March 31, 2015

9 Pembangkang Perak Tunjuk Samseng Di Hari Pertama Pembukaan DUN Dengan Berpakaian Serba Hitam


Hari ini merupakan kali pertama Tuanku Sultan Perak, Dr Nazrin Shah menyempurnakan Istiadat Pembukaan Rasmi Dewan Negeri (DUN) Perak atas kedudukan Baginda selaku Sultan Perak Darul Ridzuan. Inilah juga kali pertama Baginda mengenakan pakaian rasmi yang baru di dalam istiadat penuh bersejarah ini. Namun sayang seribu kali sayang, kesemua ADUN pembangkang berlagak samseng hari ini dengan mengenakan pakaian serba hitam semperna memperingati KETUM Anwar Ibrahim dan samseng-samseng PR yang berada di lokap.

Agak biadap ADUN-ADUN pembangkang tidak menghormati majlis perasmian DUN oleh Sultan Perak dengan berpakaian tidak mengikut etika semata-mata untuk tunjuk solidariti kepada banduan liwat. Berpakaian serba hitam menggambarkan kematian dan kesedihan, bukan berpakaian rasmi istiadat "No. 1 Dress" sebagaimana sepatutnya. Inilah lambang kebiadaban dan penderhakaan ADUN-ADUN pembangkang Perak terhadap baginda Sultan dan Institusi Raja-Raja Melayu. Apa nak buat. Ini yang Rakyat Perak pilih.




9 comments:

Anonymous said...

Esok kepada Y.B betina Pakatan Rakyat, pakai bikini, kepada Y.B. jantan Pakatan Rakyat pakai spender sahajalah ke Sidang DUN, tak apa orang dah faham mentaliti gila babi dan bodoh nak mampus Y.B. Pakatan Rakyat ni, mana-mana negeri pun, Y.B. Pakatan Rakyat, termasuklah di Parlimen, mentaliti mereka adalah bengong, bodoh, dungu, bebal, tongong, bangang dan seangkatannya.

Anonymous said...

LIM KIT SIAL MAMPOS KOT......BERKABONG TU.......SUUIIIIIEEEEE.

Anonymous said...

Sape yg mati....sape yg nak mampos.... Dah tau kot, org pakatan ada yg nak ikut lky... kat singapork...ada pelajar remaja kena tangkap ISA gara gara kutuk lky...apsal org fuckatan tak kutuk tak maki tak hina tak fitnah singapork guna ISA...hanya kata lky bukan dewa, dah kena ISA...belum lagi buatk bdn babi....kah kah kah......

Anonymous said...

Mana hak kebasan bersuara pelajar tu kat singapork...hak kreatif pelajar tu kat singapork kah kah kah....kat malaysia ni hak beruk minum kopi di otwc pun boleh....beruk uganda pun joint sekali....kah kah kah

Anonymous said...

Eh, bukan beruk-beruk pembangang kat Perak tu sepatutnya bermesyuarat bawah pokok ke??? Lu beruk-beruk baju hitam salah tempat nak meeting la......

Anonymous said...

Solidariti terhadap KETUM????
Anuar Ibrahim takut berhadapan dengan Saiful. Saiful bukan 'gila' atau mengadakan cerita palsu.Kalau tak berlaku liwat Anuar dah lama belasah Saiful. Ini cerita private bro.
So pihak pembangkang sepatutnya bangkit dengan aspirasi baru... Rakyat Malaysia mungkin boleh terima Anuar jika beliau melawan sumpah laknat Saiful tapi hampehhh!!
Ini realiti. Malaysia perlu pembangkang yang genius bukan kaki kelentong atau kuat memfitnah.

Anonymous said...

sultan kena tegas jangan bagi massuk dewan parlimen kalau pakai macam tu..berkabung untuk kit siang ke?

Anonymous said...

apa kata penyokong pas....para ustaz mereka berdakwah bagai nak rak mengenai ketaatan kepada pemimpin....tapi sayangnya pemimpin pilihan mereka tidak menunjukkan ketaatan kepada pemimpin (sultan) ...adakah mereka hanya layak berguling dijalan jalan...
mohon terasa.

Anonymous said...

Dulu ambo suka nizar. Lepas perisitiwa ini saya menyampah dengan nizar.dalam gambar tu nape Nizar kelihatan berjalan seiring dan berckp-ckp dgn mp cina tu. Apa agenda sebenarnya buat perangai macam tu pakatan.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates