June 27, 2016

87 Ahli Parlimen PKR Selayang Berucap Di Dewan Solat Masjid - Sudah Masuk Islamkah Beliau?


Ahli Parlimen PKR Selayang, William Leong Jee Ken dilaporkan berucap dari dalam bahagian Dewan Solat Masjid Al-Mutaqqin sempena majlis Tadarus Al-Quran dan pemberian sumbangan hari raya yang diadakan di masjid itu, Sabtu lepas.

Tindakannya ini secara jelas telah melangar titah DYMM Sultan Selangor bertarikh 28/08/2010 yang melarang orang bukan Islam dari memasuki ruang utama solat masjid dan surau di seluruh negeri itu. Sila baca di sini.


Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) perlu menjalankan siasatan segera kerana selain melanggar titah DYMM Sultan Selangor selaku Ketua Agama Islam di negeri berkenaan, tindakan Ahli Parlimen itu juga telah mencemarkan kesucian Masjid, melainkan Ahli Parlimen berkenaan sudah mengucap dua kalimah syahadah. Lebih-lebih lagi kejadian sebegini berlaku di bulan Ramadhan yang mulia.

87 comments:

I LOVE ROSMAH. said...

ni dah sah puak dajai ameno pendedop bikin potoshop..kurr...kokoko

Anonymous said...

ini sbb kebodohan melayu..terlampau taksub sgt dgn politik..

Anonymous said...

Ini lah bentuk ajaran pluralisma agama yg PKR perjuangkan... yg di perjuangkan Anwar Ibrahim dari Islam Madani kepada Pluralisma murtad.... taniah rakyat Selangor Darul Murtad... tahniah juga pada Parti dan Adun PAS yg bersekongkol dng PKR yg mnganut pluralisma murtad..... tepuk dada tanya iman... adakah ego PAS lebih tebal dari iman..?

Anonymous said...

Kwn kau ted kentot dah tak boleh jawab. Baik kau tolong jwb sbb kau dpt subsidi BERAS CAP KEPALA PELIWAT sama mcm ted kentot.

Bila mahkamah Perancis nak hantar surat sapina kpd najib kes rasuah pembelian kapal selam scorpene dulu tu? Najib dah beruban rambut tunggu surat sapina. Kau mintak lah kerajaan Perancis hantar cepat sikit.

Anonymous said...

Makin teruk beruk Uganda ni meroyan sejak kalah teruk dalam prk.

I LOVE ROSMAH. said...

sorang prancis,sorang uganda tak abih2..abg najib dah janji hari selasa,hari selasa la.tak paham bahsa ker...kurr..kokoko

Anonymous said...

http://themalaysianreserve.com/new/sites/default/files/styles/698x498/public/p2%20-%20bandar%20malaysia.png?itok=su10-nln

nampak tak china komunist yang edar kuih bulan di petaling street???
tahun 2015

I LOVE ROSMAH. said...

korang tanya lagi aku hantuk pala korang besok selasa tau.ingat janji abg jib tu...kurr...kokoko

ted manoff said...

ProOO00ootTt...arghh leganya..next

I LOVE ROSMAH. said...

benda ni terjadi sejak mendedak telah berleluasa.ni la akibatnya bang bila dedak jadi makanan resmi ameno.kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

ameno plak dedakisme.pahaman baru ni manyak kuat pengaruh woo.money is king katanya...kurr...kokoko

Anonymous said...

Itulah kalau Islam dibuat main2 semua perkara yang tiada kaitan dgn kafir pun nak dikongsi bersama cina. Dap ni dah memang kurang ajar titah Sultan pun diorang buat buta je..baru perintah satu negeri bayangkan kalau satu negara...besar punya kepala

Anonymous said...

Ramai beruk Uganda sokong. Di sini ada dua ekor.

Anonymous said...

Beruk Uganda dah marah

ted manoff said...

Apa..!! Biar betul..noh udang dapat menteri penuh..!! Semakin berotak udanglah umno selangor...

Anonymous said...

bila mokmeen di label 'Mahazalim' (berganda lebih hina dari kafri harbi) tak dak pulak laporan polisi dibuat terhadap pihak yang melontarkan label berkenaan. tapi bila Dapig dilabel itu dan ini, sepantas kilat para penjilat menjilat belakang Dapig. natijahnya ialah, inilah paras rupa politik liberal... kau buat tak apa, orang lain buat tak boleh.

Anonymous said...

Usah salahkan tetamu tetapi salahkan pihak yang menjemput.

Anonymous said...

'Majlis pemberian sumbangan hari raya....'

Korang paham2 je lah...cinapek dapigs(pkr) menderma, siapa yang menerima? Sampai kesucian Masjid pun digadai oleh puak2 separa murtad dan pejuang2 lgbt dan kebebasan menukar agama.

Janji akaun hongleong dan Publik bank massyyyuuukkkk.

Anonymous said...

Yang tak dipilih menjadi wakil rakyat PKR boleh jadi pengerusi NGO dan peras ugut telan duit haram.

Kurang ajar dan biadap.....patutlah rakyat terajang dapigs dan baruah2 dapigs seperti mamak kerala di peti undi!

Anonymous said...

selangor bagi dedak ciput sempena hari raya...voucher rm100. terselit celah gigi. kuurrrrrrr.....

ted manoff said...

Caii sekelian..tiada kesalahan besar pun..mungkin juga kesalahan iman kerana tak beri penjelasan kepada yb nii..atau sedikit salah faham saja..siapa tau yb nii berminat mendalami islam..tk perlu pun maki hamun dapig bagai...bab peras ugut dan telan wang tuu umno pun pakar...

cucu nek tempoyak said...

angin sebelumnya, tiba-tiba saja diberitakan beliau memilih untuk bersara daripada jawatannya.

Najib dalam pengumuman rombakan itu memberitahu, Husni telah memilih untuk bersara dan beliau menghormati keputusan tersebut.



Tempat Husni kini digantikan oleh Johari Abdul Ghani, Ahli Parlimen Titiwangsa yang sebelum ini merupakan Timbalan Menteri Kewangan.

Benarkah Husni memilih untuk bersara secara sukarela?

Kenapa beliau bersara sekarang dan tidak berundur saja pada pilihanraya umum akan datang yang hanya kira-kira dua tahun lagi tempohnya?

Adakah beliau tidak sihat atau ingin berehat?

Seorang rakan memberitahu, Husni sebenarnya tidak memilih untuk bersara secara sukarela tetapi terpaksa membuat keputusan itu sebagai tanda protes, kecewa dan kecil hati terhadap Najib.

Beliau dikatakan tidak setuju dengan hasrat Najib mahu menukarkannya daripada Kementerian Kewangan ke Jabatan Perdana Menteri bagi mengambil alih tempat Abdul Wahib Omar yang sebelum ini sudah pun memilih tidak mahu dilantik lagi menganggotai kabinet.

Kata rakan tersebut, beliau diberitahu mengenai perkara itu oleh salah seorang pembantu Husni sendiri pada petang semalam lagi.

Katanya, Husni agak kecewa dengan pertukaran itu memandangkan beliau selama ini telah dengan baik memainkan peranan sebagai Menteri Kewangan Kedua dan jurucakap yang dilantik oleh kabinet untuk menjawab dan menangani hal-hal berkaitan 1MDB.

Lantaran itu, Husni dikatakan berasa pertukarannya itu seolah-olah beliau tidak begitu penting lagi di sisi Najib sekarang ini, meskipun sebahagian isu berkaitan 1MDB sudah berjaya diselesaikan.

Dalam rombakan kabinet yang diumumkan Najib, empat menteri terlihat dalam rombakan iaitu Johari Abdul Ghani dilantik sebagai Menteri Kewangan Kedua, Abdul Rahman Dahlan sebagai Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang bertanggungjawab kepada Unit Perancang Ekonomi (mengisi tempat Abdul Wahid Omar), Noh Omar dibawa kembali menyertai kabinet memegang jawatan Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan dan Mah Siew Keong sebagai Menteri Perusahaan, Perladangan dan Komoditi.

(http://shahbudindotcom.blogspot.my/ 27/06/2016).

Anonymous said...

yer la tu...nujum pak belalang.

Semua makhlok tuhan said...

Eloklah . Semua orang makhlok tuhan..

Anonymous said...

Tapi ada yang kapir, ada yang kapir harbi,ada yang murtad ada yang ANTI ISLAM pakai songkok masuk Masjid nak menipu Umat Islam.

Anonymous said...

Mah Tiew Khui – Pantt Indust and ommodities Minist0r

sekalang mah tiew khui boleh masuk ladang kepala sewit buat kempin.
tapi jangan pi sondol sondol macam sondol rotee jala di P076.

arkitek dan kepala sop tink tank pilihan raya PRU14 BiN
pakai guna cara si mampus lim kin yet 1998.
ingat tak pru10 dapugs kalah sampai lim kit sial dan karpal singh
sampai pokai dan skrewed di tanjung dan gelugor

Anonymous said...

dulu kuan yew pakai songkok melayu kena kelingtong bulat2。la ni cinapek boleh bagi ucapan dlm masjid siap pakai kopiah lagi.habisle tergadai menjadi melayu liberal.

Anonymous said...

nak tanya sikit!
songkok itu asal nya orang melayu punya ke?
atau pun di adaptasi dari negara mane!!!

Anonymous said...

https://www.bnbbc.my/noh-janji-tangani-kemiskinan-bandar-rampas-selangor/
40 tahun BiN jaga wilayah persekutuan. bukan aje miskin bandar banyak, gelandangan pun semakin meningkat.
ape boleh montori pro ikan bakar buat?? buat pojek banyak lagi frencias restaurant ikan bakor!!! lingkop untuk menangani kemiskinan!!!!!

Anonymous said...

Mengata sesuatu yg tdk kena pd dap siaplah minionnya akan naik hantu dgn kutuk maki segala.tgok mufti yg menyatakan kebenaranpun nak dimakinya.bila dap lebih dimuliakan dr agamawan begitulah jdnya.tp tak kisah sgt la dgn mereka ni sbb masyarakatpun sudah dapat menilai.biarlah mereka dgn kutuk maki mereka tu.nanti buat org tambah meluat dgn mereka

Anonymous said...

Yang pasti songkok tu bukan berasal dari Selatan China....orang2 cinabukit kebiasaannya tak pakai songkok.

Itu jawapan khas untuk Jing.

Anonymous said...

Semakin hari semakin sayang aku kepada perjuangan UMNO/BN. Ingat aku sorang jer...rupa2nya PRN dan PRK membuktikan ramai yang semakin sayangkan UMNO/BN.

Anonymous said...

Itu kepunyaan beruk Uganda yg dua ekor kat atas tu.

Anonymous said...

Kalau PKR hebat, dlm satu penggal semua rakyat senang. Cakap je lebih, nak berurusan pun kena sediakan betina. Itu Rafizi yg kata.

Anonymous said...

Sbb mengikut petunjuk yg dua ekor beruk Uganda dpt dari ahli nujumnya, UBN akan lingkup dlm prk Sarawak serta dua prk slps tu. At last berlaku upset, apalagi, malu kerana dpt kemaluan yg besar, dah seminggu meroyan. Kena kuarantin dua ekor beruk ni, merbahaya kpd alam sekitar.

Anonymous said...

Itu urusan kerajaan yg memerintah sekarang, yg kau menyibuk apa hal? Kalah duduk diam. Nak suruh najib ambik mat sabu jd menteri? Org boleh faham ke bahasa ungka yg dia cakap?

Anonymous said...

berok uganda pun makhlok tuhan gak...

Anonymous said...

last2 ahlil nujum pak belalang bakar kitab sekali ngan rumah....

Anonymous said...

Tak sia-sia DAP menternak PAN sbg khadam sbb chief khadam kulup ialah presiden PAN.

Anonymous said...

Muahaha... Muahaha... Muahaha...

Anonymous said...

Monday, June 27, 2016 10:22:00 PM

kalo bukan asal pasal ape pula li ka yu takde nak pakai?

li ka yu pun setengah "keturunan olang nunsatara" macam baba kim teck dan nyoya ah ching

kopiah pula cilap dari!
kesian olang manchu pakai "topi cina" masuk kubur
lagi gua tak mau cakap banyak

Anonymous said...

masjid Selayang tu di negeri Selangor ke? atau Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur? Sultan Selangor tu Sultan Kuala Lumpur ke? Titah dia boleh dipakai di Kuala Lumpur ka? Cuba kaji fakta barulah buka mulut busuk tu wahai pemakan dedak

I LOVE ROSMAH. said...

dedak n ameno berpisah tiada...kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

berpuluh tahun ameno merintah hanya menternak pendedop yang tak guna sesen pun.membodohkan rakyat dgn dedak.ex penternak ditaji.semua salah dapiq kata pendedop.bila la nk sedor bahwa chicken chop lagi sedap dr dedak.kurr..kokoko

Anonymous said...

OI si anon2 KETURUNAN PORNO/HOMO/RASIS-EJEN ZIONIS HARAM JADAH, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 GILA BABI oi!; termasuk tedJUBOQ BABI,'I love Ros...', 'cucu nek tempoyak'-PUAKA2 si JUBOQ2 BABI JIJIK; tak habis2 dgn. komen2 "copy-paste" TERORIS ZIONIS DAPJUBOQ BABI HARAM JADAH lu!lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL JUBOQ BABI/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyBABI-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/BABIga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA tercinta kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPJUBOQ ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI BABI?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA BABI PENYAMAQ ZIONIS SETAN PORNO/HOMO/RASIS HARAM JADAH DAPJUBOQ BABI asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS-TERORIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI ANJING/PKRHOMO-PENGECUT ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS BABI HOMO/PORNO SIAL, GERTAK, MENCARUT & nak BUNUH & PERKOSA dia dan mak serta bapak dia yg bekas ASKAR? Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- BANGKAI BABI-PORNO HOMO-PEROGOL-PEMBUNUH mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – apa KEJADAHnya ni?!

Jadi, Go LAHAP TAIK JUBOQ BABI ZIONIS HARAM JADAH DAPBANGKAI BABI lu yg. atas JUBOQ BABI lu tu!!

Anonymous said...

Mana orang PAS.... maruah orang PAS tentang ahama.islam letak kat mana..? PAS masih ada maruah lagi ker.... atau ego lebih tebal dari maruah dan iman.... PAS masih dipijak pijak maruah oleh DAP dan PKR.... assmin senyum PAS kena main lagi... apa susah Assmin jolok sikit pemimpin PAS macam lembu kena cucuk idung la org PAS semula....

Anonymous said...

Selayang is a town in Gombak district, Selangor, Malaysia, about 10 km northwest from Kuala Lumpur, and a few kilometres from Kepong, Rawang and Batu Caves. A new township, Bandar Baru Selayang is sited just 2 km away and was named after the town, where Majlis Perbandaran Selayang (MPS, English: Selayang Municipal Council) is located.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Selayang

Anonymous said...

Nak aku tolong translatekan ke wahai bangkai fuckatan

Anonymous said...

http://e-masjid.jais.gov.my/index.php/profail/show/id/142

Cuba periksa yang ini pula babi 1159, jais tu bawah kuala lumpur ke?

I LOVE ROSMAH. said...

mana maruah penternak asik melanun je keje nye..kabinet baru pon takde makne,sume pendedop dengar kata raja lanun je.buat tambah kos dedak je..kitorang yg anti dedak yg jd mangsa.kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

sebut pasai dbkl teringat kesah bulan lepas dbkl tangkap gelandangan pastu tinggalkan kat tanjung malim.alangkah bangsatnya ku nan.pendedop buat2 tak perasan plak sebab mata pendedop dh juling ke arah dedak...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

harini dh selasa.kalo abg ajib tak announce jugak korang tunggu selasa depan worokeh....kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

selamat membina kerjaya pendedop n pembangang du selangor.kat perak tu rampasan kuasa hasil penternak bagi dedak.muka tak malu si zambri keling tu.dr jawatan pembangang tetiba jd mb...kurr...kokoko

Anonymous said...

OI si anon2 KETURUNAN PORNO/HOMO/RASIS-EJEN ZIONIS HARAM JADAH, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 GILA BABI oi!; termasuk tedJUBOQ BABI,'I love Ros...', 'cucu nek tempoyak'-PUAKA2 si JUBOQ2 BABI JIJIK; tak habis2 dgn. komen2 "copy-paste" TERORIS ZIONIS DAPJUBOQ BABI HARAM JADAH lu!lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL JUBOQ BABI/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyBABI-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/BABIga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA tercinta kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPJUBOQ ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI BABI?!

Jadi, Go LAHAP TAIK JUBOQ BABI ZIONIS HARAM JADAH DAPBANGKAI BABI lu yg. atas JUBOQ BABI lu tu!!

Anonymous said...

Yang komen ni menyamar melayu tapi sebenarnya bangsa asing ie cina la kot. Kafir harbi ni patut diambil tindakan segera oleh umat islam sebelum naik tocang lagi kat Malaysia ni macam mufti Pahang kata.

Anonymous said...

memang bodoh ini pemakan babi. SELAYANG ni bawah selangor la bodo...

cucu nek tempoyak said...

Isu DAP kafir harbi: Ingat semula kuliah Tok Guru Nik Aziz, kata Rafizi

Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli berkata, menjatuhkan hukum kafir harbi ke atas orang bukan Islam yang tidak sependapat mengenai satu rang undang-undang yang dibentangkan di Parlimen adalah amat menyimpang.

Beliau menegaskan isu berkaitan keutamaan mendahulukan pelaksanaan hudud dalam masyarakat Islam yang majmuk mempunyai perbezaan di antara ulama dan pakar-pakar perundangan Islam walaupun dikatakan rang undang-undang itu bertujuan memartabatkan mahkamah syariah ke arah pelaksanaan hudud.


Mengulas kenyataan Mufti Pahang, Datuk Seri Dr Abdul Rahman Osman kelmarin bahawa DAP tergolong dalam kalangan kafir harbi yang wajib ditentang oleh umat Islam, beliau berkata, pelbagai pendapat berhubung penguatkuasaan undang-undang hudud bukan bermakna menolak hukum Allah.

"Soal perbezaan pendapat dalam pelaksanaan undang-undang hudud sekarang sebenarnya adalah khilaf mengenai keutamaan untuk mendahulukan syariat-syariat lain di dalam masyarakat, bukannya soal menolak hukum Allah sehingga boleh dilabelkan dengan pelbagai nama," jelasnya dalam satu kenyataan hari ini.

Beliau merujuk kepada kepada pendapat bekas Penasihat Undang-undang Negara Teluk serta bekas Profesor Undang-undang Universiti Riyadh, Dr Mohamed Salim El-Awa dalam buku yang diterjemahkan ke dalam bahasa Inggeris, "Punishment In Islamic Law” terutamanya kesimpulan beliau mengenai pelaksanaan undang-undang hudud di muka surat 134 hingga 138.

"Pendirian saya mengenai pelaksanaan undang-undang hudud sebelum ini adalah berpandukan kepada pandangan beliau (selain dari pandangan ulama dan pemikir Islam yang lain) bahawa orang Islam menerima hudud sebagai sebahagian dari syariat Islam," ujarnya.

Menyifatkan gejala menghukum kafir harbi yang dicetuskan mufti itu sebagai "ribut kecil", Rafizi turut memetik salah satu kuliah Almarhum Tuan Guru Nik Aziz yang dimuatkan dalam buku, "Jumaat Bersama Tok Guru" tentang sirah Rasulullah SAW dengan seorang pengemis Yahudi.

"(Kuliah itu) sepatutnya menginsafkan kita orang Islam mengenai sunnah Rasulullah SAW dalam berdakwah. Ia ingatan kepada saya dan ingatan kepada semua," ujarnya yang juga Setiausaha PKR itu lagi. -MD

Anonymous said...

Beruk Uganda gila meroyan

Anonymous said...

Beruk Uganda gila meroyan

Anonymous said...

Beruk Uganda gila meroyan

Anonymous said...

Berapa ramai pemimpin DAP masuk Islam hasil dakwah nik aziz?

Anonymous said...

11:59 - simpan sikit bodoh bahlol kau tu untuk stok hariraya.

Anonymous said...

Yang pasti ramai ikut dap adale.HASIL TARBIAH PELIWAT TUA MASOK GEREJA BAGI .......

Anonymous said...

Masa Pas jd khadam DAP, Melayu masuk gereja ramai laaa...

Anonymous said...

Beruk Uganda kerja malam, siang tido.

Anonymous said...

OI si TERORIS 'cucu nek temp****' KETURUNAN PORNO/HOMO/RASIS-EJEN ZIONIS HARAM JADAH, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT2 GILA BABI oi; tak habis2 dgn. MENCARUT MENGULANG komen2 "copy-paste" BANGANG GILA TERORIS ZIONIS DAPJUBOQ BABI HARAM JADAH lu!lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL JUBOQ BABI/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyBABI-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/BABIga!!

Aiya, puak HOMO-GILA-LAHAP TAIK mcm. lu aahhh, memang puak BINATANG BUAS wohhh! Ini mcm aaahhh?! Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ ANJING ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI BABI?!

Dan awatlah anon-anon TERORIS GILA BABI PENYAMAQ ZIONIS SETAN PORNO/HOMO/RASIS HARAM JADAH DAPJUBOQ BABI asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS-TERORIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI ANJING/PKRHOMO-PENGECUT ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS BABI HOMO/PORNO SIAL, GERTAK, MENCARUT & nak BUNUH & PERKOSA dia dan mak serta bapak dia yg bekas ASKAR? Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- BANGKAI BABI-PORNO HOMO-PEROGOL-PEMBUNUH mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – apa KEJADAHnya ni?!

Jadi, Go LAHAP TAIK JUBOQ BABI ZIONIS HARAM JADAH DAPBANGKAI BABI lu yg. atas muka HODOH JUBOQ BABI lu tu!!

Anonymous said...

Kat Uganda sekarang masih malam, beruk ni masih tido sbb ikut waktu Uganda.

Anonymous said...

TOLONG! KEDAH terutamanya LANGKAWI (disyaki mahu diTAWAN utk. pengkalan Submarin NUKLEAR RAHSIA MOSSAD/ISrael, yg. juga berpusat di pulau-amat-RAHSIA di Lautan Hindi, Diego Garcia; di mana MH370 kita disyaki diRAMPAS oleh MOSSAD/ISrael di situ); dan YAB DS Ahmad Bashah TERCINTA kita , disyaki dalam keadaan amat BAHAYA – dari EJEN2/KULI2 ZIONIS-ISrael/DAPJUBOQ ANJING, si DIKTATOR LANUN/PENYANGAK/PENYAMAQ/PEMBUNUH-madey ANAK BERANAK berIJAZAH LONGKANG tu serta EJEN2/KULI2 depa! Lihat di - http://buletinsengal.blogspot.com/2016/06/selepas-mukhriz-dipecat-dari-umno.html , Selepas Mukhriz Dipecat Dari UMNO, Gerakan Tunggingkan Ahmad Bashah dan UMNO-BN Kedah Giat Dijalankan di Kedah Selatan dan Dalam Pentadbiran Negeri Sendiri Sunday, 26 June 2016!

Bahkan aku syak DS Ahmad Bashah diRACUN dgn. racun KIMIA!

KANSER/SAKIT JANTUNG dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama PENJAJAH Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad (CIA/perisikan Barat/parti2 politik UTAMA Barat diKUASAI MOSSAD/ZIONIS - lihat di http://www.whale.to/b/bollyn.html , How Mossad Controls Our Political Parties, by Christopher Bollyn, 25 October 2008) untuk menghapuskan pemimpin2/pejuang2 ISLAM atau BUMIPUTERA, yang NATIONALIS di “Dunia Ketiga“ termasuk Dunia Islam (dan sekarang terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat di - http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan di - http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013!

Besar kemungkinan juga, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta Tanah Melayu, pusaka nenek moyang berzaman kita ini, Almarhum-Almarhum PM Tun Abdul Razak Hussein dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diRACUNI oleh CIA-MI6-Mossad (keduanya meninggal di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) dgn. bantuan PENGKHIANAT tempatan!!

Nek Tempoyak.

#Pemimpin2, para intellektual; jutawan2 serta umat ISLAM/MELAYU sekrg. disyaki diSASARkan dgn. amat AGRESIF, oleh EJEN2/KULI2-MOSSAD/ISrael-ZIONIS HARAM JADAH; utk. diBUNUH atau diKURANGkan dgn. pelbagai MO - spt. KEMALANGAN2 JLNRAYA/UDARA, RACUN KIMIA dan KEMANDULAN/ditimpa pelbagai PENYAKIT BUAS melalui VAKSIN2 PALSU yg. menggunakan sel/organ/darah dr. ANJING/BABI/MONYET dsbnya serta FETUS bayi atau BAYI yg. diGUGURkan, di BUNUH atau diBIAKkan dlm makmal (sbb. itu puak KANIBAL ZIONIS sentiasa GILAkan PENGGUGURAN anak/PERANG); cthnya disyaki Vaksin anti-Denggi yg. GANJILnya, kononnya hanya BERKESAN ke atas jenerasi MUDA antara 9-18 thn. oleh syarikat2 farmasi GERGASI spt. Sanof*/Merc* yg. diKUASAI oleh empayar SETAN ROTHSCHILD, yg. MENUBUHkan rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael (tapi kempen anti-Vaksin yg. asyik diREMEHkan oleh KemBANGANG, sebenaqnya BUKAN anti-SEMUA vaksin, hanya anti-Vaksin2 PALSU ZIONIS KANIBAL ni)!!#

Anonymous said...

PEMBETULAN:

#Seluruh umat ISLAM/MELAYU termasuk pemimpin2, para intellectual,para ulama, jutawan2 kita sekrg. disyaki diSASARkan dgn. amat AGRESIF, oleh EJEN2/KULI2-MOSSAD/ISrael-ZIONIS HARAM JADAH; utk. diBUNUH atau diKURANGkan dgn. pelbagai MO - spt. KEMALANGAN2 JLNRAYA/UDARA, RACUN KIMIA dan KEMANDULAN/ditimpa pelbagai PENYAKIT BUAS melalui VAKSIN2 PALSU yg. menggunakan sel/organ/darah dr. ANJING/BABI/MONYET dsbnya serta FETUS bayi atau BAYI yg. diGUGURkan, di BUNUH atau diBIAKkan dlm makmal (sbb. itu puak KANIBAL ZIONIS sentiasa GILAkan PENGGUGURAN anak/PERANG); cthnya disyaki Vaksin anti-Denggi yg. GANJILnya, kononnya hanya BERKESAN ke atas jenerasi MUDA antara 9-18 thn. oleh syarikat2 farmasi GERGASI spt. Sanof*/Merc* yg. diKUASAI oleh empayar SETAN ROTHSCHILD, yg. MENUBUHkan rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael (tapi kempen anti-Vaksin yg. asyik diREMEHkan oleh KemBANGANG, sebenaqnya BUKAN anti-SEMUA vaksin, hanya anti-Vaksin2 PALSU ZIONIS KANIBAL ni)!!#

Nek Tempoyak.

I LOVE ROSMAH. said...

eh ..ada sekor pendedop emosi la...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

sekoq pendedop dh kena kenan dedak asik ulang uganda,sekoq lg perancis.kritikal betoi rupe nyer penangan resepi dedak najib ni.simpati tol aku..nah vaksin dr aku...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

aik..nak kona tang mana plak si penagih dedak sekoq ni...adoyaii macam2 kalo dah stim dedak.agak2 la pakcik.sy tadak tocang n sy bukan cina,keling sabah,penang yg ada flm ameno tu.sy melayu tadak kacuk bugis.kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

betul tu bang...melayu klon dlm ameno tu bodoh belaka.kena rawat guna dedak perisa makjun baru bleh pulih.kurr...kokoko

Anonymous said...

dulu masa belajar geografi kat sekolah fail la tu

Anonymous said...

Waahh...seronok mnegok Jing kapir lgbt dapigs lompat2 hari ni. Terhibur aku.

Dah letak tandatangan palsu deklarasi Selamatkan boboi-kroni kerala-dapigs ke blom, Jing?

Anonymous said...

Otak blank kau jgn merapu boleh tak...merapu tak sudah2 dahlah hari tu ckp babi nanti suruh kita yang taat pada ulil amri ni minta maaf kat babi padahal kita ni tak aniaya pun babi tu...nampak tak i love rosmah ni kemungkinan spesis mcm marina mahathir atau sister in islam yang boleh perempuan jadi imam..klau cerita bab dedak ni bukan main entah2 dia ni juga specis kencing tak basuh....sbb.bila si otak blank ni taip nama Allah...dia tulis dlm huruf kecik....dah lama perhatikan.....so si otak blank ni mungkin rba..

Anonymous said...

Jing, stok Beras Cop Kepala Liwat dah habis ke?

I LOVE ROSMAH. said...

hari ni nemang hari seronok utk rakyat mesha bang.abg tak tau ke peristiwa hari selasa yg najib war2 kan kat kitorang tu.oh ye abg geng ngan mat gian dedak tak geng ngan kita.tu pasei abg lupa...kurr...kokoko

Anonymous said...

Sekarang orang fitnah pulak..sbb Husni letak jawatan pasal tak suka cara Pm Najib memerintahlah kononnya....mcm hari tu fitnah...pengarah Sprm..kena tekan...kekadang gelihati tngok perangai orang..mcm cik minah..sikentut busuk dan otak blank...mereka ni berkata atas dasar apa... Fakta apa...bukti apa...kalau takat merapu lepas ni kita ignore kan mereka sahaja...orang empunya diri tak berkata apa2 mereka pula terlebih tahu...

Anonymous said...

Kau otak blank...babi nak suruh kami minta maaf...sorry lah...kau tu cina tak basuh kencing..menyamar...rba patutlah rajin masuk blog ni rupanya kamu dpt duit....mengata orang yng taat ulil amri makan dedaklah...hbis kau tu apa...spesis cina pemakan babi..nanti perut penuh dgn cacjng pita dpt penyakit...berbagai....jgn asyik hina kami..senjata orang Islam doa...kau ado

Anonymous said...

Ramai dah tahu berok uganda tu adalah anjing kapir lgbt dapigs.....layan je. Jiwa dia dah semakin tak tenteram...sakit hati dan hasad dengki memanjang.
Lagi teguh Melayu bersatu, lagi kelam kabut anjing kapir lgbt dapigs tu merapu.

Jom tengok!

Anonymous said...

Anjing suruhan DAP

Anonymous said...

Anjing pengesan Dap

Anonymous said...

itu nujum pak belalang. belalang bagi info da.....

Anonymous said...

OI si anon 'I love Ros....' konon, si puak DAPJUBOQ ANJING PORNO/HOMO/RASIS-EJEN ZIONIS HARAM JADAH, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT GILA BABI oi, tak habis2 dgn. MENGULANG nkomen2 MENCARUT "copy-paste" TERORIS ZIONIS DAPJUBOQ BABI HARAM JADAH lu!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL JUBOQ BABI/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/gobing-jagdippyBABI-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/BABIga!!

Yg. lu juga nak MENGHINA, guna nama YAB WANITA PERTAMA Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kami apahal - PU; hang buatlah REPOT POLIS sbb. si TERORIS DAPJUBOQ ANJING ni memutarbelitkan identiti dan imej YAB DS Rosmah tapi dok HINA YAB PM/UMNO tercinta kami!

Dan yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI BABI?!

Jadi, Go LAHAP TAIK JUBOQ BABI ZIONIS HARAM JADAH DAPBANGKAI BABI lu yg. atas JUBOQ BABI lu tu!!

I LOVE ROSMAH. said...

aikk..doa penagih dedak n lanun? cina memang aku bonci terang2 kapir.kalo pendedop lg aku bonci golongan munafikun.gunakan ayat quran uyk selamatkan penyamun n suku kaumnya.ingat kitorang tak leh doa gak ke utk membasmi musuh allah.tuduh kitorang kapir plak tu.jgn terkena diri sendri sudah la.sekadar mengingat je.tu pun kalo berenti makan dedak baru bleh berfikir waras cam kami.kurrr...kokoko

Anonymous said...

X patut betul Cina ni masuk masjid sbb dirinya tu dipenuhi dengan najis mughalazah. Ini namanya mr arrogant. Beliau juga patut dihukum kerana melanggar undang2 Agama Islam Selangor.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates