June 15, 2016

14 Padi Menguning Di #PRKSg Besar Hendak Ditanam Semula, Parit Tumbuh Lalang Di Meru Bila Nak Racun Dr Rani? #SCS93

Lanjutan daripada gelagat aneh Calon PAS P093 Sungai Besar yang berlakon untuk menggunakan mesin tabur mesin padi di sawah padi di Sungai Besar yang sedang menunggu masa untuk dituai semalam, baca di sini,  kami telah membuat lawatan tak rasmi ke DUN Meru di mana Dr Abdul Rani Osman menjadi ADUNnya.

Entah bagaimana beliau hendak berkhidmat kepada pengundi-pengundi di Sungai Besar sedangkan kawasan di dalam DUN sendiri pun tidak terurus. Contohnya, parit di sekitar Petronas Klang Sentral sudah ditumbuhi rumput dan lalang sehingga menyerupai sawah rupanya. Bila agaknya beliau nak racun semak samun tu? 

Daripada buat kerja yang tak berfaedah tabur benih padi semasa padi menguning, lebih baik potong rumput di DUN sendiri. Dr Rani, hang pi mana, hang pi mana, hang pi mana ...

14 comments:

Anonymous said...

DAP4SELANGOR

Anonymous said...

Apa pulak kutuk geng sendiri ni? Ke belakun ala kadar je nih?

Kejap padi kejap lalang. Itulah isu blog nih... mgkn dah abih story telling banglo kot?

Anonymous said...

Selamba jer muka toyer....sambil menipu.

Anonymous said...

Betul tu... ko bayangkn la rakyat 52% tengok jib n anak maslan...

Anonymous said...

Kau silap tu...sekarang bukan 52% lagi tapi dah hampir...70% orang sokng Bn dan Najib..kau ni buat buat lupa ke kan hari tu.Bn menang besar kat Sarawak..so tengok pulak keputusan Prk sg besar dan k.kangsar...kalau Bn menang wah bertambah sokongan Pm Najib...tengok Pm Najib sejuk mata...

Anonymous said...

1245

Haha..tak baik saudara tulis macam tuh. Makin menggila nanti sakit hati Jing dapigs 1236 tuh!

Anonymous said...

52% data pru 13.
70% data kepala bana mana plak nih?

Anti-Mengong said...

Yg nak diracun tu dah tentu parasit padi.

Yg nak meracun pulak tu jenis parasit jugak.

Jadi, takkan parasit nak racun kaum sejenisnya kan?

(yg paling best lawaknya dulu, parasit manusia tu rasmikan sebuah jamban curah kat satu jerat hindu di Selangor, beratur dgn segak dikiri kanan jamban tersebut ..)

Anonymous said...

Ok la tu. Dari jkr punye projek, bn yg ngaku dia punye... tak ke gile tu..

Anonymous said...

70% adalah data jangkaan utk calon PAN HILANG WANG PERTARUHAN. 30% utk kalah tanpa hilang wang pertaruhan.

Anonymous said...

52% tu data syok sendiri... Pas dah keluar pakatan rakyat, dapat lagi ke 52%..??? Teruskan bermimpi...

Anonymous said...

Memang pemimpin BN punye idea pun. Dulu sebelum tulis perkataab begitu, pemimpin PAS dakwa kononnya projek-projek JKR mereka yang punye.... Ko tau ape.. Jenis katak bawah tempurung...

I LOVE ROSMAH. said...

pendedak tegar sedang berkhayal menang besar.parah sungguh penangan dedak najib ni.bagi la ilmu sikit jib...kurr..kokoko

Anonymous said...

Parti kuali boleh menang besar ke??

Kesian kat mat sabun, jadi presiden untuk parti yang asyik kalah je...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates