June 14, 2016

63 Bila Babi Berkempen Di #PRKSungaiBesar Dan Jadikan Babi Sebagai Bahan Kempen #SCS93

Inilah akibatnya apabila tiada isu tempatan yang besar yang hendak dikemukakan dalam sesuatu Pilihan Raya Kecil (PRK). Inilah jadinya apabila parti serpihan Melayu PAS, PAN didominasi dan ditunggangi oleh parti Cina cauvinist DAP.

Tanpa mengira sensitiviti Umat Islam, isu babi dimainkan di dalam bulan Ramadhan. Apabila menjemput seekor babi untuk berceramah pastinya isu keturunan beliau juga yang pasti akan dibawa. Ungkapan orang Melayu yang babi sememangnya keterlaluan.

Bukan nak sokong kenyataan Ahli Parlimen Seremban ini. Jika diamati ada betulnya. Melayu babi adalah melayu bodoh yang boleh menjadi tunggangan DAP, menjadi barua bertaraf tapak kaki dia. Jadi ingatlah wahai Melayu jangan menjadi babi yang senang dimakan dan ditunggangi oleh DAP laknatullah.


Cina DAP ini juga pernah mengeluarkan kenyataan "Cilaka punya Melayu" seperti video di bawah:

63 comments:

Anonymous said...

Melayu babi memang ada iaitu Melayu Dap dan Melayu yang sokong Dap seperti pkr pan dan terbaru Mahadey kan kan kan

I LOVE ROSMAH. said...

babi ni salah satu ciptaan allah yg indah.tapi kalo manusia jadi ternakan suka mendedak je,macamana nak dikategorikan yer.soalan cepuk mas...kurr..kokoko

ted manoff said...

Apa nii admin...? Kalau melayu yg sokong dap dipanggil babi...habis kalau melayu yg sokong mohd najib nk panggil apa..?admin betul2 LAKNATULLAH...takut sangat dgn dap..fobia dengan dap..bukan dap dapat perintah malaysia pun..nii semua dakyah untuk menakutkan orang melayu saja...rakyat semakin meluat dan tk sabar untuk lakukan perubahan...

Anonymous said...

Si kentut busuk kau faham ke tak yang cakap Melayu ni babi bukan admin tapi anthony loke cina si pekan babi....aduh baca pun tarak faham lagi mahu kadi komen...manyak malu loo.ini mcm orang pun ada ke....orang yang sokong dap itu baru melayu babi tapi orang ysng sokong Pm Najib kita gelar orang mukmin sejati sebab ikut hadis dan al Quran...taat pada ulil amri....senang gitu.....

I LOVE ROSMAH. said...

vetul2 buta hati ternakan najib ni..suka2 terjemah al quran spin penyamun bertukar mukmin.adoyaii...kurr..nah dedak.kasian..kokoko

ted manoff said...

"Bukan nak sokong kenyataan Ahli Parlimen Seremban ini. Jika diamati ada betulnya. Melayu babi adalah melayu bodoh yang boleh menjadi tunggangan DAP, menjadi barua bertaraf tapak kaki dia. Jadi ingatlah wahai Melayu jangan menjadi babi yang senang dimakan dan ditunggangi oleh DAP laknatullah."

Anon12:56 kalau pemimpin tu curi wang rakyat pun kena taat kee..? Ko bangang ke hape nii...ckp mcm orang mabuk ketum...ProOO00ootTt

Anonymous said...

Malaysia bakal pengexport babi
terbesar dgn 45% penduduknya bertukar jdi babi.

I LOVE ROSMAH. said...

kalo najib yang ekspot musti suku sakatnya semakin sayang kerana dedak.ternakan najib apa tau dedak dedak dedak...kurrr...kokoko

Anonymous said...

Yes...perlu taat walau kau cakap Pm Najib curi wang tapi terbukti fitnah..dah selesai pun cerita wang tu....nampak sangat nak buruk kan Najib asyik cerita yang dah jadi sejarah maklumlah nah buat cerita lain..tak ada modal asyik asyik rompak asyik asyik menyamun....dan dalam hadis dah cakap walau sekejam mana pun pemimpin tu wajib taat selagi tidak memaksa kamu berbuat maksiat....woii banyak membacalah woii... otak blank....i love rosmah oops silap pulak sikentut busuk....oops silap lagi. Si tukang fitnah..baru...betul..

Anonymous said...

Otak blank apa yang kau cuba sampaikan... komen kau tu mcm sampah...nak komen beri fakta bukan merapu mcm baru minum air ketum...

Anonymous said...

Ted manoff, kaulah yg mula2 jd babi.

Anonymous said...

Silap tu...penduduk malaysia tak boleh jadi babi tapi perangai mcm babi baru batul buat jenyataan dan komen pun menyondol je...ntah apa apa macam mabuk ketum..merapu..salah seorangnya anthony loke dan kedanya anon 127 dan sekutunya terutama si kentut busuk cik minah i love rosmah.....yang mereka ni semuanya tak blank kerana terlalu banyak menfitnah

Anonymous said...

Mak bapak kaulah yg lahir anak babi mcm kau.

Anonymous said...

Ayat puak2 pemakan babi drp DAP atau PAN - chief khadam kulup

ted manoff said...

Hahaha...bongok punya macaii..bacalah hadis tu sampai habis..jgn baca separuh saja..jadilah ko tunggul kayu mohd najib..banyak kee duit raya rosmah bagi admin..jadi bahan ketawa saja..

Anonymous said...

Maksud Anthony Loke, yg dimaksudkan melayu babi ialah Melayu DAP dan PAN mcm tiga empat ekor di atas.

Anonymous said...

I love rosmah tadi kau ckp...kalau Melayu sokong Dap dipanggil Melayu babi kan kalau Melayu..sokong Pm... MELAYU MUKMINLAH...ANON 1256 tak cakap pun pasal Pm....betul lah otak kamu dah blank sbb suka mmfitnah bila pulak yang sokong Pm jadi penyamun...

Anonymous said...

Baik la aku sokong anthony ni banding sokong jib...

Anonymous said...

Boleh la ko duduk sebelah mat sabu sambil menikmati babi bersama guan eng

Anonymous said...

Tanya la di negeri mana jadi pembekal daging babi mega sekarang ni... Punyai ladang tertutup lagi

Anonymous said...

Yayaya... Aku setuju sgt kau dduk sebelah mat sabu sbb mat sabu kata dia lebih rela mkn babi dgn guan eng berbanding mkn ayam dgn najib.

Kau pun boleh tumpang mkn babi free. Bukan senang nak dapat peluang mkn babi free dgn khalifah guan eng. Kau ni kira sgt bertuah. Mahathir belum tentu dpt peluang ni.

Anonymous said...

kurrrrrr....ko panggil ayam kan. ayam makan dedak. ok la lagi. halal.
kalau babi apa makanannya. bahan yang dah busuk. termasuk bangkai2 reput. walau tuhan cipta babi. tapi haram. bayangkan kalau melayu babi. hinanya la....
ingat tu...jangan jadi babi. asyik menyondol jer. biar jadi KAYU....

Anonymous said...

enko cakap la apa pun sikentut. kalau dap tu aku memang buat musuh sampai mati. 13mei aku masih ingat lagi. macamana diorang sembelih saudara aku. kepala babi tu masih lagi hidup. berpegang tangan dengan melayu mudah sangat lupa. kalau enko pun nak jadi babi sama ngan mereka. silakan. pada aku...aku tak kan lupa.

Anonymous said...

senang kalau macam tu. jadi babi. senang nak kenal nanti. peristiwa 13mei masih lagi aku dendam.

I LOVE ROSMAH. said...

kenapa korang suka sangat ngan spesis nama babi ekk?cuba tukar lipas,cicak,tenok ke tak bleh ke?pening dan bosan la tengok pendedak tegar ni modal "BABI" jer?kurrr...kokoko

Anonymous said...

Wah marah betul melayu2 islam kat atas ni...

Aku ulang, baikla aku sokong anthony ni dari sokong jib tu...

Bulan pose ni kena belajar sabar yek.

Anonymous said...

http://www.malaysiakini.com/news/345260
IPIC heret 1MDB, MOF kepada timbang tara London tuntut AS$6.5b

ce-pat ce-pat
sebar kan.
GAMECHANGER DI KK DAN SB.

Anonymous said...

Kepala anggok ko babi tu indah...
Allah jadikan babi utk uji iman manusia...
di haramkan...tapi ada gak spesis manusia mentekedarah...bongok

Anonymous said...

Ko jangan mak mak...
Diorang tu semua pejuang islam sebenar tu... biasa besedekah... tak tinggal semayang pose bagai. Kat umah pun selalu jadi imam kat anak bini...

Diorang tengah jihad tu...

Anonymous said...

Degil diorang nih... nanti ag basuh diorang, skali ngan gabenur sammo hung akan betindak...jaga ko ipic.

Anonymous said...

17:00 - sokonglah anthony tu, mudahan dpt syafaat di akhirat nnti.

Anonymous said...

IPIC tu menatang apa? Sejenis beruk yg bersuara spt presiden PAN ke?

Anonymous said...

Zaman dr M jd pm Malaysia, habis segala mcm spesies jd pemakan dedak. Cina, keling, melayu yg ikut bontot dr M semua pemakan dedak. Buat perjanjian ipp yg berat sebelah, swastakan mas kpd kroni pemakan dedak, perwaja trg bg pd cina hingga berlaku rasuah sampai lingkup.
Bila dah tak jd pm, semua salahkan org. Tuduh org lain pulak mkn dedak. Apa punya manusia yg perangai hodoh mcm ni.

Anonymous said...

hj hadi dah cakap...yang ajar orang makan dedak mamaktun. lepas tu tuduh orang sana sini.

Ted Manoff said...

Makhluk dua alam si Kentut Proo00tt pencuri nama the ORi Ted Manoff blogger mula Melaknat orang lain....Ko ni kalo tak gila pasti mereng nih si Kentut Proo000tt

Anonymous said...

618,

Maka apa yg pembangkang cakap era kerala tu betul la yek?

So, apa pendapat mokcik pokcik kg yg sokong kelala tu dulu?

Anonymous said...

Dah kalau dulu ajar org mkn dedak, la ni rakyat masih mkn dedak, jgn salahkan rakyat pulak. Pm la ni pun dulu mkn dedak mamaktun jugak.

Yg salah yg mulakan ajaran memakan dedak. Sekarang pandai pula tuduh orang lain makan dedak..

Anonymous said...

nak kekalkan tahkta...bagi dedak. masyuuuuukkkkkk....

Anonymous said...

ipic tu berok macam citer urko. dia pandai bercakap. lebih kurang macam peresiden parti kayu....

I LOVE ROSMAH. said...

puak korang la yang memperkenalkan jenama DEDAK cap dacing pastu kitorang yang tak bersalah plak dituduh makan dedak korang...kurrr...kokoko

Anonymous said...

dap bukan babi tapi taik babi.

Anonymous said...

Okeh lepas nih pegi tarawih... bg tenang sikit hati...

Anonymous said...

Ok la babi...
Genting ada apa?

Anonymous said...

Patutlah boleh pegang rekod jd pm paling lama, roopa-roopanya dia bg mkn dedak pd rakyat Malaysia.

Najib tak payah pasang angan2 nak pecahkan rekod mamak Kerala, rahsia dah terbongkar.

Anonymous said...

Aku rasa kaulah ketua ranting PKR yg melancap dpn laptop dulu.

Afif Rayyan said...

Semuanya babi.. haram dipegang nie

Anonymous said...

Bila nak " i like to touch babi" hehehe

Anonymous said...

Mca dan gerakan tak masuk ketegori BABI?

Anonymous said...

Selagi najib tak brani saman WSJ orang tak percaya wsJ fitnah.liong sik dia brani saman..dia takut makan diri sendiri..takut banyak lagi citei akan kluar..

I LOVE ROSMAH. said...

makhluk allah jenis babi selalu jadi mangsa pendedak tegar..kasian babi kena bahan ngan pemakan bijian dedak rangup cap dacing...kurr ..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

pasni korang jawab la depan babi yg tak berdosa diakhirat nanti...kurr..kokoko

Anonymous said...

ye la...kami baru belajar makan dedak. bukan macam korang dah biasa makan dedak yang dihidangkan mamaktun. nyaman. 22thn tu...dah terbiasa makan dedak...meroyanlah bila tak dapat supply lagi.

Anonymous said...

Apa yng kau merapu tu si otak blank..nak menjawab depan babi pulak...ishh...itulah kalau dah bnyak menfitnah nak komen pun benda yang mengarut ngarut...dengar dan baca betul betul ok...ni budak generasi y nak ajar...binatang akan mengadu kat Allah jika kita siksa dia kita sepak dia kita kurung tanpa mkanan dan minuman hingga nati kita dimbah dia dgn air panas ke contohlah...tapi...setahu saya yang baca blog ni.. Tak dengar lagi kami yang taat pada ulil amri ni menyiksa babi...ada kau nampak si otak blank kami siksa babi...takat ckp cina Dap si pemakan babi dan konco konco nya pkr pan dan penyokong Mahadey yang cakap menyondol je mcm babi....tu jer...kesianlah..orang mcm kamu...si otak blank...so babi tu nanti nak ckp apa ye...kat depan Allah...nak cakap cina dap tu dahlah kafir laknatullah...mkn pulak babi..dah tu panggil..orang Islam yang taat pada ulil amri babi..mcm gitu..ke...

Anonymous said...

Genting xde ladang babi la, babi 8:53

I LOVE ROSMAH. said...

pendedak ,perkataan babi,penyamun,perompak,taat ulil amri,najib mukmin,tabur dedak,dedak n dedak berpisah tiada.dah tu aja jawapan untuk pendedak tegar gen y...kurrr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

moga makhluk hewan spesis babi memaafkan pendedak tegar selalu memaki kalian...kurrr..kokoko

Anonymous said...

Kami tak siksa babi pun...otak blank..nak pandang pun geli apalagi nak siksa so.. Otak blank...cakap dah merapu rapu mcm orang sewel mula2 kata nanti jwablah depan babi then harap pulak babi maafkan kitaorang yang taat ulil amri...ni...itulah suka sangat menfitnah...

Anonymous said...

Itulah jangan ingat generasi Y mudah dibodoh bodohkan...kalau takat adli ke..sadiq ke rara ke..tu bolehlah...sebab mereka tu..nak glamour bukan mcm kitaorang...mana bumi dipijak disitu langit dijunjung...ok...

Anonymous said...

Pendedak...penyamun..perompak..itu perkataan kamu i love rosmah oops silap si kentut busuk..oops otak blank...tapi cakap menyondol mcm babi...taat ulil amri...Melayu mukmin..itu perkataan saya...generasi y..yang nak siapkan master ni...saya tak panggil orang dedak sebb yang komen di sini manusia...kau tu yang kurkur lah kokokolah so kau tu yang nanti kat padang mahsyar..jawab depan Allah..sebab hina kami..taraf kan kami mcm haiwan...dahlah tak kenal lagi nak....dedak dedak kan kita orang...tak pe...setiap solat saya akan mohon Allah jadi saksi yang kamu ni..so otak blank suka hina kami yang taat pada ulil amri

I LOVE ROSMAH. said...

sunnah rasulullah soh belajar smp negeri cina.sunnah pendedak tegar plak cina babi.hebat betul ajaran najib rasis.bila jual harta negara pandai plak cari cina.dapat untung trus tabur dedak.apalagi pendedak tegar pon tepok tangan kata najib ulil amri mukminin.dasat sungguhnpemakan dedak ni kena dedak tangas najib.terpukau trus taat....kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

belit macamna pon si najib ni,pendedak tetap setia mematuk dedak.haii tak paham i.kejap cina babi,kejap cina pelabur kejap dedak.mana satu ni.cer bg pencerahan wahai spesis dedak.kurrr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

sifat bodoh tu simpan sikit buat anak cucu.contoh terbaik tu ha generasi y tu kata tgh wat master berkokok kuat.tu lah hasil pendedak yg diwarisi turun temurun.kurr...kokoko

Anonymous said...

Hinalah lagi...kutuklah lagi.. PM Najib tetap Perdana Menteri.Rosmah tetap isteri beliau..dan kami..tetap manusia yang tahu...halal haram..dan tahu hukum hakam dan tahu dosa pahala..kami berkata benar..kami tidak menfitnah..kalau kami tak nampak dengan mata kami sendiri dan tiada bukti sahih kami tak memandai mandai...so..kesimpulannya..saya generasi Y adalah seorang muslim yang.taat pada ulil amri..bersyukur..kerana negara Malaysia aman dan makmur.dan..membolehkan..saya belajar dapat ijazah kelas pertama dan sekarang tengah buat master...saya.. bersyukur..walau saya tak kaya..tapi saya masih boleh minum makan..dan yang penting boleh beribadah kepada Allah...kita ni manusia..tidak tahu bila Allah akan menjemput kita..oleh itu dari kita suka cari salah orang lain lebih baik kita insafi diri kita dahulu...dunia ni hanya sementara..entah petang ini..malam ini atau subuh esok..kita dijemput..Allah..oleh itu..berkat bulan Ramadhan ini. Kita renung balik..sudah cukupkah bekalan kita untuk mengadap Allah nanti...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates