Amerika Syarikat sebagai 'Nation'. Itu bukan negara kami!

140 comments:

مانوف تيد said...

Ok...dalam hal nii aku sokong admin..dap nii kadang2 agak keterlaluan..Aku pun bukan sokong sgt dap nii...

Anonymous said...

Dulu ada ura ura nak jadi warga AS tapi kena rejek kot?

ted manoff said...

مانوف تيد ➡ted manoff

Anonymous said...

Ini bukan kali pertama pemimpin dapigs buat provokasi menghina samada Islam, Melayu atau negara secara am.
Saya berasa kesian memikirkan nasib Malaysia kerana berapa ribu lagi babi2 macam pengkhianat nga ngeh ngok ni yang menetap di Malaysia. Hidup kaya raya tetapi tidak ada setitik pun rasa cintakan negara. Hidup penuh dengan kebencian dan hasad dengki.

Kalau mereka ni kapir jenis kristian atau buddha, adakah ini yang diajar oleh agama mereka? Kalau orang Islam memusuhi mereka, dengan cepat digelar 'terrorist' tapi apabila kapir macam pukimak nga kok ni sentiasa membuat provokasi, apa pulak gelaran yang patut diberi kpd beliau?

Kan bagus kalau apek2 dapigs pukimak macam kapir laknat kok ming ni berambus. Lagipun, singapork adalah pusat penternakan babi2 macam ni.

Anonymous said...

ted manoff, ko google translate ke? Terbalik la. Ajaran tulisan Jawi dibawa khas oleh sjkc dan pengarah tony pondan pua.

I LOVE ROSMAH. said...

dap ni sampai masa aku pon sanggup berjihad tapi sebelum tu kena betulkan penikiran pendedak.kurr...kokoko

Anonymous said...

Tanah negeri yang diberi pajakan 999 tahun tu untuk people atau certain people?

Anonymous said...

Baca la tweet dia tu. Anti raja raja tu. Di Malaysia x ada istilah from by dan for people. Kat sini pemerintahan Dan pentadbiran ialah Dari monarch bukannya Dari rakyat.

Anonymous said...

Ted kentut..ko sokong betul2 ke gurau2...kang dedak ko kurang susah ko kang...hehehe

Anonymous said...

Susah ko nak berjihat pendedak mcm ko ni...
Bila dedak Dapig dah jadi darah daging ko..ko ingat senang ke nak bertobat...mintak simpang dijauhkan lah jadik mcm ko ros dedak oiii...

Anonymous said...

nga kor ming is the real taik, lord flush him direct to tong taik.

I LOVE ROSMAH. said...

jgn cakap camtu bang tak baik,raya ni.kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

nga kor ming tu hasil produk ameno.korang otak tak cerdik mesti kata aku gila.cuba cari jawapan kenapa aku ckp camtu.asik nk jawapan mudah dari aku sampai bila korang nk belajar berenti mendedak....kurrr...kokoko

Ted Manoff said...

Churi namun tunjuk baik guna huruf2 al-quran..apa lah ngko ni si Kentut. .kata hari tu tak nak guna nama Ted Manoff dah

Anonymous said...

Walaupun aku tak suka najib, tapi benci aku kpd pemimpin DAP melebihi segalanya.
Aku tak anti cina
Aku tak anti India.

TAPI AKU BENCI PEMIMPIN DAP DAN YG BERSEKONGKOL DENGAN MEREKA TAK KIRA CINA, MELAYU, INDIA, Iban, Kadazan, Murut, Bajau, Jawa, Uganda dll.

Ted Manoff said...

Ngko ingat dalam dunia ni ko sorang je tahu huruf2 al-quran ke si Kentut? Ko dah tau nama Ted Manoff yg ori tu berkat kan. .yg tu ko gian sangat nak rasa sama kan

Ted Manoff said...

Madey Kerala sekongkoi sekali tu termasuk la ye?

Anonymous said...

Tak kira mahathir ke,
bapak mahathir ke..
Tok imam tok lebai ke..ustaz ke...
Peguam ke, aziz bari ke, a samad said ke...sami hindu ke...cikgu ke..ulamak ke...
kalau yg bersekongkol ya lah tu

Anonymous said...

Sbb tu prk sg besar PAN kalah padahal dlm PAN ada PKR, DAP support.
Senang cakap ramai yg berpendirian mcm aku iaitu tak suka najib & rosmah tapi benci pada Dap dan yg bersekongkol dgn mereka.

REFORMASI taik anjing said...

Freethinker macam ko pun pandai berjihad ye anjing kokokoko.....????

Muahahahahahahahahaha... Ok, sambung raya balik....

ted manoff said...

Hek elehh...cakap sajalah ko tuu macaii mapadulung senang cerita..mohd najib sekarang fobia jumpa wartawan..dihalau wartawan tadi..katanya berjiwa besar..?ProOO00ootTt

Anonymous said...

Tak apa lah macai pun, asalkan tak makan babi panggang mcm kau dah lee.
Tua nyanyuk nak mampus pun masih ketagih mkn babi lagi.

Anonymous said...

otak PAN selalu pancit
sebab selalu ckp bohong
perut mat sabu semakin buncit
terlebih makan taik tokong.

I LOVE ROSMAH. said...

sebab bencikan dap la ameno derma singapork kat cina.ameno membodohkan melayu dh 60thn udah2 le tu.benci2 sayang namanya tu bro...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

eh tahik hanjing ada balik? amacam kg ko kat indon? main internet kat cc ke bro? kurr...kokoko

Anonymous said...

ted manoff, ko google translate ke? Terbalik la. Ajaran tulisan Jawi dibawa khas oleh sjkc dan pengarah tony pondan pua

REFORMASI taik anjing said...
This comment has been removed by the author.
REFORMASI taik anjing said...

Siapa tahik anjing tu??? Tak nampak ada pengomen nama tahik anjing pun....

Muahahahahahahahaha... Freethinker nak berjihad wooiii.... Kah kah kah kah kah kah... Ko jihad ke jalan ape tu anjing kokokoko???

Anonymous said...

Hanya untuk keturunan komunis sahaja

REFORMASI taik anjing said...

Bila pulak nga kor ming tu jadi ahli umno???

REFORMASI taik anjing said...

Sebab bencikan dap, umno derma singapore pada cina??? Fakta sejarah mana ko korek tu??? Takkan la ko jumpa fakta tu masa duk meroyan seekor diri depan reban kot???

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

itu mmg sengaja d buat. komunis!!

Anonymous said...

by that time it will too late. kau ingat dap ni biyol mcm kau si gila talak rosmah...

ted manoff said...

Hehehe...mana ada guna google tranlate..pakaiilah aplikasi..nak macam2 simbol ada..yg takde cuma gambar kak mah saja..woi taikk anjing ko merepek apa nii seytannn...

REFORMASI taik anjing said...

Ko sembang bodoh apa tu ted kentut??? Tak pandai jawi jangan tulis sesuka mak bapak ko je...

Muahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Ted kentut bingai dalam jawi...

مانوف تيد ➡manoff tid

Kecik-kecik ustazah ajar, ko menyembang duduk kat belakang. Mana la ilmu nak berkat.

ted manoff said...

Եеժ mգդօբբ..banyak ke dpt angpau tadi bro...ingat nk jumpa bro tadi dirumah terbuka suami kak mah..ramai juga pemakan dedaq hadir tAdi..✌☺

REFORMASI taik anjing said...

Kah kah kah kah... Ko datang beraya sebab nak angpau je ke??? Kesian...

Rumah terbuka tuan tokong ko tak buat ke tahun ni??? Takkan baru kena dakwa terus kerajaan negeri pokai nak buat banglo terbuka untuk tuan KM terus.....

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

https://www.youtube.com/watch?v=MPn-KtEkxYg&feature=youtu.be

Anonymous said...

Wednesday, July 06, 2016 9:23:00 PM

boleh ke kafir harbee raya sama sama anda.

proooit........

ted manoff said...

Hahaha..bila dah lapar soal lain tolak tepi...aku datang sebab nk tengok kak mah saja..entah2 bro jenis mkn 2kola,m..sini nak..sana nk..☝malaysia

REFORMASI taik anjing said...

Kah kah kah kah kah.... Datang semata-mata nak tengok kak mah???

Kah kah kah kah kah... Pasal apa pulak jadi sampai camtu??? Ko tak dapat tengok kak mah, jubor ko dah tak boleh berbunyi prooottt balik ke???

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

Singapura join Malaysia tahun 1963, leave Malaysia tahun 1965. Bila masa umno jual? Kalau bodoh duduk diam2. Tua nak mampus pun masih bodoh lagi.

Anonymous said...

Terang tak perlu bersuluh, satu cubaan untuk mengubah perlembagauan. Noktah.

Anonymous said...

Ada beruk Uganda kata umno jual Singapura kpd cina. Masa Singapura keluar drp Malaysia th 65, beruk Uganda ni umur 10 tahun tp tak sekolah.

I LOVE ROSMAH. said...

halah pendedop nk citer pasei jihad porah..dok nyuruk belakang wak jamal ikan bakor pastu berkokok hidup melayu kat pintu gerbang petaling street.takde kote ke pendedop ameno.buat habih dedak berbas bas dtg pelior kecut..pigidah...kurr..kokoko

Anonymous said...

Wahai beruk Uganda, sebelum tahun 1963, adakah singapore di dlm Malaysia?

Beruk Uganda atau yg satu kandang dengan beruk ni sila jelaskan.

I LOVE ROSMAH. said...

ameno dari dulu takde peliaq.dok jakun kata melayu menang 13mei tapi lepaskan singapork kat cina.berkokok plak pasal jihad.porah.kalo dh start mendedak takkan bleh berenti nyer...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

apa singapork tu cina punya ka?suku sakat sultan johor kat sana dh kena halau tinggal flat merpati apa ameno buat.ketagihbisap dedak je. dah tua nak mampos mentaliti bangla pasar borong.
kurr....kokoko

Anonymous said...

Tadi isu umno jual Singapura, ini mencarut pulak beruk Uganda ni.

Anonymous said...

Beruk Uganda sila jwb dgn tepat dan fakta, sebelum 1963 adakah singapore dlm Malaysia?

Beruk Uganda sila jwb.

I LOVE ROSMAH. said...

masa tu siapa lebih berkuasa? melayu ameno kan? kenapa nak bg cina pendatang masa tu kuli batak angkut kotak,hamba kongsi gelap cina.takde kote ker nak pertahankan semenanjung tanah melayu.tu la banyak berkhayal isap dedak ameno.ameno sendiri tertubuh di johor.bangsawan ameno dh isap duit cina utk mendedakkan melayu korang tk sedar.pastu kunyah dedak tak samak tu la jadi otak benak semulajadi.
kurr...kokoko

Anonymous said...

Beruk Uganda sila jwb, jgn divert isu

Anonymous said...

Wahai beruk Uganda, jwb dgn fakta, bukan dgn bahasa beruk

I LOVE ROSMAH. said...

sebelum 1963 apa ameno buat? selepas masuk mesha plak apa ameno buat? selepas berpisah apa ameno buat?sume pikir tembolok sendri kan..kan?ko org indon apa ko kesah.kalo perang ko org pertama lari ke indon...ye DAK.
kurrr...kokoko

Anonymous said...

Jgn jwb ikut bahasa beruk Uganda

Anonymous said...

Mula mula take Melaise rebel

Komdian take subangjaya

Komdian rejek Pis

Komdian take U-Tun

Lar nih nak take nation!

Fuh, cukup tinggi impian ko ye?

I LOVE ROSMAH. said...

apa jawapan yg ko nk wahai pakcik dedak? sejarah? darjah 5 pon dh blajar.p rujuk buku sejarah cucu ko.aku malas nk ajar orgtua ameno tak paham makna khianat.
kurrr...kokoko

Anonymous said...

Woi beruk, sblum 1963, Singapura tidak dlm msia. 1963 join, 1965 nak keluar. Ikut suka dialah.

Beruk Uganda bodoh

Anonymous said...

Dia nak keluar, suka hati dialah bodoh. Kau ni pejuang lah konon...pejuang beruk Uganda

Anonymous said...

Kalau Ameno dia tak suka: Daputera dia tak suka, besar kemungkinan vietcong mali yo.

Anonymous said...

Khianat kepala butuh beruk kau la.

I LOVE ROSMAH. said...

dia nak kuar mesha ke atau ameno yg kick dia? adoyaii payah nak terangkan kat pendedak.masa ameno mbentuk perikatan lagi dah offer macam2 niaga haram dan biar org melayu merintah.bangsawan ameno plak kutip ufti dari cina untuk kos bela pendedak cam ko smp sekarang.sekarang lanun take over legasi dulu lagi parah.sejarah lanun najib tu paling bodoh dlm kelas yg ko angkat jd pemimpin.tu pasal byk kenyataan dia dan menteri kayu byk bercanggah.asik menipu melayu je koje nyer.
kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

singapork yg sebesar taik lalat dlm peta pon ameno tak mampu nk pertahankan.nk citer jihad...podah.kurr...kokoko

Anonymous said...

Woi beruk.. Memang msia nak reject pong sbb perancangan jahat lky Tunku dah tau. Reject awal2 drp terus jahanamkan negara. Kalau nak sgt, kau boleh mohon jd warga sana.
Kalau nasib baik kau boleh main sarkas sbb kau beruk Uganda yg berak mencangkung. Senang pihak sarkas nak bela.

I LOVE ROSMAH. said...

ameno memang penkhianat bangsa melayu.membodohkan melayu supaya terus dapat sokongan pendedak.takde jasa langsung kat meshabni asik isi tembolok korang je.pastu bagi sumbat umah flat lift manjang rosak kat melayu pastu suruh bersyukur.mangkok tul...kurr...kokoko

Anonymous said...

Kau ingat negara Israel tu besar sgt ke wahai beruk Uganda?

I LOVE ROSMAH. said...

nampak tak ameno bingai.dengan pendatang cina tapis bijih timah pon takut tapi kuat maki2 cina supaya tertutup kelemahan ameno.apa punya matematik la pendedak ni pake...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

menunjukkan korang takde pelior cem liga arab.pikir tembolok tergugat trus kencing dlm seluar...kurr...kokoko

Anonymous said...

Beruk Uganda divert isu, alih tiang gol

Anonymous said...

Cakap banyak tak mahu, PRU 14 tawan Taiping untuk Abang Long J.

Anonymous said...

Sampai ke arab beruk Uganda ni lari

Anonymous said...

Slogan puak beruk Uganda ialah
"rakyat hakim negara "

Tapi bila kalah prk, bising mcm bapak beruk Uganda kena liwat.

Anonymous said...

Ada pelior tak ada ball jadi macam sida kat istana Kon Meng, kah kah.

I LOVE ROSMAH. said...

ko main tipu tiang gol kata tiang tepon.aku jawab la tiang liang lahad hang dah kata mari...mari...kurrr...kokoko

Anonymous said...

Jangan ko leewat sida tu nanti Kon Meng murka bro, kah kah.

Anonymous said...

Pilihan ditangan rakyat. Rakyat hakim negara. Itu slogan pembangang negara.

I LOVE ROSMAH. said...

takde apa yg boleh dibanggakan ameno merintah negara.penyudahnya pendatang bangla ,indon,myanmar,thai kedai tomyam jadi peniaga berjaya kat mesha.korang??? bangga ngan dedak berpisah tiada...kurr...kokoko

Anonymous said...

Paneh nampak, kah kah.

Anonymous said...

Tersasul sebut leewat...bergegar kat sg buluh...hahaha

Anonymous said...

Gerammmn nampak, kah kah.

Anonymous said...

Woit sida dah gibap?

Anonymous said...

Bodoh kau ni, kedai tomyam Melayu toke, bangla indon kerja ldg cina, melayu tauke.
Kau ni beruk Uganda panjat kelapa pun tak reti, terpaksa aku panggil indon dan bangla.

Anonymous said...

Negara Malaysia ni, lebih baik ramai Indon, bangla dan thai drp ada seekor beruk Uganda yg byk komplen tapi malas panjat pokok kelapa.

Anonymous said...

Berak kasi bro, hanya Kon Meng bole beri arahan, kah kah kah

Anonymous said...

Malas satu hal, berok kalau tak dapat belacan tak akan panjat punya, kah kah kah.

Anonymous said...

Bendera AS tu memang ada bintang tapi bukan bintang tiga, mangkuk yun tul.

I LOVE ROSMAH. said...

melayu pendedop memang la bangsa pemalas.tau nak pau duit rakyat tok beli dedak je koje nyer.harta negara buat macam nenek tiri lanun sulawesi yang punya...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

dah la benak pemalas plak tu.anggap ameno penternak cam tuhan.kalo takde ameno bleh kebulur dedak agaknya.macam dalam mesha ni takde org jujur.pilih lanun..aduhaii apa nk jd mesha ni.

I LOVE ROSMAH. said...

ehh terlupa...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

pemimpin pelapis ada potensi dicantas awal2 oleh bangsawan ameno.dasar penternak lanun betoi.yg pendedop asik mematuk tunduk tak peduli.yg ikhlas jujur dipijak..oh ameno ameno...memang tak de jasa yg blh aku puji.kurrr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

korang ni memang tak sedar realiti ato buat2 bengap.ko tak tau ke pakistan,bangla ,indon byk jadi jutawan kat mesha ni.malu betoi ngan ameno bg dedak rm500 idung dh bangga kembang sampai terkeluar bulu idung.meletakkan melayu taraf terbangsat....kurr...kokoko

Anonymous said...

Kah, kah, kah

Anonymous said...

OI si TERORIS BANGKAI ANJING KURAP‘ I LOVE ROS***' si KETURUNAN ANJING KURAP RASIS-KULI2 ZIONIS termasuk ‘cucu nek tempoy**' & tedGILA-LAHAP-TAIK kit KANIBAL, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 SEWEL oi; tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT BANGANG"copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS DAPBANGKAI ANJING lu! HARI RAYA pun lu nak HINA & MENCARUT dgn. amat JIJIK kat ISLAM/umatnya??!!!!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si BANGKAI2 ANJING JIJIK kit KANIBAL/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyANJING-rayerHANYIR NANAH/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/ANJINGga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPBANGKAI ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPBANGKAI ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI ANJING?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA PENYAMAQ ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS DAPBANGKAI ANJING ni asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS-TERORIS KAPIR HARBI ZIONIS DAPBANGKAI ANJING/PKRHOMO-PENGECUT ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS ANJING KURAP ZIONIS HOMO/PORNO/RASIS, mengGERTAK, MENCARUT serta nak BUNUH & PERKOSA dia serta MAK-BAPAK Nek Tempoyak yg bekas ASKAR ?! Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- BANGKAI ANJING-PORNO /HOMO/RASIS-PEROGOL-PEMBUNUH/SEWEL mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu TAIK ANJING aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – PI BERAMBOS puak ANJING KURAP ZIONIS OI!!

Jadi, Go LAHAP TAIK ANJING KURAP PENDATANG ZIONIS DAPBANGKAI ANJING lu tu!!

Anonymous said...

Ya, nampaknya si puak TERORIS PENDATANG DAPBANGKAI ANJING KURAP sedg. MERAIKkan PENCEROBOHAN TUAN KANIBAL depa dari IS(IS)rael ke NEFGARA ISLAM kita ni dan juga INDONESIA!!

Inilah sifat SEBENAQ yg. amat DAJAL dr. KETURUNAN PUAKA puak TERORIS KAFIR HARBI BANGKAI ANJING KURAP KENCING NGAnga ming dan DAPBANGKAI ANJING KURAP memanjagng! HARI RAYA kita pun TAK habis2 nak mengHINA & mengGERTAK ISLAM/umatnya dan NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ni!! Cuba kalau si ANJING KURAP ni bubuh bendera China kat US/EU masa perayaan KRISMAS - TAKkan berani si PENAKUT Bangkai Anjinag Kurap DAPBANGKAI ANJING ni; mungkin MAMPOS diGANYANG puak NAZI!! Dgn. BUMIPUTERA Islam/Melayu aja nak tunjuk LAGAK ANJING KURAP dia - TAK sedaq diri!!!

Kalau dah BENCI sgt. ISLAM/umatnya serta NEGARA ISLAM kanmi, PI BERAMBOS lu si PENDATANG KAFIR HARBI RASIS/PORNO/HOMO DAPBANGKAI ANJING KURAP dr. NEGARA ISLAM kami ni!!! Bilalah nak MAMPOS si puak DAPBANGKAI ANJING KURAP ni?!!!

Nek Tempoyak.

#Umat ISLAM/MELAYU termasuk pemimpin2, para intellektual, para ulama dan jutawan2 kita sekrg. disyaki diSASARkan dgn. amat AGRESIF, oleh EJEN2/KULI2-MOSSAD/ISrael-ZIONIS HARAM JADAH; utk. diBUNUH atau diKURANGkan dgn. pelbagai MO DAJAL - spt. KEMALANGAN2 JLNRAYA/UDARA, RACUN KIMIA dan KEMANDULAN/ditimpa pelbagai PENYAKIT BUAS melalui VAKSIN2 PALSU yg. menggunakan sel/organ/darah dr. ANJING/BABI/MONYET dsbnya serta FETUS bayi atau BAYI yg. diGUGURkan, di BUNUH atau diBIAKkan dlm makmal (sbb. itu puak KANIBAL ZIONIS sentiasa GILAkan PENGGUGURAN anak/PERANG); cthnya disyaki Vaksin anti-Denggi yg. GANJILnya, kononnya hanya BERKESAN ke atas jenerasi MUDA antara 9-18 thn. oleh syarikat2 farmasi GERGASI spt. Sanof*/Merc* yg. diKUASAI oleh empayar SETAN ROTHSCHILD, yg. MENUBUHkan rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael (tapi kempen anti-Vaksin yg. asyik diREMEHkan oleh KemBANGANG, sebenaqnya BUKAN anti-SEMUA vaksin, hanya anti-Vaksin2 PALSU ZIONIS KANIBAL ni – lihat juga skandal Vaksin PALSU yg. MERBAHAYA di Indonesia dan China, di - http://www.bicara.news/indonesia-suntik-semula-kanak-kanak-mangsa-vaksin-palsu/ , Indonesia Suntik Semula Kanak-Kanak Mangsa Vaksin Palsu, Oleh Ketua Pengarang / dalam Dari Lensa / pada Wednesday, 29 Jun 2016)!!#

Anonymous said...

Ros dedak guna cara sebijik mcm Dap....membalikan semua kesalahan sendiri pada ameno....
Aku dah ckp...ros dedak ni kafir harbi korang tak caya...

Anonymous said...

Dah banyak kali aku cakap...
Ros dedak ni kafir harbi manyamaq...cer tengok apa sahaja membabitkan melayu islam dia akan berkokok meroyan mencarut...
Mintak simpang ler jadik mcm ko ris dedak ooiiii....

Anonymous said...

Dah banyak kali aku cakap...
Ros dedak ni kafir harbi manyamaq...cer tengok apa sahaja membabitkan melayu islam dia akan berkokok meroyan mencarut...
Mintak simpang ler jadik mcm ko ros dedak ooiiii....

Anonymous said...

Dah banyak kali aku cakap...
Ros dedak ni kafir harbi manyamaq...cer tengok apa sahaja membabitkan melayu islam dia akan berkokok meroyan mencarut...
Mintak simpang ler jadik mcm ko ros dedak ooiiii....

Anonymous said...

Ros dedak cakap mcm berani sgt nak pertahankan singapork dr keluar malaysia konon...cer ko pg berjihad halau israel dr palastin aku nak tengok sket ada telor tak?? Setakat maki mencarut depan komputer blh lah tunjuk berani kononnnn....

Anonymous said...

Ros dedak hanya bangga dgn pemerintahan khalifah tokong penang jer sebab berjaya jual pokok manggis dpt untong besar...hehehe..bongok...
Aku dah ckp ros dedak ni kafir harbi mentamaq...

Anonymous said...

Kenyang ler tembolok ko ye...dedak Dap kominih bertambah tambah ler...hehehe

Anonymous said...

Marah betul ros dedak yer...
Tembolok tak penoh lagi ker...hehe
Gi ler ngadap tokong penang tu sementara blm kedalam...nanti tokong tabur ler segenggam dua dedak utk ko...hehe

REFORMASI taik anjing said...

Kah kah kah kah... Anjing mana la yang mula-mula sebut pasal 'berjihad' tu????

Dan yang paling buat aku jadi pelik, seekor anjing freethinker pun ada konsep 'jihad' dalam hidup dia.... Kalau disuruh huraikan maksud jihad dari pemikiran freethinker agak-agak bagaimana la rupanye.....???

Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Suku Ameno lagi bangang. gah harga barang pun nak "jihot" sampai tahap PieM.
x cay tanya montori cop ayam

Anonymous said...

OI si TERORIS 752 si BANGKAI ANJING KURAP, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT SEWEL oi; tak habis2 dgn. MENGULANG komen2 MENCARUT BANGANG"copy-paste" TERORIS PENDATANG ZIONIS DAPBANGKAI ANJING lu! HARI RAYA pun lu nak HINA & MENCARUT dgn. amat JIJIK kat ISLAM/umatnya??!!!!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si BANGKAI2 ANJING KURAP JIJIK kit KANIBAL/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyANJING-rayerHANYIR NANAH/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/ANJINGga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPBANGKAI ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI ANJING?!


Jadi, Go LAHAP TAIK ANJING KURAP PENDATANG ZIONIS DAPBANGKAI ANJING KURAP lu tu!!

Anonymous said...

Ni sekor lg spesies beruk Uganda.
Bila petani dan nelayan teraniaya, kau marah kerajaan konon tak bela petani. Bila pihak kerajaan berusaha dlm ertikata berjihad utk mengurangkan eksploitasi org tengah kau tuduh mcm2 pulak.
Beruk mcm kau ni layak hidup dlm penjara yg penuh dgn banduan dgn kesalahan meliwat.

Anonymous said...

Ted manoff sikentut busuk dan i love rosmah memang orang suruhan Dap red bean army..mereka i kalau tulis Allah gun huruf kecik jer..kurang ajarkan

Anonymous said...

Apa pun....cuma nak cakap sempena Hari Raya yang Mulia ini khas buat suku sakat Dap terutamanya...Lim Guan End..dengan bangga saya ucapkan.PADAN MUKA PADAN MUKA PADAN MUKA..dan kepad Nga Kor Ming cucu sedara kepada Chin Peng.. Nak ucapkan....LU GILA LU GILA LU GILA...

Anonymous said...

ITU IBU AYAM TU.....

Anonymous said...

berok uganda tak bangga 500. di bangga dapat voucher rm100 pemberian dap. zuhud tu...

Anonymous said...

Mr nga, wak ni Mr NGOK ke? (NGOK=stupid)

Anonymous said...

Cilaka punya cina DAP.

I LOVE ROSMAH. said...

cilaka punya dap.
cilaka punya ameno bodohkan melayu.
thailand,singapork,indon ramai cina tapi setia pada negara pandai berbahasa kebangsaan.
bila tang ameno merintah suma jadi haram jadah makan rasuah macam atok tiri sepupu lanun sulawesi yg punya harta.
sekian terimakasih pendedop atas sokongan pekak anda.
selamat mendedak lagi.
kurr...kokoko

Anonymous said...

Melayu yang bodoh ialah Melayu macam kau. Kerajaan bg subsidi kpd org kg kau marah, kau sendiri suruh kerajaan bg subsidi minyak, tol, gula, susu. Kerja malas, marahkan bangla indon siam dtg kerja. Asyik nak jd chief beruk saja, panjat pokok kelapa tak mau. Kerja malas gaji nak mahal.

I LOVE ROSMAH. said...

ni la pala hotak pendedop.alasan tahun 80an depa pakai.woii bukak minda rentikan dedak tu baru cerahkan sikit ideologi dedakisme tu.ameno tu pengecut dalam masa sama bodohkan melayu.buaag sekolah vernakular.oh pendedap tak paham makna vernakular.maksudnya skolah jenis kebangsaan paham bongok betui pendedop.tu langkah pertama nak tunjukkan pelior ameno yg sebenar.barulah kita boleh membentuk negara bukan dgn duit.pake hotak sikit.
kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

korang sume tau tak sejarah najib lanun tu.masa sekolah kat mesha dia paling bodoh dlm kelas.nasib baik arwah bapak dia hantar ke england.sekarang baru 2 penggai dh nampak kebodohannya.tengok la menteri sekelilingnya sume macam kayu.bagi statement mcm budak skolah tadika.kalo ketagih dedak memang cenggitu ke.pekak buta rabun ayam suma ada...kurr...kokoko

Anonymous said...

ROS JKKK,

aku sokong apa ko tulis ni "....buaag sekolah vernakular.......makna vernakular.maksudnya skolah jenis kebangsaan....".

apa tindakan yg patut kita ambik? idea idea ...tlg bagi yg bernas ... kita kasi kerajaan persekutuan panas bontot sikit ...
tlg buat apa lagi jenis bangsa manusia yg tidak tau berterima kasih tu ...

I LOVE ROSMAH. said...

betoi2 terperap bertapa dlm reban pendedop ni.dah lamaa dahhh...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

skolah cina,keling ni nak buat pa zaman ni.mana ada negara dlm dunia cam mesha.kata melayu ada kuasa.kasi buang la semua skolah haram jadah tu.ni cakap melayu pon tak reti jadi ahli parlimen.nak belajar bahsa cina ,keling buat kat 1 aliran kebangsaan sudah la.aku p universiti malu kat pelajar dari china,cina indon,bosnia dorang lebih patriotik setia pada negara lebih menghargai bahasa melayu.dorang tak paham apa yg berlaku kat mesha ni.korang suma buka minda sikit la...kurr..kokoko

Anonymous said...

bab ini aku sokong ko....

I LOVE ROSMAH. said...

selagi tiada langkah dari pemerintah utk menyelaraskan sistem pendidikan 1 aliran kebangsaan selagi tu depa kurang ajaq.pedulikan cina keling tu.ni negara melayu tu pasai nama MALAYsia.kita tengok contoh cina di indon n siam.idenditi bangsa lain tenggelam hanya bahasa kebangsaan di daulatkan.nama mereka pon dah takdak nama cina,sume nama siam n indon.bahasa kebangsaan mereka lebih lancar.lebih taat patriotik kepada negara.kalo cina keling kat sini mana ada patriotik.sekolah sekarang menerapkan pemisahan antara kaum.tu pasai cam haram jadah.cina maki melayu,melayu maki cina n melayu.rakyat atas pagar takde tempat utk mengadu dan takde banyak platform pilihan utk memilih pemerintah yg betul.malaysia ni dh jadi macam apa tak tau la.pendidikan awal dari kecik mendidik kita utk bersatu bukan macam sekarang makin menjarakkan dan memecahbelahkan rakyat.harap pertimbangkan apa yg aku cakap ni..kurr..kokoko

Anonymous said...

Nak hapuskan mcmana kalau pemimpin Melayu Pan dan Pkr janji kalau mereka pegang Putrajaya, mereka akan lunaskan semua tuntutan yg Dongjiong mahukan termasuk kekalkan sekolah vernakular.
Bila Melayu keparat dah janji mcm tu, kerajaan yg sedia ada terpaksa tunjuk mereka pun liberal jugalah bongok demi kelangsungan kuasa politik yang dah tinggal sedikit.

Anonymous said...

Cakap kau mmg senang, mcm lge dgn CAT, Selangor dgn Selcat, Pas dgn hudud. Masa belum kuasa semua boleh cakap. Bila dah berkuasa....

Pkr buat pemilihan parti dlm hotel...malam...blackout. Kroni tetap tak boleh lepas
Dap...beli banglo murah...

Kau ambil calon mp pru 14 nnti, cakap kat luar bolehlah, semua org bodoh, buat sendiri mampuih tak boleh. Kalau dapat kuasa pon jaga tembolok sendiri je. Tambahan yg cakap pandai mcm kao.

Anonymous said...

Sekor lagi mp pokok sena, cakap mcm org ada phd, tapi akademik dia srp je. Dah kalau Melayu pembangkang mcm tu, bila negara ini nak berubah. Org lain semua bodoh. Padahal dia lagi bodoh. Org lain semua tak layak, bini dia je yg layak jd mb Selangor.

Anonymous said...

Thursday, July 07, 2016 5:35:00 PM

Dulu Tunku kata bukan malai pun berhak jadi PM dan perlembangan pun.
Tapi sampai ari ini bangku PM elek pocii kepada bukan malai.
Bahkan semua negeri yang ade sultan di tukar syarat MB kena Islam.

Sebelum jadi kerajaan atau merdeka janji bulan, bintang langit tak de masalah.
Dah ramai dan semakin kuasa politik, nak bincang pun tak boleh.

Lu fikir tongchong percaya ke
"pemimpin Melayu Pan dan Pkr janji kalau mereka pegang Putrajaya, mereka akan lunaskan semua tuntutan yg Dongjiong mahukan termasuk kekalkan sekolah vernakular."


Anonymous said...

I LOVE ROSMAH

kat thailand, indonesia cina ade dua nama. satu nama siam atau satu nama indonesia.
kat mesya boleh jugak kalo nak buat cam itu.
tapi bile president cam beniqo aquino atau marcos atau cam abdul rahman wahid boleh ke malai terima!!!!!!
lagi pun kalu sekolah satu aliran kat semua kelas top student bukan malai boleh terima ke?
cam kat banyak institute pengajian tinggi kebanyakan bukan malai walu pun malai lebih dari 60 peratus

Anonymous said...

Ya, mb kena Islam. Mcm kes nizar dulu. Wpun dia mb, tapi portfolio tanah ngeh koo ham yg berkuasa. Maka jdlah pajakan 999 tahun, byknya tanah utk kg baru cina dan mcm2 perkara pelik terjadi. Harus ingat nizar tu org pas. Tapi bila dah kena kawtim, itulah jadinya. Pi mai pi mai tang tu, malah lebih teruk adalah.

Anonymous said...

Uhk ukh ukh..arh arh arh..
Tu dia berok uganda dah jawab..paham ke idok???

Anonymous said...

Opss terlupa lak kokokan wajib..
Spesis berok + ayam dedak ler katakannn
Kurr kokoko...

Anonymous said...

Bila keadaan yg kau sebut tu terjadi di Malaysia (katakan), pembangkang melayu akan tuduh kerajaan tak ambil berat kpd bumiputera pulak.

Satu contoh paling senang.

Kerajaan sehabis daya bg pendidikan, prasarana, bantuan dsb kpd org asli di Malaysia, pembangkang tuduh nak tipu org asli utk undi.
Kalau kerajaan tak peduli, pembangkang akan tuduh kerajaan tak pedulikan org asli. Jd, apa yg pemerintah buat tak akan betul. Negara yg hanya ada satu parti shj iaitu komunis pun dpt tentangan dr rakyat mereka

I LOVE ROSMAH. said...

itu sume persepsi ko.cuba ceritakan negara dlm planet bumi ni ada negara mengamalkan sekolah mengikut bangsa.sungapork pon pakai bahasa kebangsaan inggris bukan cina.kalo ko sebut malai maksudnya ko tu bangsa cina,betul tak...kurr..kokoko

Anonymous said...

Ros dedak sekali sekala keluar ler reban tu...tengok dunia sket..ni idok terperap je baca meloyakini..

I LOVE ROSMAH. said...

cuba tgk ahli parlimen tak kira pembangkang atau pemerintah bangsa lain,ramai yg tak fasih bahasa melayu contohnya parlimen kuching.cakap melayu tunggang langgang nk mengaku rakyat malaysia ke.cuba bagitau dlm dunia negara mana ahli parlimen tak fasih bahasa kebangsaan.jawabnya malaysia juga juara kan..kan.kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

kan aku dh cakap.ameno kan berkuasa.buat langkah pertama buang skolah jenis kebngsaan supaya dasar pendidikan jadi 1.ajar anak2 bangsa lain mengikut polisi pendidikan kebangsaan.takde la cina keling habis skolah jafi kurang ajar.jgn buat mcm2 alasan.sume negara bleh buat peliknya malaysia tak bleh.alasan2 korang bg tu bleh masuk lubang najis alam flora.baldi fool...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

cina kat indon pon menyampah perangai cina kat mesha.aku ada ramai kawan cina indon n china yg belajar bahasa melayu.tengok dorang berbicara nampak seni bahasa mmelayu dan tak campor pon bahsa inggris seperti diamalkan melayu malaysia.malu la ngan mesha woii sapa memerintah tu ha? byk alasan sampah je.kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

sementara ameno berkuasa la nak ubah pon.apa bahlol sangat ko ni.dedak tak sedap ke?..kurr..kokoko

Anonymous said...

Sindir tu. Kan dah sain tppa. Luv u lah.
Welcome obama

Anonymous said...

Obama dah nak pencen, kau duduk dlm gua mana weii?

I LOVE ROSMAH. said...

apa ni mbah dukun raja lanun sulawesi ni.penjaga dedak alam ghaib dah turun.patot la penduduk pendedop taat.tak aci la cenggini...kurr..kokoko

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates