January 11, 2015

52 YAB @AzminAli Basuh Baju Mangsa Banjir, Hebat Tu ...


Agak terkesima pada mulanya mendapat gambar Dato Mentri Besar Selangor, Mohamed Azmin Ali membasuh kain batik seorang mangsa banjir. Apatah lagi melihat Kakak di belakang tu menangis kesyaduan mungkin kerana seorang Menteri Besar membasuh kain batiknya. Pada mulanya kita fikir baik sajalah. Mungkin YAB Azmin Ali seorang yang ringan tangan dan rajin bekerja. 

Apabila membaca status Menteri Besar tersebut di laman sosial Twitter, hati tertanya-tanya, adakah beliau melakukan basuhan tersebut secara ikhlas atau sekadar lakonan untuk menunjuk-nunjuk. Sekali lagi kita fikir baik sajalah. Oleh itu, mana-mana mangsa banjir yang perlukan seseorang untuk membasuh pakaian anda, bolehlah menghubungi Menteri Besar berkenaan dengan kadar segera untuk bantuan. Terima kasih.


Situasi sebenarnya adalah seerti di bawah. Kakak itu ketawa sebab Azmin Ali hanya sekadar berlakon.

52 comments:

Anonymous said...

SUBHANALLAH... Kat mana ni... Betul ke banjir tempat ni....apsal dibelakang tu ditutup ngan kain. Alatnyacm elok aje, byk tu... Rumahnya mcm tak kena banjir pun..

Ni berapa bintang?????? JKK dah BERBINTANG BINTANG atas kepala (biul ngok)

HAH HAH HAH KAH KAH KAH KEH KEH KEH KOH KOH KOH

Anonymous said...

Walaupun JKK dilahirkan ubun ubun kepala keras, kerana hotnya berita ini, jkk bukan lagi telinga panassss tapi dah berasap asap ubun kepala,,,,,, walaupun ubun kepalanya keras mcm batu

Oleh kerana jkk dah berbintang bintang, kita tak payah nak tanya org berapa bintang nak bagi mcm jkk ngap ngok

Anonymous said...

Perbuatan ada skrip. Orang ngok macam JKK percaya bulat2 dan takbir.

Kita bukan bodoh macam JKK

Anonymous said...

Kau tahu tak apa makna JKK? Jaga Konek Ketum.

Anonymous said...

Jagan Konek Ketum!! hahaha.....JKK tgh jumpa husam tu, mintak duit broadband...

Anonymous said...

jkk tengah cari isu baru utk cover azmin basuh kain. hahaha...azmin, awak dah susahkan kepala otak jkk. nak berakpun tak senang.


jap lg mesti dia post cerita rosmah dan najib, nak cover azmin basuh kain batik. tunggu je jap lg....

ROSMAH MANSOR JKK said...

Wooiiitttt seperti yang aku kata dulu... keluar paper kosmo rosmah ngan najib pangku baby kat tempat banjir di pahamg... satu lagi rosmah ngan najib tengah bersihkan rumah.... agak agak berapa bintang nak bagi atas kejayaan lakunan mereka itu... terbuka kepada penjilat... kah kah kah

ROSMAH MANSOR JKK said...

Saja je aku bukak lakunan rosmah ngan najib bantu mangsa banjir... cepat sungguh CTS cover balik... tapi seperti kata member rapat aku adun BN... ramai dah geng umnuuu yang muntah tengok lakunan mangkok ni... kami gelak berdekah dekah sambil menghirup white cofee di KLCC.... kah kah kah

Anonymous said...

Nak kata binatang manusia. Actor terbaik selepas Raja Juboq-anwar

Anonymous said...

Isu ni yg layak bagi kau...senang betul jd boss pakatan... Pakat pakat bagi kamera kat balaci.. Selfie..

Anonymous said...

Si sepat tengah mengangkang berDEKAH DEKAH KAH KAH KAH tengok gambar ni...sisepat dah terburai kain batik baca komen jkk yg dulu member menteri, ni member adun lak, yg pasti member balaci KAH KAH KAH menyembur air liur sepat

Anonymous said...

Berbintang bintang kepala jkk cari idea termalu KAH KAH KAH... Sisepat berguling guling tengok musuhnya berebut jd mb dah terkantoi HAH HAH HAH

Anonymous said...

Apsal kau mengamuk ni...kau tak dpt menetek ke... Boss kau semua menetek ngan doll doll....atau kecik kecik menetek ngan lembu, tu pasal asik sebut lembu

Anonymous said...

Apa pasal kau nak cover pulak... Nak putar ke cts...dah termalu,,,,jkk dah termalu...terkantoi..jkk dah terkantoi..

Dah tentu si sepat berguling guling ketawa beso tengok cerita beso mb

Anonymous said...

Sape la yg boleh sah kan kat mana ni, tentu ada yg kenal makcik tu......

Anonymous said...

Laaaa sisepat belum abis berguling guling lagi....seronok bebenor KAH KAH KAH

Anonymous said...

Gamaknya makcik tu ketawa riang, duit masyukkkkkkk,,,,

Anonymous said...

Siapakah yg paling seronok berguling guling ketawa berdekah dekah KAH KAH KAH, tentulah musuhnya... Musuh apa???? Musuh berebut nak jd mb (makelar berduit)

Anonymous said...

Sape setpol bangang tu??? JKK kot...

Anonymous said...

Mabuk selfie.....
Mabuk lakunan....
Mabuk bersandiwara....
Mabuk kuasa....
Mabuk betina???

Anonymous said...

satu aktiviti terjah yang tok ketua aka mb ni terlepas pandang. sepatutnya tok ketua aka mb ni post gambar dia tengah sunatkan anak orang masa cuti sekolah baru ni. barulah hebat, pukul keliling kau!! modal terbaik jkk menonggek...hahahaha

Anonymous said...

azmin pakai apa atas kepala tu? nak berangan jadi orang asli ke?

Anonymous said...

Haruskah kita pertikaikan niat manusia lain sama ada depa tu ikhlas atau tidak? Begitu juga CTS, apakah niat KAU semasa memberi komen ini? Jangan biarkan diri sendiri jadi SETAN atau berfikir seperti SETAN.

Anonymous said...

Pergh!!!!! Memang dahsyat lagi hebat ditokok tambah dengan keikhlasan dan kejujuran tahap tertinggi yang ditonjolkan oleh para pemimpin tertinggi MCA yang diketuai sendiri oleh Timbalan Presidennya Wee Ka Siong yang juga Menteri Di Jabatan Perdana Menteri.

Mana nak dapat ini macam punya gred pemimpin yang begitu jujur dan ikhlas membuat kerja pembersihan kawasan yang teruk dilanda banjir beb!!!! .. Mana nak dapat!!!!!

Berlonggok elakukan pembersihan dikawasan yang sudah dibersihkan sampaikan pakaian dan kasut mereka masih kekal bersih.

Rakyat tengok pun ada yang terngaga mulut sebab kagum dan terpesona sangat ... bukan sahaja pakaian Timbalan dan naib Presiden MCA masih bersih setelah berhempas pulas melakukan pembersihan tanah selut tetapi para balacinya juga pun sama juga!!!! .. Pergh!!!! MCA memang hebatlah mereka punya lakunan sampaikan para producer dan pengarah Hollywood pun garu kepala tunduk malu akan kehebatan mereka.

Anonymous said...

Oi anon 1,49am, lu ni SETANkah PENJILAT si BANGSAT PENYAMAQ PKRSODOM tu?!

Anonymous said...

Bencinya aku pd. mana-mana si PENYAMAQ BANGSAT! Aku syak si PENYAMAQ BANGANG PKRSODOM ni bercita nak jadi popular mcm. si JokowiLIBERAL-pro Barat/Zionis tu! Beranganlah tu nak jadi PM satu hari nanti! PI MAMPOS!

Nek Tempoyak.

ROSMAH MANSOR JKK said...

Dipeluk artis K Pop: Jauh lebih teruk dari memeluk anjing kata Dr Zaharuddin

Pihak media, ulama, tokoh dan pihak berkuasa agama wajar beri liputan dengan mengutuk program K-POP dan penyebaran beberapa gambar serta video memaparkan beberapa orang gadis Melayu bertudung dicium serta dipeluk artis Kpop.

Tokoh Agama, Dr Zaharuddin Abd Rahman, berkata ia perlu dilakukan seperti kecaman program menyentuh anjing kerana dosa pelukan seperti dalam video itu dan pengaruhnya jauh lebih besar kepada masyarakat.

Marilah kita sama sama mengucapkan tahniah diatas kepimpinan najib yang telah membawa K pop ke malaya... k pop telah berjaya membawa wadah wasatiah kepada anak anak gadis penjilat... kah kah kah

ROSMAH MANSOR JKK said...

Difahamkan mak mak penjilat pun amat teruja nak dipeluk oleh K pop tapi telah dapat dihalau oleh pihak keselamatan... perbuatan pihak keselamatan telah mengundang kemarahan kepada penjilat penjilat.... laporan kepada najib akan dibuat... kah kah kah

Anonymous said...

K-POP BENAR2 MEMBUAHKAN HASIL !!!

Semoga KERAjaan BN boleh syorkan dlm Bajet 2016 agar perbanyakkan bajet K-Pop yg LEBIH BESAR kerana dgn RM1.6 juta boleh bawa untung RM140 juta !!!.. Fuyooo.. GST pon kalah camni.

KJ pon pernah kata.. "Langkah kerajaan peruntuk RM1.6 juta K-Pop juga satu proses pembangunan negara demi minat remaja & belia".

p/s: Menteri Kewangan Najib-Rosmah pls get ready...

pemuda umno kulim said...

Aku tahu lah nak kata apa... cuma kalau CTS ngan macai kata itu perkara kecik... elok jadi lembu je... suruh gi mampos kasar sangat... lembu

Anonymous said...

Aku mngutuk sekeras keras nye konsert k pop,,,dh tu plk gadis mlayu islam bertudung rela di cabul secara terbuka oleh si kapir laknat haramjadah,,jakim knp snyap,,ni la jadi nye bile pmimpin mmbenar kn mksiat trbuka brlaku di negara yg konon nye mngamal kn budaya islam...apakah perasaan ibu bapa gadis2 naif tersebut bile lihat perlakuan tidak bermoral secara terang terangan ank gdis mereka,,,ini kah konsep negara WasAtiyyah najib??..

Anonymous said...

erlalu taksub kpop sampai senang maruah diri digadaikan...jangan tunggu musibah turun sampai klcc hancur baru nak haramkan...ad kerajaan pon...dah menyimpang jauh...berpaksikan budaya barat...nasrani...cukuplah dgn banjir yg melanda baru2 ini...Allah dah murka pada kita..

Anonymous said...

"ROSAKNYA RAKYAT DISEBABKAN ROSAKNYA PEMIMPIN" - Imam Al-Ghazali

Anonymous said...

setiap hari mengumpat...membuat fitnah tak rasa berdosa ke....

ROSMAH MANSOR JKK said...

Senyap je CTS ngan penjilat... apa sudah jadi dengan negara malaya... baru lepas Allah turunkan banjir... ingat insaf dah... dalam senyap senyap bawak masuk K Pop lak... bila nak insaf ni.... CTS ngan penjilat tolong jawap..... jangan bagi alasan bangang ye... contoh... K pop dibawa untuk menghiburkan.mangsa bajir.... contoh.... atau rosmah nak tengok K pop.... contoh... atau ustazah masitoh kata... sesekali.bawak K pop tak apa... contoh.... kah kah kah

Anonymous said...

Si JKKKKKK mendivertkan issue.. seronotnya dia.. takde pun orang sokong perangai pompuan tu semua.. cer check balik konsert k-pop kat kelantan.. ada tak? kot-kot ada..

ROSMAH MANSOR JKK said...

last warning.. jangan bagi alasan bangang ye... jangan malu kan CTS... kah kah kah

Anonymous said...

Kutuk kerajaan tapi ramai dr pekerja kerajaan penyokong pakatan,,,sampai dikata KERA,,, terbeliak biji mata pro pakatan bila depa kata kalau menang kalau menang nak buang setengah pekerja kerajaan,,, dihina lagi kata tak bermutu.... Tak mustahil jd mcm singapork menguasai singapura, abis majoriti pekerja org cina mesti tahu bahasa mandarin... Jika berlaku semua org melayu kena pecat diganti org cina kerana tak tau mandarin.. Nak harap ketum bela, sekarang aje melayu penang dia tak mampu bela

Apsal jkk jd alim,,,, org jolok jubo dia sokong, org main pelacur dia sokong, org hina islam dia sokong, org murtad dia sokong pembela murtad, group lgbt, dia ikut sokong pembela bla bla bla, yg bertentangan dahsyat dgn islam semua dia sokong.... Ni jenis org taik depan mata tak nampak taik babi seberang laut jkk nampak

Anonymous said...

Silap silap hari bulan, tak mustahil keluarga dia org penyokong kuat pakatan.... Ni dah byk berlaku, mcm kes konsert dulu... Dr fb, rupanya penyokong kuat ketum..... Ni seperti menghina kera yg merupa penyokong kuat pakatan,,, begitulah jenis org tak guna otak, ada berita membabi buta buat ulasan

Anonymous said...

Blog pro umno byk mengungkap kes ini, jkk ngok kau pi cari blog liberal pakatan, pasma, dap ada tak dia org ulas,ada tak dia org kaitkan dgn moral,,, kalau takde atau terlalu sedikit,,, tu bermakna kemungkinan besar dia org tak bermoral mcm kau, mungkin mungkin mungkin penyokong lgbt...

Anonymous said...

Tadi jkk terhenyak, betul kata anon kat atas, jkk tak senang nak berak nak cari modal...dah dpt modal..hilang kisah banjir.... Kpop pun jd bahan pakar ekonomi jkk...tak lama lagi jkk bawak isu ngapa la org berak mencangkung....

Ramai pro umno, blog pro umno tdk menyokong, tak dinafikan ia tdk bermoral TETAPI yg manakah lebih dahsyat TDK MORAL jika dibanding liwat, main pelacur, bini org tidur laki org....

Ada tak ketum beri ulasan tak bermoral ini??????????

Anonymous said...

Aku pun tak tau nak kata apa...bila artikel memalukan fuckatan, bila si jkk kena hentak... WOIIII sembunyi kau mcm rapupzi...bila jkk cari modal putar kepala, HOIIIII kau pun muncul, elok kau jd babi, menyondol jkk,, PAHLAWAN DIBELAKANG BONTOT

Anonymous said...

Liwat, konsep apa,,,,,,, cer tanya ketum, konsep apa??????

LGBT konsep apa.....cer tanya fuckatan , konsep apa??????

Kau kan hebat bahasa arab, konsep apa????? TANYA KETUM, AZMIN, MAT SABUN, DAP, PASMA????????

Anonymous said...

Sesuai tu utk balak?????? Sesuai tu utk penyokong liberal HAM, LGBT

Anonymous said...

Ingat pulak kau bala banjir suruh insaf,,,, yg selama ni kau memaki hamun apa kebenda tu,,,, dah lupa apa kau tulis????? Betul betul bebal kau, mungkin kau ni hati hati kena sumpahan bangang bongok bebal bahalol KAH KAH KAH HOIIIII banjir tu kerana air dr trengganu terbang ke kelantan????? HAH HAH HAH penjilat membodohkan diri sendiri KAH KAH KAH

Anonymous said...

Takutnya takutnya... Bila pulak cts malu, cts steady je,,, kau tu yg malu dulu cakap lain sekarang terbalik,, jilat kahak hijau sendiri..... Tak lama lagi berselfie puak fuckatan tengah angkat balak, sebtg seorg...huiiiii perghhhh dahsyat seperti tsunami balak.... Lebih dahsyat lagi jkk angkat sebelah tgn, sebelah lagi ketik kamera SELFIEEEEEE

Anonymous said...

Tak payah buat alim la jkk, kau salah seorg penyokong pemimpin pro LGBT, sepuak kaum nabi luth

Anonymous said...

Alhamdulillah jika ramai yg dah sedar,, tak mcm dulu begitu ramai taksub ke pemimpin yg lebih teruk moralnya, sanggup bermati matian menyokong, menyerang polis, berguling guling, memaki menjerit melalak,,,,, sampai sekarang ada yg membabi buta jd penyokong walau bukti didepan mata, walaupun ramai dah sedar mereka hanya dijd alat...

Moga moga anak anak tu dpt diubah, jgn jd dah tua masih belum berubah???? Jagalah anak anak kita, jgn rumahtangga kita, kita salahkan org.... Yg kita sebagai ibu bapa buat apa?????

Seperti kes fahmi dan pelajar anak anak melayu... Gara gara seekor manusia..... Anak kita hancur, tu pun masih ada ibu bapa berkiblatkan makhluk sekor tu

Anonymous said...

Last warning HAHAHAHA....Ada org muka lebih keras dr tembok, nak bagi warning ke tuan punya blog HAHAHAHA dtg tak dipanggil pergi tak ditendang HAHAHA

Anonymous said...

Tak payah berlagak alim, kau salah seorg penyokong pakatan.... Tak caya,, boss baru bukak mulut kau dah jd corong besar... Tu bermakna kau penyokong LIBERAL HAM,,,cer tanya zairil dia marah tak anak perempuan tu,,, jika jawaban TAK bermakna zairil ingat pasal gambar tu.... Sampai sekarang sonyap.... Cer tanya dyana, GADIS kesayangan kau

Anonymous said...

Jkk dipanggil bapak dajjal, apsal dah tobat, dibelakang pahlawan bontot, si pemuda kulim dah kecut telor

Anonymous said...

Si pemuda kulim dah pi selatan thai, jd bodyguard boss, masuk tanah melayu alim balik, jap pakai spender putih, jap pakai jubah

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates