June 17, 2016

18 Akaun Sumpah Berkanun Membabitkan Mantan Timbalan Perdana Menteri Terbongkar #PRKSgBesar #SCS93

Akaun Sumpah Berkanun yang membabitkan Mantan Timbalan Perdana Menteri telah didedahkan di media sosial hari ini. Akaun Sumpah Berkanun ini membabitkan nama TS Muhyiddin Yassin yang dikatakan mempunyai skandal dengan isteri orang sehingga memaksa kes penceraian berkenaan dibawa ke mahkamah.

Agak sedih bila bekas pemimpin besar yang bercakap soal kebesihan dan kemuliaan disabitkan dengan skandal. Benarlah kata pujangga, seorang pemimpin hebat jatuh bukan kerana salah urus tadbir beliau, tetapi kerana Wanita. Semoga Akuan Sumpah Berkanun ini tidak benar.

TS Muhyiddin Yassin hari ini buat pertama kali muncul di Sungai Besar, yang ditemani anggota Gabungan Ketua Cawangan Umno Malaysia (GKCM), hadir memberikan sokongan kepada calon Amanah, Azhar Abdul Shukor.

Beliau dilihat beramah mesra dengan peniaga dan orang ramai di Pasar Awam dan Pasar Tani Pasir Panjang kira-kira jam 9.30 pagi tadi. Adakah TS Muhyiddin bertekad memaksa Lembaga Disiplin UMNO untuk memecat beliau kerana berkempen untuk pembangkang?

18 comments:

Anonymous said...

Patut la muka lebam kelabu.....

Anonymous said...

Lebam pun lebam la labuuu.... janji poket berisi.... masyukkk labu jangan tak masyukk

ted manoff said...

Hahaha...apa punya bongok admin nii...RPK sengaja adakan cerita..dulu mamat lahanat nii yg mendakwa rosmah yg bunuh altantuya..masa tuu punyalah bloger berbayar hentam mamat lahanat nii..tiba2 sekarang nk jadi hero selamatkan mohd najib...duit punya pasal..kes mohd najib dgn retis tu betul apa tak admin..sekadar bertanya saja...ProOO00ootTt

ted manoff said...

Mappadulung Daeng Mattimung Karaeng Sanrobone

ted manoff said...

Kepada Pembacaku Yang Budiman,

Jika anda terpaksa menggunakan "Anonymous" sebagai pengenalan diri, sila letakkan nama anda atau nama samaran pada penghujung komentar anda. Ini adalah sebagai tanda keikhlasan anda memberi komen atau ulasan.

Terima Kasih.

Cik Minah said...

KAHKAHKAH.....akaun bersumpah lagi!!!!
RPK dan AKAUN BERSUMPAH tak boleh dipisahkan.
Bak lagu dan irama.
Ingat AKAUN BERSUMPAH RPK menuduh Najib C4kan Altuntya...?
Bila ada waran tangkap, terus tarik balik SD tu.
Mencecet lari sembunyi ke Manchester.
Sekarang AS lagi!!!
Yang heran ni, dia yang 3-4 tahun duduk di Manchester
lebih arif pasal proceding mahkamah bab tuntutan cerai
di Malaysia ni!!!!!

Ted Manoff said...

Allo Allo Mr. Proo00tt dua alam..Ko tengok SD tu RPK yg signed ke? Tu lah kalo dah dua alam tu dah tak kenal hapah benda pon..

Ted Manoff said...

Phuih. ..kalo dah dua alam tu satu suroh orang buat baik la konon..namun terus mencuri identiti orang lain..

Anonymous said...

alim tu.....keh keh keh.....poyo.

Ted Manoff said...

Chik Minah oi. .tandatangan dalam SD tu tanda tangan RPK ke? Kalau bodoh tu usah Le tunjuk semua kat orang..simpan sikit lah ngok

Anonymous said...

Tu bukan sebarang alim..payah nak jumpa tu..ni jenis alim tekan sikit masok tekan lagi sikit lagi masok dalam..

ted manoff said...

Bila nk tukar nama nii bro...? P.bala nii org suruhan RPK..tkde beza pun siapa yg buat SD tuu..

Anonymous said...

muka taik lebam hitam kelabu langsung tak ada seri.

I LOVE ROSMAH. said...

pendedak kalo hal najib sume fitnah.kalo ong lain tak suka makan dedak dorang plak pitnah...adoyai macam2 idea kreatif pendedak bila dah start patok dedak...kurr..kokoko

Anonymous said...

Jika nak cerca orang, kutuklah pd perangainya dan bukan pd rupa bentuk yg telah dicipta untuknya selagi tidak digubah.

Anonymous said...

RPK blogger dedak..Raja Putar alam..dia tak kira bulan puasa ke tidak asal dapat dedak..dedak haram pun dia hantam..

Anonymous said...

Macai mana tahu dosa pahala..bulan puasa pun dia ngata orang..masa geng dia tak brani nak ngutuk..sia2 pose..

I LOVE ROSMAH. said...

sori betul tu bro tapi dalam al quran mengajar kita sesiapa menyokong n membantu penipuan,perompak,pencopet,pencuri,peragut tas tangan dan kemungkaran lebih2 lg mendatangkan lebih mudarat pd orang islam setaraf ngan hewan.betul ke bro kalo salah bg la pencerahan...kurr...kokoko

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates