January 11, 2015

13 Tanah Jerlus Di Bandar Bentong - MP Bentong DS @liowtionglai Turun Padang


Semua kenderaan yg hendak menuju ke Raub atau ke Kelantan melalui Bandar Bentong terpaksa dilencongkan ke jalan alternatif Felda Sertik-Mempaga - Kg. Lebu - Raub kerana terdapt masalah tanah jerlus di jambatan yg dalam pembinaan di Bandar Bentong. Pihak Bomba memaklumkan penutupan jalan berkenaan disebabkan berlaku hakisan yang serius di Jambatan Sg Bentong berikutan hujan lebat.





DS Liow juga turut meninjau dan mendengar taklimat daripada penduduk Bentong dan kawasan sekitarnya mengenai laluan alternatif.






13 comments:

ROSMAH MANSOR JKK said...

Wooiiitttt seperti yang aku kata dulu... keluar paper kosmo rosmah ngan najib pangku baby kat tempat banjir di pahamg... satu lagi rosmah ngan najib tengah bersihkan rumah.... agak agak berapa bintang nak bagi atas kejayaan lakunan mereka itu... terbuka kepada penjilat... kah kah kah

Anonymous said...

Ni cerita pasal jambatan bentong yg berlubang la. Apa lu cerita pasal najib & rosmah kt sini. Aku ingat lu ni dh sakit otak la. Semua tulisan nk kondem 2 org tu. Bnyk lg blog pro pembangang...eh pembangkang lu boleh buat fitnah kt situ, kt sini cerita ikut tajuk sudah. Jangan sampai ada yg komen lu jenis makhluk tak cukup akal sudah. Boleh begitu jkk?

Anonymous said...

Stupid jkk. Sila bodohkan diri sendiri kat blog pembangkang.

Anonymous said...

Dengki kaki ftnah. Mmg susah cium syurga

pemuda umno kulim said...

Rosmah jkk ada macai dah panas telinga... lu memang terbaik bikin macai panas... kasi lagi panas rosmah jkk...

Anonymous said...

WOIIIII HOIIIII aku dah kata,,,,, selfi selfie, banjir dah surut, dtg bergaya, berselfie dpn sek, hebohlah satu zoo berkata angkatan pakatan tak tidur siang mlm membersih bencana banjir huiiiii HOIII jenis tak tau malu, org tak layan, berselfie mcm MANDOR zaman penjajah, yg ambik gambar tu kau ke jkk,,,,, agak agaknya berapa bintang nak bagi kehebatan lakunan keluarga dajjal... Ehhh anak dajjal bersorak, kenapa lak artikel sebelum ni tak muncul.... Ehhhh anak dajjal terhenyak,,,, ehhhh anak dajjjal gembira kembali,,, bapak bapak dajjal dah berselfie

Anonymous said...

Byknya bantuan dr pakatan, berjuta juta tapi yg dtg 2 troli, pastu satu truk,,, takpe jkk fahammmmmm sebab dah beri balak, mahal tu, mahal lagi batu nisan utk jkk dr batu pacak

Anonymous said...

Batu dah pacak, bila rumah nak siap???? Sebelum rumah siap, dia org nak duduk mana, aikkk tak kan tak tau.... Rumah transit UMNO BN la punya, tak kan nak duduk atas batu, tu special utk jkk, batu nisan rumah rehat terakhir jkk

Anonymous said...

Belum siap bermasalah, dah siap pun bermasalah jugak, rumah 5 buah aje, yg kena bencana beribu,,,, HOIIIIII JKK, asik berselfie, lakunan tak berbintang tapi lakunan bertaik

Anonymous said...

Terbaik apa kebenda,,,,, telinga sape yg panasssss,,,,, telinga rafizi,,,, mana la kau sorok rafizi,,,, mulut tunjuk hebat mcm kauuu, org dah tunggu kat parlimen, aikkkk sakit pulak,,, apsal kau ngan jkk tak dukung si rafizi, org benar tak kan takut, org penipu yg takut, jkk kan suka sgt sebut 1MDB HOOOOOIIIIIIIII kisah apa pulak boss pompuan kau tu, katanya dah tergagap gagap dlm mahkamah nak jawab fitnah yg dibuat.... Rafizi lagi yg kena.... Hahahaha barua di mkn barua

Anonymous said...

Klu dah namanya anjing...
Tgk taik... dia x mkn pun.. dia cium jugak
Itulah JKK
Jalang Kote Kerinting...

Anonymous said...

WOIIIIIII rapupzi sakit apa,,,,, kata nak tunjuk hebat.... Ada dokumen nak bawak masuk parlimen.... Dulupun sama ada dokumen, laaaa dlm court, dokumen palsu lak katanya, rapupzi beri, WOOOIIII berapa byk dokumen rapupzi ada... BERJAWAB BERJAWAB BERJAWAB telinga rapupzi ngan balaci dah kecutttt dgr org sebut DOKUMEN DOKUMEN DOKUMEN lalalalalalala

Anehnya ngapa la takde yg guling guling menjerit melalak dpn mahkamah, takde nasi bungkus ke, takde habuan ke

Anonymous said...

HOIIIII JKK, lembu kau dah hilang, dah hilang kisah lembu, terburai fuckatan,

Tak sangka ya ngah ngeh ngoh pun ada SOFT LOAN, tapi buat fitnah ngan lembu, apsal kau tak berguling bela pompuan tu,,,, pi la pi la guling guling, pi la pi la heret lembu tau jgn heret kambing, jgn pulak heret babi yg dikata pakatan lebih mulia dr lembu, la tu semua rahsia nak buat kandang babi

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates