February 14, 2015

29 Ratusan Berkumpul Untuk Anwar Ibrahim Sekitar Sogo

Nurul Izzah yang hari ini kantoi mengeluarkan kenyataan melawat bapanya di Penjara Sungai Buloh, telah mengadakan perhimpunan haram di sekitar Sogo di Jalan Tuanku Abdul Rahman. Sayangnya sokongan tidaklah sehebat dulu. Hampir 200 atau lebih sedikit macai-macai Anwar Ibrahim yang tinggal menyertai perhimpunan tersebut dari pukul 4.30 hingga 6.30 petang.

Pastinya himpunan ini tidak mendapat sokongan dari penyokong-penyokong PAS. Inilah cara PKR mengadakan talqin dan menunjukkan rasa berkabung kepada Allahyarham Nik Aziz Nik Mat yang meninggal dunia semalam. Bila nak berhimpun saja, Sogo jadi tempatnya. Promosi percuma untuk Sogo. Puas kerah, banyak ini saja kah?

















29 comments:

Anonymous said...

Dia orang nak berkumpul biarlah... dia orang susahkan mak babak atuk nenek kau ke...

Anonymous said...

McD tu tak suroh ko masuk & bayar untuk makan. eloklah McD/Gomen mendakwa penganjur yg gagal menjaga anak buah mereka dari merusoh.

tangkap semua..
suroh bayar balik damage yg dorang buat tu..

Anonymous said...

Susahkan aku nak shoping la bodo. Serabut je org nk lalu lalang. Dah la tu, memekak pulak. Kan ke anwar dikhabarkan ada di penjara sg buluh, pegilah memekak kat depan penjara nun. Sogo tempat nk shoping...reti!!! Menyusahkan!!!!

Anonymous said...

memang susah pun...atuk nenek aku ada meniaga kat sana...sebab mak bapak atuk nenek kau tak mencari rezeki kat sana tu le kau tak kesah...

Anonymous said...

ORANG-ORANG BODOH DALAM PKR LEBIH RELA MEMBUAT PERHIMPUNAN HARAM & YANG BERAGAMA ISLAM PULA - SELAIN BERHIMPUN - LEBIH RELA MENYERTAI CANDLE VIGIL DEMI ANWAR IBRAHIM DARIPADA MENGADAKAN MAJLIS TAHLIL BUAT ALLAHYARHAM NIK AZIZ. KEBODOHAN MELAYU PEMBANGKANG LIBERALIST DI MALAYSIA AMAT TERSERLAH. MAJU BETUL AWAK SEMUA!!!
- DARI KOSWE

Anonymous said...

Muka2 LOSERS.
Jangan salahkan kerajaan. Kebodohan berok2 ni semua salah mak bapak diorang tak masukkan sekolah!

Anonymous said...

Penyokong yang rosak akhlak untuk pemimpin yang rosak akhlak. Mereka ni bukan setakat bangang tapi moron.

Anonymous said...

Tu simbol A dalam bulatan tu tanda apa ya? Tanda anuwar masuk jubo ke?

Anonymous said...

Dia orang nak berkumpul biarlah... dia orang susahkan mak babak atuk nenek kau ke...
ANON PALING ATAS YG MEMBUAT KOMEN INI TENTU SEORANG MELAYU BENGAP YANG MUDAH DIPERBODOH-BODOHKAN & DIJAJAH MINDANYA OLEH BANGSA ASING. ORANG SEPERTI INI LAYAKNYA BERHIJRAH & CARI MAKAN DI SINGAPURA KERANA NEGARA KAMI MEMERLUKAN RAMAI TENAGA ASING "GOLONGAN SAMPAH" UNTUK JADI KULI DI SINI. KITA DI SINI MEMANG ADA RAMAI TAUKEH! SILAKANLAH BERHIJRAH .......

Anonymous said...

Nampak sangat tanpa PAS , PKR lemah tenaga batin takda ROH...

Macai PKR ini jugalah terdiri daripada...

malas belajar, masuk universiti pun sekadar cukup makan gagal dalam pelajaran salah umno.

Kurang berjaya dalam kehidupan gagal bercinta salah umno

tak dapat projek gagal perniagaan salah umno

terbabit dengan dadah maksiat dan jenayah salah umno

tak kuat iman salah umno

motor langgar lubang di kawasan pkr sampah tak kutip di selangor salah umno

chai nombor tak kena pun salah umno

Macai pkr ni terdiri dari golongan yang kecewa dan tak tahu nak salurkan kat mana tu pasal mereka suka sangat lagu awak kat mana...

Anonymous said...

Budget masih ada lagi......... Banyak la program tunjuk sokongan peliwat tegar........ Tunggu bila dah kering nanti......

Anonymous said...

Apa perasan ibu bapa saya nanti?kah kah kah

Anonymous said...

Anwar Ibrahim ke Sungai Buluh
Pengikutnya berpeluh peluh

Tu Lah senang terpengaruh
Selamat Tak kena jubuh

Anonymous said...

kesian kat orang melayu otak anugerah tuhan diletaknya kat lutut, apasal kecewa sangatkah? tak lulus periksa?, cgpa rendah kalau nak dibandingkan dengan kaum cina jauh panggang dari api, ada malu? lebih baik gi demo boleh gak lepaskan kekecewaan

pemuda umno kulim said...

Kau orang ada duit ke nak shoping kat sogo... abis duit brim nanti... beli.beras ye... orang kaya je gi sogo...

pemuda umno kulim said...

kau orang nasib baik lah rosmah jkk tak ada... kalau tak lumat kau orang kena kutuk... harap harap rosmah jkk tak jengah kat sini...

Anonymous said...

Mahkamah zalim kerana menghukom orang main bontot.

What the F_ck!!!!

Anonymous said...

Anon 7.45 atuk dia jual kat Bkt Bintang, tu pasal dia tak kisah

Anonymous said...

ANON 7:45 TERUS SENYAP. SEMEMANGNYA DIA PERLU BERHIJRAH DENGAN "KELAS SAMPAH"NYA. SELEPAS BERHJIRAH, BARULAH DIA TAHU UNTUNG NASIBNYA.
- DARI KOSWE

Anonymous said...

Bodonye anon7:45 ni. Dh gi menconteng bus, merosak harta benda awam, memekak mcm beruk matyeh tu x menyusahkan org ke?

Ntah2 atuk non ko dalam penjara dgn syok main karom dgn geng2 baru dia.

Bebal x abis2 macai ni

Anonymous said...

Macam Sakai puak ni... Sane sini abis dicontengnye.. Otak Ade... Letak kat lutut..

Anonymous said...

Kitaorang ade kje tetap..kje bagus... Gaji mantap..bisnes pun ade..dh tentu la ade byk duit nk shopping...bkn mcm kau yg pemalas...papa kedana.. Upah rm50 je dh megah mcm dpt 50ribu... Patut la bodo... Patut la pemalas...patut la takde duit nk shopping... Kau ingat kita org ni papa kedana mcm kau ke...???

Anonymous said...

Panggil la dia masuk... Kitaorg pun tunggu sgt dia masuk... Sjak kaki jubor tu masuk SG.buluh lgsung tak berani jengah... Mai la masuk...kehkehkehkehkeh...

Anonymous said...

sekali imbas rasa macam campur aduk jenis manusia yang berhimpun kat situ.

ada yang kondem mahkamah, ada cina yang tulis ntah apa ntah dalam bahasa cina, ada yang al fatihah untuk Nik Aziz, ada yang kondem Mahathir, ada anti Najib, ada anarki anti kapitalis dan McD


Ada satu perkataan yang tak aku nampak dalam gambar. Nama orang yang baru je kena sumbat dalam penjara sebab liwat.

Jadi tepat ke tajuk artikel hari ni, CTS?

Anonymous said...

Confirm la tepat, sebab perkataan "mahkamh" ditulis, dah tu ada bawa kain rentang gambar hakim berlima. Takkan la mereka bawak kain rentang gambar Hang Tuah bersaudara la??

Perkataan "mahkamah" takkan la merujuk kepada nenek jijah lak kot.

So, memang yang buat perhimpunan ni semuanya macai haprak Anwar Al-Juburi la....

Itu pun ada jugak bangkai pr yang tak faham...

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Mantap Bos...terbaik

Anonymous said...

Saya kat dalam .....saya kat dalam

Anonymous said...

Padan muka aku

aku melayu said...

dia orang kata kerajaan zalim....anwar pecat khalid ibrahim mb selangor macamana nak kira plak kira dia baikla...pesta arak kt selangor dia buat dont know je,,,,kira perangai ulamakla,,,hoi yang pegi berarak kt reformasi sogo semalam tu anda semua sesat....kerana anda menyokong puak yang menentang hukum hudud yang nak dijalankan pas

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates