February 5, 2015

39 Only In Penang - Caj Parking Sampai Tengah Malam!!!





Hebat Kerajaan Tokong DAP di Pulau Pinang. Caj parking dikenakan sampai jam 12.00 tengah malam. Dulu semasa PRU-12, Manifesto DAP Pulau Pinang berjanji akan menghapuskan kadar parking yang dikenakan oleh Kerajaan Barisan Nasional (BN). Sekarang apa jadi? Duit sudah habis, tanah jual habis, naik tarif air, naik cukai pintu, pendek kata semua naik. 

Tak tahulah Rakyat Pulau Pinang barang naik tiap tiap malam atau tidak? Sekarang tengok masa parking pun naik sampai 12.00 tengah malam. Setidak-tidaknya masa pemerintahan Kerajaan BN, parking dikenakan sampai pukul 5.00 saja. Selepas pukul 5.00 parking percuma. UBAH lagi. Kita UBAH lagi. Padan muka.

39 comments:

Anonymous said...

Penduduk Penang gembira dgn "PERUBAHAN" yang sangat2 masa mengundi dulu..
Berubah la dari parking percuma jer.. mana boleh kan? Mesti lah nak bayar sampai 12.00tengah malam baru la best..masing2 duit ada banyak..

Anonymous said...

cina sana tak kisah, kaya2..yg terasa beban orang kelas sederhana..yak ni kaum melayu...

Anonymous said...

Tu laaa..dah kata dahh hangpa jangan percaya kata-kata Lim guan eng tu..dai tu kaki penipu..pembohong,,cakap berbelit..dulu masa bn dok pegang x naik pun..lani dia ludah ke langior kena batang hidung kit siang, anwar dan guan eng...jilat la balik air ludah tu...Tu kata jangan dok tukar..bila ubah inilah akibatnya..rakyat PP susah pun malaun ni mana ambik peduli..minyak turun tapi air yang percuam dari langit naik pulak....PAKATAN HARAM JADAH.

Anonymous said...

MESTI MAU CHARGE SAMPAI TENGAH MALAM....BETTY MAU....JI BA BAN. APEK TOKONG KENA KASI. TAK KASI....ASTRAY KENA KEPALA. TAK CUKUP CHARGE PARKING....KATIL MAU TIDUR PUN KASI CUKAI....TIDUR LENA ORANG PENANG WOR....KALIPAH OMAR MERONDA TENGAHMALAM MELIHAT KESENGSARAAN RAKYAT PENANG. SAMBIL SAMBIL CARI LOT TANAH MELAYU INDIA NAK SAKAU.....

Anonymous said...

Jom ubah....!!!!

Pala butuh......

Anonymous said...

demi handbag L.V betty,aku sanggup habis duit tabung haji aku demi bayar parking di Penang!!!!!

takbir!!!!hidup Nik aziz!!!!hidup tokey Singapore!!!!

Ketua pemuda pas kota bahru

Anonymous said...

tiap2 ari tu...pergh weekend pon kena

Betty JKK said...

Ini Penang Kita Punya..

lain2 olang kalau tak suka masuk hutan..

Hutan talak bayar.

ROSMAH MANSOR JKK said...

Saja tanya... CTS ngan penjilat taik bila nak berangkat ke.festival penis di jepun... saja tanya... kah kah kah

ROSMAH MANSOR JKK said...

Inilah cara 'MEREKA'....

30 Januari 2015:
Owner Maxis, Ananda Krishan tolong 'settle' hutang 1MDB bernilai RM2 bilion...

Tup-tup semalam (4/2/2015), harga top-up Maxis bakal naik angkara GST . Terima kasih kepada mereka yang memenangkan BN. Ada berani boikot ?.. Penyokong BN tolong jawab..

Nikmat GST bakal menyusul besar2an.. SYUKUR !!!

Kah kah kah dah lah hidup miskin harap brim... harga topup naik lak... padan muka penjilat taik.. kah kah kah

Anonymous said...

KEPALA ATUK KAU..TONYOK KAU... TSUNAMI BALAK APA CITER..TAK BAYAR KE HUTAN TU??? TAK KAN BAYAR DGN LIMAU BALI..

Anonymous said...

BETTY KATA.....JI BA BAN.....AKU MAU BELI H/BAG MAHAL....MAU KOT KULIT MAHAL....MAU LOKET MAHAL.....MAU...MAU....MACAI PAKATAN SAMPAI BUKA MEJA....SAPA KEBULOR DUIT BRIM.....KALAU BUKAN MACAI PAKATAN DAP.....BERATUR.....TERTIB SUNGGUH. DALAM HATI AKU NAK DULU....AKU DULU....MULUT MENGOCEHL....TANGAN TADAH. KAT AEON SHOPPING COMPLEX.....DEKAT RUMAH AKU.....CINA2 SANGGUP BERATUR NAK DAPAT REDEEM RM5.....NAKAN BRIM....APA LAGI.....SAPA KEBULOR BRIM..... CIK ROS OII.....
AKU DAH LAMA TAK PAKAI TOP UP. AKU NAK BAYAR BARANG KAT MAIDIN. SERABUT....BERATUR....MATA SEPET.....CUMA BELI TOP UP JER. KO KATA LA APA PUN. BANGSA APA YANG SANGGUP MELENCUNG JAUH DARI BAYAR TOL RMI ? KALAU BUKAN MATA SEPET. SEBAB TAK DAPAT BRIM LA TU......

Anonymous said...

Bodoh sungguh makhluk JKK ni...Nauzubillah Min Zalik.

Anonymous said...

Apsal kau tanya...Ni pasti geng kau kat sana tu seronok sgt...mau tak..hari hari mamah pelir, sembah pelir,nyonyot pelir.. Ada sesape heran, org tak heran pun... Dah penyokong LGBT..... Yg heran tu geng kau, apsal kau tertinggal...ooooo ada tugas...kena jd BARUA BANGANG

MANUSIA DAJJAL, LUBANG TAIK MAU DIJOLOK..MANUSIA SETAN..JANTAN SAMA JANTAN..BETINA SAMA BETINA

Anonymous said...

JKK MANUSIA BANGANG...kenapa maxis asik naik????? Tu la kau bangang, kata pakar ekonomi, asik mkn taik, rupanya kau ni pakar mkn taik.. Kerana org dah byk guna yg lain... Bongokkkkk...org semakin kurang...

Oooiiii bongokkkk...beransur ansur, sekian hari org melayu dah bykkkkk bertukar ke ALTEL..bangsa lain pulak dah tukar yg lain...duluuuuu ya maxis je..la ni dah bersepah produk lain.tentu dah pecah untung,,,.punya la takut, sampai ada nak sabotaj altel, bukan kau tak pernah dgr...patutla anon kat atas kata bodoh sungguh makhlul jkk

ALTEL sendiri terkejut..dlm beberapa bulan je selepas dilancar,,, mendadak org beli...dlm masa singkat berpuluh ribu pengguna Altel.. Tunggu la beberapa tahun lagi.....

Walau baru... Unify dah meluas, semakin byk kawasan akan ada unify... Org dah byk tukar..SEBAB APA?????? Sebab unify ada INTERNET, TV, TELEFON...tel.rumah ke rumah freeeeeeeer...satu pakej..ORG yg masih guna maxis, sebab belum ada line unify...Tunggu la beberapa tahun lagi.....

YG TINGGAL GUNA MAXIS MUNGKIN MCM KAU KATA,,, ORG BERLAGAK TERASA KAYA, ORG CINA GAMAKNYA...PADAN LA MUKA BODOH KAU PENJILAT PELIR TAIK..

Satu lagi, dulu dia org ambik dah terikat perjanjian, kena terus bayar..TAU BONGOK.. Simpan simpan lah BONGOK MELAMPAU TU..simpan sikit ke anak cucu cicit kau sampai 7 keturunan..

Anonymous said...

hutan ely jer tak kena bayar.....hutan balak kelantan.....rakyat kelantan tolong bayar. tonyok tak bolih cari makan lagi....hutan dah habis.....charge parking la pulak sampai tengah malam. apek tokong nak bagi bini dia beli beg mahal lagi....

Anonymous said...

Bila org dah kurang, tak sebyk dulu masa permulaan tapi tetap nak keuntungan sama, apa lagi,,,,naikkkkkkkkkkkkk la harga...simple punya kira kira..jkk pakar ekonomi jd bebal.. Yg mudah je dah biul, jd tongong, ini kan pulak yg SPIN...tak boleh pikir doh...Patutla setiap hari kena kecing ngan boss fuckatan, patuh taat sungguh... BANGANG BANGANG... Ada org bangga jd bangang KAH KAH KAH

Anonymous said...

HAK KREATIF....ACI ACI BUKAK PINTU, ADA JEMBALANG MATANYA SEPET, HIDUNGNYA BELANG

ish ishhhhhhhh org dulupun dah tau.. Yg jembalang tu bermata sepet..

Anonymous said...

Makin tahun.... Tak mustahillll maxis mcm nokia..kena jual..mcm b.berry kena jual....dulu besarrrrr....lama lama susut...diganti co. lain.. takpe...maxis tak perlu risau..sebab ada org mcm jkk, dibantu pulak bettty jkk, ditopang pulak si rba kulim...masa tu jkk mintak jilat pelir pun mungkin dibagi, tak payah pergi jepun lagi dgn alasan nak sambung belajo, padahal jilat pelir, sembah pelir...KAH KAH KAH

Anonymous said...

SAPE KENA JUAL??? JKK.... SAPE JUAL??? PUOK FUCKATAN... apa pasal kena jual??? JKK ADA PENYAKIT KRONIK BANGANG...penyakit mcm mana???...DIBODOH....KAH KAH KAH

Anonymous said...

Baca sekali mcm biasa..2x berguling guling ketawa KAH KAH KAH...hutan ELY RIMBUN...hutan betty jkk LEBAT.. hutan ketum woww grrrr grrr.. hutan ros jkk,,,,,, ciput ciput je KAH KAH KAH

Anonymous said...

hutan bukan sebarang hutan...hutan lebat jd gondol..hutan rosjkk..dr ciput jd gondol..baru trim..mcm hutan kelate..gondol.

Anonymous said...

Betul kata P. Ramlee. Mata sepit hidung belang adalah Cina. Aci aci jangan takut Nana ada siparang kontot. Simboliknya Cina ni kena tetah dengan parang. Hantu syaitan adalah pencacai Cina kena dengan parang garanti cabut.

Moral of the story. Cina ni kena tentang dengan parang macan mana Kiai Salleh buat.

Anonymous said...

Tak payah tunggu boikot.. Makan tahun..byk org dah keluar dr maxis.. Tak payah berlagak.. Tak payah cakap beso jkk.. Bertahun tahun nokia gah sedunia.. Bukan semalaysia... SEDUNIA...tak mustahil ada org gila bogel mkn taik...rupanya kau jkk..meroyan sampai gila gara gara maxis kena JUALLLLLL

Anonymous said...

Anon 9:52 pm. . .
Al fatihah untuk arwah TS P ramlee.
Seniman sepanjang zaman.
Setuju dgn anda.

ROSMAH MANSOR JKK said...

Malas lah nak sembang ngan penjilat taik.diploma 2.8.... tak ada manfaat langsung... sembang deras... abuk pun tarak... cukup masa tunggu brim... macam ikan belukang ngaga mulut nak makan taik... kah kah kah

Anonymous said...

nganga tunggu brim kan kan? macam cina penang. beratur....dulu...kemudian. geng rosjkk tu. yang deras....balak hanyut banjir kat kelantan. yang deras geng dap dah sampai jepun....sembah pelir....yang deras....betty sambar handbag mahal.....

Anonymous said...

rasa la sapa yg sokong dap. amik la ubat. mmg padan muka. taksub sgt anti kerajaan ni la padahnya. da jdi singapura la penang. bak kata pepatah...menang sorak kg tergadai. sorak sgt dap menang...hambik ubat...yg tgh naik rmh juta2. kg..warung dah lesap...parking bodoh pun kna byr....tu je yg aku nk ckp. org tua2 pesan jgn nasi menjadi bubur....bye

Anonymous said...

Sape nak sembang ngan kau jkk...KAU SAPE???? PAKAR EKONOMI???KAH KAH KAH.. Yg nak kutuk kau ada le.KAH KAH KAH..Takde org heret kau ke sini.. BERAMBUS la cepat, takde manfaat sesen pun...

Nak citer je...TERESA KOKOKOKOKKK kena halau dr sabah...marah gila..padan muka..dulu tanya apa hak keistimewaan sabah dlm malaysia..haaaa tu dia, dah kena dah berjawab, KUASA AUTONOMI.....KAH KAH KAH..kena terajang di org Sabah...

Buat apa nak pi sabah, takde manfaat kat org sabah mcm jkk kata, ASIK BUAT JAMBAN BAGI PAIP GETAH... KAH KAH KAH,,,,,Org Sabah je dah ada kaw wilayah, dapigs masih buat JAMBAN...KAH KAH KAH

Anonymous said...

Bila masa kau bersembang, kau bukan sembang, kau memaki BIADAP sinonim org fuckatan..sape yg sembang ngan kau, semua balun kau,,,,BANGANG SUNGGUH, BALUN NGAN SEMBANG pun tak boleh beza, parah mkn taik bersulam minum air kencing KAH KAH KAH

Anonymous said...

Nampak gaya, hutan ely byk balak lagi tu, sape la dpt tender tebas balak..KAH KAH KAH

ROSMAH MANSOR JKK said...

Penjilat taik pagi pagi dah kalut nak cari mentenkendarah..... dari muda sampai arwah... surau masjid setahun dua kali gi... raya puasa raya haji... pakai songkok tinggi... kah kah kah

Anonymous said...

belum masuk subuh, dah hina diri sendiri.. nak kata manusia, sifat mcm binatang, nak kata islam, perangai mcm kafir..tak kurang tak lebih ngan otak dr apek bernama german..yg tu tak faham bahasa melayu tp persoal khutbah jumaat, tau pulak tuduh pengganas, mcm mana apek tu baca, suruh babi terjemahkan??????? Yg ni pulak jkk mengaku islam, siap hapal tajuk kitab, tp tuduh org hanya 2x sethn... kau duduk dlm kandang babi ke, sebab tu tak nampak masjid, org pas kata semua masjid milik umno kecuai tempat pembangkang.. hari jumaat kau buat apa, cuci taik babi, dlm tv ada live, tentu kau tak tengok, dah tak pegi masjid, tu pun kalau islam la tu buta mata tak nampak org berpusu pusu ke masjid, kat rumah asik tengok porno kulum btg pelir..

Kau bukak mulut je, mesti kau bukak pekung puok kau sendiri...yg menyamar jd zuhud, pakai baju melayu, songok, baju kurung, masuk masjid, berlagak jd org memahami islam, dgr ceramah, tapi org kafir yg hanya berlaku utk undi sebelum p.raya..dah abis dah menang dah dibodoh melayu fuckatan...sekarang boleh hina melayu hina kutuk islam hina nabi saw hina Allah, baju dah melayang songkok serban dah melayang..PUOK MANA SAPE TU????

Islam ke, kafir ke, puok kau ni dah terkenal dgn lakunan pakaian,,,boleh jd khalifah, imam, zuhud, ulama, ustaz ustazah, dlm hitungan detik...hitungan detik lain boleh jd peliwat, penzina, pemabuk, peminum arak pesta arak, kaki judi, super liberal, pro lgbt, sokong murtad, bela murtad bla bla bla iblis

Mcm brg spin RASIS tapi takde satu kata fuckatan suruh pemborong didominasi org cina turun harga, jenis takde rasa malu bila mengaku islam, takde satu kata kau kutuk geng fuckatan kau yg hina org agama islam.

Mengaku islam, perangai sebijik kafir... RBA REGIMEN BABI ANJING

Anonymous said...

Tanya je,,,, kau pulak cuba tanya geng fuckatan kau...betul ke guan eng dah serabut kepala otak? Asik kena bertubi tubi di tonyoh org pas. pasal pbt tu, org pas ajak debat, jd semua org boleh tau sape yg tipu kah kah kah... kes bini je belum selesai....nampak mcm org utan, buat muka seposen..asik asik no komen bila wartawan tanya...mental lembik rupanya,,, lawak betul nak lari diri dr ditanya, konon pi berubat ke thai... Apsal tak singapork, buat apa kat thai kah kah kah..

Anonymous said...

Dulu ceramah dlm masjid, jd imam, baju melayu bersongkok, berserban, ada dpt gelar pak syeikh, imam mahdi, ulama, pak ustaz, mak ustazah...

Lain waktu, la ni, pas tu,,,,, dah tukar ka??? Bila tukar, mcm pelawak tu kata,,, ada kes liwat, kes doll, kes bini laki org, kes zina, kes sondol kes cium, kes mutaah, kes bergaduh laki bini, kes minum arak, kes selfie, uuuuuu byknya kes... LAKONAN APA NI????????? LAKONAN PANGKAH MEMANGKAH, SEKALI PANGKAH, GUA BOSS BESAR LU SENGSARA, GADAI SEMUA, WAJIB TUNDUK PATUH TAAT SAMA GUA, PANGKAH KAH KAH KAH...

Anonymous said...

Yg benornya, dah betul tu caj sampai mlm.... Kan pulau tu dah terkenal, PULAU PELACUR, berlambak menjaja waktu mlm.special kuih karipap pap pap je..kena la cari tempat hinggap,,,,,,,penjaja cari pelanggan kat tepi jln, bawah pokok, belakang bangunan, tu org putih london kata..nak rasa karipap buatan vietnam ke cina ke indon ke thai ke, digoreng panas panasssss, kena la cari tempat berlabuh......tengok la nanti, mungkin byk kereta berlabuh tgh mlm kat situ...tak mustahil ada pengawal...PENCEGAH MAKSIAT DILARANG MASUK KAH KAH KAH... tak kan nak free je..semua kena cukai, dah naik cukai pun....KAH KAH KAH

ROSMAH MANSOR JKK said...

komen tahap diploma 2.8 ... belajar dalam malaya... ngaga mulut jap.. romsah nak ludah kahak hijau... khak tuiiii... apa lagi telan lah... kah kah kah

Anonymous said...

Apa ke jadah la org fuckatan dpt org mcm kau ni, membebel mcm nyonya tua sek cina bkt, pung pang pung pang mcm org takde keje meraban kat kedai kopi cina kecohhh.. komen nampak sgt sek cina totok, lulus pun setakat jawaban dah dibagi awal ngan markah kesian oleh pensyarah cina kau tu, komen setakat cut paste je, begitulah dok lulus dek disumbat jawaban, copy je lah kejenya...

Gendang kosong, bukan tin milo lagi, kejap belajo usa, kejap jepun, kejap ekonomi, tetiba terakhir kitab 52 KAH KAH KAH...lintung pukang..camna nak buat lagi, org lain tak nak jd macai barua balaci dikencing jilat taik hari hari... KAU JE SANGGUP, dlm CV sanggup jilat taik, terpaksalah kau dilantik pakar ekonomi tahap jamban... kangkang jubo tu, jap lagi ada nak jolok..tunggu apa lagi...pas tu nganga mulut jilat to..tey, baru diam sekejap..KAH KAH KAH

Anonymous said...

Jalang kena kangkang ( jkk) ?
Dah kena maki menyondol mcm babi hutan dlm blog ni dia menyondol lg mcm anjing kurap.
Maruah longkang. Hidup dgn hasil lendir amek upah buat komen bodoh.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates