June 12, 2016

12 Tun Dr Mahathir Cakap Tak Serupa Bikin, Pi Kuale Pun Naik Jet Mewah

Semalam, begitu hebat sekali bakal Ketua Pembangkang, Tun Dr Mahathir menemplak isteri Perdana Menteri, DSP Rosmah Mansor di dalam ceramahnya di hadapan penyokong DAP di Sekinchan berikutan pengunaan jet oleh isteri Perdana Menteri.

Hari ini dengan selambanya beliau telah ke Kuala Kangsar untuk ceramah bersama-sama pembangkang menggunakan jet mewah? Ke Kuala Kangsar sahaja menggunakan jet mewah Tun? Siapa yang membiayai perjalanan menggunakan jet mewah ini? Adakah menggunakan wang kroni atau menggunakan wang Rakyat? Cakap tak serupa bikinlah Tun!


12 comments:

Anonymous said...

Seorang yang gunakan jet peribadi TIDAK SAMA dengan gunakan jet disewa dengan wsng rakyat.....do not compare an apple with an orange.

Jet peribadi adalah kepunyaan individu. Jet disewa kerajaan gunakan wang rakyat....again bukan bandingannya.

Jadi mintak tolong jangan alih tiang gol apabila kurang bijak berbicara.

Rahman....Perak

ted manoff said...

Hahaha...bingai punya admin..nk cover rosmah tapi tak bijak..berapa rosmah bagi admin..? Agak2 cukup tak untuk hariraya nanti..? Apapun nii semua salah DAP..kah kah kah...terbaiiikklah tun m..bikin macaii panas pungkoq...ProOO00ootTt

I LOVE ROSMAH. said...

kan dah kena admin...bulan posa tersedak dedak kot.kurr...kokoko

Anonymous said...

benci rosmah tapi pakai love rosmah...bapok2 hati komunis. melayu harbi...

I LOVE ROSMAH. said...

cakap baik2 sikit bro.dah aku minat rosmah,msalah buat ko plak drpd ko anony bunyi cam gayboy jek....kurr kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

anony ke onany? tanye jek jgn marah bro bulan pose kene byk bersabor.kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

anony ke onany? tanye jek jgn marah bro bulan pose kene byk bersabor.kurr..kokoko

Anonymous said...

Kn thu bro , mmg btl jet peribadi tp lu kn tahu minyak dan lain2 kerajaan yg tanggung sbb mahathir ada hak sama jg mcm rosmah mansor ,

Anonymous said...

isunya ialah dia dengan sengaja nak menuduh Rosmah Dan Najib suka bermewah2...... sedangkan mereka menggunakanb atas dasar kapasiti mereka sebagai PM Dan Isteriinya ..... Tun tak bermewah ker?

Anonymous said...

Lupa ke....duit umno 100 billion kan Mahadey songlap...tu salah satu tanda tandanya...tak pelah...dpt tumpang sekaki tukang kipas yang penth house nya nak kena lelong tu...dari foto tu.. Nampak tak...bagaimana laki si umi tu...kaki kipas kaki kipas jgn tak kipas.. Anak mahadey tengok pun mesti meluat...nampak sangat lakonannya.. Tak ori..

I LOVE ROSMAH. said...

ada otak deme pakei la sampai mampos...udah tua tak sedor2 lagi ke.pemimpin menjahanamkan melayu pon nak sokong lagi ker..kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

ada otak deme pakei la sampai mampos...udah tua tak sedor2 lagi ke.pemimpin menjahanamkan melayu pon nak sokong lagi ker..kurr..kokoko

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates