June 13, 2016

3 7,000 Anggota MCA Di Sungai Besar Akan Beri Sokongan Padu Kepada BN


Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai berkata lebih 50 peratus pengundi Cina di Sungai Besar merupakan anggota MCA. MCA telah mengenal pasti kira-kira 5,000 daripada mereka yang mempunyai alamat sah di sini dan kami secara aktif mengenal pasti mereka lagi. Justeru DS Liow menyeru kepada semua ahli yang juga pengundi di Sungai Besar untuk pulang mengundi dan memberi sokongan penuh kepada Barisan Nasional (BN) pada 18 Jun pada pilihan raya kecil (PRK) Parlimen itu.

Beliau berkata demikian ketika ditemui selepas melakukan tinjauan mesra bersama Ketua Pemuda Senator Chong Sin Woon dan jentera parti, bertemu pengundi di sekitar pekan Sekinchan petang Ahad. Menurut DS Liow adalah penting untuk mendengar keluhan masyarakat, yang kebanyakannya petani dan nelayan kerana dasar-dasar kerajaan banyak yang berkaitan dengan mereka.

MCA kata beliau sentiasa bersedia untuk membantu petani dan nelayan di peringkat Persekutuan dan MCA mengalu-alukan mereka untuk memberitahu kami kebimbangan dan masalah mereka. Sebagai contoh Liow berkata kerajaan komited menyelesaikan masalah air yang dihadapi pesawah di sini sebelum ini dan turut menegaskan bantuan pihaknya tidak terhenti di situ dengan hanya menghulurkan bantuan semasa PRK itu sahaja.


3 comments:

I LOVE ROSMAH. said...
This comment has been removed by the author.
I LOVE ROSMAH. said...

selain makan dedak,pendedak suka mencarut BABI. kata cina babi,ni nak panggil apa plak.pemakan dedak campur babi ke,isshhh macam tak kena la.sori babi takde niat menghina.aku nak hina pendedak jek....kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

Hamboiii...pendedak ketegaq kalo cina mca langsung tak singgah utk titipkan ayat keramat pendedak iaitu BABI kat sini yer.
Ha tu la jangan kutuk babi lagi,tengok penduduk pendedak kat sini dah pandai sayang hewan "babi".tak sia2 abg jib tabur dedak sakti kat parti keramat korang selama ni..meh sini...kurr...kokoko

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates