June 14, 2016

25 Calon PAS #PRKSgBesar Buat Gimik Lakonan Gila, Musim Menuai Dibantainya Menabur Benih Padi #SCS93

Calon PAS Sungai Besar, Dr Abdul Rani Osman sekali lagi buat gimik lakonan tidak masuk akal. Sekarang ini adalah musim menuai buat pesawah di Sungai Besar.

Bagi orang yang berpelajaran tinggi ini yang mungkin seumur hidup tidak pernah menjejak kaki ke sawah bendang membuat lakonan seolah-olah mahu menanam tanaman. Orang guna mesin tabur benih padi semasa proses awal, iaitu semsa tanah basah dan sedikit berair bukan semasa padi yang sedang masak menguning ka Dr Abdul Rani? Apa punya gimiklah calon PAS ini.

Sebelum ini Dr Abdul Rani pernah menjadi bahan jenaka apabila beliau berlakon menyampaikan sumbangan banjir di hadapan sekolah tanpa ada penduduk.

Keduanya, yang paling lucu apabila beliau merasmikan pembukaan tandas yang dibinanya di sebuah estet. Macam ni pun majoriti Rakyat DUN di kawasannya memilih sebagai Wakil Rakyat Selangor.

25 comments:

Ted Manoff said...

Tunggu komen si dua alam Mr. Proo00tt

Anonymous said...

http://www.amenoworld.net/2016/06/rosmah-tiba-lewat-di-hari-persembahan.html?m=1

Anonymous said...

Engko hantam geng najib?..cari nahas engko ni..nanti beraya poket kosong baru padan muka..he3..

Anonymous said...

Poket dah hampir penoh sebelum Najib jadi PM lah Chai. ..

I LOVE ROSMAH. said...

admin buat lawak la.gambar guni baja dedak cap dacing ada tak.kan skang musim membaja.dimana ada baja makin bertambah lah pendedak tegar buat duit.kurr.kokoko

ted manoff said...

Aduhh...dia dulu komen..bila nk tukar nama ni bro...? Pam racun tuu ada dua fungsi admin..meracun dan untuk tabur benih...tapi sayangnya buatan china DAP...lain kali pakailah jenama stihl dan maruyama baru power...

Anonymous said...

Rosmah bukan Adun
bukan MP
bukan pesaing politik
bukan bertanding mana2 kerusi..
rosmah cuma istrri PM yg secara tak langsung mempunyai kelebihan berbanding isteri korang...
tapi macai tak habis2 gunakan rosmah utk jatuhkan Najib semata mata....

Anonymous said...

Mamak tun dah penohkan

Anonymous said...

Syabas ted ori..ko dah kalahkan ted proot...hehehe...biar dia meroyan tunggu entri CTS yg baru nak jadi 1st commentor

Anonymous said...

Bukan niat dol rani nak buat gimik....
Dol Rani cuma berniat nak membohong rakyat supaya dimata rakyat dialah yg banyak berbudi pd rakyat....
dahsyat sungguh si penipu zaman sekarang...janji masyukkkk

Anonymous said...

Banglo pokok manggis dah kat mana skang?

I LOVE ROSMAH. said...

reza aziz dah beli la bro buat reban .bagi dedak kat korang sampai tercekik...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

reza aziz dah beli la bro buat reban .bagi dedak kat korang sampai tercekik...kurr..kokoko

Anonymous said...

Ko bayangkn tv3sukutaik sembang setengah jam pasal banglo tiap2 hari dekat sebolan...

Rupanye khas utk pilihanraya sarawak... kasi makan tiap2 hari sebelum pangkah parti tong biru 60 tahun intenet 4g lagi 5 tahun...

Anonymous said...

250 jota tah kemana, lombu pun tah ke mana...

Tapi takde sapa salah... lombu jugak yg dpt kondo. Dedakan camne? Tekangkang layan gegancaza sambil belek pacaindera melayu islam tak cukup kain...

Anonymous said...

Dol rani buat tak masuk tv. Tapi kalau pasal gst memurahkn harga barang cam anak maslan ckp tu masuk tv bro... nganga mocik pocik...

Anonymous said...

Kutuk lah lagi fitnah lah lagi...dari pangkah Pas atau pan atau pkr atau dap elok lagi pangkah Bn dan umno...hidup aman..rezeki dipermudahkan..walau tak kaya..syukur kerana masih dapat bernafas di bulan Ramadhan tahun ini dan dapat mengerjakan ibadah tanpa gangguan...Alhamdulillah

Anonymous said...

Cakaplah apa pun...akhirnya kita akan kembali jua pada Sang Pencipta..yang tak amanah...mungkin terlepas di dunia tp tidak di akhirat..tetapi yang perlu kita tahu setiap manusia tidak terlepas dari melakukan dosa...dan..Allah itu Maha Pengampun...so..250 juta ke mana lembu ke. mana...pihak mahkamah dah kata no kes..so no keslah...mungkin kita nampak silap orang tu...kebaikan nya kita tahu..tu semua urusan Allah so..kalau tak puas hati pergi report polis...jgn merapu kt blog ni...kita orang yng membaca sekadar baca je.. Then.after that...lupa...sbb kita pun bukan baik sangat..ok

Anonymous said...

Mmg kau patut marah sbb kau hilang deposit bertanding di Serawak kan?

I LOVE ROSMAH. said...

meme ler urusan allah segala segi.tapi kita ada al quran n sunnah sebagai panduan.cuma yang membezakan manusia makanan asasi adalah nasi dan hewan makanannya dedak...kurrr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

meme ler urusan allah segala segi.tapi kita ada al quran n sunnah sebagai panduan.cuma yang membezakan manusia makanan asasi adalah nasi dan hewan makanannya dedak...kurrr..kokoko

Anonymous said...

3 kawasan yang dapig menang, dulu ada 4g, kemudian sekarang dah kene downgrade ke 1g sebab BN menang. Itu kalau ikut ilmu hisab dalam jamban anjing tokong 12:41 tu la...

Anonymous said...

Tv3 gomeng kontrol...gomeng ada kuasa musti mau pakai...klw tak guna kuasa gomeng bongok namanya...hehehe

Anonymous said...

Sangat setuju...mcm kat selangor nih...
pakatan pun dah tak nak berpakatan..mangkuk btl..penat jer sokong dorang ni...

Anonymous said...

Pembangang selalu tengok tv3 ke sampai meroyan lain macam je...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates