June 18, 2016

14 Kedua-Dua Calon BN Boleh Mengundi, Calon Pan Dan Pas? #PRSgBesar #PRKKualaKangsar #SCS93


Cakap banyak tak mau. Kedua dua-dua calon Barisan Nasional (BN) hari ini, YB Budiman Mohd Zohdi dan Datin Mastura Yazid telah menunaikan tanggungjawab nereka sebagai pengundi di Sungai Besar dan Kuala Kangsar.

Ini barulah nama calon yang bertanggungjawab. Bertanding di mana tempat mereka sendiri menjadi pengundi. Di mana calon-calon PAN dan PAS. 

Kedua-dua calon BN mengundi pagi ni. Apa cerita 'calon tempatan' jadi-jadian PAS & PAN? Mengundi kat mana?

Hangpa bukan pengundi di sinikah? Bagaimana hangpa boleh mengharapkan untuk menang sebagai calon kalau satu undipun tidak boleh diri sendiri berikan?

14 comments:

Anonymous said...

Calon PAN sedang berurusan dgn pej Daerah. Disebabkan tidak dpt sediakan betina utk cepatkan urusan maka lambat sikit pegi mengundi. Dia cuma ada stok pondan tua je, tu yg payah nak selesai urusan pejabat.

I LOVE ROSMAH. said...

trak bangla n indon dah sampai tak kat sg besar n kuale buat back up. mana tau dedak tak jalan jampi nye.nak harap pendedak sejati taat berapa kerat je yg sokong.sume dah naik menyampah kat bang najib..kurrr...kokoko

Anonymous said...

Dah sampai tp urusan sangkut sbb tak dpt sediakan betina, ada pondan je, tu pon masih tido.

Anonymous said...

gila talak kat rosmah...haha..maafkan dia almaklum si gila talak posa tu...berbaik sangka...haha

I LOVE ROSMAH. said...

ok good job..teliti betol laporan kamu.ada lagi tak pendedak nak lapor.ada sikit lagi dedak melekat kat jari aku nih...sila sahut cepat bila aku panggil ye...kurrrrrr...kokoko

Anonymous said...

Level spm gred 3 mcm pengerusi parti anutan dia. Layak jd chief khadam kulup je

Anonymous said...

orang bolih gak celop dakwat...ko hado?????

Anonymous said...

ade orang tu jadi memeghati jer...meleleh ayor lior. nengok jer...

I LOVE ROSMAH. said...

bertuah betol najib didik pendedak.memang sah cukup taat pengikut dedaknya.tabur dedak sekali terus 10 yng datang ngumpul berjemaah.kurrr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

menyerongin ler deme pendedok udah tumpor...kurr..kokoko

Anonymous said...

Trak bangla dan indon dah datang ke??? Memang confirm la parti kuali kalah besar kan... Nanti guna la alasan BODOH tu malam ni... Mana la tu, spr boleh percaya bulat-bulat nanti...

Anonymous said...

Yang tumpo tu calon parti kuali... Menyerongin soghang-soghang kat pusat mengundi..

Undi la saya, parti kuali aka kayu....
Muahahahahahahaha

Anonymous said...

Ayat pondan yg dah nampak nak kalah

Anonymous said...

Celup carlsberg..yam sengg dengan dapig

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates