July 16, 2016

136 Betulkah Pengaruh Anwar Ibrahim Masih Sekuat Erdogan?


Pernah ada percubaan ingin menyamakan AKP Turki pimpinan Presiden Erdogan dengan parti PKR pimpinan Anwar Ibrahim. Bila ada percubaan segelintir pegawai tentera mahu merampas kuasa di Turki sejak semalam, ratusan ribu penyokong AKP turun ke jalan raya untuk menunjukkan sokongan dan solidariti kepada Presiden Erdogan. 

Sedangkan apabila Anwar Ibrahim muncul di Mahkamah Tinggi semalam tidak sampai sepuluh orang yang muncul memberikan sokongan moral.

Adakah ini impaknya apabila Tun Dr Mahathir kembali bersatu bersama-sama dengan Pakatan Harapan? Tiada nampak kelibat dan bayang AMK maupun pemimpin-pemimpin PKR dan Pakatan Harapan walaupun sudah diwar-warkan bahawa kes Anwar Ibrahim akan didengar semalam.

Apakah ini suatu mesej dan isyarat bahawa sokongan kepada Anwar Ibrahim oleh pemimpin-pemimpin Pakatan Harapan terutamanya PKR sudah pudar? Adakah ini bertepatan dengan pepatah sudah dapat gading bertuah tanduk sudah tidak berguna lagi?

136 comments:

I LOVE ROSMAH. said...

pendedop kat sini dh hilang gigi admin DOP.tak terkata hari2 kena TITIK. dedak kena blender campor air baru bleh catok.dh rongak DOP? cian ko DOP...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

najib lanun kuat ke DOP? kuat melanun ada la ye DAK.cian ko DOP...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

kita tengok sapa yang kenaaa...cian ko DOP..kurr...kokoko

Anonymous said...

Tersangat lah geli telinga nak samakan si nuar dengan erdogen. Si nuar hanya layak di samakan dengan penjenayah-penjenayah seks di dalam penjara.

Cik Minah said...

Kalau Anwar boleh hilang taring, inikan pulak Ah jib ghor.
Itu sebab semua blogger projib menggelupur - HAHAHAHA.
Ayat masing-masing semua TAK HERAN, NO SWEATING, TAK BANGGA.
Aku memang tak heran dengan Al-Jub sebab tu aku takda
menggelupur nak memperkecil-kecilkan dia.
Taringnya memang dah sah tumpul.
Everythign change.
No more reformasi.
Sekarang perang dengan Lanun Bugis!!!
Kena guna lain stragtegi.
Strategi reformasi dah tak jalan.

I LOVE ROSMAH. said...

tergamam,terkumam dlm blog sendiri DOP?kena titik? cian ko DOP..kurr..kokoko

ted manoff said...

πŸ‘πŸ‘...πŸ’¦πŸ’¦πŸ’’πŸ’’

Anonymous said...

Titik otak ko...
Pusing2 ayat basi...ngok..bosan

I LOVE ROSMAH. said...

blog ni dah kena jajah ke DOP? sian ko DOP...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

mader,zeti dn ramai jeneral ameno dh tubuh baru? mak aaii tokojut eden..kocut porut la lanun ameno n pendedop nyer...cian ko DOP...kurr..kokoko

Anonymous said...

Titik ape ke bendenye yg tinggal saki baki hanjing kurap menyalak siang malam .Tak tahu hujung pangkal.Melalakle ye sampai pru 14......

Anonymous said...

ayat sekor lanun siam dari gunung semanggol. marah kat najib..konon. pada hal tak dapat tender kerajaan. sama jer....semua kerana duit. sakit hati yer....

I LOVE ROSMAH. said...

sume jenderal ameno ramai dh tobat n sobat DOP.korang bila lagi DOP? peluk lanun erat ketat lagi ke DOP? cian nasib korang DOP.bakal jilat jilat ludah sendri ye DOP?cian ko DOP...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

pas pecah,pkr pecah,ameno pecah gara gara sayang lanun ketat2.cian ko DOP...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

melayu tambah sengsara angkara pendedop peluk ketat2 si lanun sulawesi...cian ko DOP.kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

maki dapig pekik idup melayu.melayu makin berpecah akibat melanun.bangsat ko DOP.puashati DOP?...cian ko DOP...kurr..kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Yang hilang gigi tu anjing kokoko yang suka alih tiang gol... Nak jawab soalan semudah ABCDEF pun tak mampu....

Muahahahahahahaha.... Pakai gigi palsu tak pakai polident ke anjing kokoko.... Tak menyengat langsung ko punye komen....

Kah kah kah kah kah

REFORMASI Taik Anjing said...

Titik syok sendiri....

Muahahahahahahaha.... Wei, nak jawab soalan semudah ABCDEF pun tak reti ke anjing kokoko???

Muahahahahahaha

Anonymous said...

yer la tu....sama gak macam ko lanun siam. buat fitnah gak. ko doa ler...agar madey and the gangs menang pru14. semoga dapat tender. masyukkk. tak perlu beli dedak. hari ni kena ingat. hari kelima malaysia bangkrap. dedak yang ada simpan sikit untuk diri ko tu. nanti kebulor. ni aku titik kepala ginius ko. keokkkkkk.....

REFORMASI Taik Anjing said...

Dahsyat betul anjing kokoko meroyan petang dan malam ni.... Nak penghujung shift ke tu???? Saje tunjuk kat tuan tokong yang ko tu boleh diharap sangat ye....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Hehehe... Tu ko kutuk raja liwat ke??? Dulu dia pun bukan main hidup melayu... Sekarang bukan setakat melayu, cina, thai, indon pun dia sapu... Depan belakang tak kira pun....

Muahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Ooo.. Sebab melayu je yang kena gst kan anjing kokoko kan??? Bangsa lain tak kena gst pun, iye tak.....

Muahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Umno pecah jadi parti ape tu??? Parti dedak mamaktun ke????

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Ramai mana tu???

Cer senaraikan kat sini sikit ...

Muahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

ko kunyah dedak bersepah tak masuk mulut DOP.cuba teka lagi DOP...cian ko DOP...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

tgk la tv tipu 3 DOP. tv ameno tu yg info.jangan malas DOP.cian ko DOP...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Blog tak kena jajah, tapi minda ko dah kena jajah jadi freethinker... Jenis anjing takde agama... Semua boleh masuk, lgbt boleh, murtad boleh, syiah boleh, daesh boleh, bohong boleh, fitnah boleh... Pendek kata kalau tak bertaubat segera, tak boleh cium bau syurga la....

Muahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

ko kan anjing dapig suka tengok melayu berpecah sambil peluk ketat2 raja lanun...cian ko DOP...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Sia-sia je menjerit tengah jalan sebut REFORMASI macam nak keluar isi perut... Akhirnya ada juga anjing pembangang kata no more reformasi... Bodoh je siapa sokong al-juburi dan sama geng macam dia tu.... Mana taknya, dulu reformasi, konspirasi... Sekarang semuanya dah basi sejak mamaktun jadi KETUAT untuk PH...

Muahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

tahik hanjing kata sayang najib lanun.berita TIPU 3 pon taknk tengok.ko unah angin jadi anjing dapig ke DOP? cian ko DOP...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Kita tengok anjing pembangang mana yang sel otaknya tak pernah berhubung....

Kah kah kah kah kah kah

I LOVE ROSMAH. said...

parti baru madey bleh tahan hebat DOP.bawak2 kuar reban DOP tgk berita terkini DOP..cian ko DOP...kurr..kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Tubuh baru??? Orang tua dapat tubuh muda ke???? Apakah tandanya itu sel otak anjing kokoko semakin berkurangan???

Muahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

tu kitab ameno lanun DOP.bukan kitab aku.p mendedop sambil mimpi syorga DOP...cian kat ko DOP..kurr..kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Ooo... Dalam tv3 ada bagi senarai jeneral-jeneral umno tu ke???

Jam berapa nak tengok tu??? Jam 9 malam ni ada tak keluar senarai tu????

Muahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

bila nak pekik idup melayu kat parti madey DOP? umur dia dh seabad pon ketar lutut ke DOP? cian kat ko DOP...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Aku pula dikatakan anjing dapig????

Kah kah kah kah... Sudah tukar ka????

Muahahahahahaha... Ye anjing kokoko, sila alih tiang gol lagi....

Wakakakakakakakaka

REFORMASI Taik Anjing said...

Kah kah kah kah.... Nak tengok tv3 buat apa??? Ada keluar muka hodoh ko kat situ ke????

Muahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

ko dah ubah jadi anjing dapig ke DOP? ko tunggu je la berita utusex besok mana tau ada skandal sex rekaan ameno lagi...cian ko DOP....kurr..kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Apa nama parti baru madey tu anjing kokoko???? Dog on Pig (DOP) ke?????

Kah kah kah kah kah kah

I LOVE ROSMAH. said...

ko kan anjing dapig mana nk tgk tipi 3...besok p bli utusex DOP mana tau aku ada skandal ngan kak rosmah...cian ko DOP...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Buat apa pekik hidup melayu kat parti madey nyanyuk tu.... Madey tu melayu ke??? Yang aku tau dia tu mamak kerala...

Kah kah kah kah kah kah

REFORMASI Taik Anjing said...

Umno tak pakai kitab freethinker... Kitab freethinker banyak dalam pkr dan dapig.... Jangan ko nak nafikan pulak....

Muahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

ramai mp ameno bagi statement merayu rayu kesian aku tgk raman dahlan..suara pendedop makin melemah.paling surprise zeti ajis pon termasuk skali...cian ko DOP...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

memang aku tau dia mamak.takyah bagitau,nenek ko dh bagitau.ko jerit je la kat muka dia DOP.idup melayu pendedop...cian ko DOP...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Laa anjing kokoko ni, kejap tv3, kejap utusan... Sakit teruk dah otak ko ni....

Cer pergi bawa berubat sikit... Jumpa bomoh vvip mat zain, mana tahu dia boleh pukul kepala otak ko tu dengan kayu golf dia... Kalau tak baik juga, aku sarankan ko pergi terjun bangunan macam teoh beng hock... Teruk betul sakit otak ko ni, aku rasa takde ubat atau vaksin boleh bagi sembuh tu....

Muahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Kah kah kah kah kah.... Nak bagi jawapan apa nama parti baru madey pun kene buka tv3 dan utusan ke??? Sia-sia je ko ada internet 4g tu... Reti guna ke tak nternet 4g yang ko banggakan sangat tu????

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Yg popular sekarang ialah baju merah. Berpuluh tahun membela rakyat, bukan kroni, bukan kaum keluarga.

REFORMASI Taik Anjing said...

Hehehehe.... Kat mamak kerala tak payah jerit hidup melayu... Jerit 'hidup boboiboy' je, senyum sumbing mamak kerala tu.... Jeneral botak dia tu sentiasa ada bawah ketiak bini... Sekarang jeneral botak dia tu pegang jawatan apa ek????

Muahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Hehehe.... Tak la sampai merayu-rayu macam mamak kerala suruh sokong calon parti kuali... Akhirnya ke laut jumlah undi calon tu...

Muahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

ko layak ke nk jd anjing dapig DOP?mental ko tak kuat DOP.najib dh ketar lutut tu DOP.dapig je la tempat ko mendedak nanti...cian ko DOP...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

dah ramai pendedop beralih reban masuk reban madey plak...korang nak tuju mana DOP? sayang ketat2 raja lanun tu lagi ke?cian ko DOP...kurr..kokoko

Anonymous said...

Ros ko dh join parti barn tu? bukan ape lambat semua jawatan penting dh diisi.Si kairuddeen the padukang's pun dapat jdi pembancuh kopi je.Jgn besok ko menyesal kena berkokok kat blog in he eek..

I LOVE ROSMAH. said...

aku golongan genius takde parti DOP.misi utama terajang raja lanun bibir merah basah n mengajar melayu jadi berani.bukan berani bertempik cam DOPS idup melayu pastu beli kertas semayang dapig...cian kat ko DOPS...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

harap pendedop hafal ejaan ni K.E.N.A.T.I.T.I.K ...cian ko DOP...kurr..kokoko

Anonymous said...

Bodo natang ni

Anonymous said...

Natang gila babi

Anonymous said...

Natang gila babi

Anonymous said...

jgn takbur, dgn kuasa tuhan bn/umno boleh tewas next pru...

Anonymous said...

Ya...setuju sbb sekarang ni pun dah masuk hari ke 6 kerajaan BN pimpinan najib bangkrap.

REFORMASI Taik Anjing said...

Ko merepek apa tu anjing kokoko???? Sel-sel otak ko dah semakin mengecut ke tu??? Melalut semacam je....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Kah kah kah kah.... Terbaik la anjing kokoko... Madey dah ada reban... Ko tak minat nak join jadi pengawal reban tu ke???

Kerja tak susah, jam 2 pagi menyalak macam biasa... Cuma tukar tuan je... Dulu jilat tokong, lepas ni jilat madey KETUAT pulak.... Memang sesuai ko ambil kerja macam tu...

Muahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Ko kan ke ahli parti freethinker... Tak mengaku pula si anjing kokoko ni....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

K.E.N.A.T.I.T.I.K tu binatang apa??? Binatang dengan IQ serendah budak tadika PASti yang tak reti jawab soalan semudah ABCDEF ke????

Kah kah kah kah kah kah kah kah

REFORMASI Taik Anjing said...

Betul tu... Sama dengan mangkuk yang sebut mengikut "tinjauan" dari lubang bontot dia bahawa parti kuali bakal menang besar dalam prk kuala kangsar dan sungai besar tempoh hari.... Cakap mangkuk tu takbur gila babi....

Dimanakah anda anus 9:50 ketika mangkuk haram jadah berkenaan mengeluarkan komen BAHALOL dia tu???? Waktu tu tengah duduk bawah tempurung kelapa lagi ke????

Wakakakakakakakaka

Anonymous said...

tadi aku salah kira rupanya... dah masuk hari keenam rupa2nya malaysia ni bangkrap.
ibu ayam aka lanun siam dari gunung semanggol tu tak simpan ke dedak sikit. kebulor nanti asyik bagi dedak jer. menyerongin takpe lagi. takut keokkkkk terus. konon nak titik orang last2 keokkkkkk terus.

REFORMASI Taik Anjing said...

Dimanakah titik anjing kokoko tu???

Tak nampak pun.... Takkan nak tunggu sampai jam 2 pagi lagi pulak kot....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Menurut anjing kokoko tu, hanya melayu je yang bangkrap bro... Sebab najib buat gst pada melayu, pada bangsa lain takde kena gst.... Jangan ko tak percaya pulak, kajian anjing 'genius' kokoko tu.....

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Manusia yang PALING perasan di Malaysia ini adalah Anwar Ibrahim. Paling auta melebihi unta.

REFORMASI Taik Anjing said...

Lama betul la menunggu titik anjing kokoko ni??? Dah mampus tengah jalan ke????

Wakakakakakakakaka

REFORMASI Taik Anjing said...

Kan ke dia tu anugerah tuhan.... Tuhan yang mana satu tak tahu la... Mungkin tuhan kerajaan langit ayah pin kot....

Hehehehehehehe

Anonymous said...

nate tu dah mapuh...

Anonymous said...

Pergi Bangsar cari todi.....

Anonymous said...

Mana Jing Dop?

I LOVE ROSMAH. said...

blog ni dh kena jajah DOP.tukar je la nama DOP KENA TITIK HARI HARI STRESS...cian ko DOP..kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

berbual ngan banyak nama tapi hanya sekor pendedop.aku tak simpati DOP mental capai KPI aku DOP...cian kat ko DOP...kurr ....kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Tiada yang setuju...

Maka cadangan BONGOK anjing kokoko ditolak....

Kesian kau, anjing kokoko syok sendiri lagi pagi-pagi buta ni....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

"berbual ngan banyak nama tapi hanya sekor pendedop."...

Macam kutuk diri sendiri je tu anjing kokoko.... Yang selalu ubah nama bagi komen BONGOK kat sini siapa lagi... Dulu pakai nama "rosmah mansor jkkk", lepas tu pakai nama "anonymous", kemudian tukar ke "ted manoff", kini pakai "I LOVE ROSMAH" pulak... Gaya menyalaknya tetap sama, nama je lain, tapi anjing yang menyalak lebih tu tetap sekor jugak....

Kah kah kah kah kah... Anjing kokoko berani nafikan tak???

Muahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

tunggu aku ye DOP? sampai ke pagi stress DOP.tak penah2 ko stess cenggini DOP.mader kutty buat DOP takbleh tido ato aku? cian ko DOP...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Tak la...aku bangun ni nak siap-siap untuk bersahur.. Esok pagi nak sambung puasa enam. Kalau pengikut kitab freethinker macam ko, mana ada istilah puasa enam kan???

Muahahahahahahahaha....

Anjing kokoko, banyak betul komen-komen aku kat atas tu ko tak boleh counter balik ek... Mesti IQ ko dah lemah sangat tu kan....

Wakakakakakakakakaka

I LOVE ROSMAH. said...

tukar nama onany DOP.bleh ko onani sambil stim tgk komen aku DOP.bleh ilangkan stress tu..cian DOP..kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

poser nak cover dosa sokong raja lanun ye DOP.bleh cover ke DOP..cian ko DOP..kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Kitab mana ko ikut kata puasa cover dosa ni anjing kokoko????

Dalam kitab freethinker ada tulis begitu ke??? Kesian....

Susah-susah mak bapak ko hantar ko pergi tadika PASti, setakat tu je ajaran yang ko terima kat sana.... Puasa sebab nak cover dosa????

Kah kah kah kah kah kah kah kah......

REFORMASI Taik Anjing said...

Tak hairan la nak jawab soalan semudah ABCDEF pun terkial-kial... Benak sangat rupenya si anjing kokoko tu....

Muahahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

lalu ke pose tanpa dedak DOP?nak nipu je ko DOP.Allah tak bleh tipu DOP.cian kat ko DOP...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Anjing kokoko, aku cukup simpati dengan keadaan ko ni.... Kesian mak bapak ko juga dapat anak anjing yang BENGAP dan BODOH tak sudah macam ko tu... Belajar agama tak habis, kemudian jadi pengikut freethinker pulak tu. Manusia berpuasa sebab nak cover dosa????

Kah kah kah kah kah kah kah....

REFORMASI Taik Anjing said...

Kenapa tak lalu puasa pula??? Sebulan boleh aku puasa, ni kan pula tambah lagi enam hari... Tak mati pun...

Lain la anjing kokoko macam ko, hari-hari kena melantak babi goleng, lepas melahap baru ada tenaga nak menyalak balik... Iye tak???

Muahahahahahahaha... Tengok lepas tengah hari tadi bukan main cergas lagi ko menyalak tak sudah.... Kalau ko puasa, aku rasa mahu ko hantar komen pagi-pagi buta jam 2 pagi je. Siang tidur macam babi kelaparan....

Muahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Anjing kokoko... Malam ni tak pasang lilin keliling reban untuk tuan tokong ko ke???

Tak lama lagi nak masuk mahkamah balik... Tunjuk la sodaliriti ko tu sikit... Kesian kat tuan ko tu.... Main rasuah tapi malu-malu nak mengaku pulak....

Muahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Kesian anjing kokoko, dalam kepala otak dia yang berIQ lebih rendah dari budak tadika PASti hanya fikir onani je... Tu la bahana jadi pengikut freethinker, bodoh tak sudah....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Laa... Mana pula anjing kokoko ni menghilang??? Dah habis shift dia menyalak kot....

Muahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Kesian juga pada raja liwat al-juburi... Sampai sekarang teori konspirasi nya tak dapat dibuktikan walaupun mamak kerala dah sertai kem pembangang....

Apakah para balacinya terlupa nak tanya pasal tu pada orang tua berkenaan??? Atau konspirasi syok sendiri raja liwat dah bertukar menjadi BASI???

Itulah tanda keBODOHan ABADI para penjilat al-juburi... Main angguk je walaupun sokong raja liwat tu sejak 1998. Tak sampai 20 tahun jadi pengikut, tiba-tiba sekarang kata no more REFORMASI, konspirasi pun dah basi.... Kesian, kesian...

Kah kah kah kah kah

REFORMASI Taik Anjing said...

Betul la shift menyalak anjing kokoko tu dah bertukar, sampai sekarang tak nampak batang hidung lagi... Atau anjing tu malu kena titik dengan aku..????

Muahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Tiada sebarang penafian dari anjing kokoko... Maknanya memamg sah la apa yang aku tuliskan tu....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Anjing ooo anjing kokoko... Where are you anjing????

Tengah melahap babi goleng buat bekal tenaga nak menyalak ke????

Wakakakakakakakakakaka

REFORMASI Taik Anjing said...

Keh keh keh keh.... Sel otak anjing kokokoko tak mampu nak berhubung waktu melahap babi goleng eh... Iye la, aku beri masa ko makan dulu anjing kokoko.... Pagi jam 7 nanti boleh aku titik ko lagi. Nak bersahur jap ni... Nak berpuasa untuk tambah pahala, bukannya cover dosa macam fahaman si pengikut anjing freethinker tu... Bebal nak mampus punye ikutan dia...

Muahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Kah kah kah kah... Anjing kokoko kena titik, terus tukar shift sampai ke saat ni... Ade ganti dengan salakan dari ted kentut pulak ke????

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

Ted kentut pun xleh nak buat ape.Gamaknye dh putuih
orat kentut.....

Anonymous said...

Buat mrk yg berbalas komen dgn 'I LOVE ROSMAH' tu tlglah fikirkan sejenak, dan jgnlah dititik secara berlebihan, kesian kpdnya dan boleh membahayakan dirinya sendiri .. dikhuatiri nanti dia membunuh diri pulak ..

Cara komennya adalah cara org yg telah begitu KECEWA dan MERANA dlm hidup. Tidak ada apa2 biji butir dan fakta langsung didlm komennya, hanya meluahkan rasa geram dan marah yg kekadang keterlaluan, dan banyak masanya hanya membuat komen syok sendiri.

Memandangkan dia juga adalah seekor makhluk Tuhan juga, kasihanilah dia, berilah dia peluang utk memuaskan hatinya dgn komen2 bodoh yg tidak berfaedah dan tidak berkesan sikit pun.

REFORMASI Taik Anjing said...

Hehehehe.... Anjing kokoko hari-hari kena titik dengan tuan tokong dia, setakat kene titik dengan kita ni dia dah lali pun. Cuma sebab dia termalu dek tertunjuk keBODOHan pasal 'puasa tu nak cover dosa', terus dia terus tukar shift.... Kejap je tu, karang bila ada sikit sel otak dia dah berhubung balik, anjing tu menyalak la semula.... Kita tunggu je...

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

DAH HILANG TEORI KONSPIRASI...BILA MADEY MENTOR SI KETUM JOIN PAKATAN HANCUR. SEKARANG KONSPIRASI YILLEKS. KESIANNNNN SI KETUM DALAM JAIL TU. MEROYAN SORANG2.

Anonymous said...

ingatkan dia bro....hari ni...dah tujoh hari malaysia bangkrap.

REFORMASI Taik Anjing said...

Ok bro 10:57... Tahun lepas sejak gst dimulakan anjing tu dakwa rakyat jatuh miskin, ni negara dah bangkrap pulak... Patut la anjing tu asyik merengek depan reban pagi-pagi buta.... Fikirkan masalah rakyat rupenye... Tapi sumber banyak dari "tinjauan" lubang bontot, proott sana sini...

Muahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Yang ni kita kena highlightkan selalu... Bagi para anjing pembangang yang kurang sel otak berhubung tu ingat semula teori-teori konspirasi mereka pernah sebut sejak 1998 dulu. Desak mamak kerala bagi keterangan pasal teori konspirasi era reformasi dulu, jangan dibiarkan menjadi BASI terus....

Muahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

jiwa kaco tak tentu arah ye DOP.cian kat ko DOP.kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Jiwa tak kacau pun... Rileks je aku hari ni, siap puasa lagi... Tapi takde la puasa ikut fahaman freethinker ko tu untuk cover dosa lak....

Muahahahahahahaha.... Penat pasang lilin sekeliling reban semalam ye anjing kokoko....

Kah kah kah kah kah kah

I LOVE ROSMAH. said...

sia2 je ko pose DOP tuduh aku kapir DOP.baik ko melanun masuk neraka pon puashati kan DOP...cian kat ko DOP...kurr..kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Eh, ade aku tuduh ko kapir ke??? Kenapa terasa sangat tu??? Jiwa kacau ye???....

Kah kah kah kah kah kah

REFORMASI Taik Anjing said...

Sensitip pulak si anjing kokoko tu hari ni.... Mak bapak dia ajar anjing kokoko tu macam pondan betul....

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

toad manaf dah load up icon jadi dah menjelma buta tuli..kanak2 terencat akal...dok syiok htr icon2...haha

Anonymous said...

cik minah bapok rupanya katak si katak lompat juga mcm tun m dah lompat masok komunis...tiada pegangan...

Anonymous said...

kecut perut apa kejadahnya. kecut perut patut kpd yg SATU. kecut perut kpd manusia komunis mcm korang. tun m dah kena tonggang oleh limkomunis. seronok rupanya kena tonggang sedap tu agaknya..makin tua makin menjadi ke arah komunis rupanya org tua nih. His true colours finally pop up ending age...kokoko...komunis..

I LOVE ROSMAH. said...

takde kawan pendedop nak dengar keluhan ko DOP...cian kat ko DOP...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

tahik hanjing dh penat berjaga skuriti reban berterusan selama 36 untuk stress kena titik.jgn tidur selama lamanya udah la DOP.nak harap pendedop lain solat jenazah hapah tk tau harap org Pas je...cian kat ko DOP...kurr...kokoko

ted kentot πŸ’©πŸ’©πŸ‘… said...

ProOO00ootTt arghh leganya tercirit dalam seluaq habaq ang.

ted kentot πŸ’©πŸ’©πŸ‘… said...

Next..

REFORMASI Taik Anjing said...

Kah kah kah kah kah.... Orang pas dengan umno kan ke ada hubungan baik sekarang ni. Lain la raja peliwat pojaan ko tu, kalau dah mampus nanti suruh je khalifah tokong buat solat jenazah kat peliwat tu.

Tak kecuali juga kalau anjing fahaman freethinker macam ko yang jadi bangkai nanti. Tuan tokong ko boleh sempurna solat jenazah untuk ko sekali kan.....

Muahahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Ye ke??.. Sekurang-kurangnya aku tak jadi macam anjing pembangang yang menyalak sekor2 dalam blog ni... Nak nampak banyak, letak la nama lain. Ted manoff la.. Nek cucu tempoyak la... Padahal anjing yang sama juga hantar komen tu... Iye tak???

Muahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

tak malu ke DOP tumpang nama pas.tanda dah kokak tu DOP...cian kat ko DOP...kurr..kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Aku lagi malu kalau jadi pengagum raja liwat dan penjilat khalifah tokong....

Kah kah kah kah kah kah

REFORMASI Taik Anjing said...

Hehehehe.... Sentap pulak si anjing kokoko bila aku kata umno ada hubungan baik dengan pas. Sesama Islam dan melayu berbaik pun ada anjing dapig yang dengki dan iri hati.....

Muahahahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Tukang baca talkin untuk kebumikan bangkai ko nanti jangan lupa suruh waris ko panggil ustad ngakorming tau... Siap dia bacakn surah Aura untuk ko dalam kubur nanti, mana la tau boleh tolong jawabkan soalan berkenaan fahaman freethinkee ko tu.... Semudah ABCDEF je jawaannya pun...

Wakakakakakakaka

I LOVE ROSMAH. said...

raja liwat pernah jadi pujaan pendedop...takde kene mengene ngan aku DOP sebab aku genius bab TITIK pendedop.cuba lagi DOP..cian kat ko lagi DOP.kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

pastu tikam belakang ye DOP.cian kat PAS lembut hati terima munafikun cam ko DOP..cian ko DOP...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Sentap tak habis lagi anjing dapig tu....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Alhamdulillah, terima juga ko akhirnya bahawa anwar tu raja liwat kan.....

Berkat bulan raya ni.... REFORMASI yang selalu pencacai pembangang laungkan dulu pun dah semakin BASI.....

Kesian nenek jijah dan anak puaka, anjing fahaman freethinker pun mengaku raja liwat manusia haram jadah... Cuma malu-malu nak sebut, takut kena tolak elaun dari tokong pulak....

Muahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

teruskan stress DOP.masa kerja sekuriti reban panjang lagi.rasakan kepedihan TITIKan aku sepanjang 36jam lg DOP....cian ko DOP...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Ye la, aku faham ko tengah buat OT tu... Jaga reban tu baik-baik tau, kalau tak kena pelangkong dengan tokong pulak....

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

Boringlah baca komen mcm ni...dah ckp jgn layan si ros otak blank...ok..anwar dan erdogan.mcm langit ngn bumi..erdogan pertahankan kuasa demi Islam kerana Turki selepas di perintah Kamal Artatuk..mereka asingkan politik dan Islam sampaikan nak pakai tudung pun tak boleh..so selepas Erdogan berkuasa kemegahan Islam ditingkatkan...itu semua kehendak Allah jua..tapi Tok Berahim dan family nak kuasa utk apa..begitu juga Tun Mahadey yang orang kata..cukup2lah duduk berehat tapi tak..nak juga tubuh parti baru utk Boboi.. MUHYIDDIN..kita tunggu jer kes Nika Gee...pemimpin ni yang dok ckp Najib Rasuah tapi diri sendiri tak nak nilai pulak..paku dulang paku serpihkan...

I LOVE ROSMAH. said...

betul la ko ckp DOP.baru aku tersedar dr lamunan.rupa nyer najib lanun soh pendedop berbual hal lain selain hal rasuah...eh derma.cian ko DOP.kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

gen y pon nyampah kat ko tahik hanjing.ko nampak tak apa maksud TITIK? nampak? cian kat ko sekuriti DOP...kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Ye ke??? Siapa la gen y tu eh???

Yang bernama ted kentut ke??? Ntah mana la dia tu menghilang kan? Oopss, lupa si mamat kentut tu split identity kepada anjing kokoko... Mana la dia boleh bagi komen dalam satu-satu masa, ye tak???

Muahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Ko baru tersedar dari lamunan eh anjing kokoko??? Kesian....

Ni aku saja la nak tanya, tokong pula suruh ko berbual hal lain selain tajuk artikel ke??? Ye la, mana tau, dapat elaun spesial kalau dapat tukar tajuk artikel blog pro kerajaan... Terserlah sangat ko punye tugas tu sejak pakai nama rosjkk bawa ke nama anonymous bawa ke nama ted kentut sehingga sekarang...

Lumayan juga ye gaji ko tu eh... Tapi gst pun tak mampu nak bayar....

Muahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

susah hati ko tahik hanjing? aku sokong dia,bukan ko DOP. cian tengok ko nak perhatian aku .mentang2 la aku genius...cian kat ko DOP..kurr...kokoko

REFORMASI Taik Anjing said...

Aku tak susah hati pun... Malah senang hati tengok anjing kokoko meroyan seekor diri...

Takde geng nak backup anjing kokoko tu.... Nak harap ted kentut, kirim salam la....

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

��

Anonymous said...

&#x1f4a3

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates