June 18, 2016

66 Calon PAN Tiba Di Pusat Mengundi Keseorangan

Masa senang bersama, masa susah keseorangan. Mana Tun Dr Mahathir? Mana Lim Kit Siang? Mana Mohammad Sabu? Mana penyokong-penyokong? Sedih melihat calon PAN, Dr Termizi Ramli tiba di Pusat Mengundi Taman Bunga Raya berseorangan.

Walaupun beliau tidak boleh mengundi kerana berdaftar dan tinggal di Shah Alam, setudak-tidak iringlah beliau untuk melawat kononnya pengundi-pengundi beliau. Adakah ini tanda PAN akan kehilangan deposit pilihanraya malam ini?

66 comments:

Anonymous said...

ape kejadahnye datang sengeh sane sengeh sini. ngundi pun hagham...
oghang luor.

I LOVE ROSMAH. said...

hero memng ler kena sorang.kalo pendedak nyuruk belakang pungkok pengikut nyer.kurr..kokoko

Anonymous said...

Kalau ikut firasat anjing-anjing ph, calon nampak je berkeseorangan tapi semua pemimpin ph termasuk madey tengah escot pengundi untuk ke pusat pengundian, jangan bagi BN curi...

Anonymous said...

Hero yang bakal hilang deposit memang begitu...

I LOVE ROSMAH. said...

zaman mendedak dah berlalu.ni zaman angry bird.berpa kerat la sokong sangat parti pendedakkan tu selagi abg najib ada nak sailang duit rakyat lg 2tahun ni....kurrr...kokoko

Anonymous said...

PAN... pasti menang di Sg,Besar hari ini.
Calun PAN saje tak mahu tunjuk taring. Dia selamba.Menang dalam tangan, kalah tidak sama sekali.
Hidup PAN....

Anonymous said...

Jangan sebut PAN, nanti mat sabun marah... Sebab parti kayu.. Sama macam anjing dia juga... Buta kayu...

Anonymous said...

Zaman mendedak??? Yang aku tahu zaman orang makan sawi free dah takde.. Yang ada hanya babi je dapat yang free2 tu...

Anonymous said...

Tunggu nak menang nanti baru ada semangat nak jadi pengundi kuale... Kalau kalh, tetap jadi pengundi shah alam... Hati kecik sebenarnya... Dapat pulak bernaung bawah parti kayu...

Muahahahahahahaha

ted manoff said...

Berita terkini..!!! Calon pan sedang mendahului lawan..!!

Anonymous said...

Berita terkini dalam mimpi anjing ted kentut..

Tahniah, teruskan mimpi anda...

Anonymous said...

hero keling...kah kah kah.....

Anonymous said...

Muahahahahaha

Anonymous said...

betul la tu...zaman madey bagi dedah dah berlalu. tu pasal pemakan dedak dia...bekas ap kuale kangsor tak nampak muke. dah tak dapat dedak. tapi....walau tak dapat dedak nampak semua gemok gemok. mungkin simpanan dedaknya makan tak habis.

Anonymous said...

Benar pan mendahului lawan mencari tempat nyorok nanti malu besar kalah teruk..

Ted Manoff said...

Si Proo00tt makhluk dua alam..dok mengilai macham langsuir pulak dah..

Anonymous said...

boleh la ko kata pan mendahului lawan ted manof oii... dia datang sorang, yang lain datang beramai. dah takde yang ngiring, apa ke jadah datang lenggang kangkong....kah kah kah...layan aje la lawak awak tu ted manof oiii. namapun ciplak nama orang.

Anonymous said...

Hero?,,,aku kagum dgn hero tamil ni.

Anonymous said...

http://www.ekeleh.com/bonus-lebih-lumayan-untuk-penjawat-awam-selangor/

Anonymous said...

Ted kentut takkan siang-siang dah mabuk kot.... Dapig belum buat kenduri arak besar-besaran, si kentut tu mabuk terlebih sakan lak

Anonymous said...

Penang dapat bonus berapa pulak tahun ni??? Takkan rm500 jugak, tokong pun dapat diskaun juta-juta, penjawat awam penang dapat habuk je

Anonymous said...

Ya, calon PAN paling depan lari balik sbb dah dpt agak mungkin hilang deposit.

Anonymous said...

Paddayappa... Kuali bungkus juga

Anonymous said...

Mak oooooiiiii....undi belum ditutup....ko bukak peti apekebende.. ni kalau org bn umno berbunyi dah tuduh mcm mcm..apsal ko tak iring calon pujaan ko tu.. ko kan asik bertenggek kat sini... bangun tido tak mandi tak gosok gigi terus jd org pertama di blog ni...kurang kurangnya dpt juga org kenal muka ko tu..dpt la ko popularrrrrr..tak le org kata muka ko poyo kah kah kah

Anonymous said...

Hero terpaksa tunjuk muka tebal.. belakang kurr kurr kokoko...air mata tak berlagu..keluar bunyi kurr kurr kokoko HAH HAH HAH

Isteri dia mana??? Kan selalu iring dia???

Anonymous said...

Hanya penyangak saje mempertahankan dan menyokong penyangak..menang kalah di tentukan oleh kuasa Allah

Anonymous said...

Zaman burung...kih kih kih..org pan suka burang ka kih kih kih...burung bertenggek kat mana ya, ni pasti mat sapu pan boleh jawab...

Jd burung kurr kurr kokoko kih kih kih

Anonymous said...

bangang punya ted manoff...bodoh tak boleh diajar....

Anonymous said...

Dah 1 minggu berita bonus di penang..3/4 gaji bulanan..negeri yg tidak dipimpin oleh makhluk perosak dapat banyak..najib bagi Jho Tahik lo ratus juta ringgit..

Anonymous said...

Yesss..ted kentot gagal lagi utk jadi 1st komentor...hahaha

Anonymous said...

Ted kentod bin ketod ler..

Anonymous said...

Sedang mendedakan haiwan ternakan..haha

Anonymous said...

Sebelum menang kena usaha ler...ngok

Anonymous said...

Bukan ditentukan oleh kuasa pengundi ke??? Itu yang selalu aku dengar pembangang cakap... Arini anjing pembangang dah cakap lain pulak.. Dah hidu kekalahan besar-besaran la th

Cik Minah said...

CALON yang berani!!!!!
CALON PAN tak perlukan gerombolan.
Sorang-sorang boleh jalankan kerja.
Kalau asik nak tunggu kroni dan gerombolan,
satu kerja pun tak boleh jalan.
Orang macam ni tidak bergantung kepada sesiapa.
Sanggup mengharungi lautan api.
Semoga dia berjaya.


Anonymous said...

3/4 gaji bulanan je?? Apsal boleh lain-lain dengan selangor lak. Ph lagi kurang cekap dari pr ke??? Ke pasal nak cover kerugian dah banyak duit bagi kroni buat terowong dasar laut...

Anonymous said...

Sorang-sorang buat kerja... Sorang-sorang usung bendera... Sorang-sorang keluar duit yang bakal hilang deposit

Anonymous said...

SUNGAI BESAR – Penganalisis Politik, Prof Mohammad Agus Yusoff menyifatkan parti pembangkang hanya menggunakan taktik memaki hamun ketika proses pilihanraya.

Menurut beliau, disebabkan tindakan mereka itu, ia memberi peluang kepada Barisan nasional memancing undi pengundi setia kerana mereka menggunakan pendekatan yang lebih halus dengan menjaga kepentingan rakyat.

“Ketika pilihan raya, BN tahu menjaga perut dan poket rakyat. Pembangkang pula, masa pilihan raya, ketikanya untuk memaki hamun pihak lawan,” katanya ketika membalas salah satu komen di laman Facebook.

Dalam muat naik status beliau di laman Facebook, beliau turut menghuraikan bahawa penerimaan parti Amanah Negara adalah positif berbanding PAS di kalangan penyokong pembangkang yang dilihat lebih mendapat sokongan kuat Melayu Islamis progresif berbanding PAS yang hanya mengharapkan penyokong tegar.

“Biarpun parti baru, sokongan diterimanya dari bukan Melayu cukup kuat. Selain itu, Amanah juga mendapat sokongan kuat golongan Melayu Islamis yang progresif.

“PAS yang telah lama dalam politik negara pula ketinggalan di belakang. PAS hanya bergantung undi kepada penyokong tegarnya sahaja. Pengundi bukan Melayu yang sebelum ini menyukai PAS tidak akan mengundi PAS lagi, Pengundi atas pagar juga begitu, tidak ramai yang akan mengundi PAS,”tulisnya.

Ekoran dari itu, beliau turut menyatakan keyakinannya terhadap Barisan Nasional yang akan menang di kedua-dua pilihanraya iaitu di Sungai Besar dan Kuala Kangsar.

“Tanpa ragu BN akan menang di kedua-dua kawasan. Senarailah apa juga masalah dalaman dan luaran yang dihadapi oleh BN, namun parti ini tetap menang cemerlang dengan majoriti yang meningkat berbanding PRU 2013,” katanya.l

ted manoff said...

Hahaha..Bongok punya macaii..bn kerah jentera seluruh negara hadapi dua prk..hanya tertumpu 2kawasan saja..pukulan KO untuk bn adalah PRU14 nanti..masa tuu jentera bn tertumpu diseluruh negara...mau terberak mohd najib nanti..keputusan mlm nii merupakan signal kepada bn..ProOO00ootTt

ted manoff said...

Macaii sekelian..tinjauan menunjukkan calon pan boleh mng prk kali nii..bn bagi kita ambil tapi undi jangan...

Anonymous said...

Kah kah kah kah... Alasan ted kentut bila dah nampak kekalahan di sungai besar dan kuala kangsar. Sebelum ni kata pengundi dah bijak dan akan tolak najib dan bn... Sekali parti kuali pergi mana pun tetap kalah.. Di sarawak macam tu, di PRK pun begitu juga...

Tahniah.. Mimpi kentut kamu tu masih belum lagi berakhir...

Anonymous said...

Calon berani keh keh keh...cium kentot ted je laaaa...masa pr dulu bukan main dahsyat beramai ramai, la ni konnnnnn sorang sorang buat keje...

Yg bebenornya duluuuuuuu sesungguhnya org pas dipergunakan jd benteng dap pkr...suruh berguling suruh menjerit suruh berkempen suruh itu ini..tengok apa kata hj hadi....dlm pas byk mangga harum manis...la ni kulit mangga dah terkupas dah robek...tak boleh lagi guna org pas utk diperkudakan

Minahhhhhhhhhh ko dulu berenang lautan api....kah kah kah...cakap byk ckp beso tapi bior pemimpin keseorangan berenang...kah kah kah

Anonymous said...

SHAH ALAM: Pelawaan terhadap Dr Abdul Rani Osman untuk menyertai Pakatan Harapan (PH) ibarat 'bisikan syaitan', kata Ketua Penerangan Dewan ulama PAS, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali.

Mohd Khairuddin berkata, bisikan sebegitu akan sentiasa ada untuk menggugat prinsip perjuangan seseorang pemimpin dan ternyata Dr Rani berjaya melepasi ujian itu.

"PAN, PKR dan DAP sentiasa memujuk ahli PAS bersama mereka, ibaratnya seperti syaitan membisikkan kejahatan untuk mengajak manusia meninggalkan kebenaran.

"Saya ucapkan tahniah kepada Dr Rani kerana istiqamah, dan bukan saja dia, ramai lagi yang istiqamah dengan perjuangan kita (PAS) insya-Allah," katanya ketika dihubungi Antarapos.

Semalam, Dr Rani mendedahkan beliau dipelawa oleh Penasihat DAP Lim Kit Siang dan Presiden Parti Amanah Negara (PAN) Mohamad Sabu untuk menyertai PAN dan menarik diri daripada bertanding dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sungai Besar.


Menurut Dr Rani, pelawaan berkenaan bukan pertama kali diterimanya malah terdapat ramai lagi pemimpin pakatan pembangkang itu membuat tawaran berkenaan.

Anonymous said...

Yang mengundi tu bukannya jentera bn..sekadar beralasan

ted manoff said...

Tinjauan menunjukkan calon pan boleh mng dgn majoriti besar kali nii..ketawa lah sepuasnya sekadar sedapkan hati..

Anonymous said...

hero taik pandir.

Anonymous said...

Syaiton parti kuali tak kena ikat bulan puasa ni...

Anonymous said...

Bercakap je keluar kentut ni la jdnya...kalau bn umno hadapi 2 tempat...pembangkang pun sama.. kurang kurang la sikit kentut hangit tu, jgn tunjuk sgt kebodohan diri sendiri..

Anonymous said...

Tinjauan dari facebook parti kuali ke???

Kah kah kah kah kah... Hilang dah prooott ted kentut tu

Anonymous said...

Berkentot lah kau sebelum kau dikentotkan.

Anonymous said...

Tokong dari Penang terpaksa dtg cover, apek tua dan mamak mafey terpaksa diusung nak kempen dan menipu.
Itu nak kira mcmana?

Anonymous said...

Ted kentut... Izinkan aku ulangsiar semula komen ko 3:43 tu ye... Malam nanti la...

Muahahahahahaha

Anonymous said...

Tinjauan syok sendiri

Anonymous said...

Opps sori, pembetulan...

Ted kentut... Izinkan aku ulangsiar semula komen ko 3:41 tu ye... Malam nanti la...

Muahahahahahaha

Anonymous said...

45 minit lagi ni... Nak tengok kuali meroyan sakan malam ni..

Anonymous said...

Hero tamil ni nampak dtg sorang je, pengiring kita tak boleh lihat, sbb pengiring dia ialah dewa murugan.

Anonymous said...

Patut laaa...

Anonymous said...

Waktu penamaan calon aku dijulang... Waktu kalah bertanding, korang buat aku umpama lebai malang..

Anonymous said...

kedua-dua calon dari bn boleh mengundi di tempat sendiri. calon pan dan pas? hahahaha.... calon pan kuale kata orang tempatan, tapi tak boleh mengundi. tempatan kebendenya? biarlah ted manof keldai dap tu nak gelak sakan konon pan menang sebab lepas umum keputusan nanti dia akan tertelan telur sendiri...

Anonymous said...

Orang tempatan.. Atok calon tu dulu ye la... Dia nak cakap kuale pun dah pengkor gamaknya..

Anonymous said...

Keputusan tak rasmi.

Calon PAN kalah di kedua-dua tempat dgn jumlah undi di tempat ketiga di belakang BN dan Pas.

Harap calon PAN tak hilang deposit, kesian jugak dekat-dekat nak raya ni.

Anonymous said...

http://semuthitam80.blogspot.my/2016/06/keputusan-tak-rasmi-prk-sungai-besar.html?m=1

Anonymous said...

http://www.mysumber.com/keputusan-rasmi-terkini-prk-kuala-kangsar-dan-sungai-besar-2016.html

Anonymous said...

Terima kasih Tun Mahathir kerana telah beri kemenangan mudah kepada calon BN... Signal kononnya rakyat bakal menolak Najib nampaknya tak berjaya diperolehi...

Kah kah kah kah kah kah kah

P/S: Buat CTS, cepat-cepat bukak entri baru... Aku nak ulangsiarkan komen ted kentut tu.. TQ

Anonymous said...

Sekiranya BN secara rasmi menang...kita yg beragama Islam ucapkan Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulilah..

Anonymous said...

kokoko....komunis...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates