June 18, 2016

31 Kehadiran Luar Biasa Masyarakat Cina Dalam Ceramah Perdana MCA #PRKSgBesar Semalam Harap Dapat Diterjemahkan Dalam Bentuk Undi

Kehadiran luar biasa Masyarakat Cina di dalam Ceramah Perdana MCA di Sekinchan, Sungai Besar, semalam diharapkan dapat diterjemahkan dalam bentuk undi hari ini.

Kehadiran Masyarakat Cina semalam amat meyakinkan dan mengatasi mana-mana ceramah DAP dalam kempen Pilihanraya Kecil Sungai Besar hari ini. Aura Budiman terserlah dengan laungan "Ah man Ah man" mengiringi kehadiran Budiman masuk ke tempat ceramah.

Majoriti yang hadir dari kaum Cina. Ini mesej yang jelas bahawa ada anjakan besar undi 13,000 pengundi Cina kepada BN esok. Berbanding ceramah DAP yang hanya dihadiri 300 orang sahaja di hadapan Pejabat DAP Sekinchan.

Masyarakat  tempatan terutama pengundi-pengundi Sekinchan khasnya sudah jemu dengan tipu helah Pakatan Harapan yang tiada pendirian, tang sentiasa berdolak dalik dan sikap ADUN DAP di kawasan berkenaan, Ng Sue Lim yang gagal memberikan perkhidmatan yang terbaik sejak menjadi Wakil Rakyat Sekinchan sejak Pilihanraya Umum yang lepas.

Dengan kembalinya keyakinan Masyarakat Cina ini dapat dijadikan penanda aras adakah Masyarakat Cina di Selangor kembali kepada MCA dan Barisan Nasional.









31 comments:

ted manoff said...

Admin...cina nii bijak berpolitik..apa yg dibagi mereka ambil..tapi masa undi mereka pangkah lain..teringat suatu masa dulu semasa pru13 lebih 60ribu hadir jamuan makan bersama mohd najib..tapi mereka tk undi bn pun...dgn skandal terbaru mohd najib adakah mereka kembali mengundi bn..? Jawapan tidak...!

Anonymous said...

Kaum kafir harbi ni jangan dipercaya. Mereka cuma berlakun je tu.

Ted Manoff said...

Tak perlu buat sensasi lah si makhluk dua alam Enchik Proo00tt..esok kira undi..habis cherita. .

rosdet said...

Ingat tak makan malam di port klang sebelum PRU 13..? Lagi ramai woooo...kah kah kah.. bodo macam najib lah lu ni

rosdet said...

Ingat tak makan malam di port klang sebelum PRU 13..? Lagi ramai woooo...kah kah kah.. bodo macam najib lah lu ni

I LOVE ROSMAH. said...

dulu kutuk cina babi..la ni nak jilat balik plak para pendedak.woi tak best la camni..dedak hanya untuk dipatuk makanan khas ruji korang...kurr..kokoko

Anonymous said...

ted manof pukimakharamjaddah babi lebih mulia drp kau tedmanof

Anonymous said...

Sabar la bro 243...
Apa marah sangat? Kita pun tak tau kita ni semulia mana...

Anonymous said...

tipah tertipu..tipah tertipu...

Anonymous said...

Prrrrooooootttttttt...arghhh lega..

Anonymous said...

Berlakun jer tu..makanan banyak mau tapau maa..

Anonymous said...

Woww..muncul lagi sekor penjilat tegar tokong...dah habis prk lesap ler ni...dedak pun dah terputus bekalan..

Anonymous said...

Melepaskan perasaan jer tu..ted tu hari2 pun melepaskan perasaan...

Anonymous said...

Ku tak kan tertipu lagi....hehe
ini dtg nak tapau makanan jer...hehe

Anonymous said...

Oklah... pegi la mencarut lagi utk lepas perasaan. Bak kata jib... haramj

Anonymous said...

Semoga amanah menang... kalau tak menang, harap2 keputusan tu boleh buat macai2 temenung kejap...

Anonymous said...

Dulu lain sekarang lain,kerana bijak berpolitik lah kali ini mereka akan mengubah pendirian mereka.Mereka ikhlas atau tidak itu hak mereka,tapi dalam politik kita hanya mahu undi.Keikhlasan sangat di perlukan hanya bila berkaitan dan mengerjakan suruhan dan ibadat kepada Allah,kerana Allah.

Anonymous said...

Ah man ah jib gor..

Anonymous said...

Cina mca bukan babi..geng kita maa..cina masih marah Zahid komedi kerana kata Cina nih nak ape lagi..kalau sokong kita semua baik..cina tak sokong penyangak..

I LOVE ROSMAH. said...

pendedak berhalusinasi pekena dedak campor ketum kot kunun bleh menang.kita tunggu jela keputusan pastu pasti spin balik kata cina babi bila kalah...kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

setau aku pendedak ni tau patuk je tapi lidah dorang lagi panjang dr paruh ...jilat bleh patok pon bleh...kurr ..kokoko

Anonymous said...

Cina 100% undi parti kuali pun tetap kalah juga malam ni... Pru13 undi mereka dah swing penuh pada PR pun tetap tak dapat kerusi DUN tu....
Eh, parti kuali balik 2 bulan sekali boleh menang ke??? Tidur je la hari wahai anjing fuckatan, moga dapat bermimpi yang parti kuali tu boleh menang besar... Lepas bangun nanti jangan tercirit taik warna hijau lak

Anonymous said...

Kafir harbi tu penentang negara islam... Kalau dalam dapig memang betul mereka kafir harbi

Anonymous said...

Boleh ke parti kuali tu menang???

Kalau kalah jangan meroyan macam anjing gila babi lak

Anonymous said...

Parti kuali sanjungan ko tu boleh menang kat sungai besar dan kuala kangsar ke???

Anonymous said...

Ternasuk lah anon 6:35 yg meroyan melepaskan perasaan maki hamun najib..ngok...

Anonymous said...

Jgn sampai Pan termenung mikir camana blh hilang lak deposit nih..hehehe

Anonymous said...

Dlm ibadah mesti ikhlas..
Dlm sembahyang mesti mau ikhlas..
lepas sembahyang mesti mau tipu..
mesti mau songlap..
mesti mau aiskrim dlm jamban...hehehe..
bongok bertingkat2

Anonymous said...

Sahur tadi berapa gelas tonggang ketum bang???...hehehe...

Anonymous said...

Sahur tadi berapa gelas tonggang ketum bang???...hehehe...mabok ke??

I LOVE ROSMAH. said...

misi utama menjatuhkan pemilik kilang dedak.bila kilang dedak tutup pendedak putus bekalan akan kmbali makan nasi cam kitorang.masa otak dah pulih sikit dari kebenakan akibat dedak....kurrr...kokoko

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates