June 16, 2016

47 Ini Sahaja Standard Ketua Menteri Pulau Pinang @cmlimguaneng Dengan Memaki Orang


Mungkin Joseph Lim Guan Eng terlalu marah dengan kenyataan Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Abdul Rahman Dahlan, yang meminta agar Ketua Menteri Pulau Pinang berkenaan menjawab persoalan yang ditimbulkan mengenai isu di Pulau Pinang tanpa memutar belit fakta dan juga tidak memberi gelaran yang bukan-bukan kepada pihak yang bertanya.

Hari ini sekali lagi nasihat yang diberikan oleh Datuk Rahman Dahlan tidak diperdulikan. Lim Guan Eng menjatuhkan standard beliau sebagai Ketua Menteri dengan mengeluarkan perkataan-perkataan yang sering digunakan oleh 'cytro' politik seperti 'a headless chicken' dan sebagainya seperti yang beliau sering lakukan sebelum ini. Nampak sangat standard Ketua Menteri Pulau Pinang setaraf Red Bean Army (RBA). Tonton video Datuk Abdul Rahman Dahlan yang menimbulkan kemarahan Lim Guan Eng di bawah:

video

47 comments:

Anonymous said...

Ini pengikut pendekar wsj selasa nih. Sembang lebih cam blog nih.

Bila suruh saman wsj. Bg mcm2 alasan plak. Mana pendekar pnglimanye? Hilang masuk reban makan dedak ?

Sama la kes piji semlm. Konon hebat. Tapi apa yg piji ckp tak mampu plak ko tepis... setakat anta tukang angkat bag je dtg buat huru hara... pastu masuk tv3 suku ckp orang ln plak yg pengecut, isu asal pasal jet dan bagasi letak tepi dulu...

Anonymous said...

Kau dah kenapa...betul apa...guan eng tu...cakap merapu...mcm dah hilang akal...ya lah...isu banglo lagi...isu taman manggis lagi...isu terowong bawah tanah lagi...mcm pizi sotun tu...rosmah baru gertak hantar pengawai...protokol dia jer...dah lintang pukang...beri alasan...tak nak jumpa orang takat angkat baglah kononnya....kau tunggulah pizi rosamah hntar peguam pulak..ok lah tu...hari tu kata berguraukan...so..tunggu....pantang atok nenek...den..orang nogori ni dingato ngato...kami ni keturonan.panglimao semuonyo...kami tak takut...kalu takat si pizi tu...kami tak heran memang muko...penfitnah..nombor satu kek Malaysia ni

Anonymous said...

Ya...nampak tak..bulan Ramadhan pun rafizi nak mengadu domba dan fitnah mungkin ini kifarah yang dia terpaksa terima ingat tak kerana fitnah.. Berapa orang terbatal hajinya kerana termakan fitnah ingat doa mereka tu rafizi akan diberi Allah akal untuk menfitnah hingga ke hujung nyawa selagi dia tidak minta maaf kepada orang yang difitnahnya

Anonymous said...

Tak payah saman wsj, sbb belum saman pun pembangkang dah kalah teruk di Sarawak sehingga calon PAN HILANG WANG DEPOSIT.

Cukuplah tu, kita tunggu PRK sg besar dan k kangsor plk.

Anonymous said...

aku sokong mu 3.25...setakak pondang tu krenyek jer. mapuh kerah. sutung lembek lolei...mulut serupe betine. kuak fitenoh. buakpe tok cepak mapuh langgor lori kat lebohraye lpt.....

Anonymous said...

Klau sotong fitnah kenapa tak ade yg brani saman..brani cakap fitnah jer..LTAT gertak nak saman tapi sampai sekarang tak saman pun..

Anonymous said...

http://sharpshooterblogger.blogspot.my/2016/05/mujur-kg-mutiara-di-pulau-pinang-tidak.html?m=1

Anonymous said...

Standard rahman suruh melayu duduk kampong je.

Anonymous said...

bekas ahli dap penang berkata..penang sekarang ni paling teruk. rasuah, judi, pelacura dan dadah bersepah2. sebab nampak bersih tiada laporan dibuat.

Anonymous said...

Duduk kampung ok lagi.. Kalau ikut cakap pembangang suruh duduk dalam gua terus. Dengar je cakap pemimpin haprak mereka tu

Anonymous said...

buat ape samang. jika dalang mahkamoh pung nanti dia ghoyak itu cuma gura gura jer.
itu sebaknya mintok dia mapoh langgor lori.

Anonymous said...

Kat sungai besar dan kuala kangsar, PAN hilang kuali terus. Kat dalam ni anjing-anjing dia setakat bising je lebih... Habuk satu pun takde...

Anonymous said...

Kepala gangster taik tanpa segan silu memekak depan bilik gerakan parti lawan...

http://mymassa.blogspot.my/2016/06/pan-cari-gaduh-ceramah-depan-bilik.html?m=1

Anonymous said...

Saman je. Ke takde telo mcm alasan gurau kat 505 tu....?

Kamon la. Alasan bapok 505. Aku mtk saman je. Saman skali wsj. Atau bapok jugak punye alasan gurau?

Anonymous said...

Kat mana banyak kg, kat situ banyak bn menang...

Anonymous said...

Kat kelantan banyak kampung... Disitu BN menang juga???

Pergi balik ke gua la anjing 5:26..

Anonymous said...

Lantak orang nak saman ke tidak... Yang ko meroyan suruh orang saman tu dah kenapa???

Anonymous said...

Skang saman2 tak main ler...hakim pun melambak kes lain..lambattt...
piji pun tak kesah bayar saman..tak luak pun duit dia...apa2 hal buat fitnah teros cepuk je...senang cerita...

Anonymous said...

Oppss...tak sangka anon 5:26 otak kat lutut...hehehe
jgn mkn dedak terlebih..nanti bongok

Anonymous said...

Serawak tak boleh sama dengan semenanjubg..serawak for serawakian masih tebal..umno pun boleh bungkus kalau lawan parti serawak..tu sebab umno tak brani buka parti disrawak.wsJ dah besarkan kemaluan rakyat malaysia..Pm patut saman sebelum selasa ni..macai upahan tak ada kemaluan..

ted manoff said...

Caii..kebanyakan blog pro kerajaan dh hilang arah..ranking makin jatuh..dh tk ramai view..mat maslan 3suku semakin biol..mungkin ada blog yg tutup kedai tk lama lagi...mereka semakin meluat nk pertahan mohd najib..kalau tk hulur dh lama masuk kem dr m..

Anonymous said...

SEBAB...BOS DIORANG PUN KAYU. GORENG JER GUNA KUALI. KALAU AKU...AKU TIMPAS JA....

Anonymous said...

Pasir gudang banyak budak kelantan!apa dh jadi ni? Hanya campur sesama sendiri dh tu suka bikin kacau!cakap pun macam beruk! Pantang ditegur kita pulak dimaki! Carilah kerja dinegeri sendiri

Anonymous said...

Parti sarawak dan umno bernaung bawah satu parti besar yang sama, jadi buat apa umno nak lawan parti sarawak???

Lain la parti dapig yang sebelum pilihanraya negeri cukup bongkak berkata kononnya boleh kuasai 24 kerusi, bila masuk bertanding, dapat kerusi pun kurang dari PRN sebelumnya... Cukup memalukan...

Anonymous said...

Masa pru Sarawak sebelum ni, pembangkang confiden akan dpt tawan Sarawak berdasarkan statistik dulu dan isu2 terkini, tapi terpegang taik jugak. Nasib baik hilang deposit je, kalau hilang seluar baju, ada yg berfuling atas jln.

Lain kali jgn takbur sangat pembangkang ooi.

Anonymous said...

Blog pro kerajaan semakin menurun pun, ko duduk bertenggek kat sini juga... Asyik-asyik dengar kentut bau tengik ko tu... Ingat ko kentut kat sini hari-hari makin ramai yang akan sokong dapig ke??? Kalau ye, takde la kat sarawak pun bungkus 3 kerusi dari PRN sebelum tu...

Anonymous said...

Presiden PAN yg boleh bersuara spt beruk adalah bekas MP Kelantan.
Kesian dia ni yaaa.

Anonymous said...

547 dan 607...

Ko bedua pondan ke dgn wsj? Pondan bukit bintang yek? Dengar wsj je, banyak pulak alasan pondan... dtg ke pc piji ada pulak masa?

Anonymous said...

80% kerusi parlimen bn berada di kawasan luar bandar dlm pru 13...

545 610 boleh study semula pru 13 tu.

Anonymous said...

Bro 6:10... Selamat berkenalan dengan anjing fuckatan... Begitu la keadaan dengan pemikiran mereka, otak mereka memang letaknya di kepala lutut pun...

Anonymous said...

Eh biasa la lepas tukar2 kwsn, biasanye bn boleh dpt byk cam 2004...biasa tu pecah2 undi.

Takpe tunggu prk nanti... sabar yek macai cacai sekelian... banyak pulak dedakan...

Anonymous said...

Anus 6:45, jadi cakap anjing 5:26 memang tak boleh pakai la... Oh ye, ko dengan anjing 5:26 tu si mangkuk yang sama kan??

Anonymous said...

Bila tanya pasal saman wsj, ramai pulak jadi pondan kat sini.

Padahal kat pwtc kemain lagi tepekik telolong hidup itu ini. Hunus keris apa bagai cium kucup plak... kemain bg title kat diri sendiri pejuang pahlawan ultra gaban hebat....

Tapi ... dgn wsj, tiba2 kepit jadi pondan. Termasuk macai2 dlm nih...

Anonymous said...

toad prooooot....klau sudah bersekongkol dgn komunis jadi hati korang pon sudah jadi komunis sampai sanggup tikam bangsa sendiri. mmg kau pon pelacur kpd agama dan bangsa kau. busuk hati..

Anonymous said...

Memang kami nak tunggu prk pun... Nak tengok setakat mana cakap besar anjing-anjing fuckatan kat sini 'boleh dipakai'.... Atau sama je perangai mereka seperti sebelum PRN sarawak yang lalu... Setakat jadi juara menyalak je...

Anonymous said...

Setakat bekas je la... Berlawan di PRK dan PRU asyik kalah memanjang. Klau kalah lagi di sungai besar dan kuala kangsar ni, aku sarankan mat sabu letak jawatan je la... Badi kekalahan dia cukup kuat. Di sarawak kalah, di semenanjung kalah... Buang karen je...

Anonymous said...

wsj tu kafir dan penipu dan berhatikan komunis. mmg nak pecah belah org islam yg sudah si kafir2 lahanat ni buat d negara2 middleeast. dan dorang pon mkn hasutan mcm barua2 tun m yg sudah jadi komunis dan pelacur kpd bangsa dan agama.

Anonymous said...

Anjing tu ingat, klau najib tak berani nak saman wsj bermakna wsj tu dipihak yang benar la ye... Penyiasat-penyiasat di malaysia dah temukan bukti yang cakap wsj tu tak boleh dipakai pun...

Anonymous said...

Anjing tu ingat, klau najib tak berani nak saman wsj bermakna wsj tu dipihak yang benar la ye... Penyiasat-penyiasat di malaysia dah temukan bukti yang cakap wsj tu tak boleh dipakai pun...

Anonymous said...

Ada 2 ekor pondan bb siap ckp ada bukti. Tapi ckp sembang dlm blog je la...

Yg sekor lg bg alasan pondan kapir penipu komunis...

Ko tau tak camne dunia tengok korang ya panglima pondan ...

Anonymous said...

Dulu fuckatan tu anjing tapi sekarang dah bertukar kejadian jadi taik anjing.

Anonymous said...

Banyak pulak alasan pondan keluar lepas satu2... bukti apanye?

Bawak ke makamah dulu. Baru sembang bukti tak bukti. Tak payah berpondan la ko dgn alasan tu...

Anonymous said...

Bila pehimpunan, kumpul mocik pocik kg.... kmdn sembang ngalahkan pendekar cakerawalak...

Tapi tiap2 kali selasa, betukar jadi pondan. Yg macai kat sini pulak, cari alasan cam pondan bb ...

Dulu masa nenek jahara menang saman, mengekek cam ungka macai2 tu...

Anonymous said...

Tak payah ke mahkamah pun sprm, polis, bank negara, peguam negara kata takde apa-apa kes macam yang disebutkan oleh wsj tu. Kalau dah benak, cakap la macam mana pun... Tetap benak juga...

Nanti anjing macam ko akan kata ada hidden hand... Wei, yang siasat dakwaan wsj tu hanya seorang je ke??? Pembangkang pun dah sedia maklum akan kebenarannya... Hanya tinggal dah spesis anjing, menyalak tak sudah....

Anonymous said...

Agaknya bila babi besar ni nak dihumban dalam penjara, terowong 6 billion lagi penting dari kebajikan rakyat, dahla tanah PPRT disamunnya

Anonymous said...

Ungka jangan sebut, mengamuk mat sabun ada orang ambil gelaran dia tu

Anonymous said...

Lapiji bapok tu taraf dia sama dengan mak nyah chow kit je...taraf sampah. Rakyat tak payah layan la. Baik pi sapu sampah lagi baik.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates