January 11, 2015

3 Macai Kata DS @NajibRazak Berlakon Bantu Mangsa Banjir, Cuba Tengok @anwaribrahim dan @cmlimguaneng





Macai-macai PR tidak berpuas hati apabila Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak, turun ke Pantai Timur pasca banjir untuk membantu membersihkan kediaman mangsa-mangsa banjir. Kata mereka, Perdana Menteri hanya berlakon. Turun salah, tak turunpun salah. Sekurang-kurangnya sebelum dan sesudah banjir, Perdana Menteri turun juga ke kawasan banjir dan berendam di dalam air, walaupun beliau masih bercuti.

Cuba macai bandingkan KETUM Anwar Ibrahim dan Ketua Menteri Pulau Pinang yang juga Setiausaha Agong DAP, Lim Guan Eng. Persamaaan kedua-duanya, tidak seorangpun yang turun semasa Pantai Timur dilanda banjir jerana bercuti. Pasca banjir pula, yang seorang datang melawat tunding sana tunding sini, satu bantuanpun tak dibawa serta tangan di belakang semasa melawat mangsa banjir. Al maklumlah orang besar. Yang seorang lagi baju tidak pernah kotor dan berpeluk tubuh. Memang sombong tahap dewa.




3 comments:

Anonymous said...

tu la nasib bangsa melayu hanya tau berdengki khinat shj last2bangsa kapir yg untung. abu jahal

Anonymous said...

Perangai MANDOR mcm zaman penjajah, berdiri tegak, tunjuk jari aje, boss pakatan tunjuk jari kat penjilat pakatan,,, penjilat YA YA YA..... rapupzi dah terkencing,,, mak nurul dah terbata bata nak jawab, menggigil la tu,,, apsal jkk lak terberak berak KAH KAH KAH

Unknown said...

Ssh jgk jd pemimpin ya..kalau trun padang..di katakan berlakon..tk turun lain plk jadinya..sy tringt satu kata2 org tua...kalau jenis manusia yg di hatinya sdh jd hitam..kita buatlah apa pun kebaikan..pasti dia akan ckp semua tk bagus..yg bagusnya hanya dia

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates