February 14, 2015

21 Raja Bomoh Malaysia Main Golf Halau Hantu Raya Kacau KETUM Anwar Ibrahim




Tidak dapat dipastikan sama ada Raja Bomoh Malaysia bertindak sendirian atau diupah oleh PR. Semalam beliau telah bermain golf di sekitar Penjara Sungai Buloh yang bertujuan untuk menghalau 3 Hantu Raya yang dikatakan menganggu Anwar Ibrahim. Jahat sungguh puak-puak UMNO menghantar Hantu Raya kan? 

Perkembangan ini agak menarik keraana CTS menjangkakan drama diracun arsenik, sakit belakang dan dicucuk HIV ke dalam badan akan kembali menjadi isu. Mungkin Menteri Belia Dan Sukan, YB Khairy Jamaluddin boleh menarik nafas lega kerana sudak muncul bakat terpendam yang boleh diketengahkan dalam sukan golf negara.

21 comments:

Anonymous said...

HOLE IN ONE.....FUHH....

Anonymous said...

Mananya hole in one.... setakat pukul divider je... hehe

Anonymous said...

Baru je diumum nak perkasa golf...disambut dulu si raja bomoh...apsal tak guna buah kepala, ada faedah juga, diketuk langsung minum air, hahahaha,,,,,,RAJA AUTA

Anonymous said...

barangkali hantu raya tu juga la yang menyebabkan Karpal Singh maut dalam kemalangan di Ipoh tahun lepas. Hebat hantu raya ni... tapi malangnya, kalah dengan kayu golf???!!!

Pakai kayu hoki tak boleh ke???

Anonymous said...

Apakah hantu raya yang sama yang hilangkan MH370?? Apa pulak motif hantu raya tu hilangkan kapal terbang komersial berkenaan?

Anonymous said...

Inilah kali pertama aku lihat orang main golf atas jalanraya, siap pakai songkok lagi. Nak sepak hantu raya-hantu raya yang bawak lilin tiap-tiap malam depan penjara gamaknye.

Anonymous said...

Anon 12:37:00 PM,

hanturaya dihantar hilangkan mh370 kerana pilotnya penyokong setia anwar. Ada orang tak suka la tu. Siapa la agak-agaknya ye

Anonymous said...

Banyak tul babi... emak babi... bapak babi.. anak babi...

Anonymous said...

alamak... blog sampah rupanya...

Anonymous said...

KAH KAH KAH. ..
.
SAPE NAMPAK ROSMAH JKK ?
MULUT LONGKANG OTAK KOSONG KAIL SEJENGKAL ?

TANYA JER. . .
KAH KAH KAH. . .

Anonymous said...

Sesat ke.....

Anonymous said...

Aku rasa dah kena kayu golf kut...


Anonymous said...

Rosmah jkk dh jd anon...
Kahkahkahkahkah...

Dh malu ke nk pakai nama tu...??

Anonymous said...

Terror kau ye kalau bab babi... Biasa mkn sup babi ke..??

Kahkahkahkahkah..

Anonymous said...

rosmah jkk detected!!

Anonymous said...

Ros in kangkung land..pun ketawa berdekah dekah hHaha lol.
-najib Razak here-

Anonymous said...

Kw nie apa hal?!!
-Najib Razak-

Anonymous said...

Bomoh2 nasib lah engkau tak buat macam tu dekat saya.
-Najib Razak-

Anonymous said...

Bomoh sesat ker?
Bomoh bomoh sesat ker??
Hahahaha

Anonymous said...

bomoh ajak hantu raye main golf.. terror la hantu skrg..

Asaif Barkiya said...

InsyaAllah,bomoh sesat ini bakal jadi joint venture partner di dalam penjara sg buloh dgn bang non.Ada ciri calon penjara.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates