February 15, 2015

20 Nurul Izzah Kata Papa Sakit Belakang, Propa Murahan Dah Mula Dah


Ke mana hendak tumpahnya kuah kalau tidak ke tosei. Itulah perumpamaan pembohongan yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim yang diwarisi oleh anak sulungnya, Nurul Izzah. DNA sama kan? Nurul Izzah bukan selama ini tidak pernah berbohong. Beliau telah memfitnah Raja Nong Chik sewaktu PRU ke 13 yang lalu. Apabila Raja Nong Chik saman, beliau terus meminta maaf.

Kini drama meloya sudah bermula. Baru Anwar Ibrahim dimasukkan ke dalam penjara selama 4 hari, Nurul Izzah sudah mengeluarkan kenyataan "Papa sakit belakang!" Sudah mula dah sakit peliwat ni. Lepas ni sakit gigi, lepas tu sakit jubur dan apa-apa tah lagi datang sakitnya itu. Pesanan buat Nurul Izzah, jarang ada orang kena tipu dua kali. Cukuplah dengan drama sakit belakang, diracun arsenik, dicucuk kuman HIV ke dalam badan Anwar Ibrahim dan sebagainya sewaktu Anwar Ibrahim dipenjara sebelum ini.

Pelik pulak. Semasa pergi kayuh basikal di New Zealand masa musim banjir hari tu nampak sihat saja. Kenapa tiba-tiba hendak mengeluh. Bukankah Anwar Ibrahim juga yang minta ditempatkan di Penjara Sungai Buloh dan bukannya di Kajang.


Bagi sesiapa yang masih ragu-ragu Anwar Ibrahim meliwat, bacalah penjelasan yang lengkap dengan fakta yang kukuh dan mudah difahami oleh Pendakwaraya Kanan, TS Shafee Abdullah berkaitan Kes Liwat II Anwar Ibrahim dalam rencana di dalam Utusan Online, di sini. Jangan lupa hadir beramai-ramai untuk berdialog dengan beliau seperti di bawah:

20 comments:

Anonymous said...

benda2 ni Nuar & family manyaak expert.

Last Minute Kencing- orang tak bole fikir lagi & menggila..

cth kes Ramlang Porigi @ Ramlang Longkang..& TV3 pulak siarkan..1 hari sblm undi. Kes mcm ni Melayu tak boleh fikir punya & undi SIMPATI
(kesian kpd kaki temberang yg kaya raya)

Airmata, provoke sakit virus, botak kepala- semuanya HELAH manusia tahi nak hidup senang dgn menipu.
Bila dah dapat kuasa, rumah orang miskin diruntuh untuk ORANG ASING YG KAYA/BABI ASING kaya.

Pernah dgr Nurul izzah ulas buku karya Tangore- mmg mcm sial, seolah2 memperlekaeh mencarut dll. Suami sendiri ditinggal menyalak kegersangan (tak cukup IQ nak jaga bini mcmni)



Anonymous said...

Dah mula berlakun lagi..Aku dah muak dgn lakunan Anuar Dan keluarga.. Cukup2lah. Kalau sakit belakang tu biasalah kalau dah tua.

Anonymous said...

beruk panjat kelapa pun tak akan percaya penipuan anak peliwat tegar ni.. kah kah kah

Anonymous said...

Ada beruk percaya....tu yg melalak depan sogo..conteng mcm beruk...melalak mcm beruk..beruk berkaki dua bertgn dua bermata dua, jln kangkang kangkang

Anonymous said...

Bukan belakang,,,, jln dengkot dengkot,,,sakit celah kangkang HAHAHAHAHA

Anonymous said...

Nangis dah, peluk peluk dah, pc dah, demo kecik dah, sakit belakang dah, LEPAS NI WAYANG APA PULAK??????? APA LAGI BELUM......

Anonymous said...

banyak betul babi bagi komen babi...

Anonymous said...

Ni lah yang tak best ni. Negara kita memang malang disebabkan keturunan CELAKA anwar sekeluarga.

Memang la si anuwar celaka ni dah tua dan masa tak lama lagi untuk jawab dosa2 beliau. Tapi.....anak betina sundal sekor ni macam mana pulak????

Perangai macam kimak. Segala perangai TAIK bapak dia dan perangai TAIK mak dia telah diwarisi 100% oleh betina sundal anak sulung ni.

Berapa tahun lagi kita nak layan betina celaka ni??

Anonymous said...

Yang tak banyak adalah anjing2 bodoh belaan anak beranak nwar je....

Berapa upah korang dapat untuk menyalak depan SOGO? Muka semua macam SIAL! Hanya anjing2 bodoh je kuat menyalak tepi jalan.

Eh, keluarga nwar tak heran pun kat korang. Cuma korang jer yang bodoh2 bergolek golek tepi jalan.

REFORBASI!!

Anonymous said...

Babi babi semua balik kamdang... dah petang ni...

Anonymous said...

Kesian nya tengokkan berok2 depan SOGO tu.
Mak bapak diorang mesti tak pernah hantar sekolah. Bodoh semacam jer....

Anonymous said...

Sentap ker....??

Kahkahkahkahkah...

2.58pm ni tak lain tak bkn geng rosmah jkk

Kahkahkahkah...

Anonymous said...

dah lama tak kena toron .. memang la sakit

Anonymous said...

DRAMA...DRAMA...DRAMA...SEKARANG SAKIT BELAKANG. NANTI KERAJAAN BAGI RACUN ARSENIK...LEPAS TU ADA SUNTIK KUMAN KUMAN HIV PULAK...LEPAS TU MUNGKIN KOTEY DIA TERSELIUH....MOGA MOGA TERTUNAILAH PERMINTAAN AHLI KELUARGA INI.....

Anonymous said...

Byk betulllll org dapigs mkn babi...nak buat lagi kandanggggggg besorrrrrrr kat selangor..

Anonymous said...

Babi HANYA boleh diMAKAN oleh bukan islam...sape makan??? anon 2.58...KAH KAH KAH..la tu perangai mcm babi...menyondol aje

Anonymous said...

Bapak babi mana pulak yg terlepas ni.... Buat apa cari anak babi dia yg terlepas kat sini...pi cari depan penjara sg buluh, anak anak babi kau nak bako lilin...

Anonymous said...

Ada tokey babi la,,,,,Anon 4.00 tokey babi ke??? Patut bau semcm je..uwekkkkkk....busuknya mcm bau babi...

Anonymous said...

Yg komen2 diatas ni semuanya sakit..sakit hati sbb hati busuk..iman xder..klu makbapak korang yg aakit blkg..peguam mamak tu kata sandiwara tamil korang marah x?klu x marah maknanya korang ni anak pungut.

Anonymous said...

Kalau ada iman ertinya percaya Tuhan.
Kalau percaya. Tuhan kenapa main bontot jantan. Lepas tu menyusahkan orang.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates