June 25, 2016

133 Minions ProTun Tak Perlu Meroyan Muhyiddin Dan Mukhriz Dipecat Ahli UMNO

Mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO semalam sebulat suara bersetuju memecat Tan Sri Muhyiddin Yassin (TSMY) dan Datuk Seri Mukhriz Mahathir (DSMM) atas kesalahan disiplin. Presiden UMNO, DS Mohd Najib Tun Razak, berkata tindakan kedua-duanya yang berkempen di pihak pembangkang sehingga menjejaskan parti, begitu dikesali dan satu perbuatan tidak bertanggungjawab.

Persoalannya sekarang, perlukah Tun Dr Mahathir, TSMY, DSMM dan penyokong mereka meroyan dengan pemecatan kedua-dua bekas pemimpin UMNO ini? Sepatutnya penyokong dan minions mereka menyokong keputusan Majlis Tertinggi ini kerana itu adalah kehendak mereka sendiri. Bersyukurlah kerana harapan mereka telah menjadi kenyataan dan doa mereka telah dimakbulkan Allah.

133 comments:

ted manoff said...

Biasanya begitulah..hero kalah dulu..tuhan bagi mohd najib kesempatan mng prk untuk dia meneliti diri...membetulkan kesilapan yg dia lakukan..bila semua tk dipedulikan tunggu saja hukuman dari rakyat...masa tuu baru dia tau wang bukanlah raja...

Ted Manoff said...

Dengan menchuri nama the ORi Ted Manoff tak layak anda mengotorkan nama itu dengan pandangan yang mengelirukan orang lain..bila nak cancel guna nama churi tu?

Anonymous said...

Memang patut pon di pecat..

Anonymous said...

Si kentut busuk...kita kalau ada kencing manis..dah tu doktor nasihat kan kita agar kaki kita dipotong.supaya tidak melarat ke seluruh badan...mcm gitulah Umno..demi kepentingan rakyat teramai...orang yang jadi kudis atau barah kita perlu singkirkan agar keadaan menjadi neutral...so si kentutu busuk... Kau kenapa nak menyibuk hal dalaman Umno....kita orang Umno pun tak marah kau pulak lebih lebih... Nampak sangat kau suka Umno ni berpecah belah kerana ada kudis dan barah yang tak dibuang...so Alhamdulillah biar orang luar nampak Mt Umno ni zalim..tapi tindakan Muhyiddin dan Boboi lg zalim..kerana tindakan mereka selama hampir setahun menfitnah dan mengaibkan Pm Najib.dgn berbagai cerita..so dah cakap hari ni jau malukan orang satu hari Allah malukan kan kau balik....so bila nak tufuh biar ada bujti yang betul2 kukuh

ted manoff said...

Bila nk tukar nama nii bro...ted manaff sesuai dengan bro..takde maknanya nk curi nama ted nii...

Anonymous said...

Mahyuddin dan Mukriz terlupa belajar subject " Managing A Boss " yang antara lain menyebut:
Rule Namba 1:
A boss is always right
Rule Namba 2:
If a boss is wrong, go back to Rule Namba 1

Anonymous said...

Mahyuddin dan Mukriz terlupa belajar subject " Managing A Boss " yang antara lain menyebut:
Rule Namba 1:
A boss is always right
Rule Namba 2:
If a boss is wrong, go back to Rule Namba 1

ted manoff said...

Walawei...masa kita sama pulak bro..11:38 hehehe...ya betullah tuu setiap penyakit ada penawarnya...tapi kalau KEPALA penyakit tak dibuang pun susah juga...mohd najib nii umpama KEPALA penyakit...tuhan bagi mohd najib peluang untuk meneliti diri...ProOO00ootTt

Anonymous said...

Takde maknenye komen ko..tak releven lgsg..muhasabahlah yg kena buang tu

Ted Manoff said...

Tak de makna tapi terus guna nama churi. .ngko ni faham ke apa yg ngko sendiri cakap? Apa yang sesuai dengan aku ted manaff ke, ted muniff , ted minuff ke itu bukan urusan ngko. .cher belajo membaiki akhlaq diri sendiri untok tidak jaga tepi kain orang lain. .harap2 ko boleh paham la..

Ted Manoff said...

Si Kentut Proo00tt patutnya faham Rule Namba 2

Anonymous said...

Penjilat kapir memanglah tak berakhlak...kalau boleh mak bapak atok nenek pun dorang gadaikan demi harta di donia. Korang tengok muka si khairudeen, mahyuddeen dan mookreez tu....

Patutlah si mahyudeen tu pilih menantu cina...rupa2nya ah soh idaman untuk si mahyudeen nak bermadu pun berbangsa cina.

REFORMASI Taik Anjing said...

Kepala penyakit yang harus dibuang terus dari negara ini adalah PELIWAT, depan belakang tak reti nak beza....

Tengah mamak kerala, muhyidin dan mukhriz popular ni, suruh la diorang bongkarkan konspirasi jatuhkan nuar peliwat tahun 1998 dan 2008.... Kalau setakat nak guna isu 1mdb dan rm2.6 billion tak ke mana pun... Rakyat tetap undi UMNO/BN jugak la....

Amacam anjing kentut tengik??? Kamu ada telor ka atau telor tu sudah masuk ke dalam???

Kah kah kah kah kah kah kah

REFORMASI Taik Anjing said...

Hero kalah dulu??? Ke hero suka cakap besar tapi habuk pun tarak???

Macam ted kentut yang suka buat komen macam cibai kat sini....

Muahahahahahahahaha....

Anonymous said...

Nampaknya terpaksale diadakan prk,satu parlimen dan satu dun.Itu pun jika penyandangnye ada maruah dan harga diri.Jgn jadi mcm pan...maruah digadai.

Anonymous said...

Blog batuapi putramerdeka.blogspot.com dah lama x bersiaran.... 20k dah x masyukk dahhh... pasal tu tak bersiaran kottt.... banyak bebeno tumpah darahnyer lepas PRK sg beso dan k kangsorr...kikiki

ted manoff said...

Tenang saja...hari isnin adalah entri baru..macaii mappadulung dh xsabar nk berbahas...

ted manoff said...

Kesian ko nii...siapa yg gadaikan tanah 500 ekar kepada bapak kominis..jual aset mdb kepada bapak kominis...korang tgklah muka mohd najib tuu..tak tau malu...takde seri..ProOO00ootTt

ted manoff said...

Sorry...tak relevan langsung...

ted manoff said...

1st...!! Komen ko lagi haprak..banyak dapat angpau ke bro..kak mah bagi..mohd najib bagi..sakan raya tahun nii bro..tahun depan belom tentu dapat lagi....ProOO00ootTt

ted manoff said...

Jom ramai2 ikut aku jadi penjilat dapigs......dedak baaaeeeekk punya!

Anonymous said...

kesiannnnnnn....boboi tak dapat jadi piem. yidin redha terpalit taik.....apa makna tu......

ted manoff said...

Aikk...!ada plk yg menyamar jadi the ori ted manoff...ProOO00ootTt dimuka ko

Anonymous said...

memang orang dah tau ko penjilat taik dap. pi mampos la.....

Mak Lampir said...

Sembah tohkong dapigs....boleh settlekan hutang piutang korang. Tengok macam aku, dulu hidup secara halal menjual buah2 tapi serba serdahana...sekarang aku makan dedak dapigs, kereta sampai 9 bijik!! Cuma perlu ikut perintah maha tohkong dapigs je. Pecah belahkan Melayu dan Umat Islam, masuklah nanti akaun hongleong korang.

Kalau tak layak jadi MP macam aku, korang boleh jadi anjing kepada kapir lgbt dapigs. Korang boleh tukar2 nama nak nampak meriah. Menyalak 24/7. Kalau dapigs disebut, korang lompat2 buat bising.


HIDUP DAPIGS!

Yang ikhlas

Mak Lampir


P/S : Setahun sekali dapat tiket percuma balik Uganda.

Anonymous said...

Tu sikit jer tu....kau tak baca ke nenek tempoyak duk cerita hal muhyiddin dan mahadey jual pulau kat cina pulau tioman lah pulau apa tu yang kesemuanya utk kroni Mahadey BERJAYA...KAN..habis guan eng halau orang India dan Melayu kat Penang tak kau sibuk...jual kat orang hongkong kan...nak mengata pun agak2. Lah...kami generasi y banyak membaca..nak tengok wajah Pm yang paling berseri wajah Pm Najib dan arwah bapanya...cuba tenung wajah mereka lama2... Itulah wajah pemimpin Islam yang tahu kesusahan rakyat....ingat Brim ingat Najib...ingat tu si otak blank

Anonymous said...

Wahai pemakan dedak semua, sempena hariraya ni, tak teringin ke BERAS CAP KEPALA PELIWAT yg diedarkan oleh MP PONDAN? Kalau nak, daftar segera

REFORMASI Taik Anjing said...

Kah kah kah... Baru aku tau, anjing fuckatan yang hantar komen kat sini selalu rupanya dia dapat angpau eh... Aku tak pernah dapat pun....

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

Nenek.lampir... Bukan mak lampir...mak tu muda sangat...tngok nenek lampir...jadi jutawan segera..muka pun tak berseri kan di kentut busuk..pandai mengata Pm Najib muka tak ada seri...muka yang paling tak ada seri...nenek lampir..diikuti Mat Sabu..di rapati dari belakang muhyiddin yang ada Ah so...nika gee dan tidak ketinggalan Mahadey yng bnyak guna duit utk menyusahkan rakyat dan mengkayakan family dan kroni...Boboi....ok lagilah...ada lah sikit berkilat..jgn marah....

REFORMASI Taik Anjing said...

Kalau letak jawatan sebagai MP atau ADUN pun bukannya akan ada prk dah... Kedai dah ditutup..

Kecuali di sarawak je yang masih bukak kedai untuk prk ni.

Jadi buat dua tahun ni, dua ekor tu duduk la kat tempat pembangang... Boleh buat kawan sebelum jual diri untuk jadi calon untuk parti haprak dalam PH tu....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Wah pandai pulak anjing kentut tengik tu meneka.... Macam dia teka parti kuali boleh menang dengan majoriti besar hari tu kan.... Ikut tinjauan dari lubang bontot yang asyik berbunyi tu....

Muahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Tak ngaku pulak anjing kentut tengik tu kan... Depan orang tak mengaku... Belakang orang jilat bontot tokong sampai licin...

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Anjing pertama yang akan hadir adalah ted kentut tengik.... Dedak kelas AAA katanya... Takkan nak lepaskan peluang lak...

Anonymous said...

Saya duduk pandan...saya manusia dan bukan haiwan...so saya tak makan dedak saya makan beras bila dah masak jadi nasi...dan buat makluman...saya tak berselera nak terima beras dari rafizi lebih2 lagi beras ada cap muka peliwat....sedekah jerlah kat Indon...sbb pandan dan Ampang adalah kawasan Pendatang asing Indon...dan diterajui oleh Nenek lampir yang juga warga Indon....hairan yek mcm mana Indon boleh jadi Ahli Parlimen yek...dah tu apa tahap pendidikan nya yek....patutlah..cepat betul dia jadi jutawan segera yek...dgn tokey cina. ... masyuk...kdgn wakil pendatang asing pun masyukkk...patutlah.bersepah2 warga Indon ni kat area Ampang ngn Pandan dah tu bila..imigresen buat pemeriksaan mcm tau2 jer...mereka dah hilang...kuada ajaib nenek lampir

REFORMASI Taik Anjing said...

Relevan hanya untuk tokong sahaja...

Anonymous said...

Korang ni pun....cukup2 lah terajang gua kat sini. Hari tu gua kena terjang lepas PRN Sarawak. Lepas tu gua kena terajang lepas prk Sg Besar dan Kuala Kangsar.

Otak gua pun dah jadi biol korang kerjakan. Rasa2 lepas ni gua kena tukar nama lagi kot. Aaahhhh...mati akal gua...BLANK!

Takpe....last kopek gua menyalak..."1mdb, mana duit 2.6B gua? HIDUP DAPIGS!" (dengan nada yang penuh lemah semangat, aawwww)

ted manoff said...

Tuan kapir dan Tuan lgbt adalah pilihan terbaik untuk aku. Anuwar Juburi eh eh bukan...Mahataik adalah 'hero' buat aku.

Anonymous said...

Dan BERAS CAP KEPALA PELIWAT adalah makanan asasi ku

ted manoff said...

Tak kira apa korang cakap....Mak Lampir is my feveret MP! Lapiji adalah kakak kesayangan aku..aaawww.
Gong eng adalah tohkong aku. Kit Sial adalah Bos kepada mamakutty.

Itu lah fakta2 yang tidak akan berubah bagi aku.

Anonymous said...

cina kasi kerja susah, cina buang kerja susah.
Tak lama lagi Massimok pula buang.
Garden-dia tak ape, kerajaan jibby boleh kasi soft loan "pinjaman startegik" cam kasi PROTON.
nampak nya roti pun macam tin sardine 145gm GST jadi dah tak boleh di lihat tapi tak dapat makan.

kan Kairy boleh tolong cari kerja. masa road shiok kat PRK KK sama sama SB banyak road shiok carik kerja.


https://www.youtube.com/watch?v=rpuYl99I478

ted manoff said...

Apa nii admin...ada pulak yg menyamar jadi the original ted manoff...ohh ya..dimana ada jual beras cap lanun bugis...? Kalau sapa tau tolong PM...kah kah

Anonymous said...

Dengar sini baik baik... Umno yg bersama rakyat..tetap utuh dan yg pasti terus maju untuk agenda Negara... segelintir Umno yg loghat..dan masih mind set tradisi lama.. kuat berpolitik dalaman..masih bergantung bawah ketiak mantan..ini tak diperlukan dalam kepimpinan Umno.. Pergilah jauh jauh jgn meroyan kalau dapat ikut perubahan politik.. mereka ni bukan bikin malu Umno saja malah merosakkan.. Rakyat kebanyakan dah cerdik..menilai.. Kepada TSMY selamat bersara... dan Mukhris... buatlah Parti sendiri.. Tun bolih jadi Penasihat Parti..Marina bolih ..dilantik ketua wanita... Mohzani ..Bendahari..dan buatlah apa yg mika semua suka...dan diucapkan..Ade aku kesah!

ted manoff said...

Pedulik apa aku ko kisah tau tak..yg aku kisahkan masa post kita sama pulak..dh 2kali ni hari nii..hehehe...

Anonymous said...

Nak tutup malu kes beras subsidi cap kepala peliwat la niii.

Proooot.

REFORMASI Taik Anjing said...

Cap lanun bugis tak pernah orang buat... Kalau cap kepala peliwat boleh minta dengan MP Pondan... Eh, silap.. Pandan..

Anonymous said...

Ted, kentut kau dah hilang sbb mkn beras CAP KEPALA PELIWAT tu. Jadi eloknya kau buatlah testimoni sikit utk lariskan jualan beras CAP KEPALA PELIWAT tu.

Selain itu, bg yg bersuara merdu spt beruk Uganda pun boleh cuba beras ni. Tak caye tanya pengerusi PAN.

REFORMASI Taik Anjing said...

Ko merapu apa kejadah ni anjing fuckatan...??? Massimo nak bungkus dah ke?? Bagus la... Belajar dari gardenia... Orang cina indon punya gak tu... Jangan jadi bodoh sombong je...

REFORMASI Taik Anjing said...

Sambil-sambil sokong mahadey tu, jangan lupa cuba korek sekali apa cerita konspirasi tahun 1998 dulu??? Sementara orang tua tu masih hidup... Boleh la tau, siapa konspirasi siapa... Kalau tak rugi je minum air semburan FRU sambil teriak REFORMASI... Lepas 18 tahun merasa air semburan FRU, masih bodoh nak tanya sendiri mahafiraun tu....

Bongok tul puak fuckatan ni kan....

Muahahahahahahahaha

REFORMASI Taik Anjing said...

Mamak kerala pernah kata dia dulu pernah interview pelacur yang selalu anwar peliwat langgan.... Anugerah tuhan, depan belakang semua dia bedal...

Jangan marah aku lak, tanya la sama mahafiraun tu... Ke dia sengaja buat cerita kartun je....???

Kah kah kah kah kah kah

ted manoff said...

Tragedi Paling Malang Dalam Lipatan Sejarah United Mohd Najib Organisation.

Umno bakal dimuziumkan...

Tanggal 24 JUN 2016 pasti akan meninggalkan titik hitam dalam sejarah UMNO, parti politik Melayu terbesar di Malaysia.

2. Sejak penubuhannya dalam tahun 1946, UMNO telah melalui perlbagai onak ranjau dan kembali utuh walaupun dilambung dan dihempas gelombang dan badai cabaran.

3. Perletakan jawatan Presidennya yang pertama Dato Onn bin Jaafar, pengharaman parti ini dalam tahun 1988, pemecatan Anwar Ibrahim 1998 dan banyak lagi merupakan cabaran yang dihadapi oleh UMNO. Dalam setiap peristiwa tersebut, parti diletakkan di tempat yang lebih utama daripada seorang individu bernama pemimpin.

4. Apabila MT mengambil keputusan untuk memecat Tan Sri Muhyiddin dan Datuk Seri Muhkriz serta menggantung keahlian Datuk Seri Shafie Apdal pada hari ini, ianya merupakan tragedi paling buruk dalam sejarah parti politik keramat ini.

5. Ini merupakan pemecatan paling ganjil dalam UMNO, malahan pada mana mana parti politik dalam peradaban manusia di dunia ini.

6. Belum pernah berlaku dimana yang dipecat digantung keahlian adalah mereka yang bersuara tentang salahlaku pemimpin dan bukannya terhadap pemimpin yang melakukan salahlaku. Ini merupakan satu perkara yang akan ditertawakan oleh seluruh dunia.

Klaus Baikenhol seorang penulis berbangsa Jerman pernah mengatakan bahawa "There is a difference between being a leader and a boss. Both are based on authority. A boss demands blind obedience; a leader earns his authority through understanding and trust."

7. Ternyata keputusan PRK Sungai Besar dan Kuala Kangsar telah menjadikan Najib dan rakan-rakan seperdosaannya bongkak dan rakus.

8. Dalam kemenangan mereka terlupa bahawa ada 'bom jangka' yang akan meledak. Majoriti rakyat Malaysia memandang kemenangan BN dalam PRK itu sebagai sesuatu yang mengecewakan mereka. Justeru mereka menanti PRU 14 dengan tidak sabar untuk mengajar BN. Amarah ini akan menjadi seperti gunung berapi yang menanti saat untuk memuntahkaan laharnya.

9. Jika Najib dan rakan rakan seperdosaannya berasa yakin dengan masa depan mereka selepas kemenangan dalam dua PRK yang baru berlangsung ingatlah bahawa ia tidak menjanjikan apa apa. Seperti kata Aung Suun Suu Kyi "If I advocate in cautious optimism it is not because I dont have faith in the future but I dont want to encourage blind optimism".

10. Pemecatan Muhyiddin dan Muhkriz serta penggantungan keahlian Datuk Seri Shafie Apdal akan melahirkan banyak persoalan.

Persoalan utamanya ialah sudah pasti tentang integriti Najib.

Najib kini menjadi orang nombor satu paling dibenci di negara inI tetapi beliau tidak mahu menerima hakikat ini.

11. Pemecatan Tan Sri Muhyiddin dan Datuk Seri Muhkriz serta Datuk Seri Shafie Apdal akan mempunyai tempias negatif terhadap Majlis Tertinggi yang kini dipandang hina oleh masyarakat. Mereka dianggap sebagai kumpulan 'perasuah' termahal di Malaysia.

12. Penghinaan terhadap Tun Mahathir , TS Muhyiddin , DS Muhkriz dan DS Shafie kini telah tidak boleh diterima lagi. Apakah tindakan yang bakal diambil.

13. Rakyat kini akan bangkit menentang salahguna kuasa yang sedang dilakukan secara meluas di negara ini.
Najib dan MT nya perlu mengambil iktibar revolusi People's Power yang berjaya menggulingkan Fredinand Marcos di Filipina pada 22 hingga 25 Februari 1986.

14. Benarkah 3M ini tidak ada pengaruh? Bagaimana jika mereka menubuhkan sebuah parti baru?

15. GKCM akan mula bertindak. UMNO akan dilanda badai ketidakpercayaan yang amat dasyat.

16. Selamat tinggal UMNO?

‪#‎saveMalaysia‬
‪#‎beranikeranabenar‬
Kamarul Azman
Presiden GKCM
KENYATAAN MEDIA
JUMAAT 24 JUN 2016

REFORMASI Taik Anjing said...

Alahai anjing kentut tengik... Tahun 1998 dulu pun ada juga kenyataan bahawa Umno akan dimuziumkan dan dikafankan....

Alhamdullilah sampai sekarang umno masih wujud bersama anggota BN. Kalau barisan alternatif tu iye la dah masuk buku sejarah dan takde satu muzium pun yang sudi nak terima. Lepas pru14 nanti pula, Pakatan Rakyat akan menyusul mengikuti Barisan Alternatif yang tak jumpa pun batu nisannya sejak tahun 2002 dulu....

Sama kesnya dengan REFORMASI.... Malu la siapa yang dulu melaung REFORMASI, tapi kini dah macam kedengaran REFORMBASI. Anjing fuckatan tetap tak berani nak tanya kepala konspirasi liwat 1998 pun.... Menyalak je yang mereka pandai...

Muahahahahahahaha....

Anonymous said...

lanut bogist patut berterima kasih kepada mamak kerala.
jasa baik mamak kerala pada mesia baru lah anak bini dia dapat naik jet peribadi lari merata dari khagystan ke new yuk bersopping. dan beli harta harta rumah dari new yuk ke lundun.
bayang kan jika lanut bojist jadi Pea?M di Zimbawee, atau di Venezula atau Filipina.

Anonymous said...

President GKCM tu hampeh ..... komen ako dua x brani nak kuar... beso ssgt ke masalah umno bila pipi lebam & boboi kuar... kira dah abis riwayat dah umno... PM in making dari Utara... boboi dan FAKTA sejarah Ex PM dan pemimpin beso dari utara... suma utara haprakkk....!! Semua jual Islam utk kroni dan anak beranak... Anwar Aljub Islam madani at last prngamal pluralism murtad..lgbt dan gay... Tun ZzZzzz dng Islam hadari 5 negeri jatuh ke Pembangkang. .. Tun Momok ngaku masa jadi PM we re fundmentalist Islamic Country.. skg penyokong pluralism/syiah/komunis DAP... anak pempuan lebih banyak gi gereja dari masjid...X- PM dari utara sedekah Singapore .. skg PPinang tggu masa jer... projek tanah bernilai suma gi kroni dan anak beranak..... yg tinggal pada org melayu Pulau Batu Putih..Najib mewarisi pimpinan PM utara dari 5 nrgeri ke pembangkang skg 2 negeri kembali ke kjaan BN..insyallah 2 negeri Sgor dan Klantan akan kembali ke kjaan BN....mat sabun pun dari utara pengamal syiah ... elok la boboi berambus keluar FAKTA diatas mme pemimpin dari Utara haprak....

REFORMASI Taik Anjing said...

Komen macam budak sekolah tadika PASTI baru kenal perkataan... Macam pala bana...

Lim Kit Sial said...

Le olang ala nampak baluah gua kah? Baluah gua manyak tua punyia....itu Kelala mali punyia baluah! Dulu lia manyiak busat punyia olang...ala jadi PM 22 tahun wor. Sikalang lia baluah gua...memang maulayu boloh!

Ted Manoff said...

Dah mereng komen si Kentut pencuri nama the original Ted Manaff

Ted Manoff said...

Ok..katil kat Tanjung Rambutan dah ready unto ngko si Kentut Prooo000tt

Anonymous said...

Anon 1900, kau lupa ke yg Tun tu dah dipecat dari UMNO dan bapa Najib pungut balik? Lepas tu jadi diktator 22 tahun. Kalau x kerana bapa Najib, ada dia merasa itu semua? Tapi kalau dah kufur nikmat dan x bersyukur, dah berhenti pun masih menyebuk lagi.

Anonymous said...

dulu lagi dah...si ketum cakap macam tu. last2 sekali si ketum kena tanam dalam jail kat sg.buloh.
meracau dan merapulah ko wahai ted kentod.
selamat berbuka.

ted manoff said...

Hahaha..Bongok punya macaii..kes 1998 dh lama berlalu dan tak perlu diungkit siapa salah..siapa betul..yg penting mereka sudah saling bermaafan..yg penting sekarang lanun bugis turun dulu...

Anonymous said...

Aku boleh bagi pengesahan yang mana satu original dan yang mana satu pendusta. Dari pengamalan aku mengikuti blog politik, nama yang terawal dikesan menggunakan pengenalan tersebut ialah Ted Manoff. Maka tedd manoff adalah adalah seorang pencuri nama dan secara berterusan menipu kononnya nama yang digunapakai ialah namanya. ted manoff cirit birit adalah pembohong dan pencuri.

Anonymous said...

Aku boleh bagi pengesahan yang mana satu original dan yang mana satu pendusta. Dari pengamalan aku mengikuti blog politik, nama yang terawal dikesan menggunakan pengenalan tersebut ialah Ted Manoff. Maka tedd manoff adalah adalah seorang pencuri nama dan secara berterusan menipu kononnya nama yang digunapakai ialah namanya. ted manoff cirit birit adalah pembohong dan pencuri.

Anonymous said...

Elok sgt dibuang. Dah duduk bersama pembangkang, apa sebab nak simpan lagi. Duduk bersama pembangkang adalah signal minta dipecat. So, bila dipecat janganlah marah. Minions pulak jangan merapu. Kalau tak suka duduk dalam umno, resign ajelah. Umno bukan agamapun, parti ciptaan manusia je. Bukan berdosapun keluar atau dibuang dari umno.

REFORMASI Taik Anjing said...

Kes 1998 mana la anjing fuckatan berani ungkit pun sebab si kepala konspirator pun dah sertai pembangang... Cuba kalau mamak kerala tu masih dalam kerajaan... Kes 80-an pun anjing pembangang akan korek balik sampai ke lubang cacing...

Betul ke mamak kerala dan peliwat dah saling bermaafan??? Bila mamak kerala pergi jenguk peliwat tu eh??? Dalam mimpi anjing kurap yang kuat kentut tu ke????

Anonymous said...

Mereka membuat tipu daya dan Allah membuat tipu daya terhadap mereka. Mungkinkah sumpah laknat yang di buat Najib sudah dan sedang berlaku keatas diri nya dan kemuncaknya bakal tiba.....pada kita kebetulan tapi pada Allah tiada sesuatu yang berlaku secara kebetulan. Syabas orang2 yang menegakkan kebenaran! Teruskan berjuang!
#UMNO Pagoh

I LOVE ROSMAH. said...

kasian penduduk pendedop berjuang atas penternak masakini.kasian bekas2 penternak setelah sekian lama tabur dedak akhirnya ditaji keluar gelanggang reban.apa pon terjadi pendedak tetap dgn status mendedak yg tiada kesudahan yg akan menjahanamkan melayu sendri.pendedop plak meletakkan melayu ditahap kelas bawahan alias pariah sampai tak bleh bersaing dgn bangsa lain.tak malukah majoriti melayu yg penerima dedak brim.itulah harga melayu dibodohkan oleh ulil amri penternak memanupulasikan duit negara cem mak bapak dorang punye...sekian itu saja....kurrr...kokoko

Anonymous said...

OI si anon2 KETURUNAN PORNO/HOMO/RASIS-EJEN ZIONIS HARAM JADAH, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 GILA BABI oi!; termasuk tedJUBOQ BABI, " I love Ros..." si JUBOQ2 BABI JIJIK; tak habis2 dgn. komen2 "copy-paste" TERORIS ZIONIS DAPJUBOQ BABI HARAM JADAH lu!lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL JUBOQ BABI/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyBABI-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/BABIga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA tercinta kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPJUBOQ ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI BABI?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA BABI PENYAMAQ ZIONIS SETAN PORNO/HOMO/RASIS HARAM JADAH DAPJUBOQ BABI asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS-TERORIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI ANJING/PKRHOMO-PENGECUT ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS BABI HOMO/PORNO SIAL, GERTAK, MENCARUT & nak BUNUH & PERKOSA dia dan mak serta bapak dia yg bekas ASKAR? Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- BANGKAI BABI-PORNO HOMO-PEROGOL-PEMBUNUH mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – apa KEJADAHnya ni?!

Jadi, Go LAHAP TAIK JUBOQ BABI ZIONIS HARAM JADAH DAPBANGKAI BABI lu yg. atas muka HODOH JUBOQ BABI lu tu!!

Anonymous said...

HIDUP UMNO TERCINTA kita!!!!

Yey! Si BOTAK-SIAL-anak-DIKTATOR LANUN/PENYANGAK/PENYAMAQ/PEMBUNUH-madey dah BERAMBOS dgn. si YidinSEMBAP! Tapi si YidinSEMBAP ni boleh pula nak HINA YAB PM TERCINTA kami lain (tapi si JANTAN BANGSAT HIPOKRIT ni –yg. MIANG nak MAMPOS ni ,TAK sedaq diri pula – lu diTUDUH buat JENAYAH dgn. BETINA SUNDAL yg. disyaki EJEN ZIONIS-MOSSAD/DAP JUBOQ BABI – sampai memBAHAYAkan tugas lu dulu utk. BANGSA, AGAMA & NEGARA; tak pula lu SEDAQ DIRI si YidinSEMBAP OI?!!! JIJIKnya org. tua TAK SEDAQ DIRI ni! Lihat di - http://www.ismaweb.net/2016/06/najib-sanggup-buat-apa-saja-untuk-tutup-kesalahan-muhyiddin/ , June 25, 2016 Berita Utama,, Oleh RZ
Dan si YidinSEMBAP, kami dok tunggu ni, bila lu nak SAMAN suami BETINA SUNDAL tu – JANGAN hanya tuduh itu FITNAH! Inikan Malaysia, bukan Barat (akibat "Free Speech" PALSU depa); jadi bolehlah SAMAN! Takkanlah loyar2 LONGKANG berlambak dr.TERORIS PKRHOMO/DAPJUBOQ BABI lu tak boleh bagi khidmat GUAMAN yg. PERCUMA no!Lu kan PENJILAT GALAK depa; mcm. si puaka-puaka LANUN/PENYANGAK/PENYAMAQ/PEMBUNUH-madey ANAK BERANAK tu! Lihat di - http://tunkuaisha.blogspot.com/2016/06/divorce-case-linked-to-top-politician.html, Divorce case linked to top politician postponed, Monday, June 20, 2016:

A divorce case involving former deputy public prosecutor Stanley Clement Augustin and his wife Nika Gee Siew Yee at a High Court here has been postponed.

A new date for the proceedings has yet to be fixed. Neither the parties nor their lawyers were present on Monday morning. The case was to be heard before Justice Datuk Siti Mariah Ahmad.

Augustin had applied for a divorce last year after alleging that his wife had an affair.

He had on Dec 7, 2015, made a Statutory Declaration (SD) claiming that his wife had engaged in an intimate relationship with a prominent political figure from Johor (name as Muhyiddin by RPK).

The SD claimed that Gee met the politician overseas and had received financial and material benefits from him.

The accused politician has, however, called the allegations slanderous, adding that it was ill-intentioned and unfounded.

Nek Tempoyak.

#Selamatkan P.Pinang, Selangor, JOHOR (puak PEMISAH Johor makin NAIK-MUKA) & Melaka (pantai Klebang yg. begitu indah/Bandar Hilir dah jadi mcm. Pulau Pinang - mana PEMBANGUNAN kedai2/restoran2/hotel2/supermarket2 CANGGIH serta PERUMAHAN RUMAH RAKYAT MISKIN/SEDERHANA yg. MELUAS yg. diMILIKI oleh BUMIPUTERA - tolong jawab KM Melaka; JANGAN hanya SIASAT; BETULkan PENINDASAN RASIS ini), tanah pusaka nenek moyang BUMIPUTERA/PRIBUMI kami dari PENGGANAS PENDATANG KANIBAL DAPBANGKAI BABI-EJEN/KULI ZIONIS/ISrael HARAM JADAH!!# (muka kit SIAL JUBOQ ANIJING tu sebiji mcm. puak KANIBAL HOMO ZIONIS – tengok GIGI KANIBAL dia! Dah BERPULUH mayat lelaki MUDA disyaki warga asing/PATI diJUMPAI diBUNUH dgn. KEJAM di PP dan seluruh Malaysia!)

Anonymous said...

AWAS: Ism*BANGANG (dan juga Perkas*BANGSAT) tu sebenaqnya "footsoldiers" si DIKTATOR LANUN/PENYANGAK/PENYAMAQ/PEMBUNUH-madey ANAK BERANAK beriJAZAH LONGKANG tu!

BNek Tempoyak.

Anonymous said...

PEMBETULAN:

HIDUP UMNO TERCINTA kita!!!!

Yey! Si BOTAK-SIAL-anak-DIKTATOR LANUN/PENYANGAK/PENYAMAQ/PEMBUNUH-madey dah BERAMBOS dgn. si YidinSEMBAP! Tapi si YidinSEMBAP ni boleh pula nak HINA YAB PM TERCINTA kami lain (tapi si JANTAN BANGSAT HIPOKRIT ni –yg. MIANG nak MAMPOS ni ,TAK sedaq diri pula – lu diTUDUH buat JENAYAH dgn. BETINA SUNDAL yg. disyaki EJEN ZIONIS-MOSSAD/DAPJUBOQ BABI – sampai memBAHAYAkan tugas lu dulu utk. BANGSA, AGAMA & NEGARA; tak pula lu SEDAQ DIRI si YidinSEMBAP OI?!!! JIJIKnya org. tua TAK SEDAQ DIRI ni! Lihat di - http://www.ismaweb.net/2016/06/najib-sanggup-buat-apa-saja-untuk-tutup-kesalahan-muhyiddin/ , June 25, 2016 Berita Utama,, Oleh RZ! Tapi AWAS: Ism*BANGANG (dan juga Perkas*BANGSAT) ni sebenaqnya "footsoldiers" si DIKTATOR LANUN/PENYANGAK/PENYAMAQ/PEMBUNUH-madey ANAK BERANAK beriJAZAH LONGKANG tu!

Dan si YidinSEMBAP, kami dok tunggu ni, bila lu nak SAMAN suami BETINA SUNDAL tu – JANGAN hanya tuduh itu FITNAH! Inikan Malaysia, bukan Barat (akibat "Free Speech" PALSU depa); jadi bolehlah SAMAN! Takkanlah loyar2 LONGKANG berlambak dr.TERORIS PKRHOMO/DAPJUBOQ BABI lu tak boleh bagi khidmat GUAMAN yg. PERCUMA no!Lu kan PENJILAT GALAK depa; mcm. si puaka-puaka LANUN/PENYANGAK/PENYAMAQ/PEMBUNUH-madey ANAK BERANAK tu! Lihat di - http://tunkuaisha.blogspot.com/2016/06/divorce-case-linked-to-top-politician.html, Divorce case linked to top politician postponed, Monday, June 20, 2016:

A divorce case involving former deputy public prosecutor Stanley Clement Augustin and his wife Nika Gee Siew Yee at a High Court here has been postponed.

A new date for the proceedings has yet to be fixed. Neither the parties nor their lawyers were present on Monday morning. The case was to be heard before Justice Datuk Siti Mariah Ahmad.

Augustin had applied for a divorce last year after alleging that his wife had an affair.

He had on Dec 7, 2015, made a Statutory Declaration (SD) claiming that his wife had engaged in an intimate relationship with a prominent political figure from Johor (name as Muhyiddin by RPK).

The SD claimed that Gee met the politician overseas and had received financial and material benefits from him.

The accused politician has, however, called the allegations slanderous, adding that it was ill-intentioned and unfounded.

Nek Tempoyak.

#Selamatkan P.Pinang, Selangor, JOHOR (puak PEMISAH Johor makin NAIK-MUKA) & Melaka (pantai Klebang yg. begitu indah/Bandar Hilir dah jadi mcm. Pulau Pinang - mana PEMBANGUNAN kedai2/restoran2/hotel2/supermarket2 CANGGIH serta PERUMAHAN RUMAH RAKYAT MISKIN/SEDERHANA yg. MELUAS yg. diMILIKI oleh BUMIPUTERA - tolong jawab KM Melaka; JANGAN hanya SIASAT; BETULkan PENINDASAN RASIS ini), tanah pusaka nenek moyang BUMIPUTERA/PRIBUMI kami dari PENGGANAS PENDATANG KANIBAL DAPBANGKAI BABI-EJEN/KULI ZIONIS/ISrael HARAM JADAH!!# (muka kit SIAL JUBOQ ANIJING tu sebiji mcm. puak KANIBAL HOMO ZIONIS – tengok GIGI KANIBAL dia! Dah BERPULUH mayat lelaki MUDA disyaki warga asing/PATI diJUMPAI diBUNUH dgn. KEJAM di PP dan seluruh Malaysia!)

REFORMASI Taik Anjing said...

Masih meroyan seekor diri depan reban jam 2.00 pagi??

Kesian....

I LOVE ROSMAH. said...

ehh tetiba plak anon ada nama.taik hanjing plak tu.kata nk skip taknak baca.malu2 plak jeling2.nak baca,baca je la.aku tak marah cuma nk tabur dedak je kat kg penyamun ni.meh sini...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

bang nak order tulisan kecik bang.asik CAPSLOCK je.kUrRRr...KokOKo

Anonymous said...

https://www.youtube.com/watch?v=oxoUY5AFYSw

semua blogger pro PH, nampak nya pakai cara tahun 1998.
mah ting keon dia punya kepala tink tank.
masih ingat P076.

ceramah 1HDB tak effektive. sebab susah kampong dan orang tua kaum cina, india nak faham.

Anonymous said...

Pembangkang ada peluang besar utk menang PRU14, dengan syarat pengedaran BERAS CAP KEPALA PELIWAT dibuat secara menyeluruh kpd semua rakyat Malaysia.

Anonymous said...

Puuhhhh...ko tgk dedak-dedak wat keje nak cover pehlawan bugis...cari duit raya sume nampak...hahahahha....kalo melayu, islam wat onar makan duit rakyat xpe...janji jgn cina ke kapir ye x? Bio dihancurkan oleh melayu islam, jgn dari cina atau kapir kan....itu mentaliti komen2 korang nie....bangsatttt...

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
REFORMASI taik anjing said...

salah tu anjing kokoko... cuba baca dengan jelas dan terang.. bukan taik anjing tapi REFORMASI taik anjing... malu ke nak sebut???

Muahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Syabas kerana ko dilantik jd chief khadam kulup. Mewah raya tahun ni. Banyak kau dpt beras CAP KEPALA PELIWAT yg pizi bagi hari tu? Pizi tu cina ke Melayu?

Anonymous said...

Pengerusi Parti kuali yg dilanti sbg pengurus besar anak syarikat DAP yg kata lebih baik mkn babi dgn guan eng drp mkn ayam dgn najib tu Melayu atau cina?

Anonymous said...

Kita org mkn dedak je, tak mcm kauorang dpt mkn beras CAP KEPALA PELIWAT.

Anonymous said...

TERSENTAP BAPOK AAWWW TU KORANG KERJAKAN!

Anonymous said...

AAAWWWWWWW.....

Anonymous said...

OI si anon "I love Ros......", si PORNO/HOMO/RASIS-EJEN ZIONIS HARAM JADAH, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT GILA BABI oi, tak habis2 dgn. komen2 "copy-paste" TERORIS ZIONIS DAPJUBOQ BABI HARAM JADAH lu!Lepas tu lu nak PUTAR BELIT mcm. BIAWAK JIJIK pula bila kena HENTAM dgn. Reformasi TAIK ANJING!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL JUBOQ BABI/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyBABI-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/BABIga!!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA tercinta kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPJUBOQ ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI BABI?!

Jadi, Go LAHAP TAIK JUBOQ BABI ZIONIS HARAM JADAH DAPBANGKAI BABI lu yg. atas JUBOQ BABI lu tu!!

Anonymous said...

mulakan 50 dalil mengapa jibbo tak boleh terus PieM.
supaya orang kampong senang fahamn, kalau ceramah 1HDB ber billion billion mereka tak faham
1. keluarga beli hartanah lumayan di new yuk dan lundun.
2. pakai guna private jet

Anonymous said...

3. najib banyak bantu rakyat dan bumiputera.

4.cuma madey jer tak suka sebab nak boboi jadi pm.

5. dap tak suka najib tolong melayu dan bumiputera.

Anonymous said...

6. dap tak suka najib beri brim. walau bangsa dap beratur dapat brim.

7. brim lagi banyak dari voucher rm100. itu sebab dap sakit hati.

Anonymous said...

OI si TERORIS 549 si JUBOQ BABI JIJIK BUSUK-mcm-BANGKAI BABI -nak-MAMPOS; tak habis2 dgn. komen2 "copy-paste" TERORIS ZIONIS DAPJUBOQ BABI HARAM JADAH lu!lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL JUBOQ BABI/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyBABI-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/BABIga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI BABI?!

Jadi, Go LAHAP TAIK JUBOQ BABI ZIONIS HARAM JADAH DAPBANGKAI BABI lu yg. atas muka HODOH JUBOQ BABI lu tu!!

Anonymous said...

TOLONG! KEDAH terutamanya LANGKAWI; dan YAB DS Ahmad Bashah disyaki dalam keadaan amat BAHAYA – dari EJEN2/KULI2 ZIONIS-ISrael/DAPJUBOQ ANJING, si DIKTATOR LANUN/PENYANGAK/PENYAMAQ/PEMBUNUH-madey ANAK BERANAK berIJAZAH LONGKANG tu dan EJEN2/KULI2 depa! Lihat di - http://buletinsengal.blogspot.com/2016/06/selepas-mukhriz-dipecat-dari-umno.html , Selepas Mukhriz Dipecat Dari UMNO, Gerakan Tunggingkan Ahmad Bashah dan UMNO-BN Kedah Giat Dijalankan di Kedah Selatan dan Dalam Pentadbiran Negeri Sendiri Sunday, 26 June 2016!
Bahkan aku syak DS Ahamad Bashah diRACUN!

Kanser/sakit jantung dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama PENJAJAH Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad (CIA/perisikan Barat diKUASAI MOSSAD/ZIONIS) untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang nationalis di “Dunia Ketiga“ (dan sekarang terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat di - http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan di - http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013!

Besar kemungkinan juga, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta Tanah Melayu kita ini, Almarhum-Almarhum PM Tun Abdul Razak Hussein dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya meninggal di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) dgn. bantuan PENGKHIANAT tempatan.

Nek Tempoyak.

REFORMASI taik anjing said...

Tegakkan kebenaran ape kebenda nya. Nak cari maklumat 1mdb pun hanya baca paper the edge. Pegawai 1mdb datang nak beri pencerahan pun dia buat tak hirau je..

cucu nek tempoyak said...

Kah kah kah..sudahlah tu nek...penyakit nyayok berulang lagi..pergilah balik atok nk kongkek ni

cucu nek tempoyak said...

BERITA SH PADA 26 FEBRUARI 2013, KITA TIDAK LUPA

SHAH ALAM – Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, pemberian Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M), yang diperkenalkan Barisan Nasional (BN) sejak tahun lalu, bukan satu perkara baru kerana sejarah telah menunjukkan bahawa ia pernah dipelopori kerajaan Firaun.

"Cerita BR1M bukan cerita baru, sejak zaman Firaun pernah bagi BR1M, Firaun jadikan rakyat ringan akal (diperbodohkan)."... tanggungjawab kita (pemimpin) untuk bijakkan rakyat bukan diajar menjadi pengemis, mereka (Umno) bukan nak bela rakyat pun,” kata beliau dalam ucapannya pada Konvensyen Pakatan Rakyat Keempat di sini semalam.

Kata Hadi, menerusi manifesto Pakatan Rakyat yang dilancarkan semalam, banyak masalah rakyat yang gagal ditangani oleh BN sepanjang lima dekad lalu dapat diatasi.

“Buktikan dahulu kerajaan itu bersih, kita (Pas) perintah Kelantan lebih 20 tahun, walaupun banyak sekatan peruntukan, banyak cabaran tapi kita mampu bersabar.“... jauh sekali untuk khianat hasil bumi negeri, malah mampu tadbir negeri dengan bersih dan bebas rausah serta salah guna kuasa,” kata beliau sambil memberi amaran kepada Umno-BN bahawa masalah penggangguran yang kian meningkat di negara ini tidak mungkin diselesaikan dengan pemberian insentif terbabit.

Hadi turut menyindir slogan perdana menteri yang dilaungkan ‘Janji Ditepati’ yang tidak bersungguh-sungguh kerana peluang yang diberikan kepada mereka sejak 50 tahun lalu tidak dimanfaatkan sepenuhnya demi rakyat.

“Janji akan ditepati bukan janji 50 tahun, kita tak nak rakyat dihina dan diperkudakan lagi, Buku Jingga selesaikan masalah yang ditinggalkan Kerajaan BN,” tegasnya.

Pada ucaptamanya, Hadi menggariskan lima dasar utama dalam Manifesto PR kali ini yang bertemakan “Pakatan Rakyat Harapan Rakyat”, antaranya perpaduan masyarakat majmuk, adil terhadap semua, demokrasi hak rakyat sebenar, kehebatan undang-undang yang adil dan kerajaan yang bersih. - SH

Anonymous said...

http://www.thesundaily.my/news/1851508

tengok tengok lah.
sokongan cina laut baru naik sikit
dah mintak mintak.
besok towkay budak peom dahlan tualan jason w.c. loo pun mau jadi
piem penang atas jasa dia jatuhkan dapigs
kasi jangan tak.
cina laut pun tolong kasi lelong tanah kat china kumunis.
iskandar water front.
ape lin yin yin ong kat teng buat kat china komunis
jangan lupa u pakai gua mah tiew kui acuan teluk intun

cucu nek tempoyak said...

KAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAHKAH
Sikit-sikit nak tangkap orang. Pantang betul kena cuit dorang-dorang tu. Sensitif tak hingat donia.
KAHKAHKAH.
Aku membaca laporan dari FMT tadi.
Rujuk ;
Seorang pemimpin MIC hari ini menggesa polis menyiasat dan menangkap pegawai kanan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang didakwa mendedahkan maklumat dalaman kepada Rafizi Ramli.
Bendahari Agung MIC S Vell Paari berkata kenyataan Setiausaha Agung PKR itu mengesahkan kebocoran maklumat berlaku.
“Saya minta polis supaya menyiasat dan menangkap pegawai-pegawai kanan yang mendedahkan hal dalaman SPRM kepada pembangkang untuk kepentingan politik mereka,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Seruan itu menjawab dakwaan Rafizi bahawa seorang pegawai kanan SPRM memaklumkan kepadanya bahawa Ketua Pesuruhjaya Datuk Abu Kassim Mohamed dan Timbalan Ketua Pesuruhjaya Mohd Shukri Abdull dipaksa meletak jawatan.
“Ini menunjukkan pembangkang mungkin mencampuri penyiasatan SPRM kerana Rafizi sendiri menyatakan bertemu pegawai kanan terbabit dan membincangkan urusan dalaman suruhanjaya,” katanya.
Vell Paari menambah, hubungan rapat Rafizi dan pegawai berkenaan mungkin menjadi sebab siasatan SPRM keatas Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng tidak lengkap.
Kertas siasatan SPRM diserahkan kepada Pejabat Peguam Negara pada 26 Mei, tetapi diserahkan semula kepada SPRM untuk tindakan lanjut.
“Mungkin ini memberikan masa kepada pembangkang untuk menyembunyikan maklumat penting,” dakwa pemimpin MIC itu.
Semalam, Abu Kassim berkata perletakan jawatannya dibuat secara rela hati, manakala Shukri pula bersara wajib.
Rafizi, dalam satu kenyataan semalam mendakwa “orang luar” akan menggantikan mengisi dua kekosongan itu dan menggesa wakil rakyat pembangkang yang menganggotai Jawatankuasa Khas Mengenai Rasuah untuk meletakkan jawatan sebagai tanda bantahan.
Mereka adalah Dr. Tan Seng Giaw (DAP), Datuk Fauzi Abd Rahman (PKR) dan Dato’ Takiyuddin bin Hassan (PAS).
Sumber.
Sebelum ini Rafizi mendedahkan orang no 1 dan no 2 SPRM diarahkan meletak jawatan.
Rujuk sini
Aku seperti mempercayai apa yang didedahkan Rafizi ini disebabkan kedua-dua orang penting SPRM ini pernah 'terhilang' suatu ketika dahulu ketika skandal SRC dan 1MDB hangat diperkatakan. Malahan, staff-staff SPRM sendiri bersolat hajat bagi diberikan kekuatan dan kecekalan bagi meneruskan siasatan tersebut dengan telus.
Tidak cukup dengan itu, terdapat kakitangan SPRM yang rumah mereka diserbu juga. Yang ditahan polis pun ada kononnya atas nama mengambil keterangan. Yang dipindahkan jabatan pun ada. Semua tu berlaku pada tahun lepas. Tiada siapa tahu apa yang berlaku disebalik tabir meskipun begitu masyarakat tetap mempersoalkan keraguan yang timbul samada secara gosip sesama sendiri di kedai kopi mahupun berspekulasi di laman sosial.
Pendedahan Rafizi itu akhirnya menyebabkan Abu Kassim bersuara. Katanya dia meletakkan jawatan secara sukarela. Hehe.
Manakala Shukri pun dikatakan telah sampai tempoh untuk wajib bersara. Hehe lagi sekali.
Kalau pendedahan Rafizi tu fitnah tak perlu la tangkap dan siasat pegawai2 SPRM yang dedahkan atau bocorkan maklumat kepada Rafizi pun. Hanya jika perkara tu dianggap maklumat barulah boleh dikatakan membocorkan maklumat. Jika ianya bukan maklumat maksudnya siasat aje Rafizi kerana sebarkan fitnah. Tetapi bila ada gesaan dibuat supaya tangkapan dibuat terhadap pegawai SPRM yang membocorkan maklumat kepada Rafizi ini mengesahkan apa yang Rafizi dedahkan tu benar sebab tu la kita sebut sebagai MEMBOCORKAN MAKLUMAT.
Faham
Cerita pasal banglo LGE. Kalau pun SPRM tak siasat dengan terperinci, peguam negara pada bila-bila masa boleh bekerjasama dengan pdrm untuk lakukan siasatan. Maksudnya mereka tak semestinya perlu bergantung harap pada siasatan yang dijalankan oleh SPRM semata-mata. Tak payah nak konar baring banyak sangat. Ada bukti sangat, meh la laju2 dakwa LGE kat mahkamah. Jangan sembang kencang. Saiful tu boleh je Anwar ke penjara walaupun bukti hanya berdasarkan air liur dia semata-mata.
KAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAHKAH

Anonymous said...

Panjang ulasan kau mlm ni. Agaknya dah habis sekampit BERAS CAP KEPALA PELIWAT yg Rafizi beri percuma tu kau makan.
Dgn ulasan yg panjang, kau ada peluang utk dapatkan BERAS CAP KEPALA PELIWAT utk agihan pusingan kedua selepas raya nanti.

Anonymous said...

Contoh kerajaan yg bersih mcm kerajaan Selangor. Mengikut kata Rafizi, kalau nak berurusan dgn kerajaan Selangor, kena bg betina dulu, sbb kalau bg duit ikut firaun. Kalau minta upah betina tak ikut firaun.

Anonymous said...

Apa kau merepek ni bahlol

I LOVE ROSMAH. said...

kasian pendedop masih dibodohkan dedak2 basi turun temurun.puashati dgn dedak yg ada dlm masa yg sama melayu jadi golongan pariah dlm negara sendri.pastu salahkan dapiq,pkr,ph,pas atas segala kerosakan bikinan penyamun penternak.hebat sungguh kuasa pendedop..dh tu jer tazkirah buat masa ni buat pendedop yg suka mendedak...kurr..kokoko

Anonymous said...

Esok Isnin pej buka, kau dah siapkan betina utk urusan dgn kerajaan Selangor?

I LOVE ROSMAH. said...

kalo tak suka selangor berambos la balik kg ko..ni negeri dedak tak laku dah...kurrr...kokoko

Anonymous said...

aaawwwwwww.......

I LOVE ROSMAH. said...

hok aloh ada bapok ameno nak ngorat aku..tkyah la aku normal..nah dedak biar pandei skt...kurr...kokoko

Anonymous said...

OI si anon2 KETURUNAN PORNO/HOMO/RASIS-EJEN ZIONIS HARAM JADAH, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 GILA BABI oi!; termasuk tedJUBOQ BABI, 'I love Ros...', 'cucu nek tempoyak', si JUBOQ2 BABI JIJIK; tak habis2 dgn. komen2 "copy-paste" TERORIS ZIONIS DAPJUBOQ BABI HARAM JADAH lu!lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL JUBOQ BABI/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyBABI-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/BABIga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA tercinta kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPJUBOQ ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI BABI?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA BABI PENYAMAQ ZIONIS SETAN PORNO/HOMO/RASIS HARAM JADAH DAPJUBOQ BABI asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS-TERORIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI ANJING/PKRHOMO-PENGECUT ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS BABI HOMO/PORNO SIAL, GERTAK, MENCARUT & nak BUNUH & PERKOSA dia dan mak serta bapak dia yg bekas ASKAR? Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- BANGKAI BABI-PORNO HOMO-PEROGOL-PEMBUNUH mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – apa KEJADAHnya ni?!

Jadi, Go LAHAP TAIK JUBOQ BABI ZIONIS HARAM JADAH DAPBANGKAI BABI lu yg. atas muka HODOH JUBOQ BABI lu tu!!

Anonymous said...

TOLONG! KEDAH terutamanya LANGKAWI; dan YAB DS Ahmad Bashah disyaki dalam keadaan amat BAHAYA – dari EJEN2/KULI2 ZIONIS-ISrael/DAPJUBOQ ANJING, si DIKTATOR LANUN/PENYANGAK/PENYAMAQ/PEMBUNUH-madey ANAK BERANAK berIJAZAH LONGKANG tu dan EJEN2/KULI2 depa! Lihat di - http://buletinsengal.blogspot.com/2016/06/selepas-mukhriz-dipecat-dari-umno.html , Selepas Mukhriz Dipecat Dari UMNO, Gerakan Tunggingkan Ahmad Bashah dan UMNO-BN Kedah Giat Dijalankan di Kedah Selatan dan Dalam Pentadbiran Negeri Sendiri Sunday, 26 June 2016!
Bahkan aku syak DS Ahamad Bashah diRACUN!

Kanser/sakit jantung dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama PENJAJAH Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad (CIA/perisikan Barat diKUASAI MOSSAD/ZIONIS) untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang nationalis di “Dunia Ketiga“ (dan sekarang terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat di - http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan di - http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013!

Besar kemungkinan juga, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta Tanah Melayu kita ini, Almarhum-Almarhum PM Tun Abdul Razak Hussein dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya meninggal di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) dgn. bantuan PENGKHIANAT tempatan.

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Ingat! Dedak tak laku di Selangor. BERAS CAP KEPALA PELIWAT sahaja yg laku.

Ingat! Tiada rasuah wang di Selangor, rasuah betina sahaja.

Anonymous said...

Walaupun kau sukakan rosmah, kau kena ingat, rosmah tu bini orang.
JANGAN SAMPAI KAU MELANCAP DEPAN LAPTOP mcm yg kau buat dulu tu. Malulah sikit kat anak menantu dan cucu kau. Dah tua pun tak senonoh lagi perangai suka melancap.

I LOVE ROSMAH. said...

hok aloh ngamok sakan pendedop tegar kat aku.dah la level pendedop tak sedar spesis ko ni pon penbangang kat selangor.angkut beg baju anak bini cucu ko tu balik kampong la.jangan lupa bekal dedak yg aku bg tu...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

dah la balik je la kg tunggu dedak dari penyamun ko tu...berambos la dari selangor.cari dedak kat sini plak pastu fitnah ulil amri kami.ambik je la kupon dedak risda,felda,brim dll kat kg ko tu.tu pon bukan duit penternak penyamun ko punye.tu duit rakyat.takde ameno dlm dunia ni pon tak kebulur dedak kat kitorang yg akal cerdik bukan cam korang dah benak sebu penuh dedak kat mulut....kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

kim salam ngan azalina othman sedara sekampong ko tu...kurr...kokoko

Anonymous said...

Pendatang juga rupanya

Anonymous said...

Azalina tu org kg kau rupanya. Patutlah perangai tak senonoh mcm kau. Satu kandang lain2 species. Satu gila nak jd jantan, satu lg gila bini orang. Teruknya.

I LOVE ROSMAH. said...

aik kutuk kerabat sereban sendiri? ish3..tu la perangai ameno suka berebut dedak suka gadoh sesama sendri apatah lagi dgn anti dedak..kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

pehal mat indon ni...woi balik indon la kg jahid komidi.mangkok tol mat indon tak sedar diri.ke sana kamu bancuh simen...brengsek lo...kurr..kokoko

Anonymous said...

Aku mmg asal kg, tp kat Selangor. Kau tu wpun dduk bandar tapi pendatang. Ntah ntah pendatang mcm mak Lampir ampang. Dtg Selangor berlagak. Balik negeri asal lah. Berlagak nak mampus.
Tapi kau mmg suka dduk Selangor kann? Sbb dpt beras CAP KEPALA PELIWAT percuma setiap bulan.

Anonymous said...

Bayangkan si keling kerala tu nak menubuhkan 'council of elders' bersama2 kroninya supaya:

Projek2 besar akan terus ditentukan oleh si keling kerala dan di'hadiahkan' kepada keluarga dan kroni2

Sabah Sarawak dan orang2 kampung terus menerus diabaikan

Anak betina bebas nak keluar masuk gereja, peluk sayang anjing dan pilih agama

Anak botek bodoh lembab dapat merasa jadi PM macam daddy

Daim, vincent, ananda dan kroni2 lain boleh terus tidor nyenyak lepas telan duit dan hak rakyat lain

Rakyat akan terus bayar tol sampai kiamat kepada kroni2 keling kerala

Yang kaya bertambah kaya, yang miskin bertambah miskin


BEGITULAH AGENDA KELING KERALA YANG TERHALANG KERANA KEBERANIAN PM NAJIB MENENTANG KELING KERALA!

ted manoff said...

Maaf...sekadar bertanya..jo lo yg sebat duit rakyat berbillion mcm mana pula..dia tuu kroni sapa...? Sekadar bertanya saja..jgn marah geram xpe..ProOO00ootTt

Anonymous said...

Dah terbukti di mahkamah ke? Bila? Surat sapina dari mahkamah Perancis utk najib kes rasuah pembelian kapal selam tak sampai lagi ke? Dah tiga tahun tunggu. Diaorang hantar naik basikal ke?

Proooot

Anonymous said...

naik beruban rambut najib tunggu surat sapina dari perancis tu. basikal pancit bro....

Anonymous said...

Korang dah letak tandatangan deklarasi selamatkan boboi-lgbt-moortad-dapigs ke blom? Tanya jer...sebab cian tengok geng dapigs tu kena MENIPU je memanjang.

Anonymous said...

Aku pun heran, puak2 bangang ni memanjang kena tipu, tapi tak serik2. Aku rasa, beruk Uganda pun serik kalau tuan dia tipu sampai dua kali.

Anonymous said...

yang paling komedi..uli almari sedekah aiskerim kat amoi. macam clington gak. maklumlah idola katakan.....

Anonymous said...

yang paling komedi..uli almari sedekah aiskerim kat amoi. macam clington gak. maklumlah idola katakan.....

Anonymous said...

Bukan kena tipu bro...selalu nak menipu.....

I LOVE ROSMAH. said...

aik..bapak ko yg ic merah ko tembak kata aku pendatang.memang lahanat la mat indon ni datang sekapal ngan bapak jahid komidi ic merah...aku anak jati selangor beb.lu p berambos p reban seberang la...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

aku letak kasta indon kat bapak ko pon patut bersyukur.ntah2 ko ni myanmar jual sayur kat pasar borong selayang yang gaduh rebut betina rohingya kot...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

sapina? greenbok? woii mat indon p balik naik tongkang la besok selasa...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

najib dh sain kontrak dedak setiap hari selasa..kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

dah kenyang mendedak bukan main sedap bergossip ye...kurr...kokoko

UMNOEXIT said...

UMNO dah tak ada fungsi lagi bagi orang melayu.
Kita keluar je lah dari UMNO.
Sekarang ni keling, cina, orang sabah korup dalam kepimpinan uMNO.

Kita buat brexit. UMNOExit

I LOVE ROSMAH. said...

ada fungsi bro..jgn ckp camtu.fungsinya tabur dedak biar tambah bengap pendedop ...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

hamboii..marah tul pendedop dari felda jengka nih...kurr...kokoko

Anonymous said...

Anjing pengesan Dap

I LOVE ROSMAH. said...

aik sekoq je mai...p panggil kawan hang reramai.aku nk tabuq dedak ni kang ada merempan tak dpt dedak...kurr...kokoko

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates